Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Faceliftované Audi R8 je oficiálně odhaleno (foto + video)

37 komentářů

npc
tak R8 cka je nadcasove auto, at uz designove nebo technikou.
Snad jim ten desetivalec jeste nejaky patek vydrzi v nabidce.
Avatar - theolli
theolli
tady je auto,technika,exclusivita [odkaz] tomu tenhle německej křáp nesahá ani po ventilek! >😒]
jossalito
To chce mít v hlavě řádně vykradeno, aby byl člověk schopen srovnávat vyprodanou Toyotu s dvojnásobnou cenovkou. >😁
Žes tam nedal třeba nějaké Pagani. >😁 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to vtipalek
:yes:
Avatar - white label
white label
svatá prostoto...
npc
:yes:
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Nie, ze by som sa siel zastavat R8... ale mas prakticke skusenosti aspon s jednym z nich? Vies, ze LFA je limitka a cenovo je viac ako 2x drahsie oproti R8?

+ Design je subjektivna zalezitost. Niekomu sa pacia priame linie Audi, inemu extravagancia Lexusu. Ty ventilek... 😄
Avatar - theolli
theolli
A co že je to limitovka asi 500ks,jinak to jsou cirka třídně stejná auta,jen Lex je technikou a tím motorem jinde,je to jiná liga.(samozřejmě i cenově) ,co AM,AMG a jiné,nemyslím že R8 je něco z čeho bych se posadil na * jak ti slintalové tady!
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Porovnavas neporovnatelne... ako v tvojich ostatnych prispevkoch na diskusiach. Neviem o co je napriklad LP560 Superleggera horsia ako LFA. Pre teba to bude priepastny rozdiel, kedze na okruhu zajastis minutove rizdiely? V com je LFA technicky a motorom ina liga?

Este raz, ak by to nebolo tak jasne. Je to limitka a 2x drahsia. Preto sa pytam, ci si mal moznost vyskusat podobne auto, ked by ta R8 V10, SLS oproti LFA "neposadili na pr*el".

Sam jazdim japonca a JDM produkciu uznavam... nebudem ale slepo tvrdit, ze su najlepsi na svete, ci NSX, ci LFA ... ked LFA (myslim seriovy model, nie N-package za symbolickych 400.000+ Libier) na okruhu rozbije aj nasobne lacnejsie GT-R ... 😉
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
6 mega sem, 6 mega tam... :-!
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Problem? 😄 Dalsie kolo... 1992 Honda Civic 1.4 vs 2010 Ford Focus RS. V podstate rovnaky princip.
Avatar - Ham.
Ham.
.
figurka
[odkaz]
:-!
Maty10
Chlape nemůžeš srovnávat GTečko se supersportem, ale jinak drsnej rozdíl.
Avatar - white label
white label
Když tu někdo může srovnávat R8 s LFA, pak už se tu klidně může srovnávat všechno se vším... 😉
figurka
Já vím. 😉
Avatar - boost.
boost.
Paže máš silné, ale něco ti chybí. 😄
Avatar - white label
white label
>😁 :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To jo, nechtějme vidět jeho stehení a lýtkové svaly. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Až na to, že LFA je o dost dražší než Aventador. A navíc LFA na okruzích dostává ranec od daleko levnějších strojů. Podívej se na časy na NS kde standardní LFA má čas 7😁8, to je čas který překoná kdejaká plečka za třetinovou cenu (třeba GTR, 911 GT2, GT3, Italie a třeba i ten německý křáp R8 etc.). Takže poměr cena/sportovní výkon je docela tragický. Za ty peníze nemá to auto ani správnou koncepci supersportů (motor uprostřed) ale levné řešení s motorem vpředu.
flipmode
Pojd...svezu Te v tom nemeckem krapu at zmenis nazor >😒]
Avatar - white label
white label
Jako správný samuraj nemůže sedat do evropských vozů, musel by pak spáchat harakiri...a názory už vůbec měnit nemůže. >😒]
npc
:yes:
jossalito
R8 byla originální už v době svého vzniku, FL to nijak nenarušil a auto posunul dále. Pro mne je to jedno z nejpěknějších supersportovních aut. Hlavně pro 5.2 V10 mám slabost. :yes:
Avatar - boost.
boost.
A s manuálem to musí být vůbec slast jezdit. :yes:
oldrt11
když r8 nepoužívá originalni quattro, ale torsen, tak by se redakce mohla tematu lehce dotknout..., ale stejne asi manzelka fialy kouka, co takove pokazene shoppovani dokaze...
p.s srovnani s lfa asi fakt neni na miste... jak rekl hammond "... lfa is an engineers wet dreams, it´s car from an other planets!"
p.p.s. mimochodem lfa byla v chcáči o 1 sec. pomalejsi, než v10 na suchu, a na suchu za ni zustala i 433, dalsi za lfa na mokru bylo az o 3 sec. pomalejsi LP560-4 (taky stoji 3x min...) a motor v r8 je, tusim, stejnej...
vanos
LFA je supersport se snad nejhorším poměrem cena/výkon za posledních 10 let. I taková R8 GT je jak na NS, tak i na Hockenheimringu rychlejší (o 4, resp. 2 vteřiny), a to s poloviční cenovkou.
oldrt11
no, nejsme mali kluci, a tak vfm u supersportu necham bez komentare... nemuzu si pomoct, ale uvest r8 gt "i", tj. jedna z mnoha, je zu viel-jedna se o top 2012 verzi r8 (s lizatkama i na bocich), a to by v quattro gmbh museli bejt extra lemplove, kdyby ty 2 roky promrcasili. fakt ale je, ze uz v dobe vzniku melo lfa launch˙ control na pytel (na 1/8 mile s pevnym startem bylo rychlejsi i gtr)
Avatar - white label
white label
Definuj, co je podle tebe "originální quattro", respektivě která jeho generace? Většina lidí si to tzv. "originální quattro" spojuje právě s Torsenem, i když tam úplně původně nebyl...
Mimochodem právě R8 Torsen nemá, má viskózní spojku.
oldrt11
takze mistre, trochu zupak, ne-prosit te neucili? ale, co...
origo quattro-podel: motor a prevodovka podelne a sila se prenasi pres prevodovku do mechanickeho stredoveho diferencialu, ktery ji deli mezi prední a zadni napravu (pochazi to z iltisu); prvni seriovka 1980 v B2
torsen quattro-podel: stredový diferencial místo manualu, tj. reakce na jizdni podminky; při optimu 50/50 (vetsinou, ale ne vzdy) a pri extremu v prilnavosti max.: 66-80 (dle prevodoky); vada torsenu: tezky predek (a to je fakt!)-prvni seriovka 1988 v C3
píár quattro-halde😜ricne: síla jde primarna na predek, eh stredová spojka-haldex-s omezenou svornosti (ne diferencial)-prvni seriovka 1998 v (asi) A3 jako 4motion
existuji 4 gen., kazda ma vylepseni ci upravu, at uz jde o vazbu na man. či aut. zamek, abs, rychlost jizdy, absolutni prokluz, automat/manual, spoluprace s zadni sperou
p.s. v "peti" vetach to "definovat" nejde, to chapes, ne? cili za chyby ve vykladu (a ze asi jsou) se predem omlouvam...
Avatar - white label
white label
Díky mistře, tos nemusel tak rozepisovat, ptal jsem se jen které quattro považuješ za origo, takže to původní, ještě bez torsenu.
Hlavně by mě zajímalo, kdes přišel na ten Torsen v R8? Jak sám píšeš: "...když r8 nepoužívá originalni quattro, ale torsen..."
oldrt11
za prve: mistre je moje. jinak, je fakt, ze to byl predpoklad, nebot centralni torsen melo r8 v10, ve verzi le mans (normal 40/60, extrem 20/80-70/30)-ze by viskozni spojka-pokud jo, tak ohledne chyb viz vyse... ok?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Torsen, viskooo co?? Důležité je, aby to dobře vypadalo v Pařížské, ne? >😁
chickenek
Tak nevim cemu rikat facelift, posle dobou Audi meni jen svetla viz A4, A5 a R8... trochu zklamani...
Avatar - white label
white label
Co bys chtěl u podobného auta měnit na designu, pořád to musí být Audi R8, co by sis tam představoval jinéh👋nového, ledvinky z BMW, nebo plechové vlnobití... 😉 >😒]
_MT_
Co je podle tebe facelift? Má jít o omlazení, odstranění vrásek a nedostatků.