Novinky
Koncern Volkswagen zvýšil v první polovině roku 2009 svůj podíl na světovém trhu na 12 %
285 komentářů
To zase bude tanec.
Guru, guru, apoštol na straně jedné.
A lidi jsou bl*ci, že to kupujou, poruchovost, designová nuda, cee´d za super prachy, Megan za super prachy, technologická vykopávka Exeo, Lambo bez práva na život s páčkami z Audi, neprémiové předokolkové Audi, BMW forever, 1.2 HTP. To vše na straně druhé (a určitě mnohem víc).
Do toho ještě vedro, které zase bude určitě některým dělat potíže.
Za mě osobně "jen" gratulace koncernu, že se jim prostě daří prodávat své výrobky.
Guru, guru, apoštol na straně jedné.
A lidi jsou bl*ci, že to kupujou, poruchovost, designová nuda, cee´d za super prachy, Megan za super prachy, technologická vykopávka Exeo, Lambo bez práva na život s páčkami z Audi, neprémiové předokolkové Audi, BMW forever, 1.2 HTP. To vše na straně druhé (a určitě mnohem víc).
Do toho ještě vedro, které zase bude určitě některým dělat potíže.
Za mě osobně "jen" gratulace koncernu, že se jim prostě daří prodávat své výrobky.
Naprosto souhlasím..., někdo umí "jen" dělat auta..., někdo zas dokola "pindat" v diskusích... >😒]
předpokládám, že nevyrábíš auta... 😄
O tobě to platí dvojnásob - tvrdit, že pokles zisku je ztráta, to je docela mazec, nejseš ta hentenoný ekonóm?
Ještě že ty asi nic neděláš, už by jsi měl za sebou krach, už by jsi měl dovrkáno, boy.
Ještě že ty asi nic neděláš, už by jsi měl za sebou krach, už by jsi měl dovrkáno, boy.
Berááánku boooží, ty který snímáš moudra světa... smiluj se nad nááámi >😁 >😁 >😒]
>😁 >😁 :yes:
Ty se moc nesměj nebo si ten rohatej pro tebe dojede. Na Lišce nebo Škodylaku, ale pamatuj - těch pemprsek si raději rovnou vem celé balení... >😁 >😁 >😒]
Hele, já jsem člověk VWěřící v tu správnou Apoštolskou VWíru. Každý pátek poctivě navštěvuji mši svwatou v tom správném shovwroomu, každý večer se modlím ke Guru a projede-li kolem mě Apoštol, přežehnám se a projede-li Liška, padám na kolena do prachu krajnice
Na mě má rohatej Fiat krátký... převody >😒]
Doufám, že jsi taky v té správné VWíře >😒] >😁 >😁
Na mě má rohatej Fiat krátký... převody >😒]
Doufám, že jsi taky v té správné VWíře >😒] >😁 >😁
já světím čtyři kruhy... 😉
Jo ty jseš ten, co dělá po polích 4 kruhy v obilí? >😒]
Na jinych servrech se psalo ze svetovym pololetnim leadrem je toyota s 2,97 mil. prodanych aut. Tady pisou ze VW group jich ve stejnem obdobi prodalo 3,13. Tak jak to je. Je VW ted nejvetsi automobilkou ci neni. Vi nekdo vic?
Tržní podíl sice dokázal VW zvýšit,zato mu patří gratulace.Je tady druhá stránka pokles zisku,jsou i analýzy o ztrátách 1800 eur na prodáném autě.Možné důvody?Neučast na trzích s největšími propady-USA,Japonsko.Naopak domovské šrotovné určitě napomohlo.
Důležitější je spíše zpráva,že největší světovou automobilkou je nadále Toyota,druhý se ztrátou pouhých deset tisíc vozů GM.
Důležitější je spíše zpráva,že největší světovou automobilkou je nadále Toyota,druhý se ztrátou pouhých deset tisíc vozů GM.
Mangeri koncernu VW si sanozrejme po ramenou neplacaji. Koncern zaznamenal dost silny pokles a obrovskou ztratu zisku. Samozrejme se nekdo necha osalit jednoduchym srovnanim s poklesem celeho trhu. Zadna (opakuji ZADNA) firma nesrovnava svuj pokles s poklesem konkurence. Kazda firma chce prosperovat a tudiz kazdy pokles bere za ztratu. Mezirocni pokles a ztrata zisku je duvodem pro "extremni" zasahy v podobe nucenych dovolenych, popr. snizovani poctu pracovnich mist.
Fakt, ze koncern Volkswagen zvysil podil na trhu tim, ze se tento propadl vice nez firma samotna neni uspechem, pouze dilcim neuspechem.
Rust prodeju na obrovskem trhu nemeckem je dany zavedenim srotovneho. Toto je fakt a zaroven dukaz uspechu teto myslenky.
Jedine, za co je treba managery koncernu VW pochvalit je dilci uspech na cinskem trhu. Zde se projevila opravdova sila a umeni daneho koncernu. PR zde funguje na vybornou. Sam jsem se nedavno vratil ze Shanghaje a mohu potvrdit, ze reklama na VW je na kazdem rohu a mistni mineni o teto znacce je na vysi. VW si vytvoril vyborny odrazovy mustek na tomto rapidne se rozvijejicim trhu. :yes:
Fakt, ze koncern Volkswagen zvysil podil na trhu tim, ze se tento propadl vice nez firma samotna neni uspechem, pouze dilcim neuspechem.
Rust prodeju na obrovskem trhu nemeckem je dany zavedenim srotovneho. Toto je fakt a zaroven dukaz uspechu teto myslenky.
Jedine, za co je treba managery koncernu VW pochvalit je dilci uspech na cinskem trhu. Zde se projevila opravdova sila a umeni daneho koncernu. PR zde funguje na vybornou. Sam jsem se nedavno vratil ze Shanghaje a mohu potvrdit, ze reklama na VW je na kazdem rohu a mistni mineni o teto znacce je na vysi. VW si vytvoril vyborny odrazovy mustek na tomto rapidne se rozvijejicim trhu. :yes:
Takže podle tebe se doslova "trh propadl více než firma samotná..."?
Jak a kam se podle tebe může "propadnout" samotná firma...?
Si trochu pleteš ekonomické ukazatele s firmou jako takovou, "zkušený ekonome"... :😉 >😒]
Jak a kam se podle tebe může "propadnout" samotná firma...?
Si trochu pleteš ekonomické ukazatele s firmou jako takovou, "zkušený ekonome"... :😉 >😒]
Nepletu si nic. Pouze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem. U tebe labele nic noveho.
To je jen další důkaz tvého "ekonomického vzdělání"...u tebe opravdu nic nového...stále si tu jen hraješ na "někoho", ale při tom sám víš "kulové"... :😉 😉
To, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem je jen dalsi dukaz (kdyz tak aspon dalsim dukazem) meho "ekonomickeho" vzdelani?
>😁
Labele, co jsi kouril?
>😁
Labele, co jsi kouril?
Vidím, že je to s tebou ještě horší, než jsem doufal...
Existuji určité ekonomické ukazatele, vypovídající např.
o "hospodaření" firmy. Tyto ukazatele mají určité hodnoty, které se mohou "propadat", firma samotná, jako taková se nepropadá nikam..., propadat může také např. hodnota jejich akcií na burze, nebo může úplně zkrachovat..., ale vlastně promiň, to už je pro tebe určitě moc složité... 😉
Existuji určité ekonomické ukazatele, vypovídající např.
o "hospodaření" firmy. Tyto ukazatele mají určité hodnoty, které se mohou "propadat", firma samotná, jako taková se nepropadá nikam..., propadat může také např. hodnota jejich akcií na burze, nebo může úplně zkrachovat..., ale vlastně promiň, to už je pro tebe určitě moc složité... 😉
A jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem? >😁
Důkazem tvého "ekonomického" vzdělání je každá tvá reakce, ve které se marně snažíš stylizovat do role ekonoma, což je většina z nich...a u těch ostatních se zase stylizuješ do jiných rolí...
Od první mé reakce na tebe ti píšu, že trpíš určitou formou "schizofrenie" a ať s tím co nejdřív něco děláš...
Takhle si tu stále jen za místního brouka pytlíka, který vše ví, všude byl a od všeho má klíče... :-!
Od první mé reakce na tebe ti píšu, že trpíš určitou formou "schizofrenie" a ať s tím co nejdřív něco děláš...
Takhle si tu stále jen za místního brouka pytlíka, který vše ví, všude byl a od všeho má klíče... :-!
Ja se do niceho nestylizuji. Pisi pouze sve nazory.
Radeji nam vsem osvetli jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem?
Radeji nam vsem osvetli jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem?
Tvůj "odborně-ekonomický" popis stavu firmy neříká konkrétně absolutně nic...jen opravdu nevím, jak to vysvětlit někomu, kdo si na ekonoma jen hraje... ;-\
Jednoduse jsi to zase jen nepochopil. Nic noveho. 😉
Nemusíš mi stále dokola potvrzovat to, co ti tu o tobě od začátku píšu...a "jednoduše" si všechno představuješ ty... :-!
Prijdi si celou nit. Kdo reagoval na koho.... >😁
Jeste jednou, labele, co jsi kouril?
Jeste jednou, labele, co jsi kouril?
Máš aspoň i nějaké jiné vlastní skutečné "životní" zkušenosti, než jen ty s tou trávou a Indulonou...
Tráva je pro tebe zřejmě symbol tvého "společenského" života
a Indulona tvého "sexuálního"...od začátku tvrdím, že jsi vlastně spíš chudák, který potřebuje odbornou pomoc... ;-\ :-!
Tráva je pro tebe zřejmě symbol tvého "společenského" života
a Indulona tvého "sexuálního"...od začátku tvrdím, že jsi vlastně spíš chudák, který potřebuje odbornou pomoc... ;-\ :-!
Nesnaz se to tak pruhledne zamluvit. Pokus se pouze vysvetlit jak muze byt dukazem meho "ekonomickeho" vzdelani fakt, ze jsi nepochopil stav firmy v kontextu s propadajicim se trhem?
P.S. Tve odpovedi jsou tak zmatene, ze to opravdu vypada na cosworthuv link >😁
P.S. Tve odpovedi jsou tak zmatene, ze to opravdu vypada na cosworthuv link >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sám jsem se nedávno vrátil z Pelhřimova a mohu potvrdit, že reklama na VW je na každém rohu. Škoda, že není všude reklama na Fiat, to by určitě prodával víc aut, než VW. Možná i v Itálii..
Mariánku, to zase bude leteckej den, co?! Já ti ale fandím, mě bavíš, tak do toho! Nezapoměň ty tvoje suchý fórky na ostatní, jsou fantastický! >😁 :yes:
Mariánku, to zase bude leteckej den, co?! Já ti ale fandím, mě bavíš, tak do toho! Nezapoměň ty tvoje suchý fórky na ostatní, jsou fantastický! >😁 :yes:
Zase jsi zapomnel promazat? Nebo ti ta Indulona zase dosla? Ty ale musis byt hrebec (promin kobyla). >😒]
OBÁVÁM se, že váš text je na místní "kraj" poněkud PŘÍLIŠ "sofistikovaný".. 😉
.. ale jinak :yes: 😄
PS: "Následná" diskuze ukazuje, že se NEzdá jen "sofistikovaný", ale některými je viděn přímo jako "hloupý"..
.. já tu z TOHOTO důvodu, diskuze "vzdala" (NEjde to a asi šance něco "osvětlit/vysvětlit" se většinou rovná NULE)
Pěkný den (a držím palce v boji s větrnými mlýny 😄
.. ale jinak :yes: 😄
PS: "Následná" diskuze ukazuje, že se NEzdá jen "sofistikovaný", ale některými je viděn přímo jako "hloupý"..
.. já tu z TOHOTO důvodu, diskuze "vzdala" (NEjde to a asi šance něco "osvětlit/vysvětlit" se většinou rovná NULE)
Pěkný den (a držím palce v boji s větrnými mlýny 😄
Á.. .další "pacient", no vy byste mohli být s mariankem docela "sofistikovaná" dvojka..., možná by pak marianek ani tolik "nepotřeboval" (jako "sofistikovaný argument" v diskusi) tu trávu a Indulonu... 😉
... myslím že mám (oproti vám) trošičku LEPŠí "praxoznalosti" i s autíčky, ale v oblasti ekonomických teorií ... dejte na marianek(a) - NEBO se dál "ztrapňujte" (to je vaše věc 😉
Pěkné dny (beze mne 😄
Pěkné dny (beze mne 😄
Kéž bys měla tolik znalostí jako sebevědomí
v tomto "příspěvku"...a "neztrapňovala" se tady svými nereálnými "odhady" typu - kolik se u nás prodá A6 s "předkem"... a potom nemusela dělat mrtvého brouka...
P.S. Tím s jakou sebestředností tady tvrdíš, že máš "LEPŠÍ praxoznalosti i s autíčky" jen dokazuješ svou neomezeně omezenou samolibost...a mimochodem také další společný (a velmi výrazný) rys právě s typem "marianek"...
I pro "šlechtu" (paní hraběnko) platí, že "samochvála smrdí"... :-!
v tomto "příspěvku"...a "neztrapňovala" se tady svými nereálnými "odhady" typu - kolik se u nás prodá A6 s "předkem"... a potom nemusela dělat mrtvého brouka...
P.S. Tím s jakou sebestředností tady tvrdíš, že máš "LEPŠÍ praxoznalosti i s autíčky" jen dokazuješ svou neomezeně omezenou samolibost...a mimochodem také další společný (a velmi výrazný) rys právě s typem "marianek"...
I pro "šlechtu" (paní hraběnko) platí, že "samochvála smrdí"... :-!
Je mi NEpopsatelně líto, že máte TAKový problém si dohledat můj PŮVODNí příspěvek..
Trápí mne, že se trápíte, že se ztrapňuji, ale VĚŘTE mi - JÁ se s tím "srovnám" a za SVÝMi názory si STOJíM ...
... a jak jste na tom VY?
Pěkný večer 😉
Trápí mne, že se trápíte, že se ztrapňuji, ale VĚŘTE mi - JÁ se s tím "srovnám" a za SVÝMi názory si STOJíM ...
... a jak jste na tom VY?
Pěkný večer 😉
...tuto diskuzi jako boj nevnimam. Pouze semtam napisi svuj nazor nebo zkusenost. Mistni kriklouni jsou jaci jsou. Na nic jineh👋lepsiho nemaji...
Jinak dekuji. 😄
Jinak dekuji. 😄
Jo, s tím musím souhlasit! :yes: Ne místní, ale 99% jsou křiklouni, jen ty a hraběnka máte ty největší zkušenosti. Ty samozvaný odborník na automotive a ona díky šlechtickému titulu tak nějak přirozeně.
Taky na Audi se shodnete; ty si nemůžeš hrát s ovladačem klimatizace a ona jezdí citoenem, protože Audi je pro ní šunt.
Tak co tam máš dál? 😉
Taky na Audi se shodnete; ty si nemůžeš hrát s ovladačem klimatizace a ona jezdí citoenem, protože Audi je pro ní šunt.
Tak co tam máš dál? 😉
Marianku, dlouho jsem tě šetřil, protože dětem a mrzákům se člověk nemá smát. Ale tenhle poslední žvást, to už je moc. Že prý žádná, marianek opakuje ŽÁDNÁ firma nesrovnává svůj pokles s poklesem konkurence. Milý mladíče, je to přesně naopak. Pokles či růst konkurence naopak sleduje každá zodpovědná firma. Maximalizace tržního podílu je jeden z naprosto legitimních a často používaných strategických cílů (vedle maximalizace zisku či objemu). V jisté nadnárodní korporaci, kterou důvěrně znám, řeklo letos na jaře globální vedení asi tohle - "hoši, v tomto kritickém roce chápeme, že ne každá země dosáhne růstu tržeb. Soustřeďte se tedy na získání tržního podílu. Když vám tržby klesnou o pět procent a konkurenci o 15, je to super." A to je naprosto férová strategie v čase, kdy se trh v absolutních číslech prostě smršťuje. A ty? Ty jsi zase prokázal, že jsi ještě uchoň a reálnému světu nerozumíš.
Ono to máš totiž hrozně těžké, vysvětlovat tu něco místním "ekonomům"...přitom na to, aby pochopili zrovna tohle, by si normální člověk na "ekonoma" ani nemusel hrát... :-!
Musim se priznat, ze te zde vidim poprve. Podle tve reakce ti je jakykoliv bysnys i soucasna ekonomicka krize zcela cizi.
>😒] >😁 ...tak zrovna od tebe to teda fuckt sedí...další důkaz, že si prostě ten zdejší brouk "Pytlík"...
Po tvem dnesnim trapasu se divim, ze se zde jeste objevujes. :-!
Marianku, teď jsi na to káp. Z toho, co jsem napsal, je jasně vidět, že na rozdíl od tebe nemám s "bysnysem" žádné praktické zkušenosti. O současné ekonomické krizi pak nevím ani to, že vůbec nějaká je. Sypu si popel na hlavu a hned zítra to v práci balím. Děkuji, žes mi pomohl prozřít. Já jsem v tvém věku ještě tahal kačera, ale ty opravdu jedeš.
neviem, ci niektori pseudoekonomovia tu vedia o 1 malom probleme, koli ktoremu tie cisla nevyznievaju tak pozitivne: totizto, uz dlho bola snaha Porsche prebrat cele VW, zobrali uver, nakupit akcie a malo byt vymalovane...lenze nebolo.cely ten biznis nakoniec stopli, pridruzili sa k VW kam dali tie prachy to neviem ale VW im za to pomohlo vykrit ten dlh...
No a len tak podla mna, pokial zisk firmy klesol o mensie % ako klesol cely trh, tak je to slusny uspech... 😉 :yes:
No a len tak podla mna, pokial zisk firmy klesol o mensie % ako klesol cely trh, tak je to slusny uspech... 😉 :yes:
S tím Porsche souhlas.
Pokles prodejů výrazně menší,než celý trh,podobný VW mělo více firem.A co je důležité dokonce jim narostl zisk.
Stejně je tato diskuse o ničem,protože trh je deformován šrotovným.Někde běží poměrně dlouho,někde se teprve rozbíhá.Z tohoto důvodu některé trhy rostly i o 40%,některé o tolik propadaly.Je s podivem,že diskutující hájící VW za nějaký super výsledek o šrotovném taktně mlčí,přitom pod články o šrotovném ho zuřivě odsuzují.
Výsledky lze srovnávat při neovlivňovaném trhu.
Pokles prodejů výrazně menší,než celý trh,podobný VW mělo více firem.A co je důležité dokonce jim narostl zisk.
Stejně je tato diskuse o ničem,protože trh je deformován šrotovným.Někde běží poměrně dlouho,někde se teprve rozbíhá.Z tohoto důvodu některé trhy rostly i o 40%,některé o tolik propadaly.Je s podivem,že diskutující hájící VW za nějaký super výsledek o šrotovném taktně mlčí,přitom pod články o šrotovném ho zuřivě odsuzují.
Výsledky lze srovnávat při neovlivňovaném trhu.
Šrotovné nesmysl samozřejmě je, ovšem do tvé velké teorie nějak úplně nezapadá fakt, že výše "příspěvku" u šrotovného je stejná jak pro Škodu, VW, Ford, Renault, Fiat nebo Hyundai s Kiou...
Jen bych nechtěl vidět ten deficit v ČR nebýt šrotovného ve vyspělejší části Evropy. Možná by jsme dohnali i ten náš vzor Pobaltí.
No když není dost inteligence,tak musí být vysvětlení detailní,i když u některých jedinců ani to nezábírá,komu není zhůry dáno... .Každá automobilka má největší tržní podíl na svém domácím trhu,málokdy na opáčné části planety.Když největší z evropských trhů zavede šrotovné,profitují z něj všichni,ale určitě nejvíce zase domácí firma v tom samém poměru,jaký má doma tržní podíl.Takže nejvíce VW vytrhne trn z paty šrotovné v Německu a určitě jim nepomuže v USA,Japonsku,Korei,Austrálii,atd.
Naopak nejvíce propadem postižené trhy,které dosud šrotovné neměli jsou doménou jiných značek a těm samozřejmě klesli prodeje více.Počkejme rok,dva uvidíme.Krátkodobé závěry nemají stejně význam.
Naopak nejvíce propadem postižené trhy,které dosud šrotovné neměli jsou doménou jiných značek a těm samozřejmě klesli prodeje více.Počkejme rok,dva uvidíme.Krátkodobé závěry nemají stejně význam.
To si na tom asi docela špatně, když musíš na svou "vrozenou inteligenci" nepřímo upozorňovat sám a ani nepočkáš až si ji konečně někdo všimne sám... :-! Ještě, že my "pomalejší" tu máme skutečné inteligenty, kteří nám vše trpělivě vysvětlí...
To cos nám tady konečně logicky "vysvětlil", tu nikdo z nás opravdu nevěděl a nikdy se tu o tom zatím nepsalo... :😉
Stejně jako ty argumentuješ "domácíma" značkama, což má svou nespornou logiku, můžu argumentovat např. tím, že šrotovné nepřímo zvýhodňuje především auta na cenově nižší úrovni, protože na šrotovné "slyší" především slabší soc. vrstvy..., což může být zase výhoda např. pro levnější korejské značky, nebo auta cenově na úrovni Fusionu...
Šrotovné nejdřív urychlí nákupy a později naopak zpomalí, ale na prodeje konkrétní značky v delším období nemá zdaleka tak zásadní vliv, jak se tu snažíš "vysvětlit" nám, kterým není "zhůry dáno"...Navíc šrotovné nebylo a zřejmě ani nebude pouze a jen v Německu... :-!
To cos nám tady konečně logicky "vysvětlil", tu nikdo z nás opravdu nevěděl a nikdy se tu o tom zatím nepsalo... :😉
Stejně jako ty argumentuješ "domácíma" značkama, což má svou nespornou logiku, můžu argumentovat např. tím, že šrotovné nepřímo zvýhodňuje především auta na cenově nižší úrovni, protože na šrotovné "slyší" především slabší soc. vrstvy..., což může být zase výhoda např. pro levnější korejské značky, nebo auta cenově na úrovni Fusionu...
Šrotovné nejdřív urychlí nákupy a později naopak zpomalí, ale na prodeje konkrétní značky v delším období nemá zdaleka tak zásadní vliv, jak se tu snažíš "vysvětlit" nám, kterým není "zhůry dáno"...Navíc šrotovné nebylo a zřejmě ani nebude pouze a jen v Německu... :-!
Tak si zase zkus přešlápnout.Já vím měl jsi bohaté rodiče. 😉
Psal jsem,že bych raději počkal rok,dva,to vliv šrotovného už nebude znát.Zatímco toto půlroční hodnocení (to je dle mého krátkodobé) šrotovné narušilo poměrně dost.
Levnější vozy a hlavně nižší třídy jsou samozřejmě ve výhodě,ale máš zde psané,zda prodal VW více Phaetonů,nebo Pol než loni?Ne Přečti si laskavě článek o šrotovném v GB,kde Škodovce také šrotovné výrazně pomohlo (bylo zavedeno poměrně dlouho,než aby se výrazněji projevilo za celý půlrok) a určitě né jen jí.Nyní zavedené šrotovné v USA se také nemohlo projevit v této statistice.
Takže to Tvé a Navtechovo,že šrotovné je pro všechny a nemá na tuto statistiku vliv je nesmysl.
A na šrotovné čekají všichni,vždyť i nákup aut bez odpočtu daně vázl,když to nebylo možné.Po schválení odpočtu DPH náhle vzrostl prodej firmám,jak bohatým,tak chudším.Je naprosto lidské chtít zaplatit méně než více,za tu samou věc.
:-!
Psal jsem,že bych raději počkal rok,dva,to vliv šrotovného už nebude znát.Zatímco toto půlroční hodnocení (to je dle mého krátkodobé) šrotovné narušilo poměrně dost.
Levnější vozy a hlavně nižší třídy jsou samozřejmě ve výhodě,ale máš zde psané,zda prodal VW více Phaetonů,nebo Pol než loni?Ne Přečti si laskavě článek o šrotovném v GB,kde Škodovce také šrotovné výrazně pomohlo (bylo zavedeno poměrně dlouho,než aby se výrazněji projevilo za celý půlrok) a určitě né jen jí.Nyní zavedené šrotovné v USA se také nemohlo projevit v této statistice.
Takže to Tvé a Navtechovo,že šrotovné je pro všechny a nemá na tuto statistiku vliv je nesmysl.
A na šrotovné čekají všichni,vždyť i nákup aut bez odpočtu daně vázl,když to nebylo možné.Po schválení odpočtu DPH náhle vzrostl prodej firmám,jak bohatým,tak chudším.Je naprosto lidské chtít zaplatit méně než více,za tu samou věc.
:-!
Tak zejména tím posledním odstavcem si nás opět obohatil o něco, co jsme opravdu vůbec nemohli vědět...
Jinak na šrorotovné určitě čeká např. i majitel vyšší střední prémie a dává sešrorvat svůj 3-5 let starý model a za takto získané peníze si obratem objednává do nového vozu vyhřívaný multifunkční volant... takže když (podle tebe) všichni, tak všichni...
Navíc podle tvé velmi "jednoduché" teorie, je vlastně Škoda v GB také domácí značka...
Jenže tento fakt dává za pravdu spíš tomu co už jsem psal, a to že šrotovné využívají více lidé z nižších sociálních vrstev a zvýhodňuje spíš auta v nižších cenových hladinách, tedy např. také ty korejce...
Jinak na šrorotovné určitě čeká např. i majitel vyšší střední prémie a dává sešrorvat svůj 3-5 let starý model a za takto získané peníze si obratem objednává do nového vozu vyhřívaný multifunkční volant... takže když (podle tebe) všichni, tak všichni...
Navíc podle tvé velmi "jednoduché" teorie, je vlastně Škoda v GB také domácí značka...
Jenže tento fakt dává za pravdu spíš tomu co už jsem psal, a to že šrotovné využívají více lidé z nižších sociálních vrstev a zvýhodňuje spíš auta v nižších cenových hladinách, tedy např. také ty korejce...
Jenže oni bohatí nemusejí mít jedno auto,můžou jich mít víc.Nebo nemužou mít třeba jedno menší,i to by se hodilo.
Zatím jsi nikde neprokázal,že německé šrotovné nemá vliv na celkové půlroční statistiky.Každý velký domácí trh (pro danou firmu) má obrovský význam.
O kolik by měl nárůst VW,kdyby šrotovné probíhalo třeba v Japonsku,nebo Koreji,kde za normálních okolností prodá minimum aut?V globálních prodejích by se to nijak neprojevilo,protože to není domácí trh.Japonci,nebo Korejci mají větší tržní podíly v Německu než třeba němci v Japonsku a Korei,proto se šrotovné promítá více či méně(Hyundai v Evropě prodává více,celosvětově nárůst není takový).Vlastně i v Korei je šrotovné a promítá se to do prodejů VW?Ne,protože tam mají zanedbatelný (nebo vůbec žádný) tržní podíl.
Zatím jsi nikde neprokázal,že německé šrotovné nemá vliv na celkové půlroční statistiky.Každý velký domácí trh (pro danou firmu) má obrovský význam.
O kolik by měl nárůst VW,kdyby šrotovné probíhalo třeba v Japonsku,nebo Koreji,kde za normálních okolností prodá minimum aut?V globálních prodejích by se to nijak neprojevilo,protože to není domácí trh.Japonci,nebo Korejci mají větší tržní podíly v Německu než třeba němci v Japonsku a Korei,proto se šrotovné promítá více či méně(Hyundai v Evropě prodává více,celosvětově nárůst není takový).Vlastně i v Korei je šrotovné a promítá se to do prodejů VW?Ne,protože tam mají zanedbatelný (nebo vůbec žádný) tržní podíl.
Jasně, kdo má na novou vyšší střední prémii, má doma určitě druhé (menší) auto v hodnotě výrazně pod 30 tis. korun a čeká na šrotovné jak na smilování... Johne, nepsal jsi tu před chvíli něco o inteligenci...? 😉
Slevu,jakoukoliv totiž využije rád každý,ale opravdu každý.Proč jsou jinak slevy i na autech s cenou kolem milionu,nebo snad nejsou?Nebo jsou akční slevy jen na auta do třísettisíc?Slevy fungují na všechny lidi a je jedno zda za něco platí čtvrt mega,nebo dvě mega,ať u aut,stavebních prací,materiálu,dovolených,absolutně čehokoliv.
Zatím tady na tomto webu prokazuješ jen svou nezralost.
Zatím tady na tomto webu prokazuješ jen svou nezralost.
Johne, Johne... si dost 'mimo' a jeste si u toho velmi 'zajimavy' tim, jak tu neustale objevujes Ameriku...to mas nejaky zlozvyk?
Pokud tu chces diskutovat s normalnimi lidmi, nesmis si plest hrusky s veverkama...
Pokud si schopen nabyt dojmu, ze bezna sleva pri koupi noveho Audi, BMW, nebo MB je v principu naprosto stejna zalezitost jako prispevek na srotovne, pak tu s tebou opravdu jen ztracim cas...
Tva usmevna poznamka o me udajne nezralosti je jen dokonalou parafrazi na zname: Zlodej krici, chytte zlodeje...
P.S. Mala napoveda...: u prispevku na srotovne potrebuje zajemce sesrotovat dost stare auto s trzni hodnotou vyrazneji napr. pod 30 tis. Kde ho zajemce napr. o koupi nove vyssi stredni asi tak vezme... myslis si snad, ze ma doma prave on takove auto na dvore, treba jako druhe...?! To uz radeji ani nesrovnavam rozdil bezne slevy na auto v hodnote 1,5 az 2 mil. korun (bez nutnosti neco srotovat) s relativne symbolickou vysi prispevku na srotovne ...
Pokud tu chces diskutovat s normalnimi lidmi, nesmis si plest hrusky s veverkama...
Pokud si schopen nabyt dojmu, ze bezna sleva pri koupi noveho Audi, BMW, nebo MB je v principu naprosto stejna zalezitost jako prispevek na srotovne, pak tu s tebou opravdu jen ztracim cas...
Tva usmevna poznamka o me udajne nezralosti je jen dokonalou parafrazi na zname: Zlodej krici, chytte zlodeje...
P.S. Mala napoveda...: u prispevku na srotovne potrebuje zajemce sesrotovat dost stare auto s trzni hodnotou vyrazneji napr. pod 30 tis. Kde ho zajemce napr. o koupi nove vyssi stredni asi tak vezme... myslis si snad, ze ma doma prave on takove auto na dvore, treba jako druhe...?! To uz radeji ani nesrovnavam rozdil bezne slevy na auto v hodnote 1,5 az 2 mil. korun (bez nutnosti neco srotovat) s relativne symbolickou vysi prispevku na srotovne ...
No tak budeš se divit,ale je dost lidí,kreří mají doma vedle dražšího auta jedno nebo dvě další.A proč by je prodávali cizím lidem,když je májí už třeba zmíněných 10-15let od novoty.Jak jim šlo podnikání lépe a lépe,tak kupují lepší a dražší auta,ale ty starší nechají třeba dětem.Je to vhodné do začátku,navíc znají dokonale historii vozidla,tak co je na tom diného.Na šrotovné nečekají jak na smilování,ale když bude,tak ho směle využijí.Proč ne?
Dál znám lidi,ktří používají třeba Passata pouze na delší cesty,na kratší a navíc naše totálně rozbité silnice používají denodenně Favority,Felici a dokonce i Š120.
Dál znám lidi,ktří používají třeba Passata pouze na delší cesty,na kratší a navíc naše totálně rozbité silnice používají denodenně Favority,Felici a dokonce i Š120.
Psal jsem o příkladu majitele vyšší střední prémie (koupené původně jako nové) u nás a těch znám opravdu dost a nikdo z nich druhé auto z tak nízkou tržní hodnotou nemá, samozřejmě že i takoví mohou existovat, ale že by jich bylo "dost", tomu by ses snad divil i ty... 😉
... vy PŘEKVAPUJETE! TAKový "zastánce/fanda" (koncernu) Lidových Aut a přitom se ZNÁte s "opravdu dost" (prvo)majiteli "prémiové" vyšší střední třídy? 😉
Za to ty nepřekvapuješ, přeložit dvě slova z němčiny by zvládl kdekdo, ale pochopit souvislosti vzniku a naopak současného stavu značky a celého koncernu, to už vyžaduje o "něco" více "snahy"...
P.S. Specielně pro tebe je má reakce z 11:59 ...
Nemusíš odpovídat... stačí, když se jen pokusíš "zamyslet"...
P.S. Specielně pro tebe je má reakce z 11:59 ...
Nemusíš odpovídat... stačí, když se jen pokusíš "zamyslet"...
Neříkej, že nevíš jaká byla v Německu výše šrotovného + další sleva od prodejce. Se 30 000,- jsi silně podstřelil. Opakuji- vliv šrotovného u VW uzná úplně každý a je za něj rád. Rádi bychom měli být i my, jestli toho teda jsme pri té své české namachrovanosti vůbec schopni.
On white label, když příjde řeč na vw (koncern) tak VŽDY začíná "bajkařit" a trošičku "soudnost ztrácet" 😉
PS: Myslím že jsem i na těchto stránkách dávala ODKAZ, celkový součet Abwrackprämie (od státu + dealera/automobilky) dosáhl max. myslím 9.900 € (mám dojem, že to platilo konkrétně pro Sharan) - prostě slevy to bylo docela OBROVSKÉ a celkem (velmi) dobře se prodávala třeba Fabia - neb stála ... už také NEvím přesně kolik .. od 170ti t. kč?
NEvím proč, ale technicky "novější/lepší" Ibiza až tak na odbyt nešla (možná NEměla až TAKové slevy...)
PPS: Případné české šrotovné situaci asi moc NE-ovlivní - pokud vím vedení vw očekává v příštím období PROPAD (a NEdá mi to PŘIPOMENOUT, že "šrotovné" je B-U-B-O-S-T!)
Pěkné dny 😉
PS: Myslím že jsem i na těchto stránkách dávala ODKAZ, celkový součet Abwrackprämie (od státu + dealera/automobilky) dosáhl max. myslím 9.900 € (mám dojem, že to platilo konkrétně pro Sharan) - prostě slevy to bylo docela OBROVSKÉ a celkem (velmi) dobře se prodávala třeba Fabia - neb stála ... už také NEvím přesně kolik .. od 170ti t. kč?
NEvím proč, ale technicky "novější/lepší" Ibiza až tak na odbyt nešla (možná NEměla až TAKové slevy...)
PPS: Případné české šrotovné situaci asi moc NE-ovlivní - pokud vím vedení vw očekává v příštím období PROPAD (a NEdá mi to PŘIPOMENOUT, že "šrotovné" je B-U-B-O-S-T!)
Pěkné dny 😉
Děkuji Kylie, touto teakcí si jasně potvrdila mé tvrzení, že rozhodující pro nákup auta byla při šrotovném výše jeho ceny,
a nejen holý fakt, zda se jedná o typickou "domácí" značku...
Na příkladu Ibizy a Fabie to snad konečně pochopí i Johnn...
Je pravda, že např. Škoda pomohla prodejům dalšími slevami, ale jejich výše nemá na šrotovné žádnou přímou návaznost a možnost dávat je má každá automobilka i mimo šrotovné...
Na příkladu Škody (viz.GB) je jasně vidět, že největší sílu má konečná výše ceny, nikoli jen pojmy jako "domácí značka"...
P.S. Nepsala si tu "náhodou" nedávno, že v něměcku Škodu jako domácí značku vůbec neberou ("ani důchodci") a vždy dají raději přednost např. VW ("k vůli sousedům")?! Nemusím to hledat, že? Věřím, že nepoužíváš argumenty jen podle toho jak se ti to momentálně hodí... :😉 :-!
a nejen holý fakt, zda se jedná o typickou "domácí" značku...
Na příkladu Ibizy a Fabie to snad konečně pochopí i Johnn...
Je pravda, že např. Škoda pomohla prodejům dalšími slevami, ale jejich výše nemá na šrotovné žádnou přímou návaznost a možnost dávat je má každá automobilka i mimo šrotovné...
Na příkladu Škody (viz.GB) je jasně vidět, že největší sílu má konečná výše ceny, nikoli jen pojmy jako "domácí značka"...
P.S. Nepsala si tu "náhodou" nedávno, že v něměcku Škodu jako domácí značku vůbec neberou ("ani důchodci") a vždy dají raději přednost např. VW ("k vůli sousedům")?! Nemusím to hledat, že? Věřím, že nepoužíváš argumenty jen podle toho jak se ti to momentálně hodí... :😉 :-!
... rádo se stalo 😄
NEvím JAK to vw udělalo (neb tvrdí že jejich ziskovost na jednom ks není až tak velká), ale "speciální" BONUS k Abwrackprämie byl ze strany koncernu OBROVSKÝ (hlavně pro některé modely škoda a vw, seat kupodivu zůstal trochu "stranou")
"Dodatková" sleva od výrce (vw) byla často VĚTŠí než samo "šrotovné" - v součtu jste se dostal až k těm cca 10.000€
PS: To jste NE zcela přesně pochopil.
Strýček (již velmi "postarší" - "letitý" majitel vozů vw) zvažoval ... snad to NEvyzní "bubě" ale možná svůj poslední vůz. NEžije si špatně, ale "napadlo" ho že už stejně moc nejezdí a že by maličko ušetřil a místo "klasického" GOLFu by si koupil Octavia (mimo česko - jedno zda v Deutschland či United Kingdom) je Škoda přeci jen LEVNĚJŠí (doslova! že NEJdražší je "doma" v česku kde se vyrábí jistě víte sám) alternativa při použití víceméně STEJNÉ techniky.
Pak si to ale ROZMYSLEL, neb sice v Deutschland vozy Škoda JSOU chápány/brány jako "domácí", resp. levnější verze "domácího" vw, ale vůz přeci jen trochu "naznačuje" vaše "postavení" a ... prostě "působilo" by to že ... řekněme že je "o stupínek NÍŽ"
PPS: Doufám že tohle nijak NE"překroutíte" (a že "pochopíte" jak to je - o tom NEpochybuji 😉 ) - TAK to prostě je.
ŠROTOVNÉ považuji za NEstoudnou ekonomickou BUBOST a NEchce se mi "rozebírat" KDO/jaké sociální skupiny ho "využívají" - JEN to NARUŠILO běžný cyklus/tržní mechanismy a proto (dle mne) VŮBEC NEmá smysl rozebírat JAKá auta se během něj prodávala (někde jsem zaslechla, že na Slovensku se "lídrem" snad stal Renault Thalia ...
Mohu-li vás "rozsoudit" - myslím že pravdu máte OBA - v Deutschland KAŽDÝ ví, že Škoda patří vw a její modely jsou de facto volkswagen(y) - což ji VELMi "pomáhá" - a výše slev ("dodatkových" bonusů) jistě MÁ/MĚLA vliv..
Pěkný den 😄
NEvím JAK to vw udělalo (neb tvrdí že jejich ziskovost na jednom ks není až tak velká), ale "speciální" BONUS k Abwrackprämie byl ze strany koncernu OBROVSKÝ (hlavně pro některé modely škoda a vw, seat kupodivu zůstal trochu "stranou")
"Dodatková" sleva od výrce (vw) byla často VĚTŠí než samo "šrotovné" - v součtu jste se dostal až k těm cca 10.000€
PS: To jste NE zcela přesně pochopil.
Strýček (již velmi "postarší" - "letitý" majitel vozů vw) zvažoval ... snad to NEvyzní "bubě" ale možná svůj poslední vůz. NEžije si špatně, ale "napadlo" ho že už stejně moc nejezdí a že by maličko ušetřil a místo "klasického" GOLFu by si koupil Octavia (mimo česko - jedno zda v Deutschland či United Kingdom) je Škoda přeci jen LEVNĚJŠí (doslova! že NEJdražší je "doma" v česku kde se vyrábí jistě víte sám) alternativa při použití víceméně STEJNÉ techniky.
Pak si to ale ROZMYSLEL, neb sice v Deutschland vozy Škoda JSOU chápány/brány jako "domácí", resp. levnější verze "domácího" vw, ale vůz přeci jen trochu "naznačuje" vaše "postavení" a ... prostě "působilo" by to že ... řekněme že je "o stupínek NÍŽ"
PPS: Doufám že tohle nijak NE"překroutíte" (a že "pochopíte" jak to je - o tom NEpochybuji 😉 ) - TAK to prostě je.
ŠROTOVNÉ považuji za NEstoudnou ekonomickou BUBOST a NEchce se mi "rozebírat" KDO/jaké sociální skupiny ho "využívají" - JEN to NARUŠILO běžný cyklus/tržní mechanismy a proto (dle mne) VŮBEC NEmá smysl rozebírat JAKá auta se během něj prodávala (někde jsem zaslechla, že na Slovensku se "lídrem" snad stal Renault Thalia ...
Mohu-li vás "rozsoudit" - myslím že pravdu máte OBA - v Deutschland KAŽDÝ ví, že Škoda patří vw a její modely jsou de facto volkswagen(y) - což ji VELMi "pomáhá" - a výše slev ("dodatkových" bonusů) jistě MÁ/MĚLA vliv..
Pěkný den 😄
Tak s tímhle stylem odpovědi máš velkou šanci uspět i v politice...
Své předchozí tvrzení si bravurně usměrnila požadovaným směrem a přitom nepřišla o voliče "zprava" ani "zleva"... :yes: 😉 >😒]
Své předchozí tvrzení si bravurně usměrnila požadovaným směrem a přitom nepřišla o voliče "zprava" ani "zleva"... :yes: 😉 >😒]
Bavili jsem se o příkladu lidí u nás v ČR, tak jsem uvedl ten "český" návrh (blízký slovenské realitě) s poznámkou "např.".
Vím, že v německu to bylo víc, ale asi ani to pro ně nebylo tolik, aby hned uvažovali o obnovení např. své vyšší střední prémie...
Nebo si Pogo, také myslíš (jako Johnn), že např. úspěch Fabie HTP při šrotovném v německu je jen efekt "domácí značky"...
P.S. Když si projdeš diskusi zpětně, zjistíš, že určitý nesporný vliv efektu domácí značky, jsem jasně přiznal, přesto ale tvrdím, že zásadnější pro celkové prodeje je (při šrotovném) výše ceny automobilu ...
Vím, že v německu to bylo víc, ale asi ani to pro ně nebylo tolik, aby hned uvažovali o obnovení např. své vyšší střední prémie...
Nebo si Pogo, také myslíš (jako Johnn), že např. úspěch Fabie HTP při šrotovném v německu je jen efekt "domácí značky"...
P.S. Když si projdeš diskusi zpětně, zjistíš, že určitý nesporný vliv efektu domácí značky, jsem jasně přiznal, přesto ale tvrdím, že zásadnější pro celkové prodeje je (při šrotovném) výše ceny automobilu ...
Tak shrnu všechny odpovědi do jednoho příspěvku.Odkaz dokazuje to co píšu.S využitím dotace se koupilo dosud(byl to první měsíc)90tis.VW,45tis.Škodovek,Fiat,Renau… po 30tis. o korejcích tam nepíšou.Proč protože jim šrotovné na německém trhu zvýšilo prodej ale nejsou to tak vysoké cifry.Nejsou ani tak vysoké,aby jim v globálu jeden jediný trh přidal takový růst,jim přidalo šrotovné v Korei,které zase určitě nepomohlo VW(krom toho bylo až květen-červen,ne jako v německu únor-červen).V GB Škodovce šrotovné pomohlo,ale z pohledu regionu,né z pohledu globálního prodeje Škody(nedá se srovnat s německem,násobně nižší prodeje,ani z pohledu GB,tržní podíl 1-1,5😖.Šrotovné zavedené ve všech zemích ve stejnou dobu a o stejné výši by v těchto statistikách výsledky nedeformovalo,takto ano.
Píšeš o majitelích vyšší střední,proč o ní?Nemíchej jabka z hruškama.Prodej prémiovek (Mercedes,BMW) moc společného,tito mají těžiště prodejů jinde,všude se uvádí,že jim šrotovné nepomohlo.VW není prémie a je to výrobce pro masy,mainstream.Proto šrotovné a ty čísla za první měsíc(další jsou podobná)to jen dokazují.
Škodu řadí Němci k domáčtějším výrobkům už kvůli historickým vazbám,které se španěli nikdy něměli.
Cena je u šrotovného také důležitá,ale kdo má vyšší podíl na daném trhu vydělá více(zpravidla domácí značky).
Dotaz:Vydělá markantně VW na šrotovném v USA,tak aby to výrazně ovlivnilojejich globální prodeje?Dle mého ne,protože i kdyby tam prodej zdvojnásobily,je to pouze regionální úspěch,nikoliv globální.
Píšeš o majitelích vyšší střední,proč o ní?Nemíchej jabka z hruškama.Prodej prémiovek (Mercedes,BMW) moc společného,tito mají těžiště prodejů jinde,všude se uvádí,že jim šrotovné nepomohlo.VW není prémie a je to výrobce pro masy,mainstream.Proto šrotovné a ty čísla za první měsíc(další jsou podobná)to jen dokazují.
Škodu řadí Němci k domáčtějším výrobkům už kvůli historickým vazbám,které se španěli nikdy něměli.
Cena je u šrotovného také důležitá,ale kdo má vyšší podíl na daném trhu vydělá více(zpravidla domácí značky).
Dotaz:Vydělá markantně VW na šrotovném v USA,tak aby to výrazně ovlivnilojejich globální prodeje?Dle mého ne,protože i kdyby tam prodej zdvojnásobily,je to pouze regionální úspěch,nikoliv globální.
S touto interpretací už se dá celkem souhlasit..., jen dvě poznámky...
Můj příklad s prémiovkama nebyl zdaleka jen argument na vliv šrotovného u domácích značek, ale především reakce na tvůj "objevný" argument, že i o tyto "slevy" (myšleno šrotovné!) mají zájem úplně všichni...
Do Německa jezdím, mám tam i švagra, ale jsem přesvědčený, že s těmi historickými vazbami (ať už přímo na značku (auto)Škoda, nebo na Česko vůbec) to dnes (u většiny Němců) zdaleka tak "žhavé" nebude...
Můj příklad s prémiovkama nebyl zdaleka jen argument na vliv šrotovného u domácích značek, ale především reakce na tvůj "objevný" argument, že i o tyto "slevy" (myšleno šrotovné!) mají zájem úplně všichni...
Do Německa jezdím, mám tam i švagra, ale jsem přesvědčený, že s těmi historickými vazbami (ať už přímo na značku (auto)Škoda, nebo na Česko vůbec) to dnes (u většiny Němců) zdaleka tak "žhavé" nebude...
Do německa také občas jezdím a jelikož pracuji v německé firmě,mám někdy dojem,že i v technických otázkách nám německé vedení dává větší důvěru,než třeba jižním (i španělským)nebo východnějším pobočkám.Můžou to být vyjímky.
Já teď myslel spíš běžné Němce kupující např. ty Fabie HTP... 😉
.. jen DROBNŮSTKU: I kdyby se "šrotovné" zavedlo NAJEDNOU a ve VŠECH zemích (jak píšete) - tak by STEJNĚ trh "deformovalo" 😉
Co má znamenat ten nadpis, když přitom teď reaguješ na Johnna..., já ti to říkám pořád, nepřepisuj ty nadpisy, nebo se z toho jednou zblázníš... 8-s
Jakékoli vnější "zvýhodnění" kterékoli skupiny zboží (nebo jen její určité cenové hladiny), je deformace trhu...
A ještě,když jsi načal korejce,tak skutečně zrovna Hyundai narostl tržní podíl v celé Evropě(neznám podíl Německa,určitě na tom mělo také svůj vliv) ale narozdíl od VW jim narostl o více než 10% zisk. 😉
Děkuji, že si konečně zjistil, že mám vlastně pravdu...ty naše "domácí značko"... 😉
Ano šrotovné jako deformace trhu má vliv na tuto statistiku,takže díky šrotovnému na jejich nejdůležitějším navíc domácím trhu utrpěl VW menší pokles než jiní.Kde nebylo šrotovné(největší propady),ale patří mezi významné trhy USA,Japonsko,má VW mizivé prodeje,takže není zde markantní vliv na globální prodej.To jsem psal od začátku.Je dobře že mi dáváš zapravdu,ale trvá to. :yes:
Tak hlavně, že jsi konečně (na příkladu prodejů Škody v GB a korejců v Evropě) pochopil, že to zdaleka není jen o "domácích" značkách, ale hodně o samotné výši ceny automobilu...
Můžeš si ale být jist,že automobilky,které v GB prodávaly za normálních okolností více aut než Škoda nebo korejci,tak šrotovné jim pomůže také více.Samozřejmě že né třeba Rolsu.
A tady máš odkaz komu šrotovné nejvíce pomohlo.Jedině v čem s tebou mohu souhlasit,že šrotovné nepomohlo třeba Mercedesu.Né tak masové značce,čili mainstreimu,VW.[odkaz]
Takže domácí(nejvíce rozšířená značka na daném trhu,více z podobných akcí profituje).Všechny statistiky to dokazují,nemáš v ruce absolutně nic čím by jsi dokázal opak.Stále zde projevuješ jen svou zásadní neznalost.
Takže domácí(nejvíce rozšířená značka na daném trhu,více z podobných akcí profituje).Všechny statistiky to dokazují,nemáš v ruce absolutně nic čím by jsi dokázal opak.Stále zde projevuješ jen svou zásadní neznalost.
Neznalost tady projevujes prave ty a jeste ji kombinujes se svou dulezitosti...(hrozna kombinace)...podle tve 'logicke jednoduchosti' je v nemecku napr. Skoda mnohem vic domaci znacka, nez napr. Audi, BMW, MB, Porsche, Opel...
Tvuj odkaz je jen dalsi dukaz toho, co jsem tu uz psal...
Vetsi vliv srotovneho na domaci znacku ano..., ale rozhoduje predevsim vyse ceny vozu...
Tvuj odkaz je jen dalsi dukaz toho, co jsem tu uz psal...
Vetsi vliv srotovneho na domaci znacku ano..., ale rozhoduje predevsim vyse ceny vozu...
... mám tak trochu "deja vu" 😉
PS: To máte samé "... svoji samolibost", "... svou důležitost" - jak se vám "žije" v TAKovém "prostředí"?? 😄
PPS: Myslela jsem, že na tehle "útočný" STYL tu má "monopol" (má) Galina Tatjana ivanovna?
Pěkné dny 😄
PS: To máte samé "... svoji samolibost", "... svou důležitost" - jak se vám "žije" v TAKovém "prostředí"?? 😄
PPS: Myslela jsem, že na tehle "útočný" STYL tu má "monopol" (má) Galina Tatjana ivanovna?
Pěkné dny 😄
No jo Kylie, musis si davat pomalu vetsi pozor..., jak vidis nejsi tu sama kdo ma vyzraly patent na 'rozum'...k mariankovi ti pribyla dalsi 'konkurence'... tentokrat v podobe Johnna... :😉 😉
PPS: Hlidej si havne ten svuj styl, tim totiz hlavne posledni dobou (prave v 'sebejistote') GTIho docela hrave 'prekonavas'... :😉 ;-\
Dobře to vystihla Kylie samolibost je tvá hlavní charakteristika.Žádné své tvrzení jsi nedoložil odkazem nebo logikou věci.A o to v diskuzi jdepředevším.
Kylie je pro tebe zjevně skvělá opora..., ale jen si projdi zpětně diskusi a rychle zjistíš kdo se tady nadřazoval poměrem úrovně své "inteligence"...
Jaké odkazy bys ještě chtěl, tady na auto.cz jich máš dost a navíc mi je tu sám dáváš...
Podívej se na prodeje typické "domácí" značky Škoda jak v Němacku, tak v GB anebo na tebou avizované posílení korejců v Evropě při šrotovném (také domácí značky?)
Jaké odkazy bys ještě chtěl, tady na auto.cz jich máš dost a navíc mi je tu sám dáváš...
Podívej se na prodeje typické "domácí" značky Škoda jak v Němacku, tak v GB anebo na tebou avizované posílení korejců v Evropě při šrotovném (také domácí značky?)
VW je domácí Německá značka,a škoda vlastněná 100% koncernem je brána i tak v Německu.Oni vědí,kam půjdou peníze,které utratí u Škody,skončí nakonec zase u nich.MB,BMW sem nemůžeš tahat,protože šrotovné se týká aut pro masy,kam patří jak VW,tak Škoda,nikoliv prémie.
Můj odkaz jen dokazuje,že šrotovné se nejvíce vyplácí domácím značkám.Jak pomůže šrotovné třeba v Korei VW,dle mého vůbec.
Můj odkaz jen dokazuje,že šrotovné se nejvíce vyplácí domácím značkám.Jak pomůže šrotovné třeba v Korei VW,dle mého vůbec.
Proč se vyhýbáš argumentům a nenapíšeš otevřeně, že podle tebe je pro němce Škoda více domácí značka, než MB, BMW, AUDI, OPEL... a navíc je také podle tebe (a tvé logiky) Škoda jasná domácí značka také v GB...Pokud si přesvědčený o svém názoru tak ho přiznej do "důsledku"...
P.S. Logický argument spediálně pro tebe😒br /> Proč teda němci neberou jako domácí značku také SEAT, jdou snad jeho peníze na rozdíl od Škody jinam? Navíc má třeba IBIZA techniku společnou se skutečně domácím novým Polem!
Nějak ti ta tvá logika do sebe nezapadá...Johnne... :😉 :-!
P.S. Logický argument spediálně pro tebe😒br /> Proč teda němci neberou jako domácí značku také SEAT, jdou snad jeho peníze na rozdíl od Škody jinam? Navíc má třeba IBIZA techniku společnou se skutečně domácím novým Polem!
Nějak ti ta tvá logika do sebe nezapadá...Johnne... :😉 :-!
Vžyť vliv šrotovného nemají problém přiznat i pánové v VW. Nevím proč to dělá problém tobě. Každému je jasné, že šrotovné + neúčast VW na trzích s největším propadem je odpověď na dotáhnutí Toyoty. Pak ještě ta nešťastná Čína.
Pogo napsal jsem přece jasně, že určitý efekt domácích značek má nespornou logiku..., ale rozhodně to není nějaká zásadní alfaomega evropských prodejů VW, např. nejprodávanější evropský vůz Golf určitě není (při své ceně) hlavním terčem zájemců
o příspěvek při šrotovném...mnohem víc šrotovné "nahravá" např. právě levným verzím Fabie nebo korejcům apod...
ale jinak ti pochopitelně rozumím...
o příspěvek při šrotovném...mnohem víc šrotovné "nahravá" např. právě levným verzím Fabie nebo korejcům apod...
ale jinak ti pochopitelně rozumím...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dovolim si male OT. Toyota Prius nejnovejsi generace nema o zakazniky nouzi. Na svetove nejdulezitejsim trhu, v USA, se jich za cerven prodalo bez dvou rovnych 13000. To je vic, nez trojnasobek prodeju nejvetsiho rivala, Hondy Insight.
Vyborne Toyota, vyborne PRIUS. :yes:
Vyborne Toyota, vyborne PRIUS. :yes:
VW je nejlepší. Ty to víš, já to vím, co si budem povídat. Amen
Evidentně jsi na ty pravé kvalitní shrnovačky ještě moc mladej bejček, chybí ti tam mnoho dalších základních axiomů >😒]
Ty vole, ale je dobrej, ne? >😁 Fijaťáci se stejně vorosej a to stačí ne? 😉 :yes:
Snaží se >😁
Popravdě nejsem koncerňák, i když jeden mám, ale nedělá mi problém pogratulovat v prodejích VW, ono já totiž auta nehodnotím jako fotbal, čili kdo dál více golů 😉
Popravdě nejsem koncerňák, i když jeden mám, ale nedělá mi problém pogratulovat v prodejích VW, ono já totiž auta nehodnotím jako fotbal, čili kdo dál více golů 😉
Psal jsem, že je mini 😉 Píšu jen holá fakta, nepotřebuju k tomu Blažkovou, mokrý hadry, plínky apod. >😁
Předpokládám totiž, že každej aspoň trochu znalej přispěvovatel ví, že z mainstreamu není lepší volba než VW. A protože si to někteří nechtějí přiznat, tak se schovávají za Fiaty, Renaulty, Hondy, Citroeny atd.
Předpokládám totiž, že každej aspoň trochu znalej přispěvovatel ví, že z mainstreamu není lepší volba než VW. A protože si to někteří nechtějí přiznat, tak se schovávají za Fiaty, Renaulty, Hondy, Citroeny atd.
Provokatére, já se schovávam leda pod duchnu když přijde bouřka anebo na *, když má šéf blbou náladu, či když po mně vyjede kolegyně. To víš jsem ještě mladej ne uplně zkušenej a poměrně bázlivej chlapec... >😒]
K holým faktům opravdu paní Blažkovou ani její hadry či pemprsky potřebovat nemusíš. Zato je budeš potřebovat, až jednou zjistíš, jakými moudry jsi nás tu obohacoval. Pak ti přeji co možno nejméně nepříjemné vystřízlivění z tvého mokrého sna... 😉 Ostatně nezatracuj ani Fiaty ani Citroeny či Renaulty a už vůbec ne Hondy. Pokud se v dohlednu zmůžeš na jakékoliv nové auto od tebou zmíněných značek, máš u mě permanentku na matějskou a malou gratulaci k tomu. Zatím však jen plkáš, křečovitě se snažíš o náznaky asertivity a bohužel ti to tady nikdo moc nebaští. Zkus ubrat na ne moc povedené ironii, zkus zapracovat na vědomostech, jazycích a sobě samém a pak něco napiš. Něco co bude mít hlavu a patu. Užij si to hombre... 😉 >😒]
K holým faktům opravdu paní Blažkovou ani její hadry či pemprsky potřebovat nemusíš. Zato je budeš potřebovat, až jednou zjistíš, jakými moudry jsi nás tu obohacoval. Pak ti přeji co možno nejméně nepříjemné vystřízlivění z tvého mokrého sna... 😉 Ostatně nezatracuj ani Fiaty ani Citroeny či Renaulty a už vůbec ne Hondy. Pokud se v dohlednu zmůžeš na jakékoliv nové auto od tebou zmíněných značek, máš u mě permanentku na matějskou a malou gratulaci k tomu. Zatím však jen plkáš, křečovitě se snažíš o náznaky asertivity a bohužel ti to tady nikdo moc nebaští. Zkus ubrat na ne moc povedené ironii, zkus zapracovat na vědomostech, jazycích a sobě samém a pak něco napiš. Něco co bude mít hlavu a patu. Užij si to hombre... 😉 >😒]
No jo, rendlikovci, fiataci a jim podobni ***aci se zlobi, kdyz nekdo napise pravdu. >😒]
Na svete jsou v soucasne dobe 2 vyrobci, kteri opravdu umi mainstream: Toyota a koncern VW - respektive, v sirsim pojeti, vyrobci japonsti (s vyjimkou hnissanu) a nemecti (s vyjimkou Opelu).
A tito vyrobci se ke sve pozici na trhu dopracovali predevsim pres kvalitu, prakticnost, nadcasovy vzhled a samozrejme zejmena diky spolehlivosti svych produktu.
Muzete nesouhlasit, zlobit se, ci protestovat, ale to je to jedine, co s tim muzete udelat. :-!
Na svete jsou v soucasne dobe 2 vyrobci, kteri opravdu umi mainstream: Toyota a koncern VW - respektive, v sirsim pojeti, vyrobci japonsti (s vyjimkou hnissanu) a nemecti (s vyjimkou Opelu).
A tito vyrobci se ke sve pozici na trhu dopracovali predevsim pres kvalitu, prakticnost, nadcasovy vzhled a samozrejme zejmena diky spolehlivosti svych produktu.
Muzete nesouhlasit, zlobit se, ci protestovat, ale to je to jedine, co s tim muzete udelat. :-!
>😒]
tak tohle byla zatím nejlepší shrnovačka :yes😒br />
doktor Chocholoušek by měl radost 😉
"A tito výrobci se ke své pozici na trhu dopracovali především přes KVALITU, PRAKTICNOST, NADCASOVY VZHLED a samozrejme zejména díky SPOLEHLIVOSTI svych produktů..."
je přihlášený nějaký doktor? rychle prosím, potřebujeme doktora >😒]
tak tohle byla zatím nejlepší shrnovačka :yes😒br />
doktor Chocholoušek by měl radost 😉
"A tito výrobci se ke své pozici na trhu dopracovali především přes KVALITU, PRAKTICNOST, NADCASOVY VZHLED a samozrejme zejména díky SPOLEHLIVOSTI svych produktů..."
je přihlášený nějaký doktor? rychle prosím, potřebujeme doktora >😒]
já já!!!!! >😒]
pane doktore, tohle je skutečně extrémně těžký případ, troufnete si? >😒]
Svolal bych lékařsko-právní konsorcium. Takže páni magistři, docenti a doktoři, kdo se přidáte?? >😁
Já bych se v tom nepitval, to není ani na můj pitevnou projivší žaludek >😁
Já se předevčírem koukal na sběratele kostí a to bys viděl co tam dokážou pořešit... >😒] Kostička rulez... >😁
Taky si můžem skáknout pro sváču anebo se jít vyčůrat. Ale z trochou nadsázky máš pravdu... 😉
Potřeba nazývat neoblíbené výrobce Hnissanem, Hnůjdayem nebo Xindlwagenem všeobecně svědčí o značné "nadsázce" přispěvovatele a jeho duševní pohodě. >😁
Holt se budu muset smířit s tím, že se permanentky a gratulace od tebe v životě nedočkám 😉
Navíc neočekávám, že by člověk, který v garáži opečovává stodvaciáška, ocenil kvalitu současného VW stejně jako kvalitu mých příspěvků >😁
Navíc neočekávám, že by člověk, který v garáži opečovává stodvaciáška, ocenil kvalitu současného VW stejně jako kvalitu mých příspěvků >😁
Já nepotřebuju veřejně oceňovat kvalitu VW. Většina rozumných, nezaujatých a uvažujících kolegů zde na autě.cz o kvalitách VW nepochybuje. Mne nevyjímaje. Jen si tady z VW nedělám nějakou modlu. Toť vše.
Jaký vůz mám v garáži tu také ví vícero přispěvovatelů, věz že jde o koncernové vozidlo, se stodvaciáškem jezdim škádlit drzky tvojeho formátu. Jinak ten nestojí v garáži, ten drží čestnou stráž před panelákem... >😁
Jinak o té permanentce ještě zauvažuj, starej Kočka provozuje i několikero autodromů, kde se za pár kaček vyřádíš jak na severní smyčce a ještě budou děvčata vejskat jak prvničky na stohu a ty pak v pátek na diskošce budeš druhej Šumi. Neházej flintu do žita kámo, takovejch šancí už moc nebude.... >😒]
Jaký vůz mám v garáži tu také ví vícero přispěvovatelů, věz že jde o koncernové vozidlo, se stodvaciáškem jezdim škádlit drzky tvojeho formátu. Jinak ten nestojí v garáži, ten drží čestnou stráž před panelákem... >😁
Jinak o té permanentce ještě zauvažuj, starej Kočka provozuje i několikero autodromů, kde se za pár kaček vyřádíš jak na severní smyčce a ještě budou děvčata vejskat jak prvničky na stohu a ty pak v pátek na diskošce budeš druhej Šumi. Neházej flintu do žita kámo, takovejch šancí už moc nebude.... >😒]
no, zatím jezdíš koncernem, ale zanedlouho už budeš správný ingliš aristokrat z Hloubětínšairu ne? :-!
Založíš mě?? U nás v hloubětínskym bazáči žádnýho jagoše nemaj a na novej nějak neni... 😒
Kup si konečně pořádné auto pro šlechtice, C5 >😒]
To bych musel s tetičkou do brumly a předvést jí, jak jsem na tom v dlouhym táhlym... a že ona je sakra náročná dáma... 😉 Potrpí si na intenzivní přísun výkonu a zkušeného řidiče. Nejsem si jistý, jestli bych tak nejen řidičsky náročnou ženu dokázal plně uspokojit... >😁 >😒]
Hele, Pierro... vem to tak, že bys na sobě konečně zapracoval, mrskal bys jazykem, procvičoval psanou formu pérem... nakonec by ti to jen prospělo nejen abys měl blíže k pravému diamantovému kovboji, ale k pravému evropskému šlechtici s Galinou Tatianou Ivanovnou za služku >😁
Ty zlochu... jak můžeš takhle hnusně mluvit o tetičce?? Až mě tetička povozí, ty budeš jen v koutku závistivě dupat nohama a plakat. Je vidět, že jsi ještě nikdy nepoznal ženu, která je nejen fantastickou řidičkou, ale i úchvatnou krásnou a smyslnou ženou... :-!
Je znát, že jsi ještě velice mladý a života hodně neznalý. Až jednou dozraješ minimálně do kristových let, poznáš o čem je ženská nejen z diskošky ale i třeba jako učitelka kvalitní jízdy a rádkyně životních zkušeností. Musíš se naučit naslouchat ženám, vnímat jejich pocity, snažit se chápat jejich názory. A věř, že tetička by tě vyškolila, že bys ani nedutal a jen tiše natahoval bulíky. Ale zatím žádný strach. Jsi mladý a nevybouřený bejček, který časem dojde poznání a jednou mi ještě rád dáš za pravdu... >😒]
Je znát, že jsi ještě velice mladý a života hodně neznalý. Až jednou dozraješ minimálně do kristových let, poznáš o čem je ženská nejen z diskošky ale i třeba jako učitelka kvalitní jízdy a rádkyně životních zkušeností. Musíš se naučit naslouchat ženám, vnímat jejich pocity, snažit se chápat jejich názory. A věř, že tetička by tě vyškolila, že bys ani nedutal a jen tiše natahoval bulíky. Ale zatím žádný strach. Jsi mladý a nevybouřený bejček, který časem dojde poznání a jednou mi ještě rád dáš za pravdu... >😒]
Tak to ti nezbývá než si skočit pro Saaba >😒]
V Hloubětíně máte hezký výběr 😉
Když tak si klidně na kapotu namontuj 4 kruhy a nikdo nic nepozná >😒]
V Hloubětíně máte hezký výběr 😉
Když tak si klidně na kapotu namontuj 4 kruhy a nikdo nic nepozná >😒]
Kde u nás maj Saaby?? 😲
Chodíš kolem určitě každý den hochu - jak je ten nový Lídl, tak vedle je bazar specializující se na převlečené Oply >😒]
Z té hlavní silnice co vede na Čerňák to není moc vidět, je to schované ve dvoře, ale mi neříkej, že sis tam nikdy nevšiml zvýšený výskyt švédských subprémiovek 😉
Z té hlavní silnice co vede na Čerňák to není moc vidět, je to schované ve dvoře, ale mi neříkej, že sis tam nikdy nevšiml zvýšený výskyt švédských subprémiovek 😉
Vitezstvi prumernych a neodvaznych - ale nakonec proc ne - vetsina lidi tedy zakazniku zrejme takova bude
a co ti nepodvázaní?? na jakou raketu bys je tipoval??
Kyjak Prosíd HC Edition :-!
anebo poctivej stodvaciášek s chlupatym volantem a tygříma potahama???? >😒]
včera nám parkoval před firmou starej E-classe (ta co se dělala v 80tých a 90tých letech) a vepředu měl, teda spíš zebrí potahy :yes:
Ale volant byl obyčejný, tady ještě na něm musí zapracovat >😒]
Ale volant byl obyčejný, tady ještě na něm musí zapracovat >😒]
Že by starej Kočka?? Anebo ten Déžo Červeňák, Ital ze Žižkóva??? >😒] >😒]
No otazkou je kdo je konkurence pokud se bavime o globalni automobilce - Toyota je stejna nuda jako VW, Ford ... no mozna by to mohl byt Ford, auta ma rozhodne moderneji vypadajici nez VW, technologie OK a kvalita zpracovani taky, no a GM ... to je asi v tuhle chvili mrtvola.
A kdybych zustal v Evrope, tak urcite Citroen se snazi sec muze aby jeho modelova rada nevypadala jak auta z minuleho stoleti, ac nerad tak to asi musim priznat i Fiatu. Z japonskych bych si treba umel predstavit Hondu - neprustrelna kvalita neotrely design.
Ale rozhodne nezpochybnuju snazeni VW - kluci vi co delaji - spis mi prijde smutne, ze to je to co zakaznik zada - nudu s image (skutecne jen image) kvalitnich aut
A kdybych zustal v Evrope, tak urcite Citroen se snazi sec muze aby jeho modelova rada nevypadala jak auta z minuleho stoleti, ac nerad tak to asi musim priznat i Fiatu. Z japonskych bych si treba umel predstavit Hondu - neprustrelna kvalita neotrely design.
Ale rozhodne nezpochybnuju snazeni VW - kluci vi co delaji - spis mi prijde smutne, ze to je to co zakaznik zada - nudu s image (skutecne jen image) kvalitnich aut
To víš že jo... ty náš neprůměrný a odvážný Vašute... 😉
Možná časem taky zjistíš, že pojmy jako "průměrný a neodvážný" jsou velmi relativní... :-!
Možná časem taky zjistíš, že pojmy jako "průměrný a neodvážný" jsou velmi relativní... :-!
Pouc me o koncernove designove a technologicke (zde si umim predstavit snad "jedine" sazku na naftu v 80tych letech a sireni preplnovanych minimotorku do vysavace v poslednich letech) odvaze 😉
Takže už sis jistě projel Rocco 2.OTSI s DSG
a adapt. podvozkem , nové TTRS, nebo S4 s aktivním diferenciálem, RS6, nebo R8 s desetiválcem..., že? 😉
a adapt. podvozkem , nové TTRS, nebo S4 s aktivním diferenciálem, RS6, nebo R8 s desetiválcem..., že? 😉
A ty lejble už sis projel FIATA??? >😒] >😁
Já se ve Fiatu taky něco najezdil, i když je to už docela dlouho..., ale občas taky něco prubnu... 😉
Co takhle poctivej polskej maluch, ten už si na táhlym dlouhym protáhnul??? >😒]
Ne..., "licenční hybridy" typu Žiguli(F124), Polski Fiat 125p, Zastava(F12😄 apod. mě vždy nechávaly (mírně řečeno) chladným... :no: 😉
Rozhodne neprojel a ani to nemam v planu - nevidim zadnou pridanou hodnotu jezdit ve vozech, ktery nemam v planu porizovat.
Co je tak supr odvazneho na TSI, R8 s motorem z Gallarda za cenu Turba (to je jako ooobr ulet), S4 nebo RS4 ? DSG - ok tam byli kluci prukopnici a zapomnel jsem ji uvest.
Co je tak supr odvazneho na TSI, R8 s motorem z Gallarda za cenu Turba (to je jako ooobr ulet), S4 nebo RS4 ? DSG - ok tam byli kluci prukopnici a zapomnel jsem ji uvest.
Ale to, že nemáš v plánu nějaké auto kupovat, ještě automaticky nesnížuje jeho "kvalitu"...
A jestli má ten desetiválec Lambo od Audi, nebo naopak... má na jeho kvality jaký vliv...? (i když stejně úplně stejné nejsou...)
Nechci se tady tahat o "míru odvahy" u Rocca, TTRS, S4 s AD, nebo R8..., ale určitě nemají mnoho společného s "průměrností"... :-!
A jestli má ten desetiválec Lambo od Audi, nebo naopak... má na jeho kvality jaký vliv...? (i když stejně úplně stejné nejsou...)
Nechci se tady tahat o "míru odvahy" u Rocca, TTRS, S4 s AD, nebo R8..., ale určitě nemají mnoho společného s "průměrností"... :-!
To samozrejme - to byla pouze reakce na to kdo s cim jezdil a nejezdil
Ten zbytek s prumernosti moc spolecneho nema ovsem to taky bude 0.0001% na jejich celosvetovych prodejich - jak rikam vetsina toho se realizuje v te sedi - ale jak jsem psal na uvod - zakaznik to chce tak proc ne.
Kazdopadne to nic nemeni na tom vitezstvi prumeru a zadne odvahy.
Ten zbytek s prumernosti moc spolecneho nema ovsem to taky bude 0.0001% na jejich celosvetovych prodejich - jak rikam vetsina toho se realizuje v te sedi - ale jak jsem psal na uvod - zakaznik to chce tak proc ne.
Kazdopadne to nic nemeni na tom vitezstvi prumeru a zadne odvahy.
V tom případě napiš, kdo z přímé konkurence VW to dělá naopak s odvahou a nadprůměrně, ale zákazníci to nedokáží ocenit vyššími prodejními čísly...
No zda se mi, ze treba ten zminovany Citroen nebo Renault se neboji. Nebo treba Saab a Volvo predtim nez se ten prvni stal prevlecenym Opelem. Nebo BMW (kdyz bych to v silenych snech zacal brat jako konkurenci Audi). Tezky - smutny na tom je, ze kdyz si to takhle sumirujes, tak zjistis jak malo automobile vlastne zustalo aktivnich a obavam se, ze bude hur.
Právě proto jsem ti psal, že je to velmi relativní...
BMW jsem tím zrovna nemyslel, ti s nějakým větším nezájmem zákazníků problém nemají... i když mě např. designová "odvaha"
v podobě 5GT vůbec neoslovuje...
Kde vidíš odvahu např. u Renaultu..., já tam spíš (až na vyjímky) vidím právě ten "průměr"...
Podívej se kolik "techniky" si můžeš koupit (vybrat) v dnešním Golfu a kolik u přímé "třídní" konkurence...tam také hledej tu "průměrnost"...
BMW jsem tím zrovna nemyslel, ti s nějakým větším nezájmem zákazníků problém nemají... i když mě např. designová "odvaha"
v podobě 5GT vůbec neoslovuje...
Kde vidíš odvahu např. u Renaultu..., já tam spíš (až na vyjímky) vidím právě ten "průměr"...
Podívej se kolik "techniky" si můžeš koupit (vybrat) v dnešním Golfu a kolik u přímé "třídní" konkurence...tam také hledej tu "průměrnost"...
NO na tom rendlu mi prijde OK, ze jako zkousej novy veci - viz minula generace Megane, Avantime (sakra jendou si ho koupim bez ohledu na manzelcina prohlaseni o dalsim aute domu a manzelskem dvojboji 😄 ), dvoudverova Laguna, Twingo a podobne.
CO mas v tom Golfu navic oproti nabidce konkurence ? Asi to tebou zminovane DSG, ale jinak to jako nijak zasadne nevidim (nebudu se smat dieselum PD ktery se prezil o peknou radku let - to je moc jednoduchy cil 😄 )
5GT ? Noo nevim cim dele na to cucim tim tomu zacinam prichazet na chut - otazka je jakou cenovku tomu ve finale nasadi
CO mas v tom Golfu navic oproti nabidce konkurence ? Asi to tebou zminovane DSG, ale jinak to jako nijak zasadne nevidim (nebudu se smat dieselum PD ktery se prezil o peknou radku let - to je moc jednoduchy cil 😄 )
5GT ? Noo nevim cim dele na to cucim tim tomu zacinam prichazet na chut - otazka je jakou cenovku tomu ve finale nasadi
Tak v současném Golfu už je CR a PD který "trochu" přesluhoval měl sice relativní problém s kultivovaností, na druhou stranu měl zase velmi slušnou spotřebu...
Co je v Golfu možné navíc proti přímé konkurenci...?
Kromě DSG (které se ovšem dodává např. i pro HH GTI) je to třeba 4motion, adapt. podvozek, park. asistent, výběr audiosystémů včetně DYNAUDIA a vůbec celková možnost individualizace a počet možných kombinací příplatkových výbav bez ohledu na motorizaci jsou dost vzdálené konkurenci... o zdejších japonských praktikách v tomto směru raději ani nemluvím...
P.S. ...a ten Mégan druhé generace skutečně designově zajímavý byl, ovšem "odvaha" Renaultu při uvedení jeho třetí generace ho úplně "pohřbila" a evropský zájem o něj je jasný důsledek této "odvahy"...
jak jsem psal... ona i ta "odvaha" je velmi relativní...
já například vidím větší "odvahu" v tom, nechat Golfa (v podstatě) "takového jaký je"...
a průměrný mi také úplně nepřipadá, to spíš ty nekonečné pokusy nějak se mu "vyrovnat"...
Co je v Golfu možné navíc proti přímé konkurenci...?
Kromě DSG (které se ovšem dodává např. i pro HH GTI) je to třeba 4motion, adapt. podvozek, park. asistent, výběr audiosystémů včetně DYNAUDIA a vůbec celková možnost individualizace a počet možných kombinací příplatkových výbav bez ohledu na motorizaci jsou dost vzdálené konkurenci... o zdejších japonských praktikách v tomto směru raději ani nemluvím...
P.S. ...a ten Mégan druhé generace skutečně designově zajímavý byl, ovšem "odvaha" Renaultu při uvedení jeho třetí generace ho úplně "pohřbila" a evropský zájem o něj je jasný důsledek této "odvahy"...
jak jsem psal... ona i ta "odvaha" je velmi relativní...
já například vidím větší "odvahu" v tom, nechat Golfa (v podstatě) "takového jaký je"...
a průměrný mi také úplně nepřipadá, to spíš ty nekonečné pokusy nějak se mu "vyrovnat"...
Relativni problem s kultivovanosti je pekne receno 😄
Na adaptivni podvozek jsem koukal - zajimave, Japonsky system vybav vozu je napresdrzku (v jeden moment jsem posilhaval po IS250 a nestacil jsme se divit) o tom zadna, ale pochybuju, ze nikdo z evropske konkurence nanabizi park. assistent slusne audio, lzictyrkolku a dalsi individualne dovybaveni at uz si pod tim predstavujeme cokoliv.
Soucasna generace Meganu ma rekl bych problem, ze splyva s zumpama typu i-jakekoliv cislo nebo Ceed a podobne. A pak uz se samozrejme zakaznik diva jen na cenu noo
BTW ted jsem si chvili hral s konfiguratory konkurence treba toho Golfu a musim ti dat za pravdu v tomhle segmentu je s moznostmi individualizace VW asi fakt pred ostatnimi - co ja se tu dneska nedozvim 😄
Na adaptivni podvozek jsem koukal - zajimave, Japonsky system vybav vozu je napresdrzku (v jeden moment jsem posilhaval po IS250 a nestacil jsme se divit) o tom zadna, ale pochybuju, ze nikdo z evropske konkurence nanabizi park. assistent slusne audio, lzictyrkolku a dalsi individualne dovybaveni at uz si pod tim predstavujeme cokoliv.
Soucasna generace Meganu ma rekl bych problem, ze splyva s zumpama typu i-jakekoliv cislo nebo Ceed a podobne. A pak uz se samozrejme zakaznik diva jen na cenu noo
BTW ted jsem si chvili hral s konfiguratory konkurence treba toho Golfu a musim ti dat za pravdu v tomhle segmentu je s moznostmi individualizace VW asi fakt pred ostatnimi - co ja se tu dneska nedozvim 😄
No vidíš...
Opravdu parkovací (ne jen kontrolu vzdálenosti od překážky) asistent v této třídě myslím zatím nikdo nenabízí, slušné audio to jo, ale ty opravdu "značkové" budou v této třídě určitě vzácné...
"Izičtyřkolku" (asi by ses divil jak je tenhle "haldex" poslední generace v principu velmi podobný pro tebe jistě "božskému" xdrivu v BMW) nabízí např. v evropské nižší střední kdo?
Opravdu parkovací (ne jen kontrolu vzdálenosti od překážky) asistent v této třídě myslím zatím nikdo nenabízí, slušné audio to jo, ale ty opravdu "značkové" budou v této třídě určitě vzácné...
"Izičtyřkolku" (asi by ses divil jak je tenhle "haldex" poslední generace v principu velmi podobný pro tebe jistě "božskému" xdrivu v BMW) nabízí např. v evropské nižší střední kdo?
Noo mel jsem 2 roky tu cest s Haldexem (nevim co to bylo za generaci - proste v soucasne verzi Passatu) a jako bylo to relativne OK na snih do hor, ale kolem 4kolky to slo hooodne daleko.
X-drive pro me rozhodne neni bozsky - fakt me neposouvej do "Miluju BMW" skatule 😉
X-drive pro me rozhodne neni bozsky - fakt me neposouvej do "Miluju BMW" skatule 😉
Neber to hned tak osobně, ale je fakt, že haldex(izičtyřkolku) si tu mnozí berou "do huby" velmi často, ale jakkoli "zpochybnit" xdrive si tu netroufne nikdo...při tom oba systémy fungují v současné době velmi dobře...
P.S. ...kolem které "4kolky to slo hooodne daleko"? Co si měl teda podstatně lepšího se 4x4?
P.S. ...kolem které "4kolky to slo hooodne daleko"? Co si měl teda podstatně lepšího se 4x4?
Tak o tom Megane by som to až tak netvrdil, je menej avantgardný ako druhá generácia, na druhú stranu odvaha mu tiež nechýba. ja som dlhšie prichádzal na chuť zvláštnym prelisom na prednej kapote, zaujímavý je napríklad prístrojový štít s atypickými prístrojmi, možnosť štartovania a zamykania odomykania auta bezdotykovo (stačí mať kartu vo vrecku) tiež nie je na zahodenie.
Golfu sa určite široké individualizačné možnosti uprieť nedajú, rozhodne je to špica, ale keby sme tieto dva vozy triezvo porovnávali v približne rovnakej výbave, rozdiely by neboli (možno aj na niečie prekvapenie) až tak markantné.
Ale celkovo Golf a Megane oslovujú spravidla celkom iných ľudí, pochybujem, že by si práve títo rivali nejak zvlášť preberali zákazníkov. Každý vyznáva iné hodnoty a ponúka to najlepšie práve pre tých "svojich". 😉
Golfu sa určite široké individualizačné možnosti uprieť nedajú, rozhodne je to špica, ale keby sme tieto dva vozy triezvo porovnávali v približne rovnakej výbave, rozdiely by neboli (možno aj na niečie prekvapenie) až tak markantné.
Ale celkovo Golf a Megane oslovujú spravidla celkom iných ľudí, pochybujem, že by si práve títo rivali nejak zvlášť preberali zákazníkov. Každý vyznáva iné hodnoty a ponúka to najlepšie práve pre tých "svojich". 😉
Tu jde právě o tu relativitu ...
"Odvahu" to chtělo u MégII i u MegIII, ale samotná odvaha není zdaleka všechno... osobně jsem přesvědčený, že MegIII "popularity" dvojky nedosáhne a aby se přiblížil jeho komerčnímu úspěchu, bude se muset cenově více podbízet (podobně jako třeba na českém trhu)...
"Odvahu" to chtělo u MégII i u MegIII, ale samotná odvaha není zdaleka všechno... osobně jsem přesvědčený, že MegIII "popularity" dvojky nedosáhne a aby se přiblížil jeho komerčnímu úspěchu, bude se muset cenově více podbízet (podobně jako třeba na českém trhu)...
Ono hodně záleží po pár letech prodeje...
Renault má co dohánět v pověsti, tam zaostává snad za celou Evropou.
Může za to prvních několik stovek Lagun, které byly naprojektovány sice v rekordním čase, ale asi ještě rekordněji byly otestovány 8-s A pak testování na zákaznících je tak trochu :no: To, že Laguna II po faceliftu byla naprosto bezproblémové auto se dobře ví, ale už se o tom nemluví...
Druhým problémem jsou mechanici a to ne v autorizovaných servisech. Už jsem několikrát četl, že automechanici raději opravují koncern než Renault, protože je to podstatně snažší, proto Renault nedoporučují... a pak to je koloběh kolem dokola...
Takže Megan potřebuje prodat tisíce kusů nové generace, které budou bezproblémové a design kupce zkousne, přecejen proti Fabii je Megane nádherné auto a taky dnes hodně lidí bere Fabii za krásnou.
Bohužel tohle měli udělat s Lagunou, jenže s tímhle designem a v tom množství prodaných kusů o opaku kupce nepřesvědčí ani za deset let. Včera jsem si prohlížel Grandtoure a byla v bordo barvě, která tomu autu teda vůbec nesluší 8-s
Renault má co dohánět v pověsti, tam zaostává snad za celou Evropou.
Může za to prvních několik stovek Lagun, které byly naprojektovány sice v rekordním čase, ale asi ještě rekordněji byly otestovány 8-s A pak testování na zákaznících je tak trochu :no: To, že Laguna II po faceliftu byla naprosto bezproblémové auto se dobře ví, ale už se o tom nemluví...
Druhým problémem jsou mechanici a to ne v autorizovaných servisech. Už jsem několikrát četl, že automechanici raději opravují koncern než Renault, protože je to podstatně snažší, proto Renault nedoporučují... a pak to je koloběh kolem dokola...
Takže Megan potřebuje prodat tisíce kusů nové generace, které budou bezproblémové a design kupce zkousne, přecejen proti Fabii je Megane nádherné auto a taky dnes hodně lidí bere Fabii za krásnou.
Bohužel tohle měli udělat s Lagunou, jenže s tímhle designem a v tom množství prodaných kusů o opaku kupce nepřesvědčí ani za deset let. Včera jsem si prohlížel Grandtoure a byla v bordo barvě, která tomu autu teda vůbec nesluší 8-s
Tak Megana III vidím už pomerne často, ako hatch, tak aj kupátko a sem-tam sa mihne aj nejaký ten Scenic. V predajných skladoch ich veľa nemajú, idú vraj jak teplé rožky...
Jo, Megan jde na odbyt dobře. Však i dvojka se prodávala vždy dobře... Navíc 1,5 dCi je osvědčený motor, jednašestka jako základ zní mnohem lépe než 1,4 a šestikvalt za malý příplatek je ideál. Osobně bych dnes v nižší střední při té ceně Megana bral rozhodně. :yes:
Megane aj Scenic. S tým je, aspoň na Slovensku, docela problém dostať sa na skúšobnú jazdu...
Ještě aby se stejně dobře prodávala Laguna, te bych to přál, ale to se nestane... chce to nové jméno a design.
Laguny je mi líto, tak jak tady byla o kousek vejš debata o tom co má Golf navíc ve srovnání s konkurencí, tak kdo má dnes ve střední řiditelnou zadní nápravu ? Interiér špička, dobrý motory,coupé, prestižní šestiválce, automat a v základním provedení doslova směšný ceny.
Jen ten look (hlavně teda zepředu) a pověst. ;-\
Jen ten look (hlavně teda zepředu) a pověst. ;-\
Ale kde jde dobře na odbyt... česko-slovemský trh ho nespasí, mrknšte na evropská čísla, dvojka "šla" po uvedení na evropský trh mnohem lépe...vy jste někdy oba jak malí kluci, vy jedni "Renolťáci" ušatí... 😉 >😒]
Ihned po uvedení na trh Megane II tak neexceloval, Megan III tady je krátce, kombi se teprve rozjíždí v těchto týdnech 😉 Navíc stěžejní část trhu pro Megana je Francie, Španělsko apod., tam šrotovné nemají jako v Německu.
Jinak například ve Francii je Megane naopak dražší než Golf, tam se on podbízí cenou 😉 Uvidíme, Golfa Megane nesesadí, ale francouzskou konkurenci prodejně překoná, bude to konkurent Astry a Focusa.
Mimochodem československý trh nespasí ani VW 😉
Jinak například ve Francii je Megane naopak dražší než Golf, tam se on podbízí cenou 😉 Uvidíme, Golfa Megane nesesadí, ale francouzskou konkurenci prodejně překoná, bude to konkurent Astry a Focusa.
Mimochodem československý trh nespasí ani VW 😉
Já snad někde psal, že spasí? Navíc na našem trhu je VW dostatečně zastoupen Škodou, takže zde žádné rekordní prodeje Golfu "honit" nutně nemusí...
Ceny Golfu a Meganu jsou ve Francii velmi vyrovnané,úplně přímé srovnání je problematické, protože těžko najdeš Megana a Golfa se zcela shodnou motorizací a výbavou...
A jestli je někde Megan cenově výše než Golf, je to problém Renaultu, podle našeho trhu je vidět, že právě nižší cena mu může velmi "prospět"...
Ceny Golfu a Meganu jsou ve Francii velmi vyrovnané,úplně přímé srovnání je problematické, protože těžko najdeš Megana a Golfa se zcela shodnou motorizací a výbavou...
A jestli je někde Megan cenově výše než Golf, je to problém Renaultu, podle našeho trhu je vidět, že právě nižší cena mu může velmi "prospět"...
Ale psal jsi, že Renault nespasí, takže nebuď vykulený jako MiTo >😒]
Tak detailně jsem cenníky ve Francii nezkoumal, nevím jak ty... ale někdo tu ty ceny zveřejňoval a rozdíl byl někde kolem 1000-1500 euro, což je docela dost.
Tak detailně jsem cenníky ve Francii nezkoumal, nevím jak ty... ale někdo tu ty ceny zveřejňoval a rozdíl byl někde kolem 1000-1500 euro, což je docela dost.
Ale nepsal jsem nikde, že VW, nebo jinou značku spasí čs. trh, tak se prober, i když je už docela dost pozdě... 😉
Já ty ceníky teda zkoumal...
Já ty ceníky teda zkoumal...
Copak, chtěl jsi na kajaku jet pro nové auto? >😒]
Tak promiň 😉 Já měl teda fráninu 4 roky, ale už se umím sotva představit, takže zkoumat ceníky ve Fr se nechystám 😉
Tak promiň 😉 Já měl teda fráninu 4 roky, ale už se umím sotva představit, takže zkoumat ceníky ve Fr se nechystám 😉
No beblbni...na kajaku - copak jsem marianek... a do Francie pro auto... tam se přece dnes dělají lepší vlaky než auta... 😉 >😒]
Možnostmi sestavit si auto jak chci a hlavně (a to je pro mě třeba ještě víc důležitý než nějakej tempomat) nevázáním motoru na výbavu je VW skutečně daleko vepředu.
Japonci u nás jsou etrémním protikladem. Abych kvůli mlhovkám šel o dvě výbavy vejš, tak to je fakt nářez...Většinou ovšem už do základu narvou dost výbavy.
To ovšem automaticky neznamená, že pro pána co uvažuje o Golfu 1.4 Trendline 5.dveří, nemůže být alternativou Focus, Megane, Ceed nebo Auris, protože u nich není možnost připlatit za dvouspojku, haldex nebo parkovací asistent. Stejně by si to pán nekoupil.
No a pak jsou ti, co chtěj turbobenzín s dvouspojkou, adaptivní podvozek, sportovní sedadla a černý čalounění stropu. Vyberou si kola a zatmavení oken a maj v duši klid. Tak tady VW v současnosti v mainstreamu alternativu nemá.
Japonci u nás jsou etrémním protikladem. Abych kvůli mlhovkám šel o dvě výbavy vejš, tak to je fakt nářez...Většinou ovšem už do základu narvou dost výbavy.
To ovšem automaticky neznamená, že pro pána co uvažuje o Golfu 1.4 Trendline 5.dveří, nemůže být alternativou Focus, Megane, Ceed nebo Auris, protože u nich není možnost připlatit za dvouspojku, haldex nebo parkovací asistent. Stejně by si to pán nekoupil.
No a pak jsou ti, co chtěj turbobenzín s dvouspojkou, adaptivní podvozek, sportovní sedadla a černý čalounění stropu. Vyberou si kola a zatmavení oken a maj v duši klid. Tak tady VW v současnosti v mainstreamu alternativu nemá.
Že se nestyděj.
Jinak samozřejmě komu čest tomu čest >😁
Jinak VW propad zisku o 86% stejně jako Nissan,Honda 95% ano propadli se rapidně zisky ale všichni to berou jako plus,protože udrželi v krrizi ziskovost. Peugeot+Citroen = -miliarda eur a o strátách GM není ani třeba psát
Uznávám, že ztáta není propad, ale myslím, že i přez tuto slovní záměnu jsi pochopil, že VW zaznamenal výrazný propad zisku.
Zaměňovat slova jako ztráta a propad by v tvém reálném životě mohly vést k ... vězení. Jakožto spousty již zavřených manažerů, kteří nesprávně prezentovali výsledky firmy.
Prostě si dokázal, že jsi ještě dítě. :-!
A nevím, proč máš potřebu diskutovat nad fin. situací VW. Je v dobré kondici a v této nelehké době generuje zisk. To někteří takové štěstí nemají. Tímto bych to uzavřel.
Druhá půlka přísěvku ukazuje jen na to, že máš blíže k socialistickému myšlení, než k tomu kapitalsitickému. :-!
Mimochodem udivuje mě jak z textu poznáš k jakému myšlení tíhnu tím spíš, že to bylo myšleno jako ironie. 😉
[odkaz]
Je tam pouze konstatování, že došlo k razantnímu snížení zisků, což ale neodpovídá pojmu "ztráta". 😉
"Detlef Wittig, koncernový viceprezident pro prodej a marketing, k tomu uvedl: Naše poměrně dobrá prodejní čísla ukazují, že Volkswagen Group je na správné cestě, vše běží podle plánu. ..."
[odkaz]
Ty odkazuješ na nějaký štěk novinářů, kteří k článku zatím nemají ani podrobnosti. Každopadně ale nečekej, že si tam přečteš to, jak někdo pláče na ztrátou. :-!
Možná bys mohl přečíst aspoň ten článek, než zabředneš do jeho diskuze.
Mimochodem bude reportovat (až ho napíšou) o té samé věci jako ten zdejší.
Nevím na co čekáš. :-!
Pravda je taková, že VW se primárně orientuje na trhy, které poskytují slušnou perspektivu a nenutí ho nijak zváště vyvíjet prakticky koncepčně odlišné vozy. Otázka je, jestli to brát jako plus nebo mínus >😁 Já mám tedy jasno.
Na druhou nemáš pravdu, že je VW na trhu nezastoupený, nebo jenom málo - Volkswagen (a to nemluvím o Audi a Porsche) je jediná automobilka z Evropy z oblasti středního proudu, která na trhu v USA je vidět. A Mexiko (jeden trh) VW motorizoval v největší míře - stačí se podívat na ty mraky brouků všude na silnicích. A výrobu tam má taky a navíc tam nyní půjde největší investice v rámci VW.
Má asi 2%,tak to je opravdu hodně vidět.Srovnej to s tržním podílem nejen Toyoty,Hondy,nebo kterékoliv jiné automobilky.