Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane RS Red Bull Racing Rb7: Žlutočerný hot hatch se start-stopem

Speciální edice Mégane RS následuje stejnojmenné edice odvozené od menších modelů Clio RS a Twingo RS.
Zpět na článek
11. 7. 2012 08:45
11. 7. 2012 09:06
11. 7. 2012 09:58
11. 7. 2012 13:06
11. 7. 2012 13:20
11. 7. 2012 14:58
11. 7. 2012 14:44
11. 7. 2012 18:20
12. 7. 2012 08:36
11. 7. 2012 08:45
Kola
Já nevím jestli je to záměr nebo jen nemístná úspora, ale už jsem si toho všiml i na jiných autech - pokud má nesymetrické paprsky elektronů, nemají pravé a levé provedení, nakoupí se všechna 4 kola stejná a pak holt na jedné straně auta jsou namontována opačně než na druhé, jinak to nevychází. Je to blbost, ale u tak drahých aut by na tomto šetřit nemuseli, kola jsou pro ně stejně dělána specielně na zakázku. :-)
Rozbalit vlákno
5
11. 7. 2012 09:06
Re: Kola
Ano :yes:

Není to první případ a u auta za 3/4 mega je to faux-paux jako hrom.

Jinak start-stop u HH je blbost na n-tou a design vypadá jak kdyby si to Franta z Horní Lhoty udělal doma v garáži. A to se mi RSko jinak moc líbí.
11. 7. 2012 09:58
Re: Kola
Na druhou stranu, nikdo nikdy nemůže vidět auto z obou stran najednou, ale jinak asi souhlas.
11. 7. 2012 13:06
Re: Kola
to by ta kola vysla podstatne draz,
musely by se delat extra lici formy, extra by se musely distribuovat leve a prave zvlast a davat na to bacha pri montazi a ve skladech ND by jich tez museli mit vic v zasobe.
Rikejte si tomu klidne FauxPas, ale treba 25 tisicKc jen za to, ze budou na druhe strane auta stejne otocena by v konecnem dusledku stejne nikdo nedal.
11. 7. 2012 13:20
Re: Kola
Spíš jsem souhlasil s (ne)estetickou stránkou věci a zároveň se sám napadnul, že auto beztak nikdo neuvidí z obou stran. Problém logistiky a riziko záměny by tady bylo a sám bych několik talířů za stejným směrem orientované loukotě na pravé a levé straně auta nezaplatil (měl-li bych na výběr). Řešení vidím v zrcadlově symetrických litých discích.
11. 7. 2012 14:58
Re: Kola
No možná je to ku podivu, ale ty lepší dodavatelské firmy alu kol to tak dělají - dodávají nesymetrická alu kola zásadně v sadách po 4 ks, z toho jsou 2 ks levé provedení a 2 ks pravé provedení. Nakonec i ten rencek pod článkem na fotce ve žlutém provedení to na rozdíl od černého takto má (samozřejmě, je-li tentýž nafocený kus...?) ;-)
11. 7. 2012 14:44
Krása
Musim říct že někdy od roku 2003, sem začal oblibovat tuhle automobilku, od doby co představili Renault Avantime 3l V6, tak po něm toužím víc než po leckterém novém BMW. Já nevim jak vám ale mě se i Rb7 dost líbí, ale kdybych měl brát Megane, tak bych se koukal jednoznačně po Monaco GP - pro mě nejhezčí Megane co kdy vytvořili.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Alpinis182
11. 7. 2012 18:20
Re: Krása
No, mě Megane moc neoslovuje, ale ten Avantime ? To je opravdu kus nadhery ! :yes:
Avatar - Ada je zase tady
11. 7. 2012 21:24
Žluté pruhy
Žluté pruhy ještě z žádného vozu závoďák neudělaly. Zvláště pokud má pod kapotou nespolehlivou techniku firmy rendlík a syn :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2012 22:45
Re: Žluté pruhy
no, aby Ada zase neremcal :no:

měl jsem možnost řídit původní RSko Sport (2010) a Sport 2012, obě na 19tkách, neznám sice CUP verzi až tak moc, ale na těch 19 to drží jak přibité, dále potom nevadí podvozku ani žádné extra díry (teda pokud tam nezahučíte ve 100km/h). Jinak jsem zastáncem R, MRS je super auto, věřím tomu, že pokud by člověk uvažoval o koupi a rozhodoval se ne peněženkou, ani třeba designem, ale tím, co mu nejvíc vyhovuje, tak při výběru aut typu Golf R, Sciro R, Leon Cupra R, Mazda 3 MPS, Focus RS, atd. a chtěl by něco na normální ježdění i na vyblbnutí na okresce, tak dost silně každý pouvažuje o MRS, ale 100 lidí, 100 chutí... MRS má podle mě ideální rozložení - max. všestrannost i ve verzi CUP.

A to, že má R nespolehlivé motory, tak to možná bylo kdysi v minulosti (může mít i klidně Mitsubishi Evo), ale nové modely jsou spolehlivé víc než dost a taky záleží přece na majiteli vozidla, jestli se umí starat o auto. Kdysi dost lidí nesnášelo korejce, dneska i já bych se jich nebál.
29. 11. 2012 15:15
Re: Žluté pruhy
technika je splahliva.

na druhej strane to co pises ze podvozku nevadia diery, tak to nie je pravda. taktiez cim ides rychlejsie, tym je podvozok menej "nekomfortny". na zvlnenej ceste v meste idem 50 a auto trase. idem 70-80 a je to o poznanie lepsie (na useku je max 70).

so spolahlivostou techniky u renaulte nie je o com pochybovat, v porovnani napriklad s VW ;-)
vid zvolavacie akcie na 1.4tsi ;-)
Avatar - PeterLuk
11. 7. 2012 22:50
Re: Žluté pruhy
To sme už počuli, presnejšie čítali, tak nám to nemusíš stále dookola opakovať... Pameť ešte máme! >:D
Avatar - Ada je zase tady
12. 7. 2012 00:45
Re: Žluté pruhy
Opakování je matka moudrosti.
12. 7. 2012 08:36
Re: Žluté pruhy
To je pravda, potřebuješ to zřejmě jako sůl ;-) (myslím, aby už ti matka konečně předala aspoň část své moudrosti)...m-ch, měl si někdy nějakého renaulta, nebo tvůj úsudek pramení jen z toho co sis přečetl a co "jeden kámoš tvýho kamaráda" říkal?
14. 7. 2012 12:37
Re: Žluté pruhy
Jak se vůbec opovažuješ na toto auto jakkoliv reagovat prosťáčku?!