Ekonomika
Mig_35
0
Když vyjelo předchozí GL, ve všech testech u 320 CDI psali, že ten motor je v tom autě hodně hlučný, protože na něho prostě nestačí a musí se mu furt šlapat na krk... a že tu motorizaci nedoporučují. Teď uběhnulo pár let a nic jiného se tam bohužel objednat nedá... a benzín je fajn, ale v takové obludě to sežere i movitého člověka...
Přejít do diskuze
S patrolem musim oponovat jelikoz se stale vyrabi. Dokonce tusim ze letos ci loni vysel novy model. Bohuzel neni k dostani v CR.
Hoď sem nějak číslo prosím. O kolik je M nejprodávanější? I v týdhle generaci, která se tvarově ne úplně povedla?
Ty "druhé housle" nehraje XC90 pouze prodejně (taky srovnej cenu srovnatelné X5 s XC 90), jinak je to ovšem pro ni nesrovnatelně horší, než jen "druhé housle"... 😉
X5 a X6 nejsou špatná auta, ale určitě to není tak, že by Mercedes nebo VW (Audi) záviděly, protože celoevropsky je M-ko zdaleka nejprodávanější model velkého SUV a když sčítáš X5 a X6 kvůli podobnosti tak Touareg a Cayenne jsou prakticky identické a VW prodává dohromady (Toua, Caye) v této třídě zdaleka nejvíc ze všech konkurentů a Audi s Q7 drtí v největší třídě GLko. Takže BMW tu novou generaci již potřebuje jako sůl protože ve velkých SUV ztrácí na VW a náskok před M class se rapidně tenčí a v supervelkých SUV nemá zástupce.
...pro mě osobně představuje velice příjemné překvapení v prodejních číslech. Na to,jak je tento vůz konstrukčně starý má úctyhodné prodejní výsledky! Když před 7 lety přišla na trh současná řada X5,prakticky ve všech ohledech ukázala XC 90 záda o parník... Dnes je X5 těsně před generační výměnou a ještě o generaci starší XC 90 stále nehraje v segmentu druhé housle :yes:
X5 a X6 jsou z 80 procent identické vozy... Na to jak dlouho jsou na trhu a že už jsou těsně před generační výměnou, pořát dohromady (X5 a X6) všem konkurentům natrhávají zadek a jejich prodejní čísla vyrážejí dech! Nejen u Mercedesu a Audi tiše závidí a připravují odpověď...
Mercedes udělal podobně geniální tah v případě CLS,ale to už je zase jiná písnička...
Mercedes udělal podobně geniální tah v případě CLS,ale to už je zase jiná písnička...
Nevím,jestli k smíchu,ale výkon kolem 190 kW je určitě na GL málo... Tady by jsme se měli pohybovat nekde kolem 240 kW u solidního standartu a 290 kW u top dieselu...
No nevím, z hlediska dieselových motorizací toho ML bohužel nemá moc co nabídnout... hlavně poté co odpadlo 420 CDI. Copak u ML, tam se to dá oželet, ale v GL je šestiválec vyloženě k smíchu...
baworacky boom se znovu vrati/nebo nevrati na zaklade kvality novych a ocekavanych X5 a X6 (a X4?) 😉
Tak pomer cena vykon a schopnosti su na takej urovni ako pri ziadnom inom aute + originalny neokukany design, to sa muselo prejavit.
Už by to chtělo taky oddělit kategorii SUV a off-road, s auty z top ten bych se do terénu vyrazit opravdu bál. V off-roadech je pořadí 1. Discovery 2. Land Cruiser 3. Pajero - takže stará známá trojka, škoda jen, že Nissan už hodil ručník do ringu s Patrolem. Ale zase je tu nově velice dobrý Amarok, sice pick-up, ale všechny atributy off-roadu jsou přítomny :yes:
Růstový potenciál Amaroku přitom není vyčerpán, až přijde life-stylová verze CANYON tak prodeje zase poskočí...
Růstový potenciál Amaroku přitom není vyčerpán, až přijde life-stylová verze CANYON tak prodeje zase poskočí...