Ten člověk si naopak řekne, proč bych chtěl mrňavýho Adama, když je tu parádní Corsa a můžu si i vybrat mezi 3dv. a 5dv., jé ono se mi něco vejde i o kufru a dokonce si za mě někdo i sedne a navíc vypadá výrazně lépe... Tj volba je jasná. Corsa, Corsa a zase Corsa :yes:
No vidíš, a před pár minutami mi byla v tv připomenuta reklama, co nesnáším. XXXLutz a ještě jsem si vzpoměl na sušenky Dobré ráno. PS. už si viděl Gang - Dalibor?
jediný kto tu nepochopil si ty, chlapče... Medzi Corsa a Adam je presne taký istý rozdiel ako medzi P206 a P106 a medzi C3 a C2. Presne tých tvojich "auto o pár centimetrů menší...''
Aha, tak ale fotky jsou něco jiného. Ty interiérové se psem atd. se mi také nelíbí. Zbytek je klasika Opel, některé přeprocesované, některé jsou pěkně. Jinak za poslední dobu, na reklamy T-mobile s "motorkáři" nic nemá.
Mám rád Star Trek, protože je za ním pozitivní idea. Možná i proto se mi ta reklama na Adama docela líbí. Snad jen toho Adama mohli nechat v klidu odpočívat a raději zvolit Evu.
Jen nadsázka.
Ale mrkni se někdy na House M.D. nebo na promo videa amerických škol... ;-\
Na druhou stranu, minulý týden jsem koukal na Intouchables a to byl film, který mě oslovil za posledních pár let snad nejvíc. A tam šlo hlavně o střet kultur, ne na hraní si na jednotu.
Takto v pohybe vyzera horsie nez na fotkach.
Tomu cervenemu uz chybaju len cierne bodky a akoby vypadol z rozpravky Ferdo mravec.
Povodny dobry dojem dokaliceny.
Máš pravdu, on to bude buldoček, na telefonu to blbě vidím. Já jsem měl na mysli hlavně ty fotky, na video se teď podívat nemůžu, v práci máme internetový whitelist.
Proti té reklamě nic nemám, je zbytečně uniformní právě ve smyslu moderního lifestylu a jeho náležitostí. Na druhou stranu je na tyhle lidi asi mířená, takže to tak bude správně.
Jasně, s těmi "drsňáky" to mám stejně. Mě nejvíc oslovují reklamy, kde je vtip a švih - třeba PC guy & MAC guy nebo fotbalové reklamy na Pepsi.
Po nespočtu "globalizačních" vln (světové války, hromadná stěhování, přesuny, migrace... podobně jako zlo v podobě násilných odsunů obyvatel) dostalo klasické dělení na rasy tvrdou ránu přes ústa. A bude-li to pokračovat, jsem přesvědčen, že za několik století bude procento mesticů, mulatů a zambů velmi vysoké... čímž se ono rasové dělení opět výrazně oslabí.
Podobnou otázku si lze položit v souvislosti s námi v současnosti - jsou Češi, Moravané a Slezané západní odnoží Slovanů? A vydrželo jim to po divokém 19. a 20. století?
No na mě ty lidé působí právě jako pozdní dvacátníci (ne ten s tím bicyklem :-) ), takže už za "tvojí" cílovou skupinou, a reálně, vztaženo k ČR i jako ta věková skupina, která si takové auto může pořídit (za své). Mě se prostě jeví jako spokojeně a hlavně uvěřitelně "vysmátí" v dobrém slova smyslu. Právě, že já tam takovou tu uřvanost doby, necítím. Smartphone, facebook, to jsou jen kulisy doby, ve videích se jen mihnou (ten fb tam snad ani není). PS. nejsem si jistý jestli to je mops, ale to je fuk. Jsem starší než ty vč. té tvé tolerance a vůbec mi nepřijde, že by se mě to nějak už netýkalo. Co je mi sympatické, že ten černoch není "rapper", že ty holky v tom autě se smějí docela přirozeně, jak se pošťuchuje ten pár o klíčky... Já zas nesnáším reklamy s pitbullovými drsňáky a pivními primitivy atd.
Co je na termínu "rasa" překonaného?
Je hezký, že mainstreamová produkce obsadí do hlavních rolí jednoho filmu bělocha, uvědomělého černocha, asiatku, superchytrého Inda, jednoho Latina a jako bad guys jednoho zafačovaného muslima a Rodena s ruskym přízvukem. Že to neodpovídá realitě? No a, jsme aspoň korektní.
Rozdělení na rasy je pouhým důsledkem působení přírody na člověka, který byl na svém prapočátku z jednoho jediného druhu... proto zobrazovat všechny "rasy" (= značně překonaný a sporný pojem) mi přijde normální. Hezky na to jde kupříkladu IKEA a její četné reklamy a prezentace se zapojením velmi různorodých národností a kultur.
Apropó, ona kritika poukazování na pospolitost (ne zde, ale obecně)... jestli to začíná rasou, národností a podobně, aby to nepokračovalo přes kritiku mezináboženské tolerance a odmítavý postoj k začleňování handikapovaných a postižených do "(z)dravé" společnosti...
Ta reklama špatná není, je to takový současný standard.
Jenže právě tahle "vypočítaná" trendovost mi právě hrozně vadí, dobře to vystihl včera BOB. Všude kolem sebe vidíme ajfouny, mopse (to zvíře, který se poslušnosti nedá naučit se opravdu někomu líbí???), fejsbůky, vysmátý ksichty, instantní zážitky, instantní přátele. Tohle auto budou prezentovat jako povoz pro mladé progresivní individuály, kteří jsou ve finále všichni stejní.
Když komukoli v mém věku plus mínus pět let řeknu, že nemám fejsbůk dívají se na mě, jako kdybych teprve včera slezl ze stromu.
Jasně, reklama na malé auto se vážně ladit nedá, ale přece jen bych se ji snažil směřovat trochu jinak. Nebo bez toho psa a správnýho telefonu by to nebylo tak úžo? ;-\
No raději jsem reklamu na CitiGo nevytahoval, ale ta je přesně bez vtipu a o "ničom". Podle mě, je reklama na Adama dost nízkonákladová, aspoň co se týká nějakého postprocesingu, nebo aspoň to tak působí. Ale jak píšu níž, není zrovna to ten rozdíl, co upoutá v dnešní uřvané době?
Ano, máš pravdu, že to je nesourodá, "vypočítaná" směs lidí, ale nezdá se mi, že by někomu (zde to také nemyslím osobně) vnucovala nějakou myšlenku nucené pospolitosti. Mě se jeví, že se nějaké konfrontaci vyhýbá a poukazuje jen na radost z používání toho auta, ať už to pro kteroukoliv skupinu znázorněných uživatelů znamená cokoliv. Právě ta nenucenost a beznázorovost se mi líbí (v reklamě). Nenutí mi myšlenku, že musím bejt potetovanej majitel bojovýho psa, nebo pseurointelektuál, nebo mít rodinu atd. Aspoň na mě to působí pozitivně, ano, prostě. A to je v dnešní době, kdy na nás z každého kouta někdo něco "křičí", kladná a vítaná změna.
Mě překvapuje celá ta koncepce. Dávají si pozor na to, aby modelové byli připoutaní, přitom ten uslintanej čokl není ani přivázanej, ani v uzamykatelný schráně. Pozadí rozmazaný jak při dvoustovce bez dioptrickejch brýlí, na rychloměru...nula.
Mimochodem, už jsi viděl novou TV reklamu na Citigo? Příšerný.
Nestěžuji si, jen my tyhle rasově, národnostně, věkově a orientačně korektní projekce připadají dokonale... impotentní. Takříkajíc - "o ničom", bez vtipu, bez nápadu. Pro prosťáčky (nemyslím to nyní osobně).
Tohle je mé první setkání s chlapem, kterému je předmětná potíž jiného chlapa k smíchu. Ty ale asi zatím chlap nejsi, viď. Napřed si "postav" diskusní vědomí, a pak se tu teprve vyjadřuj.
Absolutně nechápu, na co si stěžuješ. Až na toho psa, který nepatří mezi miláčky od pohledu. A možná i to je záměr. Avšak ti lidé působí zcela normálně, inteligentně, nenamyšleně a celkem i nenuceně. Abych ti nenahrával, vím, že si svůj příspěvek napsal tak, aby si mohl odpovědět tak, že nehodnotíš ty osoby jako lidi, ale jen scénář a obsazení. Ale nemohu se ubránit dojmu, že ty tím míříš jaksi dál, ne jen do roviny zobrazeného. Ano je to jen můj dojem, vždy ho můžeš zpochybnit. Ačkoli i já jsem byl zaskočený pojetím reklamy, nakonec musím konstatovat, že to civilní, levné a bezcingrlátkové video se mi líbí.
up! je mimochodom slovo, ktore sa v anglicky hovoriacich krajinach pouziva ako vysmech pre chlapov s problemami erekcie, takze uctievat auto s takym nazvom tiez nie je v poriadku :-!
Jo, tohle je vono, dredy, taneček, skoky přes blatník, prokvetlej hošan na červeným kole a hurá na úřad pro dávku infúze na příští měsíc. Všichni jsme vysmátí, svět je krásnej, ruměnec na hýždích a intimsprej v uchu, permanentka na život a jako výmluvný epitaf jen... tři tečky.