Novinky
twistedTSD
0
Pokud to dobře chápu, končí pouze ve VB. Tak proč ten nadpis?
Nicco
0
Asi preto, ze to je ich najdolezitejsi trh mimo Jap. a ked stonci tam, tak skoci vsade. 1400ks v Britanii? To uz pomaly aj Ferrari predava viac. Dobra rada nad zlato. Dajte tam TDI a kombi, potom sa uvidi 😉
white label
0
Pokud tam dají TDI PD (ale nedají tam kelímky od piva) a zvětší světlou výšku, tak si to nakonec rád koupí i Ada, který je zase tady... 😉 >😒]
Nicco
0
To by muselo mat kufor vacsi ako Octavie, ale to by uz bol kamion - nejake to Fuso >😁
Podle mě hlavní problém s Evo X je velikost nádrže + spotřeba. Takže majitelé jsou častými zákazníky stanic s pohonými hmotami 😒
Pokud jde o finanční stránku věci, tak nemá cenu řešit spotřebu. Když příjde na řadu výměna brzd, tlumičů nebo pneumatik, tak každému je jedno za kolik jezdí, protože statisíce lítají.
Proto si myslím, že by bylo lepší udělat benzínový motor u kterého by při klidné jízdě měla být spotřeba jednociferná. Takže by se hodilo nějaké to vypínání válců nebo tlačítko sport, které když by bylo vypnuté, tak by motor nebyl tak výkonný a měl nižší spotřebu(myslím že Subaru něco takového používá). Pak by opravdu nějaký diesel nebyl potřeba 😄
Pokud jde o finanční stránku věci, tak nemá cenu řešit spotřebu. Když příjde na řadu výměna brzd, tlumičů nebo pneumatik, tak každému je jedno za kolik jezdí, protože statisíce lítají.
Proto si myslím, že by bylo lepší udělat benzínový motor u kterého by při klidné jízdě měla být spotřeba jednociferná. Takže by se hodilo nějaké to vypínání válců nebo tlačítko sport, které když by bylo vypnuté, tak by motor nebyl tak výkonný a měl nižší spotřebu(myslím že Subaru něco takového používá). Pak by opravdu nějaký diesel nebyl potřeba 😄
Evo není auto na denní ježdění do práce a o víkendu do Lidla.
Hlavní problém je současná krize v GB. Vládne tam superinflace, vstupy, energie atd. tam zdražují zásadně každé 3 měsíce. E😜ortní ceny britských výrobků zdražují, takže je plynule vyřazujeme ze sortimentu a nahrazujeme jinými, protože jejich kvalita již za cenou začíná pokulhávat právě díky rostoucím cenám.
Na rozdíl od zbytku Eu si totiž británie skutečný stav současné "krize státu" začíná uvědomovat a snaží se nějakým způsobem na ni reagovat (na rozdíl od Španělska, Portugalska, Itálie, Řecka a dalších - de facto zbankrotovalých - zemí EU).
Zájemci z GB o Lancer Evo si jej holt koupí rovnou na japonském trhu. Na rozdíl od jiných zemí EU není obchodní politika GB tak uzavřená a tamní administrativa neklade těmto dovozům takové překážky, jako třeba ČR.
Hlavní problém je současná krize v GB. Vládne tam superinflace, vstupy, energie atd. tam zdražují zásadně každé 3 měsíce. E😜ortní ceny britských výrobků zdražují, takže je plynule vyřazujeme ze sortimentu a nahrazujeme jinými, protože jejich kvalita již za cenou začíná pokulhávat právě díky rostoucím cenám.
Na rozdíl od zbytku Eu si totiž británie skutečný stav současné "krize státu" začíná uvědomovat a snaží se nějakým způsobem na ni reagovat (na rozdíl od Španělska, Portugalska, Itálie, Řecka a dalších - de facto zbankrotovalých - zemí EU).
Zájemci z GB o Lancer Evo si jej holt koupí rovnou na japonském trhu. Na rozdíl od jiných zemí EU není obchodní politika GB tak uzavřená a tamní administrativa neklade těmto dovozům takové překážky, jako třeba ČR.
Kromě rozdílů v požadavcích na prav👋levo stranné řízení, jaké jiné "takové" než v U.K. překážky klade dovozům aut z Japonska "třeba ČR"? A jsou větší než ty, které klade Japonsko dovozům z ČR?
Tvůj příspěvek je pěkný blud. GB nemá hyperinflaci dokonce je se pohybuje v na podobné úrovni jako v ČR. Pravidla inportu e😜ortu jsou dána smlouvami v rámci WTO a EU. Celní politiku již neurčuje vláda, ale tyto všeobecné smlouvy což je dobře. Auto z Japonska si mohu dovést za úplně stejných podmínek, ale nedostanu jej na značky.
Prostě Lancer EVO X byl propadák a proti IX šel jinou cestou a očividně tato cesta nebyla z nejlepších.
Prostě Lancer EVO X byl propadák a proti IX šel jinou cestou a očividně tato cesta nebyla z nejlepších.