Tak,tak...zadna skoda.Mel jsem moznost pracovat na dvou TVR-kach a byla to katastrofa.Kvalita zpracovani absolutne zadna,spoustu nedodelku a nevyresenych mist.Auta poskledana ze ctyr znacek dilu.Vazne velka bida.O spolehlivosti se radsi nebavim.Jedinnym plusem je jizda.I kdyz hodne ovlivnena da se rict strachem o sebe sama.Ponevadz verim ze i cyklista by znamenal velke nebezpeci pro ridice,co se tyce nasledku >:D
Ani já, stejně jako geroc I., nepláču nad případným koncem TVR. To by se člověk nad odchody legend utrápil. :'-(:'-(
MG, Triumph, Matra, Duesenberg, Auburn, Saab nebo motorky Norton, BSA, Matchless ale i auta jako Bugatti nebo Austin mini a mnozí jiní jsou již navěky mrtví a žijí jen jako veteráni.
Bugatti-VW a Mini-BMW nemají s původními automobilkami, kromě koupeného jména, nic společného. No to Mini možná ještě snahu opticky a stylem vypadat podobně jako originál. :-| ;-\
Morálně je třeba reinkarnovaný Fiat 500 u mě víc než nové Mini a to proto, že "staví vilku na vlastní parcele".
A ani nechci puristicky otevírat diskuzi jak moc je dnes třeba Jaguar Jaguarem, Volvo Volvem, Rolls Rollsem a Bentley Bentleyem. Ale alespoň neporušili kontinuitu výroby, když už nebyli schopni dál vyrábět sami.