Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Koncern Volkswagen zvýšil v první polovině roku 2009 svůj podíl na světovém trhu na 12 %

285 komentářů

Avatar - white label
white label
Napsal jsem také proto "např."...myslel jsem ty "běžné" kteří využili šrotovného...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To zas "u nás" ve firmě dáváme VĚTŠí "důvěru" NĚMECKÉ a RAKOUSKÉ pobočce (než české) - BEZ výjímky 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... ty kdo kupují v Deutschland Fabie HTP bych (bez urážky) NEnazvala "běžnými" 😉
Avatar - white label
white label
Já teď myslel spíš běžné Němce kupující např. ty Fabie HTP... 😉
Johnn
Do německa také občas jezdím a jelikož pracuji v německé firmě,mám někdy dojem,že i v technických otázkách nám německé vedení dává větší důvěru,než třeba jižním (i španělským)nebo východnějším pobočkám.Můžou to být vyjímky.
Johnn
Souhlas,ve smyslu přesouvání problémů do budoucna a upřednostnění jednoho oboru určitě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... kterému se v "permanentní verzi" říkalo "plánované hospodářství" (nebo tak nějak 😄
Avatar - white label
white label
Jakékoli vnější "zvýhodnění" kterékoli skupiny zboží (nebo jen její určité cenové hladiny), je deformace trhu...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
.. bože já to v rychlosti NE"trefila"?
PS: Já se z toho snad "zblázním"! 😉
Avatar - white label
white label
Co má znamenat ten nadpis, když přitom teď reaguješ na Johnna..., já ti to říkám pořád, nepřepisuj ty nadpisy, nebo se z toho jednou zblázníš... 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
.. jen DROBNŮSTKU: I kdyby se "šrotovné" zavedlo NAJEDNOU a ve VŠECH zemích (jak píšete) - tak by STEJNĚ trh "deformovalo" 😉
Avatar - white label
white label
S touto interpretací už se dá celkem souhlasit..., jen dvě poznámky...
Můj příklad s prémiovkama nebyl zdaleka jen argument na vliv šrotovného u domácích značek, ale především reakce na tvůj "objevný" argument, že i o tyto "slevy" (myšleno šrotovné!) mají zájem úplně všichni...
Do Německa jezdím, mám tam i švagra, ale jsem přesvědčený, že s těmi historickými vazbami (ať už přímo na značku (auto)Škoda, nebo na Česko vůbec) to dnes (u většiny Němců) zdaleka tak "žhavé" nebude...
Johnn
Tak shrnu všechny odpovědi do jednoho příspěvku.Odkaz dokazuje to co píšu.S využitím dotace se koupilo dosud(byl to první měsíc)90tis.VW,45tis.Škodovek,Fiat,Renau… po 30tis. o korejcích tam nepíšou.Proč protože jim šrotovné na německém trhu zvýšilo prodej ale nejsou to tak vysoké cifry.Nejsou ani tak vysoké,aby jim v globálu jeden jediný trh přidal takový růst,jim přidalo šrotovné v Korei,které zase určitě nepomohlo VW(krom toho bylo až květen-červen,ne jako v německu únor-červen).V GB Škodovce šrotovné pomohlo,ale z pohledu regionu,né z pohledu globálního prodeje Škody(nedá se srovnat s německem,násobně nižší prodeje,ani z pohledu GB,tržní podíl 1-1,5😖.Šrotovné zavedené ve všech zemích ve stejnou dobu a o stejné výši by v těchto statistikách výsledky nedeformovalo,takto ano.
Píšeš o majitelích vyšší střední,proč o ní?Nemíchej jabka z hruškama.Prodej prémiovek (Mercedes,BMW) moc společného,tito mají těžiště prodejů jinde,všude se uvádí,že jim šrotovné nepomohlo.VW není prémie a je to výrobce pro masy,mainstream.Proto šrotovné a ty čísla za první měsíc(další jsou podobná)to jen dokazují.
Škodu řadí Němci k domáčtějším výrobkům už kvůli historickým vazbám,které se španěli nikdy něměli.
Cena je u šrotovného také důležitá,ale kdo má vyšší podíl na daném trhu vydělá více(zpravidla domácí značky).
Dotaz:Vydělá markantně VW na šrotovném v USA,tak aby to výrazně ovlivnilojejich globální prodeje?Dle mého ne,protože i kdyby tam prodej zdvojnásobily,je to pouze regionální úspěch,nikoliv globální.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je-li PRAvDA je "dobře" - tu/ty já totiž RÁDA 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
.. mé "smýšlení" je v tomto směru ZCELA "jednoznačné" - voliči/politici ZLEVA mne NEzajímají (mimochodem - HLAVNĚ jim bylo určeno to šrotovné :no:
PS: Jedno zda se vám má odpověď líbí či NElíbí - myslím že TAK to prostě JE (bylo) 😉
Pa 😄
Avatar - white label
white label
Tak s tímhle stylem odpovědi máš velkou šanci uspět i v politice...
Své předchozí tvrzení si bravurně usměrnila požadovaným směrem a přitom nepřišla o voliče "zprava" ani "zleva"... :yes: 😉 >😒]
Avatar - white label
white label
Tak zrovna od vás to zní opravdu velmi vtipně,...neníliž PRAvDA paní hraběnko...? :😉 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... už na vás přišly zase ty "machrovací záchvaty"?
No - to mne NEbavil👋NEbaví a bavit NEbude
Sbohem
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... rádo se stalo 😄
NEvím JAK to vw udělalo (neb tvrdí že jejich ziskovost na jednom ks není až tak velká), ale "speciální" BONUS k Abwrackprämie byl ze strany koncernu OBROVSKÝ (hlavně pro některé modely škoda a vw, seat kupodivu zůstal trochu "stranou")
"Dodatková" sleva od výrce (vw) byla často VĚTŠí než samo "šrotovné" - v součtu jste se dostal až k těm cca 10.000€
PS: To jste NE zcela přesně pochopil.
Strýček (již velmi "postarší" - "letitý" majitel vozů vw) zvažoval ... snad to NEvyzní "bubě" ale možná svůj poslední vůz. NEžije si špatně, ale "napadlo" ho že už stejně moc nejezdí a že by maličko ušetřil a místo "klasického" GOLFu by si koupil Octavia (mimo česko - jedno zda v Deutschland či United Kingdom) je Škoda přeci jen LEVNĚJŠí (doslova! že NEJdražší je "doma" v česku kde se vyrábí jistě víte sám) alternativa při použití víceméně STEJNÉ techniky.
Pak si to ale ROZMYSLEL, neb sice v Deutschland vozy Škoda JSOU chápány/brány jako "domácí", resp. levnější verze "domácího" vw, ale vůz přeci jen trochu "naznačuje" vaše "postavení" a ... prostě "působilo" by to že ... řekněme že je "o stupínek NÍŽ"
PPS: Doufám že tohle nijak NE"překroutíte" (a že "pochopíte" jak to je - o tom NEpochybuji 😉 ) - TAK to prostě je.
ŠROTOVNÉ považuji za NEstoudnou ekonomickou BUBOST a NEchce se mi "rozebírat" KDO/jaké sociální skupiny ho "využívají" - JEN to NARUŠILO běžný cyklus/tržní mechanismy a proto (dle mne) VŮBEC NEmá smysl rozebírat JAKá auta se během něj prodávala (někde jsem zaslechla, že na Slovensku se "lídrem" snad stal Renault Thalia ...
Mohu-li vás "rozsoudit" - myslím že pravdu máte OBA - v Deutschland KAŽDÝ ví, že Škoda patří vw a její modely jsou de facto volkswagen(y) - což ji VELMi "pomáhá" - a výše slev ("dodatkových" bonusů) jistě MÁ/MĚLA vliv..
Pěkný den 😄
Avatar - white label
white label
Za to ty nepřekvapuješ, přeložit dvě slova z němčiny by zvládl kdekdo, ale pochopit souvislosti vzniku a naopak současného stavu značky a celého koncernu, to už vyžaduje o "něco" více "snahy"...

P.S. Specielně pro tebe je má reakce z 11:59 ...
Nemusíš odpovídat... stačí, když se jen pokusíš "zamyslet"...
Avatar - white label
white label
Bavili jsem se o příkladu lidí u nás v ČR, tak jsem uvedl ten "český" návrh (blízký slovenské realitě) s poznámkou "např.".
Vím, že v německu to bylo víc, ale asi ani to pro ně nebylo tolik, aby hned uvažovali o obnovení např. své vyšší střední prémie...
Nebo si Pogo, také myslíš (jako Johnn), že např. úspěch Fabie HTP při šrotovném v německu je jen efekt "domácí značky"...

P.S. Když si projdeš diskusi zpětně, zjistíš, že určitý nesporný vliv efektu domácí značky, jsem jasně přiznal, přesto ale tvrdím, že zásadnější pro celkové prodeje je (při šrotovném) výše ceny automobilu ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... vy PŘEKVAPUJETE! TAKový "zastánce/fanda" (koncernu) Lidových Aut a přitom se ZNÁte s "opravdu dost" (prvo)majiteli "prémiové" vyšší střední třídy? 😉
Avatar - white label
white label
Psal jsem o příkladu majitele vyšší střední prémie (koupené původně jako nové) u nás a těch znám opravdu dost a nikdo z nich druhé auto z tak nízkou tržní hodnotou nemá, samozřejmě že i takoví mohou existovat, ale že by jich bylo "dost", tomu by ses snad divil i ty... 😉
Avatar - white label
white label
Děkuji Kylie, touto teakcí si jasně potvrdila mé tvrzení, že rozhodující pro nákup auta byla při šrotovném výše jeho ceny,
a nejen holý fakt, zda se jedná o typickou "domácí" značku...
Na příkladu Ibizy a Fabie to snad konečně pochopí i Johnn...
Je pravda, že např. Škoda pomohla prodejům dalšími slevami, ale jejich výše nemá na šrotovné žádnou přímou návaznost a možnost dávat je má každá automobilka i mimo šrotovné...
Na příkladu Škody (viz.GB) je jasně vidět, že největší sílu má konečná výše ceny, nikoli jen pojmy jako "domácí značka"...

P.S. Nepsala si tu "náhodou" nedávno, že v něměcku Škodu jako domácí značku vůbec neberou ("ani důchodci") a vždy dají raději přednost např. VW ("k vůli sousedům")?! Nemusím to hledat, že? Věřím, že nepoužíváš argumenty jen podle toho jak se ti to momentálně hodí... :😉 :-!
Avatar - white label
white label
Kylie je pro tebe zjevně skvělá opora..., ale jen si projdi zpětně diskusi a rychle zjistíš kdo se tady nadřazoval poměrem úrovně své "inteligence"...
Jaké odkazy bys ještě chtěl, tady na auto.cz jich máš dost a navíc mi je tu sám dáváš...
Podívej se na prodeje typické "domácí" značky Škoda jak v Němacku, tak v GB anebo na tebou avizované posílení korejců v Evropě při šrotovném (také domácí značky?)
Avatar - white label
white label
Proč se vyhýbáš argumentům a nenapíšeš otevřeně, že podle tebe je pro němce Škoda více domácí značka, než MB, BMW, AUDI, OPEL... a navíc je také podle tebe (a tvé logiky) Škoda jasná domácí značka také v GB...Pokud si přesvědčený o svém názoru tak ho přiznej do "důsledku"...

P.S. Logický argument spediálně pro tebe😒br /> Proč teda němci neberou jako domácí značku také SEAT, jdou snad jeho peníze na rozdíl od Škody jinam? Navíc má třeba IBIZA techniku společnou se skutečně domácím novým Polem!
Nějak ti ta tvá logika do sebe nezapadá...Johnne... :😉 :-!
Avatar - Pierro
Pierro
až já povozim tetičku na svý prémii, budete hoši jen závistivě klopit zraky a zětží zatlačovat slzičky... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
On white label, když příjde řeč na vw (koncern) tak VŽDY začíná "bajkařit" a trošičku "soudnost ztrácet" 😉
PS: Myslím že jsem i na těchto stránkách dávala ODKAZ, celkový součet Abwrackprämie (od státu + dealera/automobilky) dosáhl max. myslím 9.900 € (mám dojem, že to platilo konkrétně pro Sharan) - prostě slevy to bylo docela OBROVSKÉ a celkem (velmi) dobře se prodávala třeba Fabia - neb stála ... už také NEvím přesně kolik .. od 170ti t. kč?
NEvím proč, ale technicky "novější/lepší" Ibiza až tak na odbyt nešla (možná NEměla až TAKové slevy...)
PPS: Případné české šrotovné situaci asi moc NE-ovlivní - pokud vím vedení vw očekává v příštím období PROPAD (a NEdá mi to PŘIPOMENOUT, že "šrotovné" je B-U-B-O-S-T!)
Pěkné dny 😉
pogo26
Neříkej, že nevíš jaká byla v Německu výše šrotovného + další sleva od prodejce. Se 30 000,- jsi silně podstřelil. Opakuji- vliv šrotovného u VW uzná úplně každý a je za něj rád. Rádi bychom měli být i my, jestli toho teda jsme pri té své české namachrovanosti vůbec schopni.
Johnn
No tak budeš se divit,ale je dost lidí,kreří mají doma vedle dražšího auta jedno nebo dvě další.A proč by je prodávali cizím lidem,když je májí už třeba zmíněných 10-15let od novoty.Jak jim šlo podnikání lépe a lépe,tak kupují lepší a dražší auta,ale ty starší nechají třeba dětem.Je to vhodné do začátku,navíc znají dokonale historii vozidla,tak co je na tom diného.Na šrotovné nečekají jak na smilování,ale když bude,tak ho směle využijí.Proč ne?
Dál znám lidi,ktří používají třeba Passata pouze na delší cesty,na kratší a navíc naše totálně rozbité silnice používají denodenně Favority,Felici a dokonce i Š120.
Johnn
Dobře to vystihla Kylie samolibost je tvá hlavní charakteristika.Žádné své tvrzení jsi nedoložil odkazem nebo logikou věci.A o to v diskuzi jdepředevším.
Johnn
VW je domácí Německá značka,a škoda vlastněná 100% koncernem je brána i tak v Německu.Oni vědí,kam půjdou peníze,které utratí u Škody,skončí nakonec zase u nich.MB,BMW sem nemůžeš tahat,protože šrotovné se týká aut pro masy,kam patří jak VW,tak Škoda,nikoliv prémie.
Můj odkaz jen dokazuje,že šrotovné se nejvíce vyplácí domácím značkám.Jak pomůže šrotovné třeba v Korei VW,dle mého vůbec.
Avatar - white label
white label
No jo,... sbohem... zase jenom slibujes... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... nějak se PROPADÁTE (hlouběji a hlouběji) ... proč? ;-\
PS: Jeden (uznaný) patent sice OPRAVDU mám (ale na "rozum" to BOHUŽEL NEní 😉
Sbohem (já radějí VÍCE o autíčkách /a hudbě/, a MÉNĚ ... 😄
Avatar - white label
white label
PPS: Hlidej si havne ten svuj styl, tim totiz hlavne posledni dobou (prave v 'sebejistote') GTIho docela hrave 'prekonavas'... :😉 ;-\
Avatar - white label
white label
No jo Kylie, musis si davat pomalu vetsi pozor..., jak vidis nejsi tu sama kdo ma vyzraly patent na 'rozum'...k mariankovi ti pribyla dalsi 'konkurence'... tentokrat v podobe Johnna... :😉 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... mám tak trochu "deja vu" 😉
PS: To máte samé "... svoji samolibost", "... svou důležitost" - jak se vám "žije" v TAKovém "prostředí"?? 😄
PPS: Myslela jsem, že na tehle "útočný" STYL tu má "monopol" (má) Galina Tatjana ivanovna?
Pěkné dny 😄
Avatar - white label
white label
Neznalost tady projevujes prave ty a jeste ji kombinujes se svou dulezitosti...(hrozna kombinace)...podle tve 'logicke jednoduchosti' je v nemecku napr. Skoda mnohem vic domaci znacka, nez napr. Audi, BMW, MB, Porsche, Opel...
Tvuj odkaz je jen dalsi dukaz toho, co jsem tu uz psal...
Vetsi vliv srotovneho na domaci znacku ano..., ale rozhoduje predevsim vyse ceny vozu...
Avatar - white label
white label
Takze zase vlastne vubec nic noveho a uz vubec ne prekvapiveho... :-!
Avatar - white label
white label
Johne, Johne... si dost 'mimo' a jeste si u toho velmi 'zajimavy' tim, jak tu neustale objevujes Ameriku...to mas nejaky zlozvyk?
Pokud tu chces diskutovat s normalnimi lidmi, nesmis si plest hrusky s veverkama...
Pokud si schopen nabyt dojmu, ze bezna sleva pri koupi noveho Audi, BMW, nebo MB je v principu naprosto stejna zalezitost jako prispevek na srotovne, pak tu s tebou opravdu jen ztracim cas...
Tva usmevna poznamka o me udajne nezralosti je jen dokonalou parafrazi na zname: Zlodej krici, chytte zlodeje...

P.S. Mala napoveda...: u prispevku na srotovne potrebuje zajemce sesrotovat dost stare auto s trzni hodnotou vyrazneji napr. pod 30 tis. Kde ho zajemce napr. o koupi nove vyssi stredni asi tak vezme... myslis si snad, ze ma doma prave on takove auto na dvore, treba jako druhe...?! To uz radeji ani nesrovnavam rozdil bezne slevy na auto v hodnote 1,5 az 2 mil. korun (bez nutnosti neco srotovat) s relativne symbolickou vysi prispevku na srotovne ...
Johnn
A tady máš odkaz komu šrotovné nejvíce pomohlo.Jedině v čem s tebou mohu souhlasit,že šrotovné nepomohlo třeba Mercedesu.Né tak masové značce,čili mainstreimu,VW.[odkaz]
Takže domácí(nejvíce rozšířená značka na daném trhu,více z podobných akcí profituje).Všechny statistiky to dokazují,nemáš v ruce absolutně nic čím by jsi dokázal opak.Stále zde projevuješ jen svou zásadní neznalost.
Johnn
Slevu,jakoukoliv totiž využije rád každý,ale opravdu každý.Proč jsou jinak slevy i na autech s cenou kolem milionu,nebo snad nejsou?Nebo jsou akční slevy jen na auta do třísettisíc?Slevy fungují na všechny lidi a je jedno zda za něco platí čtvrt mega,nebo dvě mega,ať u aut,stavebních prací,materiálu,dovolených,absolutně čehokoliv.
Zatím tady na tomto webu prokazuješ jen svou nezralost.
Johnn
Můžeš si ale být jist,že automobilky,které v GB prodávaly za normálních okolností více aut než Škoda nebo korejci,tak šrotovné jim pomůže také více.Samozřejmě že né třeba Rolsu.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jen počkej až tě sveze naše kněžna v Brumlovi, to budeš o tom mluvit jako Pirro ještě půl roku nazpět >😒]
Avatar - white label
white label
No beblbni...na kajaku - copak jsem marianek... a do Francie pro auto... tam se přece dnes dělají lepší vlaky než auta... 😉 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Copak, chtěl jsi na kajaku jet pro nové auto? >😒]
Tak promiň 😉 Já měl teda fráninu 4 roky, ale už se umím sotva představit, takže zkoumat ceníky ve Fr se nechystám 😉
Avatar - white label
white label
Ale nepsal jsem nikde, že VW, nebo jinou značku spasí čs. trh, tak se prober, i když je už docela dost pozdě... 😉
Já ty ceníky teda zkoumal...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ale psal jsi, že Renault nespasí, takže nebuď vykulený jako MiTo >😒]
Tak detailně jsem cenníky ve Francii nezkoumal, nevím jak ty... ale někdo tu ty ceny zveřejňoval a rozdíl byl někde kolem 1000-1500 euro, což je docela dost.
Avatar - white label
white label
Já snad někde psal, že spasí? Navíc na našem trhu je VW dostatečně zastoupen Škodou, takže zde žádné rekordní prodeje Golfu "honit" nutně nemusí...
Ceny Golfu a Meganu jsou ve Francii velmi vyrovnané,úplně přímé srovnání je problematické, protože těžko najdeš Megana a Golfa se zcela shodnou motorizací a výbavou...
A jestli je někde Megan cenově výše než Golf, je to problém Renaultu, podle našeho trhu je vidět, že právě nižší cena mu může velmi "prospět"...
Avatar - white label
white label
Pogo napsal jsem přece jasně, že určitý efekt domácích značek má nespornou logiku..., ale rozhodně to není nějaká zásadní alfaomega evropských prodejů VW, např. nejprodávanější evropský vůz Golf určitě není (při své ceně) hlavním terčem zájemců
o příspěvek při šrotovném...mnohem víc šrotovné "nahravá" např. právě levným verzím Fabie nebo korejcům apod...
ale jinak ti pochopitelně rozumím...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ihned po uvedení na trh Megane II tak neexceloval, Megan III tady je krátce, kombi se teprve rozjíždí v těchto týdnech 😉 Navíc stěžejní část trhu pro Megana je Francie, Španělsko apod., tam šrotovné nemají jako v Německu.

Jinak například ve Francii je Megane naopak dražší než Golf, tam se on podbízí cenou 😉 Uvidíme, Golfa Megane nesesadí, ale francouzskou konkurenci prodejně překoná, bude to konkurent Astry a Focusa.

Mimochodem československý trh nespasí ani VW 😉
Avatar - white label
white label
Ale kde jde dobře na odbyt... česko-slovemský trh ho nespasí, mrknšte na evropská čísla, dvojka "šla" po uvedení na evropský trh mnohem lépe...vy jste někdy oba jak malí kluci, vy jedni "Renolťáci" ušatí... 😉 >😒]
Avatar - white label
white label
to souhlasí... 😉
Vasut74
Koncernovy Torsen v predchozi generaci Pasovce (mimochodem jedine VW na ktere nedam dopustit - protoze to bylo neprustrelne bez jedine zavady). Soucasny Passat byl v porovnani s tim permanentne v servisu (aleluja elektrika a predevsim elektrohydraulicka rucni brzda :no: )
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ano, popsal jsi to pěkně, ještě bych dodal dokonalou siluetu a boční profil. Srovnáme-li to s prde*latým Passatem a steroidním Mondeem, tak je to opravdu krása...
Půjdu rozbít prasátko a jednou koupí asi podpořím prodejnost :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
Laguny je mi líto, tak jak tady byla o kousek vejš debata o tom co má Golf navíc ve srovnání s konkurencí, tak kdo má dnes ve střední řiditelnou zadní nápravu ? Interiér špička, dobrý motory,coupé, prestižní šestiválce, automat a v základním provedení doslova směšný ceny.

Jen ten look (hlavně teda zepředu) a pověst. ;-\
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ještě aby se stejně dobře prodávala Laguna, te bych to přál, ale to se nestane... chce to nové jméno a design.
Klaudius
Megane aj Scenic. S tým je, aspoň na Slovensku, docela problém dostať sa na skúšobnú jazdu...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo, Megan jde na odbyt dobře. Však i dvojka se prodávala vždy dobře... Navíc 1,5 dCi je osvědčený motor, jednašestka jako základ zní mnohem lépe než 1,4 a šestikvalt za malý příplatek je ideál. Osobně bych dnes v nižší střední při té ceně Megana bral rozhodně. :yes:
Klaudius
to si vystihol dobre :yes:
Klaudius
Tak Megana III vidím už pomerne často, ako hatch, tak aj kupátko a sem-tam sa mihne aj nejaký ten Scenic. V predajných skladoch ich veľa nemajú, idú vraj jak teplé rožky...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Možnostmi sestavit si auto jak chci a hlavně (a to je pro mě třeba ještě víc důležitý než nějakej tempomat) nevázáním motoru na výbavu je VW skutečně daleko vepředu.

Japonci u nás jsou etrémním protikladem. Abych kvůli mlhovkám šel o dvě výbavy vejš, tak to je fakt nářez...Většinou ovšem už do základu narvou dost výbavy.

To ovšem automaticky neznamená, že pro pána co uvažuje o Golfu 1.4 Trendline 5.dveří, nemůže být alternativou Focus, Megane, Ceed nebo Auris, protože u nich není možnost připlatit za dvouspojku, haldex nebo parkovací asistent. Stejně by si to pán nekoupil.

No a pak jsou ti, co chtěj turbobenzín s dvouspojkou, adaptivní podvozek, sportovní sedadla a černý čalounění stropu. Vyberou si kola a zatmavení oken a maj v duši klid. Tak tady VW v současnosti v mainstreamu alternativu nemá.
Avatar - woody-alien
woody-alien
...samozřejmě "přispěvatele". 8-s

Jak se říká : "Kvaltovati toliko pro hovado dobré jest" a já dodávám : Mohl bych si to po sobě někdy přečíst.
pogo26
Vžyť vliv šrotovného nemají problém přiznat i pánové v VW. Nevím proč to dělá problém tobě. Každému je jasné, že šrotovné + neúčast VW na trzích s největším propadem je odpověď na dotáhnutí Toyoty. Pak ještě ta nešťastná Čína.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ono hodně záleží po pár letech prodeje...
Renault má co dohánět v pověsti, tam zaostává snad za celou Evropou.
Může za to prvních několik stovek Lagun, které byly naprojektovány sice v rekordním čase, ale asi ještě rekordněji byly otestovány 8-s A pak testování na zákaznících je tak trochu :no: To, že Laguna II po faceliftu byla naprosto bezproblémové auto se dobře ví, ale už se o tom nemluví...
Druhým problémem jsou mechanici a to ne v autorizovaných servisech. Už jsem několikrát četl, že automechanici raději opravují koncern než Renault, protože je to podstatně snažší, proto Renault nedoporučují... a pak to je koloběh kolem dokola...

Takže Megan potřebuje prodat tisíce kusů nové generace, které budou bezproblémové a design kupce zkousne, přecejen proti Fabii je Megane nádherné auto a taky dnes hodně lidí bere Fabii za krásnou.

Bohužel tohle měli udělat s Lagunou, jenže s tímhle designem a v tom množství prodaných kusů o opaku kupce nepřesvědčí ani za deset let. Včera jsem si prohlížel Grandtoure a byla v bordo barvě, která tomu autu teda vůbec nesluší 8-s
Avatar - white label
white label
Tu jde právě o tu relativitu ...
"Odvahu" to chtělo u MégII i u MegIII, ale samotná odvaha není zdaleka všechno... osobně jsem přesvědčený, že MegIII "popularity" dvojky nedosáhne a aby se přiblížil jeho komerčnímu úspěchu, bude se muset cenově více podbízet (podobně jako třeba na českém trhu)...
Klaudius
Tak o tom Megane by som to až tak netvrdil, je menej avantgardný ako druhá generácia, na druhú stranu odvaha mu tiež nechýba. ja som dlhšie prichádzal na chuť zvláštnym prelisom na prednej kapote, zaujímavý je napríklad prístrojový štít s atypickými prístrojmi, možnosť štartovania a zamykania odomykania auta bezdotykovo (stačí mať kartu vo vrecku) tiež nie je na zahodenie.
Golfu sa určite široké individualizačné možnosti uprieť nedajú, rozhodne je to špica, ale keby sme tieto dva vozy triezvo porovnávali v približne rovnakej výbave, rozdiely by neboli (možno aj na niečie prekvapenie) až tak markantné.
Ale celkovo Golf a Megane oslovujú spravidla celkom iných ľudí, pochybujem, že by si práve títo rivali nejak zvlášť preberali zákazníkov. Každý vyznáva iné hodnoty a ponúka to najlepšie práve pre tých "svojich". 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Ta A6 opravdu není tak podstatná, jak to s ní tady sama děláš...
Mě ale zase (poněkud) PŘESTALA bavit tvoje "neskrývaná" samolibost... :-!

Edit: Často tady takhle zcela měníš své reakce, reagoval jsem na něco dost odlišného... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je mi NEpopsatelně líto, že máte TAKový problém si dohledat můj PŮVODNí příspěvek..
Trápí mne, že se trápíte, že se ztrapňuji, ale VĚŘTE mi - JÁ se s tím "srovnám" a za SVÝMi názory si STOJíM ...
... a jak jste na tom VY?
Pěkný večer 😉
Avatar - white label
white label
Neber to hned tak osobně, ale je fakt, že haldex(izičtyřkolku) si tu mnozí berou "do huby" velmi často, ale jakkoli "zpochybnit" xdrive si tu netroufne nikdo...při tom oba systémy fungují v současné době velmi dobře...

P.S. ...kolem které "4kolky to slo hooodne daleko"? Co si měl teda podstatně lepšího se 4x4?
Avatar - white label
white label
Jasně, kdo má na novou vyšší střední prémii, má doma určitě druhé (menší) auto v hodnotě výrazně pod 30 tis. korun a čeká na šrotovné jak na smilování... Johne, nepsal jsi tu před chvíli něco o inteligenci...? 😉
Vasut74
Noo mel jsem 2 roky tu cest s Haldexem (nevim co to bylo za generaci - proste v soucasne verzi Passatu) a jako bylo to relativne OK na snih do hor, ale kolem 4kolky to slo hooodne daleko.

X-drive pro me rozhodne neni bozsky - fakt me neposouvej do "Miluju BMW" skatule 😉
Avatar - white label
white label
Tak hlavně, že jsi konečně (na příkladu prodejů Škody v GB a korejců v Evropě) pochopil, že to zdaleka není jen o "domácích" značkách, ale hodně o samotné výši ceny automobilu...
Avatar - white label
white label
No vidíš...
Opravdu parkovací (ne jen kontrolu vzdálenosti od překážky) asistent v této třídě myslím zatím nikdo nenabízí, slušné audio to jo, ale ty opravdu "značkové" budou v této třídě určitě vzácné...
"Izičtyřkolku" (asi by ses divil jak je tenhle "haldex" poslední generace v principu velmi podobný pro tebe jistě "božskému" xdrivu v BMW) nabízí např. v evropské nižší střední kdo?
Vasut74
Relativni problem s kultivovanosti je pekne receno 😄

Na adaptivni podvozek jsem koukal - zajimave, Japonsky system vybav vozu je napresdrzku (v jeden moment jsem posilhaval po IS250 a nestacil jsme se divit) o tom zadna, ale pochybuju, ze nikdo z evropske konkurence nanabizi park. assistent slusne audio, lzictyrkolku a dalsi individualne dovybaveni at uz si pod tim predstavujeme cokoliv.

Soucasna generace Meganu ma rekl bych problem, ze splyva s zumpama typu i-jakekoliv cislo nebo Ceed a podobne. A pak uz se samozrejme zakaznik diva jen na cenu noo

BTW ted jsem si chvili hral s konfiguratory konkurence treba toho Golfu a musim ti dat za pravdu v tomhle segmentu je s moznostmi individualizace VW asi fakt pred ostatnimi - co ja se tu dneska nedozvim 😄
Johnn
Ano šrotovné jako deformace trhu má vliv na tuto statistiku,takže díky šrotovnému na jejich nejdůležitějším navíc domácím trhu utrpěl VW menší pokles než jiní.Kde nebylo šrotovné(největší propady),ale patří mezi významné trhy USA,Japonsko,má VW mizivé prodeje,takže není zde markantní vliv na globální prodej.To jsem psal od začátku.Je dobře že mi dáváš zapravdu,ale trvá to. :yes:
Johnn
Jenže oni bohatí nemusejí mít jedno auto,můžou jich mít víc.Nebo nemužou mít třeba jedno menší,i to by se hodilo.
Zatím jsi nikde neprokázal,že německé šrotovné nemá vliv na celkové půlroční statistiky.Každý velký domácí trh (pro danou firmu) má obrovský význam.
O kolik by měl nárůst VW,kdyby šrotovné probíhalo třeba v Japonsku,nebo Koreji,kde za normálních okolností prodá minimum aut?V globálních prodejích by se to nijak neprojevilo,protože to není domácí trh.Japonci,nebo Korejci mají větší tržní podíly v Německu než třeba němci v Japonsku a Korei,proto se šrotovné promítá více či méně(Hyundai v Evropě prodává více,celosvětově nárůst není takový).Vlastně i v Korei je šrotovné a promítá se to do prodejů VW?Ne,protože tam mají zanedbatelný (nebo vůbec žádný) tržní podíl.
Avatar - white label
white label
Děkuji, že si konečně zjistil, že mám vlastně pravdu...ty naše "domácí značko"... 😉
Avatar - white label
white label
Tak zejména tím posledním odstavcem si nás opět obohatil o něco, co jsme opravdu vůbec nemohli vědět...
Jinak na šrorotovné určitě čeká např. i majitel vyšší střední prémie a dává sešrorvat svůj 3-5 let starý model a za takto získané peníze si obratem objednává do nového vozu vyhřívaný multifunkční volant... takže když (podle tebe) všichni, tak všichni...
Navíc podle tvé velmi "jednoduché" teorie, je vlastně Škoda v GB také domácí značka...
Jenže tento fakt dává za pravdu spíš tomu co už jsem psal, a to že šrotovné využívají více lidé z nižších sociálních vrstev a zvýhodňuje spíš auta v nižších cenových hladinách, tedy např. také ty korejce...
Johnn
A ještě,když jsi načal korejce,tak skutečně zrovna Hyundai narostl tržní podíl v celé Evropě(neznám podíl Německa,určitě na tom mělo také svůj vliv) ale narozdíl od VW jim narostl o více než 10% zisk. 😉
Johnn
Tak si zase zkus přešlápnout.Já vím měl jsi bohaté rodiče. 😉
Psal jsem,že bych raději počkal rok,dva,to vliv šrotovného už nebude znát.Zatímco toto půlroční hodnocení (to je dle mého krátkodobé) šrotovné narušilo poměrně dost.
Levnější vozy a hlavně nižší třídy jsou samozřejmě ve výhodě,ale máš zde psané,zda prodal VW více Phaetonů,nebo Pol než loni?Ne Přečti si laskavě článek o šrotovném v GB,kde Škodovce také šrotovné výrazně pomohlo (bylo zavedeno poměrně dlouho,než aby se výrazněji projevilo za celý půlrok) a určitě né jen jí.Nyní zavedené šrotovné v USA se také nemohlo projevit v této statistice.
Takže to Tvé a Navtechovo,že šrotovné je pro všechny a nemá na tuto statistiku vliv je nesmysl.
A na šrotovné čekají všichni,vždyť i nákup aut bez odpočtu daně vázl,když to nebylo možné.Po schválení odpočtu DPH náhle vzrostl prodej firmám,jak bohatým,tak chudším.Je naprosto lidské chtít zaplatit méně než více,za tu samou věc.
:-!
Avatar - white label
white label
Tak v současném Golfu už je CR a PD který "trochu" přesluhoval měl sice relativní problém s kultivovaností, na druhou stranu měl zase velmi slušnou spotřebu...
Co je v Golfu možné navíc proti přímé konkurenci...?
Kromě DSG (které se ovšem dodává např. i pro HH GTI) je to třeba 4motion, adapt. podvozek, park. asistent, výběr audiosystémů včetně DYNAUDIA a vůbec celková možnost individualizace a počet možných kombinací příplatkových výbav bez ohledu na motorizaci jsou dost vzdálené konkurenci... o zdejších japonských praktikách v tomto směru raději ani nemluvím...

P.S. ...a ten Mégan druhé generace skutečně designově zajímavý byl, ovšem "odvaha" Renaultu při uvedení jeho třetí generace ho úplně "pohřbila" a evropský zájem o něj je jasný důsledek této "odvahy"...
jak jsem psal... ona i ta "odvaha" je velmi relativní...
já například vidím větší "odvahu" v tom, nechat Golfa (v podstatě) "takového jaký je"...
a průměrný mi také úplně nepřipadá, to spíš ty nekonečné pokusy nějak se mu "vyrovnat"...
Vasut74
NO na tom rendlu mi prijde OK, ze jako zkousej novy veci - viz minula generace Megane, Avantime (sakra jendou si ho koupim bez ohledu na manzelcina prohlaseni o dalsim aute domu a manzelskem dvojboji 😄 ), dvoudverova Laguna, Twingo a podobne.

CO mas v tom Golfu navic oproti nabidce konkurence ? Asi to tebou zminovane DSG, ale jinak to jako nijak zasadne nevidim (nebudu se smat dieselum PD ktery se prezil o peknou radku let - to je moc jednoduchy cil 😄 )

5GT ? Noo nevim cim dele na to cucim tim tomu zacinam prichazet na chut - otazka je jakou cenovku tomu ve finale nasadi
Avatar - white label
white label
To si na tom asi docela špatně, když musíš na svou "vrozenou inteligenci" nepřímo upozorňovat sám a ani nepočkáš až si ji konečně někdo všimne sám... :-! Ještě, že my "pomalejší" tu máme skutečné inteligenty, kteří nám vše trpělivě vysvětlí...
To cos nám tady konečně logicky "vysvětlil", tu nikdo z nás opravdu nevěděl a nikdy se tu o tom zatím nepsalo... :😉
Stejně jako ty argumentuješ "domácíma" značkama, což má svou nespornou logiku, můžu argumentovat např. tím, že šrotovné nepřímo zvýhodňuje především auta na cenově nižší úrovni, protože na šrotovné "slyší" především slabší soc. vrstvy..., což může být zase výhoda např. pro levnější korejské značky, nebo auta cenově na úrovni Fusionu...
Šrotovné nejdřív urychlí nákupy a později naopak zpomalí, ale na prodeje konkrétní značky v delším období nemá zdaleka tak zásadní vliv, jak se tu snažíš "vysvětlit" nám, kterým není "zhůry dáno"...Navíc šrotovné nebylo a zřejmě ani nebude pouze a jen v Německu... :-!
vrkuboy
To budou ty Fusiony >😁 :yes:
Johnn
Kolik má VW v USA tržní podíl?
Má asi 2%,tak to je opravdu hodně vidět.Srovnej to s tržním podílem nejen Toyoty,Hondy,nebo kterékoliv jiné automobilky.
Johnn
No když není dost inteligence,tak musí být vysvětlení detailní,i když u některých jedinců ani to nezábírá,komu není zhůry dáno... .Každá automobilka má největší tržní podíl na svém domácím trhu,málokdy na opáčné části planety.Když největší z evropských trhů zavede šrotovné,profitují z něj všichni,ale určitě nejvíce zase domácí firma v tom samém poměru,jaký má doma tržní podíl.Takže nejvíce VW vytrhne trn z paty šrotovné v Německu a určitě jim nepomuže v USA,Japonsku,Korei,Austrálii,atd.
Naopak nejvíce propadem postižené trhy,které dosud šrotovné neměli jsou doménou jiných značek a těm samozřejmě klesli prodeje více.Počkejme rok,dva uvidíme.Krátkodobé závěry nemají stejně význam.
Avatar - white label
white label
Jestli to umělo i driftovat nevím, ale hodiny tomu šly skvěle, mnohdy i "samy"... 8-s 😉
Avatar - white label
white label
Tak to jo..., to je ale úplně jiná "písnička"...italská kantyléna..."
ó sóle mío...ó máre mío...amóre mío " 😉

Máš SZ...
Avatar - white label
white label
Právě proto jsem ti psal, že je to velmi relativní...
BMW jsem tím zrovna nemyslel, ti s nějakým větším nezájmem zákazníků problém nemají... i když mě např. designová "odvaha"
v podobě 5GT vůbec neoslovuje...
Kde vidíš odvahu např. u Renaultu..., já tam spíš (až na vyjímky) vidím právě ten "průměr"...

Podívej se kolik "techniky" si můžeš koupit (vybrat) v dnešním Golfu a kolik u přímé "třídní" konkurence...tam také hledej tu "průměrnost"...
Avatar - Pierro
Pierro
Lančie s Alfou... 😉
Avatar - Pierro
Pierro
No ale driftovačka v patnáctkovym žigulíku, to je pěkná vzpomínka z mého pubescentního mládí... 😉 😄
Vasut74
No zda se mi, ze treba ten zminovany Citroen nebo Renault se neboji. Nebo treba Saab a Volvo predtim nez se ten prvni stal prevlecenym Opelem. Nebo BMW (kdyz bych to v silenych snech zacal brat jako konkurenci Audi). Tezky - smutny na tom je, ze kdyz si to takhle sumirujes, tak zjistis jak malo automobile vlastne zustalo aktivnich a obavam se, ze bude hur.
Avatar - white label
white label
V tom případě napiš, kdo z přímé konkurence VW to dělá naopak s odvahou a nadprůměrně, ale zákazníci to nedokáží ocenit vyššími prodejními čísly...
Avatar - white label
white label
:yes: >😒]
Avatar - white label
white label
Ne..., "licenční hybridy" typu Žiguli(F124), Polski Fiat 125p, Zastava(F12😄 apod. mě vždy nechávaly (mírně řečeno) chladným... :no: 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Potřeba nazývat neoblíbené výrobce Hnissanem, Hnůjdayem nebo Xindlwagenem všeobecně svědčí o značné "nadsázce" přispěvovatele a jeho duševní pohodě. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Vasut74
To samozrejme - to byla pouze reakce na to kdo s cim jezdil a nejezdil

Ten zbytek s prumernosti moc spolecneho nema ovsem to taky bude 0.0001% na jejich celosvetovych prodejich - jak rikam vetsina toho se realizuje v te sedi - ale jak jsem psal na uvod - zakaznik to chce tak proc ne.

Kazdopadne to nic nemeni na tom vitezstvi prumeru a zadne odvahy.
Avatar - woody-alien
woody-alien
A to právě děláš chybu... 8-s

Co z těch diskuzí vlastně máš, když jdeš klidně spát s vědomím, že VW je nejlepší a ani se u toho neorosíš. >😁 >😁 >😁
Avatar - Pierro
Pierro
Co takhle poctivej polskej maluch, ten už si na táhlym dlouhym protáhnul??? >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
>😁 >😒]
Avatar - white label
white label
Ale to, že nemáš v plánu nějaké auto kupovat, ještě automaticky nesnížuje jeho "kvalitu"...
A jestli má ten desetiválec Lambo od Audi, nebo naopak... má na jeho kvality jaký vliv...? (i když stejně úplně stejné nejsou...)
Nechci se tady tahat o "míru odvahy" u Rocca, TTRS, S4 s AD, nebo R8..., ale určitě nemají mnoho společného s "průměrností"... :-!
kuko
já věděl že ten Lídl zabere :-!
Avatar - white label
white label
Já se ve Fiatu taky něco najezdil, i když je to už docela dlouho..., ale občas taky něco prubnu... 😉
Vasut74
Rozhodne neprojel a ani to nemam v planu - nevidim zadnou pridanou hodnotu jezdit ve vozech, ktery nemam v planu porizovat.

Co je tak supr odvazneho na TSI, R8 s motorem z Gallarda za cenu Turba (to je jako ooobr ulet), S4 nebo RS4 ? DSG - ok tam byli kluci prukopnici a zapomnel jsem ji uvest.
Avatar - Pierro
Pierro
A ty lejble už sis projel FIATA??? >😒] >😁
Avatar - Pierro
Pierro
A já už asi tušim kde... 😉
Avatar - white label
white label
Takže už sis jistě projel Rocco 2.OTSI s DSG
a adapt. podvozkem , nové TTRS, nebo S4 s aktivním diferenciálem, RS6, nebo R8 s desetiválcem..., že? 😉
Vasut74
Pouc me o koncernove designove a technologicke (zde si umim predstavit snad "jedine" sazku na naftu v 80tych letech a sireni preplnovanych minimotorku do vysavace v poslednich letech) odvaze 😉
kuko
Chodíš kolem určitě každý den hochu - jak je ten nový Lídl, tak vedle je bazar specializující se na převlečené Oply >😒]
Z té hlavní silnice co vede na Čerňák to není moc vidět, je to schované ve dvoře, ale mi neříkej, že sis tam nikdy nevšiml zvýšený výskyt švédských subprémiovek 😉
Avatar - white label
white label
To víš že jo... ty náš neprůměrný a odvážný Vašute... 😉

Možná časem taky zjistíš, že pojmy jako "průměrný a neodvážný" jsou velmi relativní... :-!
BeranK
Ne zcela, ale uznávám, že v tomhle máš pravdu. Nicméně Toyota na propadech domácích automobilek v USA vydělá, pokud už se tak neděje. Propady frantíků ale lze vysvětlit jak?

Na druhou nemáš pravdu, že je VW na trhu nezastoupený, nebo jenom málo - Volkswagen (a to nemluvím o Audi a Porsche) je jediná automobilka z Evropy z oblasti středního proudu, která na trhu v USA je vidět. A Mexiko (jeden trh) VW motorizoval v největší míře - stačí se podívat na ty mraky brouků všude na silnicích. A výrobu tam má taky a navíc tam nyní půjde největší investice v rámci VW.
Vasut74
W124 forever 😄
Vasut74
No otazkou je kdo je konkurence pokud se bavime o globalni automobilce - Toyota je stejna nuda jako VW, Ford ... no mozna by to mohl byt Ford, auta ma rozhodne moderneji vypadajici nez VW, technologie OK a kvalita zpracovani taky, no a GM ... to je asi v tuhle chvili mrtvola.

A kdybych zustal v Evrope, tak urcite Citroen se snazi sec muze aby jeho modelova rada nevypadala jak auta z minuleho stoleti, ac nerad tak to asi musim priznat i Fiatu. Z japonskych bych si treba umel predstavit Hondu - neprustrelna kvalita neotrely design.

Ale rozhodne nezpochybnuju snazeni VW - kluci vi co delaji - spis mi prijde smutne, ze to je to co zakaznik zada - nudu s image (skutecne jen image) kvalitnich aut
Avatar - Pierro
Pierro
Jo jo... >😁 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
Anebo Sagvan Tofi???... >😁 >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Ty zlochu... jak můžeš takhle hnusně mluvit o tetičce?? Až mě tetička povozí, ty budeš jen v koutku závistivě dupat nohama a plakat. Je vidět, že jsi ještě nikdy nepoznal ženu, která je nejen fantastickou řidičkou, ale i úchvatnou krásnou a smyslnou ženou... :-!
Je znát, že jsi ještě velice mladý a života hodně neznalý. Až jednou dozraješ minimálně do kristových let, poznáš o čem je ženská nejen z diskošky ale i třeba jako učitelka kvalitní jízdy a rádkyně životních zkušeností. Musíš se naučit naslouchat ženám, vnímat jejich pocity, snažit se chápat jejich názory. A věř, že tetička by tě vyškolila, že bys ani nedutal a jen tiše natahoval bulíky. Ale zatím žádný strach. Jsi mladý a nevybouřený bejček, který časem dojde poznání a jednou mi ještě rád dáš za pravdu... >😒]
kuko
no ono tady prý v kempu tábořili ti rumunští cikáni co přišli podpořit toho svýho prince, ale v bedně jsem v jejich autoparku viděl jen samé bavoráky, takže spíš Kočka >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Takže to je něco jako LDN, jo? >😁 Jinak něco pro Ádu, jak koukám >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
tam už většinou neni co léčit... >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Hele, Pierro... vem to tak, že bys na sobě konečně zapracoval, mrskal bys jazykem, procvičoval psanou formu pérem... nakonec by ti to jen prospělo nejen abys měl blíže k pravému diamantovému kovboji, ale k pravému evropskému šlechtici s Galinou Tatianou Ivanovnou za služku >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pořešit možná jo, ale vyléčit to už často nejde >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Já se předevčírem koukal na sběratele kostí a to bys viděl co tam dokážou pořešit... >😒] Kostička rulez... >😁
Avatar - Pierro
Pierro
Kde u nás maj Saaby?? 😲
Avatar - Pierro
Pierro
To bych musel s tetičkou do brumly a předvést jí, jak jsem na tom v dlouhym táhlym... a že ona je sakra náročná dáma... 😉 Potrpí si na intenzivní přísun výkonu a zkušeného řidiče. Nejsem si jistý, jestli bych tak nejen řidičsky náročnou ženu dokázal plně uspokojit... >😁 >😒]
kuko
Tak to ti nezbývá než si skočit pro Saaba >😒]
V Hloubětíně máte hezký výběr 😉

Když tak si klidně na kapotu namontuj 4 kruhy a nikdo nic nepozná >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kup si konečně pořádné auto pro šlechtice, C5 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já bych se v tom nepitval, to není ani na můj pitevnou projivší žaludek >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Snaží se >😁
Popravdě nejsem koncerňák, i když jeden mám, ale nedělá mi problém pogratulovat v prodejích VW, ono já totiž auta nehodnotím jako fotbal, čili kdo dál více golů 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Že by starej Kočka?? Anebo ten Déžo Červeňák, Ital ze Žižkóva??? >😒] >😒]
kuko
včera nám parkoval před firmou starej E-classe (ta co se dělala v 80tých a 90tých letech) a vepředu měl, teda spíš zebrí potahy :yes:
Ale volant byl obyčejný, tady ještě na něm musí zapracovat >😒]
figurka
Zemědělec, od rána do večera na svém traktoru škemrající o dotace ?
Avatar - Pierro
Pierro
anebo poctivej stodvaciášek s chlupatym volantem a tygříma potahama???? >😒]
kuko
Kyjak Prosíd HC Edition :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Založíš mě?? U nás v hloubětínskym bazáči žádnýho jagoše nemaj a na novej nějak neni... 😒
kuko
no, zatím jezdíš koncernem, ale zanedlouho už budeš správný ingliš aristokrat z Hloubětínšairu ne? :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Svolal bych lékařsko-právní konsorcium. Takže páni magistři, docenti a doktoři, kdo se přidáte?? >😁
kuko
pane doktore, tohle je skutečně extrémně těžký případ, troufnete si? >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Já nepotřebuju veřejně oceňovat kvalitu VW. Většina rozumných, nezaujatých a uvažujících kolegů zde na autě.cz o kvalitách VW nepochybuje. Mne nevyjímaje. Jen si tady z VW nedělám nějakou modlu. Toť vše.
Jaký vůz mám v garáži tu také ví vícero přispěvovatelů, věz že jde o koncernové vozidlo, se stodvaciáškem jezdim škádlit drzky tvojeho formátu. Jinak ten nestojí v garáži, ten drží čestnou stráž před panelákem... >😁
Jinak o té permanentce ještě zauvažuj, starej Kočka provozuje i několikero autodromů, kde se za pár kaček vyřádíš jak na severní smyčce a ještě budou děvčata vejskat jak prvničky na stohu a ty pak v pátek na diskošce budeš druhej Šumi. Neházej flintu do žita kámo, takovejch šancí už moc nebude.... >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
a co ti nepodvázaní?? na jakou raketu bys je tipoval??
Provocateur
Holt se budu muset smířit s tím, že se permanentky a gratulace od tebe v životě nedočkám 😉
Navíc neočekávám, že by člověk, který v garáži opečovává stodvaciáška, ocenil kvalitu současného VW stejně jako kvalitu mých příspěvků >😁
Avatar - Pierro
Pierro
já já!!!!! >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Taky si můžem skáknout pro sváču anebo se jít vyčůrat. Ale z trochou nadsázky máš pravdu... 😉
kuko
>😒]

tak tohle byla zatím nejlepší shrnovačka :yes😒br />
doktor Chocholoušek by měl radost 😉

"A tito výrobci se ke své pozici na trhu dopracovali především přes KVALITU, PRAKTICNOST, NADCASOVY VZHLED a samozrejme zejména díky SPOLEHLIVOSTI svych produktů..."

je přihlášený nějaký doktor? rychle prosím, potřebujeme doktora >😒]
Franke
Marianku, ty seš tele. Zkus to radši o zase autech, strategické řízení a rozhodování nech jiným. Nemůžeš být nejlepší ve všem, no...
Vasut74
Vitezstvi prumernych a neodvaznych - ale nakonec proc ne - vetsina lidi tedy zakazniku zrejme takova bude
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
No jo, rendlikovci, fiataci a jim podobni ***aci se zlobi, kdyz nekdo napise pravdu. >😒]

Na svete jsou v soucasne dobe 2 vyrobci, kteri opravdu umi mainstream: Toyota a koncern VW - respektive, v sirsim pojeti, vyrobci japonsti (s vyjimkou hnissanu) a nemecti (s vyjimkou Opelu).

A tito vyrobci se ke sve pozici na trhu dopracovali predevsim pres kvalitu, prakticnost, nadcasovy vzhled a samozrejme zejmena diky spolehlivosti svych produktu.

Muzete nesouhlasit, zlobit se, ci protestovat, ale to je to jedine, co s tim muzete udelat. :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Provokatére, já se schovávam leda pod duchnu když přijde bouřka anebo na *, když má šéf blbou náladu, či když po mně vyjede kolegyně. To víš jsem ještě mladej ne uplně zkušenej a poměrně bázlivej chlapec... >😒]
K holým faktům opravdu paní Blažkovou ani její hadry či pemprsky potřebovat nemusíš. Zato je budeš potřebovat, až jednou zjistíš, jakými moudry jsi nás tu obohacoval. Pak ti přeji co možno nejméně nepříjemné vystřízlivění z tvého mokrého sna... 😉 Ostatně nezatracuj ani Fiaty ani Citroeny či Renaulty a už vůbec ne Hondy. Pokud se v dohlednu zmůžeš na jakékoliv nové auto od tebou zmíněných značek, máš u mě permanentku na matějskou a malou gratulaci k tomu. Zatím však jen plkáš, křečovitě se snažíš o náznaky asertivity a bohužel ti to tady nikdo moc nebaští. Zkus ubrat na ne moc povedené ironii, zkus zapracovat na vědomostech, jazycích a sobě samém a pak něco napiš. Něco co bude mít hlavu a patu. Užij si to hombre... 😉 >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
yronyku... 8-s
Provocateur
Psal jsem, že je mini 😉 Píšu jen holá fakta, nepotřebuju k tomu Blažkovou, mokrý hadry, plínky apod. >😁
Předpokládám totiž, že každej aspoň trochu znalej přispěvovatel ví, že z mainstreamu není lepší volba než VW. A protože si to někteří nechtějí přiznat, tak se schovávají za Fiaty, Renaulty, Hondy, Citroeny atd.
Navtech
4x4 - 71:7 teti! 😉
Navtech
Trapasu? Label snad měl někde ušpiněný sáčko? Piš, piš, piš, jsi nejlepší >😁
Navtech
Ty vole, ale je dobrej, ne? >😁 Fijaťáci se stejně vorosej a to stačí ne? 😉 :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Evidentně jsi na ty pravé kvalitní shrnovačky ještě moc mladej bejček, chybí ti tam mnoho dalších základních axiomů >😒]
Avatar - white label
white label
Ale on "jen" nejede, on v tom přímo lítá... 8-s >😁
velitel mesta bugulmy
Marianku, teď jsi na to káp. Z toho, co jsem napsal, je jasně vidět, že na rozdíl od tebe nemám s "bysnysem" žádné praktické zkušenosti. O současné ekonomické krizi pak nevím ani to, že vůbec nějaká je. Sypu si popel na hlavu a hned zítra to v práci balím. Děkuji, žes mi pomohl prozřít. Já jsem v tvém věku ještě tahal kačera, ale ty opravdu jedeš.
Avatar - white label
white label
Trpíš často i touhle samomluvou...? >😒]
Neztrácej naději, i to se dá prý obvykle léčit... 😉
marianek
Po tvem dnesnim trapasu se divim, ze se zde jeste objevujes. :-!
Avatar - white label
white label
>😒] >😁 ...tak zrovna od tebe to teda fuckt sedí...další důkaz, že si prostě ten zdejší brouk "Pytlík"...
marianek
Musim se priznat, ze te zde vidim poprve. Podle tve reakce ti je jakykoliv bysnys i soucasna ekonomicka krize zcela cizi.
Avatar - white label
white label
Ono to máš totiž hrozně těžké, vysvětlovat tu něco místním "ekonomům"...přitom na to, aby pochopili zrovna tohle, by si normální člověk na "ekonoma" ani nemusel hrát... :-!
Provocateur
VW je nejlepší. Ty to víš, já to vím, co si budem povídat. Amen
Avatar - white label
white label
marianku, ty si hlavně nepochopil, že jestli je nějaký stav opravdu "kritický", tak je to právě ten tvůj, tak se tu raději moc "nezdržuj", a pokus se s tím něco udělat, čas totiž pracuje evidentně proti tobě...(viz reakce na tebe jako "ekonoma" z 22:10) :😉 ;-\
Avatar - white label
white label
Kéž bys měla tolik znalostí jako sebevědomí
v tomto "příspěvku"...a "neztrapňovala" se tady svými nereálnými "odhady" typu - kolik se u nás prodá A6 s "předkem"... a potom nemusela dělat mrtvého brouka...

P.S. Tím s jakou sebestředností tady tvrdíš, že máš "LEPŠÍ praxoznalosti i s autíčky" jen dokazuješ svou neomezeně omezenou samolibost...a mimochodem také další společný (a velmi výrazný) rys právě s typem "marianek"...
I pro "šlechtu" (paní hraběnko) platí, že "samochvála smrdí"... :-!
velitel mesta bugulmy
Marianku, dlouho jsem tě šetřil, protože dětem a mrzákům se člověk nemá smát. Ale tenhle poslední žvást, to už je moc. Že prý žádná, marianek opakuje ŽÁDNÁ firma nesrovnává svůj pokles s poklesem konkurence. Milý mladíče, je to přesně naopak. Pokles či růst konkurence naopak sleduje každá zodpovědná firma. Maximalizace tržního podílu je jeden z naprosto legitimních a často používaných strategických cílů (vedle maximalizace zisku či objemu). V jisté nadnárodní korporaci, kterou důvěrně znám, řeklo letos na jaře globální vedení asi tohle - "hoši, v tomto kritickém roce chápeme, že ne každá země dosáhne růstu tržeb. Soustřeďte se tedy na získání tržního podílu. Když vám tržby klesnou o pět procent a konkurenci o 15, je to super." A to je naprosto férová strategie v čase, kdy se trh v absolutních číslech prostě smršťuje. A ty? Ty jsi zase prokázal, že jsi ještě uchoň a reálnému světu nerozumíš.
Navtech
Tohle je slabota... s tím neohromím ani ty děti. Trochu přitlač, máš toho ve štrozoku určitě dost, tak se snaž. 😉
Navtech
Máš recht... 😉 Doufám, že se ani nemusím rozepisovat, jaký péro k tomu používá >😁
pogo26
Jen bych nechtěl vidět ten deficit v ČR nebýt šrotovného ve vyspělejší části Evropy. Možná by jsme dohnali i ten náš vzor Pobaltí.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Duše básníka se holt nezapře... >😒]
marianek
Znovu spatne Navtechu. Kriklounu je zde pomalu. Napocital bys je na prstech jedne ruky. Mezi ne se ale pocitat nemuzes. :-!
Navtech
Jo, s tím musím souhlasit! :yes: Ne místní, ale 99% jsou křiklouni, jen ty a hraběnka máte ty největší zkušenosti. Ty samozvaný odborník na automotive a ona díky šlechtickému titulu tak nějak přirozeně.

Taky na Audi se shodnete; ty si nemůžeš hrát s ovladačem klimatizace a ona jezdí citoenem, protože Audi je pro ní šunt.

Tak co tam máš dál? 😉
pingi
Kylie vy jste to nevzdala,ale prohrála... Protože obsah dobrý(tady přiznám,že nemám vaše znalosti o autech) ale forma a styl vaší komunikace tot už bylo na nedostatečnou.
Ale uznávám,že je lepší to co jste ted napsala než si přiznat barvu
Pěkný večer 😄
marianek
Nesnaz se to tak pruhledne zamluvit. Pokus se pouze vysvetlit jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem?

P.S. Tve odpovedi jsou tak zmatene, ze to opravdu vypada na cosworthuv link >😁
marianek
...tuto diskuzi jako boj nevnimam. Pouze semtam napisi svuj nazor nebo zkusenost. Mistni kriklouni jsou jaci jsou. Na nic jineh👋lepsiho nemaji...
Jinak dekuji. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... myslím že mám (oproti vám) trošičku LEPŠí "praxoznalosti" i s autíčky, ale v oblasti ekonomických teorií ... dejte na marianek(a) - NEBO se dál "ztrapňujte" (to je vaše věc 😉
Pěkné dny (beze mne 😄
Navtech
Největší škoda ovšem je, že jsi zamázla ty svoje krásný fotky z netu ;-\
Avatar - white label
white label
Á.. .další "pacient", no vy byste mohli být s mariankem docela "sofistikovaná" dvojka..., možná by pak marianek ani tolik "nepotřeboval" (jako "sofistikovaný argument" v diskusi) tu trávu a Indulonu... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
OBÁVÁM se, že váš text je na místní "kraj" poněkud PŘÍLIŠ "sofistikovaný".. 😉
.. ale jinak :yes: 😄
PS: "Následná" diskuze ukazuje, že se NEzdá jen "sofistikovaný", ale některými je viděn přímo jako "hloupý"..
.. já tu z TOHOTO důvodu, diskuze "vzdala" (NEjde to a asi šance něco "osvětlit/vysvětlit" se většinou rovná NULE)
Pěkný den (a držím palce v boji s větrnými mlýny 😄
Avatar - white label
white label
Máš aspoň i nějaké jiné vlastní skutečné "životní" zkušenosti, než jen ty s tou trávou a Indulonou...
Tráva je pro tebe zřejmě symbol tvého "společenského" života
a Indulona tvého "sexuálního"...od začátku tvrdím, že jsi vlastně spíš chudák, který potřebuje odbornou pomoc... ;-\ :-!
marianek
Prijdi si celou nit. Kdo reagoval na koho.... >😁

Jeste jednou, labele, co jsi kouril?
Navtech
Šrotovný je pouze pro VW?
Avatar - white label
white label
Šrotovné nesmysl samozřejmě je, ovšem do tvé velké teorie nějak úplně nezapadá fakt, že výše "příspěvku" u šrotovného je stejná jak pro Škodu, VW, Ford, Renault, Fiat nebo Hyundai s Kiou...
Avatar - white label
white label
Nemusíš mi stále dokola potvrzovat to, co ti tu o tobě od začátku píšu...a "jednoduše" si všechno představuješ ty... :-!
Johnn
S tím Porsche souhlas.
Pokles prodejů výrazně menší,než celý trh,podobný VW mělo více firem.A co je důležité dokonce jim narostl zisk.
Stejně je tato diskuse o ničem,protože trh je deformován šrotovným.Někde běží poměrně dlouho,někde se teprve rozbíhá.Z tohoto důvodu některé trhy rostly i o 40%,některé o tolik propadaly.Je s podivem,že diskutující hájící VW za nějaký super výsledek o šrotovném taktně mlčí,přitom pod články o šrotovném ho zuřivě odsuzují.
Výsledky lze srovnávat při neovlivňovaném trhu.
Navtech
Taky pecka! Piš dál, já si to ukládám a pak s tim machruju u školky! Co máš teď?
marianek
Podivej se do zrcedla. Uvidis tam for pokazde. 😉
marianek
Jednoduse jsi to zase jen nepochopil. Nic noveho. 😉
Avatar - white label
white label
Tvůj "odborně-ekonomický" popis stavu firmy neříká konkrétně absolutně nic...jen opravdu nevím, jak to vysvětlit někomu, kdo si na ekonoma jen hraje... ;-\
Navtech
Jó ten je dobrej! Miluju nový fóry! 😉 Co máš dál?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
marianek
Ja se do niceho nestylizuji. Pisi pouze sve nazory.
Radeji nam vsem osvetli jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem?
Avatar - white label
white label
To víš, že jo... ty to sice hulíš, ale zisky končí stejně u mě... 8-s 😉
marianek
Zase jsi zapomnel promazat? Nebo ti ta Indulona zase dosla? Ty ale musis byt hrebec (promin kobyla). >😒]
Avatar - white label
white label
Důkazem tvého "ekonomického" vzdělání je každá tvá reakce, ve které se marně snažíš stylizovat do role ekonoma, což je většina z nich...a u těch ostatních se zase stylizuješ do jiných rolí...
Od první mé reakce na tebe ti píšu, že trpíš určitou formou "schizofrenie" a ať s tím co nejdřív něco děláš...
Takhle si tu stále jen za místního brouka pytlíka, který vše ví, všude byl a od všeho má klíče... :-!
marianek
Dovolim si male OT. Toyota Prius nejnovejsi generace nema o zakazniky nouzi. Na svetove nejdulezitejsim trhu, v USA, se jich za cerven prodalo bez dvou rovnych 13000. To je vic, nez trojnasobek prodeju nejvetsiho rivala, Hondy Insight.

Vyborne Toyota, vyborne PRIUS. :yes:
Navtech
Sám jsem se nedávno vrátil z Pelhřimova a mohu potvrdit, že reklama na VW je na každém rohu. Škoda, že není všude reklama na Fiat, to by určitě prodával víc aut, než VW. Možná i v Itálii..

Mariánku, to zase bude leteckej den, co?! Já ti ale fandím, mě bavíš, tak do toho! Nezapoměň ty tvoje suchý fórky na ostatní, jsou fantastický! >😁 :yes:
marianek
Potom neni divu >😒]
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
neviem, ci niektori pseudoekonomovia tu vedia o 1 malom probleme, koli ktoremu tie cisla nevyznievaju tak pozitivne: totizto, uz dlho bola snaha Porsche prebrat cele VW, zobrali uver, nakupit akcie a malo byt vymalovane...lenze nebolo.cely ten biznis nakoniec stopli, pridruzili sa k VW kam dali tie prachy to neviem ale VW im za to pomohlo vykrit ten dlh...
No a len tak podla mna, pokial zisk firmy klesol o mensie % ako klesol cely trh, tak je to slusny uspech... 😉 :yes:
Navtech
do sněhu
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
v mene QUATTRA + TURBA + SINGLEFRAMEu + TAGFAHRLICHTdiod AAAAAMMMMMEEEEENNNNN >😁 :-! >😒] :yes:
marianek
A jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem? >😁
Avatar - white label
white label
Vidím, že je to s tebou ještě horší, než jsem doufal...
Existuji určité ekonomické ukazatele, vypovídající např.
o "hospodaření" firmy. Tyto ukazatele mají určité hodnoty, které se mohou "propadat", firma samotná, jako taková se nepropadá nikam..., propadat může také např. hodnota jejich akcií na burze, nebo může úplně zkrachovat..., ale vlastně promiň, to už je pro tebe určitě moc složité... 😉
marianek
To, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem je jen dalsi dukaz (kdyz tak aspon dalsim dukazem) meho "ekonomickeho" vzdelani?
>😁
Labele, co jsi kouril?
Avatar - white label
white label
To je jen další důkaz tvého "ekonomického vzdělání"...u tebe opravdu nic nového...stále si tu jen hraješ na "někoho", ale při tom sám víš "kulové"... :😉 😉
marianek
Nepletu si nic. Pouze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem. U tebe labele nic noveho.
Avatar - white label
white label
Takže podle tebe se doslova "trh propadl více než firma samotná..."?
Jak a kam se podle tebe může "propadnout" samotná firma...?
Si trochu pleteš ekonomické ukazatele s firmou jako takovou, "zkušený ekonome"... :😉 >😒]
To nemá chybu ! >😁 >😁 :yes:
marianek
Pohled ze spravneho uhlu. :yes:
marianek
Mangeri koncernu VW si sanozrejme po ramenou neplacaji. Koncern zaznamenal dost silny pokles a obrovskou ztratu zisku. Samozrejme se nekdo necha osalit jednoduchym srovnanim s poklesem celeho trhu. Zadna (opakuji ZADNA) firma nesrovnava svuj pokles s poklesem konkurence. Kazda firma chce prosperovat a tudiz kazdy pokles bere za ztratu. Mezirocni pokles a ztrata zisku je duvodem pro "extremni" zasahy v podobe nucenych dovolenych, popr. snizovani poctu pracovnich mist.
Fakt, ze koncern Volkswagen zvysil podil na trhu tim, ze se tento propadl vice nez firma samotna neni uspechem, pouze dilcim neuspechem.
Rust prodeju na obrovskem trhu nemeckem je dany zavedenim srotovneho. Toto je fakt a zaroven dukaz uspechu teto myslenky.

Jedine, za co je treba managery koncernu VW pochvalit je dilci uspech na cinskem trhu. Zde se projevila opravdova sila a umeni daneho koncernu. PR zde funguje na vybornou. Sam jsem se nedavno vratil ze Shanghaje a mohu potvrdit, ze reklama na VW je na kazdem rohu a mistni mineni o teto znacce je na vysi. VW si vytvoril vyborny odrazovy mustek na tomto rapidne se rozvijejicim trhu. :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo ty jseš ten, co dělá po polích 4 kruhy v obilí? >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
já světím čtyři kruhy... 😉
Johnn
Tržní podíl sice dokázal VW zvýšit,zato mu patří gratulace.Je tady druhá stránka pokles zisku,jsou i analýzy o ztrátách 1800 eur na prodáném autě.Možné důvody?Neučast na trzích s největšími propady-USA,Japonsko.Naopak domovské šrotovné určitě napomohlo.
Důležitější je spíše zpráva,že největší světovou automobilkou je nadále Toyota,druhý se ztrátou pouhých deset tisíc vozů GM.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To máš jedno, jak říkal Churchill: Věřím jen té statistice, kterou sám zfalšuji 😉 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Hele, já jsem člověk VWěřící v tu správnou Apoštolskou VWíru. Každý pátek poctivě navštěvuji mši svwatou v tom správném shovwroomu, každý večer se modlím ke Guru a projede-li kolem mě Apoštol, přežehnám se a projede-li Liška, padám na kolena do prachu krajnice

Na mě má rohatej Fiat krátký... převody >😒]

Doufám, že jsi taky v té správné VWíře >😒] >😁 >😁
nezapomínejme na ty "ztráty" 😄
Avatar - Pierro
Pierro
Ty se moc nesměj nebo si ten rohatej pro tebe dojede. Na Lišce nebo Škodylaku, ale pamatuj - těch pemprsek si raději rovnou vem celé balení... >😁 >😁 >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
>😁 >😁 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
Berááánku boooží, ty který snímáš moudra světa... smiluj se nad nááámi >😁 >😁 >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Stodvaciáš si akorát nechávám tunit a stará Blažková včera vodfrčela s Blažkem a vnoučatama o Bibione... 😉
jossalito
Tak na obdivování (s plným žaludkem) tu máme jiné statky. 😉
pogo26
To můžu pochopit, ale obdivovat to nebudu.
pogo26
Šlo o porovnání s Toyotou, ale to jsi určitě pochopil.
jossalito
Tady asi nejde o nějaké imponování, ale jako obvykle o prachy. Ty asi taky neděláš zadarmo. :-!
pogo26
Každej nemá žaludek na to dělat hlavního sponzora na kašparolimpiádě v Pekingu. Každopádně to VW nese ovoce. Někomu to imponuje, někomu ne.
BeranK
O tobě to platí dvojnásob - tvrdit, že pokles zisku je ztráta, to je docela mazec, nejseš ta hentenoný ekonóm?

Ještě že ty asi nic neděláš, už by jsi měl za sebou krach, už by jsi měl dovrkáno, boy.
jossalito
No tak na něco se to svést musí, ne? >😁
Pravda je taková, že VW se primárně orientuje na trhy, které poskytují slušnou perspektivu a nenutí ho nijak zváště vyvíjet prakticky koncepčně odlišné vozy. Otázka je, jestli to brát jako plus nebo mínus >😁 Já mám tedy jasno.
BeranK
Já jsem to myslel vážně, že to někteří nevydejchaj. A už je to tady. A argumentace jako u blbejch na dvorečku. No, doufám jenom, že zrovna to fauvé dolů nepůjde - frantíci jsou na tom opravdu bledě - je otázka jestli pád GM bude dostatečně očistný pro celý trh. Nicméně je zajímavé, jak někdo nahoře "zdůvodňuje" relativně dobrý stav volkswagenu tím, že není přítomen na trhu v USA. A PSA nebo snad Renault snad ano?
jossalito
Tak má prazdniny a jde to poznat. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Hezký figurko, ušetřils nás (snad) spousty zbytečnýho čtení. Gratulace VW je rozhodně na místě, dělat kvalitní auta a ještě je umět prodat (a třeba i tu legendární Lišku... 😉 ) je hodno uznání.

Sláva VW a BMW (sem si to nemoh odpustit) a čest mýmu oblíbenýmu Renckovi. :yes:
jossalito
A helemese, kdopak tu zase plevelí diskuze! Kde máš Blažkovou a co stozvracítka? 😄
Avatar - Pierro
Pierro
vejtaho... >😁 jak se jinak vede pane velkouzenáři?? nějak ses poslední dobou odmlčel kámo.. 😉
pogo26
Školák nebo úředníček. Ten školák by byl lepší.
jossalito
Vzhledem k faktu, že oproti tobě vím, co je zisk/propad/ztráta si zapomněl na jednu možnost a to takovou, že nade mnou už není nikdo, kdo by mi nařizoval co mám/nemám dělat, nebo kde a jak mám, či nemám diskutovat. :-! 😉
vrkuboy
A vzhledem k tomu, že máš čas sedět u internetu a řešit semnou hlouposti tak jsi buď nezaměstnaný a nebo se flákáš. :-! Jinak mimo to, že semnou nesouhlasíš, oceňuji tvoji asertivitu. :-! to ve zdejších diskuzích nebývá zvykem.
jossalito
Vzhledem k tomu, že zaměňuješ propad a ztrátu, továrník tedy rozhodně nebudeš. :-!
vrkuboy
předpokládám, že nevyrábíš auta... 😄
vrkuboy
Pro mě to novinka není. Bohužel jsou zde i jedinci co si s údají podobného typu dělají co chtějí (viz GTI a jeho přepočítávání tabulek). Proto jsem zde upozornil, že to není jen o těch 17%

Mimochodem udivuje mě jak z textu poznáš k jakému myšlení tíhnu tím spíš, že to bylo myšleno jako ironie. 😉
jossalito
V úplně dobré kondici není nikdo. Což my víme, ale pro tebe je to asi novinka, kterou potřebuješ objevitelsky prezentovat.
Druhá půlka přísěvku ukazuje jen na to, že máš blíže k socialistickému myšlení, než k tomu kapitalsitickému. :-!
vrkuboy
V úplně dobré kondici nebude 😉 Ano nepochybně generuje zisk, ale stejně tak generuje i výrazné propady. Běž to vysvětlit mému kamaradovi do Bratislavy, že ho a spoustu dalších vyhodili protože jsou na tom dobře.
jossalito
Takže ty, tyhle 3 věty považuješ za "článek"?
Mimochodem bude reportovat (až ho napíšou) o té samé věci jako ten zdejší.
Nevím na co čekáš. :-!
jossalito
Jistěže se ve svých letech určitě jako dítě necítíš, ale tvé chápání faktů tomu nasvědčuje. Příště piš s chladnou hlavou. 😉
A nevím, proč máš potřebu diskutovat nad fin. situací VW. Je v dobré kondici a v této nelehké době generuje zisk. To někteří takové štěstí nemají. Tímto bych to uzavřel.
Avatar - miromen
miromen
Ja jsem zde dal tenhle odkaz a k němu take pišu k samotnemu članku jsem se ještě nevyjadřil a ani nemam potřebu. Rozhodně se tu nesnažim uplest z ho.vna bič jako někteři.
vrkuboy
No dítě... to už asi ne. Zaměnil jsem slova a uznal jsem to, nicméně i přez to jsi jistě pochopil co jsem tím chtěl říct. Myslím, že slovíčkaření bylo dost raději diskutujme nad finanční situací VW.
jossalito
Tohle je diskuze k článku na tomto webu, kde je uvedeno i vyjádření šéfa prodejů. Co chceš víc?
Ty odkazuješ na nějaký štěk novinářů, kteří k článku zatím nemají ani podrobnosti. Každopadně ale nečekej, že si tam přečteš to, jak někdo pláče na ztrátou. :-!

Možná bys mohl přečíst aspoň ten článek, než zabředneš do jeho diskuze.
jossalito
Já to pochopil, ale pro tebe jsou hodinky/holínky zřejmě stejným výrazem, páč oboje se natahují.

Zaměňovat slova jako ztráta a propad by v tvém reálném životě mohly vést k ... vězení. Jakožto spousty již zavřených manažerů, kteří nesprávně prezentovali výsledky firmy.
Prostě si dokázal, že jsi ještě dítě. :-!
Avatar - miromen
miromen
Ja měl na mysli tento članek.

[odkaz]
jossalito
To, že neumíš psát, o tobě vím, ale že neumíš ani číst, tak to jsem netušil.
"Detlef Wittig, koncernový viceprezident pro prodej a marketing, k tomu uvedl: Naše poměrně dobrá prodejní čísla ukazují, že Volkswagen Group je na správné cestě, vše běží podle plánu. ..."
vrkuboy
S e😜erty tvého formátu se samozřejmě rovnat nemůžu. Evidentně se neshodnem.
Uznávám, že ztáta není propad, ale myslím, že i přez tuto slovní záměnu jsi pochopil, že VW zaznamenal výrazný propad zisku.
Avatar - miromen
miromen
No nic o spokojenosti tam neni a ani se nedivim.
jossalito
To se ale dostáváme už někam jinam. Jsou tací, kteří zisk uvadějí očišten od investic, nekteří zase ne. Takže bavit se tady o tom, není zrovna košér díky nedostatku relevantních informací od více subjektů.
jossalito
Vždyď je to v tomto článku napsané - ano jsou spokojení.
jossalito
Nejde o mě, přeber si to ve svý hlavě, máš to tam pomotaný, pleteš si pojmy a dojmy a ještě s tím chodíš do diskuze. Jak tě potom mají ostátní brát? Za e😜erta? To těžko. :-!
pingi
podle mně v dešní době každá automobilka bere udržení jakéhokoliv zisku jako plus
jossalito
Všechno se musí posuzovat v kontrastu doby a konkurence. Pokud "neprodává" nikdo, je každý prodaný kus velkým úspěchem. Rozumbrado. 😉
vrkuboy
Dobře říkejme tomu třeba propad... spokojenost? :-!
pogo26
Ono ani není moc podstatně řešit jestli je výrobce zrovna ve ztrátě nebo v zisku. Nám kupujícím je to jedno a záleží také kolik kdo zrovna investuje. Záleží co je zrovna zajímavé pro akcionáře. Držet zisk i za cenu úspor nebo investovat např. do alternativních pohonů.
Avatar - miromen
miromen
Do roztrhani těla.
Avatar - miromen
miromen
Takže vw groupe je spokojeno.
Avatar - miromen
miromen
Tak velky finančni propad asi těžko muže brat vw jako +.
jossalito
Tam ta ztráta ale uvedena není.
Je tam pouze konstatování, že došlo k razantnímu snížení zisků, což ale neodpovídá pojmu "ztráta". 😉
jossalito
Znovu a specielně pro tebe. Ztráta je z účetního hlediska rozdíl, kdy výdaje převyšují příjmy. Kde to v tom tebou uvedeném článku čteš??? :-!
kuko
neboj, budou metodické pokyny na správnou interpretaci čísel prodejů/zisků/propadů a pak to pochopíš 😉
pingi
hele já nejsem ekonom,ale není stráta to,že je firma v minusu?
Jinak VW propad zisku o 86% stejně jako Nissan,Honda 95% ano propadli se rapidně zisky ale všichni to berou jako plus,protože udrželi v krrizi ziskovost. Peugeot+Citroen = -miliarda eur a o strátách GM není ani třeba psát
Avatar - white label
white label
Naprosto souhlasím..., někdo umí "jen" dělat auta..., někdo zas dokola "pindat" v diskusích... >😒]
vrkuboy
Mrkni o pár komentářů nahoru 😉 Tam máš tu "ztrátu"
vrkuboy
"ztráta" [odkaz] :-!
pogo26
VW těží hlavně z toho, že není v podstatě zastoupen na trzích, kde došlo k největším propadům - Severní Amerika a Japonsko. pomohlo také šrotovné v Německu.
chytrak1
Na jinych servrech se psalo ze svetovym pololetnim leadrem je toyota s 2,97 mil. prodanych aut. Tady pisou ze VW group jich ve stejnem obdobi prodalo 3,13. Tak jak to je. Je VW ted nejvetsi automobilkou ci neni. Vi nekdo vic?
jossalito
Jejda, jeden z mála, který dovede pouze suše gratulovat k reálnému výsledku. :yes:
jossalito
Já osobně nevidím sebemenší důvod, proč by ho sem měli/neměli vylepovat. VW pořád generuje zisk. Jsou tací, kteří zisk neviděli několik let. :-!
jossalito
Ty vůbec nevíš, o čem mluvíš. :-!
jossalito
Nevím o jaké "strátě" mluvíš, ale zřejme se v tom moc neorientuješ. Zkus to znovu a lépe. :-!
Škoda, žes to nenadepsal "shrnovačka" 😉 Připojuji se ke gratulaci :yes:
vrkuboy
:yes: to je přesně to o čem mluvím 😉
vrkuboy
Ale to netvrdím. Jen někteří vidí jen ten tržní podíl 12% a to, že je VW ve strátě už ne. 😉

Jinak samozřejmě komu čest tomu čest >😁
Avatar - miromen
miromen
Jsem zvědav jestli tady hodi tenhle članek.

[odkaz]
Takže tu máme zase nezasloužený vítězství VW.
Že se nestyděj.
Avatar - radhro
radhro
>😁 :yes: :yes:
vrkuboy
Klídek 😉 Z článku je zřejmé, že Volkswagen má tržní podíl díky tomu, že ostatním klesají prodeje stejně jako u VW. VW těží především z toho, že je to velký koncern. Je jasné, že takový Koenigsegg nebo jak se to píše némá šanci dosáhnout takovych čísel. Kdyby se počítala jen čísla vozů s logem VW tak by to tak úžasný číslo nebylo.
figurka
To zase bude tanec.
Guru, guru, apoštol na straně jedné.
A lidi jsou bl*ci, že to kupujou, poruchovost, designová nuda, cee´d za super prachy, Megan za super prachy, technologická vykopávka Exeo, Lambo bez práva na život s páčkami z Audi, neprémiové předokolkové Audi, BMW forever, 1.2 HTP. To vše na straně druhé (a určitě mnohem víc).
Do toho ještě vedro, které zase bude určitě některým dělat potíže.
Za mě osobně "jen" gratulace koncernu, že se jim prostě daří prodávat své výrobky.
BeranK
..to tady některý nevydejchaj. Bejt redakcí, radši bych ten článek stáhnul.