Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Výroba aut v ČR v 1. pololetí roku 2009 klesla o 11 %

12 komentářů

Johnn
Konkrétně třeba Čína,nedávno zde proběhla zpráva o rekordním prodeji v Číně za první pololetí,prodej byl asi 46000 aut.Toto množství některé automobilky na čínském trhu prodají za JEDEN měsíc,né za půl roku.Za rok se v Číně prodá 10 milionů aut,takže Škodovka tam bude mít tak pouhé 1%,které vyzdvihuješ až do nebe.Takto je to ve většině zemí.Co je pro Škodu rekordní je pro jiné běžná praxe.
Johnn
No tak pokud se nemýlím tak na Slovensku má Škoda velký tržní podíl (tradice ze společného státu,ale hodně už ztratila).Těžko bude mít tím pádem větší tržní podíl v Rusku,Číně,Itálii,Francii,Španělsku,atd.… snad chceš říci,že je tam nejprodávanější alespoň dovozová značka?Že má třeba kolem 20% podílů trhu?Všude se pohybuje v řádu procenta,maximálně dvou.Prodá tam méně než třeba korejské automobilky.
Na to J.D.Power dej odkaz.Já ti dám také jeden.[odkaz]
BeranK
Všechny trhy, co jsi jmenoval jsou před Slovenskem, V Rusku a v Číně se prodá víc škodovek než u nás a Francie, Itálie, Španělsko (o GB ani nemluvě) jsou před Slovenskem stejně jako Polsko nebo Indie. V případě Francie a Itálie mně ta čísla docela šokovala, ale větší bomba byla aktuální anketa JDPowers o spokojenosti zákazníků ve třech hlavních evropských zemích - ve Francii snad dokonce škodovka vyhrála jednu kategorii (tuším to byl Roomster - v zemi Berling a Modusů) a dobře si vedla i Oktávie II. Jinak k tomu Německu, když Němci berou škodovku jako levnější VW, který vlastní, proč se stejně nechovají k SEATU? A proč berou Ford a Opel jako německou značku, ačkoliv např. Ford to má rozhozené po celé Evropě (GB, Belgie, Španělsko, Polsko a teď i Rumunsko) a Opedl patřil do GM, podle téhle logiky je to obojí "Amerika".

Jinak co by pravidlný sledovatel DSF - v Automagazinu při prezentaci nového Pola byly jako hlavní konkurenti uvedeni - der kleine Tscheche - Fabia a potom Ford Fiesta a Opel Corsa. K Fábii bylo řečeno (na rozdíl od místních "znalců"), že jeho kvalita je stejná jako u Pola a část jeho motorizace pochází z Čech.
Johnn
Má to jednu chybu,že německý trh,je domácí pro vlastníka Škody (bráno jako levnější VW).Zkus trhy,které nemá s těmito firmami,nic společného.Velkou Británii,Itálii,Francii,Rusko,atd.
BeranK
Dal ti nějaký majitel škodovky přes zadel, že se tady tak vztekáš. Ale předvěď ještě nějakou kreaci - blb wolf se tady už radši moc neukazuje, tak bys ho mohl nahradit. Jenom se přece jenom musíš víc snažit....
BeranK
Ty toho o těch autech asi moc nevíš, zejména pak op prodejních číslech a podílu na trzích. Ten slovenský je marginální (cca až 13) a ten český je tuším 5. Hlavním trhem pro škodovku je Německo - přes 100 tis. aut ročně, 8x tolik, co na Slovensku.

Jinak naštěstí ne každá Slovák je blb, tak mluv jenom sám za sebe a nás Čechy můžeš vynechat úplně. O fleetových prodejích taky víš starou belu, holt máš asi nějaký komplex méněcenosti z nějakého cesťáka s Oktávii s mříží a neustále tady s tím jenom otravuješ.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Johnn
Nikomu nic vysvětlovat nemusím.A tebe ta kija ze Žiliny také hodně dráždí,že ji často zmiňuješ,aniž by k tomu byl důvod.Nevyrábí ani u nás a sousedních automobilek je hodně.A vlastně má i u nás nad jedno procento,dokonce i v té Velké Británii (jako nestranná země,není to domácí trh,ani tam nesídlí vlastník),takže je steně kvalitní jako Škoda.Takže ať si každý vybírá co chce. 😉
se ti divím, že to trotlům vysvětluješ...ještě jim třeba něco o tom, jaké % HDP udělá autařina,kolik % zahr. obchodu=e😜ort...ale to je jako házet perly,proč...navíc nejlepší auto je kija ze žiliny,to ví přece každý,to je už i ve slabikářích >😁
nechme děti mávat ručičkama,kopat nožičkama,stejně lejno zmůžou :yes:
Johnn
Ale no tak.Trochu hrdosti na náš český výrobek,i když vlastně asi není český ani z poloviny,ale produkují ho alespoň české ruce (nebo polské,ukrajinské,nebo které raději Škoda zaměstnává nebo zaměstnávala?).Neprodává se pouze dvěma národům,ale i dalším.A je vidět že prodeje ve vyspělích zemích jakou je třeba Velká Británie kde dosahuje podílu trhu kolem jednoho procenta plně odpovídá kvalitám produktu. :-!
stejne zije len vdaka blbosti dvoch narodov a podivnej politike pri podpisovani fleet zmluv
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.