Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
pezoty sa mi vzdy pacili, sice to nema caro 205ky a 206tky ktore boli legendami ale po nemastnej neslanej 207micke je 208micka podla mna prijemnym prekvapenim a paci sa mi ubytok hmotnosti a zmensenie rozmerov, bocna silueta navyse skutocne dost pripomina legendarnu 206tku........pochvalit musim aj maly sikovny nadherny volant a celkovo je interier velmi vzdusny a prijemny......zvacsil sa aj kufor......no myslim ze 208 sa skutocne vydarila :yes😒br />
podla mna spolu s ibizou a riom je 208 najlepsia volba v malej triede, pardon skoro som zabudol na nove clio , takze stvorica je kompletna :yes:
podla mna spolu s ibizou a riom je 208 najlepsia volba v malej triede, pardon skoro som zabudol na nove clio , takze stvorica je kompletna :yes:
mario79sk
Podarene auticko, velmi pekne zvnutra, aj zvonku, navyse aj super motorizacia, emociami by bral clovek take auto vsetkymi desiatmi, ale rozum nepusti, pretoze take male auto sa nekupuje na vysoke rocne najazdy, skor len do mesta, a kusok z neho a potom sa tato dizlova motorizacia moc neoplati, skor malu benzinovu atmosferu, ktora je vyrazne lacnejsia aj ked spotreba bude v porovnani s dizlom vyssia.
Ale je to velmi pekne auticko.
Ale je to velmi pekne auticko.
myslim ze vo verzi 1.2 Vti bude tento pezotik u nas aj v cechach najpredavanejsi, diesle v nasich koncinach nebudu hrat prve husle to ja jasne........
1.2 ka je dostatocne vykonna aj na jazdu mimo mesta a zaroven je to idealny motor aj do mesta aj na kratsie trasy a aj co sa tyka spotreby a nakladov a vo vacsine pripadov stejne v malom aute jazdia ludia maximalne dvaja takze to s tym autickom stejne pekne rozhybe.... :yes: Ako zakladna motorizacia pre mladu rodinu je 1.2ka idealna , predsa len 1.0ka je slaba.
aj mne sa velmi paci, velmi vzdusny pekny taky skutocne prijemny interier - ziadne strohe nudne a pohrebne tvary a farby ako v pole alebo fabii, pezotik bude radost riadit :yes:
1.2 ka je dostatocne vykonna aj na jazdu mimo mesta a zaroven je to idealny motor aj do mesta aj na kratsie trasy a aj co sa tyka spotreby a nakladov a vo vacsine pripadov stejne v malom aute jazdia ludia maximalne dvaja takze to s tym autickom stejne pekne rozhybe.... :yes: Ako zakladna motorizacia pre mladu rodinu je 1.2ka idealna , predsa len 1.0ka je slaba.
aj mne sa velmi paci, velmi vzdusny pekny taky skutocne prijemny interier - ziadne strohe nudne a pohrebne tvary a farby ako v pole alebo fabii, pezotik bude radost riadit :yes:
ako toto testovane auticko je super, len ked clovek pozrie tu cenu, tak sa to jednoducho neoplati, by ma zaujimalo kolko percent ludi si objedna auto s touto motorizaciou.
Tak tak. Vyzerá super, ale za tú cenu? Za cenu 208-ky v TOP výbave s vrcholným motorom získaš Citroen C4 v super výbave alebo DS4 v základe...
wladyk
Takový "kyblík" za 400tis. je moc a to nemluvím o pověstné "kvalitě" francouzských vozů.
...nevěř každé "urban legend" , frantíci nejsou o nic horší než zbytek Evropy.
Povestná "francúzska kvalita"? Mal si snáď Peugeota alebo CItroena?
Hlavne že Golfu TSI/TDI v dlhodobom teste odíde po 20 000km Turbo a potom kladkový remeň a aj tak sa umiestni na začiatku rebríčka... Toto je zas "nemecká kvalita". Dedo má Passatta B3 1993, to je nemecká kvalita, ktorej už ale dávno odzvonilo...
Hlavne že Golfu TSI/TDI v dlhodobom teste odíde po 20 000km Turbo a potom kladkový remeň a aj tak sa umiestni na začiatku rebríčka... Toto je zas "nemecká kvalita". Dedo má Passatta B3 1993, to je nemecká kvalita, ktorej už ale dávno odzvonilo...
to je těžký. Chtělo by to vzít ho do dlouhodobýho redakčního testu, nalítat s ním 200 - 300 tisíc a pak se můžeme bavit o tom jestli je to dobrý auto nebo klasickej francouz.
Kde ty chodiš na "prima" informace že u koncernu odchazeji turba ? A že zrovna koncern VW...... Navic ten kdo zde špini koncern ma min. 1 znameho kteremu se koncernove auto sere což je taky mistni specialita.
A kam chodíte na tie informácie, že majú francúzi hroznú spolahlivosť vy? Sú modely, ktoré ju majú - uvediem 1007-ku, ale ani zďaleka to neplatí o všetkých a na vyše, ani Oply, VW, alebo FIaty niesú nič moc.
Áno, takého známeho mám...
Áno, takého známeho mám...
Nezlob se, asi dělám někde chybu já, ale vyhledal jsem originál dlouhodobého testu na Autobildu ([odkaz] a tam žádné turbo neodešlo. První defekt, co hlásili, byla v 55kkm šňůrka držící plato na zavazadlovém prostoru. Celková známka 1, sdílené třetí místo v historickém žebříčku. To byl asi nějaký jiný dlouhodobý test, že? Link by nebyl, když už tu házíme odešlými turby? (Omlouvám se za tuplák)
Nezlob se, asi dělám někde chybu já, ale vyhledal jsem originál dlouhodobého testu na Autobildu ([odkaz] a tam žádné turbo neodešlo. První defekt, co hlásili, byla v 55kkm šňůrka držící plato na zavazadlovém prostoru. Celková známka 1, sdílené třetí místo v historickém žebříčku. To byl asi nějaký jiný dlouhodobý test, že? Link by nebyl, když už tu házíme odešlými turby?
strýček BOB
Testováno sedm vozů. Ibiza, Rio, 208, C3 Fiesta, Polo a Yaris. Test je to podrobný, tak jak je u AMS zvykem. Polo skončilo první (503 bodů) a druhý je P208 (494 bodů) , což jenom potrvrzuje kvality tohoto vozu :yes: Další pořadí C3, Ibiza, Fiesta...
Poznámka pro rejže klub, korejci umí dělat dobrá auta pouze ve vašich vlkých snech. Rio, které půjde v prodejích "hore", skončilo...předposlední s celkovými 458 body, Yaris poslední s 454 body.
Poznámka pro rejže klub, korejci umí dělat dobrá auta pouze ve vašich vlkých snech. Rio, které půjde v prodejích "hore", skončilo...předposlední s celkovými 458 body, Yaris poslední s 454 body.
Len doplnim, ze to bol test vylozene malych aut s naftovou motorizaciou. Nezhadzoval by som preto rio ani yaris, ocividne sa sustreduju na benziny.
btw ak si niekto chce ten test precitat, tu je😒br /> [odkaz]
btw ak si niekto chce ten test precitat, tu je😒br /> [odkaz]
az se vyspamujes, vem si kalkulacku a spocti si, ze rozdil mezi 503 a 450 body je propastnych 10 (slovy deset) procent, coz je mimochodem take vyse cla, kterou ten Yaris musi zaplatit, nez ho prodaji. Stejne jako Rio.
Takze optikou normalniho cloveka schopneho vstrebavat informace jsou ta auta plne srovnatelna, co se tyce schopnosti vyrobce nabizet pomer Cena/ Uzitna hodnota.
Takze optikou normalniho cloveka schopneho vstrebavat informace jsou ta auta plne srovnatelna, co se tyce schopnosti vyrobce nabizet pomer Cena/ Uzitna hodnota.
Link na porovnavaci test s rovnakym autom ako je tu v clanku je spam??? Nevychadzam z udivu aki su tu "tolerantni" ludia...
No tak to je demagogie a nesmysl roku,co jsi teď vyplodil >😁 Optikou normálního člověka je Yaris beznadějně poslední ze sedmi hodnocených vozů v kategorii a Rio předposlední... Nějaké clo v hodnocení samozřejmě nehrálo absolutně žádnou roli. To je fakt,to je realita... Navíc tihle dva ještě můžou být rádi,že se testu neůčastnila Fábia a další vozy. Ostudu mohli mít ještě mnohem větší...
Je to tak, navic Rio tim jak vyrostlo je pro tu 1.4ku CRDi evidentne moc velke a tezke. Chce to jinou motorizaci, jinak si vedlo slusne.
Switch007
Úplně mi v článku chybí vcelku podstatná informace a případně hodnocení, zda je vybaveno stejným e-HDi jako např. 308 s manuální převodovkou, tj. zda obsahuje kondenzátor a zda motor zhasíná při brzdění pod 20 km/h..
Pokud je to e-HDi, tak určitě. Ale souhlasím s tím, že tato informace měla být v článku uvedena.
Pravdu máte oba dva... :yes: Celkem zásadní věc... A asi se mi i v testu nějak podařilo přehlédnout průměrnou spotřebu za délku testu. Nebo nějakou informaci,za kolik se s tím dá jezdit v reálu. Že to při tolika a tolika žere tolik a tolik je informace úplně o ničem.
Zas úplně o ničem to snad nebude. Tuto informaci se dozvíš v testu každého auta tady, pro porovnání docela fajn, i když jsou spotřeby pouze odečteny z palubního počítače.
To je problém (a podle mě velký) drtivé většiny testů tady, udávají jen spotřebu při 100 a 130 km/h, což je v reálu naprosto k ničemu.. Očekával bych standardizovanou trasu měst👋okresky/dálnice a reálnou spotřebu v těchto režimech.
Trasu můžeš standardizovat jakkoliv, ale podmínky nikoliv. Tím samozřejmě podléhají taky testy spotřeby při ústálené rychlosti, ale výpovídací hodnota zas tak špatná není. Pro reálné spotřeby skoukni spritmonitor.
Samozřejmě, ale aspoň přibližný nástřel v rozpětí do 1 litru bych očekával i v samotném testu. Auta mají půjčená na týden, tak snad není problém takový test udělat. Nebude nikdy stopro srovnatelný, ale pro představu by stačil..
Ano. Ale taky bych neříkal, že testy spotřeby při ustálené rychlosti jsou úplně mimo. Abych se přiznal, hledám je v článku vždy jako první >😁
Osobně bych řekl, že spotřeba za celou dobu testu má větší vypovídající hodnotu, pokud testují tak nějak konzistentně. Čím větší nájezd v delším časovém horizontu, tím lepší čísla. Proměnlivost podmínek v čase se postará o relativní přesnost. Navíc odpadá nutnost spoléhat na palubní počítač. Ale pořád je to daleko od ideálu. Chce to hold laboratoř.
Ani tá ale nebude odpovídat. Nakonec není správného řešení, redaktoři asi jenom zapoměli dopsat, za kolik s tim během týdne jezdili, obvykle totiž píšou, jak je to při ustálených rychlostech a taky průměr za celý test.
Normalizace představuje velký problém. Stačí se podívat, co všechno se dělá v rámci měření v NEDC. Ona je to celkem věda. Sotva dostaneš orientační čísla. Uvědom si, jaký vliv mají třeba pneumatiky.
Tondys
Mám 206 - koupenou novou v r.2000.
Cena 295 000
Uplné holátko,motor 1,1
Žádné vícenáklady - pouze rozvodový,výfuk,spojka
Spotřeba do 6litrů
Najeto 160 000km
Byl jsem v autosalonu a seděl v 208 - dalo by se na ni zvyknout
>😁
Ale bral bych zase pouze základní benzin motor
S naftou je to beze smyslu za ty peníze
Cena 295 000
Uplné holátko,motor 1,1
Žádné vícenáklady - pouze rozvodový,výfuk,spojka
Spotřeba do 6litrů
Najeto 160 000km
Byl jsem v autosalonu a seděl v 208 - dalo by se na ni zvyknout
>😁
Ale bral bych zase pouze základní benzin motor
S naftou je to beze smyslu za ty peníze
Stošedesát tisíc na P-206? Hm, to tě brzy čeká zadní náprava (u mě při cca 180 000), kde odejdou jehlová ložiska. Jinak jsem taky neměl problémy. Dneska už vyhlížím něco většího.
206ku měla mamina, moc parádní auto, škoda chcípacího motoru 1,4, nemožného chodu spojky a šíleného řazení, prostě hezké auto z kterým se blbě jezdí.
Já s ní byl maximálně spokojený, motor 1,1 byl nesmrtelný a nebylo to jen městské chrastítko, spojka mi připadala zcela v pohodě. Řazení si někdy postavilo hlavu, ale co mě více štvalo, byla fórová řešení některých věcí, jako třeba pohon střešního okna nebo sklápění předních sedaček.
Takticky jsem pomlčel o nějakých zvucích ze zadu,asi Máš pravdu o té nápravě.
Ale jinak je to O.K.
Určitě je to nejlepší varianta při koupi ojetého vozu .
Nenechat se unést vidinou koupě "naftáku",který má super spotřebu.
A pak se nestašíš Divit,jaké peníze Tě stojí ůdržba.
1.1 motor bez problémů.
p.s. taky mám samozřejmě pár jiných aut z říše neuskutečnitelných snů 😄 😄
Ale jinak je to O.K.
Určitě je to nejlepší varianta při koupi ojetého vozu .
Nenechat se unést vidinou koupě "naftáku",který má super spotřebu.
A pak se nestašíš Divit,jaké peníze Tě stojí ůdržba.
1.1 motor bez problémů.
p.s. taky mám samozřejmě pár jiných aut z říše neuskutečnitelných snů 😄 😄
Dixik2
Jezdil jsem s dvěma benzíny a jednou naftou a jezdí se s ním dobře.
Moje dojmy😒br />
3xP 208-dva benzíny,jedna nafta-proti 207 výrazný pokrok,odhlučnění na úrovni nižší střední třídy,zavírání dveří super.Brzdy příjemný nástup,filtrace nerovností taky super.Stačí v pohodě ta 1.4 70 KW.Ta 1.6 88 KW jede o něco líp,ale stačí ta 1.4.Navigace se zobrazuje v dispeji mezi budíkama.Budíky o něco výš,jsou super.Jinak na tom dsipleji se zobrazuje rychlost a PP+navigace.Řazení dvěma prstama a krátké dráhy.Celkově spokojenost.Proti 207 je o hodně dál.Se mě z ní nechtělo moc vystoupit a vracet ji.
Mě vyhovali víc ty dva benzíny,než nafta.
Moje dojmy😒br />
3xP 208-dva benzíny,jedna nafta-proti 207 výrazný pokrok,odhlučnění na úrovni nižší střední třídy,zavírání dveří super.Brzdy příjemný nástup,filtrace nerovností taky super.Stačí v pohodě ta 1.4 70 KW.Ta 1.6 88 KW jede o něco líp,ale stačí ta 1.4.Navigace se zobrazuje v dispeji mezi budíkama.Budíky o něco výš,jsou super.Jinak na tom dsipleji se zobrazuje rychlost a PP+navigace.Řazení dvěma prstama a krátké dráhy.Celkově spokojenost.Proti 207 je o hodně dál.Se mě z ní nechtělo moc vystoupit a vracet ji.
Mě vyhovali víc ty dva benzíny,než nafta.
parada tak to ti zavidim ze si ju uz riadil, super auticko urcite :yes😒br />
mne by stacila aj ta 1.2ka :yes: ktora bude podla mna u nas najpredavanejsia, este by ma zaujimalo ako je to s prevodovkou ci je taka gumova ako v 207 alebo je to uz lepsie, Par testov mam uz omaknutych a v nejednom z nich pezotik vsetkych porazil, nie je to iste nahoda, 208 sa vydarila :yes:
mne by stacila aj ta 1.2ka :yes: ktora bude podla mna u nas najpredavanejsia, este by ma zaujimalo ako je to s prevodovkou ci je taka gumova ako v 207 alebo je to uz lepsie, Par testov mam uz omaknutych a v nejednom z nich pezotik vsetkych porazil, nie je to iste nahoda, 208 sa vydarila :yes:
Proti 207 ta převodovka šla krásně.Na fabku to nemá,ale už to gumové nebylo.Ta 1.2 v těch testovací autech nebyla,jenom 1.4 70 KW,1.6 88 KW a 92 koňová nafta.
Ada je zase tady
"Budete se možná divit, ale diesel je rozhodně lepší volbou."
Proč by se měl někdo divit? To je přece samozřejmé! :-! :-!
Ovšem ještě lepší je, pokud ten diesel není francouzský a není pod kapotou francouzského vozu.
Vždyť se jen podívejte na tu hrůzu designu palubní desky... :no: :no: :no:
Proč by se měl někdo divit? To je přece samozřejmé! :-! :-!
Ovšem ještě lepší je, pokud ten diesel není francouzský a není pod kapotou francouzského vozu.
Vždyť se jen podívejte na tu hrůzu designu palubní desky... :no: :no: :no:
Z léčebny tě opět pustili na vycházku?
Nie, on z nej nevychádza pretože oproti postavili "Rendlík a syn" svoj showroom... >😁
Dokonca mu už ani vychádzať nedovolujú, pretože by im ten showroom zaručene zničil. A potom? Potom by zamieril o ulicu ďalej, kde je predajňa Peugeotov... Ešte zostáva otázne, či by na to mal odvahu, či by radšej nečučal niekde vo "Folcwágne" a nenadával na Francúzov, s ktorými ani nemá skúsenosť...
Dokonca mu už ani vychádzať nedovolujú, pretože by im ten showroom zaručene zničil. A potom? Potom by zamieril o ulicu ďalej, kde je predajňa Peugeotov... Ešte zostáva otázne, či by na to mal odvahu, či by radšej nečučal niekde vo "Folcwágne" a nenadával na Francúzov, s ktorými ani nemá skúsenosť...
>😁 :yes:
Asi má traumu z toho showroomu oproti... Preto nezareagoval... >😁
Ináč, keby si ho chcel rozčúliť, tak mu stačí pripomenúť, že jeho Outlander vznikol v spolupráci Mitsubishi s "Frantíkmi" a vyrába sa aj pod značkami Peugeot a Citroen... 😉
Ináč, keby si ho chcel rozčúliť, tak mu stačí pripomenúť, že jeho Outlander vznikol v spolupráci Mitsubishi s "Frantíkmi" a vyrába sa aj pod značkami Peugeot a Citroen... 😉
Přesně to jsem jim říkal! Svezl jsem se, řekl, že je to pěkné auto, ale jestli nemají verzi s 1.6 TDi nebo dokonce s 1.9 TDi PD. Tomudle chybí ten krouťák vocpoda
Tak přiznej co jí ten Olivier udělal. Asi to co ty ne už pěknejch pár let. Ale auta za tvé osobní problémy nemohou. Můj bývalý spolužák provozuje psychiatrickou praxi, když přijdeš i s otcem dostanete výraznou slevu ... Potřebuje si na nějakém velkém případu udělat jméno.
ericn
... s těmi budíky nahoře? Dnes jsem si 208 vyzkoušel a neměl jsem s tím žádný problém. Podotýkám, že měřím 188cm a viděl jsem v pohodě na vše potřebné. Mám takový pocit, že pan redaktor si nejspíš neumí nastavit správně sedadlo a volant >😁
Btw benzin 1.4 70kW na tohle "mini" v pohodě stačí :yes:
Btw benzin 1.4 70kW na tohle "mini" v pohodě stačí :yes:
Každý člověk je jinak rostlý, pokud měříte 188 cm, máte s výhledem na budíky samozřejmě méně starostí než někdo nižší. PS: Vaše pocity jsou nesprávné
rohYpnol
Nemůžu jinak než začít u dotykového panelu. Toto řešení mi přijde maximálně stylové a "trendy", jenže je to zároveň past na řidiče. Dotykový je totiž DISPLAY, a ten se bez zraku nedá ovládat. Slovo řidič ale vzniklo ze slova řídit, takže je jasné, od čeho sedí za tou kulatou věcí. A i když je to k nevíře, i když BMW už umí jezdit po okruhu "samo", tak právě dotykový display považuji za vyloženě nebezpečný. Koneckonců i luxusní značky stále ignorují dotykové displaye. Tlačítko nebo otočný ovladač se poslepu dá nahmatat. Ale na dotykovém displayi nejde bez zraku nic.
Kdo si za jízdy někdy zkusil ovládat dotykového androida, tak mě snad dá zapravdu. S klasickým telefonem se za jízdy (samozřejmě jsem to nikdy neudělal 😉 ) dalo, ale s dotykovým? Ne, děkuji, 1x stačilo...
Navíc to pak dopadá nějak takhle [odkaz]
Jinak je to škoda. Interiér, a to konkrétně právě přístrojovka je asi to, proč bych si P208 nikdy nekoupil... Když navíc představili nové Clio... Opravdu není co řešit. Věk Renaultu opět přichází :yes😒br /> Vím, že je to zcela jiný segment, ale takto [odkaz] si představuji moderní a bezpečné řečení. A ne plazmu značky Tesla 8-s
Kdo si za jízdy někdy zkusil ovládat dotykového androida, tak mě snad dá zapravdu. S klasickým telefonem se za jízdy (samozřejmě jsem to nikdy neudělal 😉 ) dalo, ale s dotykovým? Ne, děkuji, 1x stačilo...
Navíc to pak dopadá nějak takhle [odkaz]
Jinak je to škoda. Interiér, a to konkrétně právě přístrojovka je asi to, proč bych si P208 nikdy nekoupil... Když navíc představili nové Clio... Opravdu není co řešit. Věk Renaultu opět přichází :yes😒br /> Vím, že je to zcela jiný segment, ale takto [odkaz] si představuji moderní a bezpečné řečení. A ne plazmu značky Tesla 8-s
ad1: pokial bude mat ovladanie na volante tak v tom nevidim problem.
ad2: aj klimu a ventilaciu ovladas tlacidlami, sice nie dotykovymi ale casto musis zrak sklopit. Cize zrusme vsetky gombiky v aute nie? 😄
ad3: jazdil som mondeo ktore malo dotykovu obrazovku a nemal som s tym problem. Sice som vsetko ovladal z volantu ale ked raz nastavis radio tak o ostatok sa nestaras..
Pride mi to trochu ako hladanie zleho na dobrom aute, nic v zlom... 😉
ad2: aj klimu a ventilaciu ovladas tlacidlami, sice nie dotykovymi ale casto musis zrak sklopit. Cize zrusme vsetky gombiky v aute nie? 😄
ad3: jazdil som mondeo ktore malo dotykovu obrazovku a nemal som s tym problem. Sice som vsetko ovladal z volantu ale ked raz nastavis radio tak o ostatok sa nestaras..
Pride mi to trochu ako hladanie zleho na dobrom aute, nic v zlom... 😉
ne, v pohodě. Mě se dotykové displaye opravdu příčí a prémiové automobilky stále zachovávají tlačítka. Pokud je dotykový panel k ovládání navigace...OK, tu člověk stejně nenastavuje za jízdy...
Čudlíky vždy dokážeš nahmatat a po trochu cviku ovládání "naslepo" zvládneš. Jinak u P208 se mi nelíbí právě ani ovládání klimy. Proč nějaké tlačítka 8-s když otočný ovladač je naprosto jednoduchý a intuitivní. Nic lepšího ani nejde vymyslet. Ale jít do ovládání více funkcí přes dotykový panel, které používáš za jízdy...ne. Nikdy!
Čudlíky vždy dokážeš nahmatat a po trochu cviku ovládání "naslepo" zvládneš. Jinak u P208 se mi nelíbí právě ani ovládání klimy. Proč nějaké tlačítka 8-s když otočný ovladač je naprosto jednoduchý a intuitivní. Nic lepšího ani nejde vymyslet. Ale jít do ovládání více funkcí přes dotykový panel, které používáš za jízdy...ne. Nikdy!
no tak to skus a uvidis, jazdis som 208 s displejom aj bez,,, a ta verzia s displejom je neporovnatelne komfortnejsia...
vsetko podstatne co potrebujes ovladat je na volante a na packach
jedina blbost je vymena cd ale bez problemov ide hudba jak z USB tak BT
jazdil som 1,4 a 1.6 hdi a 1.2 a 1.4 benzin
diesle su super, ako je aj v clanku napisane, 1.4 benzin OK, trojvalce nemam rad >😁
vsetko podstatne co potrebujes ovladat je na volante a na packach
jedina blbost je vymena cd ale bez problemov ide hudba jak z USB tak BT
jazdil som 1,4 a 1.6 hdi a 1.2 a 1.4 benzin
diesle su super, ako je aj v clanku napisane, 1.4 benzin OK, trojvalce nemam rad >😁
esenbe
Nevím proč, ale auta od pžó se mi nějak moc nelíbí. Teda nikdy jsem z nich nebyl nějak moc nadšený. ( maximálně jako malej kluk z 406ky coupe ) Ale tentokrát jsem koukal na reklamu v televizi a říkám si tyjo. To je docela pěkný auto. Ale dostavila se věc, kterou jsem nečekal. Většinou auta vypadají lépe ve skutečnosti než na fotkách a videjích. Ono frantíci věděli proč tu reklamu tak prostříhali s tím happy cool párem. A ten poloprofil na konci je přesně ten úhel ze kterého si říkáte, že je to hezké auto .... A pak přijde realita a pohled zepředu. Překombinovaný (přítelkyně) ... divnej ( sestra ) ... a já říkám škaredý. Divně překombinovaně škaredý. Prostě to auto je na živo celkem ošklivé. Bohužel ... vypadalo slibně, ale myslím že Clio na tom bude výrazně lépe. orevuár pžó
"pžó" >😁 >😁
By tu mohla vzniknúť sútaž o najoriginálnejšiu prezývku automobilky : Prežót, pžó, folcwágn, Korejská Imitace Automobilu, hojandéé, Hjandaj... >😒]
Ináč mne sa naopak páči, ale je známe, že som fanúšik Pežótu/Citroenu...
By tu mohla vzniknúť sútaž o najoriginálnejšiu prezývku automobilky : Prežót, pžó, folcwágn, Korejská Imitace Automobilu, hojandéé, Hjandaj... >😒]
Ináč mne sa naopak páči, ale je známe, že som fanúšik Pežótu/Citroenu...
petervil
To ze P208 zakryje spodok stupnice tachometra je nic oproti tomu ako VW Passat 2012 2.0TDi pri odporucenom nastaveni volantu a sedacky zakryje stupnicu otackomera od 2000 do 4000rpm a tachometra od 80 do 200kmh. Mam 174cm, bracha 178 a jedine riesenie je prepnut si palubny PC na zobrazenie rychlosti. Sedadlo je spustene uplne dole, volant takmer kolmo na hrud, operadlo v par stupnovom zaklone dozadu. Horna tretina venca volantu zasahuje do zorneho uhla vodica na budiky.
To slyším prvně, že by se tohle nastavení (sedačka úplně dole, volant kolmo) doporučovalo...
OK, tady máme slušný diesel, ale za jakou cenu 8-s