.... bude jistě mít Barik obrovskou radost.... Ještěže už změnil značku, tak to nemusí brát tak moc osobně.... 😉
Jinak diesel do auta typu GC smysl dává, jestli to amíci budou kupovat, je věc druhá.... No ale vzhledem k tomu že už se GC s naftou tak jako tak vyrábí, proč to nezkusit.....
WinDiesel
0
Podobně velké objemy např. u Mercedesu šly v USA za poslední měsíce cca o 50% nahoru, půjde tedy pouze o reakci na aktivity konkurence, o nic víc, o nic míň.
mustafa
0
Udělat z marginálních prodejů najednou nárust o 50 a více procent z těch prodejů nemusí dělat dál nic jiného, než stále jen marginální prodeje....
WinDiesel
0
Marginální prodeje Mercedesu v USA? Nenech se vysmát!
25.388 jednotek za měsíc? Tedy cca 300.000 Mercedesů za rok? Nezapomeň, je to luxusní značka, nebavíme se o nějakém spotřebním zboží. A počet prodejů v dieselu z 6.000 na 9.000, to mi také nepřipadá jako nárůst marginální, nebo s nad z nulových čísel.
==============
Mercedes-Benz USA (MBUSA) today reported combined sales of 25,388 with "Best Ever" months for its Mercedes-Benz, smart and Sprinter model lines. The 12.5% increase for the month brings the year-to-date total to 142,619, up 20.8 % and making this MBUSA's highest first-half on record.
Sales of the company's BlueTEC diesel models were also up 50.3% for the year at 8,945 compared to the 5,953 diesels sold over the same time last year.
Anonym
0
Až jim na tom začnou odcházet, vstřiky čerpadla a turba, tka začnou hoooooodně rychle utíkat zpátky k benzínu
WinDiesel
0
Naivní představa .......... Nějak jsem si nevšiml, že by v Evropě někdo utíkal zpátky k benzínu, naopak, prodeje v dieselu jsou nejvyšší v historii, již několik led hodně nad 50%.
Anonym
0
Pár lidí co si místo nafty koupili benzín osobně znam, jednomu sem prodával dokonce Chryslera >😁
WinDiesel
0
Gratuluji >😁 U Chrysleru to není div, když v nabídce je dieselů minimum.
Anonym
0
Tak 300C v dieslu je tu jaksi hodně.... Ale pán o CRD neměl zájem >😁
mustafa
0
Čemu si na tom nerozuměl? Prodaj 300tis merglů, z toho je 9tis dehtů... Sotva 3% z celkovýho počtu.
honysek
0
Čemu jsi na tom nerozumněl? Za půl roku prodají 142 000 Merglů - nárůst o 12% a z toho 9 000 dehtů - nárůst o 50%. To je sotva 9% z celkovýho počtu. Nevím, ale neprodat za rok skoro 20 000 aut z prémiového segmentu mi nepřijde jako vhodná taktika...
WinDiesel
0
AUDI USA - 64,8% A3 v dieselu, 37,1% u Q7 - jistě také marginální počty.
========
,•June 2012 sets the all-time single month sales record in Audi of America history; the 18th consecutive month of unprecedented sales and the all-time YTD record total sales for the January through June period.
•Audi A6 sales soared 226.8% compared to June 2011; YTD sales grew 140% compared to previous period.
•Audi A7 YTD sales increased 113.3%, compared to previous period.
•Sales of Audi Q5 jumped 60.7% compared to June 2011; YTD sales up 21.6% compared to previous period.
•Audi A3 sales remained strong with an increase of 45.5%, compared to June 2011.
•Sales of Audi TDI models remained strong with clean diesel models making up 64.8 percent of overall Audi A3 models (402 June sales) and 37.1 percent of overall Audi Q7 sales (255 June sales).
•For the record-setting month of June 2012, four Audi models recorded year-over-year sales increases of 20% or more, including the Audi A3, the Audi A6, the Audi A8, and the Audi Q5 models.
•Audi Certified pre-owned sales remained strong, despite the reduced inventory of available models for the program. As a result, 2012 year-to-date Audi CPO sales of 18,339 were 2.7 percent below the record pace set in in the first half of 2011.
Anonym
0
Dvakrát nevstoupíš do jedné řeky, tohle pořekadlo asi u Fiatu neznaj.
Jeep GrandCherokee 3,0 CRD se už v USA prodával, s motorem 3,0 CRD Mercedes. Ovšem zazanamenal obrovské prodeje, jen co je pravda >😁 >😒] 😄
WinDiesel
0
Jak jsi podotknul, nevstoupíš 2x do jedné řeky. Podmínky se změnily. Jiná aliance, jiný motor, jiné vnímání dieselových pohonů.
Premisa správná, vyvodil jsi ale nesprávné závěry.
A Chrysler má ještě štěstí, že se sveze s Fiatem. GM váhá (nicméně Chevrolet Cruze dostane diesel ještě letos), Ford váhá (a domnívá se, že to zmákne přes turbobenzíny a downsizing), Japonci ovšem s výjimkou Toyoty(Toyota už alternativu má - hybridy) jdou do dieselů také (Honda, Mazda).
Anonym
0
Jiný motor - horší než původní si chtěl říct od výrobce, který nemá s V6 CRD vůbec žádný zkušenosti a navíc velmi pošramocenou historii.
Oni i ty Mecedesy nebyly výkvět spolehlivosti....
diesly se v USA prodávají už nějakou dobu ale nikdo je tma krom pár bláznivých nadšenců nekupuje. Myslím osobní vozy, ne velké dodávky a pickupy.
WinDiesel
0
Ty děláš jako kdyby s benzíny nebyly nikdy žádné potíže - a z čeho tedy autoservisy v USA žijí???
A aby se velké benzínové motolry udržely v chodu, je nutno měnit olej po 5000 km. 😄 Taková je důvěra ve V8 v USA, že americká legislativa musí nařizovat prodloužení lhůt výměny.
Anonym
0
Po 12 000 tis KM. A tam je to běžným zvykem, navíc 5 litrů oleje do americké V8 stojí tady 750 Kč.
Ted si spočni kolik stojí v USA 😄
npc
0
😄 podezrivam jinak mentalne trochu jednodussi amiky, ze vymenit olej ve V8cce zvladnou jeste driv, nez prudce inteligentni evropane muzou udelat ridicak a ze to maji v krvi jeste z dob, kdy udrzeli masinerii WW2 se vsemi temi svojimi letajicimi pevnostmi.
Ale vymenu vstriku na common railu se obavam jeste Amici neprobirali >😁
V tomhle maji pravdu, nafta se hodi do trucku a bagru, ale do poradneho auta to je mirne receno nevkusne. Prezit se s tim da, ale je to jen nahrazka.
twistedTSD
0
Dnes je to samé eco eco eco...Co je tak strašně "eco" na třílitrovém dieselovém šestiválci?
Anonym
0
Karinogenní látky který to vypouští do ovzduší a po pár letech oblak černýho dýmu
Jinak diesel do auta typu GC smysl dává, jestli to amíci budou kupovat, je věc druhá.... No ale vzhledem k tomu že už se GC s naftou tak jako tak vyrábí, proč to nezkusit.....
25.388 jednotek za měsíc? Tedy cca 300.000 Mercedesů za rok? Nezapomeň, je to luxusní značka, nebavíme se o nějakém spotřebním zboží. A počet prodejů v dieselu z 6.000 na 9.000, to mi také nepřipadá jako nárůst marginální, nebo s nad z nulových čísel.
==============
Mercedes-Benz USA (MBUSA) today reported combined sales of 25,388 with "Best Ever" months for its Mercedes-Benz, smart and Sprinter model lines. The 12.5% increase for the month brings the year-to-date total to 142,619, up 20.8 % and making this MBUSA's highest first-half on record.
Sales of the company's BlueTEC diesel models were also up 50.3% for the year at 8,945 compared to the 5,953 diesels sold over the same time last year.
========
,•June 2012 sets the all-time single month sales record in Audi of America history; the 18th consecutive month of unprecedented sales and the all-time YTD record total sales for the January through June period.
•Audi A6 sales soared 226.8% compared to June 2011; YTD sales grew 140% compared to previous period.
•Audi A7 YTD sales increased 113.3%, compared to previous period.
•Sales of Audi Q5 jumped 60.7% compared to June 2011; YTD sales up 21.6% compared to previous period.
•Audi A3 sales remained strong with an increase of 45.5%, compared to June 2011.
•Sales of Audi TDI models remained strong with clean diesel models making up 64.8 percent of overall Audi A3 models (402 June sales) and 37.1 percent of overall Audi Q7 sales (255 June sales).
•For the record-setting month of June 2012, four Audi models recorded year-over-year sales increases of 20% or more, including the Audi A3, the Audi A6, the Audi A8, and the Audi Q5 models.
•Audi Certified pre-owned sales remained strong, despite the reduced inventory of available models for the program. As a result, 2012 year-to-date Audi CPO sales of 18,339 were 2.7 percent below the record pace set in in the first half of 2011.
Jeep GrandCherokee 3,0 CRD se už v USA prodával, s motorem 3,0 CRD Mercedes. Ovšem zazanamenal obrovské prodeje, jen co je pravda >😁 >😒] 😄
Premisa správná, vyvodil jsi ale nesprávné závěry.
A Chrysler má ještě štěstí, že se sveze s Fiatem. GM váhá (nicméně Chevrolet Cruze dostane diesel ještě letos), Ford váhá (a domnívá se, že to zmákne přes turbobenzíny a downsizing), Japonci ovšem s výjimkou Toyoty(Toyota už alternativu má - hybridy) jdou do dieselů také (Honda, Mazda).
Oni i ty Mecedesy nebyly výkvět spolehlivosti....
diesly se v USA prodávají už nějakou dobu ale nikdo je tma krom pár bláznivých nadšenců nekupuje. Myslím osobní vozy, ne velké dodávky a pickupy.
A aby se velké benzínové motolry udržely v chodu, je nutno měnit olej po 5000 km. 😄 Taková je důvěra ve V8 v USA, že americká legislativa musí nařizovat prodloužení lhůt výměny.
Ted si spočni kolik stojí v USA 😄
Ale vymenu vstriku na common railu se obavam jeste Amici neprobirali >😁
V tomhle maji pravdu, nafta se hodi do trucku a bagru, ale do poradneho auta to je mirne receno nevkusne. Prezit se s tim da, ale je to jen nahrazka.