Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen začne vyrábět Golf VII v srpnu

Nová generace Volkswagenu Golf bude oficiálně představena na podzimním autosalonu v Paříži.
Zpět na článek
11. 7. 2012 13:18
11. 7. 2012 14:15
11. 7. 2012 14:36
11. 7. 2012 14:52
11. 7. 2012 14:53
11. 7. 2012 16:11
11. 7. 2012 14:33
11. 7. 2012 16:08
11. 7. 2012 13:32
11. 7. 2012 13:47
11. 7. 2012 13:53
11. 7. 2012 13:58
11. 7. 2012 14:08
11. 7. 2012 16:15
11. 7. 2012 17:43
12. 7. 2012 07:32
11. 7. 2012 14:36
11. 7. 2012 13:54
11. 7. 2012 16:16
11. 7. 2012 23:01
12. 7. 2012 17:52
11. 7. 2012 14:38
11. 7. 2012 15:03
11. 7. 2012 15:37
11. 7. 2012 14:00
11. 7. 2012 14:40
11. 7. 2012 14:57
11. 7. 2012 16:54
12. 7. 2012 14:12
12. 7. 2012 16:53
11. 7. 2012 19:38
11. 7. 2012 19:51
11. 7. 2012 19:54
12. 7. 2012 11:03
12. 7. 2012 17:54
12. 7. 2012 10:05
12. 7. 2012 11:50
11. 7. 2012 15:18
11. 7. 2012 19:55
11. 7. 2012 20:14
12. 7. 2012 07:13
11. 7. 2012 15:49
11. 7. 2012 16:34
11. 7. 2012 19:12
11. 7. 2012 20:07
11. 7. 2012 20:36
12. 7. 2012 08:46
11. 7. 2012 20:36
11. 7. 2012 20:51
12. 7. 2012 09:51
12. 7. 2012 10:10
12. 7. 2012 10:40
12. 7. 2012 11:09
12. 7. 2012 18:45
12. 7. 2012 18:46
12. 7. 2012 17:39
12. 7. 2012 18:51
12. 7. 2012 23:02
13. 7. 2012 00:39
13. 7. 2012 15:18
16. 7. 2012 18:48
12. 7. 2012 10:54
12. 7. 2012 11:12
12. 7. 2012 18:53
11. 7. 2012 17:13
11. 7. 2012 22:33
10. 8. 2012 18:09
11. 7. 2012 13:18
Hm..
Ze uz bylo nacase.
Osobne me vic nez vzhled a marketingove kecy o epochalni platforme MQB zajimaji ceny a co za ne clovek dostane, protoze tohle bude pro me etalon tridy.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2012 14:15
Re: Hm..
FAKT "etalon" = ve všech ohledech "měřítko"? :-)
PS: Já bych spíš ETALONovala BMW 1 (či možná MB A-Klasse) a uložením motoru a kvalitou interiéru možná LEXUSem a ...
...ale proti gustu.. ;-)
11. 7. 2012 14:36
Re: Hm..
Ani náhodou! Snad nechceš porovnávat drahou prémi s luxusními materiály,špičkovýma motorama a výbavama,ale s malým vnitřním prostorem a minimální praktičností s auty pro masy,kde hrají prim úúúplně jiné hodnoty... ;-)
11. 7. 2012 14:52
Re: Hm..
To je normální. Totální bramboračka v hlavě.
11. 7. 2012 14:53
Re: Hm..
Etalon neni nic vic ani nic min nez meridlo, tedy vec, kterou se porovnava.

Rozdeli konkurenci na "lepsi" jak Golf a "horsi" a to v tisicich ruznych kriteriich.
Napriklad ja uprednostnuju pohled Cena/Vykon/Hodnota, kde Hodnota je pro me definovana jako mix pohodli, uspornosti a spolehlivosti s lehkym subjektivnim nadechem Libi/Nelibi
11. 7. 2012 16:11
Re: Hm..
přesně tak,ale to tu mnozí stejně nepochopí,takže bych je nechal,ať si píší dál své NEsmysly,život půjde dál :-! no a zákazníci si koupí,nač mají peníze,co se jim líbí,nebo jakou mají zkušenost se značkou aj.kritéria,to řešit na netu je zcela irelevantní
11. 7. 2012 14:33
Re: Hm..
To je dodnes i VI-ka ;-)
11. 7. 2012 16:08
Re: Hm..
dodejme ...propadáků... ;-) BTW:počkej,ta pipina ti to nandá,ale nic to nemění na faktu,že C6 je propadák a Golf etalon třídy,seč se to pomatencům NElíbí,ale takový je život :-!
Avatar - Fe
11. 7. 2012 13:32
....
Ďalší facelift?
Rozbalit vlákno
15
11. 7. 2012 13:47
Re: ....
nojo 6 facelift v poradi >:D
Avatar - wladyk
11. 7. 2012 13:53
Re: ....
Svatá pravda. :yes: Je to stále na jedno kopyto. Měli by to doplňovat číslem, aby se v tom člověk na ulici vyznal.
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:58
Re: ....
presne ako carrera......tam tiez preslapuju uz 15 rokov ;-) a cim dalej tym su tie porschaky viac prezvejkane a ohavnejsie, vw si vzal asi porsche za vzor ;-\
11. 7. 2012 14:08
Re: ....
No pozor pozor, Porsche si neber do drzky.
Dizajn Porsche 911 je rokmi dokonale vyladeny a nech sa na to pozries z akejkolvek strany, vidis, ze to jeho linie, proporcie a jednotlive prvky na seba nadvazuju, rozvijaju sa, zanikaju - hraju v jednej tonine od spicky po patu [odkaz]

Kdezto Golf je zlatanina z 3kusov, kde narys neladi s bokorysom, zadna cast vobec nicim nekoresponduje s predkom a pokial by si nevedel, co je to za auto, tipoval by si z kazdej strany pohladu inu znacku.
To je ten "dokonaly" dizajn "etalonu".
Ani ryba ani rak.
11. 7. 2012 16:15
Re: ....
tys nám to teď vysvětlil >:D ...až většina lidí na SK bude jezdit slátaninou ala Golf,což platí i pro česko,vč. uklízeček,prodavaček kauflandů atd.,pak to tu bude úplně super
11. 7. 2012 17:43
Re: ....
Na co plod tvojho ducha vlastne reaguje? :-)

Pokial som ti konecne vyjasnil dalsiu zahadu tohto zloziteho sveta, tak som iba rad ;-)
12. 7. 2012 07:32
Re: ....
Porsche 911 "přešlapuje" už skoro 50 let. Prostě zatím nic lepšího než původní řešení nevymysleli, a u jiných značek taky moc ne... :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:54
Re: ....
5ty facelift 4teho faceliftu po 6tej inovacii :yes: prepdokladam ze razvorom aj celkovou dlzkou to bude zase krpec v triede , interier bude urcite vyzerat stale rovnako ako pred 12 rokmi, supnu tam poruchove TSI nahodia vysoku cenu a kazdy bude spokojny....sen kazdeho chlapa je tu

od cias golfu IV sa nic nezmenilo....nuda nuda nuda....interier to iste, najst 5 rozdielov na golfe terajsom a tom spred 10 rokov je umenie...
11. 7. 2012 16:16
Re: ....
dej si pauzu,o autech víš h*ovno :-!
Avatar - PeterLuk
11. 7. 2012 23:01
Re: ....
Dúfam že sa, čo sa týka dizajnu inšpirovali štvorkou ( vyrábanou aj v Bratislave, navrhnutou súčasným šéfdizajnérom KIE a majstrom dizajnu - P.Schreyerom )... Tú osobne považujem za najkrajší Golf, a ten istý názor má aj večšina z vás ( podľa výsledkov ankety tu na auto.cz)...
Ináč dúfam, že interiér navrhnú v rovnakom štýle ako Beetla, Touareg alebo up! - to sú totiž jediné VW, ktoré sa mi zvnútra naozaj páčia... :yes: :yes:
12. 7. 2012 17:52
Re: ....
Já v šesté generaci jezdím a oproti generaci páté těch 5 rozdílů v interiéru najdu:) Je vidět, že Ti to rychleji píše, než myslí:)
11. 7. 2012 14:38
Re: ....
Chceš tu další krachující automobilku,ale s extravagantním designem? :-) Naštětí,jak je vidět na prodejích,většina lidí je spokojená s tím,jak to je... ;-)
11. 7. 2012 15:03
Re: ....
Jsem nekde mezi, nevidim Golf ani jako opraseneho kostlivce ze skrine ani jako vrchol designerskeho umu jako je 911ka.

Bude to proste Golf, stalice, ktera nikdy uplne nenadchne a nikdy vylozene neurazi.
Svym zpusobem to dokazu i ocenit.Stalic na trhu neni nikdy dost.
11. 7. 2012 15:37
Re: ....
Přesně tak.... Také neříkám,že jsem z designu Golfu nějak odvařený. Ale o to nejde. Má svoji tvář již po destiletí,je to stálice a lidé mají rádi jistoty. Proto je tak úspěšný...
11. 7. 2012 14:00
Dizajn
Ak bude takto vyzerat pr*el [odkaz] , co na to GTI?
Je to uplne korejcoidne, ako nove Rio [odkaz] . Co sa teraz bude dat ospevovat, kam zmizla "cistota" ?

Takato tlamicka [odkaz] [odkaz] to zase posuva k auto emocion a Das auto G (etalon a cosi kdesi) s emociami je nieco neslychane.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Choochoo
11. 7. 2012 14:40
Re: Dizajn
Snad to nebude jako ty maluvky, to je jak cinsky brak ;-)
11. 7. 2012 14:57
Re: Dizajn
Co to je za fotky, to snad není pravda, to je hrozný kočkopes :no:
11. 7. 2012 16:54
Re: Dizajn
kde si zobral tie fotky toho strieborného golfa? veď to vyzerá ako facelift fiatu stilo ;-)
12. 7. 2012 14:12
Re: Dizajn
Stilo je proti Golfu krasavec, obzvlášť ve 3dv., kdyby na nem v te dobe bylo logo VW, tak by to byl trhak :-!
Avatar - white label
12. 7. 2012 16:53
Re: Dizajn
Kdyby byly v ři.ti ryby... ;-)
Ale máš pravdu Fiat by se "trhal" s jakýmkoli logem... >:-[]
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 19:38
Re: Dizajn
Tohle je podle mě nějaká skica z tvorby modelů Kia Ceed a i30... prostě vzali GVI a začli "tvořit" a tohle je jeden z mezikroků, stačí se podívat na ta zadní světla >:-[]
11. 7. 2012 19:51
Re: Dizajn
Tak jestli toto bude Etalon třidy tak je to kruté a prodeje určitě nebudou nic extra. Hlavně aby udělali pořádný motor pro toho Golfa :-) nebo aspon trochu zlevnily 1.4TSI nebot 1.2 TSI je děs ...
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 19:54
Re: Dizajn
Co je na 1,2 TSI děsného? Pro Golfa v 77 kW verzi výborný.
12. 7. 2012 11:03
Re: Dizajn
1.2 i 1.4 TSI tam urcite budou oba a s tim zlevnenim bych moc nepocital, jako u kazde novinky ty ceny budou odpovidat. Mozna tak za dva tri roky trosku zlevni anebo spis nabidnou nejake extra vybavy.
12. 7. 2012 10:05
Re: Dizajn
Nemá smysl se vyjadřovat k něčemu co zatím nikdo neviděl.

Ad. první obrázek, to vzali AR147 a sbouchali ji do hranata ne? [odkaz]
12. 7. 2012 11:50
Re: Dizajn
Ten první výtvor kreslil slepý, ne?
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2012 14:04
Internetoví pomýlenci
by samozřejmě udělali Golfa jinak, aby zřejmě odradili tu největší skupinu kupujících, kteří chtějí, aby Golf vypadal jako Golf.
Rozbalit vlákno
3
11. 7. 2012 14:10
Re: Internetoví pomýlenci
Svatá pravda. Snad mají ve Wolfsburgu rozum (nemyslím zdravý.....).

Ale ať ten novej Golf bude takovej či makovej, pro část místní "komunity" bude blbej vždycky.....i kdyby byl ze zlata a stál dvě pětky.
12. 7. 2012 07:41
Re: Internetoví pomýlenci
Golf bude v pohodě, pokud nezačnou nějak nesmyslně šetřit. Ale to snad u takhle klíčového modelu nehrozí. Já myslím, že káru zvětší o pár milimetrů ve všech rozměrech, dohodí do základu USB a hodí ještě nějakou drobnost zvenku, podle které znalec pozná, že je to nový model. Proč by vymýšleli a vyvíjeli úplně nové auto, když se to stávající tak dobře prodává?
Avatar - white label
12. 7. 2012 13:19
Re: Internetoví pomýlenci
Protože budou chtít, aby měla sedmá generace podobný "technický" odstup od konkurence, jaký měla generace pátá ze které šestá generace velmi "přísně" vychází.
Už samotný fakt nové platformy dává jasně najevo, že to v mnoha ohledech nové auto rozhodně bude a rozdíl mezi šestou a sedmou g. tak bude logicky nesrovnatelně větší, než mezi pátou a šestou g.
11. 7. 2012 14:39
A teď prosím...
...něco co ještě nevíme :-) :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
11. 7. 2012 14:41
Re: A teď prosím...
No kdyz oni nic nevi, tak ani noveho nepovi, ale aspon reklamni prispevek napisi >:-[] :no:
11. 7. 2012 15:18
VW Golf?
Pokud se podíváme na prodeje Golfu, tak pochopíme, že není důvod něco měnit - proč? Auto je výborné i po tolika letech. Pokud se člověk s tímto vozem projede jen kroutí hlavou, jak se auto chová, jak tlumí nerovnosti. Že to další automobilky nedokážou je věcí jejich.

V roce 2012 jsou pro mě dva vrcholy - jeden překvapivý (Clio), druhý očekávaný (Golf).
Rozbalit vlákno
3
11. 7. 2012 19:55
Re: VW Golf?
Zas tak bych to nepřéháněl s tím komfortem :-) Až se projedeš v novém Focusu tak pochopíš kdo je v jízdních vlastnostech král :-)
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 20:14
Re: VW Golf?
Ten rozdíl není až tak velký, jak píšeš. Já se projel v obou a kdybych ti zavázal oči, tak bys to stejně nepoznal. Možná bys měl problém rozeznat i daleko více konkurentů...
Avatar - kari.laz
12. 7. 2012 07:13
Re: VW Golf?
Souhlas. Ten propastný rozdíl v jízdních vlastnostech FF je spíše přenesený mýtus. Už dávno neplatí, co platilo. Máme ve firmě hlavně FF a Golfy.
11. 7. 2012 15:37
Cena, to jediné chybí
Jediné co mne zajimá je cena versus výbava.Že to bude dobrý auto je jasný a daný.myslím si, že budeme překavepeni, jak bude Golf "levný".

Školení prodejců bude probíhat asi takto.Takže pánové, místo čísla 6 budete říkat 7.Jinak je to auto stejné, ne však v prodejním žargonu.Důraz je potřeba klást na motory,t.j že místo řetězu, to má řemen a motor je o 30 % tižšší než předchůdce a také o 50% spolehlivější.Také spotřeba je o 20% nižšší, valivý odpor pneumatik je lepší o 10%, aerodynamika o 5%.Poočet osob v kokpitu zůstal na 5ti, tam není změna.Pevnost "kastle" se zvýšila o 30% a jsou použity materiály, které nezatěžují přírodu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 19:54
Re: Cena, to jediné chybí
Cena je úplně jasná. U nás se bude Golf prodávat v korunách, v zemích platících Eurem v Eurech a tak dále... každopádně to pro tebe bude nejcennější kauf v životě... pro nešťastníky s pátečními a pondělními kusy nejhorší >:D
11. 7. 2012 15:49
VW Golf?
Souhlasím. Golf není a nikdy nebyl špatné auto a ten nový taktéž nevypadá špatně. Osobně se mi líbí stejně jako nové Clio a myslím, že obě auta se budou dobře prodávat.

Co mě fakt už unavuje jsou fanatické a už předem jasné slinty od zdejších stálic. A je jedno zda z tábora VW či PSA. Jeden jakmile jde o cokoliv od VW či Audi, dnes dokonce už i Porsche, tak je totálně špatné naprosto vše, avšak sám z kritizovaných vozů neřídil natož vlastnil vůbec nic, druhý pomalu do každé diskuse cpe C5 a 3.0 Hdi biturbo... Ach jo. Díky za objektivní a normální diskutéry jako je Dinar, Navtech atd.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 16:34
SSSEDUUUUUM!
Ještě chvíli... [odkaz]

BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
40
Avatar - DRBNUTY
11. 7. 2012 18:03
Re: SSSEDUUUUUM!
...a uz se udelaaaaam. >:-[]
11. 7. 2012 19:07
Re: SSSEDUUUUUM!
chtel si nekomu neco sdelit ty vydlabanej dutohlave?
11. 7. 2012 19:12
Re: SSSEDUUUUUM!
Hele nepatří tenhle pokřik do jiný reklamy? >:D
11. 7. 2012 20:07
Re: SSSEDUUUUUM!
>:D Teď už ne... ;-)
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 20:16
Re: SSSEDUUUUUM!
>:D To by se dalo marketingově využít... >:-[] Stál by tam pohodově oblečený týpek opřený o nového Golfa, usmál by se, jemně zvedl jedno obočí a řekl naprosto klidně "Sedum"... a pak jen klasický nápis "DAS AUTO"

To bych šel do kolen >:D

EDIT: Neměl bych si tohle nechat dát pod Copyright než to objevím v televizi? >:D
11. 7. 2012 22:41
Re: SSSEDUUUUUM!
Jako mysliš Rath? >:D
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 22:46
Re: SSSEDUUUUUM!
Tak ten by byl ideální... dokonce i ty tepláky, co teď nosí, jsou naprosto pohodové >:D
11. 7. 2012 22:58
Re: SSSEDUUUUUM!
...a zo skatule od topanok by mal vytiahnut model tej 7micky >:-[]
12. 7. 2012 08:46
Re: SSSEDUUUUUM!
Jako že by Rath dostal sedm let? Taky by šlo... >:D
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 20:21
Re: SSSEDUUUUUM!
Trochu mi to připomíná dnešní situaci z auta. Ráno jsem jel do práce a v rádiu reklamu: "Chcete jediné kvalitní české SUV s moderním...." Říkám si "jé tak tuhle reklamu na Yetiho neznám" a pak "je tady pro vás nový Hjoundéé ix35" >:D
11. 7. 2012 20:51
Re: SSSEDUUUUUM!
Jo tak to je dobry >:D
12. 7. 2012 08:28
Re: SSSEDUUUUUM!
Pravda fakt podivná reklama, vždyť dnes již MČČ (malý český člověk) žádnou automobilku nevlastní:-). To je jako poslouchat ty mimózní věty typu "Naše Škoda....". Ano naše škoda je, že jsme mistři v teoretizování jak dělat věci lépe. Na kvalitní reklamu nenarazíš, ale tato je alespoň vtipná...a tragická zároveň.
12. 7. 2012 09:51
Re: SSSEDUUUUUM!
Zde potřebná korekce. Škoda je tradiční česká značka, takto ji zná celý svět. Není to ani italská ani německá značka. Je to přesně tak jako v případě plzeňského piva, nedomníváš se doufám, že je to pivo jihoafrické, že ne? Nejde vůbec o toho tvého MČČ, nýbrž o tradici, tedy o rys, který jako oko v hlavě střeží každá automobilka, koneckonců každý tradiční výrobce, a též aktuální majitel. Chce to trochu rozhledu a povědomí malý človíčku.
12. 7. 2012 10:10
Re: SSSEDUUUUUM!
Lidská (česká) blbost je neomezená. Na jedné straně lidé co si jdou koupit televizor Panasonic, protože je vyroben v ČR. Na druhé odpůrci Škodovky, protože není česká a majoritním vlastníkem je VAG. 8-s
12. 7. 2012 10:40
Re: SSSEDUUUUUM!
:yes: Temnota ducha.
12. 7. 2012 11:09
Re: SSSEDUUUUUM!
Tradicni ceska znacka mozna, ale zvysoka kalici na cesky piditrh,
vyvijena na zaklade globalni poptavky (nesmi konkurovat VW )
a z toho, co ve Wolfsburgu spocitaji jako nejlevnejsio odpad, ktery se uz nikam jinam nehodi (letity nepovedeny 3valec v Rapidu forever).

Pokud je na to nekdo hrdy jako cesky prinos svetu, pak je to jeho problem.
12. 7. 2012 12:35
Re: SSSEDUUUUUM!
No tak povědomí....Myslím že Vás milý pane bych mohl v mnohém poučit o rozhledu. Ale ano opět jste mě dostal. Opět urážka ke které jste se uchýlil (jako povětšinou). Je zajímavé jak může sloužit fórum webu o autech jako ideální prostředí k hluboké katarzi...Potřeba se soustavně a denně povyšovat nad ostatními, schovaný pod roušku anonymity (absolutní). To museli být těžké roky na střední škole, nebo snad nějaká tělesná vada..."Mrskat" si ego na subjetivním vnímání vzhledu aut, no to chce fakt "kuráž".
12. 7. 2012 18:45
Re: SSSEDUUUUUM!
Špatně si vysvětluješ má slova, to nejsou slova urážlivá, to jsou slova důvodně přezíravá. Nejen já, nýbrž každý i ten poslední zdejší prosťáček tě tu, tvými slovy, vždy dostane. Máš s tím jistě bohaté zkušenosti.
13. 7. 2012 06:35
Re: SSSEDUUUUUM!
Ono dost dost smutný je fakt, že velmi často se do role prosťáčka pasuješ právě ty. Nevím že by mě tady vždy dostal každý tím co napíšu. Ale asi víš jaké to je, když ti tady téměř denně někdo napíše jak marná (už) je ego-exhibice stále se opakající a velmi často postrádající právě onen "rozhled", kterým se oháníš.
12. 7. 2012 12:48
Re: SSSEDUUUUUM!
Jo a jinak abych ještě odpověděl k tématu....Korekce třeba určitě je. Teď jste přesně dokázal že o koncernu nevíte vůbec, ale vůbec nic. Především "rys" a "tradici" po tomto je VW stutečně a naprosto šumák! Jste mimo. Samotní němci koupili Škodu jako odpad, vyžitou automobilu, která měla jen určitou tradici a jméno (na východě). Sami berou Škodu jako německý vůz. 99 procent všech představitelů ve Škodě (německých to tak má). Tudíž kecy o každém aktuálním majiteli jsou mimo. Situace okolo Plzeňského piva je všem zcela jiná. Renomé českého piva (nejen na východě, ale jak víme všude) je asi úplně jiné než u Škody v roce 1990-91 a taky to renomé bylo jiné v době fůze s majitelem z JAR. Tady jsou tvá slova správná a mají opodstatnění. Takže ano rozhled ano, ale nesmíš u něj být zaslepený šmudlo víš.
12. 7. 2012 18:46
Re: SSSEDUUUUUM!
Kup si lístek na vlak a zajeď se podívat do Mladé Boleslavi.
13. 7. 2012 06:37
Re: SSSEDUUUUUM!
Můžu tam zajet autem. Tady to zkus...A zjistíš že se auta dají a řídit, nejen hodnotit jejich linie a tvary v časopisech.
12. 7. 2012 17:39
Re: SSSEDUUUUUM!
Ano máš pravdu Škoda je tradiční česká značka a zase ta Plzeň,tam je vznik značky....Ano tam má tu dlouhou tradici,v Plzni.
Když je tak Škoda (auto) česká,proč se prezentuje u nás cize?Simply Clever?Je to hodně směšné aby se česká firma doma,v česku,prezentovala cizím jazykem.
VW se taky prezentuje německy "Das Auto" a ne anglicky,česky....
Ono všechny automobilky mají svá hesla psaná na domácím území,svým domovským jazykem.
12. 7. 2012 18:51
Re: SSSEDUUUUUM!
Tohle bych neviděl jako negativní rys, tyhle aktivity mají jistě svojí logiku. Tím pádnější, čím "světovější" automobilka je. Ten slogan je universálně pochopitelný, tak jako to Das Auto. No, holt naším rodným jazykem mluví méně lidí na světě než němčinou.
12. 7. 2012 21:30
Re: SSSEDUUUUUM!
A proč má tedy ona tak tradiční Plzeň v Česku na etiketě Pilsner Urquell? Což je název dokonce, světe div se - německý? Proč to má na každé etiketě a na každé plechovce? To ovšem Johnn neví a asi ho to ani nenapadlo......

Ale tam to není holt ona některými tak nenáviděná škodovka, takže je to OK. Pravda, na tu plzeň se vzmůže občas i ten největší švorcák (i když to pívo z Lídlu za tři pade - to je kauf..), zato holt na tu škodovku se vzmůže už ne každý a ti, co na ni nemají, so musí neustále dókazovat, jak je vlastně dobře, že si jí nekoupí, protože je hnusná, nekvalitní, německá a bůhví co ještě.

Je zajímavé, že ke škodovce nemají vůbec odpor lidé, vlastnící mnohem dražší a luxusnější auta, kteří necítí potřebu si nic dokazovat, zato ti, kteří se zmůžou s bídou na deset let starou ojetinu z bazaru bývají nejčastějšími kritiky škodovky.

A opakují furt dokola pár blábolů, které jsou navíc zcela nesmyslné.

Kudrna z Ostravy, bažící po Lancii Stratos nám tady vykládá, co je malý český člověk a přitom jenom dokazuje, že maximálně tak mluví sám o sobě. Ukazuje svůj "rozhled" a "světovost" a přitom asi ani neví, že to byl VW AG, kdo o onu značku stál právě kvůli té tradici (stačí si vzpomenout, jaký boj svedl jak o název tak o logo s Plzní.....a kolik ho to stálo) a nebo si otevřít stránku importéra v jakékoliv zemi a (uznávám, asi ne každý ovládá angličtinu popř. nějaký další cizí jazyk) a ejhle - všude se píše o dvou pánech z Mladé Boleslavi, kolech, motorkách a nakonec i autech. Všude je jako HQ uváděna Mladá Boleslav v České republice.....

Ale někteří to holt nechtějí (ne nedokážou pochopit) a melou pořád dokola cosi o německé značce, německém majetku, Němcích ve vedení.....Akcie (VW AG je akciovka...) jsou volně obchodovatelné a navíc, celý VW AG je registrován - v Nizozemí. Není tedy vlastně holandský? A německé vlastnictví vypadá jak? Akcie vlastní samí rodilí Němci? Kapitál je mezinárodní a čast akcií je dokonce i v rukou českých subjektů. To si ale Kudrna z Ostravy a jemu podobní nedovedou představit, takže jim nezbývá než tady mlít pořád svoje moudra a myslet si, jak jsou světoví....

Top management v Mladé Boleslavi tvoří z větší části Němci. To je pravda (jako perličku lze uvést, že momentálním šéfem vlastního FIATu je tuším Francouz....), nicméně bohužel - objeví-li se tam někdy zase Čech (třeba Martin Jahn, stoupající v hierarchii VW AG dost rychle....), vsadím se, že bude objektem kritiky a deniunciace zrovna těch, kteří se tak na internetu a v anonymitě bijí za "češství", ale v reálném životě se vyznačují patolízalstvím vůči cizincům a udavačstvím na adresu Čechů, kteří to na rozdíl od nich i někam dotáhnou a to mimo jiné proto, že jim chybí onen komplex méněcennosti a zrovna s těmi Němci jsou zvyklí jednat jako rovný s rovným. Což oni Němci (jak vím z vlastní dost bohaté praxe...) ocení daleko, ale daleko víc, než ono lezdo***ezectví v praxi.......
12. 7. 2012 23:02
Re: SSSEDUUUUUM!
:yes: :yes:
Avatar - Ham.
13. 7. 2012 00:39
Re: SSSEDUUUUUM!
>:D :yes: :yes: :yes:
13. 7. 2012 07:04
Re: SSSEDUUUUUM!
Ouuu. Super. TAk asi takto.

1. Vůbec jsem nepsal, že by Škoda neměla tradici. Pokud jsi četl, tak tam stálo že tradice tam je (o tom žádná), první moto na světě (ano skutečně první moto "moderního" typu na dřevěné hračky z roku 1886 zapomenut) s tím spojeny mimořádné uspěchy na závodech ve Francii atd...Ale byla kupována především proto, že bylo třeba ukotvit koncern především na "chudém" východě. Právě v místech kde značku znala drtivá většina trhu. Další vývoj a popularita jinde ja samozřejmě super a bunus (velký) navíc, ale pokud znáš dobře němce a zákazníky Škody v německu, tak si nekupují Škodu, ale VW z Čech. Kždopádně se nebudeme přít o tom, zda by např Yeti, Superb atd vznikli pokud by koncern do Škodu nekoupil. Uznávám že i u nás je řada schopných lidí, ale jejich potenciál a především možnosti značky Škody by asi nezajistili trvalou konkurence schopnost.

2.Když už jsi další schovaný "hrdina" pod rouškou anonymity. Tak jistě uznávám že tě irituje, něčí neskrývané přání vlatnit Stratose (prozatím mi stačilo 10 km na sedadle spolujezdce) a taky to že je někdo z Ostravy. Pochybuji že ti to auto něco říká a taky jsem čekal něco o "černé Ostravě" a "východním zapadákově a uhlí" (sice se tady od 1994 netěží, ale to asi víš, ostatně jako všechno). Prostě pokud tam nestojí Octavia 1,9 TDI (jinak sám jezdím 1,6 TDI) tak je asi všechno špatně. Poku já ukaziji své MČČ, tak ok, ale timto svým "Kudrna z Ostravy bažící po Stratosu" jsi ukázal že potom jsme na tom stejně.

3. S jednáním Němců to není tak jednoznačné...ono totiž záleží z jaké jsou spolkové země a v jaké oblasti se s nimi setkáš. Auto svět a kultura (jiné oblasti srovnat nemohu) jsou jako dva odlišné světy. V auto průmyslu to tak čisté určitě není, ale je to člověk od člověka asi jako ve všem. Jinak Martin Jahn a kariéra ve Škodě, je trošku jiná kapitola, která není na tento web.
13. 7. 2012 14:23
Re: SSSEDUUUUUM!
Já se nepotřebuju schovávat za nějakej nick, když už se nějak jmenuji.....to jen tak na okraj. Takže s tou anonymitou jsi vedle jako ta jedle. Co se týká těžby uhlí v Ostravě, je mi to zcela jedno, co se tady těží nebo vyrábí. Neznám všechno, to přenechám takovým jako ty - stačí si přečíst rádobyzasvěcenou poznámku na adresu Martina Jahna. Ale na kecy o škodovce jsem dost háklivej, stejně jako na moudra o potřebě koncernu ucjytit koncern na "chudém" východě (směšné rčení u někoho, kde hned následně blábolí o Ostravě...). Zajímavé, škodovka se tak etablovala na "chudém východě" tak dobře, že dneska je nejprodávanější zahraniční značkou v Německu a jednou z nejprodávanější třeba ve Švýcarsku, Rakousku, ve Finsku.....britskej trh nezmiňuju a čína je trochu jiná kapitola.

Soudě dle tvé reakce ti prostě jde jenom o to, abys někde něco psal, protože tvoje příspěvky jsou dost mimo mísu. Takže poučuj, koho chceš a svůj rozhled nám tady ani nemusíš představovat. My si to (snad můžu mluvit i GTIho) snad ani nezasloužíme...
:-)
13. 7. 2012 15:18
Re: SSSEDUUUUUM!
Pilsner Urqel má historické kořeny,česko-německé názvy v té do bě běžné.Takže tradice.
Ale ono anglické Simply Clever v čr není hodné české firmy.Psal jsem výše,VW doma používá také němčinu,ne jiný světový jazyk,přestože jde o globální firmu.
Navíc ono Simply Clever je bez tradice,takže k smíchu,hraní si na něco čím není.
Akcie,ano můžeš je mít,ale je rozdíl něco vlastnit a rozhodovat a nebo nerozhodovat o ničem.
Kdyby bylo podle tvého,tak VW stačily akcie Škody,bez možnosti plné kontroly (respektive právo veta by měl třeba stát),ale tak by o Škodu zájem určitě neměli.A proto i kdyby jsi měl nadpoloviční většinu akcií VW,tak stále nejsi jejich pánem.Oni nejsou hloupí.
Ale to pozná každý,až když něco vlastní,rozhoduje o tom,když na nic nemáš,tak o tom nic nevíš,a myslíš si že je vše všech.Více přemýšlet a méně se rozčilovat.
PS:Kdo má v dané třídě na Peugeota,Fiata,Renaulta,Kiu,Hyundai,Opla… a další,tak má i na tu Škodu.to si jen někteří myslí že mají něco více (ale když se to hodí mluví o obrovských slevách,jaké jinde nejsou).Také si hrají na něco,co nejsou.Ale jsou jen k smíchu.
16. 7. 2012 17:43
Re: SSSEDUUUUUM!
Je to asi stejně k smíchu, jako bylo ono Urquell před oněmi 150 lety? A ta tradice jako vzniká jak? Podle tvé úžasné logiky je tradice jenom to, co tady už je a nemůže to nikdy vzniknout později? Pozoruhodné chápání, ale hlavně přizpůsobování....podle téhle tvojí logiky neměla plzeňská Škodovka vůbec kupovat tu mladoboleslavskou a vyrábět pořád dál pouze zbraně a dopravní prostředky, protože v době nákupu neměla v jejich výrobě tradici....

Jestli jsi to nepostřehl, tak problém VW AG byl mimo jiné v tom, že velmi stál o značku Škoda (včetně loga), ale musel ho sdílet s jeho hlavním majitelem - onou hlavní, původní a tradiční škodovkou, která se dneska rozdělila na několik vlastníků (Energo, Transportation) a jen tak mimochodem,, proč tato škodovka se jmenuje Transportation (anglicky), když by se podle tvé logiky měla jmenovat třeba Dopravní prostředky.Ale tam to není výrobce aut pod "knůtou" nenáviděného a zlého Volkswagena, takže je to oukej....co?

Jinak mít akcie je tuze příjemná věc a nemusíš ani rozhodovat. Stačí si vybrat společnost, která rozumně hospodaří, má realistické plány a taky něco za sebou. Já zeměkouli řídit nepotřebuji a ani si nato v diskuzích na netu nehraji. Za směšné, ale o tobě lecos vypovídající pokládám poznámku o tom, že právo veta by měl mít stát.....jen tak na okraj, právo veta v jakém smyslu a o čem?) O tom, kdo je a kdo není hloupý rozhoduje třeba i takovýhle malý fakt. Co se týká myšlení, každý by měl začít u sebe. Vřele doporučuji....

Mimochodem, když jseš tak zaměřen na tu tradici - pročpak třeba taková Honda používá jako logo písmenko v latince? Není to třeba trapné? A když s tím před více jak padesáti lety přišla, nebylo to hloupé?

Žijeme v globální době a angličtina je moderní logické esperanto. Pro tebe je hloupá škodovka se simply clever, protože si potřebuješ pokaždé kopnout a rejpnout, ale když si to člověk rozvine, vidí, jak málo dokážeš vnímat a chápet v širších souvislostech. Je taky trapný koncern LG? Life is Good....proboha, ono je to anglicky, a přitom jsou to především Korejci. Sony-make believe.....Taky trapáci?

Smůla co? Příště se radši nepouštěj do podobných diskuzí, ono se dost rychle ukáže, jak ti čouhá sláma z bot. Zůstaň radši u toho zakomplexovaného nadávání na mladoboleslavskou škodovku, oni se z toho ve Wolfsburgu nepominou, neboj se.
16. 7. 2012 18:48
Re: SSSEDUUUUUM!
Zase jsi se pěkně odkryl.Něco vlastnit je důležité,je vidět,že nic nemáš.
A že jinde používají cizí (anglické nazvy,symboly)?Nevadí,protože tam možná také ti samí lidé nepíšou stále jen o tradicích,kdy se jim hodí.
Když tradice,tak vždy.Mě to právě nevadí ani u Hondy ,LG...protože tady nešermuji saté tradicí Škody v ČR,jako důvodu ipřednostnování.
Avatar - white label
10. 8. 2012 12:19
Re: SSSEDUUUUUM!
To je tase trapná křeč, jak zrovna ty víš, kdo co tady má/nemá? 8-s :no:
Jen si potvrdil BeranKova slova (který tě snadno zahnal do diskusního kouta) o své zaslepené zaujatosti, to co ti vadí na Škodovce/koncernu, ti "logicky" nevadí u tvých šikomookých favoritů, pro které máš takovou slabost.
Kdybych měl podobné jasnovidecké schopnosti jako ty, napsal bych, že jsi určitě jedním z nich a dost možná už si mě někdy obsluhoval v nějakém fastfoodu Wook..., nebo Panda. :*) >:-[]

P.S. To, že u nás Hyundai nevkusně sebevědomě až drze staví své produkty na úroveň tradičních českých produktů je nezvratný fakt...
Avatar - WinDiesel
14. 7. 2012 13:05
Re: SSSEDUUUUUM!
Beránku, u Pilsneru je to holá nutnost. Z důvodu nezabránění používání typového označení pils/pilsener - dnes je to bohužel pouze označení typu piva - plzeňský typ - a jaksi by nestačilo, kdyby měla Plzeň na etiketu prosttě Pilsner nebo Pils nebo Pilsener - a bohužel Plzeň ani Budvar nikomu nic neříkají.
To proto Plzeňáci přidávají Urquell - Prazdroj - aby dali najevo odlišnost od všech ostatních Pilsů, Plisnerů a Pilsenerů.

Příště opatrně ve Tvých zmatených vývodech, když víš prd.
16. 7. 2012 17:58
Re: SSSEDUUUUUM!
Víš Díslíku, ona ta zmatenost zas až tak zmatená není, jak si myslíš. Když tady někdo kritizuje vlastnictví nějaké české značky a má dva metry, ten Prazdroj ho samozřejmně napadne jako první. Nevidím rozdíl oproti používání sloganu Simply Clever u Skodovky, chce-li být globální firmou (nic jiného jí nezbývá - např, Dacie se montují pro neevropské trhy a Rusko jako Renault)....škodovka (auta) je škodovka (včetně onoho háčku na s) po celém světě stejná. Porovnávání s VW kulhá na obě nohy - Auto není výhradně německé slovo, dobře je tam člen, ale taky to není Das PKW, že. Jinak i v Čechách je hromada firem, které mají angličtinu dokonce ve vlastním názvu firmy. Nebudu se opakovat, viz má reakce na Johnna.....

U plzeňského je německé slovo v názvu OK, protože ukazuje původ a originál? A co to na celé situaci mění? Prostě firma vlastněná a plně kontrolovaná jihoafrickým kapitálem s produktem, který má tradici a německý název. To jsou, hochu, fakta, to není o tom, kdo ví nebo neví prd.....

Dle
12. 7. 2012 10:54
Re: SSSEDUUUUUM!
Bylo mi jasný, že ty se tady z tohoto nadpisu pose...eš (protože sám obsah článku zas toho tolik neříká), jen jsem nečekal že až tolik :-O . Takže i já se přidávám (né s tím pos...ním) a přeji novému golfu, potažmo oktávce a spol mnoho úspěchů, čímž zároveň doufám, že budou na silnicích konečně víc vidět normální auta než ony, mně moc nesedící, poslední produkty korejské provenience.
12. 7. 2012 11:12
Re: SSSEDUUUUUM!
zbozne prani... srovnej si kde byli korejci v dobe Daewoo Racer a Hyundaie Pony a kde je Cee'd a Cruze.
davam tomu 5-10 let a budou spica na trhu ve svem segmentu..tj a-c.
12. 7. 2012 18:53
Re: SSSEDUUUUUM!
A to si představ, jak to zde využiji na premiéru... ;-)
11. 7. 2012 17:13
pokud!
by to melo vypadat, jak naznaceno vyse, pak bych byl prekvapen. golf me vzdy sr*al tim, ze je to hnusny auto, a pritom fajn jezdi (pokud clovek dobre zvoli motor); mluvim z vlastni zkusenosti, mel jsem 4g kralika 1,6 a dodnes vzpominam na super podvozek a tak nejak, do detailu, vseobecnou vyladenost-vyjma muziky, na zupetalery by to snad znelo lip... jak rikam, sice byl vosklivej jak noc, ale jizda to byla paradni!
p.s. nechapu, proc tem autum nemcouri davaj tak uchylny zvireci mena jako kralik, liska, vlk (zajimavy, ze vlk je ten skoro nejmensi...)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2012 17:25
Vysoké očekávání
když se podívám, s čím přichází Opel nebo Renault, tak jsem poměrně zvědav, s čím vytáhne do boje právě VW. Při pohledu do koncernového menu a novinky, tak tu máme stále stejné Audi, stále vzhledem lacinější Škodu, stále zbytečný Seat... VW se generací VI Golfu stejně jako u současného Passatu poněkud vylhal a přínos nebyl co do pojetí vozu téměř žádný.
Jistě, vozy byly odladěny ještě lépe, po vzhledové stránce dostali správnou míru oživení a zatraktivnění a především přibylo asistentů. Naopak zákazník těžil z ceny přijatelné jako nikdy dříve. Ušetřilo se na vývoji a na některých detailech... Proč ne.
Jenže nyní stojí VW před vstupem do nové sezony, tak uvidíme, jestli to zase bude na best seller ;-)
Rozbalit vlákno
4
12. 7. 2012 09:44
Re: Vysoké očekávání
No myslím,že když ve Wolfsburgu viděli,s čím vyrukoval Renault a Opel,tak se zasmáli a do ledna dali všem vývojovým zaměstnancům dovolenou :-)
Avatar - Andromeda
12. 7. 2012 16:19
Re: Vysoké očekávání
A že ji mají už dlouho -> chyběli už u Tsiček >:-[] a zpátky se jim nechce >:-[] ...
12. 7. 2012 12:06
Re: Vysoké očekávání
Tak VW sliboval takovou malou revoluci, hlavně v designu a pojetí kabiny. Těžko říct, co si pod tím představují. Nečekám lepší kabinu, než má A3 - tím spíš nemám ani ponětí, v čem bude ta revoluce spočínat, protože kabinu A3 nepovažuji za revoluční. Vynikající, ale ne revoluční. Rozhodně jsem zvědavý. Pokud jde o techniku, nějaké zprávy o dílčích pokrocích se ven dostaly a jsou vskutku slibné.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2012 17:20
Re: Vysoké očekávání
jen aby náskok nebyl opět větší než technika sama - viz TSI ;-)
Avatar - jozephko
11. 7. 2012 18:11
Golf je ideál na 4 kolesách
Nekupujem volkswageny - hlavne kvôli zlodejom. Ale nedávno som sa chvíľu viezol v päťkovom Golfe - a bol som nadšený. Presne takto si predstavujem rodinný hatchback - žiadny preplácaný interiér ako má Focus či nová Ceedka alebo i30-ka. Ale ani žiadna strohosť v štýle Seatov alebo niektorých japoncov. Geniálne prehľadné, jednoduché, vzdušné, nádherné budíky.
A navyše veľmi účelné využitie miesta. Napriek tomu, že Golf je z konkurencie takmer najkratší, z hľadiska miesta vzadu sa mu ale máloktoré auto jeho triedy vyrovná. Aký to obrovský rozdiel oproti novej Astre - zvonku nafúknutá, ale vnútri miesta LTT.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
11. 7. 2012 21:04
nesrovnatelné
V době,kdy bude Golf v nej kondici korejské vozíky již budou potřebovat toto [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2012 21:33
Re: nesrovnatelné
Uvidime ci bude lepsi ako nova i30.

autoforum . cz vyhladat test i30 z 29.3. Pavla Jandy

Citat roku:

"Uz nema smysl se ptat, zda je i30 dobrym autem. Otazkou je, co vse bude muset VW provest s novym Golfem, aby se Korejci vyrovnal."
Avatar - Ronault.
11. 7. 2012 22:16
Re: nesrovnatelné
Bude stačit, když ´jej nebude měnit oproti šestce a bude lepší.
12. 7. 2012 08:31
Re: nesrovnatelné
To ale než Citroen C4 taky:-). Bohužel :-! . Hezčí nikoli, ale lepší ano. Ale to už se dostáváme k otázce subjektivní estetiky a tu přenechme guru teoretikovi "GTI"
Avatar - white label
12. 7. 2012 13:07
Re: nesrovnatelné
Asi tak, tolika slovy to nešlo napsat výstižněji... :yes: ;-)
12. 7. 2012 09:50
Re: nesrovnatelné
Pavel Janda je asi velkej fanda Hyundaje >:D I kdyby Volkswagen šestku dál nechal ve výrobě,pořát bude mít nejlepší auto v segmentu ještě řadu let... Sedmičkou ale nastaví opět nová měřítka, která se budou snažit ostatní výrobci dohnat ještě za sedum let...
11. 7. 2012 22:33
...
Ja som si ani nevšimol, že bola VI. >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 22:41
Ďalšie číslo...
V srpnu, v srpnu....ale v ktorom roku, to nenapísali... 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Andromeda
11. 7. 2012 23:32
Re: Ďalšie číslo...
Detailisto >:-[] ...
12. 7. 2012 22:35
nic nového...
...pod sluncem se nejspíše konat nebude,ne že by VW nebyl schopen vytvořit vůz s charizmatem(Šíro),ale u Golfa....to bude nejspíše pouze blamáž ve vzoru Passatu,takže spousta řečí,ale skutek utek,hlavně že se "vlk nažere a koza.....".
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2012 17:58
Re: nic nového...
Mas boziu pravdu. Novy Passat je blamaz. Predne sklo ma velkost "Skoda Felicia". K tomu tie plastove, ze ako "aluminiove" fejky na strednom paneli, tak to je drzost. Bohuzial, ortodoxni zruti VW Group im to zase zozrali.
Avatar - white label
10. 8. 2012 18:15
Re: nic nového...
Hlavně se z toho ortodoxní antipříznivci VW můžou pos.rat, viz tvé zoufaké výlevy na adresu koncernu..., kdo má koncern opravdu na háku, nemá potřebu jej podobně řešit a logicky píše naopak o tom, co jej opravdu zajímá... a co zajímá tebe je jasné jak facka... :*) >:D
10. 8. 2012 11:04
Nech žije "kartelová dohoda" !!!
Neuveritelna hra VW Group a medii. Auto sa uz vyraba a fotky nikde?! Je to jasna konspiracia: "Koho chleba jes, toho piesen spevaj". Hanba pre zapredancov "auto motor und sport" a "Autobild".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
10. 8. 2012 12:22
Re: Nech žije "kartelová dohoda" !!!
Zrovna pouze tyhle dvě redakce už mají prezentační fotky G7 na stole a jen čekají na placené povolení VW k jejich zveřejnění... >:D
10. 8. 2012 17:34
Re: Nech žije "kartelová dohoda" !!!
Povinne ich vsak zo stola zasili do sejfu a kod-Euro ma VW Group. Je to vlastne pan-svetova blamaz nemeckych medii. Konecne sme na vlastne oci pochopili, aky je nemecky format objektivnosti.
10. 8. 2012 18:09
Fleet a ine ...
Chcel by som vediet, kolko ludi si vlastne v CR a SVK kupilo nove auto od VW Group formou cash: "prachy na drevo"? Mylim sa, ked napisem, ze VW-Skoda-biznis je hlavne vo fleete a leasingu?
Rozbalit vlákno
0