Zase rána pod pás..15 cm pod pás :-) CLS je ale hezké auto, gran coupe nádherné, nejmíň se mi líbí A7, nepodarkem bych to ale nenazval. By mě zajímalo, co by si topor vybral, esi CLS nebo kiu klitoris (nebo jak se to jmenuje).
kiu klitoris >:D >:D kdyby se jmenovala klitoris tak by to byl prodejní hit >:D a ještě to srovnávat s CLS >:D člověk co by řekl že by chtěl radši kiu než tohle CLS tak klitoris v životě neviděl >:D
Tak podle me ve Skodovce vytahujou kapesniky, chaluparuv sen uz neni Oktavka >:-[] .
Krasa nesmirna, klasicke CLS je bez konkurence (no, i do A7 bych si asi sedl :), ta drzost masky je neskutecna, proste krasa. A timto kombikem tomu dali korunu, konkurence vlastne nic nema, AMG sice za 3 mio, ale i za ty prachy je to podle me prodejne, nadhera.
Zda se mi to nebo ma R klasse stejny predni svetla? Na te bile fotce se mi to zda nejvic.
já bych viděl ideálně na chalupu to "pětikilo" 4x4 :-) jinak stará rs6 zrychlení 0-100 za 4,5 s a nový model bude asi zase o chlup rychlejší takže remíza, sou to krásný auta:)
já bych viděl ideálně na chalupu to "pětikilo" 4x4 :-) jinak stará rs6 zrychlení 0-100 za 4,6 s a nový model bude asi zase o chlup rychlejší takže remíza, sou to krásný auta:)
btw, ty benzíny jsou všechny s kompresorem/turbem ?
0-100 je údaj pro "semaforový závodníky" v tomhle údaji bude RS6 stopro lepší, moje 500 si totiž i s 285 gumama prostě hrábne...4kola vyletí rovnou, ale ve vyšších rychlostech to zadek dožene. Otázka je s čím RS6 přijde. Každopádně 5.5 V8 M157 má ohromnej potenciál... jede to strašně a když srovnávali CL63 s PP a CL65 tak to bylo bok po boku. 65 AMG už ztrácí smysl...
Ono po pravdě když člověk srovná 500 a 63 tak na 99% jízdních situací už je to nesmysl... jen pro info moje 500 z 100Km/h na 200Km/h 9.3 vteřiny.
Mně se líbí, když někdo píše, že 0-100 je nic nevypovídající údaj a 0-200 to rozsekne:-) A pak zajedeš na okresku na Clio V6 nebo Z4 M coupe tě vyškolí jak malého kluka... o čem vlastně vypovídá 0-200 víc ne 0-100?
Psal zrychlení 100-200km/h ne 0-200. Tyhle auta se vyrábějí, aby udělala lidem, kteří na to mají, radost. To, že se najde i početná skupina, kteří na to mají jen na předvádění a dokazování své finanční dominance je věc druhá. Každopádně komukoli, kdo si takové auto může dovolit a koupí si ho pro radost, tak jim to hodně přeju :-)
Je jasné, že to nemůžeš porovnávat s Z4 M a spol. Dokonalé auto na všechno neexistuje, v tom je ta krása.
Nejdřív si to kolego přečti a pak vynášej ortel laskavě. Já ti ale na nějaké clio V6 nebo Z4M kašlu... já se bavím o autu na každý den, pohodlném, silném, relativně úsporném, prestižním atd.... což ani jedno z těch dvou aut cos napsal nesplňuje. TO co si napsal mi uniká smysl.... pokud budu chtít auto na okresky tak si koupím něco jiného (EVO, Impreza.)... ale tohle honění ega na okreskách v provozu....hodně štěstí... pár mejch kamarádů mělo podobný řeči... po tom co obmotali auto o strom nebo o burana co se bojí krajnice prozřeli....ti co měli to štěstí teda... bohužel.
Já 90% času po okreskách nejezdím tudíž jsem si pořídil auto podle toho... navíc u nás je okresek, kde se dá jet kudla žalostně málo... a nehodlám jet přes půl republiky abych se svezl někde na kusu kvalitního asfaltu.... to si radši zajedu na okruh.
jo a rozdíl 0-100 a 0-200 o čem je vypovídající?? Třeba o tom, že 0-100 je spíše otázka trakce či zpřevodování... je celkem dost aut co dá kilo kolem 5-6 vteřin (většinou malý vyhnaný motory) ale od 100 už to leze celkem pomalu... Já navíc dával 100-200 což je narozdíl od 0-100 celkem smysluplnej zvlášť na autobahnu. Pružnost.... o tom to celé je... a ne o 0-100...
Já jsem to srovnával u různých aut a auto, které je rychle na stovce je rychle i na dvoustovce a nemá špatné ani pružné zrychlení. Nebo si myslíš, že jsou dvě auta, které mají stovku za čtyři ale na dvoustovce je jedno třeba za 13 a druhé až za 20? Prostě ty hodnoty jsou vzájemně provázané a nijak extrémně se neliší...
TO si právě myslím, že existují... pokud pominu nějaký speciály, který mají 100 do x vteřin a 200 třeba ani nedosáhnou. Vem si třeba přemotorovaný SUV... většina z nich je na 100 relativně rychle ale pak nahoru to jde jak někteřím ráno na záchodě bez kafe s mlékem >:D >:D
"Nebo si myslíš, že jsou dvě auta, které mají stovku za čtyři ale na dvoustovce je jedno třeba za 13 a druhé až za 20? "" ===== Nedávno byl někde test M550d a M5... a stovka tam byla díky 4x4 skoro na chlup stejná... ale na 200 byla M5 rychlejc v řádu vteřin. Možná je to blbej příklad ale chtěl jsem tím říct, že údaj 0-100 je celkem v zásadě k ničemu. Napadají mě ještě Hondy ty různý Type R a starý VTI... těm to taky na 100 šlo dost rychle ale pak to člověk ždímal a pružnost byla taky nif mof. V zásadě všechny malý motory vyhnaný co maj papírově dobrý kilo ale pak nazdar :-) Snad si trochu rozumíme
Jasně je tam velkej rozdíl ve výkonu, hlavní je výkon na kolech... na klice můžeš mít kolik chceš. Třeba Aventador má 700 ale na kolech má dle 2 zahraničních redakcí něco kolem 580. Hlavní podstata toho co jsem chtěl říct je ta, že 0-100 je fakt jen na semafory a když pak máš předjíždět nebo najíždět na dálnici a potřebuješ zrychlit tak ti je ta stovka k ničemu a mnohem důležitější je rychlost převodovky a pružnost motoru než to jak to rychle vyletí na 100kmh. To je snad ale logický
Ten test M5 vs M550d Xdrive bych moc rád viděl. To co se píše tady [odkaz] pěkně doplňuje moji zkušenost, a tudíž, že to auto je velká bublina, jel jsem v něm a připadalo mi pěkně zdechlý. M5 to musela roztrhat na stovce i na dvoustovce... Jak říkám, výjimky existují, ale když je kára rychlá v některém parametru bude i v jiném...
Ano, prvni (mozna druhy) kombik, ktery bych nechtel kvuli stehovani ale jen proto, ze je proste nechutne hezkej! Tady by se hodila do puntiku reklama na Megane kombi - "A potrebujete vubec tento vuz?" "Ne, ale chci ho..." Akorat tady se bude slintat za oknem sourumu a ne u auta, bych se stydel si vedle nej stoupnout :-)
Skoda ze kombik neurobili aj starej verzii cls, to bolo ovela krajsie, take aristokraticke, toto nove cls uz nie je to prave, zaradilo sa do linie ostatnych aut a nevystupuje z radu, skoda :-(
Mna by zaujimalo, ci sa bude predavat s jednou, alebo dvoma mriezkami chladica...na fotkach je cerveny s jednou a biely SB s dvoma a s jednou vyzera uplne dokonale. Hadam tam len nedaju predsa len tie dve.
Musím jít proti proudu a napsat, že se mi CLS kombi až zas tak nelíbí. Pořád to na mě dělá dojem, jako že tahá zadek po zemi.
Když kombi od MB, tak tohle. [odkaz] To je podle mě vyvážená krása. :yes: