Novinky
Musim říct že někdy od roku 2003, sem začal oblibovat tuhle automobilku, od doby co představili Renault Avantime 3l V6, tak po něm toužím víc než po leckterém novém BMW. Já nevim jak vám ale mě se i Rb7 dost líbí, ale kdybych měl brát Megane, tak bych se koukal jednoznačně po Monaco GP - pro mě nejhezčí Megane co kdy vytvořili.
Žluté pruhy ještě z žádného vozu závoďák neudělaly. Zvláště pokud má pod kapotou nespolehlivou techniku firmy rendlík a syn :no: :no: :no:
no, aby Ada zase neremcal :no😒br />
měl jsem možnost řídit původní RSko Sport (2010) a Sport 2012, obě na 19tkách, neznám sice CUP verzi až tak moc, ale na těch 19 to drží jak přibité, dále potom nevadí podvozku ani žádné extra díry (teda pokud tam nezahučíte ve 100km/h). Jinak jsem zastáncem R, MRS je super auto, věřím tomu, že pokud by člověk uvažoval o koupi a rozhodoval se ne peněženkou, ani třeba designem, ale tím, co mu nejvíc vyhovuje, tak při výběru aut typu Golf R, Sciro R, Leon Cupra R, Mazda 3 MPS, Focus RS, atd. a chtěl by něco na normální ježdění i na vyblbnutí na okresce, tak dost silně každý pouvažuje o MRS, ale 100 lidí, 100 chutí... MRS má podle mě ideální rozložení - max. všestrannost i ve verzi CUP.
A to, že má R nespolehlivé motory, tak to možná bylo kdysi v minulosti (může mít i klidně Mitsubishi Evo), ale nové modely jsou spolehlivé víc než dost a taky záleží přece na majiteli vozidla, jestli se umí starat o auto. Kdysi dost lidí nesnášelo korejce, dneska i já bych se jich nebál.
měl jsem možnost řídit původní RSko Sport (2010) a Sport 2012, obě na 19tkách, neznám sice CUP verzi až tak moc, ale na těch 19 to drží jak přibité, dále potom nevadí podvozku ani žádné extra díry (teda pokud tam nezahučíte ve 100km/h). Jinak jsem zastáncem R, MRS je super auto, věřím tomu, že pokud by člověk uvažoval o koupi a rozhodoval se ne peněženkou, ani třeba designem, ale tím, co mu nejvíc vyhovuje, tak při výběru aut typu Golf R, Sciro R, Leon Cupra R, Mazda 3 MPS, Focus RS, atd. a chtěl by něco na normální ježdění i na vyblbnutí na okresce, tak dost silně každý pouvažuje o MRS, ale 100 lidí, 100 chutí... MRS má podle mě ideální rozložení - max. všestrannost i ve verzi CUP.
A to, že má R nespolehlivé motory, tak to možná bylo kdysi v minulosti (může mít i klidně Mitsubishi Evo), ale nové modely jsou spolehlivé víc než dost a taky záleží přece na majiteli vozidla, jestli se umí starat o auto. Kdysi dost lidí nesnášelo korejce, dneska i já bych se jich nebál.
technika je splahliva.
na druhej strane to co pises ze podvozku nevadia diery, tak to nie je pravda. taktiez cim ides rychlejsie, tym je podvozok menej "nekomfortny". na zvlnenej ceste v meste idem 50 a auto trase. idem 70-80 a je to o poznanie lepsie (na useku je max 70).
so spolahlivostou techniky u renaulte nie je o com pochybovat, v porovnani napriklad s VW 😉
vid zvolavacie akcie na 1.4tsi 😉
na druhej strane to co pises ze podvozku nevadia diery, tak to nie je pravda. taktiez cim ides rychlejsie, tym je podvozok menej "nekomfortny". na zvlnenej ceste v meste idem 50 a auto trase. idem 70-80 a je to o poznanie lepsie (na useku je max 70).
so spolahlivostou techniky u renaulte nie je o com pochybovat, v porovnani napriklad s VW 😉
vid zvolavacie akcie na 1.4tsi 😉
To sme už počuli, presnejšie čítali, tak nám to nemusíš stále dookola opakovať... Pameť ešte máme! >😁
Není to první případ a u auta za 3/4 mega je to fau😜aux jako hrom.
Jinak start-stop u HH je blbost na n-tou a design vypadá jak kdyby si to Franta z Horní Lhoty udělal doma v garáži. A to se mi RSko jinak moc líbí.
musely by se delat extra lici formy, extra by se musely distribuovat leve a prave zvlast a davat na to bacha pri montazi a ve skladech ND by jich tez museli mit vic v zasobe.
Rikejte si tomu klidne FauxPas, ale treba 25 tisicKc jen za to, ze budou na druhe strane auta stejne otocena by v konecnem dusledku stejne nikdo nedal.