Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Oficiálně: Porsche bude desátou značkou koncernu VW

Dozorčí rady výrobců automobilů Porsche a Volkswagen podpořily záměr vytvořit společný koncern.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2009 15:19
Re: Milý figurko!
S tímto vaším příspěvkem (skoro BEZvýhradně) SOUHLASím..
A Lexus já mám docela "ráda" ;-) - a postavení této značky v Evropě je DOBROU ukázkou, že jde VÍCE o marketing, než ..
To s tou PALUBKOU je samozřejmě trochu "nadsázka" - ale CO tím myslím je vám určitě jasné..
PS: NEmyslím, že by vás "profík" za tu "předokolku" posílal do "blázince" - možná naopak bude RÁD, že KONEČNĚ potkal někoho "normálního" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2009 15:15
Re: Milý white label(e) ...
S tím antikvariátem máte (trochu) pravdu, ale pokud vím 2+2 bývalo 4 tehdy i dnes ;-)
PS: NEvím jak vy, al já ROZHODNĚ (a mnohem) "raději" PAGANI (než Panzani) :-)
27. 7. 2009 09:08
Re: Má OBLÍBENÁ a NEJmilejší Galino Tatjano ivanovno!
:yes: :yes:
27. 7. 2009 08:53
Re: Milý white label(e) ...
Hmm.... a proto motorističtí novináři řadí Audi vedle BMW a MB (ona stále dokola zmiňovaná německá prémiová trojka).
Kéž by to bylo tak jednoduché a "pouze" o technice. Bohužel (resp. bohudík) si k tomu musí automobilky vybudovat jméno, image a být "nějak" zapsány u "neodborné" veřejnosti.
Stačí se podívat na postavení Lexusu v EU. Zpracování, materiály, technika, to vše je na velmi vysoké úrovni (plně konkurenceschopné "zavedeným" značkám). I designově se postupně velmi posunuli od "kopie" MB do vlastního stylu. Tak proč je "prémiový" zákazníci nekupují více ? Lexus za prémii samozřejmě považuji, ale pořád mu chybí, aby ho "prémiová" klientela vzala na vědomí jako plnohodnotnou alternativu a zatím mu v tom nepomáhá ani špičková technika.
Ne Kylie, nemyslím si, že prémiový automobil je ten s palubkou z "nejlepších" materiálů, ale rozhodně si nemyslím, že na to, aby se auto stalo prémiovým musí mít "jen" výbornou techniku a pohon zadních kol. Bez toho "správného" znáčku na kapotě to nejde.
A děkuji za doporučení zajít do poradny, ale nehodlám být převezen do blázince až budu nějakému auto-profíkovi tvrdit, že až Aston udělá předokolku, tak to nebude prémie.
Avatar - white label
27. 7. 2009 00:57
Re: Milý (rádobyironický) figurko!
Neměla by ses aspoň občas věnovat více "Panzani", než "Pagani..."?! >:-[]
A nechodíš na ty "rozumy" spíš do antikvariátu, než do knihovny...? ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2009 17:12
Re: Milý (rádobyironický) figurko!
Ten "problém" je, že se zřejmě "domníváte", že to co jsem napsala jsem si zřejmě "z nudy" (mezi šitím a vařením ;-) ) VYMYSLELA.. :-)
.. přitom TO SAMÉ vám řekne (a LÉPE) každý studentík obor studující ;-)
PS: Že VY figurko, to NEchcete "vzít", nebo NEchce se VÁM tomu "věřit" - s tím já NIC NEnadělám
PPS: TAKÉ (o vás) NEpotřebuji více vědět :-)
JÁ si ta "pravidla" NEvvymyslela a buď se časem "odhodláte" a zajdete třeba do knihovny a "nastudujete", nebo si myslete "co chcete" (zřejmě to, že "prémiový" je TEN automobil, který má palubku z "lepších" materiálů :-)
VÍM že tohle téma je mezi lidmi docela "probírané", přitom když se zeptáte JAKÉHOKOLIV "profíka/odborníka" (různé "poradny" jsou dnes myslím poměrně "běžné") ... odpověď bude asi "jednoznačná"
Do budoucna připravuje přední pohon u svého "project i" třeba i bmw, a aston "svoji" verzi malé Toyoty - a asi to budou vozy s celkem "luxusně" zpracovaným interiérem, ale budou to JEN "drahé" malé vozy od "lepších" značek (NE "prémiové" vozy :-)
... i když je tak SPOUSTA "kupců" JISTĚ bude brát ;-)
PPS: Ach a ještě: "není zač" (a až se jednou "dozvíte", že to co jsem napsal MÁ "hlavu a patu" - tak se mi NEmusíte "ozývat", já budu RÁDA .. že /už/ "víte"
I když i JÁ bych ráda VĚDĚLA - JAK "rozdělujete" prémiové/NEprémiové značky (modely/motory) VY?!?!?
Pěkný den (i Horacio Pagani MOC dobře VÍ, proč NEdělá PŘEDOkolky :-)
26. 7. 2009 16:41
Děkuji Kylie
že si mi dnes v 11:45 osvětlila rozdělení automobilového trhu na prémii a ne-prémii, dle zvoleného systému pohonu.
Víc už vědět nepotřebuji (o tobě).
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2009 11:58
Re: Má OBLÍBENÁ a NEJmilejší Galino Tatjano ivanovno!
Já se NE"plánovat" měnit..
PS: Vy snad ANO? ;-)
Pěkné dny (a další pěkné "texty" přeji :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2009 11:49
Re: Milý white label(e) ...
To "dostaneš rozum" je jen (interní) "narážka" na to, že Galina chtěla ZKRÁTIT (no CHÁPETE to?) pracovní dobu POD 12 hodin denně!
PS: A každou 4tou neděli odpoledne VOLNO - no KAM bychom takhle "došli"?
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2009 11:45
Re: Milý figurko!
Když udělá stejnou "bubost" .. já nevím bmw - STEJNĚ tak to NEbude "prémiové" auto - ZÁKLADNí rozdělení je přeci dle KONSTRUKCE vozu (a ne podle "znáčku"! ;-)
PS: Pravda - asi VĚTŠINA lidí to "bere" spíše podle toho "znáčku" (a mnozí si prý koupí vůz i .. protože se jim líbila barva ;-\
PPS: Auto je NEJ"sofistikovanější" a NEJdražší "spotřebka" co si kupujeme a JÁ je má docela RÁDA (a než Piëch "proměnil" vw/audi z "originální přístup za rozumný peníz" na "unifikovaný přístup za drahý peníz", tak jsem vozy jako staré Scirocco, Corrado či Audi A80 - což bylo auto s nímž jsem POPRVÉ jela do "svobodného" česka - měla docela "v oblibě", svým "pojetím" mi byly SYMPATICKÉ - tak jak se někde v první polovině 90tých let ZMĚNIL "styl" značky - a začaly se ZVEDAT prodeje - tak u mne naopak přišel POKLES "zájmu" ;-\
To jsem ale (maličko ;-) ) ODBOČILA - prostě NENí to o "znáčku" na kapotě, je to o tom jaký ten onen model JE - a jedna značka může mít/má/mívá "tenhle" model :yes: a tamten zase :no: - to si alespoň myslím JÁ (ale já jsem BLOND ;-)
Pěkný den (po pár "nejistých" prvních zatáčkách v ZADOkolce - uvidíte JAK si ho "užijete" :-)
Avatar - white label
26. 7. 2009 11:31
Re: Milý white label(e) ...
Jsi tak velký lhář..., nebo jen bezbřehý optimista? :-! ;-)
26. 7. 2009 11:25
Re: Milý figurko!
Jak do toho nemám plést značky, když pořád tvrdíš, že díky přednímu pohonu (technika, fyzika), není Audi (značka) prémie ?
26. 7. 2009 09:11
Re: Milý white label(e) ...
Čekám, až dostaneš rozum, pak tu můžem v klidu diskutovat...
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 08:35
Re: Dnes NEmoc milý white label(e)!
ja pisem niekde, ze kolko stoja? Len som opisoval Fabie, ktore denne stretavam na cestach. >:D
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 08:17
Re: achjo:-(((
..Carreru 1.2HTP na podvozku Foxe - v letnej akcii s klimou zdarma, na hlínách a combi za cenu kratkej. A dvere sa budu otvarat na dve polohy:
1. najprv sa vyklopi vrchna cast dveri (sklo s ramom) - kto nevylezie cez pol otvorenych dveri, tak si otvori aj spodnu cast .....a celo to nazvu: G-door .....samozrejme zadne veko bude Twindoor >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 23:01
Re: achjo:-(((
Ono to NEbude (snad) až tak "dramatické", ale jinak mám trochu PODOBNÉ "pocity" 8-s :no: ;-\
Avatar - euro89
25. 7. 2009 22:46
achjo:-(((
Přál jsem si, aby to dopadlo naopak a Porsche vlastnilo Volkswagen. Nic na plat, takhle se z legendárnáho výrobce stane prostě "koncernovka" a já si ho připíšu na seznam značek, který nemám rád... :-( :no: Ale třeba si jednou bude moc GTI pořídit výbornou Carreru 1.2HTP na podvozku Foxe. >:D >:D A už teď se všichni těšíme na Panameru 1.4 TSI EcoFuel >:D
25. 7. 2009 22:02
Re: Porsche
Nenapísal som, že sú na odpis - akurát neprosperujú asi tak, ako by si majitelia predstavovali. V tom sú trochu rozdielni voči VW, Škode alebo Audi. V koncerne majú skrátka všetci istotu. A to by v dnešnom globálnom svete (do nejakého spolku spadol alebo spadne nakoniec asi každý), mohli niektoré značky Porsche skôr závidieť...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 18:32
Re: Milý white label(e) ...
Tedy GALINO! A mně ŽÁDNÉ poděkování?? ;-)
PS: Příště vám text už NEpochálím! 8-s
Ale i tak: Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 18:31
Re: Milý white label(e) ...
... že to občas není (na první pohled) poznat, ještě NEznamená že nemám PRAVDU ;-)
PS: Tatínek říkával, že NEJvětší "tajemství" je, že je (skoro všechno) právě NAOPAK (než se zdá) ..
.. praxe mne "naučila", že "na tom něco je" :-)
Pěkný den ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 13:47
Re: Močálem černým ...
Dáma SOUHLASí.. (a možná "podobně" to vidí/cítí) ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 13:41
Re: Milý white label(e) ...
Nu - POD Citroën C6 by možná opravdu "padl" ;-) , neboť to je (prozatimní) "vyústění" této konstrukce po 50ti letech praxe (a "cizelování/evoluce" této konstrukce - tomu se říká "know-how" :-) )
A (možná) by to tak OPRAVDU bylo - i když tomu asi VĚTŠINA lidí NEchce "věřit" ... a přitom by stačilo jen maličko "číst" ;-)
PS: S tím se NE"trapte" ;-)
Ještě NAD autíčky mám ráda hudbu (klasickou) a v autě na delších cestách si "klidně" pustím nějaký POPík :-)
Pěkný den
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 13:23
Re: Milý figurko!
1) NE"pleťme" do toho stále ZNAČKY (to je docela VELMi rozšířené klišé)
2) jde o KONSTRUKCi jako TAKovou - (teď to bude fyzika ... asi tak ze základní školy) pokud na přední nápravě "kombinujete" síly automobil "pohánějící" a současně "směrující" vznikají LOGICKÉ "limity/omezení" - je to "vhodné" pro "běžná/normální" auta (s určitým výkonovým/točmomentovým maximem) a ať děláte cokoliv "cítíte" to v řízení vozu - PROTO jsou VŠECHNY "lepší" nebo chcete-li "prémiovější" a také "sportovnější" vozy ZADOkolky (a TO mi poněkud "uráží" u Audi, neb JEDINÝ důvod oné konstrukce "2 v 1" je nižší výrobní cena)
PS: Co se týče Citroën - tuto koncepci uvedl jako PRVNí a do "maxima" jí dotáhl L.P. 1955 v modelu DS (i když se to asi NEzdá, od té doby jsme v celkovém "pojetí" vozu NIKAM NE"postoupili", další a další verze jsou JEN a POUZE "evolucemi" této konstrukce.
PPS: Věty jako "... rázem by automobilka padla .." - sorry, ale to není ani ffftipné ani nic jiného - JEN se "odkopáváte" že jak o konstrukci tak o historii automobilismu moc NEvíte (tak to "řešíte" rádobyvtipným "popichováním" ;-)
Tak jak jsem to napsala to prostě JE (a "profík" by vám to uměl "vysvětlit" samozřejmě "detailněji" a "přesněji" a "náznaky" tohoto vysvětlení najdete třeba v těch posledních AUTO-OJETINY)
Přeji PĚKNÝ DEN (a bude-li v mých "možnostech" RÁDA případné další "podotázky" ZODPOVÍM :-)
neregistrovaný "carmik"
25. 7. 2009 10:23
Močálem černým ...
...kolem bílých skal. Osobně,na celou záležitost,mám svůj názor ale v běhu dějin je naprosto nepodstatný. ;-) Dámo a pánové všechno ukáže čas.
Avatar - white label
25. 7. 2009 09:43
Re: Milý Navtech(u)!
Ne tos Kylie špatně pochopil, padne až pod Citroen, nejlepší předokolkař přece může být pouze jeden a ten je (podle Kylie) už jasně předem daný... :yes: >:-[] >:D

P.S. Je velmi zvláštní, že někdo kdo tak zásadně bazíruje na "čistotě" konstrukce klasického uspořádání, si nakonec koupí předokolku, i když teda prý "nejlepší" na světě... ;-)
25. 7. 2009 09:20
Re: Milý Navtech(u)!
Takže čistě teoreticky, v momentě, kdy by Lambo, Bugatti, Ferrari, nebo kdokoliv z "exkluzivního" klubu vytvořil stylovou, drahou předokolku by rázem celé automobilka padla na úrověň Citroenu, jako nejlepšího předokolkaře ?
Avatar - white label
25. 7. 2009 01:29
Re: Milý Navtech(u)!
Tak jsem se na chvilku lekl, jestli tě to nějak
nero(v)zrušilo... >:-[] >:D
Avatar - white label
25. 7. 2009 01:25
Re: Milý Navtech(u)!
Konečně máš dnes taky pravdu...a hned dokonce dvakrát...
;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 01:20
Re: Milý Navtech(u)!
Schizofrenie je s MĚKKÝM "i" a jinak mezi SL a ML je docela VELKÝ rozdíl ;-)
Dobrou (teď už VÁŽNĚ! :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 01:17
Re: Milý Navtech(u)!
Ale NEroste - to je už delší dobu "setrvalý" stav (a vzhledem k finanční situaci a dalším - Buřtík byl ještě nedávno celkem "poblázněn" z Panamera, ale sotva se "vyléčil" z Bentley - i když to stále je JEHO "nejoblíbenější", tak další vw už NEchce ;-)
PS: A zatímco původně bylo "v plánu" objednanou Californii chvíli "používat" - dnes asi půjde ROVNOU ...
Tak TEĎ to máte "definitivní" a KOMPLETní ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 01:13
Re: Milý white label(e) ...
... a spousta profíků - proč si to většina ostatních "představuje" JINAK, to NEtuším..
.. prozradíte? :-)
25. 7. 2009 01:13
Re: Milý white label(e) ...
To to roste! :yes:
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 01:12
Re: Milý Navtech(u)!
Tak tady je to JASNÉ - to opravdu NEmám :-)
PS: NE vážně - když V12, tak raději 599 - to je dle mne VÝRAZNĚ "lepší" - od AMG je "optimum" právě 6.3 AMG - dle mne GENIÁLNí motor (a pro SL je také "tím pravým") :yes:
25. 7. 2009 01:11
Re: Milý Navtech(u)!
Ale je, jen nebuď skromnej! Škoda, že to neni prémiovej gazík >:D Třeba 4007-Bond, James Bond
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 01:09
Re: Milý white label(e) ...
Také jsem mívala "osobní" 4x4 (Subřenku) a vím že se tyto "verze" spíše "rozmáhají", ale MNOHO "znalých" a "známých" jsem tím již "odrovnala" - já RADĚJi řídím ten PŘEDOkolkový Citroën - on se totiž řídí "příjemněji" (nejlepší je ale Teddy - SL, pak Brumla, pak Bentley a ML - Maranello je trochu "mimo" - od velikonoc stojí "u prodejce" a "mimo" je i v řízení/ovládání ... a navíc STRAŠNĚ "řve" ;-)
25. 7. 2009 01:09
Re: Milý Navtech(u)!
O tý duši to tvrdí většinou ti, co nemají koule na 65. To neplatí pouze v případě SL pro váhu.
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 01:04
Re: Milý Navtech(u)!
To právě (bohužel) NE!
A-Klasse je "mist" a sice asi vydělává MB "penízky", ale jinak je to pěkná ukázka NEsmyslnosti označení "prémie/NEprémie" (neb SL a CL a MOC "nadějně" vypadá i SLS jsou SUPER"prémie" ;-)
Vůbec "rozdělení" dle ZNÁČKU na kapotě je "bubost" - tak jako OCENÍM R8 a UZNÁM že RS jezdí "bombově", tak řeknu že předokolka A4 1.9 TDi je pěkný "*" - a zrovna tak "ohrnu" nos nad C4 1.4 a i C5 1.8 (ale 3.0 HDi Exclusive Criollo si ráda dokonce KOUPÍM) - prostě "rozdělování" dle ZNÁČKŮ je prostě "pitomost" - je to o KONKRÉTNÍCH modelech a dokonce KONKRÉTNÍCH motorech (a výbavách) - NEvím jaké bude, ale Audi A1 na mne "prémiově" moc NEpůsobí (tedy asi tak stejně - ne-li hůř - jako Citroën DS3 ... zato DS5 by MOHL být OPRAVDU "prémiový" vůz)
"Vyjádřila" jsem se už "jasně"? ;-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 01:01
Re: Milý white label(e) ...
Ne, ale takhle přesně si to představuješ právě ty... ;-) >:-[]
Avatar - white label
25. 7. 2009 00:59
Re: Milý white label(e) ...
4x4 mám také, jen to "bohužel" není ten "gázik"... 8-s ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:55
Re: Milý white label(e) ...
... a to vám ještě řeknu, že 6.3 AMG má (dle mne) MNOHEM "více" duši/charakter, než 65!
PS: No mít vůz pro "každé" počasí je přeci NUTNOST (vy snad NEmáte "pro jistotu" nějaký ten "gázik"/4x4? :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:51
Re: Milý white label(e) ...
Vždyť na to jsem (i dnes) již "odpovídala"
Mít v nabídce KOMBINACI "klasického" ZADNÍHO a "všechno" pohonu mi příjde "ok" - kombinace 4x4 a PŘEDNíHO pohonu je vhodná tak pro Renault či Citroën - NE pro vůz "prémiový"
To jsou (samotné) ZÁKLADY konstrukce podvozků a byly "platné" (časově NEupřesněno :-) ) když mne to jako "malou" holčičku tatínek učil a jsou (na 100%) PLATNÉ i dnes.
Pokud na přední nápravdu "skloubíte" zatáčení kol/směrování vozu a současně i POHON je to VŽDY "z principu" kompromis (na MAXimum je od poloviny 50tých let "vyřešen" modelem DS a jeho následnovníky - to je ten NEznalými často "vysmívaný" VELKÝ přední převis - "víc" se s tím udělat NEdá).
Audi (bez ironie a bez "přehánění") je v tomto směru ve verzích předokolka konstrukčně HORŠí vůz ... než třeba ten Citroën C5 a 6 - že se lidé "chytají za hlavu", když to řeknu, to je jen z NEznalosti (a že Audi přeci "musí" být "lepší" - to je snad "logické" ;-)
Takže konstrukčně NEJlepší PŘEDOkolkou je v těchto letech Citroën C6 (a momentálně to "lépe" prostě NEjde) a cokoliv "NAD" ním MUSí mít pohon ZADNÍCH kol a přední se musí věnovat JEN "řízení/směrování"
TAKhle nějak ... jste si to "představoval"? :-)
25. 7. 2009 00:49
Re: Milý Navtech(u)!
No, tak teto nevim, jak je to se vzděláním o konstrukci podvozků, ale to je určující pro to, jak je vnímáná značka Audi ve světě? Doufám tedy, že pojem "německá trojka" není ve všech těch médiích, na který tady odkazuješ i ty brána s nadsázkou, nebo nějak jinak zavádějící. Pro mě je Audi plnohodnotná prémie stejně tak, jako že MB dělá A-class a přesto MB nikdy neřadím k citroenu.
Avatar - white label
25. 7. 2009 00:47
Re: Milý Navtech(u)!
Auta s "duší" jako je AMG mohou pochopitelně trpět také psychickými poruchami jako je schyzofrenie, tím by se dalo vysvětlit to rozdvojení "osobnosti" tohoto automobilu... ;-) >:-[]
Avatar - white label
25. 7. 2009 00:41
Re: Milý white label(e) ...
"HLUBOKO"... no nestraš..., nejsi dnes trochu přecitlivělá...
co se tě tak dotklo, že tě srovnávám s mariankem, nic jiného a zároveň pochopitelného mě totiž právě nenapadá... ;-)
Mnohem zajímavější a snad i konkrétnější by ovšem byla tvá případná reakce právě ten na druhý odstavec... :-!
25. 7. 2009 00:41
Re: Milý Navtech(u)!
Dvě? No to nám to roste! >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:38
Re: Milý Navtech(u)!
Asi "stárnu", neb mne tyto bla-bla-řeči nějak NEbaví..
PS: Už jsem vám říkala, že ta AMG máme vlastně 2? :-)
PPS: A Bristol ani JEDEN! 8-s
Dobrou :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:36
Re: Dnes NEmoc milý white label(e)!
Achich - tak až v "nové" 5ce.. ;-\
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:34
Re: Milý white label(e) ...
NE"překrucujete" to dnes (i na vás) "až MOC"??
NEvím čím je "způsoben" ten "rozdíl" ve vnímání Audi a ostatních "premiových" automobilek ve východní evropě, že to je ale VELKÝ rozdíl od západní je prostě FAKT (tak si třeba říkejte že je to tím že jste "inteligentnější" :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:30
Re: Milý white label(e) ...
Tak white - teď jste mne tím svým prvním odstavcem docel na...
Řadím vás tímto docela HLUBOKO a sbohem
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 00:29
Re: Milý Navtech(u)!
Až si "doplníte" alespoň ZÁKLADní "vzdělání" o konstrukci podvozků (a přestanete hodnotit hlavně podle materiálů na palubní desce)...
25. 7. 2009 00:19
Re: Milý white label(e) ...
Prémie je vlastně jen citroen a Bristol s vlastním motorem. To AMG jim doma jen vytírá podlahu. ;-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 00:08
Re: Milý white label(e) ...
Jo jo, škoda že nemá Kylie stejný přehled o motorizacích německé prémie, jako u C5/6...a Bristolu >:-[]
Avatar - white label
25. 7. 2009 00:06
Re: Milý white label(e) ...
Ono kdyby Audi začalo dělat ty zadkolky, byla by to stejně podle Kylie a mariaků jen trapná a nepovedená kopie BMW a MB...
Ale, že se např. BMW poslední dobou přímo vrhlo na verze 4x4 a navíc na podobném principu (s viskózní spojkou) jako je tady velmi často kritizovaný haldex VW, to už Kylie a místním mariankům jaksi nevadí...nevědomost cti netratí... :-! ;-)
24. 7. 2009 23:57
Re: Milý white label(e) ...
No 535d, ne? Teď frčí naftička >:D
24. 7. 2009 23:55
Re: Milý white label(e) ...
Že není Audi konkurence schopná si myslíš pouze ty a věřím, že k takové kravině se přidá ještě jeden exot a to je místní otloukánek mariánek. Piech jí prostě dobře znásilnil. ;-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 23:53
Re: Milý white label(e) ...
Zase mícháš jabka s veverkama...případný úspěch VW a Hyundai/Kia je založen na zcela odlišných prodejních "strategiích"...
a zdůvodňovat případný úspěch Audi ve "východní" Evropě "vymytýmí" totalitními mozky jejich kupujících, je spíš důkaz toho, že hranice tvých "inteligentních" konstrukcí jsou opravdu neomezené...
Nějak ti do toho ovšem nezapadá také velmi prudký nárůst "kreditu" Audi v západní Evropě (Německo, Rakousko, Švýcarsko atd.) :-!
24. 7. 2009 23:51
Re: Milý Navtech(u)!
Tak do auta ve stylu "zaplaťte, vezmeme do ruky kladívko a vyrobíme", by to byl fajn motor, ne?
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 23:45
Re: Milý white label(e) ...
CO mi na Audi "vadí" MOC dobře víte - ve verzích PŘEDOkolka (kterých se stále prodává VÍCE než 4x4) konkurenceschopná opravdu NEní
Já si zas myslím že se tu (NEzaslouženě) ZAPOMÍNÁ na vozy jako Jaguar - S Type po faceliftu bylo SKVĚLÉ auto za DOBROU cenu, XF je VÝBORNÝ vůz a XJ také NEvypadá špatně, některé modely Lexus mne také docela "berou" (ale asi NIKOHO dalšího ;-)
PS: Asi NEbude náhoda, že srovnávací testy Audi jsou skoroVŽDY jen 4x4 (byť se prodá více těch ...
Dobrou :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 23:38
Re: Milý white label(e) ...
... jak VY to (vždy) dovedete "překroutit".. :-)
PS: To je jen DŮKAZ, že to až tak moc NEní o "kvalitě/NEkvalitě", ale spíše o ... psychologii (a to Audi je docela DOBRÝ příklad až VELKÝCH rozdílů ve "vnímání/chápání/pohledu na věc")
PPS: To mi připomnělo, po pádu železné opony se v bývalé východní části začalo "normálně" vysílat - ARD, PRO7 - prostě běžné stanice z bývalých "západních" zemí - netrvalo to dlouho a bylo zjištěno, že reklamy "nezabírají" (někdy dokonce "iritují") a začaly se točit "spec." reklamy pro východní země (a i přes naprosto GIGANTICKÉ investice a někdy až "tragikomickou" situaci kdy ve východních zemích jsou dnes silnice/dálnice v LEPŠíM stavu a mnohde je novější "lepší" infrastruktura a nové nákupní možnosti atd. /prostě stavělo/opravovalo se HLAVNĚ tam/ je "smýšlení" stále "málem stejné").
A management vw to zdá se "pochopil" z automobilek možná "nejlépe" a "prosadil" se ve východních zemích (teď nemyslím jen německých) asi "nejvýrazněji/nejlépe" (teď mu to poslední dobou trochu "narušují Hyundai/Kia).
Pravda už NEčtu - očička se zavírají
Dobrou ;-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 23:37
Re: Milý white label(e) ...
Co se týká německé prémie žádné výrazné "fandy Audi nad BMW a MB" jsem tu nezaregistroval...jsou tady spíš jen dvě skupiny...jedna si myslí že Audi, BMW a MB jsou dnes v podstatě rovnocennými prémiovými konkurenty (např. já) a ti co tvrdí, že Audi žádná prémie (proti BMW a MB) není (např. ty)... :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 23:28
Re: Milý white label(e) ...
... ale já přeci jen (docela "maličko" a nepatrně) "vyrovnávám hladinky" ;-)
Tak jako tu (výrazně) PŘEVAŽUJí "fandové" audi nad mb/bmw/lexus/jaguar, tak tu "totálně" převažují ti vw (že je vw "lepší" ví 9 z 10ti :-)
PS: A já tu sice JSEM "za Citroën" (ale HLAVNĚ, "převážně") jen za (vyšší verze) hydraulických modelů ;-)
Dobrou :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 23:16
Re: Milý Navtech(u)!
V6 3.0 24V HDi Biturbo je sice docela "prima" motor, ale pro Bristol by to bylo něco jako tříválec 1.2 HTP pro Brumlu (no spíš ještě HŮŘ ;-)
Dobrou :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 23:15
Re: Milý white label(e) ...
535i by tam teoreticky být mohla, jen by se ovšem musela také skutečně "dělat"... ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 23:13
Re: Milý Navtech(u)!
Ještě ZDALEKA NEní tam kde ještě v 70tých letech byl ;-)
PS: Možná PROTO je pohled na něj v česku takový "jiný", neb v době pádu železné opony měl zrovna "slabší" období (zatímco Audi bylo v NEJvětším "trháku" za dobu své existence ;-)
Dobrou (a Citroën zatím 1012/1400 PS/Nm NEnabízí - to asi NEbude mít ani "Koncept GT" /ten z PlayStation/ - kdyby jste se chtěl zeptat: "NEplánuji si ho koupit" - to raději ten Bristol Fighter :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 23:06
Re: Milý white label(e) ...
Kylie..., to byla samozřejmě ironie...ale podle toho co píšeš, tedy tvá kritika všech a všeho týkající se koncernu VW a naopak nekritika např. Citroenu by tomuto "konci" zcela odpovídala...
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:59
Re: Milý white label(e) ...
Nu, s těmi materiály v interiéru - na jednu stranu vypadá 50 t. € jako HODNĚ, ale já osobně RADŠi, když je v autě "ušetřeno" na něčem "nedůležitém" (= plast v interiéru) a má třeba POVEDENÝ motor (což 350 CGi dle mne JE).
PS: NEvím z hlavy CENY, ale NEměl tam být jako "protipól" od bmw spíše model 535?
Dobrou noc :-)
24. 7. 2009 22:58
Re: Milý Navtech(u) a AUDiRS6(ko)!
Nojo, ten citroen jde dopředu, to se musí nechat :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:55
Re: Milý Navtech(u) a AUDiRS6(ko)!
Ano u PŘEDOkolek jde o CENU (a právě PROTO mne to u "prémiové" značky až "uráží" - u A8 to už DOOPRAVDY .. URÁŽí!)
Souhlasím s AUDiRS6(kou), že verze 4x4 se "množí" (asi jak z důvodu "módy", tak možná trochu i z důvodu přenosu až "inflačně" se ZVYŠUJÍcích výkonů - i když mé "oblíbené" auto "hravě" přenáší 1012 PS a 1400 Nm přes ZADNí nápravu ;-)
Také (pomalu)
Dobrou noc :-)
24. 7. 2009 22:51
Re: Milý Navtech(u)!
Nebude mít teď Bristol V6 z PSA?
Avatar - white label
24. 7. 2009 22:50
Re: Milý white label(e) ...
Takže doma (na západě) je to vyrovnané, ale na "východě" vede Audi... na tak to je opravdu jasný a logický důkaz nekvality a neúspěchu Audi... >:-[]
Sama sebe asi raděj ani nečteš, co... :*) 8-s
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:50
Re: Milý Navtech(u)!
No problem, NEmám TAKové "ambice" ;-)
PS: I když Bristol.. :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:48
Re: Milý white label(e) ...
NEchápu PROČ by měl vw "zkrachovat"? Řekněte JAK jste to z mého textu "vydedukoval"?!?
Opravdu mne to ZAJÍMÁ!
PS: Už jsem to tu psala MNOHOKRÁT, (naprosto) JEDNO zda jde o auta, film či hudbu - KVALITA přeci (vůbec) NErozhoduje - prodává se CD a chodí se na film a kupuje se knížka okole které se udělá ... "cosi" - řekněme "rozruch"
Naprosto STEJNÉ je to i u těch AUT (a u SPOUSTY lidí, kteří NIKDY v životě NEvyzkoušeli Citroën C5 a vw Passat a jejich technické znalosti jsou "nula celá nula nic" a nikdy nečetli ani žádný test panuje "představa" /to je PŘESNĚ to "správné" slovo/, že ten Passat je "lepší").
Ten C5 a Passat byl PŘÍKLAD, ale myslím že docela "sedící" - zrovna tak už NYNí "víme", že až jednou budu prodávat Ž(l)aloka bude URČITĚ levnější než třeba ten passat (no možná že ho dokonce "trumfne" i Škoda Octavia ;-) - snad ne i verze Tour 8-s ) a je NAPROSTO TOTÁLNĚ ZCELA "jedno" jak to bude se spolehlivostí, je jedno jaký to bude motor, je jedno jaký podvozek - prostě "v hlavách" lidí je to již NYNí "dáno" (krom těch Piëch(ových) "excesů", které mi opravdu "vadí" mi docela "tragikomické" příjde i toto..
Pěkný den ;-)
24. 7. 2009 22:46
Re: Dnes NEmoc milý white label(e)!
Hlavně, že jsme všichni * ve Fábiích a jedinej on ví, kolik stojí kdejakej tuningovej doplněk. Ale ty xenony bych celkem bral do kravína.
24. 7. 2009 22:44
Re: Milý Navtech(u)!
Teda teti bez urážky, ale při tvém vkusu bych nechtěl vidět žádnou automobilku pod tvým vedením. ;-)
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 22:43
Re: Milý white label(e) ...
musim koncit, tak zase zajtra. dobru noc.
24. 7. 2009 22:42
Re: Milý AUDIRS6ko!
Hlavně jde asi u předokolek o cenu, ne? Jistě, že 4x4 je optimum, ať to člověk využije třeba jen 2x za rok.
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 22:40
Re: Milý white label(e) ...
Velmi objektivny test: karoseria, podvozok, motor, spotreba, spravanie sa, interier, proste komplexny test...
E klasa skoncila tesne druha, vytykane jej boli hlavne niektore az smiesne lacne plasty v interieri, ktore sa do auta za 50 000 € nemozu davat - vyjadrenie nemeckeho redaktora! a smiesne prelozene z nemciny - z tuning shopu dokupene diodove denne svetla v narazniku - to su len 2 velke nedostatky ktore umoznili A6ke vyhrat, a tych rozdielov bolo viac...
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:35
Re: Milý white label(e) ...
... "utíkáte" od PODSTATY. Doma jsou prodeje ... řekněme "rovnocenné" - ve východní evropě se občas stane, že Audi se prodá VÍCE než mercedes, lexus, bmw, jaguar DOHROMADY - TO jsem měla na mysli, TO má (určitě) svou "příčinu" (a "kvalita" jako taková to URČITĚ NEbude ;-)
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 22:35
Re: Milý AUDIRS6ko!
Hmmm, tak potom preco Porsche dalo Panamere diferak aj dopredu?...
Casi zadokoliek su ta-tam, limuzina-nelimuzina, predsa len ten velky krutak za zhorsenych adheznych pomienok posielat len na zadok - ani BMW to uz nevidi tak zatrpknuto a ponukne coskoro Xdrive aj do 7...
A Ano - iba predok - zasadne nie, aj ked sa snazia odlahcovat tu prednu napravu a zlepsit tak ovladatelnost, ale ani tych 13cm vdaka MLB podla mna nestaci...a vsimni si ze podiel Quattrovych predajov sa zvysuje ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:32
Re: Milý white label(e) ...
NADvlády kterou má ve východní evropě SNAD ale nikdy NEdosáhne - navíc tam se přeci jen LÉPE prodávají i další "prémiové" varianty, které jsou ve východní evropě už ZCELA "out"
Ten test který zmiňujete sice NEznám, ale E 350 CGi se mi docela "líbí" (tím myslím že na mne působí "technicky" dobře) ... já už dnes ty testy už "nehltám" tak jako dříve a hlavně v nich hledám spíše něco JINÉHO než "konečné pořadí" (spíše se dívám na "konkrétnosti" které "vyhovují" mně, podle kterých "vybírám" já - to že je ten či onem např. o 0,3 s rychlejší apod. - to mne už moc NEbere .. ale opravdu NEtuším jak tento test dopadl.
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:23
Re: Milý AUDIRS6ko!
NIC proti Quattro, ale dle mne MUSí mít "prémiová" automobilka k tomu Quattro jako variantu ZADNí pohon (a NE přední, kterých se prodá dokonce VÍCE než "všechnokolek")
Audi A8 s PŘEDNíM pohonem považuji za "zrůdnost" - verze 4x4, no "snad", do takového vozu (dle mne) ROZHODNĚ a JEDNOZNAČNĚ patří ZADNí pohon (o Bentley raději NEmluvě..)
Pěkný den (ale třeba v RS6 je pohon QUATTRO asi DOBRÝ nápad :-)
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 22:19
Re: Milý white label(e) ...
Ale stale stupa. Vsimol som si ze si informovana minimalne tak dobre ako ja...preto nieco ako Image Report 2008 v Nemecku a vysledky ti opakovat nemusim, a posledny test BMW 530i, E 350 CGi a A6 3,0TFSI na DSFku ako dopadol ti tiez nemusim pripominat...ci?
Avatar - white label
24. 7. 2009 22:19
Re: je mi do placu a zaroven prajem hodne uspechu
"Stačilo" by i to že je úspěšnější tam, ale podstatné je, že podobně úspěšná (jako BMW, nebo MB) je i "doma"... :-!
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 22:16
Re: Milý figurko!
U Audi by som to skor naordinoval na cisto QUATTRO. ked auto tak Audi a ked Audi tak Quattro. - zlate pravidlo a uz sa ho nejaky ten piatok drzim ;-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 22:13
Re: Milý Navtech(u)!
Nechápu tvé obavy z úspěchu koncernu VW, podle toho co píšeš
(a nejen ty) musí celé VW stejně velmi brzo zkrachovat (vše přece dělají špatně) a koupit je může třeba Citroen, kterého teď zákonitě konečně čeká velká sklizeň vlastního ovoce... :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:11
Re: je mi do placu a zaroven prajem hodne uspechu
Zajímavé že ve VÝCHODNí evropě (v postkomunistických zemích) je Audi až TAK úspěšné.. (doma TAKovu "nadvládu" rozhodně NEmá)
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 22:06
Re: je mi do placu a zaroven prajem hodne uspechu
Pozrel som sa, kto ten MartinZA vlastne je, ZA je Zilina, aj v profile uvadza ze Zilina...A to je vlastne taky Slovensky Ingolstadt ;-) Pani, v premiovych segmentoch tu 4 kruhy dominuju nevidanym sposobom: Stretnete 10 novych A6ek skor ako dohromady 3-4 BMW5, alebo MB-E klasu...tak ja neviem, mozno preto ma taky negativny nazor na cely koncern 8-s
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:02
Re: Milý Navtech(u)!
"Stačí" vw teď tu KRÁTKOU dobu PO Piëch(ovi) - myslím že se docela (úspěšně) snažili "napravovat" jeho "styl" - obávám se že "směrování" firmy trochu HROZí "návrat" do dob kdy VLÁDL F. Piëch a to MNE věru NEtěší.
PS: Kdybych vw "šéfovala" já - myslím že jejich modely "představovaly" (tak jak to bývalo dříve) "zajímavé" řešení v "levnějším" balení než konkurence - pod p. Piëch(em) jde o pravý OPAK ... tedy často až nejDRAŽŠí model s často "unifikovaným/konvenčním" řešením (aby se mohlo použít od škody po audi).
PS: PRAVDA - akcionáři by ze mne asi NEměli TAKovou radost - ale auta bychom dělali (skoro určitě) LEPŠí (a Bentley, Lambo i Audi by mělo ZADNí pohon! ;-)
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 21:58
Re: je mi do placu a zaroven prajem hodne uspechu
Prece v Tatrach. >:D
24. 7. 2009 21:49
Re: KONEČNĚ
Nu, rozhodne ne proto, ze mu 18 vyrobenych aut rocne vydelaji tak moc, ze si muze dovolit koupit automobilku, tak naivni asi nejsi,ze?

Nejdriv ti poradim si zjistit neco o Koenigseggovi!!!
Avatar - AUDIRS6
24. 7. 2009 21:43
Re: Porsche
A myslim si ze koncernu celemu to bude iba na prospech. aj ked mam Porsche tiez pomerne rad. Napriklad by mohli Moju oblubenu znacku a moj najoblubenejsi model naucit usetrit nejake to kilo na vahe tak ako to dokazali na Panamere Turbo...Videl som spionazne fotomontaze na RS5 Sportsback - by Porsche - tak znel cely stitok na prednej maske. :yes: Fakt vec!!! spatne zrkadla z 911 a nejake tie podobne tvary naraznikov, prahov...a ze jej pomozu schudnut, takze ja sa len tesim.
PS: A vdaka bohu ze teraz "pod 1 strechou" budu vyrobcovia 911ky a R8... bude zaujimave sledovat ako sa toto bude dalej vyvyjat - dufam ze smerom ku este vacsim kavalitam 4 kruhov...ved konkurencia aj "pod 1 strechou" moze byt zdrava, ked vysledok si bude uzivat zakaznik, ktory rozhodne za ktoru znacku zaplati.../napr. R8 V10/Gallardo /
24. 7. 2009 21:39
Re: Milý Navtech(u)!
Chtěl bych vidět VW, kdyby se řídila tvejma myšlenkama. Hlavně ty blbce, co to palatí, by z tebe měli radost.
24. 7. 2009 21:37
Re: Porsche
Hlavně asi v nejlepších rukách. Především německých a to se počítá. No a seat? Myslíš, že je to až taková žumpa? Techniku maj kde brát, nevim jestli něco musej vyvíjet a podle těch čísel od carmíka, se taky nějakej kus prodá.
24. 7. 2009 21:33
Re: TAK TOTO NIE!
myslím, že 356 trochu ponižuješ týmto vyjadrením, aj keď prakticky máš pravdu. treba však povedať, že aj s technikou chrobáka bol Porsche 356 (na rozdiel od chrobáka) na svoju dobu rýchlym vozom.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 21:29
Re: Milý Navtech(u)!
To je ale HODNĚ "divoká" konstrukce to "přetočit" směrem k "odborářským myšeňkám" ;-)
PS: I když odboráři by MOHLi být Asmodäus(ovi) "děti" ;-)
Pěkný den (bez Asmodis(e) Piëch(a) by asi BYL :-)
24. 7. 2009 21:28
Porsche
Kto vysoko rúbe, hlboko padá. Nebyť falošnej pýchy a nenažranosti niektorých ľudí, nemusela byť značka v problémoch.
Myslím, že VW si dá pozor, aby sa tradiční zákazníci Porsche neotočili značke chrbtom. Pýcha musí preč, realita píše históriu číslami. Nakoniec - VW je silný hráč, a pod jeho krídlami neskrachoval zatiaľ nikto, práve naopak. Samozrejme, úspechy sa s neúspechmi striedajú, a nie všade to vyzerá úplne ružovo (Seat), ale celkovo vzaté, mať na krku nôž alebo prosperovať, myslím, že Porsche je v tej lepšej situácii.
24. 7. 2009 21:23
Re: A PROTO ...
Tyto ódy jistě zahřejí u srdce kdejakého odboráře, nebo podobně sociálně smýšlejícího jedince!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 21:17
Re: A PROTO ...
... milý pogo26, já Ferdinand(a) Piëch(a) NErada :no: ;-\
PS: To co "provedl" kdysi celkem "sympatickému" Lidovému autu, jak "znásilnil" audi, jak "prohýřil" peníze na Rolls Royce (a zbyl mu Bentley), jak "zpupně" nechal udělat Veyron (miliarda sem, miliarda tam - "bubci" co si koupí Pola, Fabie, Toleda apod. to zaplatí) - to je "chování/přístup", který NEmám ráda (že přináší jistý FINANČNí úspěch NEzpochybňuji, ale NEpovažuji ho za "správný" - tenhle Aschmedai je opravdu SCHOPNÝ manager, bohužel současně skutečným NEštěstím automobilového průmyslu..
Jinak ale: Pěkný den

:-)
24. 7. 2009 20:47
Re: Milý vrkuboy(i)!
Lidé vydrží všechno a bude jim jedno, že pojedou s VW. Hlavně, že tam bude znak Porsche. Piech to tak udělal s Audi a vyšlo to. Vyhodil pár manažérů z Audi, kteří nemohli skousnout, že budou dělat Golfíka jako A3 a byl klid. Piech si dovede sjednat pořádek a dál bude kralovat VW i Porsche. Nic není pro VW tak tipické jako F. Piech.
24. 7. 2009 20:04
Re: Milý vrkuboy(i)!
no tak o tom bysme mohli dlouho diskutovat, jestli tomu tak e nebo ne >:D
24. 7. 2009 20:02
Re: je mi do placu a zaroven prajem hodne uspechu
Neporadil by si mě, kde bych sehnal ty "akoxenony" a koncovky výfuku? Koukám, že máš žihadlo pěkně nastrojený, tady u nás nevim, kde to sehnat. Děkuji.
24. 7. 2009 20:00
Re: Milý vrkuboy(i)!
Nebyla by to škoda? Rendl má nejhezčí znak na světě!
24. 7. 2009 19:57
Re: Milý Dinar(e)!
Tak to že Murcielago bylo (a je) trefa do černého je neoddiskutovatelné.
Ale Diabla se jako 4x4 vyráběli pouze ve verzi VT, ostatní modely byly "jen" zadokolky (SE30(JOTA), SV, GT, GTR, 6.0 SE - pod taktovkou Audi).
Tak jako tak je to prakticky jedno a na postavení Lamba to nic nemění. ;-)
neregistrovaný "martinZA"
24. 7. 2009 19:44
je mi do placu a zaroven prajem hodne uspechu
Tak za prve prajem hodne vela uspechov automobilke Porsche, ktora desatrocia vyrabala spickove vozy, no musim trpko zaplakat nad prispevkami miestnych sasov, ktori si tu spolocne s GTI honia nad clankom pero a davaju si palceky pod kazdy priblbly, OT prispevok. Pripadaju mi ako banda malych chlapcov, ktori snivaju o VW a comp., ovsem zadky si vyvazaju akurat tak v ojazdenych Fabiach (v tříhrnkoj, fmetle, na hlínách, bez klimačky). Ale maju na nich siroku koncovku vyfuku, na palubke nalepeny ukradnuty znak VW, cinske "akozexenony" a tmave folie.

Nazvem ich GTI-ho banda smrdlavych kojotov, ktori vymetaju bazare a tu onanuju nad kazdym clankom o VW.
BRAVWOOO KOJOTI!!!
24. 7. 2009 19:39
Re: Milý vrkuboy(i)!
no jo ale to bude VW s logem Porsche... to si rovnou můžu dát na Rendla znak Ferrari
24. 7. 2009 19:36
Re: Milý vrkuboy(i)!
Konečně si budeš moct dovolit Porsche i ty, tak nezoufej! Pierro ho už má třeba dávno. ;-)
anonym
24. 7. 2009 18:44
Re: Milý white label(e) ...
Tohle umíš výborně :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:40
Re: Milý white label(e) ...
OPRAVDU?
Někde bude nějaká "chyba", náš zahradník tedy bazén NEdělá.. ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 18:36
Re: Milý white label(e) ...
Ale to k tomu přece patří... ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:29
Re: Milý white label(e) ...
... jako že bych v pauzách mezi čištěním bazénů měla dělat "zahradnici"? ;-)
No PĚKNĚ "děkuji" :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 18:20
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
I tu trávu někdo posekat musí... a sekačky od Hondy jsou velice slušné... :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:04
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
MOC pěkně napsáno! ;-)
PS: A já k 18nám dostala JEN malou hondu ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 17:32
Re: Milý vrkuboy(i)!
Ano - s docela HODNĚ velkou pravděpodobností to tak BUDE 8-s
Pěkný (auto)den - dokud to "jde" :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 17:28
Re: Milý Navtech(u)!
- ano s tím JAZYKem jste to "vystihl" :-)
- s těmi knížkami vás asi ZKLAMU, NEjsem v Jackie Collins až tak (jako vy) "sečtělá" ;-)
PS: Snad mi v televizi neutekl ten nový film dle Rosamunde Pilcher :-)
Pěkný den
24. 7. 2009 17:07
Už je to tady
No tak to se máme na co těšit! Jo vzpomínáte na Jaguár? Jaguar v kombíku s turbodieselem pod kapotou >:D Takhle dopadne Porsche, více turbodieselů, další karosáské verze... teď po Panamere by mohlo být i nějaké to Porsche kombi a hlavně co nejvíce koncernových dílů a proč nedát motor dopředu.... říkejte si co chcete, ale podle mě tohle za pár let bude realita!

Sbohem Porsche :'-(
24. 7. 2009 17:03
Re: Milý Navtech(u)!
Já taky znám jednoho vietnamce, říkáme mu Tonda a ten taky říká... "Heďuš mi žíkala, že šem teď čech, kďyž šem ši jí vžal". To bude asi podobný, že? No a s těma kárama je to u vás asi jako ty knížky od Jackie Collins ;-)
24. 7. 2009 16:42
Re: Milý Martin(e)944S2(RSKo)!
jo...tátovy voči... :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 16:01
Re: Milý Martin(e)944S2(RSKo)!
Také mne to nejdříve "zaskočilo", ale myslím že TAK se prostě rodina "dohodla" (což mne spíše MRZí). I dosud byla "spolupráce" spíše VĚTŠí než by se mi "líbilo", ale nyní se OBÁVÁM, že by to budoucím modelům Porsche mohlo spíše UŠKODIT (a zaměstnancům hodlajícím STÁVKOVAT se věru NEdivím - také bych STÁVKOVALA ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 15:55
Re: Milý Navtech(u)!
Naše Galina je sice OPRAVDU ukrajinského původu, ale před lety někoho "uhnala", takže dnes je/"se cítí" být rakušankou snad VÍCE než já :-)
Já se (jen do jisté "míry") RÁDA "biji s větrnými mlýny" (a zastávám se slabších), takže i PROTO zde jsem "za Citroën" ;-) neb říkat tu že 6.3 AMG je skvělý/fantastický/brilantní snad nejlepší motor jaký jsem kdy řídila je ... "nuda"/nošením dříví do lesa.
2) do česka/po česku s Bentley(m) či Mercedes(em) NEjezdím(e) - máme polovinu roku za sebou a byli jsme tu MB letos zatím 2x (slovy DVAkrát).
Prostě jedno "obyčejné" auto (co navenek působí MNOHEM hůř než "uvnitř") je (dle mne) "rozumné" (bylo to "rozumné" i DŘÍVE a v dobách finanční krize ještě VÍCE) ... zato má místní "upřímnost" zas tak "fik-fik" NEní :-)
Pěkný den
24. 7. 2009 15:43
Re: TAK TOTO NIE!
Jen na okraj - ta fantastická 356 byl VW Brouk s jinou karoserií. Sportovní, "sportovní" a rádobysportovní auta na podvozku Brouku tehdy zkoušel vyrábět a prodávat kdeko - někdy s podporou VW (Karmann), jindy bez ní. Porsche v tom byl (zřejmě) nejlepší a tak přežil a mohly vzniknout další modely, hlavně 911.

Ale spolupráce s VW trvala dál (914 / 916, 924, montáž Audi RS2 atd.). Čili Porsche pod křídly VW mi připadá jako svého druhu "návrat". Určitá unifikace ale určitě přijde.

Mnohem víc jsem se před lety děsil Lamba pod křídly Audi, ale zatím (!!) se moje obavy většinou nenaplňují. Ovšem přiznávám, že Lambo vždy byla a stále je moje srdeční záležitost, Porsche nikdy.
24. 7. 2009 15:16
Re: Milý Navtech(u)!
Nevim, jak si stojí mezi šlechtou citroen, u nikoho ze šlechty jsem ho v životě neviděl, krom vás.

Auto-ojetiny bohužel taky nesleduji a taktéž si nepamatuji šlechtice, co by si kupoval "ojetinu", pokud neměla nějakou sběratelskou hodnotu.

Až tak špatné to asi nebude, ale nějak postrádám souvistlost, že by to nějaký aristokraty vedle SL63, nebo Bentley apod. naplňovalo například vzrušením, nebo uspokojením. Pokud to ovšem není nějaký projev masochismu. Ale když "šlechta" zaměstnává ukrajinský uklízečky, tak už se nedivím ničemu.

PěKný den ;-)
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:14
Re: TAK TOTO NIE!
na tom, čo si napísal je kus pravdy, ale taký je trhový mechanizmus v kapitalizme, buď hltáš alebo si pohltený...no niekedy môžeš prehltnúť väčšie sústo ako zvládneš a môžeš sa i zadusiť... >:D takže klídek... ;-)
24. 7. 2009 15:10
Re: TAK TOTO NIE!
Rozezrane VW, a jejich "realne" ambice byt "jednickou" za kazdou cenu, smete vse co ma opravdovou hodnotu. :no:
Avatar - iudex
24. 7. 2009 14:47
Re: OT: In memoriam Jaguar X type
No na chlpatom volante sa mi potia ruky, ale zato mracítka na takmerxenónových reflektoroch mám, strieborný polep veka palivovej nádrze tiez, len ten moj benzín nechce a nechce mat "tah vocpoda".
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:46
Re: Milý Navtech(u)!
Was ist das "plečka"? :-)
Kupte si poslední české AUTO-OJETINY (č. 6/2009) - na 12ti stranách tam - docela DETAILNĚ - "rozebírají", že prý to NENí až tak "špatné" - hlavně je zde HROZNĚ MOC PODceňované (tam tedy píší .. a "maličko" tam píši i já ;-)
PS: A ž(l)alok tedy bude také "plečka"? Tak (a HONEM!) poraďte něco NE"plečkoidního" (na "exkurze nach Tschechei")
Pěkný den (ve V6kových verzích C5 a C6 je - a asi MNOHEM více, než si vůbec připouštíte :-)
neregistrovaný "mates"
24. 7. 2009 14:41
Re: OT: In memoriam Jaguar X type
Pocuvaj chalan..... Chces po papuli? ;-) Copak neni situace k placi i bez tveho rejpani. Abych ti nezkontroloval jestli mas dostatecne chlupatej volant a jestli ti dost svitej diody! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:35
Re: Milý Dinar(e)!
NEchci se přít, ale já znám JEN verzi 4x4 (jestli bylo v nabídce i jako zadokolka opravdu NEtuším - myslím že verze 4x4 minimálně "převládala") - a v roce 2001 bylo Diablo ... řekněme NE moc konkurenceschopné, z mého pohledu původní "renomé" získali zpět až posledními verzemi Murcielaga.
PS: Tak už "vím" - v poslední "verzi" (III.) si z 260 ks vyrobených v posledních dvou letech výroby (2000/01) mohli zákazníci VYBRAT zda nechtějí "jen" verzi se zadním pohonem - do té doby šlo jen o "všechnokoku")
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 14:33
Re: Milý Navtech(u)!
Skvělé! Až přestanete jezdit takový plečky, tak se budu snažit ještě víc. ;-)
pĚkný den
Avatar - Martin911Turbo
24. 7. 2009 14:33
Re: Soumrak možná ano, možná ne
Tak já jsem poslední roky doufál v převzetí vlády ve VW Porsche, to že je nyní vše opačně nad tím mně osobně rozum stojí... :no: uvidíme co z toho vyplyne, ale narovinu sám jezdím ve VW-Porche a tato symbioza levného sporťáku pro lidi od 100% sportovní automobilky je fajn :yes: a věřím, že opět bude lidový sporťák jako byla řada 914, 924, 944 a 968 :yes: od tohoto spojení bude profitovat především VW a to špičkovým vývojem u Porsche a Porsche naopak perfektně zpracovanou linkou výroby od VW, kterou kazí jen morálka pracovníků a především odborů
24. 7. 2009 14:26
Re: Milý Dinar(e)!
Myslíš kdysi do roku 2001, kdy končilo Diablo (ano, nabízelo se i ve verzi 4x4).
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:22
Re: Milý Dinar(e)!
To já se RÁDA poučím - vlastně máte PRAVDU, kdysi byly Lamba zadokolky, to mne "převálcovalo" těch posledních 15 (?) let co tvrdili že jen 4x4 je "to pravé"
PS: Nevím jak Murcielago (to bych řekla že ne), ale Countach a vozy ze 70tých a snad ještě něco z 80tých let byly ZADO...
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:09
Re: Milý Iudex(i)!
PRAVDU máte, ale momentálně je "v módě" autům a automobilkám "skákat po hlavě", takže ...
PS: Snad se to ještě "zlepší" - tímto "tempem" bychom došli ... zpátky k TRABANTům ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:06
Re: Milý Dinar(e)!
Vy opravdu NEchápete PODSTATU problému.
Jaguar i Porsche mám "ráda" - některé "praktiky" pana Piech(a) ale zase (dost!) NErada (jestli vám "se líbí" - nu, každý jsme nějaký)
Někdo tu před časem pod článkem o "propadu" světové jedničky Toyota zmiňoval "prokletí" onoho prvního místa - a to je ten problém, když "zaberete" až MOC velkou část trhu (začnete se byť jen blížit monopolu), příjdou "propady" problémy - o další "fázi", kdy (např.!) na trhu bude třeba 10 modelů střední třídy a z toho 5 od jednoho výrobce raději NEmluvím - a TAM "směřuje" veškeré "dění" (nejen v autech).
Prostě já se OBÁVÁM že v konečném důsledku to že se Wolfgang s Ferdinandem DOHODLi tak jak se dohodli nakonec může vozům Porsche "uškodit/ublížit" (já se v tomto SHODUJi s Wendelin(em) a zaměstnaci Porsche vůbec - VŮBEC se mi/nám to NElíbí) a jak sám správně píšete, celý autoprůmysl se ubírá (dle MNE) ŠPATNÝM směrem ... ale "jasné" to bude až z pohledu ZPĚT - nejdříve řekněme za 10 let (neb příští modely jsou už víceméně "danné").
Co se té "zelené mánie" týče - nevím jak zrovna Porsche, ale u Ferrari jsou docela (HODNĚ) daleko - takže to samé bych očekávala u Porsche ("zelená" Panamera je DÁVNO hotova - takže NEvím v čem by jim zrovna vw mohlo pomoci, ostatně NEmyslím že by zrovna vw bylo v tomto směru "lídrem trhu" - pokud vím novinářská obec se "green" modelů vw/škoda spíše tak trochu "vysmívá" ;-)
Zatímco Jaguaru "přechod" od Ford k Tata zdá se docela "prospívá", u Porsche si tak jistá NEjsem, resp. bojím se pravého OPAKu ;-\
Jestli si za 10, 20 let budeme moci říci, že váš "bezbřehý" OPTIMISMUS byl VÍCE "na místě", než můj "trochu nervozní/opatrný" PESIMISMUS - JÁ budu jen ráda (neb Porsche já RÁDA)
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 13:44
Re: Carerra TDI?
Mr. W bol za to, čo robil i patrične platený, takže tiež neprišiel svojou prácou na žobrotu ;-) každopádne je to mimoriadne schopný človek, ktorý vedel, čo robí, no nie všetko sa podarí a veľkohubé záujmy rodiny "Poršákovej" boli pohltené záujmami rodiny "Píchačovej"...Piechovci jednoducho do toho pichli v príhodnej chvíli, taktika je taktika a snahy Porsche prevziať VW sa samotnému Porsche "vypomstili", ale bolo to prašť alebo uhoď, pretože by to bolo prišlo aj bez snahy "Poršákov", takto si aspoň nemajú čo vyčítať, skúsili to, zariskovali a nakoniec vyhral ten, čo bol kúsok opatrnejší a strategicky vedel, čo robí...
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 13:41
Re: Milý Dinar(e)!
To "oficiálně" znamená, že se již DELŠí dobu "běžně" píše o DALŠÍM ("užším") propojování/spolupoužívání techniky mezi vw a porsche (dávno PŘED tímto "ofic." spojením!) že příští (nebo přespříští - to opravdu z hlavy NEvím) model Boxster/Cayman už bude mít svou verzi na straně vw a bude to něco jako Cayenne/Touareg - to je již (dávno) danné.
NEvím jestli jste měl možnost s Cayenne jet, a VÍM jak moc dobře se prodává, ale to NENí "dobré auto" - tedy NENí to "výjimečné auto" s "duchem", tak jak Porsche má být (bmw X6 je snad dokonce o VELKÝ kus "dál"). OBÁVÁM se (a asi opravdu "oprávněně"), že tento "trend" bude pokračovat. Lidé od vw dokáží svým "lepším" modelům zajistit pěkná "číslíčka" (parametry), ale o tom to (u Porsche obzvášť) přeci NENí!
Myslím/domnívám se, že 911 si nechají "nakonec", ale koncernové "spolusdílení" dílů nejdříve "odnese" právě Cayman/Boxster.
PS: Závěr vaše příspěvku o má/Nemá "ráda" je vskutku "ubohoučký" a je vidět že VŮBEC NEjste schopen pochopit o co jde..
Sbohem
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:39
Re: KONEČNĚ
Já si nemyslím, že na to doplatí ako ten osemročný chlapec, neboj. Nikto na to nedoplatí to máš pravdu. Ale samostatnosť firmy, to je to, čo k Porsche patrí. A to je to, začo sa bojovalo. Veľmi tvrdo.
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:37
TAK TOTO NIE!
Bolo to v roku 1948, keď Ferdinand Anton Ernst Porsche neboli Ferry Porsche predstavil prvý PORSCHE. Urobil tým česť svojmu otcovu, ktorý sa mimochodom v dobe vzniku toho auta podielal vo Francúzku na zvobudovaní ich automobilového priemyslu, keď si ho Louis Peugeot vyžiadal. Ale aj celému jeho týmu. A o pár rokov bol už Porsche ikonou. Fantastická 356 a najslavnejší športový automobil na svete-911. Porsche oslavoval úspechy, nič iného si ani nezaslúžil. Lenže potom prišli 80. roky a zisky klesli. Klesli až v 90. rokoch ľudia v Porsche pochopili, že ich úsilie niekoľkých desaťročí môže skončiť pod strechou niekoho cudzieho. Prišiel Arno Bohn, trochu to zlepšil, ale nestačilo to. A potom sa presadil Wendelin Wiedeking. Sám riskoval spolu s Ferrym Porsche svoj majetok, veď čím iným by Porsche ručil? Ale zbytočne. Vyšlo to, Wiedeking urobil z Porsche najzsikovejšiu automobilku sveta. Len necelé dve desaťročia od krôčiku ku krachu dokázal dostať Porsche na ešte väčšie výslnie, ako bolo celé desaťročia predtým.
A TERAZ? Teraz Wiedekinga pošlú preč a PORSCHE má prísť o svoju samostatnosť. O tú cennosť, o ktorú bojoval sám Wiedeking, o to, o čo Porsche nikdy neprišlo. Je to zúfalé.
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 13:29
Re: KONEČNĚ
Proto Porsche omezuje výrobu 911, protože pokles prodeje neplatí pro sportovně luxusní segment?
A ta druhá otázka, to myslíš opravdu vážně? Jestli ano, budeš si muset najít jiného parťáka do diskuse. Good luck! ;-)
24. 7. 2009 13:27
Re: KONEČNĚ
Neměj obavu, že ve spojení VW-Porsche bude Porsche ten, který na to doplatí. Vždyť je to svatba nejen z logiky, nýbrž i z lásky. Jsem přesvědčen, že právě tohle spojení přinese pro Porsche možnost dalšího významného rozvoje.
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:26
Re: TAK NA POČEST
Neviem či by mal 911, ale toto je naozaj to najlepšie z tvojej tvorby. Hovorím ti, na tú 911 by si si zarobil. ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:23
Re: KONEČNĚ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:21
Re: KONEČNĚ
Já to skutočne píšem s rešpektom voči tebe, ale mám pocit, že dnes si dokázal, že pochváliš všetko od VW-PORSCHE... :no:
Porsche mal prevziať VW. Nezdarilo sa. Ale toto je absurdné a ani sám Wolfang Porsche s tým nesúhlasí. Prečo? Lebo Porsche bol vždy samostatný, v 90. rokoch viedli priam vojnu medzi samostatnosťou a krachom firmy, v posledných takmer dvoch desaťročiach tvrdo makali na tom, aby bol Porsche silná samostantná automobilka a teraz, teraz má o to celé prísť? Veď je to k plaču. :no: :no:
24. 7. 2009 13:18
TAK NA POČEST
Jezdi opatrně, bylo na tom přeloženém listu napsáno...

Bylo mi dvanáct. Táta zrovna dostal povolávací rozkaz. Směr Saigon. Těžká doba. Koho zajímalo, že jsem tu byl já? Koho zajímalo, že tu byla máma se ségrou, co na něm mohla oči nechat? Koho zajímalo, co bude dál?

Pravidelně chodila pošta. Táta psal, jak rákosníci lezou z děr... Jak ležíš přitisknutej k zemi v rozbahněný džungli a deset centimetrů nad hlavou ti sviští kulka za kulkou. Jak čekáš, jestli se rozmočíš, jestli splyneš s bahnem, a pak když je dvacet vteřin ticho, tak se zvedáš a běžíš naději do náruče.

Občas si ty dopisy ještě dnes pročítám. Měly zpoždění měsíc. Pravidelně. Přišlo jich devatenáct. Máma sedávala v kuchyni za stolem a unavenejma očima četla slovo za slovem. Stále dokola. Ségra při tom stávala u okna a zamlženejma očima vyhlížela něco, co stále nepřicházelo. A já, já ty dopisy pak tajně čítával po nocích pod dekou při svitu baterky.

Ségra dopisy těžce nesla, a nikdo z nás jsme nezvládli ten poslední, devatenáctej. Protože než nám ho pošta doručila, dostala máma telegram z ministerstva obrany.

V tom posledním dopise táta psal, že snad už ta pakárna skončí a že se brzy nalodí. Jo, tak tohle mu vyšlo dokonale. Přivezli ho ještě se stovkou dalších přikrytýho vlajkou.

Tři roky jsem pak nevlezl do garáže ani pro sekačku na trávu. Tam bylo tátovo hájemství. Máma jen dokola četla ty dopisy a ségra, ta to odnesla z nás asi nejvíc. Pak jednou, když mi bylo sedmnáct, jsem vzal se skoby v předsíni klíč a šel do garáže. Tam stála, pod vrstvou prachu a pod zelenou plachtou. Devětsetjedenáctka v temně modrý barvě. Tátova chlouba.

Shrnul jsem plachtu. Sesunul se na sedadlo a podíval se ve zpětným do svejch očí. Byly to oči, jako měl můj táta. Na sedadle spolujezdce jsem zahlédl zažloutlej, přehnutej list papíru. Vzal jsem ho do pravé ruky, rozevřel ho a spatřil to tolik známý písmo. Stálo tam - Jezdi opatrně chlapče, tvůj táta.
24. 7. 2009 13:10
Re: KONEČNĚ
O tom, jestli přežije Porsche a Lamborghini bude nyní rozhodovat Volkswagen.Tedy ten silný. Kdyby to tak nebylo, tak například Lamborghini už několik let vystavuje jen v museu.

Na naivní písně jednadvacátého století, že ta najlepší sportovní auta se vyrábí v dvougarážích za městem nemá snad cenu ani reagovat...

P.S. Nemusíš mi vykat, tohle není sešlost distinguovanejch panáků.
24. 7. 2009 13:05
Re: KONEČNĚ
V současné době klesají prodeje většiny aut, což ovšem neplatí pro sportovně-luxusní segment. Proč může Koenigsegg investovat do Saabu?
neregistrovaný "Stillborn"
24. 7. 2009 13:04
Re: jeky ze zemljanek
>:D :yes:
24. 7. 2009 12:58
Re: jeky ze zemljanek
Máš zřejmě pravdu, ale...Mně jako kupci Cayenne nebude vůbec vadit, že má upravený 3.0TDI od Audi, protože já bych si Cayenne s benzinovým V8 nekoupil = pozitivum pro mne! No a naopak...tedy díly od Porsche v jiných značkách koncernu...to by mohlo vadit jen šílenci :-) Takže většina těch, kteří kupují=živí automobilku, bude spokojená a tak bude spokojená i automobilka. Navíc sdílení zde bude v rámci tříd...proto mi tak vadí ty jeky neznalých...vždyť Škoda, Seat,VW se téměř v žádné třídě s Porsche neprotíná.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:53
Re: Milý rohYpnol(e)!
V tomto sa úplne zhodneme. Je to ale plakanie na nesprávnom hrobe; nie osobné autá sú problémom pre ovzdusie. Podla zistení dánskej vládnej agentúry 15 najvacsích lodí sveta emituje tolko CO2 ako vsetkých 760 miliónov (!) áut na svete. Len pre zaujímavost najvacsia lod na svete má dízlové motory s výkonom spolu 130 MW (áno, megawattov, t.j. 176 800 koní) a emisie radsej nemerali. 8-s
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:49
Re: KONEČNĚ
V situaci, která aktuálně nastává pro výrobce sportovních vozů, je tohle dost naivní myšlenka.
neregistrovaný "angelokelly"
24. 7. 2009 12:45
Re: KONEČNĚ
:yes:
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:45
Re: Milý rohYpnol(e)!
To je pravda, ale ten tlak zelené EU je nesmyslně neúprosný (viz. stále trvání na limitu CO2 120 g/km), jakože těch pár sporťáků které utnem zachrání svět.
24. 7. 2009 12:42
Re: KONEČNĚ
v případě že by Porsche spolklo VW nebo Koenigsegg když spolkl Saab - tak rozhodnutí o sdílení či nesdílení dílů učiní ten nadřazený subjekt, čili zůstala by zřejmě zachovaná svébytnost, nezávislost a individualita toho "vzácnějšího" jedince, nemusel by z donucení přijímat a sdílet kompromisní díly koncernu či jiné skupiny, mohl by přijmout to, co by považoval za užitečné a dále udržovat vlastní strategii. Nikoli však v opačném případě, jak tomu nastalo u Porsche, bohužel.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:29
Re: Milý Iudex(i)!
P.S. Nebud na Kylie prísny, kolko zien dokáze kvalifikovane diskutovat pri aute o niecom inom ako o farbe? ;-)
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:28
Re: Milý rohYpnol(e)!
S názorom, ze doba výkonným sportiakom nepraje sa stotoznujem, avsak mierny optimizmus vo mne pretrváva. Ved i ropná kríza v 70. rokoch nemala iba negatívne dopady, ale prinútila konstruktérov viac sa snazit a príst na nové technológie. Síce typické US muscle cars zanikli, ale Corvette ci Camaro je tu stále, Lambo prislo zase s V12 v Countachi, prislo vstrekovanie paliva atd. Dnesné 254 kW Porsche zerie tolko co dakedy o polovicu slabsie motory, a zábava s ním bezpochyby je.
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:25
Re: KONEČNĚ
Není z pohledu sdílení komponent jedno jestli Koenigsegg spolkl Saab nebo bylo-li by tomu naopak? Myslím, že u Porsche je to stejné, samotný fakt, jestli by ono vlastnilo VW nebo vlastní VW Porsche nemá na to, zda se nějaké koncernové díly objeví v Porsche, vliv.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:20
Re: jeky ze zemljanek
Samozrejme, ze od zajtra nebude mat Carerra tlacítko zapínania svetiel ako Octavia. Horeuvedené výkriky sú hyerbolizované, ale v jadre majú rácio: kazdá takáto koncentrácia prinása riziká unifikácie, na ktoré VZDY doplácajú tí lepsí. Skor alebo neskor dojde k spolocnému vývoju komponentov v záujme racionalizácie výroby a redukcie nákladov. Postupne (opakujem: postupne) k vacsiemu alebo mensiemu presunu a zdielaniu komponentov dojde. Mozno to budú prevodovky, mozno pohon 4x4 a mozno i tie spínace svetiel. A prvé lastovicky tu u sú: napr. avizovaný malý roadster situovaný velkostne pod Boxstera (dám na to krk, ze i pod znackou Porsche bude mat nejaký ten motor TFSI). A bude toho viacej, casom.
Ved to poznás s tou zabou: ked ju hodís do kotla s horúcou vodou, vyskocí; ked ju hodís do studenej a postupne zohrievas, uvarí sa. ;-)
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:18
Re: Milý rohYpnol(e)!
Porsche omezuje výrobu 911, neprodává se, Maserati, Lambo nebo Ferrari hlásí podobně jak propad prodejů, tak také způsoby jak tomu chtějí čelit viz. např. nová Ferrari s menšími motory a turbem atd. Jinými slovy blízká budoucnost ryze sportovním vozům v aktuální podobě přát nebude, bude potřeba úliteb zelené mánii (to navíc v kombinaci s důsledky hospodářské krize) takže i Porsche bude muset sáhnout k technol. řešením, které jeho vývoj neřešil, a tudíž potřebné technologie se neválí na policích. Proto je spojení s VW a využití jak know how tak některých komponent napříč koncernem logickým krokem, to jestli VW koupil Porsche nebo Porsche by vlastnilo VW je z tohoto nejdůležitěšího pohledu(pro přežití značky a budoucnost)nepodstatné.

Jinak, líbí se mi jak se tu lká nad spojením Porsche s VW, což je koncern technologicky na výši, a fakt, že takový Jaguar vlastní někdo, reprezentantem jehož auto produkce je Nano, tak nějak nevadí. Ale když on ten Jaguar patří k těm "Kylie má ráda", že, protože jinak by se dala rozvíjet spousta podobně stupidních myšlenek typu páčky z Taty v Jaguaru apod.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:10
Re: Milý Dinar(e)!
Nerád poucujem, ale práve naopak, treba si trochu pozriet fakty. Starsie Lambá boli zadokolky (Countach, základné Diablo), 4x4 prislo az s Diablom, myslím ze to boli VT verzie. Az Murcielago prislo standardne s 4WD (ale aj tu sa myslím robili zadokolkové verzie).
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:02
Re: Milý Dinar(e)!
Prostě spekuluješ, tak jen spekuluj jak je libo, ale nepiš, "jak je oficiálně" známo. U některých, ve zdejších diskusích méně zběhlých, by to mohlo vyvolávat mylný dojem, že máš snad nějaké informace, byť my ostatní víme, že je to jen obvyklá "informační" konstrukce tety Kylie vznikající na základě, Kylie má ráda..., Kylie nemá ráda... (značku doplň sám) ;-)
24. 7. 2009 11:53
jeky ze zemljanek
A už zní jeky ze zemljanek: "od zítřka už to nebude Porsche, ale převlečená Škoda"..."Moje sny se zhroutily, bude Cayman a Panamera TDI"..."Teď tam budou cpát tlačítka ze Seatu"... :-)
Milí podřadní...ano, to je to správné slovo...blahoslavení chudí duchem...ano, Vy chudáci ze zemljanek automobilového světa...NEBOJTE SE O BUDOUCNOST PORSCHE A VW ;-) Klidně, dál a dál, kydejte a kydejte a dál nenaplňujte statistiky nově prodaných vozidel...o Porsche ani nemluvě >:D Já této zprávě dávám :yes: , protože Porsche leasing od Škofinu...to bude něco pro mne :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:52
Re: Milý Dinar(e)!
4x4, milý Iudex(i) bylo Lambo V-Ž-D-Y (i PROTO po něm od Audi "skočili") - ale co do "chování/řízení" se nikdy NEvyrovnalo Ferrari - i proto nyní u Lamba POPRVÉ (snad se nepletu že poprvé) přicházejí se ZADOkolkou..
Pěkný den
24. 7. 2009 11:51
Re: KONEČNĚ
To, co nyní vidíme je konsolidace trhu - je úsměvné se domnívat že v portfoliu VW dlouhodobě přežijí Porsche a Lamborgini vedle sebe jako individuality. Ano, Porsche tu možná za sto let bude, ale nebude tu Lambo ... nebo naopak. Není reálné se domnívat že Lambo bude vyvíjet vlastní motory, podvozky, převodovky, interiéry atd. a současně bude to vše vlastní vyvíjet i Porsche. Brzy se začnou pod vlivem úspor a zvyšování efektivity díly míchat, předávat, sdílet a nakonec (třeba za mnoho let) jedna ze značek skončí. Toto je zřejmé každému střídmě uvažujícímu jedinci.
Je pod moji úroveň se k Vám vyjadřovat Vaším stylem.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:49
Re: Milý Dinar(e)!
NAŠTĚSTí NEjsem (zaplať pánbůh) vaše "teti" :yes:
Model POD Cayman byl Wendelinem již před časem "odpískán" (nyní se možná "vrátí" ;-\
Tak jako je "společný" Cayenne, bude i Cayman (ne-li v příští, tak v přespříští - asi tak na ... 100% - vsadíme se? :-)
Všude ve VŠECH "případech" je "spojení" značek znát (bývalo i u Aston - Ford apod.), u vw to bývá ale skoro NEJvíce (a nemyslím, že v případě Porsche to bude JINAK) - tohle si můžeme "povědět" za 5-10 let. OBÁVÁM se (vám je to asi jedno), že "spolupráce" NE"vytáhne" společné modely do "výšin" Porsche, ale právě NAOPAK (tak to dle psychologických "pravidel" funguje u lidí - tak to bohužel asi bude i v tomto případě u vw-porsche 8-s
PS: Naštěstí ještě existují NEzávislí (poslední) "mohykáni" jako je Bristol - tak jen musím trochu INTENZIVNĚji "šetřit" :-)
Pěkný den (raději s Bristol Fighter, než s Porsche - no tak to bylo i dříve, ale do budoucna to platí asi DVOJnásob ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:40
Re: Milý rohYpnol(e)!
Z tohoto pohledu by to DÁVALO "smysl", má to ale malé "ALE"
Porsche bylo a je vůbec NEJziskovější automobilka a nemá "ni náznak" finančního problému (to že má dluh na "většinový" počet akcií vw NENí problém - je to asi jako když mám hypotéku třeba 7 milionů na dům co má hodnotu 15 ;-)
K tomu čemu došlo, mohlo dojít JEN a POUZE na základě DOHODY "rodiny" (a Wendelin byl, stejně jako ostatní zaměstnanci "pochopitelně" PROTI - jde JEN a POUZE o dohodu dalo by se říci JEDNÉ rodiny) - a mně je to líto, neb NIC ani "vzdáleně" NEnaznačovalo, že by Porsche mělo jakékoliv "problémy" s vývojem nových modelů.
PS: A myslím že možná i VĚTŠINA ze zákazníků Porsche by za nový model dala raději o 10.000€ VÍCE, než aby byli "v koncernu" (i když tento SMUTNÝ "trend" je asi NEzadržitelný, stejně jako "zmenšování" motorů a počtu válců - MNĚ OSOBNĚ se to NElíbí, mně to NE"vyhovuje" ;-\
Pěkný den (dokud to jde - autoBUDOUCNOST momentálně "posobí" trochu "rozpačitě" ;-)
24. 7. 2009 11:35
Re: KONEČNĚ
Tímhle příspěvkem děláš dokonalou čest svému věku, co uvádíš v profilu.
24. 7. 2009 11:33
Re: KONEČNĚ
No, především se raduji z toho, že tu Porsche bude ještě za sto let. Na rozdíl od zastydlejch buditelů...
neregistrovaný "*pepa*"
24. 7. 2009 11:26
Re: KONEČNĚ
Přesně tak-souhlasím. Lambo je pro mě srdcovka a to jak je nyní bezmezně vykrádáno Audinou je maximálně ohavné. Pokud někdo argumentuje tím, že když už Audi nasypalo peníze do Lamba, tak z toho chce taky něco mít, pak si dovolím tvrdit, že BMW do Rollsu taky nasypalo hrůzu peněz a jejich techniku nevykrádá. Mám obavu, že teď je nařadě Porsche...
Avatar - rohYpnol
24. 7. 2009 11:18
Re: Milý Dinar(e)!
Zkus se na to podívat jinýma očima. Toto spojení umožní značce Porsche přežít a i díky pravděpodobně větší spolupráci na ne tak exkluzivních vozech (třeba onen Cayman) budou moci vznikat tak skvělé vozy, jako Carrera GT atp. A co na tom, že je dieselová Cayenne? Mě to tedy vůbec nevadí. Jestli má mít automobilka díky tomuto kroku zajištěnou budoucnost, pak :yes:
24. 7. 2009 11:15
Re: KONEČNĚ
Nevím co je na tom tak "bravo" - jestli se radujete z toho, že bude koncernem kolovat technika Porsche (tak jak se to děje s technikou Lamba), nebo z něčeho jiného - že svět přichází o dalšího vzácného nezávislého tvůrce skvostných jedinečných aut, možná těch nejlepších.
Jestli tím "bravo" dáváte najevo své sympatie globalizaci, unifikaci a potlačení nezávislosti a individualismu ... tak v takovém případě se neshodneme.
Respektuji Vaše postoje ať jsou jakkoli motivovány, ovšem výkřik "bravo" může v tomto případě reálně pronášet snad jen akcionář VW či snad člověk-globalista jehož snem je, aby světovou produkci aut ovládal koncern ...
Líbilo by se Vám kdyby koncern spolkl třeba i jiného výrobce sportovních aut? Je to reálné? Řekl by někdo před půl rokem že VW může spolknout Porsche?
Je možné že se zítra dozvíme v novinách, že SAAB spolkl Koenigsegg?? Bylo by to také "bravo"??
Avatar - iudex
24. 7. 2009 11:01
Re: Milý Dinar(e)!
S Lambom súhlas. Tu VW/Audi iba pomohli, najma s kvalitou a vypracovaním interiéru, uz presne neviem, ci aj so 4x4.
neregistrovaný "AW"
24. 7. 2009 10:59
Re: Milý Dinar(e)!
Kdybys šel do důsledků tak zjistíš, že všechny auta mají spoustu společných součástek ani o tom neíme. Myslím, že důležitější je finální produkt jako celek, než se užírat jestli platforma auta je jedinečná, nebo se použije i na jiným voze..
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 10:59
Re: Milý Miro IIko!
Už zase ten desetkrát omletý blábol, teti, zapiš si už za uši, že příští cayman na společné platformě s VW nebude.

Co je známo, i když zatím ne oficiálně, ale na autě se už pracuje, že přijde nový menší model Porsche pod cayman, který opravdu bude na společné platformě vycházející z konceptu VW bluesport, což je malý roadster s motorem uprostřed. S caymanem tohle nemá nic společného.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 10:48
Re: Milý Navtech(u)!
Tak zase o kousek BLÍŽe do rodiny... ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 10:47
Re: Milý Miro IIko!
To máte B-O-H-U-Ž-E-L pravdu - příští Cayman už bude na společné platformě s vw (což je "oficiálně" známo) a i přes ("klasická") UJIŠŤOVÁNí, že každá značka si "zachová" svůj charakter - pro mne je to spíše 8-s :no: ;-\
PS: Četla jsem kdysi dávno docela pěkné sci-fi o světě který ovládají po dalších a dalších fůzích již jen DVĚ firmy - jestli jedna z nich bude vw, tak "těmrsk" ;-)
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 10:37
Re: Carerra TDI?
To je ten problem, kdo bude diktovat? Rodinny prislusnici techto dvou klanu, co nevi co z prachama, a jen ze jim spadlo diky tvrde 16ti lete prace Mr. W. do klina neuveritelne bohatvi, neznamena, ze maji patent na rozum co Porsche potrebuje do budoucna... Mozna Mr. W byl az prilis ctizadostivi ale udelal pro Porsche vic nez kdokoliv co sedi za stolem. :-(
24. 7. 2009 10:35
Re: Milý Dinar(e)!
Neřekl bych, že by vstup Porsche "pod křídla VW" měl znamenat ztrátu chrakteru Porsche. Viz. koncernové Lambo. Pod Audi se mu daří jak nikdy a při tom si zachovalo své postavení, charakter a vyjímečnost.
Bude to spíše o tom, jak moc "lidové" bude Porsche chtít být a o kolik širší okruh zákazníků bude chtít "zasáhnout" a to už se nějakou dobu děje a bez přispění koncernu.
neregistrovaný "Stillborn"
24. 7. 2009 10:18
Re: KONEČNĚ
souhlas :-)
Avatar - iudex
24. 7. 2009 10:15
Re: To je pro mě rána
Ale iba vo verzii V6, nezapomen ;-)
24. 7. 2009 10:15
Re: Milý Navtech(u)!
vidim to stejne, je to zlocin, Porsche melo zustat samostatny, kdo vi co s tim tedka bude, koncernovy dily maji uz ted ale predpokladam ze to bude jeste horsi,takze honem koupit caymana nez bude pozde a nechat si ho naveky.
24. 7. 2009 10:12
Re: To je pro mě rána
Dopuručuji se zaměřit na Citroen. To je ta pravá značka pro šlechtu ;-)
Avatar - Chuck Norris
24. 7. 2009 10:07
Re: Carerra TDI?
:no: :no: :no: :no: :-( :-( :-( :'-( :'-( :'-( :'-( Idioti... hlavně že porsche nemůže převzít VW ale VW může převzít porsche... to je fakt dobrý... takže teď si bude určitě VW chtít diktovat co bude a nebude porsche vyrábět...
24. 7. 2009 09:54
KONEČNĚ
BRAVO VW-PORSCHE :yes: :yes: :-!
Avatar - iudex
24. 7. 2009 09:45
Carerra TDI?
Napadajú mi dva scenáre:
1. Porsche bude v rámci kooperácie zásobovat motormi ostatné znacky koncernu, takze mozno budúce malé Lambo ci Audi R8 bude mat motor B6 :-)
2. Porsche v rámci unifikácie a "katovania kostov" bude preberat niektoré motory od VW (mozno sa dockáme Boxstera s 2,0 TFSI) 8-s
Druhá moznost sa mi bohuzial javí v dnesnom svete akosi blizsia realite. Dúfam ale, ze sa zachová co najvascia samostatnost Porsche (aby nedopadlo ako Seat, "sportová znacka" koncernu) a nikdy nebude Carerra TDI . 8-s
Avatar - iudex
24. 7. 2009 09:37
OT: In memoriam Jaguar X type
To Mates/Pierro: tak asi ma ten predajca Jagu u Vás negatívnejsí vplyv na predaj X typu, ako ste si i Vy mysleli: [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[]
24. 7. 2009 09:34
To je pro mě rána
Tak to je pro mě opravdu rána, porsche které od mala považuji za svoji modlu a sen, se stane součástí VW ... To asi moc nevychytali. Pro mě už to nebude porsche. Můj sen se mění, co teď? Počkám jak se to bude pokračovat, ale ona už panamera a diesly to docela kazili. Nevim, ale nelibí se mi představa mít porsche s tlačítky ze škody a filtry ze seatu a navigací z audi a sedačkou z lamba...