Ekonomika
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
uz len z principu :yes:
z principu delat cokoliv neni prilis rozumne. V tomto pripade "nuti" strana A stranu B ke zpetnemu prodeji (odkupu) akcii, coz jaksi nedava smysl. Chapu (nebo vlastne nechapu, ale to je jedno), ze nekteri se z pismen VW osypou (a nekteri se zase osypou z jinych pismen), ale podstatna jsou fakta - ne to, zda si za A nebo B dosadis VW nebo treba Cadillac....
Fandit Suzuki moze len zradca Europy.
A toto môže napísať len úplný tĺk.
Ty Klaudie, začínáš být nějak radikální, kam se poděla soudnost a rozvážnost tvých příspěvků?
Presne tam, kam kvalita mnohých článkov ACZ a tiež presne tam, kde ostal rozum niektorých diskutérov. Som radikálny, lebo povestná čaša trpezlivosti už preteká. Toľko debilín, jak tu čítam len posledné dni, by som nejaký ten rok dozadu nenazbieral ani za mesiac... ;-\
Nejaký čas som sa odmlčal, lebo som mal ACZ totálne plné zuby. Zas som sa do diskusií vrátil, pár ľudí predsa len rád "vidím". Ale už to nie je čo bývalo, opäť mám chuť sa na celé slávne ACZ vykašlať a nabrať niekde inde pohodu a kľud.
Nejaký čas som sa odmlčal, lebo som mal ACZ totálne plné zuby. Zas som sa do diskusií vrátil, pár ľudí predsa len rád "vidím". Ale už to nie je čo bývalo, opäť mám chuť sa na celé slávne ACZ vykašlať a nabrať niekde inde pohodu a kľud.
No je fakt, že kvalita článků poslední dobou pokulhává... Hlavně mě dost se*ou ty reklamy na trička v článcích a ten "miliontý zákazník"... Snad ani Blesk to tam nemá :no: Mnozí diskutéři posledni dobou jdou taky "přes závit", ale kam jinam jít?
Presne ako píšeš. Odísť, alebo si uľaviť a napísať debbilovi že je debbil... Oboje je použiteľné a oboje má aj negatíva.
Fandit magnetofonu může jen úplný zrádce gramofonu...Jak ti chutná ta tvoje logika ? 😉
Je samozřejmé, že fandit menšímu a slabšímu je jaksi přirozené. Maďarská montovna nepochybně na koncern VW nemá... Ale na druhé straně nepřehlédněte, že Suzuki ve sporu s VW tím páchá harakiri v přímém přenosu!
:-!
:-!
Samozřejmě se ti asi též přizvedlo obočí, když ses dočetl, že se emitent akcií veřejně hlásí k tomu, že vynuceně vykoupí vlastní akcie od akcionáře, dokonce chce kvůli tomu vyvolat arbitráž. No, přejme mu to. V této souvislosti současně nepřehlédni krátkou, za to velmi hodnotnou větičku, která zazněla z Wolfsburgu, že totiž akcionáře těžko nutit k tomu, aby (ausgerechnet emitentovi) prodal akcie.
To víš, neměj obavu, že o způsobu a formě získání akcií rozhodoval u volkswagenu vrátnej, tahle akce byla velmi podrobně připravená výhradně kvalitními mozky. Můj odhad je, že to dopadne přesně tak, jak si přeješ - vítězstvím Volkswagenu. Teď už jde jenom o to, jestli víš, co pojem "vítězství" v takto vyšponovaném obchodu vlastně znamená...
😄
To ze vo vedeni su darmozraci, co nafetovany yebavaju lux ***...neznamena, ze su panmi svweta...
btw gti__zaujimalo by ma, ze ked Suzuki nebude sucastou vwodiny, ci im budes aj nadalej fandit 😄
Pokud jde o porušení smlouvu, porušili ji oba, tak si nemají co vyčítat, hlavně nevíme co přesně za tím je... Takže v tomto případě jsem na straně VW :yes:
Co se týká dieselmotorů, tak nevím, kde by je VW bral, když je sám nestačí vyrábět, v tomhle je podle měn pro Suzuki FIAT partner logičtější, na druhou stranu u Suzuki mně mate fakt, že kromě Kizhasi a Swifta nevyjel s ničím novým, jeho SUVčka jsou už docela obstarožní (byť sympatická..), takže je otázka, jak na tom vlastně je.
Hybridní technologie od VW AG jsou poněkud ošidné téma, nějak jsme si nevšiml, že by v tomto směru VW představoval průkopníka, ale prosím, jenom mi tak nějak není jasné, co vlastně do toho manželství to Suzuki mělo přinést - tedy kromě těch akcií. A takhle to asi Japonci chápou, problém je ale v tom, že prodej akcií asi nebyl vázán na konkrétní protiplnění ze strany VW, protože pak by to nebyly akcie, ale platba částí majetku - no, ale tohle rozhodne soud. Pokud to jsou ale standardní obchdovatelné akcie, pak žádný soud nemůže nikoho přinutit, aby ty akcie nuceně vrátil.....
No a v každém případě ot om víme stejně málo, jako většina těch, kteří o tom tak "zasvěceně" píší do všech možných médií, takže skutečně nakonec uvidíme.....
Snazis se psat jinym zpusobem, coz velmi kvituji, ale sklouzava to obcas nekam trosku jinam - "pratelske" poucovani a "nuceni" do uvazovani urcitym smerem.
Takze muj odhad je, ze to dopadne ne tak jak si prejeme, ale tak jak rikaji zakony, resp. jak rozhodne soud. V tomto pripade si myslim, ze o vitezstvi VW neni prilis pochyb, protoze jak uz bylo receno x-krat - emitent nemuze nutit akcionare k prodeji akcii. To by bylo absurdni rozhodnuti soudu, pokud vsak nekde neexistuji nejake prekazky, o kterych novinari nevi nic.....
A to je vše, vševěde... 😉
mě osobně je vcelku jedno kdo spor vyhraje...zda VW či Suzuki-ani k jedné značce nemám vyloženě sympatie, ale pokud se někde jedná o to že jedna strana porušila dohodu(kterou však neznáme) tak je zřejmě soud na místě. Ovšem ani já nepochybuji o tom, že to skončí vítězstvím VW už jen proto že Suzuki nemůže VW nutit aby ji prodalo zpět akcie, myslím si totiž že Suzuki se bojí toho že by dopadlo stejně jako nedávno Porsche
k té Škodovce asi tolik: je mi jasné, že většina rodilých čechů má sklon možná až příliš zvelebovat Škodu Auto a potažmo i koncern protože jinak by si lhali do kapsy. Úspěchy škody v posledních letech uznávám, ale že by vyráběla výborná auta? Ruku na srdce vyrábí průměrná mainstreamová auta pro obyčejné lidi s outletovou koncernovou technikou, v německu škodu berou jako německé auto za lepší cenu-něco jako se u nás bere dacia-frantík s horší technikou za lepší cenu, ale je jasné že doma bude mít daná značka vždy více zastánců než v zahraničí což není žádná ostuda-takto by to mělo totiž být, kde jinde má mít firma zastání a fandy než doma?