Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Slavek-TDM
Takova stara, plesniva
| 3. 7. 2012 12:03
cernobila televize, co se musi tocit jak zubni vrtacka, aby se vubec auto pohnulo dopredu... >:-[]
Avatar - Choochoo
Takova stara, plesniva
| 3. 7. 2012 12:50
Taky si rikam ze by tomu sluselo a vice frcelo 1,2TSI s ukrytnym tahem vocpoda >:-[]
Avatar - Nerez
Takova stara, plesniva
| 3. 7. 2012 13:55
A okruhovou spotřebou pod 6 nasto >:-[]
Avatar - Choochoo
Takova stara, plesniva
| 3. 7. 2012 14:13
>:D
Avatar - kari.laz
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 12:26
Těžko hledal dokonalejší dvojici kombíků :yes:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Choochoo
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 12:53
BMW je jasna volba

[odkaz]

[odkaz]
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 12:56
Jasná? Leda pro plakáta. ;-)
Avatar - Choochoo
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 13:01
[odkaz]
Radsi mi rekni proc porad pretahuje koncern tu kapotu pres svetlo. Krasne videt u leveho svetla. To delalo BMW tak pred 15 lety, Ty plakate >:-[]
To se to u koncernu nenaucili jeste spasovat? >:D
Audi je jen predrazeny koncern, cena znacky hovori jasne ;-) >:-[]
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 13:05
To nic, prezentuješ se tu jako typický plakát, takže se můžu těm tvým "názorům", leda od srdce zasmát. ;-) >:D
Avatar - Choochoo
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 13:37
BMW jasne audi valcuje, s tim nic nenadelas. Smat se muzes jak chces, ikdyz mi to spis prijde k placi :-( >:-[] >:D
Avatar - guze
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 13:47
Jste plakáti oba, hádáte se tady o srač.kách, každému se líbí něco jiného, nevim proč to vůbec řešíte omg...
Avatar - Choochoo
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 14:07
:yes: ;-)
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 18:33
a BMW sice není koncern, ale je také předražené ;-) >:-[]

jinak z trojice Audi, BMW, MB, bych šel do BMW. Samozřejmě za předpokladu, že by roztála antarktida a japonsko by skončilo pod vodou :'-(
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 20:45
AUDI pravda patří pod koncern VW. Je tu jedno ale. Audi vyvine techniku, kterou dává do svého portfolia, tuto techniku později přebírá VW a to už si to dále rozsévá pod sebe. Všechen vývoj něco stojí, proto je tak drahá jako ostatní. VW přebírá hotovou věc, takže náklady sou v uvozovkách nulové. Navíc Audi má oproti MB a BMW jedno hodně významné plus! A to že neblázněj s turbem..... :yes:
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 21:20
bohužel tak jak to popisujete to vůbec nefunguje. Když jakákoliv automobilka v koncernu něco vyvine, tak náklady na vývoj jsou koncernu, tudíš všech. ALE dobrý na tom je že když jednu techniku nacpou do více aut(které prodají), tak jsou náklady právě NIŽŠÍ, takže všechno co vyvine koncern je právě levnější narozdíl od nekoncernových automobilek, které jejich vyvinutou techniku nedají do tolika aut.

ALE u Audi jde o to, že oni vědí, že i když přihodí na aut 100-500tis. zisk, tak si to zákazník přesto koupí, protože zákazník chce mít na masce 4kruhy a proto jsou au-au-audi tak drhé i když konkurence nabízí to samé(lepší) za méně ;-)
dokonalá dvojice
| 4. 7. 2012 12:51
Ono to nefunguje ani takhle. Audi si dělá techniku pro větší modely (od A4 nahoru). Z motorů pak šestiválce, osmiválce a větší čtyřválce (1,8 a 2,0). VW naopak dělá techniku pro menší auta. Na vývoji se sice mohou podílet lidé napříč koncernem, nicméně každá značka je zodpovědná za své náklady, své rozpočty, své zisky. Nerozpočítává se to na koncern - Škoda nepřispívá Audi například na vývoj "podélného" S tronicu. V některých případech spolupracují, a pak sdílí náklady. Nemám tušení, jak fungují licence v rámci koncernu, jak se navzájem kompenzují (náklady na výrobu, tržní cena atd.). Takže to sdílení je oboustranné, Audi dostává levně techniku pro malé vozy, což je v daných segmentech velká výhoda, VW zase větší motory a občas i nějakou tu konstrukci (třeba Touareg). Na elektronických systémech často spolupracují velké aliance sahající za hranice koncernu VW. Práci mají rozdělenou v rámci VW Group podle specializace. Třeba vývoj 4.0 TFSI šel z kapsy Audi a Bentley. A V8 zdejší RS4 vychází z V10 Gallarda. To nejsou motory, které mohou nasdílet napříč koncernem, aby snížili náklady. Vem si i obyčejný 3.0 TDI - kolik modelů mimo Audi ho má v nabídce?
Avatar - kari.laz
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 13:53
No tak vzhledem k tomu, že BMW je mi nejméně sympatické z D3 a těžko hledám model, který by se mi u nich líbil, tak je MB a Audi jasná volba.
Avatar - Nerez
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 13:56
:-) :yes:
Avatar - kari.laz
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 14:24
Zde pár ukázek dokonalosti:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

A pak přesně to, co se mi nelíbí:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - JDM
dokonalá dvojice
| 4. 7. 2012 16:59
a tak zase srovnáváš studiový fotky vs reál nejsem zastáncem BMW ale tohle není fér souboj ;-)
Avatar - Choochoo
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 14:13
Ted me hodne zaujala nova 5, ale pokazde kdyz potkam E60 si rikam jak se jim povedla :yes:
Medak mi prijde po x letech takovej cikansky poutovej a audi tak trochu porad na druhe koleji ;-)
Avatar - Righ
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 14:17
Musim se pripojit - tebou zminovany auta povazuju za nejkrasnejsi a soucasne nejlepsi kombiky soucasnosti. Ciste z hlediska designu bych mezi nimi jeste mirne vyzdvihl RS4, ze ktery se stal diky kombinaci vybornyho zakladu v podobe puvodni A4 Avant spolu s mimoradne vydarenym faceliftem a paradnimi optickymi doplnky vytvarejicimi RS vizaz zkratka dokonale vybrouseny diamant.

Mam-li se podivat na konkurenci, dotira snad jen 5-er kombi, ktera ve standardnim provedeni v mych ocich prekonava jak klasickou A4 Avant (i kdyz to je nefer srovnani), tak o prsa i A6 Avant. V zobrazenych designovych "mutacich" se vsak musi BMW pred Audi sklonit, a to i pri aplikaci jinak velmi vydarenyho m-paketu. Z dalsich ucastniku na startovnim poli jmenem "kombi" beru jako dalsiho v poradi jeste V70ku (XC70 nikoliv, tam me rusi nekolik kycovitych detailu) a pak dlouho nic, pocitaje v to i premiovy kreace typu CLS SB nebo XF kombi. Z mainstreamu jeste stoji za vyzdvihnuti 508SW a Superb kombi, ale to je holt vzhledem k vyse jmenovanym jina liga. Napriklad takovy Mercedes me naprosto neoslovuje.

Kazdopadne palec pro Audi. :yes:
Avatar - kari.laz
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 14:28
Volvo řady 70 se mi taky líbí, ale naopak nejvíc právě XC70. Skoro se děsím, co s ním vymyslí v nové generaci, protože například nové V40 je pro mě docela zklamání. Jaguar je taky super a je to auto které je na silnici nepřehlédnutelné. Ale to taková A7 taky.
Avatar - Hajzlík
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 19:30
:yes: musím souhlasit, jakkoliv se mi Allroad líbí tak RS4 je absolutní top, nikde nic nechybí nikde nic nepřebývá, vymazlené k dokonalosti.
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 20:07
A to má RS4 ještě klenot pod kapotou. ;-) :yes:
Avatar - Hajzlík
dokonalá dvojice
| 3. 7. 2012 21:04
Jj, litrový výkon této atmosféry není z nejhorších. ;-)
Král střednětřídních kombajnů je zpět.
Avatar - boost.
Video
| 3. 7. 2012 21:48
Trošku lepší video než tam to nahoře :-)

[odkaz]
Avatar - Hajzlík
Video
| 4. 7. 2012 00:08
Taková projížďka jak v sobotu s rodinkou má být lepší než jízda na okruhu? >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku