Prvni pulka ta nemecka napr. Bmw motor, ktery dodavali do omegy, nebo solidni podvozek, rizeni, brzdy atd.. bylo velmi dobre ta druha pulka americka bylo jak vsechno u americkych aut -- srot. Proto je opel nejhorsi nemecke auto, pre vztupem GM byl opel daleko pred svoji konkurenci
Opel mel perfektne vyprojektovane auta castokrat pred konkurenci, ktere znicili americane drastickym setrenim na materialu hlavne GM manager Lopez. Americane nikdy nepochopi proc nemci nekoupi napr. pracku whirpool ktera se trese a rezavi po 2mesich ale radeji drahou miele. Podobne z autami, opel vyprojektoval nejlepsi auta ve svoji dobe jako calibra, vectra, omega, astra ale diky obrovskym problemum a tzv lopez-efektu defakto skoncil. Jeste pred par lety astra prodavala podobny pocet aut jak golf, dneska ma opel tak znicene jmeno ze uz ho nikdo nechce. Skoda
Jojo, omča byla můj sen... Měl sem ji pak jako ojetinu s kámošem, já MV6 on 2.5TD. Mě se nesrala, jemu hrozně, rezla nám oboum jako kráva ale na svojí dobu to byl nevídanej kočár. :yes:
omegu mám rád, ale tohle je blábol roku. Omega stejně jako všechny Opely brutálně rezla, a se spolehlivostí byla pěkně na štíru. Zejména proto se prodávala míň než opel chtěl a proto nebyl následovník, Na omeze z roku 94 (nová B) a z roku 97 (stále B před faceliftem) je spousta jiných dílů, protože to auto jaksi dovyvíjeli během živtoního cyklu. Byl to pravej mor pro majitele. s nespolehlivými motory rychle opotřebenými díly apod. mimochode i proto to bylo svýho času s nejrychleší ztrátou hodnoty vůbec.
Jinak nevim komu to chtěj prodávat s jejich imageí. Opel je rád že horko těžko žije a už zase vymýšlí ztrátové podniky. Proč se asi z obou vyšších segmentů v minulosti stáhli. Tipuju, že proto, že by to byl výnosný podnik, to nebylo. A co se změnilo od doby ukončení výroby omegy? Opel byl málem prodán, neví jakou továrnu zavřít dřív. A dělá hezčí auta. Ale to do vyšší třídy nestačí. Tam se prodává status a ten mají jen mercedes,BMW a audi. Určitě né masovka jako opel.
To VW jde na to líp. Udělal derivát passata, který prodával jako lepšího passata, ten se chytl a teď jej od passata postupně odtahuje, ale své zákazníky už má a získává další. Vsadím se že příští CC bude již výrazně nad Passatem.
.... pokoří nový Opel Omega bájnou hranici pohotovostní hmotnosti 3 tuny? ;-) Já myslím, že snad i jo... Zahřívací kolo v podobě Insignie dopadlo poměrně slušně, takže může me být plní očekávání :yes:
Re: podla mna to nebude len opel ktory sa vrati do vyssej st
pretoze nemci tento system vymysleli a oni jedini ho aj este ako tak uznavaju. Francuzi a Svedi maju medzihybridov kolko chces. v USA je to bud mid-size alebo full-size. A Superb by uz asi bol full size sedan. S, BMW7 a pod su luxury. Cadillac XTS, Lincoln Town Car, ale aj CHrysler 300 su full size
mozno aj to...ale ja nesuhlasim s nazorom ze to bude z Cadillacu XTS, a designovo rozhodne, skor to typujem na nejaky Buick,mozno aj LaCrosse novy- ved ten ma presne okolo 5,1 m dlzky a predny pohon
podla mna to nebude len opel ktory sa vrati do vyssej stredn
signum uspesny nebol - v podstate to bola taka vacsia predlzena vectra, uvidime co prinesia uz kompletne nova omega - opel na to ma,
renault ma latitude a mam pocit ze aj citroen chysta nieco vacsie ako C5....
skoda ze terajsia stredna trieda je uz taka velka ako kedysi vyssia stredna.....nepochybujem ze ak by toto blbnutie a nahananie rozmerov v strednej tirede nebolo tak by vacsina znaciek v pohode ponukala aj auta vyssej strednej triedy ako kedysi omega safrane C6 607 Alfa 166 a pod.
Lenze trend je taky ze stredna trieda sa natiahla az kdesi na uroven 4,7m...proste hovadina... no a dlzkove rozdiely medzi vyssou strednou triedou a luxusnou triedou dnes predstavuju milimetre....to sme dopadli... ;-\ ved medzi niektorymi autami strednej triedy a autami luxuxnej triedy nie je rozdiel ani 20cm..... toto by sa kedysi nemohlo stat....aby medzi autom strednej triedy a autom co je o dve triedy vyssie bol rozdiel len 20cm.....
skoda superb - stredna trieda dlzka: 4838mm
mercedes S - luxusna trieda dlzka: 5076mm
dlzkovy rozdiel? len 23,8cm - a to sme vyssiu strednu triedu preskocili....
s tymi triedami to automobilovy svet pokaslal,,, to hnanie sa za rozmermi sposobilo ze dnes nas strednu triedu od luxusnej deli len 20cm....gratulujem......vyssia stredna fakticky zanika....okrem nemeckej trojice.