Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test Světa motorů: Fiat Panda 1.2 vs. Škoda Citigo 1.0 5dv.

Třetí generace Fiatu Panda vypadá výborně. Bude však stačit na Škodu Citigo, která sesadila Italku sesadila z pozice nejprodávanějšího minivozu u nás?
Zpět na článek
6. 7. 2012 10:11
6. 7. 2012 10:30
6. 7. 2012 13:21
6. 7. 2012 16:55
6. 7. 2012 17:02
6. 7. 2012 20:05
7. 7. 2012 12:51
7. 7. 2012 15:17
7. 7. 2012 15:25
7. 7. 2012 16:17
7. 7. 2012 16:22
7. 7. 2012 18:30
7. 7. 2012 18:43
7. 7. 2012 19:13
7. 7. 2012 16:19
7. 7. 2012 16:22
7. 7. 2012 18:27
7. 7. 2012 18:44
7. 7. 2012 19:33
7. 7. 2012 21:09
7. 7. 2012 23:22
6. 7. 2012 19:31
11. 7. 2012 09:48
6. 7. 2012 11:06
6. 7. 2012 11:32
11. 7. 2012 10:11
7. 7. 2012 21:33
6. 7. 2012 15:09
6. 7. 2012 10:29
6. 7. 2012 10:36
6. 7. 2012 10:42
6. 7. 2012 10:49
6. 7. 2012 10:53
6. 7. 2012 10:56
6. 7. 2012 10:58
6. 7. 2012 11:04
6. 7. 2012 11:08
6. 7. 2012 11:27
6. 7. 2012 11:55
6. 7. 2012 12:07
6. 7. 2012 12:25
6. 7. 2012 15:08
7. 7. 2012 08:19
7. 7. 2012 12:53
7. 7. 2012 16:22
7. 7. 2012 16:24
7. 7. 2012 18:49
7. 7. 2012 18:56
7. 7. 2012 19:45
7. 7. 2012 20:16
7. 7. 2012 20:28
7. 7. 2012 21:01
8. 7. 2012 09:51
7. 7. 2012 21:11
7. 7. 2012 23:32
6. 7. 2012 13:25
6. 7. 2012 15:09
6. 7. 2012 15:48
6. 7. 2012 15:55
6. 7. 2012 11:16
6. 7. 2012 11:20
6. 7. 2012 11:24
6. 7. 2012 12:24
6. 7. 2012 12:33
6. 7. 2012 12:55
6. 7. 2012 13:06
6. 7. 2012 14:23
6. 7. 2012 17:12
7. 7. 2012 01:12
7. 7. 2012 15:19
6. 7. 2012 18:47
7. 7. 2012 01:39
7. 7. 2012 11:02
6. 7. 2012 13:53
6. 7. 2012 14:15
6. 7. 2012 18:43
7. 7. 2012 02:26
7. 7. 2012 10:51
7. 7. 2012 11:00
7. 7. 2012 11:13
7. 7. 2012 11:25
7. 7. 2012 11:27
7. 7. 2012 16:20
7. 7. 2012 17:30
8. 7. 2012 09:56
11. 7. 2012 10:31
6. 7. 2012 16:44
6. 7. 2012 18:51
6. 7. 2012 23:37
11. 7. 2012 10:19
6. 7. 2012 14:15
6. 7. 2012 15:55
6. 7. 2012 16:37
6. 7. 2012 16:47
6. 7. 2012 18:39
6. 7. 2012 19:18
6. 7. 2012 19:33
6. 7. 2012 20:10
6. 7. 2012 20:35
6. 7. 2012 21:09
6. 7. 2012 18:05
6. 7. 2012 16:42
6. 7. 2012 19:36
7. 7. 2012 12:56
7. 7. 2012 18:52
7. 7. 2012 18:54
7. 7. 2012 18:58
7. 7. 2012 19:04
7. 7. 2012 19:51
7. 7. 2012 19:29
9. 7. 2012 19:06
6. 7. 2012 14:58
6. 7. 2012 15:33
6. 7. 2012 17:08
6. 7. 2012 19:16
6. 7. 2012 20:30
6. 7. 2012 21:11
6. 7. 2012 22:46
7. 7. 2012 00:02
7. 7. 2012 00:31
7. 7. 2012 08:48
7. 7. 2012 10:42
7. 7. 2012 11:19
7. 7. 2012 11:26
7. 7. 2012 00:04
6. 7. 2012 21:26
6. 7. 2012 22:35
6. 7. 2012 22:47
6. 7. 2012 22:52
6. 7. 2012 22:57
6. 7. 2012 23:00
6. 7. 2012 23:05
6. 7. 2012 23:11
6. 7. 2012 23:20
6. 7. 2012 23:31
6. 7. 2012 23:45
7. 7. 2012 00:19
7. 7. 2012 00:15
7. 7. 2012 11:09
7. 7. 2012 11:47
7. 7. 2012 12:02
7. 7. 2012 13:03
7. 7. 2012 14:24
7. 7. 2012 14:50
7. 7. 2012 16:24
7. 7. 2012 18:49
7. 7. 2012 19:58
7. 7. 2012 20:20
7. 7. 2012 20:34
7. 7. 2012 20:58
7. 7. 2012 23:50
6. 7. 2012 23:10
6. 7. 2012 23:12
7. 7. 2012 00:11
7. 7. 2012 00:17
7. 7. 2012 00:22
7. 7. 2012 00:29
7. 7. 2012 00:34
7. 7. 2012 01:17
7. 7. 2012 10:37
7. 7. 2012 11:00
7. 7. 2012 11:15
7. 7. 2012 16:22
7. 7. 2012 11:09
7. 7. 2012 11:16
7. 7. 2012 11:16
7. 7. 2012 11:23
7. 7. 2012 11:34
7. 7. 2012 11:43
7. 7. 2012 12:14
7. 7. 2012 12:01
6. 7. 2012 23:00
7. 7. 2012 22:21
7. 7. 2012 01:18
6. 7. 2012 23:31
6. 7. 2012 23:40
7. 7. 2012 01:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 7. 2012 20:23
7. 7. 2012 09:23
7. 7. 2012 12:16
7. 7. 2012 13:00
7. 7. 2012 14:26
7. 7. 2012 16:46
7. 7. 2012 12:24
7. 7. 2012 14:29
7. 7. 2012 17:01
7. 7. 2012 16:28
7. 7. 2012 17:00
8. 7. 2012 11:36
7. 7. 2012 16:46
7. 7. 2012 12:32
7. 7. 2012 19:00
7. 7. 2012 20:25
7. 7. 2012 20:59
Avatar - sargis
6. 7. 2012 08:31
precital som poctivo...
...od A po Z a naberal a naberal a naberal a naberal...dojem, ze Panda je dospelsia a schopnejsia...ale zaver nesklamal, Skoda to (zakonite?) vyhrala (na body ) a nic ine sa od podobnych testov cakat neda. ;-\
Rozbalit vlákno
43
6. 7. 2012 09:58
Re: precital som poctivo...
Z testu jasně vyplynulo, že tato Panda je pěknější, jak z venku, tak i zevnitř. A tím to u ní taky hasne.
Avatar - pumpkin
6. 7. 2012 13:10
Re: precital som poctivo...
No hlavne je prepracovanejšia a praktickejšia. Ale to asi dákeho škodofila nezaujíma.
Avatar - Ronault.
6. 7. 2012 13:46
Re: precital som poctivo...
Z testu jasně vyplynulo, že Citigo je uvnizř o něco širší a má o obrovských 25 litrů větší kufr. Tím to u něj hasne.
6. 7. 2012 16:42
Re: precital som poctivo...
Tých 25 litrov merali asi liatím vody do všetkých rohov... A keby dali do kufra Škody koberce, hneď je o 10 litrov menší. Beztak je ten objem navyše skoro k ničomu, kufrík je síce široký a vysoký, ale krátky.
6. 7. 2012 16:38
Re: precital som poctivo...
A výhody Škody žiadne? To si ma teda sklamal. Nikdy by som nepovedal, že dokážeš uznať, že je Fiat lepší ako Škoda. :yes:
6. 7. 2012 17:09
Re: precital som poctivo...
Výhody máš napsány v článku, je to nutné to zde opakovat? 8-s
6. 7. 2012 20:00
Re: precital som poctivo...
Isteže, máš hádam aj vlastný názor, odkazovať na článok je hrubý alibizmus.
7. 7. 2012 12:46
Re: precital som poctivo...
Mé názory jsou vždy založeny na reálných faktech. Ty jsou popsány v článku, zkus je vzít v potaz.
7. 7. 2012 15:14
Re: precital som poctivo...
Brať názor autora článku za reálny fakt a nemať vlastný, tomu sa hovorí duševná chudoba. Ešte mi ťa začne byť nakoniec ľúto.
7. 7. 2012 15:21
Re: precital som poctivo...
Zkus spíš tabulky, míry, hodnoty. Ty prostě neokecáš.
7. 7. 2012 15:59
Re: precital som poctivo...
Ak aj jazdíš podĺa tabuliek, pánboh poteš. Ďakujem za takého tabuľkového kovboja.
V reáli má Panda príjemnejší motor, obratnejší podvozok, ponúka vzpriamenejšie sedenie, viac odkladacích priestorov, a zďaleka to nie je taký chudobný plecháčik ako Citigo.
Citigo je lepšie v tom, že má o niečo širší interiér (ale je jasné, že k tomu napomohla absencia solídneho obloženia dverí, ten holý plech ma proste nepotešil) a o centimeter priestoru na kolená viac pre zadných cestujúcich. Všetko.
7. 7. 2012 16:07
Re: precital som poctivo...
Co to meleš? Co mi na Pandě vyloženě vadí, je ten její židloidní posez, z toho začnou bolet záda už jen od pohledu a o delších cestách raději ani nemluvím.

Podvozek ani jízdní projev nemá Panda nijak lepší. Citigo se chová jako velké auto, Panda nikoliv.
7. 7. 2012 18:24
Re: precital som poctivo...
Panda je autíčko do mesta, a presne tak aj funguje. Čo je v meste lepšie, ako obratnosť a vyvýšené sedenie s dobrým výhľadom?
Citigo má byť autom do mesta, tvári sa ako veľké auto, ale pritom je to lacný chudák.
Je zaujímavé, ako ťa už z pohľadu bolí chrbát...takého umelca asi vo Fiate nemajú, čo by im to povedal, určite by potom Pandu urobili nižšiu, najlepšie so sedením rovno na podlahe, že? Jak môže byť niekto tak zadubený...
7. 7. 2012 18:38
Re: precital som poctivo...
Aha, takže laciný chudák, kterej krutě zatápí kde komu.
Panda pracuje s tím, co dostala. Rozhodně to není žádný ideál, jak se to tady snažíš prezentovat.
7. 7. 2012 19:04
Re: precital som poctivo...
Kde komu Citigo zatápa? A áno, voči Pande je to chudák. Ošklbané kura. Niekedy sa tomu povie, že je "sparťansky ladená". Ale to je len pekne povedané, že je to chudák.
7. 7. 2012 19:09
Re: precital som poctivo...
Tobě stačí, aby to auto bylo v první a poslední řadě pěkný a zbytek mu odpustíš. Velmi povrchní.
Avatar - Ronault.
7. 7. 2012 19:10
Re: precital som poctivo...
V čem je Panda špatná?
7. 7. 2012 19:12
Re: precital som poctivo...
Sezení mi nesedí. Není mi pohodlná. V tomhle je pro mne vyloženě špatná. Zbytek je na třídu normál.
7. 7. 2012 20:55
Re: precital som poctivo...
Ty si v nej niekedy sedel? Čo znamená normál? Jak hodnotíš Citigo, nad normál, či pod normál?
7. 7. 2012 21:17
Re: precital som poctivo...
V CitiGo se sedí lépe. Jako v křesle, v Pandě jako na židli. Asi tak.
7. 7. 2012 23:16
Re: precital som poctivo...
Myslíš s tou nechutnou pevnou opierkou? Ďakujem pekne teda. V Pande to bolo lepšie.
7. 7. 2012 19:08
Re: precital som poctivo...
"Podvozek ani jízdní projev nemá Panda nijak lepší. Citigo se chová jako velké auto, Panda nikoliv."
Vidim, ze svet nestraca geniov, ktori na zaklade obrazku dokazu hodnotit spravanie auta na ceste.
Aj Pascal by kyval hlavou uznanim az by sa mu zvysil tlak.
7. 7. 2012 19:11
Re: precital som poctivo...
Já píšu z vlastní zkušenosti.
7. 7. 2012 19:49
Re: precital som poctivo...
Všade bol, všetko videl, všetko vie...nebol si to náhodou ty, čo ma po dotaze na vlastný názor odkazoval na článok?
7. 7. 2012 21:04
Re: precital som poctivo...
Promiň, že jsem si dovolil! 8-s :no:

Já se tady rozhodně ke každému autu nevyjadřuju. A hádej proč.
7. 7. 2012 23:17
Re: precital som poctivo...
Krútiš sa jak hadík - kam vietor, tam plášť...
6. 7. 2012 10:04
Re: precital som poctivo...
Skoda Citigo hraje predsa na domace city...i ked si čech mysli,ze je česká,prd je na tom pravdy...uz ani ten znak skodovky neni český...proste škodovkofília jak vyšitá...
6. 7. 2012 10:14
Re: precital som poctivo...
Je mi jasné, že tu každej "diskutér" virtuálně potřebuje straht cokoliv z koncernu, ale až se uklidníte a začnete chladně uvažovat, dojde vám, že koncernová NSF není žádný outsider.
6. 7. 2012 16:43
Re: precital som poctivo...
Skôr mám pocit, že istý jossalito má potrebu skritizovať čokoľvek, čo nie je Škoda.
7. 7. 2012 12:47
Re: precital som poctivo...
Ty tady dnes vpravdě exceluješ. 8-s :no:
7. 7. 2012 15:14
Re: precital som poctivo...
Vidíš, a pritom stačí tak málo - napísať pravdu. ;-)
7. 7. 2012 15:22
Re: precital som poctivo...
Pravdu? Tu tvou a silně relativní. Protože tebe zrovna čísla nepřesvědčí.
7. 7. 2012 16:05
Re: precital som poctivo...
To si píš, že ma čísla nepresvedčia. Tie si každý napíše aké chce. Realita býva odlišná, číslami ju nevyjadríš.
7. 7. 2012 16:08
Re: precital som poctivo...
Ano, o té realitě x čísla píšou redaktoři v testu. Bohužel vede CitiGo.
Avatar - Ronault.
7. 7. 2012 16:12
Re: precital som poctivo...
Je zajímavé, že ten autobild má jiná čísla...
7. 7. 2012 18:39
Re: precital som poctivo...
Ono je zajímavé, že každý má jiné čísla/poznatky.
Avatar - Ronault.
7. 7. 2012 18:42
Re: precital som poctivo...
Takže komu se bude věřit a čím argumentovat?
7. 7. 2012 20:56
Re: precital som poctivo...
Škoda je najlepšia, kto píše iné čísla, klame. >:-[]
7. 7. 2012 21:06
Re: precital som poctivo...
Ber to tak, že škodovka není žádné ořezávátko, jak se tu mnozí snaží prezentovat. Je to plnohodnotný a tvrdý konkurent.
Avatar - Ronault.
7. 7. 2012 22:11
Re: precital som poctivo...
To je argument hodný jossalita. Máš tam i něco hodnotného?
17. 7. 2012 19:53
Re: precital som poctivo...
koukam tady diskutovat je uplne zbytecne, tady si kazdy mele tu svou. Ja taky hodnotim (subjektivne) pandu nad citigo a i v tom testu to tak vyznivalo, ale tady panove budou do konce sveta vychvalovat citigo, protoze do kufru narvou 3 pet flasky navic (jak prakticke!) a protoze v poloze skrcence na zadnich sedadlech budou mit o 10mm vic mista u kolena ..(ne ze by to nejak extremne pomohlo, u obou je cestovani vzadu jen nouzovka).
6. 7. 2012 13:19
Re: precital som poctivo...
Nic si z toho nerob, tiez to nechapem. Podla clanku v 2 kategoriach (dojem zvonku/zvnutra a jazda) vyhrava Panda, a v dvoch (priestor, motor/prevody) Citigo. Mal by to teda byt vyrovnany vysledok...
Avatar - sargis
6. 7. 2012 18:34
Re: precital som poctivo...
Prečo minimum redakcií končí testovanie (častokrát) ferovou remízou? Zmyslom porovnavacieho testu je porovnavat, nie mať zákonite víťaza....bol som novinár, viem, o čom píšem ;-)
:-|
6. 7. 2012 09:53
ergonomie + par postrehu
1.Opravdu je umisteni treba ovladace svetel a mlhovek "ergonimicky" umistene?

2. Opticky mi prijde city go - sirsi.

[odkaz]

3. Citigo ma pekne zakonponovany tlumic vyfuku, Panda to ma jako pest na oko.

[odkaz]

4. Setri se Setri se. Citi go bez tlumiciho materialu (Panda ma).

[odkaz]

5. Nastupovani dozadu musi byt u pandy desive.

[odkaz]

6. Uhel otvirani prednich dveru u city go - zadna hitparada viz okopane plasty.

[odkaz]

7. Setrime, setrime - city go

[odkaz]

vs

[odkaz]
Rozbalit vlákno
26
6. 7. 2012 10:15
Re: ergonomie + par postrehu
Tak u bodu 5 malá korekce - chtěl jsi napsat snad nastupování dozadu v citi go je děsivé - viz tvuj odkaz ;-) Ale jinak máš pravdu, takhle se tam soukat je asi otřes.
6. 7. 2012 10:18
Re: ergonomie + par postrehu
omluva - máš to samozřejmě správně - moje chyba :-)
6. 7. 2012 10:18
Re: ergonomie + par postrehu
Mě spíš u Pandy vadí ta prostřední opěrka v zadu, nedá se zasunout, nejde přes ni vidět a jak každý ví, v Pandě v zádu rozhodně není tolik místa, aby tam nutně musel každej vozit tři lidi.
[odkaz]
6. 7. 2012 10:36
Re: ergonomie + par postrehu
Na to jsem taky koukal, to je fail jak blazen.
6. 7. 2012 10:50
Re: ergonomie + par postrehu
nevím z praxe, ale podle fotek mi připadá, že zasunout jdou všechny tři - je tam ovladač dole na pravé straně - i to vykrojení tomu napovídá
[odkaz]
6. 7. 2012 10:52
Re: ergonomie + par postrehu
Jo, máš pravdu.
6. 7. 2012 16:53
Re: ergonomie + par postrehu
1. Vyskúšaj, uvidíš sám.
2. To preto, že Pnda je vyššia a oblejšia - zrakový klam.
3. Napriek tomu mi aj v tomto pohľade príde Panda krajšia.
4. Súhlas. Detail za pár korún, ale je to v pluse.
5. Nie je desivé. Panda je vyššia, čiže nastupuješ vo vzpriamenejšej polohe.
6. Tiež žiadna tragédia. Aj tak málokto otvára dvere úplne dokorán. Plast ľahko umyješ.
7. Tiež nechápem - dva malé kúsky koberca by cenu Citiga rozhodne nemali ovplyvniť.
6. 7. 2012 17:55
Re: ergonomie + par postrehu
1. No ja to u koncernovych aut znam a prijde mi franczouske reseni - packa u volantu (na svetla, mlhovky) asi milinkrat ergonomictejsi nez ovladac vlevo od volantu, kdy kdyz jedu treba mlhou - nemlhou, furt levou ruku sundavam z volantu.
6. 7. 2012 20:03
Re: ergonomie + par postrehu
To sme dvaja, ale každému môže vyhovovať niečo iné. Ja mám Francúza a Francúzske riešenie v mojom prípade znamená aj to, že svetlá proste nezapínam - sú zapnuté stále. Po naštartovaní sa rozsvietia a po vypnutí motora zase zhasnú. Ani nevnímam, že nejaký vypínač na svetlá mám. Spomeniem si naň 2x do roka, keď potrebujem svetlá do hmly.
7. 7. 2012 12:50
Re: ergonomie + par postrehu
Oboje řešení přijdou nastejno. Žádné obrovské rodíly se nekonají. Dobře znám oboje.
7. 7. 2012 15:16
Re: ergonomie + par postrehu
Rozdiel je diametrálny. Tiež dobre poznám oboje.
7. 7. 2012 15:24
Re: ergonomie + par postrehu
Diametrální možná v tom, že kroutit páčkou není nikterak pohodlné a ruka musí z volantu tak či tak. Přepínání dálkových světel, tak to je kapitola sama pro sebe.
7. 7. 2012 16:14
Re: ergonomie + par postrehu
Ruka z volantu 3 cm na páčku a desaťnásobok kamsi dole na palubku je sakra rozdiel. Kvôli páčke nemusíš odtrhnúť zrak od cesty, kvôli prepínaniu svetiel a´la Škoda (VW) to už také jednoznačné nie je - bez pohĺadu kamsi dole pod volant ten prepínač na prvý raz nenájdeš. U mňa v Octavii sa svetlá do hmly zapínajú povytiahnutím otočnej ružice von z palubky - toho, čo to vymyslel, by som za to riešenie nakopal do zadku.
Avatar - Ronault.
7. 7. 2012 16:17