Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel chystá návrat Omegy v roce 2013

Opelu nestačí poměrně velká Insignia a připravuje návrat Omegy. Techniku zdědí po Cadillacu XTS.
Zpět na článek
24. 7. 2012 13:11
24. 7. 2012 13:23
24. 7. 2012 13:33
24. 7. 2012 13:57
24. 7. 2012 16:25
24. 7. 2012 14:01
24. 7. 2012 16:19
24. 7. 2012 16:30
25. 7. 2012 11:44
24. 7. 2012 18:32
25. 7. 2012 19:00
26. 7. 2012 04:08
24. 7. 2012 13:11
No,no,no...
celková délka určitě přesáhne 5,1m???!!! To neeeeeee,to je fake >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - JGucci
24. 7. 2012 13:23
Re: No,no,no...
no Saab 9-5 mel myslim taky rozvor shodny s Insignii a na delku presahoval 5 m....

Proc GM u Saabu 9-5 jen nevymeni znácky za Opel ? Vzdyt 9-5 je nadherny auto!!!
24. 7. 2012 13:33
Re: No,no,no...
To je...,nebo bylo... :yes:
Avatar - Balkan
24. 7. 2012 13:57
Re: No,no,no...
mozno aj to...ale ja nesuhlasim s nazorom ze to bude z Cadillacu XTS, a designovo rozhodne, skor to typujem na nejaky Buick,mozno aj LaCrosse novy- ved ten ma presne okolo 5,1 m dlzky a predny pohon
24. 7. 2012 14:54
Re: No,no,no...
Tiez si myslim, ze to bude najskor preznackovany Buick LaCrosse
[odkaz]
24. 7. 2012 15:11
Re: No,no,no...
Sorry, ale LaCrosse je rebrandovaná Insignia...
Avatar - Uhlik
24. 7. 2012 16:25
Re: No,no,no...
Nie, Insignia sa v USA vola Regal, LaCrosse je vacsi model.
24. 7. 2012 17:07
Re: No,no,no...
Presne tak, Insignia je Regal ([odkaz] ) Niekto tu mal prilis rychle prsty :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 7. 2012 13:23
podla mna to nebude len opel ktory sa vrati do vyssej stredn
signum uspesny nebol - v podstate to bola taka vacsia predlzena vectra, uvidime co prinesia uz kompletne nova omega - opel na to ma,

renault ma latitude a mam pocit ze aj citroen chysta nieco vacsie ako C5....

skoda ze terajsia stredna trieda je uz taka velka ako kedysi vyssia stredna.....nepochybujem ze ak by toto blbnutie a nahananie rozmerov v strednej tirede nebolo tak by vacsina znaciek v pohode ponukala aj auta vyssej strednej triedy ako kedysi omega safrane C6 607 Alfa 166 a pod.

Lenze trend je taky ze stredna trieda sa natiahla az kdesi na uroven 4,7m...proste hovadina... no a dlzkove rozdiely medzi vyssou strednou triedou a luxusnou triedou dnes predstavuju milimetre....to sme dopadli... ;-\ ved medzi niektorymi autami strednej triedy a autami luxuxnej triedy nie je rozdiel ani 20cm..... toto by sa kedysi nemohlo stat....aby medzi autom strednej triedy a autom co je o dve triedy vyssie bol rozdiel len 20cm.....

skoda superb - stredna trieda dlzka: 4838mm
mercedes S - luxusna trieda dlzka: 5076mm

dlzkovy rozdiel? len 23,8cm - a to sme vyssiu strednu triedu preskocili....

s tymi triedami to automobilovy svet pokaslal,,, to hnanie sa za rozmermi sposobilo ze dnes nas strednu triedu od luxusnej deli len 20cm....gratulujem......vyssia stredna fakticky zanika....okrem nemeckej trojice.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Balkan
24. 7. 2012 14:00
Re: podla mna to nebude len opel ktory sa vrati do vyssej st
pretoze nemci tento system vymysleli a oni jedini ho aj este ako tak uznavaju. Francuzi a Svedi maju medzihybridov kolko chces. v USA je to bud mid-size alebo full-size. A Superb by uz asi bol full size sedan. S, BMW7 a pod su luxury. Cadillac XTS, Lincoln Town Car, ale aj CHrysler 300 su full size
24. 7. 2012 13:32
Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Omega byla ještě z generace aut , který při minimální ůdržbě v pohodě několikrát objeli zeměkouli . Takový auta se dnes už nevyrábí . Bohužel
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
24. 7. 2012 13:33
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
stara omega bola napoly americke auto....takze z toho vyplyva ze s amikmi to nie je az take zle co sa tyka spolahlivosti :yes:
Avatar - JDM
24. 7. 2012 13:40
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
přesně tak :yes:
Avatar - Balkan
24. 7. 2012 13:56
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
a kto povedal ze je zle?ja by som povedal ze opak je pravdou...US auta patria( ato konkretne znacky Buick a Cadillac) medzi najspolahlivejsie
26. 7. 2012 04:00
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
To kazdopadne, rekl bych, ze maji nejakej model mezi prvni, maximalne druhou stovkou nejspolehlivejsich aut. A kdyz ne, tak by mely mit.
21. 3. 2013 19:58
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Prvni pulka ta nemecka napr. Bmw motor, ktery dodavali do omegy, nebo solidni podvozek, rizeni, brzdy atd.. bylo velmi dobre ta druha pulka americka bylo jak vsechno u americkych aut -- srot. Proto je opel nejhorsi nemecke auto, pre vztupem GM byl opel daleko pred svoji konkurenci
24. 7. 2012 15:29
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Já si myslím, že k tomu je stavěně úplně každé auto s výjimkou smartů a podobných městských vozítek...
26. 7. 2012 04:03
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Nepodcenuj Smarty, obvod Zeme je cca 40tkm, ani nechci pocitat, kolikrat to dalo moje auto...
24. 7. 2012 17:47
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Tak teď je šance, že tohle jméno "Omega" bude zpět. Za mě super, koukám, že Opel se zvedá z popela ;-) :yes:
24. 7. 2012 18:17
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
omegu mám rád, ale tohle je blábol roku. Omega stejně jako všechny Opely brutálně rezla, a se spolehlivostí byla pěkně na štíru. Zejména proto se prodávala míň než opel chtěl a proto nebyl následovník, Na omeze z roku 94 (nová B) a z roku 97 (stále B před faceliftem) je spousta jiných dílů, protože to auto jaksi dovyvíjeli během živtoního cyklu. Byl to pravej mor pro majitele. s nespolehlivými motory rychle opotřebenými díly apod. mimochode i proto to bylo svýho času s nejrychleší ztrátou hodnoty vůbec.

Jinak nevim komu to chtěj prodávat s jejich imageí. Opel je rád že horko těžko žije a už zase vymýšlí ztrátové podniky. Proč se asi z obou vyšších segmentů v minulosti stáhli. Tipuju, že proto, že by to byl výnosný podnik, to nebylo. A co se změnilo od doby ukončení výroby omegy? Opel byl málem prodán, neví jakou továrnu zavřít dřív. A dělá hezčí auta. Ale to do vyšší třídy nestačí. Tam se prodává status a ten mají jen mercedes,BMW a audi. Určitě né masovka jako opel.

To VW jde na to líp. Udělal derivát passata, který prodával jako lepšího passata, ten se chytl a teď jej od passata postupně odtahuje, ale své zákazníky už má a získává další. Vsadím se že příští CC bude již výrazně nad Passatem.
24. 7. 2012 21:15
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
:yes: :yes:
25. 7. 2012 01:04
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Jojo, omča byla můj sen... Měl sem ji pak jako ojetinu s kámošem, já MV6 on 2.5TD. Mě se nesrala, jemu hrozně, rezla nám oboum jako kráva ale na svojí dobu to byl nevídanej kočár. :yes:
25. 7. 2012 18:57
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
:yes:

To co předvedl Karel6 je syndrom - "jó to za nás, když jsme byli mladý, to byly zimy"

Jinak stará Omega byla nádherné nadčasové auto s interiérem, který je pěkný i dnes.
21. 3. 2013 19:55
Re: Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš
Opel mel perfektne vyprojektovane auta castokrat pred konkurenci, ktere znicili americane drastickym setrenim na materialu hlavne GM manager Lopez. Americane nikdy nepochopi proc nemci nekoupi napr. pracku whirpool ktera se trese a rezavi po 2mesich ale radeji drahou miele. Podobne z autami, opel vyprojektoval nejlepsi auta ve svoji dobe jako calibra, vectra, omega, astra ale diky obrovskym problemum a tzv lopez-efektu defakto skoncil. Jeste pred par lety astra prodavala podobny pocet aut jak golf, dneska ma opel tak znicene jmeno ze uz ho nikdo nechce. Skoda
24. 7. 2012 14:01
Haldex
Elektronický ovládaný diferenciál od Haldexu?
Rozbalit vlákno
0
24. 7. 2012 16:19
Otázka dne:
.... pokoří nový Opel Omega bájnou hranici pohotovostní hmotnosti 3 tuny? ;-) Já myslím, že snad i jo... Zahřívací kolo v podobě Insignie dopadlo poměrně slušně, takže může me být plní očekávání :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
24. 7. 2012 16:30
Re: Otázka dne:
Pokud bude na platformě Cadillacu tak současného bumbrlíčka vyšší střední, tedy Lancii Themu, nemá šanci ohrozit. :-)
24. 7. 2012 18:59
Re: Otázka dne:
s Themou to hlavně bude lítý boj o předposlední místo v prodejních tabulkách >:-[]
25. 7. 2012 11:44
Re: Otázka dne:
:-) :-) :-)
ale manageri si udelaji carku za aktivitu
25. 7. 2012 19:00
mokrej hadr
Viděli jste ty inzeráty pod článkem?

Omega z roku 2004, najeto 23 tis. km, cena 340 tis. Kč >:-[] >:-[] >:-[]

Omega z roku 1999, najeto 111 tis. km, cena 195 tis. Kč >:-[] >:-[] >:-[]

Jsou úplně vyšinutí ti co to prodávají, nebo se skutečně najde idiot který to koupí?
Rozbalit vlákno
1
26. 7. 2012 04:08
Re: mokrej hadr
Jak idiot? 23tkm, to je funglovka, urcite to je po nejakym duchodci , byvalej automechanik, jedno z mnoha aut, co mel, garazovany... bla, bla, bla...