Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý trh v červnu 2012: BMW 3 se propadlo o pět míst

Během letošního června se příliš nedařilo BMW řady 3, zatímco konkurenční Mercedes-Benz třídy C si mírně polepšil.
Zpět na článek
12. 7. 2012 15:33
12. 7. 2012 15:43
12. 7. 2012 21:55
12. 7. 2012 16:02
12. 7. 2012 16:21
12. 7. 2012 16:42
12. 7. 2012 16:45
12. 7. 2012 17:03
12. 7. 2012 23:44
13. 7. 2012 10:08
12. 7. 2012 17:42
12. 7. 2012 20:18
12. 7. 2012 18:53
12. 7. 2012 19:03
12. 7. 2012 19:13
12. 7. 2012 20:15
12. 7. 2012 19:46
12. 7. 2012 20:17
12. 7. 2012 20:31
12. 7. 2012 20:51
12. 7. 2012 21:48
12. 7. 2012 22:23
13. 7. 2012 10:24
13. 7. 2012 08:16
13. 7. 2012 10:09
13. 7. 2012 10:38
13. 7. 2012 10:49
13. 7. 2012 12:20
13. 7. 2012 12:31
13. 7. 2012 21:32
13. 7. 2012 20:53
13. 7. 2012 21:07
12. 7. 2012 15:33
Ha
nedavno tu byla diskuze na tema downsizing a jaka je to vyhra skrtnout v petce osmivalec a v trojce sestivalec.
tak mam celkem skodolibou radost, ze trojka s oturbenymi ctyrvalci ma jednoznacne dlouhodoby pokles.
jsem vazne zvedavy, jak to u celkem noveho modelu vysvetli a zduvodni.
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2012 15:43
Downsizing...
...trojka dostává na domácím trhu především od letitého MB C, ale i A4 docela solidně na zadek!!! Tohle rozhodně nebývalo v minulosti zvykem, trojka vždy vládla svému segmentu i v okamžicích,kdy se blížil odchod auktuální generace na odpočinek a její nahrazení generací novou. Pokud nyní ztrácí i jako novinka, nezbývá než konstatovat, že NĚCO JE ŠPATNĚ... Jistě,až přijde do prodeje Touring,miska vah se opět převáží na její stranu. Ale její dominance přesto již zdaleka není taková,jaká bývala...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
12. 7. 2012 16:14
Re: Downsizing...
No hlavně ještě nepřišlo na trh nové MB C a už teď je BMW vzadu. Nejel jsem v něm, takže nehodnotím. Vzhledově nenadchne, neurazí. I když to je věc subjektivní. V6 určitě chybí.
12. 7. 2012 16:17
Re: Downsizing...
Snad R6,ne? ;-)
12. 7. 2012 17:35
Re: Downsizing...
U 3er je se především čeká na další karosářské varianty, rozšíření nabídky o Xdrive verze a silnější motory. To všechno nějaký čas zabere. Ostatní modely mají paradoxně výhodu v tom, že jsou na trhu déle. Mají širší nabídku, mohou operovat s akčními nabídkami a pravděpodobně mají i kratší dodací lhůty.
Avatar - Ham.
12. 7. 2012 21:55
Re: Downsizing...
V prémii neplatí (a v Německu zvláště), že by se novinka prodávala výrazně lépe než starší konkurenční modely. Možná to trochu platí v nižší střední, ale ve střední, vyšší střední a lux. třídě (nosné třídy prémie) často model který je nejstarší "válcuje" konkurenci. Takže současné pořadí ve střední třídě kdy je MB první, Audi druhé a BMW třetí se může klidně zcela otočit po plném rozběhu 3er a v době kdy bude přepřahat konkurence na nové modely se zase bude vyčítat novému Cčku nebo A4/A5, že nestíhají na "starou" 3er.
12. 7. 2012 15:46
Jj chlapci z mnichova...
Trojka je sportovní náčiní a lidi do něj chtějí podle mě silný motory,jak diesely,tak atmo benzíny...Já bych třeba do nabídky pro tenhle model strčil atmo. třilitr(R6),výkon kolem 300 koní jako vrcholnej benzín,dvoulitr(4 vál) 200 koní jako slabší benzín a třílitr naftu 250 koní,Mko bych pak odlehčil a ponechal V8,to je geniální motor.335i a 320d jako solidní motory nestačí,M3 bude mít zas nějakej trapnej triturbo benzín šestivál třílitr...To je bordel.
Rozbalit vlákno
6
12. 7. 2012 15:50
Re: Jj chlapci z mnichova...
Trojka již dvě generace není sportovním načiním :-) ;-) Stala se Audi... Ani ryba,ani rak,hlavně nikoho neurazit,ať se to dobře prodává a můžeme se stát jedničkou prééémiového segmentu :-)
Avatar - Dinar
12. 7. 2012 19:06
Re: Jj chlapci z mnichova...
Nesmysly, a hned dva. Sériová trojka sportovním náčiním nebyla nikdy, v žádné generaci, to jeden, a ten druhý, hm Audi, z hlediska jízdních vlastností se v poslední dekádě hodně zlepšilo, tedy i a4, a v některých konfiguracích, awd s v6 dýzlem například, byla proti e90 i lepším autem, ale F30 je jinde, v každém aspektu jízdních vlastností a pokud to někdo nepozná, je na politování. A obecně, i kdyby nezůstalo nic jiného, tak pořád platí, že i u obyč. 320d tam stačí nacpat před zatáčkou dvojku, zašlápnout nohu do koberce a krásně se sklouznout, už jen proto nemůže být trojka "audynou", Xaviere.
12. 7. 2012 21:24
Re: Jj chlapci z mnichova...
já měl 323i v M-paketu a myslím,že byla sportovní až dost...
13. 7. 2012 08:06
Re: Jj chlapci z mnichova...
Za svým si samozřejmě stojím a myslím,že každý s čistou hlavou Ti řekne,že je to tak,jak říkám. Bohužel...

Sportovním náčiním v pravém slova smylu samozřejmě nebyla nikdy! Vždyť co také je a bylo? Nicméně co se týče radosti z jízdy a jízdních zážitků,modely do E46 včetně, poskytovaly vždy řidiči mnohem větší potěšení,než modely pozdější! Měl jsem 328i z 99tého, a s trojkou mám občas možnost se projet dodnes. Když ji srovnáš se současnou 328i v jakékoli marketingové linii,tak soudný člověk musí uznat,že řízení není ani tak přesné,ani nemá zdaleka tak výbornou zopětnou vazbu,není ani tak tuhé,spojkový pedál najednou sešlápnou i náctileté slečinky,řazení nemá už tu výbornou mechanickou vazbu,do zatáček se auto už zdaleka nevrhá s takovou chutí a hmotnost vozu je cítit při každém rychlejším průjezdu zatáčkou. Takže opravdu BMW slevilo radikálně ze svých dávných hodnot směrem k masovosti a prodejnosti! No a za druhé-pokud chceš argumentovat tím, že to není BMW, co by se zhoršovalo, nýbrž Audi, které se zlepšuje, pak je to vysloveně k smíchu a zároveň k pláči vzhledem k BMW... Jistě,se zadokolkou se do té zatáčky sklouzneš pořát! Ale už to není o tom, že zatáčku projedeš pomalu,rychle a nebo BMW!!!
Avatar - Dinar
13. 7. 2012 08:36
Re: Jj chlapci z mnichova...
Možná každý s čistou hlavou, tj. bez osobní zkušenosti, případně internetový plkal s olítanou E36 před panelákem. Ano, jsou lidé, kteří bmw jezdí roky, někde na fan fórech pak rozebírají dílčí vlastnosti, problémy, mezigeneračně srovnávají, a pokud některé kroky bmw směrem k vyšším prodejům nelibě nesou, pak to také komentují. Tohle čtou "odborníci" autoserverových diskusí, kteří pak troubí do světa o zániku charakteru bmw, protože to četli a protože včera na křižovatce nasr.aně čučeli do laufů nějaké X6ky. Faktem ale zůstává, že standardní modelová řada je tu pořád s tím stejným pojetím ve vztahu ke konkurenci a době jako byla před dvaceti lety. Jen je více možností si v rámci každé té řady stvořit auto s výrazně jiným charakterem, to je něco, co tu před patnácti lety nebylo.

A, Xaviere, zpět k tomu co píšeš o trojce, znova říkám, nesmysl. S 328i i 335i F30 jsem jel poměrně nedávno, a ta auta jezdí ve smyslu agility, kterou tu rozebíráš, nejlíp ve své třídě, nad audi A4 ve srovnatelné motorizaci ční velmi zřetelně, a to při faktu, že při lepší agilitě poskytuje F30 také lepší komfort. Jinými slovy, z hlediska jízdních vlastností jednoznačně lepší. Že už to není deklasování jako dvě generace zpět, jde ke cti audi a jeho pokroku, jistě věci jako el. posilovače pocity z řízení nezlepší, ale řeči o tom, jak úžasné měly trojky řízení proti těm dnešním, to je dobré leda pro děti. Řazení, to je podobné, manuál v F30 je určitě lepší než v E46, co se váhy týká, tady taky opatrně, F30 je při svých rozměrech velmi lehké auto, váha je u posl. generace jednoznačně na pochvalu. Největší průser u trojky byla E90, poprvé runflaty, poprvé elektrika, tvrdý podvozek a přitom rozbředlý charakter, F30 je v tomto ohledu pokrok jako prase.
A obecně, co se vývoje trojek týká, ono dost problém je srovnávat E46 s F30 například, protože velikost těch aut je jinde. Sám mám, jako auto pro zábavu, celkem výrazně upravenou E46, tedy troufám si tvrdit, že vím, o čem je řeč, E46 dnes můžeš porovnávat max. s 1er.
12. 7. 2012 16:04
Re: Jj chlapci z mnichova...
tak jestli ono taky nejde o to, že ji trošku kanibalizuje 1-er, který je v aktuální generaci o dost prostornější než v té minulé.... když se podíváš na prodeje 1-er tak meziročně narostly o pěkných pár tisíc ks... (průměr za první pololetí minulého roku byl ca 5tis.ks měsícně a teď v červnu vidíš, že se prodalo 7300ks - čili nárust o skoro 50%....)

Prostě to není o tom řešit úspěch/neúspěch auta z izolovaného čísla za jeden měsíc.... Chce to nějakou analýzu.... ;-)
12. 7. 2012 16:02
BMW 5
Kde je BMW 5?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2012 16:21
Re: BMW 5
az daleko vzadu na 24 mieste ;-)

[odkaz]

som si myslel ze mas tieto tabulky uz davno zmaknute ale ako pozeram tak vyzeras byt akysi dezorientovany

;-)

pockaj ked zbadas cesky trh a predaje hyundaia >:D to budes kukat jak bager na tvrdu hlinu ;-)
12. 7. 2012 16:42
Re: BMW 5
Jak kouká bagr nevím... >:D avšak ten bavoráckej propad by vyžadoval podrobnej rozbor.
12. 7. 2012 16:45
Re: BMW 5
Tohle je hodně zajímavé:

Rang Modell PRIVAT. zugel. Modelle (01–06/2012)
1. VW Golf, Golf Plus, Jetta 43.019
2. VW Polo 26.775
3. VW Tiguan 18.155
4. Mercedes-Benz B-Klasse 17.483
5. Mercedes-Benz C-Klasse 12.848
6. Skoda Fabia 12.196
7. VW up! 11.267
8. Skoda Octavia 11.029
9. Opel Astra 10.900
10. BMW 1er 10.146
11. Mercedes-Benz A-Klasse 10.139
12. Smart Fortwo 9.666
13. Mercedes-Benz E-Klasse 9.496
14. Mini 9.023
15. Toyota Yaris 8.970
Avatar - MarTin1
12. 7. 2012 17:03
Re: BMW 5
Tak to jsem po pravdě nečekal.... sice jsem MB positive ale až takovýhle výsledek??

K BMW 3.... naprosto narovinu říkám, že E46 u mě stále designově zvlášť po FL vede... to auto je furt krásný. E90 je krásná ale musí mít Mpaket jinak nif mof. Ale ta nová dámy a pánové.... ta u mě propadla na plné čáře... už dlouho jsem neviděl ošklivější auto zepředu.
12. 7. 2012 23:44
Re: BMW 5
Tak to jsme asi jen dva. Mě se nová trojka vyloženě hnusí, hlavně ze předu, nemůžu si pomoc. 8-s
13. 7. 2012 10:08
Re: BMW 5
Mne naopak. Staršia nič moc a nová F30 je nádherná! Spredu, zboku, zozadu ... prosto paráda! Tie očné kútiky (spojenie svetiel s ľadvinkou) sú super. Práveže by som chcel, keby podobne vyzerala aj Jednička ...
12. 7. 2012 17:42
Re: BMW 5
pozeram, pozeram, ale nikde nevidim Optimu. Pisali, ze si vyskoci na Passata. Co ju nenaucili skakat?

To BMW 3 ma prekvapuje, lebo vo vsetkych testoch nemeckych casopisov valcuje C-cko a A 4-ku. V reale to ale tak nevyzera. Mozno naozaj 1-cka kanibalizuje. Ale je to pomerne skarede auto a cenovy rozdiel nie je tak velky, tak naozaj nerozumiem.
12. 7. 2012 20:18
Re: BMW 5
Trojka sbírá (nové) síly - rozšiřování motorizací, nájezd kombi.
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2012 16:18
mercedes C - parada
B :yes:

E :yes:

este rozbehnut nove Acko a je to :yes:

vyzera to tak ze bavoraky dostali od medaka v juni slusnu nakladacku :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
12. 7. 2012 18:53
Trulanti
se rojí a hlavně, mají jasno, trojka dostává na zadek, páč "je to teď Audi" a "platí za downsizing" atd. atp. >:D >:D
Chlapci zlatí, za prvé, v této třídě tvoří už dvě generace prodeje hlavně čtyřválcové dýzly, za druhé, motory konkurence jsou v benzinu stejně tak turbené čtyřválce jako u BMW u MB dokonce s menším objemem. Šestiválce mají všichni z D3 jen pro vrcholné varianty. Co se jízdních vlastností týká, je nová 3er na špici, jinými slovy, žádný důvod, z hlediska kvalit auta samotného, proč by měla ztrácet v prodejích, prostě není. Důvodem výsledků v posl. dvou měsících je právě generační přechod. Od dubna nelze v D objednat kombi nebo kupé e90 v nejžádanějších dýzlových variantách, u sedanu lze objednávat více než tři motory teprve měsíc a stále chybí 325d a 330d, kombi je v konfigurátoru pár dní. Jinými slovy během dvou tří měsíců bude situace zcela jiná, vzhledem k velmi dobré (na novinku) cenové politice vůči ostatním dvěma konkurentům bude velmi rychle přetrojkováno.
Rozbalit vlákno
18
12. 7. 2012 19:03
Re: Trulanti
S trojkou není problém, to je jasné, nabíhají motory a nabíhá kombík, avšak co ten měsíční propad pětky, tohle mi není jasné.
Avatar - Dinar
12. 7. 2012 19:13
Re: Trulanti
Netuším, otázka, jestli jsou prodeje pětky slabší v tomto měsíci nebo jestli ztrácí celkově za půlrok. Ty měsíce jsou ošemetné, čteš tu, jak trojku drtí a4 a přitom je to 33 vs. 24 tis. ve prospěch trojky za celý půlrok.
12. 7. 2012 20:15
Re: Trulanti
Další měsíce to ukáží, možná, že se čeká na avízovanou modernizaci, ta přístrojovka...
Avatar - Ham.
12. 7. 2012 19:46
Re: Trulanti
Pětka se skutečně propadla jenom v červnu, měsíčně se prodávala dosud přes 4000 a předpokládám, že na tuto úroveň se zase vrátí.
Pořadí za půlrok je následující:
A6 29 899
E 25 600
5er 23 823
12. 7. 2012 20:17
Re: Trulanti
Jo, čísla dobrá, jak píši nahoře, jestli ten červen nedopadá u pětky na to, že se čeká na ohlášenou modernizaci. Uvídímě v dalších měsících. A6 tedy jede :-)
Avatar - tedwine
12. 7. 2012 20:31
Re: Trulanti
Pravdepodobne máš pravdu, že to bude kôli update-u ktorý sa týka septembrovej výroby. Takisto naň čakám a tým pádom auto možem objednať až po 15.7. Len ma potom prekvapuje, že koľko ludí si potrpí na relativne malych technickych zlepšeniach u BMW, no pri M-B E nikoho netrápi nástup faceliftovaného modelu v januáry.
Avatar - boost.
12. 7. 2012 21:48
Re: Trulanti
jo, počkej a vyplatí se to. Tenhle měsíc by se taky měl do výroby dostat updatovaný iDrive a navigace.
Avatar - tedwine
12. 7. 2012 22:23
Re: Trulanti
no moment, bol som v tom, že práve navigácia (zmena HW aj SW) a speed limit info (doplnenie o funkciu sledovania zakazu predbiehania) + volitelny LCD pristrojovi panel su hlavne septembrove zmeny. Objednatelne od jula, ale premietane do vyroby az v septembri. Nieco mi uniklo?
Avatar - boost.
13. 7. 2012 10:24
Re: Trulanti
[odkaz]

Zeptej se na to když tak v BMW, ale když bys to objednal ke konci července, tak bys měl dostat ty novější věci.
Avatar - white label
12. 7. 2012 21:49
Re: Trulanti
Jj, A6 jede, v Německu už je rozjetý i nový A6 allroad, který se u nás teprve rozjíždí a až se rozjede, spadnou těsně prodeje 5er pod A6 i u nás...
13. 7. 2012 08:16
Re: Trulanti
To je naprosto zcestna logika.
Nabeh modelu nemuze ovlivnit statistiky za pul roku navic ten trend je naprosto zrejmy... odklon od trojky a priklon k jednicce.
To znamena naprosto jednoznacne, ze trojka neoslovuje zakazniky a zkusim si zaspekulovat proc.
Protoze i majitel te nejtuctovejsi dieselove motorizace mel rad pocit, ze ridi vyslechtene auto s cistokrevne sportovnimi ambicemi, do ktereho se (ve vrcholne vybave) cpe radne naslapany benzinovy sestivalec a osmivalec.
Tento punc sportovni vyjimecnosti je pryc a s nim i duvod proc jit do BMW 3.
Oturbeny ctyrhrnek umi dneska kdekdo. Mercedes ma v Ccku sestivalce a osmivalec AMG a obavam se, ze s takovym pristupem uz nebude v Nemecku dlouho platit oblibene rceni, ze BMW je sportovni a Mercedes je pro usedle ridice, kteri chteji pohodli. Mozna se to preklopi s nastupem nove M3 jky, ale to bude trvat jak dlouho ? 2 roky ? Do te doby bude paradoxne sportovneji vnimana 1ckova rada. Svet se proste ve psa obraci.
Avatar - Dinar
13. 7. 2012 10:09
Re: Trulanti
Máš problém diskutovat k tematu, možná se svět v * obrací, tematem této diskuse je ale údajný propad prodejů trojky... a ten se jednak, jak říkám, nekoná (viz. čísla za půlrok), jednak jsou prodeje v posl. dvou měsících ovlivněny koncem karos. variant e90, které zatím F30 nenahradila.
Avatar - fOE
13. 7. 2012 10:38
Re: Trulanti
Jak pises, vzhledem k tomu ze touring a silnejsi diesly chybeji jsou vysledky stale dobre. Hodnotit se bude dat az za rok, kdy bude na svete i novej 4er a vsechny motorizace. Udelat za pul rok skoro 34tis kusu s 1/3 nabidky je podle me vysledek velice pekny.

Uvidime s cim prijde MB C, v minule generaci bych byl na vazkach jestli sahnout po E9X od BMW nebo po Cecku od MB. F30 se BMW docela pochlapilo, tak ted jen doufat ze se prekona i MB.
Avatar - Dinar
13. 7. 2012 10:49
Re: Trulanti
Současné céčko bylo lepší auto než E90, celkem bez debaty, F30 mu to vrací, otázkou je, jak říkáš, co s ním MB udělá v příští generaci. Takové C350 s poslední verzí AT je pořád auto jako víno.
Avatar - fOE
13. 7. 2012 12:20
Re: Trulanti
Zalezi jak to clovek bere, me zaujimala sveho casu nejvyssi verze pod ///M, takze 335i a ta mi BMW prislo stale lepsi nez C s sice atmosferou, za co chvalim, ale jinak horsi. u jinych motorizaci a jinych verzi nez coupe bych uz sahnul po MB C.
Avatar - Dinar
13. 7. 2012 12:31
Re: Trulanti
U té 335i E90-2 hodně záleží, který ročník to byl, když jsem poprvé jel se sedanem AT někdy 2006, tak jsem se na netu vypisoval z frustrace z toho motoru. Takové kupé 2010 s DKG je už úplně jiné auto, já tvrdím, že N55 je lepší než N54 a jeho poslední ročníky jsou prakticky bez chyby.
Avatar - fOE
13. 7. 2012 21:32
Re: Trulanti
To je zajimave. Do ted jsem se setkaval jen s nazorem presne opacnym, ze po prechodu na 1 twinscrol turbo ten motor stratil stavu a ze s 2 turby mitsubishi na tom 335i byla lip. Jinak po kombinaci prave s dvouspojkou jsem pokukoval.
13. 7. 2012 13:56
V první dvacítce
jsou jenom dvě auta z dovozu - Oktávie a Fábie, které berou Němci částečně jako domácí značku (k SEATu si tenhle vztah nějak nevytvořili a měli na to víc času...). Byly doby, kdy v první dvacítce byla alespoň jeden Renault, sem tam nějakej ten FIAT a Japonci. Dneska komplet domácí výroba (až na tu škodovku...).

Když je v Česku trh s domácí produkcí někde kolem 40%, tak to tady leckteří "diskutující" kritizují. A není to dobře? Alespoň pro Německo? Asi není náhoda, že se tady trh nepropadá jako v Itálii, Francii o Španělsku ani nemluvě, když domácí preferují takhle domácí značky.

Na druhou stranu je pravda, že aby si lidi ty auta kupovali, tak kromě domácího původu musí mít i odpovídající vlastnosti. A německý trh ukazuje, že to funguje....
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2012 16:34
Kde to mám podepsat?
Němci jsou blázni, tohle auto je prostě k sežrání.. konečně už ho začínám potkávat na ulicích a líbí se mi víc a víc. Když jsem jednou procházel jedním nejmenovaným obchodním centrem, kde mělo shodou okolností BMW prezentaci nové trojky, při pohledu na vystavené auto a přiložené ceníky a kalkulace leasingových splátek už se mi začínaly v hlavě honit šílené nápady zahrnující výběry bankovních účtů. Tohle v mých očích umí jen BMW. To auto stojí za každou kačku. Nakonec (snad) vyhrál rozum a peníze půjdou v blízké době do pozemku, ale přiznám se, že kdykoliv vidím novou trojku, je mi to trochu líto :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2012 07:43
Re: Kde to mám podepsat?
Nemusí. Má ultramizerný podvozek.
13. 7. 2012 20:47
BMW doplácí ...
Hoši si prostě řekli ... kašleme na naši sportovní image a začneme dělat to co všichni ostatní a pošlapeme náš odkaz, takže do toho chci slyšet nápady... Přemotorovaný vobludy ! Dobrej nápad píšu si. Co R6ky šéfe, ty jsou legendární u nás co? Vyškrtnout, píšu si. Šéfe a co takhle přihodit do každýho auta tak 400 kg navrch ... jojo vždycky jsme dělali nejlehčí auta, to je dobrý, je to tam. Dál ? Co takhle narvat do 1ky předokolku ? Jojo jsme pověstní náhonem na zadek, takže to by nás taky mohlo položit, to pro dnešek stačí. Díky. ...... Tak chlapi rok se s rokem sešel a už to frčí , klobouk dolů!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
13. 7. 2012 21:29
Re: BMW doplácí ...
takove kydy, az skoda reagovat...
1) F30 je lehci nez generace E90 a ta byla stejne tezka nebo lehci nez generace E46 kterou tady vsichni opevuji jako "posledni poradne bawo"
To vse F30 zvlada pri naprosto jinych rozmerech, ve srovnani s E46 je F30 prostorem uplne nekde jinde, a taky luxusni vybavou takze dalsi kladne body pro aktualni 3er.
2) Downsizing delaj vsichni, oturbene motory nasazujou vsichni... ted nedavno tu byl clanek s motorizacema ktere vyhrali "motor roku". Ikdyz je ta anketa nedokonala tak to ze fakticky v kazde kategorii BMW dominovalo se mu neda uprit => takze BMW motory porad umi, doba pokrocila a jednoduse ve sve dobe nejlepsi atmo R6 ted nahrazuji nejlepsi oturbene R4/R6 a V8 v 5er. O premotorovanosti nemuze byt rec, pokud nekomu vadi vykon 328i/335i muze si s klidnym srdcem koupit 316i ktere je ted rozhodne pouzitelnejsi auto nez bylo v predeslych atmosferickych generacich. Navic podvozkove je 3er stale na spici.

Spousta breku a spousta polopravd a omylu... klasicky obrazek zdejsich diskuzi pod kazdou ze znacek. U MB to jsou klasicke "dedkovske" reci, u Audi kritika haldexu. Mistni evergreen. :no:
13. 7. 2012 21:41
Re: BMW doplácí ...
No bmw na tom bylo podle mě o dost lépe než je nyní. Ano jsou to super auta. A ano moc rád bych si nějaké koupil. Ale nevidím nějaký velký důvod si koupit bmw namísto MB a nebo dokonce audi. V nějakém tom roce 98 bych neváhal ani vteřinu. A jak vidíš někteří zákazníci to možná vidí stejně.

Jinak to co jsem napsal je, jak je z textu možná poznat nutno brát trochu s nadsázkou. Tedy některé ... R6 pryč a X6/5M, GT , předokolka do 1ky jsou čirá a zlá realita.
Avatar - fOE
13. 7. 2012 21:58
Re: BMW doplácí ...
X6/5M, GT , předokolka do 1ky jsou to co dela z BMW globalne uspesnejsi firmu. Xka se proste prodavaji a 1er konci obycejne u zen a tem je pohon ukradenej.
13. 7. 2012 23:12
Re: BMW doplácí ...
Prave s tim downsizingem ale mozna nemas az tolik pravdu. Kdyz jej delaji vsichni, a tedy i BMW, proc bych si mel kupovat zrovna BMW, kdyz v podstate totez dostanu kdekoli jinde? Jde proste o to, ze BMW zacina trochu tuctovatet. Ale souhlasim s ostatnimi, ze jde nejspis jen o prechodny jev, kdy vypadlo kombi.
14. 7. 2012 07:45
Re: BMW doplácí ...
Motory mají u BMW pořád dobré. Třílitr s turbem v benzínu je opravdu skvělý. A diesely mají ze všech nejlepší a těch se dneska prodává bohužel nejvíc... takže si nemyslím, že bys dostal kdekoliv jinde totéž...
Avatar - petrumr
13. 7. 2012 20:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2012 11:43
Kdo by taky kupoval bouraný auto !?!
Vždyť ta "3" vypadá jak špatně vyklepaný auto, nakopmutý na předek. >:D
Takový to byli pěkný auta. :-(
Rozbalit vlákno
0