Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Panda slaví 1,5 milionu prodaných aut současné generace

Polská továrna Tychy vyrobila Fiat Panda s pořadovým číslem 1.500.000 – této mety dosáhl malý Fiat po šesti letech výroby.
Zpět na článek
29. 7. 2009 08:24
neregistrovaný "UlysseNuovo"
29. 7. 2009 08:43
neregistrovaný "RayBan"
29. 7. 2009 10:11
neregistrovaný "UlysseNuovo"
30. 7. 2009 18:27
neregistrovaný "Donovan"
29. 7. 2009 13:28
30. 7. 2009 09:27
neregistrovaný "UlysseNuovo"
29. 7. 2009 08:24
Čo tam nejaká Panda
VW FOX to je mistr elegance >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 08:34
Re: Čo tam nejaká Panda
mám rád výtvory od FIAT group, ale čo sa dizajnu týka, tak Panda s Foxom si nemajú príliš čo vyčítať :-) Panda ponúka v tejto triede pri daných (porovnateľných) parametroch lepšiu cenu a aj preto je najúspešnejšia...
30. 7. 2009 07:22
Re: Čo tam nejaká Panda
Tak si kúp oči, kamarát, na rozdiel od beztvarého Foxa má Panda svoj štýl a šmrnc.
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 07:30
Re: Čo tam nejaká Panda
Panda má bezpochyby svoj štýl, nikoho neokopírovala, stala sa autom roka, ale mne sa nepáči...no pravdou je, že Fox sa mi nepáči ešte viac ;-) píšem tu za seba a v mojich očiach, ktoré si nepotrebujem kupovať, si tieto dve autá skutočne nemajú čo vyčítať...pre mňa škaredé káčatko (napriek svojbytnosti) a ešte škaredšie káčatko...
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 09:34
Re: Čo tam nejaká Panda
A mne sa nepáči ani jedno. Keď ačo malé tak I10 alebo trebárs Pikoša či kolíňatá. Všetky tieto autá vyzerajú lepšie. Keď niečo väčšie, per splešku alebo agílu. A keď štýlovejšie zober Fiata 500 alebo nové Káčko. Panda je zaujímavá priestorom a hlavne cenou, Líška vôbec ničím... :-|
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 09:41
Re: Čo tam nejaká Panda
netvrdil som nič iné...výhody Pandy poznám a uznávam ;-)
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 09:47
Re: Čo tam nejaká Panda
Jazdil si ju??
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 10:03
Re: Čo tam nejaká Panda
Pandu nie, no poznám 5-člennú rodinku (síce zatiaľ s malými deťmi), ktorá sa do toho chtiac, či nechtiac nasúka.
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 10:11
Re: Čo tam nejaká Panda
A ktorého malého prda si už pretiahol?? Líšku von Brasilien Bahnhof?? >:-[]
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 10:18
Re: Čo tam nejaká Panda
však tu tvrdím, že nie som zrovna "autopedofil", ale pár dospelých prckov som už "pretiahol"...s grófkou som nemal dočinenia, na brazílku je málo temperamentná a príťažlivá >:-[]
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 12:09
Re: Čo tam nejaká Panda
>:D >:-[]
neregistrovaný "RayBan"
29. 7. 2009 08:43
Re: Čo tam nejaká Panda
Fox je prodejní trhák, každý druhý měsíc má v ČR prodeje o 100% vyšší ... >:D
29. 7. 2009 08:52
Re: Čo tam nejaká Panda
:yes:
Super..
Jinak Panda je prostě jak někdo říká, trefa do černého...
29. 7. 2009 08:54
Re: Čo tam nejaká Panda
Co o 100%, narust z 0 na 1 je nekonecno % >:D VW FOX je obchodne uplne zazracne...
29. 7. 2009 09:36
Re: Čo tam nejaká Panda
Tomu by se člověk i zasmál, kdyby nevěděl, že se v Itálii prodá víc Golfů, než Bráva. To je celkem k pláči...
Avatar - Ronault.
29. 7. 2009 10:01
Re: Čo tam nejaká Panda
Navtechu, nekaž si zábavu a hlavně smích takovými nepodstatnými daty >:-[]
29. 7. 2009 10:06
Re: Čo tam nejaká Panda
Nekazím, ale některý myšlenkový pochody se nedaj okecat ani věkem. Je to stejný, jeko když ti přejedou psa, tak ho přejedeš sousedovi a ještěna něj děláš "kiš, kiš", aby sis ulevil! :*)
Avatar - Ronault.
29. 7. 2009 10:08
Re: Čo tam nejaká Panda
No vzhledem k tomu, že nikdo není v tom "kiš, kiš" svatý, dokonce ani ty ve vztahu třeba k Laguně, tak bych to tak nehrotil ;-)

Není třeba se pídit po důvodu posměchu Foxovi, který by nebyl, kdyby tady neproběhly reklamní akce ve stylu "Mistr elegance" ;-)
neregistrovaný "UlysseNuovo"
29. 7. 2009 10:11
Re: Čo tam nejaká Panda
No asi tak nejak ;-)
29. 7. 2009 10:13
Re: Čo tam nejaká Panda
To je trochu rozdíl, jestli jsou to modely, který jsou zásadní pro automobilku a vytváří image značce, nebo šotek, s kterym můžeš parkovat v kuchyni.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 10:20
Re: Čo tam nejaká Panda
"zásadní pro automobilku"...a práve o to ide, tak ako si VW vytvoril image Golfom, tak FIAT má image hlavne v mini a malých autách, takže asi tak nejak a podľa toho sú aj tie výsledky...šotek, nešotek, dôležité je, na čom automobilka zarába a od toho sa odvíja i jej hlavné zameranie alebo si snáď zaznamenal prílišné snahy FIATu konkurovať VW v strednej triede, v SUV, atď.(?)...časom možno príde i to...
29. 7. 2009 10:48
Re: Čo tam nejaká Panda
Já jsem ty snahy zaznamenal a nedopadly zrovna slavně.
Avatar - Ronault.
29. 7. 2009 10:49
Re: Čo tam nejaká Panda
Jestli myslíš jednu jedinou Cromu za "snahy"...?
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 11:13
Re: Čo tam nejaká Panda
je rozdiel medzi snahami, prílišnými snahami a prioritami, napokon z toho vzinkajú prioritné snahy...FIAT sa myslím za každú cenu nehrnie do všetkých segmentov trhu, i keď ako som napísal vyššie, časom to určite nie je vylúčené a hlavne prostredníctvom jeho ďalších značiek...
29. 7. 2009 13:00
Re: Čo tam nejaká Panda
To sis přesně odpověděl sám. Proto se posmívat VW s 2x větším model. záběrem, že automobilka zaměřená na šotky je mistr světa v jednom modelu, je dětinský. Nic víc. Moje reakce s Bravem vs. Golf má větší hlavu a patu.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 13:14
Re: Čo tam nejaká Panda
tak ako ty si si odpovedal nadomnou na to, čo je zásadné pre automobilku...o tom posmievaní sa by som pomlčal, môj prípad to nie je, a tých, čo sa to týka (a že ich vo "VWašom tábore" nie je málo, tých kydalov a tlčhubov) nech si to poriešia v sebe...
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 13:27
Re: Čo tam nejaká Panda
a ešte niečo, to že sa VW práve v tých "šotkoch" nedarí, neznamená, že to nie sú autá, pán "vweľkomožný"...
Avatar - iudex
29. 7. 2009 13:29
Re: Čo tam nejaká Panda
To nevies, ze auto pod 100 k nie je auto?!! (volná parafráza Navtecha) :-!
29. 7. 2009 15:06
Re: Čo tam nejaká Panda
Neboj, jednou taky sedneš do auta, co má těch koní víc než 100 a dáš mě za pravdu.

A ta volná parafráze byla z hlediska místních závodníků kolem dvaceti let, kdy jeden měl o dva koně néně a chtěl to tady druhýmu nandat v každý zatáčce psaným textem.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 15:15
Re: Čo tam nejaká Panda
radšej mať pod kapotou tých koní trebárs aj len 90 ako jedného vola za volantom...
29. 7. 2009 15:24
Re: Čo tam nejaká Panda
Pak choď pěšky.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 15:33
Re: Čo tam nejaká Panda
:no:
aby ma taký vôl, ako si ty, zrazil na priechode pre chodcov?!? to ani náhodou...
29. 7. 2009 15:04
Re: Čo tam nejaká Panda
Neřekl bych, že se nedaří, ale když je fiat kilometry vzdálen zaměřením a nabídkou za VW, tak je právě směšný se s ním srovnávat. Evidentně z toho máte opocený čela a jste rádi, když VW překonáte třeba prodejem polívek v závodních jídelnách.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 15:14
Re: Čo tam nejaká Panda
škoda komentovať...tuná sa hovorí o vyrobených kusoch Pandy a nie o zrovnávaní, upotených čelách a polievkach...kto chce čo, to si obráti na svoj obraz a na svoje provokačné potreby... :no:
29. 7. 2009 15:20
Re: Čo tam nejaká Panda
Je vidět, že máš problémy s chápáním a posloupností textu. Ty čárky od oken na sebe většinou navazují.
30. 7. 2009 07:26
Re: Čo tam nejaká Panda
Ešte mi ukáž, kde sa tu kto posmieva Volkswagenu voči Fiatu. Jediným objektom posmeškov je jediný model kvôli jednému pánovi a jeho jednému chválospevu na dané auto. Načo robíš zo všetkého politiku? vyzerá to, akoby si prehral veselú letoru v kartách...
neregistrovaný "Donovan"
30. 7. 2009 18:27
Re: Čo tam nejaká Panda
Hlavu a patu nemá ani jedno, jen si vzájemně boříte bábovičky :no:
Avatar - Ronault.
31. 7. 2009 01:38
Re: Čo tam nejaká Panda
A tebe by nebavilo koukat jak se tady poperou lopatičkama. Kluci zůstanou kluky >:-[]
Avatar - iudex
29. 7. 2009 13:32
Re: Čo tam nejaká Panda
No neviem ci je to úpne pravda. Ja som pred pár týzdnami v IT bol a konkrétne v Kalábrii som videl tak 80% Fiatov (najviac práve Pánd a 500), este aj tých bavorákov tam bolo viac ako Volkswagenov. :-!
29. 7. 2009 15:11
Re: Čo tam nejaká Panda
Jedna věc je vidět auta v chudý části Itálie a druhá věc jsou čísla např. od místní redakce. Já jsem si je nevymyslel a rozhodně jsem je nenadnes na základě pozorování aut na italských silnicích.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 15:18
Re: Čo tam nejaká Panda
máš pravdu, tie bavoráky boli dvadsaťročné šunty, ktoré by najradšej ich majitelia dali zošrotovať a vymenili za Golfy, Passaty a hlavne 500-ky si kúpili len preto, lebo nemali na Foxa... 8-s
29. 7. 2009 15:23
Re: Čo tam nejaká Panda
Hele, nejsi náhodou pod vlivem drog? Jednak neodpovídám tobě, nekomentuju žádný BMW a odkazuju na tabulky prodejů značek, tak co tady plácáš o šrotování? Že se v IT prodává víc Golfů, než Bravo není můj výmysl, tak si to sešrotuj v hlavě a nech si tu eufórii do práce.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 15:29
Re: Čo tam nejaká Panda
tu sa diskutuje a reagovať mi nemôžeš zakázať, čítať to samozrejme nemusíš, takže si odpusti takéto navážanie sa...potvrdzuješ iba jediné, a síce, že si iba prezlečené jelito (jossalito), rovnako arogantný štýl...
29. 7. 2009 16:24
Re: Čo tam nejaká Panda
Hele, Navtech je (stejně jako já) svébytná bytost. To, že ti nevoní nečí styl, je tvůj problém. Já tu nechodím proto, abych si tu s někým vyměňoval spodní prádlo.
Nechoď sem, nereaguj, nepiš, stejně tu od tebe člověk čte samý přizdisráčský příspěvky, které postrádají jakýkoli vyhraněný názor - prostě tak nějak vždycky něco napsat, ale hlavně se do nikoho/ničeho nenavést - jako bys tu ani nebyl - šeď...průměr..nicota. Tvůj životní styl :-!
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 16:34
Re: Čo tam nejaká Panda
nič iné sa ani čakať nedalo >:D darmo sa nehovorí, že trafená hus zagága... :-!
29. 7. 2009 16:38
Re: Čo tam nejaká Panda
Ano, tvá ubohá reakce se dala očekávat. :-!
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 17:00
Re: Čo tam nejaká Panda
no áno, ono vytiahnuť sem niekoho po 16-tich dňoch mlčania (a zrovna prvá reakcia po tých 16 dňoch je na niečo, kde sa obleskne jeho nick), to dá trochu i zabrať...zároveň je to od teba veľmi neprezieravé >:-[] :no:
aspoň vieme, že tých sráčov je tu menej, pretože sú rozmnožení vo viacerých nickoch :no:
29. 7. 2009 18:13
Re: Čo tam nejaká Panda
Dalo se čekat od Slováka něco jiného? Nedalo. :-! Sám si se utopil ve vlastní blbosti a pak ses ještě potřeboval o někoho otřít.
Když ti tady někdo ukáže, že se plácáš ve vlastní hlouposti, tak se tu od tebe dočkáme schizofrenní konstrukce na téma nicky. Jseš mimo. :-!
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 07:28
Re: Čo tam nejaká Panda
zatĺkať môžeš, ale je nad Slnko jasné, že si jedna osoba...Navtech & jossalito schizofrenic group :-!
ono to bolí, keď domnievajúceho sa českého "inteligenta" prečúra Slovák, viem...
30. 7. 2009 07:29
Re: Čo tam nejaká Panda
S tým Slovákom kámo sklapni, podobné drísty čítať nemienim. Pokiaľ nemáš čo rozumné napísať, tak si podobne vadné myšlienkové pochody nechaj radšej pre seba.
30. 7. 2009 09:08
Re: Čo tam nejaká Panda
sa ti divím, že máš na to vobec potrebu reagovať... Ten príspevok (znova) jasne potvrdil "kvality" svojho autora a niet k tomu velmi čo dodať ;-)
Avatar - Ronault.
30. 7. 2009 11:10
Re: Čo tam nejaká Panda
Tak tak :yes:
30. 7. 2009 11:30
Re: Čo tam nejaká Panda
Tak vieš, možno si to prečíta a konečne mu docvakne...
29. 7. 2009 17:04
Re: Čo tam nejaká Panda
Diskutovat, nebo plácat si můžeš, jak chceš, to ti nikdo nebere. Hlavně se snaž kontrolovat, protože ztrácíš nervy, jako mladá holka panenství po obecním candrbálu.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 17:05
Re: Čo tam nejaká Panda
moje nervy mi môžeš iba závidieť.
29. 7. 2009 17:08
Re: Čo tam nejaká Panda
Jasně, to si předvedl dokonale.
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 17:10
Re: Čo tam nejaká Panda
a v tom jedinom sa nemýliš :yes:
Avatar - Ronault.
29. 7. 2009 17:25
Re: Čo tam nejaká Panda
Ale no tak chlapci, nechte toho! To co děláte nemá za mák smyslu.

To jste družstevníci?! >:-[]
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 17:28
Re: Čo tam nejaká Panda
nie, iba "akcionári", ale nie v jednej firme >:-[] ;-)
31. 7. 2009 20:33
Re: Čo tam nejaká Panda
Choďte sa vyčurať a bude dobre...
Avatar - Plautus
3. 8. 2009 09:46
Re: Čo tam nejaká Panda
také rady si nechaj pre niekoho iného...
29. 7. 2009 11:07
BMW opousti F1
:'-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 11:10
Re: BMW opousti F1
F1 nakoniec opustia všetci...
29. 7. 2009 11:19
Re: BMW opousti F1
Ja se nedivim, vsechny ty vydaje kolem toho ktere jdou do stovek milionu rocne, pokud nejsi na vrcholu mezi Top 3, ja bych vlastni prachy do toho nedal.

Pred nedavnem byl nejaky clanek, ze nemecka GP se konat nebude jelikoz si trat nemuze dovolit Bernieho poplatky za poradani GP, tak je jasne ze bez domaci GP v nemecku, a jeste mit mizernou sezonu + ekonomickou krizi. Neni opravdu ocem hovorit!
29. 7. 2009 14:06
Re: BMW opousti F1
možná se tam ale přihlásí Tata - vydělají na NANOtechnologiích a pak možná vyrobí i nejlevnější F1 pro chudé jezdce >:-[]
Avatar - iudex
29. 7. 2009 13:28
Císlo Týzdna
Keby som chcel aplikovat stýl niektorých prispievatelov, povedal by som, ze "císlo týdna je: 1,5 milióna". >:-[]
Kazdopádne je to úspech, ktorý sa neodpústa a zrejme tu okrem Navtecha este niektorí do Fiatu kopnú. Nepopieratelným faktom vsak je, ze fiat malé autá robit vie a Pandou to skvele dokazuje. Preto je správne sústredit sa na to, v com je niekto dobrý a netlacit sa oknom tam, kde ho vyhodili dverami (napr. tá nestastná Croma).
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 13:32
Re: Císlo Týzdna
presná trefa :yes:
To, že FIAT je v malých autách silný, dokazujú i úspechy Grande Punta a 500-ky...nik nie je dnes v "maluchoch" silnejší... ;-)
29. 7. 2009 15:30
Re: Císlo Týzdna
"Málo platné, tam kde se bojuje čestně, tam vítězí ten, který v součtu nabízí nejvíce od všeho"

kdo první uhádne autora této pravdy, dostává Lišku na víkend s plnou nádrží

za obvyklou cenu ;-)
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 15:44
Re: Císlo Týzdna
autor je jasný, ale v tomto prípade treba uznať, že tá veta je pravdivá, ak sa do nej pridá za "nabízí" i "predáva", tak samozrejme nie je o čom a námietky sú zbytočné...trh rozhoduje a kupuje to, čo uzná za najlepšiu voľbu, tak to má byť :yes:
29. 7. 2009 16:03
Re: Císlo Týzdna
no, trh je niekedy zvláštny, niekedy až nepochopitelný, ale to všetko nie je podstatné. Podstatné je iba to, čo mám ja/ty v garáži.

Panda je fajn. Vídaval som jednu bielu 100hp verziu (neviem či to je Abarth?) a s tou by som sa teda rád povozil :yes:
Avatar - Plautus
29. 7. 2009 16:16
Re: Císlo Týzdna
"autor" by Ti vysvetlil, že si iba to, čo Tvoje auto...myslím, že sa nemáme za čo hanbiť, na to auto som nenakradol, ani v ňom (omylom) nevozím "vezenskú" mrežu, a to je podstatné...
Panda je auto, ktoré ponúka v triede malých áut za prijateľnú cenu slušný priestor, ale osobne sa mi nepáči :-) hoci v tejto konfigurácii [odkaz] vyzerá k svetu, ale aj tak mám radšej autá o "kúsok" väčšie a hlavne nielen prioritne určené do mestskej premávky... ;-)
30. 7. 2009 09:15
Re: Císlo Týzdna
v poho, keď sa nepáči tak sa nepáči ;-)

ja sice tiež pri autách strácam značnú časť svojho pragmatizmu a rád vozím vela vzduchu so sebou, ale možno časem dozriem aj na tú Pandu, alebo možno radšej Twingo :-!
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 09:27
Re: Císlo Týzdna
malé autá sú fajn, ale skutočne to beriem ako záležitosť do mestskej premávky a iba výnimočne s tým vyraziť za hranice mesta...mám s tým svoje skúsenosti, lebo jedno pidižihadielko má moja polovička, ale skutočne jazdiť na tom mimo mesta je skôr za trest...v tejto kategórii áut je to normálne a dané veľkosťou podvozku, malý rozchod a rázvor osí kolies sa jednoducho poprieť nedá...ak by som volil malé auto, tak radšej štýlovú 500-ku, no na druhej strane uznávam, že pre mnohých má Panda svoje opodstatnenie, keďže v našich podmienkach pre niektorých plní i funkciu "rodinného" autíčka, čo 500-ka jednoducho nedokáže...
30. 7. 2009 07:38
Re: Císlo Týzdna
Ono faktom je, že okrem malých áut v posledných rokoch Fiat skutočne nijak výrazne neboduje. Posledným "veľkým" úspechom bol, myslím, Fiat 124. Snahy dobehnúť konkurenciu modelmi ako Ritmo, Regata, Tipo, Brava/Bravo, Stilo, Bravo alebo Croma sú evidentné, ale rovnako evidentne tá správna prísada do hlavného jedla fiaťákom stále chýba. Ovšem v predjedlách a chuťovkách sú špička. Podľa mňa by sa mal každý venovať tomu, v čom je dobrý. Aj portfólio Fiata je možné v rámci malých autíčiek ešte rozšíriť. Vozítka ako Nano, Smart alebo IQ zatiaľ neponúkajú, super je, že pribudne Topolino a podľa mňa by mohli zase skúsiť niečo ako Idea, ale to už by mal byť vrchol ponuky. Ísť vyššie v súčasnosti je podľa mňa pre Fiat rizikovejšie ako kedysi.
30. 7. 2009 09:23
Re: Císlo Týzdna
No so súčasným Bravom podla mňa zbytočne zaváhali - je to slušné auto, dobré motory, fajn kvalita, ale problém je v jedinej karosérii. Kde je kombi? Minimálne. Kde je CC, sedan čiastočně supluje Linea, ale proste jediný hatch 5dv nestačí... ;-\
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 09:35
Re: Císlo Týzdna
v tom máš pravdu...no práve preto som vyššie tvrdil, že FIAT sa zrovna do "vyšších" segmentov trhu netlačí...u "Rendlíkovcov" to v nižšej strednej berú zgruntu a je to sympatické, keď vyrchlia takmer celú modelovú radu naraz...predvčerom som videl naživo za jazdy nový kombík Megana a je to sympatickejšie ako na obrázkoch, i keď dizajnovo je (zatiaľ) najlepší aj tak trojdver ;-)
30. 7. 2009 09:46
Re: Císlo Týzdna
nový Grandtour je parádny, tiež som ho už stretol :yes:

s tým Fiatom neide o to sa hrnúť vyššie, veď to oni až tak ani nerobia. Preto podla mňa Cromu neurobili klasický sedan, ale mix velkého kombi a MPV, čím chceli zabiť dve muchy jednou ranou, no bohužial asi netrafili ani jednu ;-\
Škoda, Croma je podla mňa super ako rodinné auto, a po F/L je vyslovene pekná :yes:

V nižšej strednej ale minimálne absencia kombíku je výrazne cítiť. Stilo malo kombíka, Marea tiež, Tempra tiež, prečo toto Bravo nemá? ;-\
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 09:50
Re: Císlo Týzdna
Aj ja sa pítam prečo?? Prečo vlastne čakať kombík do Brava, keď je tu Ceed a královia segmentu Golf a krásna nová Oktávia?? Povie mi niekdo prečo?? A to nehovoriac o DSG, lepšíh motoroch, viacprvku, parkovacej kamere a plastoch... :-!
31. 7. 2009 20:30
Re: Císlo Týzdna
Stodvaciášek by nestačil...?
31. 7. 2009 20:29
Re: Císlo Týzdna
No ten čumák Cromy je po facelifte vyslovene hnusný. Taký predok sa hodí ešte na GP, ale auto tejto triedy už nemá vyzerať ako nevydarený plyšák...
Avatar - Plautus
3. 8. 2009 09:48
Re: Císlo Týzdna
mne osobne sa Croma tiež páči viac po facelifte ako pred ním...čo oči, to pohľad, čo človek, to názor...
Avatar - pelikoš
30. 7. 2009 21:56
Re: Císlo Týzdna
dneska jsem viděl v nějakým časopise novou generaci (nebo facelift) pandy, a docela lepší ;-)
30. 7. 2009 06:34
děkuji NAVTECHovi za pobavení
Opět mne tento přiZpěvatel velmi dobře pobavil. Jen pár reakcí...samozřejmě nečekám, že by to místní podguru pochopil, nebo aspoň přijal jako argumentaci...

Tak za a)
Panda je velice úspěšný model, to ovšem už napsali autoři článku výše a i přes to se v podstatě snažíš tento v dnešní době víceméně ojedinělý úkaz úspěšného modelu automobilky zpochybnit případně zesměšnit. Jak pak vypadáš je věcí druhou. (napovím ti - moc dobře ne, řadíš se tím do diskuzní žumpy)

za b) K té statistice prodejů. Fiat Bravo v Itálii v prodejích na začátku roku postihl nástup Mita a nástup prodejů Delty, tedy obou aut, které něco málo z počátku z prodejů Brava ukrojily, přičemž VW měl zrovna na začátku roku celkem silné období s prodeji Golfu (skladové zásoby V a akční příchod VI). Na rozdíl od tebe já úspěch VI nezpochybňuji, byť kdyby si nëbyl tak buď hloupý a nebo líný, věděl by si, že tato anomálie už se vrátila do starých kolejí a za poslední dva měsíce se Brav prodalo více než Golfů a Focusů (on neméně dobře si v Itálii vedl i Focus) a už v celoročním měřítku ztrácí Bravo cca 2000 prodaných kousků na Golf, což by měl s nastalým trendem spolehlivě dohnat a překonat (jak si zvyklý říkat).

Za c) Ona totiž je v současné době u Fiatu ve výrobě těch šotků velká síla. Je to taky ten důvod proč je Fiat (ano spolu s VW) jedinou ziskovou automobilkou a může vykázat jakž takž nějaké růsty a zisky. Jednak proto, že je opravdu ve výrobě těch šotků dobrý, jednak také proto, že jsou šotci v kurzu a jednak proto, že na jednom takovém šotkovi umí Fiat (zejména v případě F 500) vydělat stejné a nebo i větší peníze jako VW na Golfovi nebo Passatovi. Může se to někomu nelíbit, může s tím i nesouhlasit, ale je to tak jediné co s tím může dělat...

Za d) Ono stejně tak jako se nedaří v poslední době Fiatu v boji s VW ve střední třídě, podobně se nedaří VW v boji proti Fiatu v těch šotcích (ono donedávna VW dostával na zadek i ve třídách o něco větších šotků tedy rozuměj POLOvozů). To, že by byl VW rád, kdyby byl úspěšný i v těch šotcích dokládá nejen to, že se snažl s tím v minulosti bezúspěšně něco dělat (LUPO AROSA a marný pokus s Foxem), ale také to, že už te´d dělá velkou masivní kamapň na budoucí minivůz...s nemalými investicemi. A já opět nepochybuji, že znovu nebude úspěšný... Ono totiž platí staré známé heslo... Postavit velké auto, to umí každý jouda..., ale postavit malé auto, to už chce hold fištrón...

P.S. Panda má i 100 koní, F 500 až 150 kobylek.. >:-[]

P.S. 2 Neustále srovnávat portfolio výroby italských a německých značek a objemů jejich prodejů může jen JOUDA, neboť historicky se jedná z automobilového pohledu o dva naprosto antagonické světy. Ono se skutečně jen stačí podívat na dopravu v Římě a na dopravu třeba v Berlíně... A jen tak mezi nama... Hustota silniční sítě v Itálii a v Německu... Já teda nevím jak vy, ale mám takový pocit, že do Itálie přijede autem každý rok násobně více turistů než do Německa, tedy.. poptávka po velkých autech v Itálii prostě není... a jendou pro vždy by mohli místní guruové a podguruové pochopit, že to opravdu není nedostatečnou kupní silou Italů (ta je imho nesrovnatelně větší než ta naše)
Rozbalit vlákno
9
30. 7. 2009 09:31
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
dělá se i Panda Abarth? Jak píšu výše, vídaval jsem jednu bílou raketu, tusím s modrými samolepkami, a ta měla na zádi jenom 100HP, ale nic víc, tak nevím? ;-)
30. 7. 2009 13:13
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
Pokud vím, tak navtech nebo jak mu říkají, zde exceluje pouze v psaní receptů na polévky(a co je horší..,ještě k tomu z pytlíku)atd.
Co se týče reakcí na podobné články jako je tento, z důvodů vlastní inteligence a přehledu v autosvětě se uchyluje jen k výkřikům o puntech, kterými kdysi jezdil, urážkách a intelektuálním zvolání, že v Itálii se prodá více Golfů než Brava.
Samozřejmě, každému musí být hned jasné,s kým má tu čest.
Nejhorší je ovšem to, že už tě podobné blafy ani nepobaví, jsou totiž příliš ubohé, stejně jako jejich autor... :no:
>:D
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 13:20
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
Hochu až ty jednou dokážeš psát jako Navtech, nemluvě o jeho kulinářském umění, zkus nám dát vědět. Zatím raději tiše šoupej nohama pozorně si čti příspěvky kolegů a zbytečně se neztrapňuj. Ber to zatím jako kolegiální dobrou radu hombre. Tak hodně štěstí, trpělivosti a pevné vůle na sobě zapracovat... :-!
30. 7. 2009 13:52
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
>:D >:D dobrý no, pobavil si.
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 13:59
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
Zato ty moc ne... ;-) Zkus to ještě jednou s troškou zdravého sarkasmu, jestli víš o čem mluvím. Tyhle pláče nad polivkama z pytlíku a slabými recepty by se nechytly ani na webu Přemka Podlahy... :-!
31. 7. 2009 11:50
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
Příště, míň kopírování ostatních a víc vlastních nápadů.. ;-) >:D
30. 7. 2009 16:26
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
Až ty budeš chtít kašpárku pobavit, tak napiš něco do dvou vět, takhle je to zajímavý možná pro troubu A2, nebo jak se jmenuje. Myslím toho, jak mezi puntama v krámu spolu skáčete gumu, ty kupní sílo. >:D
Avatar - Pierro
31. 7. 2009 08:30
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
>:-[] >:D
31. 7. 2009 10:04
Re: děkuji NAVTECHovi za pobavení
jj, něco se dá napsat do dvou vět něco ne.. Znáš to... někdo umí číst max. dvě věty, někdo ucelený text... o to ale nejde.. jde o to, že by ti neuškodilo tošku sebevzdělávání, mrskání jazyků :-) a zase by si byl o kus dál... ;-)
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 09:27
Pierrovo finito
Hoši, hoši, nač tolik hádání kvůli autu, které jde mimo nás. Prostě přejme Pandě potažmo Fiatu úspěch, když se jim daří. Je to jen důkaz podnikatelského úspěchu. Nic víc, nic míň. To že vyrábějí laciná auta je jen dobře, oni to jak vidět umějí. Na rozdíl od jiných, kteří se snaží konkurovat svým "levným" modelem a nějak jim to nejde a celá tato snaha stojí a padá pouze na vykrytí mezery na konkurenčním trhu. Takže zanechte hašteření (to platí pro plauta a navtecha/josallita a klaudia) půjčte si nějakého Fiata a zkuste ho jen tak pro srandu projet. Pak pište jaká je Panda, pětikoule, Bravo, Grande, atd. A hlavně se hošani oproštěte od těhle hloupých výpadů a neznaleckých emocí a napište něco, co by mohlo kontrovat wollfově, pravda trochu idealisticky mířené shrnovačce. Díky. Budu se těšit na nějakou normální reakci a příspěvek. :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 09:39
Re: Pierrovo finito
:yes: nie je problém...iba neznášam "premúdrelých" a navážajúcich sa pakov...toť vsio :-!
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 09:47
Re: Pierrovo finito
Tak začneme z iného súdka - už si videl ako má vyzerať nové Grande??? To ti mokrá handra stačiť nebude. To bude na studenú sprchu.... 8-s
Avatar - Plautus
30. 7. 2009 10:50
Re: Pierrovo finito
pokiaľ viem, tak nový Puntík by mal prísť na trh až v roku 2012, teraz sa uskutočnia nejaké retuše, interiér v štýle Brava tu už bol viackrát zverejnený, čo je dôležitejšie, že s omladením by mala prísť nová technika v podobe motorov, takže priznám sa, že zvedavý na výsledok som.
30. 7. 2009 09:41
Re: Pierrovo finito
třeba si to někdo veme k srdci a konečně napíše, co všechno Fiat okopíroval od Fordu >:-[]
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 09:51
Re: Pierrovo finito
Tak piš, piš, než tě zbaští myš... anebo kousne nutrie... >:-[]
Avatar - Ronault.
30. 7. 2009 11:14
Re: Pierrovo finito
Já se te Marcelce nedivím, ty jsi občas fakt k pomilování >:D
Bravo Pierro :yes:
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 12:12
Re: Pierrovo finito
Ronaulte nebuď hned zas YRONYK, jinak zapomeň na toho lišáka co jsem ti slíbil... >:-[] :yes:
Avatar - Ronault.
30. 7. 2009 13:58
Re: Pierrovo finito
Sakra, už sekám dobrotu, pro Lišáka ze mne bude klidně světec >:-[] >:D
Avatar - Pierro
30. 7. 2009 14:49
Re: Pierrovo finito
No a když budeš na sobě opravdu poctivě makat, pojezdíme i ve stodvaciáku - jestli tedy někde kolem Brna znáš pořádnej dlouhej táhlej... >:-[]