Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Odvážný krok Alfy Romeo v UK – prodloužená záruka

Italská automobilka chce ve Velké Británii podpořit prodeje svých dvou modelů.
Zpět na článek
10. 7. 2012 09:04
10. 7. 2012 09:11
10. 7. 2012 09:16
10. 7. 2012 12:42
10. 7. 2012 09:36
10. 7. 2012 12:30
10. 7. 2012 13:39
10. 7. 2012 21:10
10. 7. 2012 20:11
11. 7. 2012 09:01
11. 7. 2012 12:06
11. 7. 2012 15:46
10. 7. 2012 20:38
11. 7. 2012 09:08
11. 7. 2012 11:28
11. 7. 2012 12:20
10. 7. 2012 09:04
Záruka
Ta 5letá záruka je i v ČR. :-!
Rozbalit vlákno
16
10. 7. 2012 09:11
Re: Záruka
Přesně tak... Na Giuliettu je 5 letá záruka už od počátku prodeje, tedy už více než dva roky. Alfa má pět let v malíku :-)
10. 7. 2012 09:12
Re: Záruka
To iste aj na Slovensku.
Avatar - autista
10. 7. 2012 09:16
Re: Záruka
No, nadpisy na auto.cz jsou, aby lidi na.rali. Odvážný krok :no: 5 let je tu dlouho, tak tak
Avatar - ethicon
10. 7. 2012 12:42
Re: Záruka
presne tak, ja som kupoval Giuliettu presne pred dvoma rokmi a už vtedy som dostal 5 ročnú záruku...viem je to vo Velkej Británii, ale ide o ten "senzačný" nadpis, akoby sa jednalo o niečo výnimočné a myslím, že nielen Alfa Romeo dáva 5 ročnú záruku, ale aj iní..
10. 7. 2012 09:36
Re: Záruka
Možná je v GB záruka na Giuliettu normálně jenom 3 roky, takže pokud platí u nás záruka na 5 let, nemusí to stejně platit tam. A MiTo má u nás pouze klasickou dvouletou záruku, taky by ji mohli prodloužit na 5 let nebo aspoň na ty 3 anglické roky. Jenže se i tak bude furt jednat "jenom" o Alfu! Přelep logo AR logem VW a uvidíš ten nárůst - viz příklad Sedici vs. SX4! Holt marketing, to je věc!
Avatar -
10. 7. 2012 12:30
Re: Záruka
Marketing? Neřekl bych... marketing by se dal definovat jako věda, jak co nejlevněji obalamutit zákazníka.
Postoj k autům made in Fiat je prostší: Fiat vedou technici a ti mají k novinářům negativní vztah. Vidí v nich příživníky a hlupáky, kterým jde jen o image, dobře se zadarmo najíst, pomuchlat s krásnýma holkama, objet celý svět zadara a dostávat hromady "dárků". A protože Fiat jim nedá - na rozdíl od jiných, významných inzerentů - vůbec nic, píší takovéto nesmysly "za trest". Že Alfy nabízejí v cenové kategorii jako jediná auta čtyřpístková Bremba vpředu? Ale prosím Vás! Koho to zajímá? Passat má oproti tomu volant, který dobře padne do ruky! Že má Giulietta nejlepší podvozek na světě? Ale prosím Vás, Passat polyká kilometry dálnice jako nic i při rychlosti nad dovolený limit! Že mají všechny Fiaty pevnostní šrouby se stoupáním 1,25, zatímco "zbytek světa" jen obyčejné se stoupáním 1,5? Ale jděte, Passat má modré podsvícení budíků! Že má Alfa variabilní podvozek spojejný s řízením a ŘJ, který - na rozdíl od konkurence - skutečně navozuje různé chování vozu za různých podmínek? Ale prosím Vás, Passat má přístrojovku z měkčeného plastu! A protože čeští novináři asi na té přístrojovce chrápou (protože v opačném případě nechápu, proč má pro ně ten kus plastu plného karcinogenních ftalátů největší hodnotu na celém autě, sestaveného z dalších 3500 součástek) a v životě neviděli auto zespoda, nikdy nevyměnili ani jednu brzdovou desku (to by byla psina :-), nechápou nicotnou cenu kusu plastu ve srovnání s významnou cenou tuhosti karoserie, řízení nebo zavěšení, budou už asi navěky psát "chytré" kecy o tom, jak Fiat neumí udělat auto.
Zvláštní je, že podívám-li se na české silnice, nejstarší auta, která po nich jezdí, jsou japonská a italská, pak francouzská. Zato víc jak 15 let staré modely německých automobilek se kamsi schovávají... stejné je to s "novinářskými auty": zatímco ty údajně superkvalitní německé skvosty mají najeto maximálně 5000 km a pak jdou do bazaru nebo rovnou do šrotu, Fiat ČR zásadně dává novinářům auta, která mají najeto přes 30 000 km, ale někdy i přes 50 000 km, tedy zhruba desetinásobek toho, co ty chválené skvosty. Ta Fiatí nekvalita je prostě vidět z každého úhlu...
Proto rada: berte to s obrovskou rezervou! Ono vyměklé auto, které má najeto 3500 km prostě vrže úplně jinak, než sporťák s 50 000 natočenými km po českých tankodromech mladými jelity, kteří s tím skáčou, vymetou kdejakou díru (myslím na silnici) apod. Kdyby třeba někdy nějaké to jelito zkusilo, jaké je jezdit s normálně v obchodě zakoupeným Golfem po 50 000 km, to by bylo divení! Ale když se fasují u specializované PR agentury nová auta, která jsou speciálně postavená pro novináře...
10. 7. 2012 13:39
Re: Záruka
ja bych autonovinare nepodcenoval. Ze vyplodi nejake moudro, ze ktereho se technikum jezi vlasy hruzou? A co na tom.

Ja treba v pohode menim na aute vsecko, ale zasadne se nepoustim do motoru, prevodovky a do ridicich jednotek.
No a v tom je ten problem, protoze dnesni auta z 50% stoji a padaji na elektronice a na motorech a jejich elektronickych nastavbach, takze si v konecnem souctu neopravim nic. :-!
Ani chlapci v servisech na tom nejsou o moc lip.
A chtej po novinarich, at ti udelaji poradny test. To pak zakonite musi skoncit u mekcenych plastu a zvastu opsanych z prirucky z autosalonu.
10. 7. 2012 21:10
Re: Záruka
Ale dříve to dovedli - když tak nad tím uvažuju, tak jsem nedávno hledal tady na auto.cz, která Audina používá jakou techniku 4x4. Čím novější auto to bylo, tím hůře se mi taková informace hledala - buď novináři upřednostňují měkčené plasty na objednávku, nebo atrofují náhodou, ale co je podstatné - děje se to... :no:
10. 7. 2012 20:11
Re: Záruka
Tys tady vyplodil hromadu blafů. 8-s

Jen tak mimochodem, když sem taháš Passata (a nevím proč), tak kdo myslíš, že sedí ve vedení VW? Zdravotní bratři?
Jeden vedle druhého je to technik jak poleno, plus navrch k tomu má každej doktorát a mnozí i profesuru - z techniky, nikoliv z ekonomie či nějaké jiné pavědy.
Avatar - Katikakus
11. 7. 2012 09:01
Re: Záruka
To, ze jsi neco nepochopil, neznamena, ze je to hromada blafu. Pouze demonstroval dva ruzne pristupy a dva ruzne zpusoby vnimani.
11. 7. 2012 12:06
Re: Záruka
Ty se raději nevyjadřuj, protože ty jsi mimo už ze své podstaty. To co vyplodil Roman je akorát ukázka mindráku, která nemá reálné základy. V životě jsem neviděl koncernový auto, kterému by interiér odešel dřív než ten ve Fiatu (a to při stejném používání). Ty prostě o technice aut nevíš lautr nic, ty jsi jen uživatel a šermuješ tu katalogy a vyčtenými nesmysly. Takže tebe rozhodně vážně brát ani nejde.
Potom nám nějak Roman zapomněl na to, kdo vede Fiat, co? Marchionne, kterej je účetní (ekonom), žádnej technik a pak nahoře nad ním Elkan, kterej je v podstatě to samý. Naproti tomu Piech i Winterkorn jsou oba graduovaní profesoři ze technických fakult.

Asi jsi sem zase přišel jen okopávat kotníky, co? Zase si potřebuješ nějak ulevit, co? :-! :no:
Avatar - Katikakus
11. 7. 2012 15:46
Re: Záruka
Ale jsi se rozohnil, jelitaku. Pozor, aby ti nepraskla zilka.... >:-[] >:-[] >:-[]

Jeste jednou si precti co jsem napsal, zatim tady plives siru uplne bezduvodne... Nikde totiz nepisu, ze to, co dela FIAT je spravne a to co dela VW je spatne.
Naopak! Je videt, ze VW ma marketing zvladnuty vyborne, zatimco Fiat, zejmena tady v CR je v podstate marktingove impotentni, i kdyz maji na cem stavet.
Dej si studeny obklad a uklidni se...
11. 7. 2012 09:08
Re: Záruka
>:D >:D >:D >:D >:D No vidíš. A kam ty bremba a šroubky Alfu dostaly. Pokud neumějí prodat vlastní produkt, je to jen a jen jejich problém.
Avatar -
11. 7. 2012 11:28
Re: Záruka
Je to přesně tak, jak píšete. Fiat je suverénně nejhorší prodejce, jakého znám. Neumí získat zákazníka, neumí o něj pečovat, neumí jej přesvědčit o tom, že zákazník potřebuje to, co on nabízí a naopak neumí nabídnout zákazníkovi přesně to, co on potřebuje. A věřím i tomu, že kdyby pár schopných prodavačů přemalovalo logo Fiat na Yung-Chin-Yang, že by měli prodeje v řádech násobků.
Osobně si myslím, že kdybychom vyhlašovali auto, které se nejvíc blíží technické dokonalosti, vyhraje Giulietta na plné čáře. To auto je TECHNICKY - v poměru ke zbytku světa a ceně - skoro dokonalé, ale jeho prodeje tomu rozhodně neodpovídají! A to je zcela evidentní rozpor, který musí mít někdo na svědomí. Nekdo v tom prodeji musí něco dělat špatně, když zákazníci dávají přednost něčemu jinému už jenom z principu, zcela iracionálně.
11. 7. 2012 12:20
Re: Záruka
Já bych jen možná podotknul, že vyměňovat ty 4pístkové brzdy není žádný med. Než se vymlátilo ven, byla čelist zralá na přelak ;-)