petrumre, dneska si na mě "dovolovala" už i Fabie Junior. Pravda, bylo to ve městě a z kopce, ale duševní pochody toho řidiče stejně nutěj k zamyšlení. Stejně tak jako ty tvoje. >:D
Lepší být labilní z vedra, než mít "debilní" příspěvky vedro-nevedro... ;-)
Jinak HTP a zaplá klima = vražedná kombinace pro "dynamiku" takového vozu... >:-[]
Nevím jak Ronault ale můj životní čas byl těsně pod 13 vteřin, ale to jsem byl ještě mladej a krásnej... >:-[] A jestli tě zajímá Cooperův test, tak na střední jsem měl 2750 metrů. Kolik jsem hodil krikeťákem už si nepamatuju... >:D
No, nevím jak v Evropě, ale v Česku mají poněkud přestřelené ceny ...
To bude asi jeden z důvodů slabších prodejů a následně i slabších hospodářských výsledků.
Abys tohle mohl napsat, musel bys si projít všechny modely v nabídce, nedělat závěr třeba jen na základě nového Focusu. Došel bys k závěru, že Ford rozhodně přestřelené ceny nemá. A nakonec ani ty prodeje v ČR nejsou tak špatné.
ale hlavně se postav nohama na zem. Společnosti Ford jsou nějaké prodeje v Česku u p.... V evropských číslech je to jako plivnutí do přehrady :-!
Navíc ano, CENÍKOVÉ ceny V ČR jsou neúměrně vysoké. Ty tržní jsou naprosto ok. Jenže tu všude nevisí reklamy a každou reklamní přestávku nikomu nevalí do hlavy kecy o neodolatelnosti a nejlepších vozech v celém širém rodném vesmíru 8-s
Zjednodušeně řečeno - reklamu na Ford jsem neviděl ani nepamatuju...
Lenze tento mikrosvet v CR asi pukazuje na problemy v globalnom meritku. Ludia prestali kupovat nove Fordy v takom pocte, ako doteraz - myslim Focus, Cmax a asi aj Bmax.
Hlavne by to konecne chcelo clanok, ktory by jasne povedal, co sposobilo 50% prepady zisku - uz vieme, ze je to EU, ale ktore modely, pripadne ktore tovarne alebo ktore technologie a ktore krajiny.
Nový Focus se prodává lépe než starý. Je druhý ve své třídě. Chápu, že se někomu nelíbí, ale nemusím hned kvůli tomu vyhlašovat, že za poklesem zisku je design nového Fucusu. Pokud by byl design jiný, tak se třeba nelíbil těm, co si hi koupili teď. Za poklesem zisku jsou nižší prodejní ceny a pokles trhu v Itálii, Španělsku, Francii, Portugalsku,... Značky, které se na těchto trzích moc neprodávají, pak tento propad skoro nepocítí - např. H/K, Škoda.
Praveze ceny Focusu su vyssie, nez boli u II-ky. Pred asi 2ma mesiacmi som skladal vybavu na FFIII a Golf 6 a Golf vysiel o 3tisicKc lacnejsie a mal niektore prvky, ktore do Focusu vobec nebolo mozne mat. Asi je toto ta cenova vojna o ktorej hovori Sergio Marchionne ;-) Predaj Focusu ide dobre v USA a isiel dobre v niektorych EU krajinach. U nas som zatial ziadnu tabulku nevidel, ale co mam info, tak sa predava podobne slabo, ako ked prisla IIka v 2004-tom. Predaje sa rozbehli az po -plosnych- zlavach, ktore teraz nechcu davat, mozno tak individualne, ale dizajn bol niekde uplne inde vtedy, takze cas ukaze.
Možná jsme si na ty dnešní nízké ceny už tolik zvykli, že jsme zapomněli, kolik stál kompakt ještě před pár lety a jaká tam byla výbava. :-)
I dnes se už u nás dá koupit Focus pod 300 000,-, což už je docela blízko výprodejovým cenám končícího Focusu.
320 000,- za Focus kombi s 1.6 - klimatizace, rádio, vše v elektrice mně přijde naprosto v pohodě. Ani prodeje nejsou v porovnání s konkurencí zase tak špetné. Jen se na tom při těch cenách nedá vydělat. Ne každ˙ staví auto jako lowend. H/K dokáže při těchto cenách vydělávat.
A kde? ...cenikova cena za Trend v nesjlabsi 1,6 je 370tis. po oficialni sleve. A to neni zdaleka v elektrice, jen predek a za mlhovky se taky plati zvlast automatickou klimu ani nepocitaje...
A ze by mi dali s fleku u prodejce slevu dalsich 50tis. se mi taky moc nezda
naše cena 323 000 Kč
ceníková cena 462 890 Kč
sleva (30,2%) 139 890 Kč
druh nové
rok výroby nový vůz
barva
červená
najeto 0 km
palivo benzín
převodovka manuální
objem 1596 ccm
výkon 77 kW
Výbava (řazena abecedně)
6 x airbag
ABS
Brzdový asistent
CD přehrávač
centrál dálkový
Centrální zamykání
Dělená zadní sedadla
el. přední okna
el. zrcátka
Imobilizér
Klimatizace
Manuální převodovka
Multifunkční volant
Nastavitelný volant
originál autorádio
Otáčkoměr
Palubní počítač
Posilovač řízení
protiprokluzový systém kol (ASR)
senzor světel
stabilizace podvozku (ESP)
Střešní nosič
Tónovaná skla
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
venkovní teploměr
Vyhřívaná zrcátka
Zadní stěrač
záruka
Pokud davaji prodejci jeste takove slevy ze slevy, tak to ujde. Nicmene trend je dost chuda vybava, jen zakladni veci a ghia uz je docela draha. Chybi mi neco mezi.
Kríza, neuspokojivý vývoj trhu....ak majú celkový prepad cez 50% a Amerika to ťahá, o koľko im klesli zisky v Európe? Nie sú dokonca v strate? Ešteže je na čo sa vyhovoriť. Všetci majú taký pokles? Sťažuje sa VW na krízu? Chyby by mali začať hľadať u seba...
Koľkokrát tu boli kritizovaní Renault a Citroen za experimenty prevádzané priamo na zákazníkoch prostredníctvom nezvyklých prvkov a dizajnu na sériových autách - experimentovanie Forda s európskymi zákazníkmi mi pripadá podobne mimo... Vo svojej dobe bola aj Sierra odvážna, jednička Focus tiež mnohým vyrazila dych, Scorpio už bol vyslovene úlet stranou... Ale čo predvádzajú dnes - Ford snáď už nevie spraviť pekné auto, ktoré zákazníka svojim vzhľadom osloví...
neodpustím si poznámku, Sierra měla nadčasový design (profil+proporce), který potom 20 let všichni vpodstatě kopírovali, a rozdíl mezi designovými experimenty Fordu a frantíků je ten, že frantíkům se to nikdy nepovedlo, nenapadá mě jediné francouzské auto, které je pěkné.
Nový Focus je super, nejvíc se mi líbí ve verzi hatchback (škoda, že není i třídveřový), přesně tak si představuju kompaktní hatchback nižší střední.
Prostě se zachoval jako když maloval obraz. Zákazník si přeje hory, vodopád, potůček, srnky, kachničky, Bambiho, blesky, červánky i duhu - tak proč mu to nedat ? Všichni lidé na celém světě přece touží po tomtéž obrazu míru a spokojenosti. A výsledkem je - FoFo III hb.... :yes: >:D >:-[]
Bohuzial sa do toho namontovali Americania a spravili 2 veci - dizajn (ze ti hambac z ruky vypadne) a Microsoft Sync co sam zavola na 112, ze ti spadol ten hambac (a potom sa restaruje) 8-s:no:
Dizajn je kontroverzny, ale neviem, ci to je iba u mna Fordistu, ze ked idem starym Focusom po okreskach a zrazu sa v spatnom zrkadle objavi novy cerveny FocusIII tak normalne spozorniem a musim uznat, ze to auto hned zaujme a ma urcite dynamiku v dizajne. Ze okolo mna presiel Golf ani neviem, zato doma na plagate vyzera velmi dobre.
vypadají divně, jakoby designéři nevěděli jak dál tak prostě na auto naplácají co je zrovna napadne a doufají, že to nebude zase taková prodejní tragédie aby je kvůli tomu vyházeli. Tomu designu chybí jasná vize. Třeba první Focus vypadal na svou doby nezvykle, ale ta nezvyklost byla daná jasným a čitelným designovým jazykem. Auto vypadalo dobře a nezaměnitelně, všechny křivky, hrany, vše bylo promyšlené a pasovalo to do sebe. Design byl i praktický. Ten dnešní kompilát je k pláči. Poslední Ford, který se mi líbí je Fusion - hezké, praktické skoroSUV.
Ani se nedivím, starší lidé už hůř vidí a tak si vybírají auta, kde ve výhledu nezavazí velmi šikmé a ještě zdvojené A sloupky jako u dnešních moderních kreací. Taky mnozí z nás neradi koukají přes vysokou hranu přístrojovky jako z ponorky.
P.S.: Ty duchnY našlY, doporučuji prvně dochodit první stupeň ZŠ a potom přispívat do diskuzí.
jezdim tedy jine auto nez Fusiona, ale pokazde kdyz o tom aute nekde ctu, tak pisou, ze je mimoradne spolehlivej. Jinak kamarad delal u nas prodejce u Fordu a rikal, ze na prodejich fusionu stal celej jejich business prakticky....Ford udelal podle me zasadni chybu, ze ukoncil prodej Focusu Classic a Fusiona, to byla auto co se prodavala...
Novej focus je vic nez rozpacitej, svym vzhledem, interier je mozna dobre postaven, ale rozhodne nepusobi solidne, vyjma ecoboostu nic moc motory....ostatne na silnici jich moc nepotkavam.