ze uz teraz je viac menej iste ze na konci roka 2012 skonci hyundai na celkovom druhom mieste po skodovke pred takymi esami ako vw alebo ford :yes: gratulujem ,
zaujimavy bude boj o tretie miesto medzi vw a fordom,
kia takisto parada, a to sa novy ceed este len rozbieha, predaje do konca roka este stupnu :yes:
na dalsi rok ocakavam upevnenie pozicii H/K a aj nasledny mierny narast, toto nie je koniec ale len zaciatok ofenzivy :yes:
ako vidime realita je ina ako huste reci spoza klavesnice kde mnohi pisu ake su tie korejske auta smejdy, realita je taka ze vw aj ford dostanu od hyundaia tento rok na drzku.... na konci roka to oslavime :yes:
Žltačkový kopře, dochází ti, že úspěch rejže znamená propad Evropy a PSA chce zavřít fabriku. To že si zato můžou frantíci sami je věc druhá. Fandíš soupeři.
To máš relativní. Byla tady spousta lidí co onanovala nad (Slovenským) Citigo, které neznamená nic víc a nic míň než méně práce pro (České) TPCA - značky jsou jiné ale problém je stejný/podobný.
To, že Slováci (nic proti nic nemám) jsou v EU, nijak ČR nepomůže. Citigo parazituje na Fabiích i na C1/Aygo/107.
Opakuji ti to asi po čtverté, začni myslet. Dodavatelé dílů, ze kterých se v BA montuje CitiGo, jsou zhusta z ČR. Cena za jejich práci na dílech je mnohem vyšší, než cena za finální montáž v BA.
Hmm, ale to samé snad platí i pro TCPA nebo Nošovice, ale to se již tak nějak nehodí, že? Mimo to, v BA asi pracuje víc místních než lidí z ČR, takže peníze z mezd a odvody z daní zůstanou asi v SR, takže začni myslet ty.
Už jen podle mentality Korejců, budou dodavatelé z Čech tak akorát uklízeči fabriky a možná pár drobotin.. Bohužel. Do Nošovic se nastěhovalo několik dodavatelů přímo z Koreje... :no:
tak zaprve, Kia a Hyundai nejsou o nic vic korejske, nez je Skoda ceska.
Skoda by zustala nicnerikajici znacka z prvni republiky ktera se ovsem vysvihla v ramci vychodniho bloku (diky komunistum) a po padu zelezne opony by neslavne skoncila a nasledovala osud Oltcitu, Zastavy, Zaporozce, Moskvice a dalsich zrud, kdyby ji VW milostive nezaradil do sve staje
Takze pro ceskou ekonomiku je jedno, jestli si lidi koupi Skodu, VW. Hyundai, Kiu anebo treba Cruze nebo nafukovaci lochnesku, vsechno to jsou globalni firmy odvadejici dane nekde v tramtarii a Skoda uz davno neni o nic vic ceska, nez nemecka, indicka a cinska.
a zadruhe, jako spotrebiteli mi neni jedno, ze Skoda po halasnych recech jak nemuze slevnit Oktavii v Ambiente 1.6 MPI pod 500 tis najednou (jen co se objevil Ceed) zlevnit mohla a to dokonce nekam pod 350 tisic.
tady mate dukaz, pokud mate kratkou pamet:
[odkaz]
Ja nezapominam a nepromijim. Skoda je veci hnojak nez Hyundai, lze jako kdyz tiskne, je predrazena a kasle na nas trh. A lidi Ceed a Hyundai nekupuji proto, ze by na to prisli sami, ze jsou to spotrebitelsky lepsi auta nez Skody, ale proto, ze to do nich natlacila reklama....
A reklama na Rapid, ten vyblitek na 4 kolech je uz uplne jako z jine planety
Ne, dokud mi tu budou vyskakovat bannery na neprekonatelne turbomotory a kazde 4te auto v CR bude Skodna.
Az jim Korejci seberou prodeje, bude mi urcite lepe a oni jim je seberou, na to vem jed.
A neskutečně trapný reklamy na Korejce, kterých asi tak 4x víc a čumí to na tebe na každém čtvrtém billboardu u silnice ti nevadí? To že lidem cpou, že si něco myslí a že to není pravda?
Jen do něj. Souhlasím. Ty reklamy na Hudlaje mě neskutečně vytáčí.
Třeba ta poslední...
Když pivo, tak z Plzně. Když víno, tak z Jižní Moravy....Když SUV tak jedině z Nošovic.
Plná televize, plné rádio, samý bilboardy. Ať už s tím jdou do *
Mě teda zrovna reklamy na Schódu Simply Never až tak nevadí (nechápu pouze, proč dva ze čtyř maníků, co skáčou do citigo musí mít otevřené dveře, kdyby si je zavřeli, měli by konečně lepší čas, ale asi jsou horší skákači >:-[] ). Mnohem víc mi vadí to náckovské mr.das autó, který ho je všude jak naděláno.
Reklama na Hyundai Ti vadi ale ked sa v ceskych a slovenskych novinach posledne 2 mesiace pomaly nic ine ako RAPID neobjavi to Ti uz nevadi. Rozdiel je v tom ze Hyundai pcha peniaze do TV, agentur apod. kdezto VW koncern ma zaplatenych novinarov, ktorym kazdy 2 den pipne esemeska DNES NAPIS O SKRABKE NA RAPIDE....ZAJTRA NAPIS O ZACIATKU VYROBY GOLFU VII....atd...
Pamatas si reklamu na Hyundai spred 2-5 rokov? Jasne ze velmi nie kedze vtedy ich Europa az tak vazne nezaujimala.
Lenze teraz s prichodom ix35, i40 a hlavne novej i30 zacal hlavny utok na EU a mnohi bojovnici z neho budu postupne vypadavat.Za problemy francuzov predsa nemoze len Hyundai ale hlavne ich vlastne chyby.
Takto funguje kapitalizmus uspesny predaj produktu je podporeny masivnou reklamou. Takto to funguje vsade.
Kazdy nech si kupi co chce - vzdy ma na vyber.
A i40 uz zacina slapat na krk najsilnejsej 4-5: Je to na Slovensku po Superbe, Passate, Insignii a 508 5-te najpredavanejsie auto triedy D pred Mondeom.
mozna te to prekvapi, ale jsem na reklamy Hyundai a Kia taky alergicky. Ale jak je videt, bez nich to nejde a trh to zada. Minuly Cee'd mel lepsi pomer cena / vykon nez ten soucasny a skoro nikdo ho nekupoval. Cesi jsou proste telata a chovaji se jako stado, co se jim rekne v reklame, tomu veri.
"tak zaprve, Kia a Hyundai nejsou o nic vic korejske, nez je Skoda ceska."
- Koukám, že tento neskutečný blábol se tu zase opakuje. Má vůbec smysl znovu vypisovat argumenty a fakta?
Jinak, co se týče tvého odkazu, ten je přímo šokující a úplně z něj padám ze židle...Ano, Škoda u nás nemá nejnižší možné ceny, a to právě proto, že na nás nekašle, ale vydělává. Nebo snad myslíš, že kdyby u nás byli třeba Korejci v její pozici, tak by tu dělali charitu a prodávali za ceny, za jaké prodávají/prodávali? To asi těžko.
Je vidět, že i takhle neskutečně tupá reklama může někomu vymýt mozek. Sedůůůůůům!!!!!!! Vážně si myslíte, že České auto nemůže být kvalitní....... Pohodlnější, než pohodlí samo.....
atd...atd...atd
Odkazovany clanek obsahuje radu prinejmensim nepresnosti. Skoda zacala byt oproti ostatnim standardnim trhum draha v okamziku, kdy se zmenil behem nekolika mesicu kurz eura z cca 28Kc/eur na cca 24Kc/eur. Standardnim trhem fakt nemyslim specificke Dansko nebo chude Pobalti. V roce 2008 pak prislo konkretne troji zlevneni. Nejprve nadvakrat Edition 08 a potom s faceliftem doslo k vyraznemu vylepseni vybavy.
Ze by stala Octavia Ambition pod 350 000Kc je hloupost. Pod 400 tis. se realne u vybavy Ambition dostala jenom akce TSI Drive a Champion. Byt je pravda, ze se urovni vybavy puvodni Ambiente velmi priblizila soucasna Prima.
najdi si to k diskuzi v tom clanku, Ambiente v te dobe v ceskem autosalonu stala 499 990,- tedy prakticky 500 000,- pri zname schopnosti skody prodat auto bez zvedaku, lekarnicky vystrazneho trojuhelniku atd.
Pokud jde o cenovou politiku skody, ma npc "bohuzel" 100%ni pravdu, presne tak to totiz bylo, taky si to pamatuju. tohle nebyl zadny vykyv kurzu, ale proste nenazranost Skody.
Data fakt nemam potrebu hledat v diskusich IHeute :-) Mimochodem, v cene mas drobnou chybu. Pokud chceme porovnavat ceny skodovky u nas a v zahranici, je pripadna vyrazna zmena kurzu jeden z klicovych vstupu.
A doporucuju se mimojine podivat na cenovou uroven ceskeho trhu v soucasne dobe a srovnat s Nemeckem..
Pokud nemas potrebu hledat zadne informace, tak laskave nepis bludy.
mluvis tam o cene 400 tisic (ja tvrdim 350 tisic) za Octu a ze to neni zadna sleva proti roku 2007, kdy byla cena 500 tisic za srovnatelne auto. A Skoda nam mistoprisezne tvrdila, ze slevnit nejde, ze je na hranici rentability a kdesi cosi.
Pokud zapocitam rocni inflaci 2 procenta, tak v tom roku 2007 to bylo realne cca 552 tisic Kc na dnesni penize. Takze Skoda byla na hranici rentability a ejhle, prisla Kia a Hyundai a najednou mohla zlevnit o 200 tisic (podle tebe "jen" o 150 tisic) na soucasnych 350 (podle tebe 400 tisic) a nekrachuje. Asi nahoda anebo vykyv devizoveho kurzu, ze jo .... :no::no::no:
Podle me nenazranost Skody, ktera proda jakkoliv predrazeny kram. Na Octe uz ale asi rejzuje malo, protoze to bylo relativne poctive auto, tak ten model zrusi a zacne prodavat Rapidy. Hnus.
Tak takovýhle blábol jsem už dlouho nečetl. Kde má vývojové centrum Škoda a H/K??? Kolik zaměstnávají lidí z Česka dodavatelé Škody a H/K??? Jak se prezentuje ve světě (myslím zemi původu) Škoda a H/K??? A ještě bych zapomněl: kterému státu odvádí daně z příjmu Škoda a H/K??? - zkus chvíli přemýšlet a už raději nic nepiš...
ja ti to teda vysvetlim. subdodavatelske firmy vazici se na automobilovy prumysl funguji tak, ze vyrabeji urcity bazmek pro urcity model, vyrobi toho klidne x desitek nebo stovek tisic kusu denne a prubezne to rozesilaji, zadne velke skladovani neexistuje.
Je proto logicke, ze i kdyz se jedna i o blby plastovy cudlicek pridrzujici brzdove vedeni v cene koruna kus, nedelaji to pro Skodu Mlada Boleslav, ale delaji to pro vsechny tovarny kde se to montuje, tudiz pro cely koncern VW a vsechny Audiny, Seaty a VW kde to je uplatnene a exportuji do celeho sveta. Kazdy koncern ma 4-10 takovych dodavatelu na kazdou komponentu, aby nemuseli zastavit linku kdyz jeden vybouchne a druhy vyhori.
Takze subdodavatelum je uplne jedno, jestli to delaji pro Skodu nebo VW nebo Seat nebo Peugeot a jestli to namontuje ceska firma nebo francouzska nebo cinska nebo indicka, hlavne kdyz jim linka jede na 100% kapacity a nemusi nic skladovat a menit na ni co tyden sortiment.
A s tou vyrobou a vyvojem jsi taky mimo, pokud TPCA montuje v Koline pod libovolnou znackou, tak zaplati na socialnim a zdravotnim uplne to same jako kdyz v Boleslavi montuji nebo vymysleji Skodu. Nebo v Nosovicich Hyundai. Co se tyce zisku celeho koncernu, ten se rozdeli akcionarum, zadny vyznamny statni podil ve Skode uz nemame pokud vim. Tim to cele hasne.
Pokud do toho jeste motas, jak se ktera znacka prezentuje ve svete, tak radsi uz nic nepis ty.
Jenze 4-10 dodavatelu plastovych cudlicku ma koncern take proto, ze by jeho preprava z jednoho konce sveta na druhy byla nakladna. A minimalne jeden z tech 4-10 dodavatelu dost casto sidli v CR. Dale hyundai ma v CR pouze firmu zajistujici vyrobu tech modelu, co se tu vyrabeji a firmu na dovoz aut montovanych v zahranici, zatimco skoda tu ma kompletne vse od sidla, pres vyvoj az po vyrobu. Nerikam, ze je uplne zcestne povazovat hyundai za castecne ceskou firmu, ale oproti skode je to prd. Navic ta jejich katastrofalni propaganda a nejasnosti ohledne vykupu pozemku pro stavbu tovarny atd., atd.
preprava na druhy konec sveta nehraje dneska vubec zadnou roli. Bedna desetitisic cudlicku vyjde prepravne na par tisicovek pres pul zemekoule a to opravdu nikdo neresi.
Pokud automobilka neco resi, tak to je spolehlivost dodavek a proto je snaha mit vyrobce pobliz. Je dost blbe zastavit vyrobni linku na auta a privodit si ztraty v cene statisicu euro za hodinu kvuli chybejicim cudlickum za kacku kus.
To uz se vyplati ty cudliky privezt vrtulnikem.....
Jenze to bys musel o vyrobe aut neco vedet a ne tu placat hovadiny.
Jen plácáš holou slámu. Škoda má obecně nepoměrně vyšší platy nežli Hyundai, proto platí i vyšší sociální a zdravotní. Taktéž zaměstnává přinejmenším 5 - 6 x více lidí nežli Hyundai. Za Škodou přišlo do ČR spousta subdodavatelů, kteří celkem zaměstnávají více než 80 tis. lidí. Daně Škoda platí v ČR. O zisku jsem nic nepsal, ten samozřejmě částečně investuje, zbytek bere VW. Co přinesl Hyundai??? Montovnu na zelené louce, přibližně 2000 mizerně placených míst, pravděpodobně 10-ti leté daňové prázdniny. Drtivá většina subdodavatelů je z Koreje. Vývoj - Korea. Až vyčerpají daňové prázdniny, nebude pro ně problém odstěhovat výrobu do kteréhokoli levnějšího státu....
Musím tě poopravit.
Hyundai má subdodavatele z ČR na 70 % dílů (Nošovice).
Vývoj probíhá v Korei jen u některých modelů, další vývojová střediska jsou v USA a Evropě (Německo). Proto se dá o i30 tvrdit, že je to německé auto - podle místa vývoje, ale i české (od slova Česko, ne Čechy) auto - podle místa výroby, ovšem také korejské - podle sídla vedení společnosti / původu značky...
Nopak nějak se nedaří Seatu, což není vůbec překvapivý, spíš je zajímavý že se nedaří Dacii - když maj být ůdajně čekačky na MCV a Dustera....a ještě ted přichází Lodgy...
Já bych si tipnul, že Dačka už má moc modelů a takový zájem v bohatších zemích nečekala, takže nestíhá s výrobou a Česko holt dostává zboží až po těch důležitějších zemích.
Reklama funguje jenom do určité míry - taková i40 je pořád s prodeji dost nízko. Prostě tam přepálili cenu a nechtějí zlevnit. U i30 a i20 nastavili cenu dostupněji a ty prodávají. Víc bych za tím asi nehledal.
Hlavně kdo je typickou klientelou, která kupuje vůz střední třídy ;-) ? V ČR rozhodně ne rodina. A ty znáš nějakou společnost, která nakupuje podle reklamy?
O reklamě ani nemluv. X-krát denně musím poslouchat při práci, že když české SUV, tak "jedině" neskutečně kvalitní Hyundai ix35 z Nošovic. Ještě pár dní tohoto výplachu a začnu tomu snad i věřit...Ale asi to holt funguje...
Ta reklama na "sedm" mi zas až tak nevadila. Spíš reklamy na Hudlaj mě neskutečně vytáčí.
Možná i tím, že se Kia tak nevnucuje je mi daleko sympatičtější než Hojandééé. A možná taky tím, že na její auta se dá dívat...
Já tedy nemusím ani jednoho korejce, ale je pravda, že tím, že kia pořád něco v reklamách nepodsouvá mi je taky o něco milejší. Ten hermelínovej dědek mi tedy vadil, ale naštěstí už zmizel. Hjóóndéé nemá snad ani jednu reklamu na kterou by se dalo aspoň podívat bez odporu.
Hlavně, že zmizely reklamy typu: nejkvalitnější ČESKÉ SUV. Nebo ČESKÉ VOZY že nemohou být světové. To mě děsně štve, když se tihle Korejci vydávají za Čechy 8-s:no:
Mně to n...o natolik, že jsem si stěžoval na radu pro reklamu - reakci zatím nemám. Podle mně je to v rozporu s etikou, vzpomínám si, jak před lety musela Toyota stáhnout reklamu (forma comics), kde učitel rozdává vysvědčení a žáček Toyota je ze všech nejlepší (vzpomínám si, že nejhorší byl Španěl Seat...). Tahle reklama byla neetiská proto, že prováděla srovnání mezi značkami a produkty, což se nesmí.
Jinak jsme rád, že zdaleka nejsem sám, koho to popudilo.
Je zvláštní, že slogan nejkvalitnější auto vyráběné v Čechách jednoznačně evokuje, že je kvalitnější než Yeti. Nejhorší ale je, že podobné srágory vymýšlejí Češi, kteří ve svém zadkolezectví dokážou přijít i s takovýmhle nápadem.
Právě dnes jsem přemýšlel, co na to asi říkají u Škody, když se Hyundai touto reklamou prakticky vysmívá Yetimu. :-) ...A co víc - v té reklamě ix35 přirovnávají k moravskému vínu a plzeňskému pivu...
Vidíte, o co všechno přijdu, když na reklamy (všechny obecně) TV přepínám. :-!
Reklama jako taková je oficiálně prezentovaná lež, která mě má zblbnout, abych něco koupil. Ke koupi věcí, které já sám nepotřebuju, mi stačí manželka a děti.
Průser je, že já to s tím nejkvalitnějším SUV znám z billboardů a nejhorší humus je, že když už občas zírám na televizi a přepnu kvůli reklamě na jiný kanál, stane se mi, že tam běží ta samá.....a hjůndajů je všude plno, až se bojím otevřít konzervu :-)
Ne že by snad prodeje naší 10milionové evropské velmoci nebyly směrodatné, ale radši se podívej na evropské top modely...A co je příjemné na problémech evropské automobilky, to je mi vážně záhadou.
A co teprve v pětimilionové velmoci na východ od nás :-) . No, nevím, ale "úspěchy" korejských aut jsou třeba v Německu tak obrovské, že první hyundje tak kolem padesátého místa......
Jinak co se týká Opla, tak když porovnám jeho řadu Astra, tak zrovna nejčeštější a nejkvalitnější na ni nemá ani v jednom směru....a na normálních trzích to dobře vědí.
Jsem zvědavý, jak se bude vyvíjet prodej po představení nového Golfu, Octavie a zahájení prodejů Toleda, Rapidu a Leona.
Golf dokáže zdatně držet krok i přes svůj věk a v Evropě držet prvenství s velkým náskokem.
Octavia je na trhu od roku 2004 a přesto každým rokem její prodeje rostou a to nejen u nás.
Toledo a Rapid dělají rozruch a to se ještě ani neprodávají, takže minimálně u nás se rapid uchytí a pokud bude slušně nastavena cenová politika, taky si myslím, že prodejně půjde před fabii.
A nový Leon se hodně povedl. Na nic si nehraje a nesnaží se být nutně jiný a tím pádem se snaží zaujmout co největší spektrum zákazníků.
A co s korejcema? Tam je nárůst prodeje jasný. Nové modely. Hlavní konkurence má už něco za sebou. Golf, octavia, Leon, Megane, P308. Jediné nové modely mají Astra, FF a C4. Ale u nás se tradičně moc opelu ani citroenu nedaří a tak to zachraňuje FF. Korejcům ubere prodej nejprve Rapid s Toledem (hlavně Rapid) a následně se přidá nová Octavia a Golf. Předpokládám, že již příští rok bude v tomto zlomový.
O tom jsem taky něco slyšel, ale i bez toho přide zlom. Výběhové modely nahradí nové a navíc u nás podpořené modelem "mezitřídním" tedy Rapidem. Po spuštění prodeje kombi verzí korejců ještě o něco prodej povyleze, ale jak začnou nabíhat prodeje Rapida, Leona, Octavie a Golfu, tak budou stagnovat prodeje korejců a pak nejspíše i klesat.
Rád bych tomu věřil, ale víš jak to u nás chodí. Místo kvalitního Evropského auta s odpovídající cenou si lidi koupí raději levnější korejskou herku, která se vydává za české auto a za pár let se bud rozpadne ještě v jejich rukách, nebo shnije v bazaru, protože to nikdo nebude chtít.
Viděl jsem konečně Rapida naživo (jel po dálnici z Poděbrad) a musím konstatovat, že vizuelně je to opravdu moc hezký a vyvážený auto. A to bylo na malých kolech bez krytů a v té snad nejméně povedené červené barvě.....myslím, že se povedlo a mohla by to být prodejní pecka nejen u nás.
Jsem zvědav, jak budou vypadat noví levní PSA, nicméně tenhle tah s levnějším (ale ne
laciným) sedanem pokládám za velice dobrý marketingový tah......
Vždyť je levný od koncepce, přes použité díly až po provedení detailů 8-s
Jediné plus jsou relativně moderní motory (relativně proto, že už jsou více méně o krok pozadu oproti ostatním novým koncernovým modelům...).
koncepce - Octavia I (r. 1996)
technika - směs Fabie I, II (motory) a Octavie I
detaily - zadní pseudoelektrická okna, víčko nádrže, umístění rádia/navi, odhlučnění ...
Přitom cena evidentně míří tam, kde začínají plnohodnotné modely nižší střední třídy 8-s
Dobrý marketingový tah... pro Škodu a VW určitě :yes:
presne tak, pokud to hodlaji prodavat za 300 tisic, tak tipuju, ze 100 tisic z toho bude vejvar pro skodu. To auto je tak osizene, az to hezke neni a uplne to z toho cisi. Jako z Logana.
O tom tahu Sade jsem psal uz drive. V dobe kdy se blizi krize, je to dobry tah pro Sade, ale horsi pro zakaznika. Bude tam velky prostor pro manevrovani s cenou, tipnul bych, ze i za 220 by na tom Sade vydelavala. Zatim to vypada ze jedine plnohodnotne auto od Sade je Octavka, kdyz pominu to pochybne razeni do stredni tridy. Jinak by plnohodnotne nemela ve tride snad nic ;-)
Co je Sade? Neznám.....a když ti jako hondistovi vadí tak ten Rapid, co nám tady napíšeš o Hondě City? To je jako co?
Mimochodem Hondu mám rád, ale kdybych chtěl, dokázal bych tady na její adresu vyplodit stejně podobné "argumenty". Motory počínaje a řazením do tíd konče....
Takže klídek. Jinak dioptrie nemám a ani je nepotřebuji. Holt jak má někdo jiný názor a navíc na základě vlastní zkušenosti (byť letmé), který se ti nehodí do krámu, tak je hned slepej, co? No, zaslepenost smečky zdejších jedinců, kteří u každého článku týkajícího se Rapida píšou záplavu "příspěvků" na téma jakej je to hnus je asi v pořádku....
Jinak, když se mi něco nelíbí, tak to tady nemelduju taky pořád dokola. Mně třeba nový Civic zcela znechutil a utěšuji se jenom tím, že Civic bývá jeden dobrej a jeden divnej a po skvělém předchůdci přichází něco, co mně hodně zklamalo. Ale abych to atdy všude opakoval pořád dokola, to se mi nějak nechce....
To bude neco az podvozkove levne, 3hrnkove vylagrovane a uzke auto pro 4 s lacinym interierem porazi I30 nebo Ceeda. Ty kupujici jelimany chci fakt videt >:D >:D >:D
Kor az prijde kombik >:D >:D >:D
no vida, pohádky o samoregistracích... bujná fantazie + slepota na vlastní straně barikády = tenhle blábol... když nevím, tak mlčím, ale to bychom nesměli být v ČR >:D
Tak tady bych byl opatrnější s výroky, pane Matějíčku. To, že pan Vošický nutí své dealery předregistrovávat vozy a následně je využívat např. jako náhradní vozy v servisech je prostě realita. Další stovky pokladů i30 končí jako "zvýhodněné ojetiny". Pokud o tom fakt něco víte, tak to nemůžete popřít. Hlavně, že potrefená husa řve o nespravedlivých číslech registrací... Hjundééé = trapáci
Jestli je toto legální cesta..tak to mohou dělat i ostatní,nebo nemohou?Ručíš zato,že toto nepraktikují?Někdo toto vše ale musí financovat a být stále přitom v zisku.Nevím zda to je udržitelné.
Zveřejněná čísla jsou tudíž pro hodnocení uspěšnosti plně porovnatelná.
Naprostý souhlas, já jen, že kolega Matějíček označuje samoregistrace za pohádku. Dále mě zaráží trapnost Hjundé, kdy demonstrativně vystupují z SDA, protože údajně zveřejňují neobjektivní čísla. SDA zveřejňuje čísla sice vč. reexportů, ale Hjundé si čísla také upravuje, jen jinou metodou... Jinak je samozřejmě vše legální, reexporty i samoregistrace...
Ano, jak píšete, je potřeba mít náhradní auta v servisech. Nikdo jiný náhradní auta nemá? To mi snad tvrdit nehodláte... Kolik to celkově udělá v číslech? Ročně méně, než jsou jiní importéři schopni zaregistrovat během jednoho měsíce, kdy pak výstavní plochu rozšiřují o 1 km všemi směry od původního autosalonu. Takže to zaprvé - nejde o registrace aut, ale o služby zákazníkům, ale Vy to můžete vidět jinak, to je samozřejmě Váš názor. Za druhé - podmínky jsou pro všechny stejné, záleží jen na každém, jak bude hrát s rozdanými kartami... (to bude nejspíše důvod zmínky o té potrefené huse) No a k Vašemu výroku na konci Vašeho velice přínosného příspěvku nemám co dodat, o tom si každý čtenář udělá obrázek sám. :no:
Vysoký podíl korejských značek vypovídá o nízké kultuře českého automobilového vozového parku (a kupujících). Podpora asijských automobilek na úkor evropských je z hlediska vývoje světové ekonomiky rovněž neprozíravá.... viz vývoj ve Francii a PSA.
Trh si vybere sám,to co je lepší.Asi tě moc nepotěší,že v západní evropě za pololetí Hyundai rostl přes 10% a Kia přes 27%.Hyundai prodá západněji od nás už více než Škoda,a tvrdí se zde že je tam velmi úspěšná,takže je úspěšný také,navíc svoji pílí.H/K už mají v západní evropě tržní podíl 5,5%.naopak řada domácích hráčů ztrácí.
Otázka má toto řídit stát,nebo EU?
Mohl bys upřesnit, co znamená v "zapadní evropě" (mimochodem Evropa se píše s velkým E)? Statistiky (např. Automotive News Europe za 1-5/2012) uvádí EU jako celek. Asi jsi trochu zaspal dobu a žiješ v době socialismu, kdy se všechno dělilo na západní a východní Evropu....
No, a ono těch 250 tísíc od dvou značek H/K a 210 tisíc samotných škodovek je pro VW skutečně na mašli.....
To je zase blábol.
ACEA neznáš.A ta čísla Škoda 202 tis.,Hyundai 207 tis.a Kia 152tis.
To je zaslepenost.Máme (národ) asi v povaze lézt do * jiným národům Němcům,Rusům,záleží,jak kdy se to hodí(historie zná dost významných případů).Jinými pohrdáme.Jenže právě Ti Němci,Rusové.Američané čile s ostatními obchodují.Jížní Korea je kupodivu velký obchodní partner Německa,které my tady vynášíme do nebes (40% zboží v hamburském přístavu je z obchodu s Koreou,zhruba).Pro nás ovšem nejsou dost dobří:Omyl oni jsou lepší a to se tady nenosí moc přiznávat.Pomluvit,ale nikdy nepřiznat si pravdu.Proto to zde také tak vypadá.
Jak uz tady nekdo uvadel, v Koreji by Rapidama a podobnejma herkama jezdili tak na pole. Korejci jsou nekde jinde, jen tady si porad nekdo mysli, ze Sade je zazrak >:-[]
Na nejsilnejsim trhu Sade je H/K lepsi, coz neco take naznacuje ;-)
Tvoje kecy tady už unavujou, ale vytrvalej seš dost. Co se týká lezení do p...e, máš asi svoje zkušenosti, ale nesmíš je zevšeobecňovat a vztahovat na druhý....
Když si přečtu ten tvůj hloupoučkej příspěvek o "západní evropě", tak si dovedu představit tvoje vopocený dlaně a uslintanej ksicht, když tady ty "moudra" píšeš. Nestojíš vlastně ani za těch pár úhozů do klávesnice i se svym ACEA.....
Z ničeho se roste... To jsou pak skvělé statistické výsledky do ročenek - růst 125 % atp. 8-s
Hyundai a Kia jsou 2 automobilky, Škoda JEDNA, tak nemotej jabka s hruškama. Nebo ke Škodě přičti zbytek koncernu, ať je to komplet >:-[]
Když Hyundai nabídne stejnou vlnu designu (ano, je zabalena do fluidní podoby, ale základní tvary a rysy jsou totožné...), stejnou míru praktičnosti, za papírově nižší cenu (Opel, Ford není prvoplánovitě tak levný), tak se není čemu divit.
Navíc marketing neustále maže zákazníkovi med kolem huby s tím, že je to "domácí" model... To se to prodává bez výraznějšího zisku na modelu...
1. nižší výrobní náklady (Češi dělají za míň než Němci a v Nošovicích se dělá za míň než v závodech Škoda...)
2. už se to tu myslím někdy řešilo, že Hyundai prodává s malou marží a auta "dotuje". Je to logické, je v růstu a potřebuje prorazit. Až na trh nasype dostatečné množství a prolomí nedůvěru a "zdomácní", začne se rýžovat... jestli je na tom stejně i současná generace... já myslím, že stále ještě je.
Zapomněl jsi to nejdůležitější - H/K má oproti Škodě výrazně vyšší produktivitu práce. Ta se opírá o výrobní technologii (ne o pracovníky - tedy, že by ve Škodě byli flákači). Pozn.: informace jsou od člověka (externí specialista), který dobře zná výrobu v MB a v Tepličke (KIA).
Pozice Koncernu jsou nedobytné, Škoda tomu dává korunu. Dobře? Špatně? Jednoduše je to tak.
Kdo si ale myslel, jak Hyundai/Kia bude zatápět Škodě, tak se šeredně zmýlil. Stačí se podívat na čísla. Rejže ukrajuje Opelu, Fordu, Peugeotu a Renaultu... Tedy koneckonců ukrajuje z koláče, jehož recept použila na své modely. Vzhledová víc než inspirace je zřetelná.
A to je podle mě špatné, velmi špatné, tyhle automobilky dělají skvělá auta, s tradicí, umem a smyslem pro detail. Co naplat, Renault dojíždí na svoji pověst, Opel na vyšší ceny a Ford na prapodivný vzhled Focusu 8-s
Jsi mimo. evropanum zacina byt naprosto burt, jak co vypada a jakou to ma znacku, jak to jezdi a jak to zere, cim dal vic se prodavaji kary za co nejmin penez a vzhled a znacka maji mensi a mensi vliv.
staci udelat par reklam typu "moderni motory, nizke emise CO2, 3.5l spotreba v cyklu, 5 hvezdicek NCAP, 6ti leta zaruka" a tvoji slavni evropani si koupi klidne sekacku z Mountfieldu misto sve tradicni znacky, jen kdyz je "uz od 199 999,-.
VW je uspesny nikoliv, ze by mel smecku fans, ale proto, ze tomuhle umi jit na ruku.
No vidíš, mně to třeba jedno není, co to má za značku. Než abych koupil modernějšího Hudlaje, tak sem radši koupil výběhový model tradiční značky. A rozhodně nelituju...
no vidis a treba Britum to jedno je a kupuji "sve" byvale Jaguary vlastnene indickou Tatou jako z praku, zatimco kdyz se delaly u nich doma, tak vyrobce umiral hladem pro nezajem publika.
Idealy jsou krasna vec, ale penize jsou penize a ty jak znamo nesmrdi.
a taky "vyhodili sve domaci delniky na dlazbu" ve prospech cizaku a ryzozroutu ... jak to tu levicove orientovana chudina rada zduraznuje.
V Indii se ji taky ryze.
Mrkni na kapotu. Co vidis? Chces jezdit s necim, co ma na kapote tenhle obrazek?
Takze je to asi jedno. H/K/R... na silnici je to vsechno stejna pakaz.
To jsi mě špatně pochopil milý machýrku.
Tvoje slova: H/K/R... na silnici je to vsechno stejna pakaz.
Myslel jsem svůj příspěvek tak, že je mi milejší pakáž v H/K/R než takovej machýrek v BMW. Nebylo to myšleno, že bych si rád koupil něco z té trojky...
Vím, co je na kapotě. Ovšem Renault vyrábí hezká, nápaditá auta, která se neztratí v davu. Hyundai se pouze pokouší o design. Prostě jednou oblina, podruhé jiná oblina bez nějaké návaznosti či celkové myšlenky...
rendlik vyrabi hezke a napadite kreatury, za kterymi se kazdy ohledne... ja taky, abych si prohlednmul toho blba za volantem. ktery si ten kram koupil.
Tak u Meganu je více důvodů.Tak za prvé po faceliftu hlavně ceníkově podražil, díky absenci výbavy Advantage je na oko dražší a vzhledem k tomu, že ceníkoví kupci u nás kralují (u všech značek beze rozdílu jde o co nejnižší cenu), tak se není co divit. Pak je to dáno i tím, že na Megane s 1,2 TCe se docela čekalo a to jak do výroby a taky na motor hodně lidí čekalo. Stačí se poptat prodejců kolik desítek až stovek zájemců měli o testovací jízdy nového motoru, protože 1,6 16V už pomalu a jistě nestíhá.
U nas nema Megane na ruzich ustlano. Renault se na trhu nechoval tak agresivne jak to predvadi domaci Skoda a Korejci, pak ho jeste provazi spousta ruznych mytu snad jeste z dob totality a s tou cenou a motory to je taky pravda.
Megane s tema vybavama asi slapl vedle, ale protoze znacka ma pro chude trhy Dacii, Thalii a tyhle modely, tak se jim asi nevyplati kvuli nam dodavat socialniho Megana. Ty prodeje myslim odpovidaji moznostem.
Kolik reklam bezi denne na Hundai? 5,6,7..tak nejak to bude...kolik na Golfa, nebo Octavii...zadna...a vite proc?:) Dobre veci reklamu nepotrebuji:) To jak s iphonem...reklama hadna, ale oproti kopirackemu Samsungu se prodava stale mnohem lepe:) A i bez reklam a co na to, ze stoji vic:)
No, není to tak dlouho, kdy denně bylo několik reklam třeba na Fabii nebo Roomstera Champion a ty reklamy byly taky pěkně stupidní >:D
Nevím jak moc čteš noviny nebo časopisy, ale často jsem viděl reklamy na Golfa, pamatuji si třeba tyhle dvě:
osoba v křesle u psychologa s nápisem: "je těžké vyrovnat se s reklamou, že neřídíte Golf"
nebo třeba: "kdo testuje stroje, které tesují auta. Golf"
Tyhle reklamy nejsou tak staré, takže tvrdit, že VW nepotřebuje reklamu je dost zcestné...
No Fabia nebo Roomster me nezajimaji:) A bavime se o televizni reklame:) A ano je pravda ze na Golfa comfort edition nedavno jedna reklama par tydnu bezela, ale pokud vim tak je konec. Na Hundai? Ta bezi uz smad pul roku v kazdem reklamnim bloku a pro jistotu dvakrat:)
Tahle selektivní slepota je zajímavá. Při fotbalovém mistrovství byla televize plná reklam na Škodovácké Championy, při hokeji to samé... Jsem rád, že tím teď nezahlcují Tour de France, aspoň mi nekazí příjemný zážitek.
To by tě mělo zajímat, je to všechno jeden koncern.
Osobně nemám proti televizní reklamě nic, pokud není stupidní, mozkyvymývající nebo milionkrát opakovaná. Bohužel Hyundai tohle všechno dokázal skloubit do jedné >:D
To je logické, je to přece "naše" značka, tak musí mít takové reklamy u nás. Třeba Kia na tom bude na Slovensku podobně, to by nám museli slovenští kolegové osvětlit :-)
milý Nerez, prosím uveď mi jedinou reklamu(od kohokoliv), která není "stupidní, mozkyvymývající nebo milionkrát opakovaná"
To je snad právě její účel né nebo ty snad věříš tomu co reklamy hlásají, přeci každá "sebechvála smrdí" - to věděli už naši dědové a myslím, že i ti tvoji
Dobře, například reklamy na T-mobile s Vojtou Kotkem, ať už ty z posilovny nebo ty z motorkářského prostředí jsou skvělé. Nebo pokud chceš nějaké z automobilového prostředí, tady jich pár máš:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Možná se tobě budou zdát stupidní i tyhle, ale jak vidíš, na stupiditě reklam na Hojandééé se tady shodne více lidí.
Nevím, ale asi si nerozumíme.
Reklama se nemá v první řadě líbit, reklama má v první řadě fungovat, tedy pomoci prodat zboží. Na vyhodnocení zda funguje či né, existují složité vzorce, modely a veřejné průzkumy, lidé kteří je vyhodnocují se většinou nemýlí. Pokud tedy došli k tomu, že tento TV spot funguje, tak vem skoro jed na to, že i přes tvůj nesouhlas na předpokládanou cílovou skupinu zabírá!
Ano, však já souhlasím, že jejich výplach českých mozků zabírá. O tom se s tebou nepřu. Jen jsem vedli diskusi na téma, že jejich reklamy jsou stupidní, mozekvymývající(české auto, nejlepší české auto atd atd.) a dokola se opakující(20x denně).
Jsou reklamy, které také fungují, ale nelezou člověku krkem a protože se u nich člověk i zasměje a proto tolik neobtěžují.
Ty reklamy od Škody jsou hodně nárazové a to hlavně v době konání MS, nebo Tour de France, kde je generálním partnerem. Pak to většinou poleví. Předpokládám, že reklama na rapida se taky určitě zprvu objeví. Ale rejžožroutská masáž je nejintenzivnější a nekonečná a hlavně pořád stejně stupidní. Mohli by vyměnit reklamní studio a pro jednou natočit reklamu, ze které se nezvedá polovině národa kýbl.
Je jedno jaký nenávistný výraz použiješ, důležité je, že to funguje.
Jak se snažím vysvětlit výše, účel reklamy je s její pomocí prodat a nic víc ani míň. Myslím, že se to H/K daří. Masivní investice do reklamy nese masivní prodeje.
Až bude Škodovka potřebovat prodávat více u nás doma, nacpe do médií tolik reklamy, že ti to též nebude milé - tedy tobě asi bude. :-)