Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Oficiálně: Porsche bude desátou značkou koncernu VW

Dozorčí rady výrobců automobilů Porsche a Volkswagen podpořily záměr vytvořit společný koncern.
Zpět na článek
24. 7. 2009 10:59
neregistrovaný "AW"
24. 7. 2009 14:41
neregistrovaný "mates"
24. 7. 2009 09:45
24. 7. 2009 09:54
24. 7. 2009 10:18
neregistrovaný "Stillborn"
24. 7. 2009 11:30
24. 7. 2009 11:15
24. 7. 2009 11:26
neregistrovaný "*pepa*"
24. 7. 2009 11:35
24. 7. 2009 12:45
neregistrovaný "angelokelly"
24. 7. 2009 13:10
24. 7. 2009 13:23
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:30
24. 7. 2009 11:33
24. 7. 2009 11:51
24. 7. 2009 13:10
24. 7. 2009 12:25
24. 7. 2009 12:42
24. 7. 2009 12:49
24. 7. 2009 13:05
24. 7. 2009 13:29
24. 7. 2009 13:21
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:27
24. 7. 2009 13:39
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:04
neregistrovaný "Stillborn"
24. 7. 2009 13:18
24. 7. 2009 13:25
24. 7. 2009 13:26
neregistrovaný "507--"
26. 7. 2009 09:08
24. 7. 2009 18:44
anonym
24. 7. 2009 13:37
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 17:07
24. 7. 2009 19:44
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 08:35
neregistrovaný "martinZA"
24. 7. 2009 21:28
24. 7. 2009 21:37
25. 7. 2009 22:02
24. 7. 2009 21:43
25. 7. 2009 10:23
neregistrovaný "carmik"
25. 7. 2009 22:46
26. 7. 2009 08:17
neregistrovaný "martinZA"
26. 7. 2009 16:41
24. 7. 2009 09:34
To je pro mě rána
Tak to je pro mě opravdu rána, porsche které od mala považuji za svoji modlu a sen, se stane součástí VW ... To asi moc nevychytali. Pro mě už to nebude porsche. Můj sen se mění, co teď? Počkám jak se to bude pokračovat, ale ona už panamera a diesly to docela kazili. Nevim, ale nelibí se mi představa mít porsche s tlačítky ze škody a filtry ze seatu a navigací z audi a sedačkou z lamba...
Rozbalit vlákno
35
24. 7. 2009 10:12
Re: To je pro mě rána
Dopuručuji se zaměřit na Citroen. To je ta pravá značka pro šlechtu ;-)
Avatar - iudex
24. 7. 2009 10:15
Re: To je pro mě rána
Ale iba vo verzii V6, nezapomen ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 10:48
Re: Milý Navtech(u)!
Tak zase o kousek BLÍŽe do rodiny... ;-)
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 14:33
Re: Milý Navtech(u)!
Skvělé! Až přestanete jezdit takový plečky, tak se budu snažit ještě víc. ;-)
pĚkný den
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:46
Re: Milý Navtech(u)!
Was ist das "plečka"? :-)
Kupte si poslední české AUTO-OJETINY (č. 6/2009) - na 12ti stranách tam - docela DETAILNĚ - "rozebírají", že prý to NENí až tak "špatné" - hlavně je zde HROZNĚ MOC PODceňované (tam tedy píší .. a "maličko" tam píši i já ;-)
PS: A ž(l)alok tedy bude také "plečka"? Tak (a HONEM!) poraďte něco NE"plečkoidního" (na "exkurze nach Tschechei")
Pěkný den (ve V6kových verzích C5 a C6 je - a asi MNOHEM více, než si vůbec připouštíte :-)
24. 7. 2009 15:16
Re: Milý Navtech(u)!
Nevim, jak si stojí mezi šlechtou citroen, u nikoho ze šlechty jsem ho v životě neviděl, krom vás.

Auto-ojetiny bohužel taky nesleduji a taktéž si nepamatuji šlechtice, co by si kupoval "ojetinu", pokud neměla nějakou sběratelskou hodnotu.

Až tak špatné to asi nebude, ale nějak postrádám souvistlost, že by to nějaký aristokraty vedle SL63, nebo Bentley apod. naplňovalo například vzrušením, nebo uspokojením. Pokud to ovšem není nějaký projev masochismu. Ale když "šlechta" zaměstnává ukrajinský uklízečky, tak už se nedivím ničemu.

PěKný den ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 15:55
Re: Milý Navtech(u)!
Naše Galina je sice OPRAVDU ukrajinského původu, ale před lety někoho "uhnala", takže dnes je/"se cítí" být rakušankou snad VÍCE než já :-)
Já se (jen do jisté "míry") RÁDA "biji s větrnými mlýny" (a zastávám se slabších), takže i PROTO zde jsem "za Citroën" ;-) neb říkat tu že 6.3 AMG je skvělý/fantastický/brilantní snad nejlepší motor jaký jsem kdy řídila je ... "nuda"/nošením dříví do lesa.
2) do česka/po česku s Bentley(m) či Mercedes(em) NEjezdím(e) - máme polovinu roku za sebou a byli jsme tu MB letos zatím 2x (slovy DVAkrát).
Prostě jedno "obyčejné" auto (co navenek působí MNOHEM hůř než "uvnitř") je (dle mne) "rozumné" (bylo to "rozumné" i DŘÍVE a v dobách finanční krize ještě VÍCE) ... zato má místní "upřímnost" zas tak "fik-fik" NEní :-)
Pěkný den
24. 7. 2009 17:03
Re: Milý Navtech(u)!
Já taky znám jednoho vietnamce, říkáme mu Tonda a ten taky říká... "Heďuš mi žíkala, že šem teď čech, kďyž šem ši jí vžal". To bude asi podobný, že? No a s těma kárama je to u vás asi jako ty knížky od Jackie Collins ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 17:28
Re: Milý Navtech(u)!
- ano s tím JAZYKem jste to "vystihl" :-)
- s těmi knížkami vás asi ZKLAMU, NEjsem v Jackie Collins až tak (jako vy) "sečtělá" ;-)
PS: Snad mi v televizi neutekl ten nový film dle Rosamunde Pilcher :-)
Pěkný den
24. 7. 2009 10:15
Re: Milý Navtech(u)!
vidim to stejne, je to zlocin, Porsche melo zustat samostatny, kdo vi co s tim tedka bude, koncernovy dily maji uz ted ale predpokladam ze to bude jeste horsi,takze honem koupit caymana nez bude pozde a nechat si ho naveky.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 10:47
Re: Milý Miro IIko!
To máte B-O-H-U-Ž-E-L pravdu - příští Cayman už bude na společné platformě s vw (což je "oficiálně" známo) a i přes ("klasická") UJIŠŤOVÁNí, že každá značka si "zachová" svůj charakter - pro mne je to spíše 8-s :no: ;-\
PS: Četla jsem kdysi dávno docela pěkné sci-fi o světě který ovládají po dalších a dalších fůzích již jen DVĚ firmy - jestli jedna z nich bude vw, tak "těmrsk" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 10:59
Re: Milý Miro IIko!
Už zase ten desetkrát omletý blábol, teti, zapiš si už za uši, že příští cayman na společné platformě s VW nebude.

Co je známo, i když zatím ne oficiálně, ale na autě se už pracuje, že přijde nový menší model Porsche pod cayman, který opravdu bude na společné platformě vycházející z konceptu VW bluesport, což je malý roadster s motorem uprostřed. S caymanem tohle nemá nic společného.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:49
Re: Milý Dinar(e)!
NAŠTĚSTí NEjsem (zaplať pánbůh) vaše "teti" :yes:
Model POD Cayman byl Wendelinem již před časem "odpískán" (nyní se možná "vrátí" ;-\
Tak jako je "společný" Cayenne, bude i Cayman (ne-li v příští, tak v přespříští - asi tak na ... 100% - vsadíme se? :-)
Všude ve VŠECH "případech" je "spojení" značek znát (bývalo i u Aston - Ford apod.), u vw to bývá ale skoro NEJvíce (a nemyslím, že v případě Porsche to bude JINAK) - tohle si můžeme "povědět" za 5-10 let. OBÁVÁM se (vám je to asi jedno), že "spolupráce" NE"vytáhne" společné modely do "výšin" Porsche, ale právě NAOPAK (tak to dle psychologických "pravidel" funguje u lidí - tak to bohužel asi bude i v tomto případě u vw-porsche 8-s
PS: Naštěstí ještě existují NEzávislí (poslední) "mohykáni" jako je Bristol - tak jen musím trochu INTENZIVNĚji "šetřit" :-)
Pěkný den (raději s Bristol Fighter, než s Porsche - no tak to bylo i dříve, ale do budoucna to platí asi DVOJnásob ;-)
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:02
Re: Milý Dinar(e)!
Prostě spekuluješ, tak jen spekuluj jak je libo, ale nepiš, "jak je oficiálně" známo. U některých, ve zdejších diskusích méně zběhlých, by to mohlo vyvolávat mylný dojem, že máš snad nějaké informace, byť my ostatní víme, že je to jen obvyklá "informační" konstrukce tety Kylie vznikající na základě, Kylie má ráda..., Kylie nemá ráda... (značku doplň sám) ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 13:41
Re: Milý Dinar(e)!
To "oficiálně" znamená, že se již DELŠí dobu "běžně" píše o DALŠÍM ("užším") propojování/spolupoužívání techniky mezi vw a porsche (dávno PŘED tímto "ofic." spojením!) že příští (nebo přespříští - to opravdu z hlavy NEvím) model Boxster/Cayman už bude mít svou verzi na straně vw a bude to něco jako Cayenne/Touareg - to je již (dávno) danné.
NEvím jestli jste měl možnost s Cayenne jet, a VÍM jak moc dobře se prodává, ale to NENí "dobré auto" - tedy NENí to "výjimečné auto" s "duchem", tak jak Porsche má být (bmw X6 je snad dokonce o VELKÝ kus "dál"). OBÁVÁM se (a asi opravdu "oprávněně"), že tento "trend" bude pokračovat. Lidé od vw dokáží svým "lepším" modelům zajistit pěkná "číslíčka" (parametry), ale o tom to (u Porsche obzvášť) přeci NENí!
Myslím/domnívám se, že 911 si nechají "nakonec", ale koncernové "spolusdílení" dílů nejdříve "odnese" právě Cayman/Boxster.
PS: Závěr vaše příspěvku o má/Nemá "ráda" je vskutku "ubohoučký" a je vidět že VŮBEC NEjste schopen pochopit o co jde..
Sbohem
neregistrovaný "AW"
24. 7. 2009 10:59
Re: Milý Dinar(e)!
Kdybys šel do důsledků tak zjistíš, že všechny auta mají spoustu společných součástek ani o tom neíme. Myslím, že důležitější je finální produkt jako celek, než se užírat jestli platforma auta je jedinečná, nebo se použije i na jiným voze..
Avatar - rohYpnol
24. 7. 2009 11:18
Re: Milý Dinar(e)!
Zkus se na to podívat jinýma očima. Toto spojení umožní značce Porsche přežít a i díky pravděpodobně větší spolupráci na ne tak exkluzivních vozech (třeba onen Cayman) budou moci vznikat tak skvělé vozy, jako Carrera GT atp. A co na tom, že je dieselová Cayenne? Mě to tedy vůbec nevadí. Jestli má mít automobilka díky tomuto kroku zajištěnou budoucnost, pak :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:40
Re: Milý rohYpnol(e)!
Z tohoto pohledu by to DÁVALO "smysl", má to ale malé "ALE"
Porsche bylo a je vůbec NEJziskovější automobilka a nemá "ni náznak" finančního problému (to že má dluh na "většinový" počet akcií vw NENí problém - je to asi jako když mám hypotéku třeba 7 milionů na dům co má hodnotu 15 ;-)
K tomu čemu došlo, mohlo dojít JEN a POUZE na základě DOHODY "rodiny" (a Wendelin byl, stejně jako ostatní zaměstnanci "pochopitelně" PROTI - jde JEN a POUZE o dohodu dalo by se říci JEDNÉ rodiny) - a mně je to líto, neb NIC ani "vzdáleně" NEnaznačovalo, že by Porsche mělo jakékoliv "problémy" s vývojem nových modelů.
PS: A myslím že možná i VĚTŠINA ze zákazníků Porsche by za nový model dala raději o 10.000€ VÍCE, než aby byli "v koncernu" (i když tento SMUTNÝ "trend" je asi NEzadržitelný, stejně jako "zmenšování" motorů a počtu válců - MNĚ OSOBNĚ se to NElíbí, mně to NE"vyhovuje" ;-\
Pěkný den (dokud to jde - autoBUDOUCNOST momentálně "posobí" trochu "rozpačitě" ;-)
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:18
Re: Milý rohYpnol(e)!
Porsche omezuje výrobu 911, neprodává se, Maserati, Lambo nebo Ferrari hlásí podobně jak propad prodejů, tak také způsoby jak tomu chtějí čelit viz. např. nová Ferrari s menšími motory a turbem atd. Jinými slovy blízká budoucnost ryze sportovním vozům v aktuální podobě přát nebude, bude potřeba úliteb zelené mánii (to navíc v kombinaci s důsledky hospodářské krize) takže i Porsche bude muset sáhnout k technol. řešením, které jeho vývoj neřešil, a tudíž potřebné technologie se neválí na policích. Proto je spojení s VW a využití jak know how tak některých komponent napříč koncernem logickým krokem, to jestli VW koupil Porsche nebo Porsche by vlastnilo VW je z tohoto nejdůležitěšího pohledu(pro přežití značky a budoucnost)nepodstatné.

Jinak, líbí se mi jak se tu lká nad spojením Porsche s VW, což je koncern technologicky na výši, a fakt, že takový Jaguar vlastní někdo, reprezentantem jehož auto produkce je Nano, tak nějak nevadí. Ale když on ten Jaguar patří k těm "Kylie má ráda", že, protože jinak by se dala rozvíjet spousta podobně stupidních myšlenek typu páčky z Taty v Jaguaru apod.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:28
Re: Milý rohYpnol(e)!
S názorom, ze doba výkonným sportiakom nepraje sa stotoznujem, avsak mierny optimizmus vo mne pretrváva. Ved i ropná kríza v 70. rokoch nemala iba negatívne dopady, ale prinútila konstruktérov viac sa snazit a príst na nové technológie. Síce typické US muscle cars zanikli, ale Corvette ci Camaro je tu stále, Lambo prislo zase s V12 v Countachi, prislo vstrekovanie paliva atd. Dnesné 254 kW Porsche zerie tolko co dakedy o polovicu slabsie motory, a zábava s ním bezpochyby je.
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:45
Re: Milý rohYpnol(e)!
To je pravda, ale ten tlak zelené EU je nesmyslně neúprosný (viz. stále trvání na limitu CO2 120 g/km), jakože těch pár sporťáků které utnem zachrání svět.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:53
Re: Milý rohYpnol(e)!
V tomto sa úplne zhodneme. Je to ale plakanie na nesprávnom hrobe; nie osobné autá sú problémom pre ovzdusie. Podla zistení dánskej vládnej agentúry 15 najvacsích lodí sveta emituje tolko CO2 ako vsetkých 760 miliónov (!) áut na svete. Len pre zaujímavost najvacsia lod na svete má dízlové motory s výkonom spolu 130 MW (áno, megawattov, t.j. 176 800 koní) a emisie radsej nemerali. 8-s
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:09
Re: Milý Iudex(i)!
PRAVDU máte, ale momentálně je "v módě" autům a automobilkám "skákat po hlavě", takže ...
PS: Snad se to ještě "zlepší" - tímto "tempem" bychom došli ... zpátky k TRABANTům ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:29
Re: Milý Iudex(i)!
P.S. Nebud na Kylie prísny, kolko zien dokáze kvalifikovane diskutovat pri aute o niecom inom ako o farbe? ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:06
Re: Milý Dinar(e)!
Vy opravdu NEchápete PODSTATU problému.
Jaguar i Porsche mám "ráda" - některé "praktiky" pana Piech(a) ale zase (dost!) NErada (jestli vám "se líbí" - nu, každý jsme nějaký)
Někdo tu před časem pod článkem o "propadu" světové jedničky Toyota zmiňoval "prokletí" onoho prvního místa - a to je ten problém, když "zaberete" až MOC velkou část trhu (začnete se byť jen blížit monopolu), příjdou "propady" problémy - o další "fázi", kdy (např.!) na trhu bude třeba 10 modelů střední třídy a z toho 5 od jednoho výrobce raději NEmluvím - a TAM "směřuje" veškeré "dění" (nejen v autech).
Prostě já se OBÁVÁM že v konečném důsledku to že se Wolfgang s Ferdinandem DOHODLi tak jak se dohodli nakonec může vozům Porsche "uškodit/ublížit" (já se v tomto SHODUJi s Wendelin(em) a zaměstnaci Porsche vůbec - VŮBEC se mi/nám to NElíbí) a jak sám správně píšete, celý autoprůmysl se ubírá (dle MNE) ŠPATNÝM směrem ... ale "jasné" to bude až z pohledu ZPĚT - nejdříve řekněme za 10 let (neb příští modely jsou už víceméně "danné").
Co se té "zelené mánie" týče - nevím jak zrovna Porsche, ale u Ferrari jsou docela (HODNĚ) daleko - takže to samé bych očekávala u Porsche ("zelená" Panamera je DÁVNO hotova - takže NEvím v čem by jim zrovna vw mohlo pomoci, ostatně NEmyslím že by zrovna vw bylo v tomto směru "lídrem trhu" - pokud vím novinářská obec se "green" modelů vw/škoda spíše tak trochu "vysmívá" ;-)
Zatímco Jaguaru "přechod" od Ford k Tata zdá se docela "prospívá", u Porsche si tak jistá NEjsem, resp. bojím se pravého OPAKu ;-\
Jestli si za 10, 20 let budeme moci říci, že váš "bezbřehý" OPTIMISMUS byl VÍCE "na místě", než můj "trochu nervozní/opatrný" PESIMISMUS - JÁ budu jen ráda (neb Porsche já RÁDA)
24. 7. 2009 10:35
Re: Milý Dinar(e)!
Neřekl bych, že by vstup Porsche "pod křídla VW" měl znamenat ztrátu chrakteru Porsche. Viz. koncernové Lambo. Pod Audi se mu daří jak nikdy a při tom si zachovalo své postavení, charakter a vyjímečnost.
Bude to spíše o tom, jak moc "lidové" bude Porsche chtít být a o kolik širší okruh zákazníků bude chtít "zasáhnout" a to už se nějakou dobu děje a bez přispění koncernu.
Avatar - iudex
24. 7. 2009 11:01
Re: Milý Dinar(e)!
S Lambom súhlas. Tu VW/Audi iba pomohli, najma s kvalitou a vypracovaním interiéru, uz presne neviem, ci aj so 4x4.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:52
Re: Milý Dinar(e)!
4x4, milý Iudex(i) bylo Lambo V-Ž-D-Y (i PROTO po něm od Audi "skočili") - ale co do "chování/řízení" se nikdy NEvyrovnalo Ferrari - i proto nyní u Lamba POPRVÉ (snad se nepletu že poprvé) přicházejí se ZADOkolkou..
Pěkný den
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:10
Re: Milý Dinar(e)!
Nerád poucujem, ale práve naopak, treba si trochu pozriet fakty. Starsie Lambá boli zadokolky (Countach, základné Diablo), 4x4 prislo az s Diablom, myslím ze to boli VT verzie. Az Murcielago prislo standardne s 4WD (ale aj tu sa myslím robili zadokolkové verzie).
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:22
Re: Milý Dinar(e)!
To já se RÁDA poučím - vlastně máte PRAVDU, kdysi byly Lamba zadokolky, to mne "převálcovalo" těch posledních 15 (?) let co tvrdili že jen 4x4 je "to pravé"
PS: Nevím jak Murcielago (to bych řekla že ne), ale Countach a vozy ze 70tých a snad ještě něco z 80tých let byly ZADO...
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 14:26
Re: Milý Dinar(e)!
Myslíš kdysi do roku 2001, kdy končilo Diablo (ano, nabízelo se i ve verzi 4x4).
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:35
Re: Milý Dinar(e)!
NEchci se přít, ale já znám JEN verzi 4x4 (jestli bylo v nabídce i jako zadokolka opravdu NEtuším - myslím že verze 4x4 minimálně "převládala") - a v roce 2001 bylo Diablo ... řekněme NE moc konkurenceschopné, z mého pohledu původní "renomé" získali zpět až posledními verzemi Murcielaga.
PS: Tak už "vím" - v poslední "verzi" (III.) si z 260 ks vyrobených v posledních dvou letech výroby (2000/01) mohli zákazníci VYBRAT zda nechtějí "jen" verzi se zadním pohonem - do té doby šlo jen o "všechnokoku")
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 19:57
Re: Milý Dinar(e)!
Tak to že Murcielago bylo (a je) trefa do černého je neoddiskutovatelné.
Ale Diabla se jako 4x4 vyráběli pouze ve verzi VT, ostatní modely byly "jen" zadokolky (SE30(JOTA), SV, GT, GTR, 6.0 SE - pod taktovkou Audi).
Tak jako tak je to prakticky jedno a na postavení Lamba to nic nemění. ;-)
Avatar - iudex
24. 7. 2009 09:37
OT: In memoriam Jaguar X type
To Mates/Pierro: tak asi ma ten predajca Jagu u Vás negatívnejsí vplyv na predaj X typu, ako ste si i Vy mysleli: [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
24. 7. 2009 14:41
Re: OT: In memoriam Jaguar X type
Pocuvaj chalan..... Chces po papuli? ;-) Copak neni situace k placi i bez tveho rejpani. Abych ti nezkontroloval jestli mas dostatecne chlupatej volant a jestli ti dost svitej diody! >:-[]
Avatar - iudex
24. 7. 2009 14:47
Re: OT: In memoriam Jaguar X type
No na chlpatom volante sa mi potia ruky, ale zato mracítka na takmerxenónových reflektoroch mám, strieborný polep veka palivovej nádrze tiez, len ten moj benzín nechce a nechce mat "tah vocpoda".
Avatar - iudex
24. 7. 2009 09:45
Carerra TDI?
Napadajú mi dva scenáre:
1. Porsche bude v rámci kooperácie zásobovat motormi ostatné znacky koncernu, takze mozno budúce malé Lambo ci Audi R8 bude mat motor B6 :-)
2. Porsche v rámci unifikácie a "katovania kostov" bude preberat niektoré motory od VW (mozno sa dockáme Boxstera s 2,0 TFSI) 8-s
Druhá moznost sa mi bohuzial javí v dnesnom svete akosi blizsia realite. Dúfam ale, ze sa zachová co najvascia samostatnost Porsche (aby nedopadlo ako Seat, "sportová znacka" koncernu) a nikdy nebude Carerra TDI . 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Chuck Norris
24. 7. 2009 10:07
Re: Carerra TDI?
:no: :no: :no: :no: :-( :-( :-( :'-( :'-( :'-( :'-( Idioti... hlavně že porsche nemůže převzít VW ale VW může převzít porsche... to je fakt dobrý... takže teď si bude určitě VW chtít diktovat co bude a nebude porsche vyrábět...
24. 7. 2009 10:37
Re: Carerra TDI?
To je ten problem, kdo bude diktovat? Rodinny prislusnici techto dvou klanu, co nevi co z prachama, a jen ze jim spadlo diky tvrde 16ti lete prace Mr. W. do klina neuveritelne bohatvi, neznamena, ze maji patent na rozum co Porsche potrebuje do budoucna... Mozna Mr. W byl az prilis ctizadostivi ale udelal pro Porsche vic nez kdokoliv co sedi za stolem. :-(
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 13:44
Re: Carerra TDI?
Mr. W bol za to, čo robil i patrične platený, takže tiež neprišiel svojou prácou na žobrotu ;-) každopádne je to mimoriadne schopný človek, ktorý vedel, čo robí, no nie všetko sa podarí a veľkohubé záujmy rodiny "Poršákovej" boli pohltené záujmami rodiny "Píchačovej"...Piechovci jednoducho do toho pichli v príhodnej chvíli, taktika je taktika a snahy Porsche prevziať VW sa samotnému Porsche "vypomstili", ale bolo to prašť alebo uhoď, pretože by to bolo prišlo aj bez snahy "Poršákov", takto si aspoň nemajú čo vyčítať, skúsili to, zariskovali a nakoniec vyhral ten, čo bol kúsok opatrnejší a strategicky vedel, čo robí...
24. 7. 2009 09:54
KONEČNĚ
BRAVO VW-PORSCHE :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Stillborn"
24. 7. 2009 10:18
Re: KONEČNĚ
souhlas :-)
24. 7. 2009 11:15
Re: KONEČNĚ
Nevím co je na tom tak "bravo" - jestli se radujete z toho, že bude koncernem kolovat technika Porsche (tak jak se to děje s technikou Lamba), nebo z něčeho jiného - že svět přichází o dalšího vzácného nezávislého tvůrce skvostných jedinečných aut, možná těch nejlepších.
Jestli tím "bravo" dáváte najevo své sympatie globalizaci, unifikaci a potlačení nezávislosti a individualismu ... tak v takovém případě se neshodneme.
Respektuji Vaše postoje ať jsou jakkoli motivovány, ovšem výkřik "bravo" může v tomto případě reálně pronášet snad jen akcionář VW či snad člověk-globalista jehož snem je, aby světovou produkci aut ovládal koncern ...
Líbilo by se Vám kdyby koncern spolkl třeba i jiného výrobce sportovních aut? Je to reálné? Řekl by někdo před půl rokem že VW může spolknout Porsche?
Je možné že se zítra dozvíme v novinách, že SAAB spolkl Koenigsegg?? Bylo by to také "bravo"??
neregistrovaný "*pepa*"
24. 7. 2009 11:26
Re: KONEČNĚ
Přesně tak-souhlasím. Lambo je pro mě srdcovka a to jak je nyní bezmezně vykrádáno Audinou je maximálně ohavné. Pokud někdo argumentuje tím, že když už Audi nasypalo peníze do Lamba, tak z toho chce taky něco mít, pak si dovolím tvrdit, že BMW do Rollsu taky nasypalo hrůzu peněz a jejich techniku nevykrádá. Mám obavu, že teď je nařadě Porsche...
24. 7. 2009 11:35
Re: KONEČNĚ
Tímhle příspěvkem děláš dokonalou čest svému věku, co uvádíš v profilu.
neregistrovaný "angelokelly"
24. 7. 2009 12:45
Re: KONEČNĚ
:yes:
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:23
Re: KONEČNĚ
>:D >:D :yes:
24. 7. 2009 11:33
Re: KONEČNĚ
No, především se raduji z toho, že tu Porsche bude ještě za sto let. Na rozdíl od zastydlejch buditelů...
24. 7. 2009 11:51
Re: KONEČNĚ
To, co nyní vidíme je konsolidace trhu - je úsměvné se domnívat že v portfoliu VW dlouhodobě přežijí Porsche a Lamborgini vedle sebe jako individuality. Ano, Porsche tu možná za sto let bude, ale nebude tu Lambo ... nebo naopak. Není reálné se domnívat že Lambo bude vyvíjet vlastní motory, podvozky, převodovky, interiéry atd. a současně bude to vše vlastní vyvíjet i Porsche. Brzy se začnou pod vlivem úspor a zvyšování efektivity díly míchat, předávat, sdílet a nakonec (třeba za mnoho let) jedna ze značek skončí. Toto je zřejmé každému střídmě uvažujícímu jedinci.
Je pod moji úroveň se k Vám vyjadřovat Vaším stylem.
24. 7. 2009 13:10
Re: KONEČNĚ
O tom, jestli přežije Porsche a Lamborghini bude nyní rozhodovat Volkswagen.Tedy ten silný. Kdyby to tak nebylo, tak například Lamborghini už několik let vystavuje jen v museu.

Na naivní písně jednadvacátého století, že ta najlepší sportovní auta se vyrábí v dvougarážích za městem nemá snad cenu ani reagovat...

P.S. Nemusíš mi vykat, tohle není sešlost distinguovanejch panáků.
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:25
Re: KONEČNĚ
Není z pohledu sdílení komponent jedno jestli Koenigsegg spolkl Saab nebo bylo-li by tomu naopak? Myslím, že u Porsche je to stejné, samotný fakt, jestli by ono vlastnilo VW nebo vlastní VW Porsche nemá na to, zda se nějaké koncernové díly objeví v Porsche, vliv.
24. 7. 2009 12:42
Re: KONEČNĚ
v případě že by Porsche spolklo VW nebo Koenigsegg když spolkl Saab - tak rozhodnutí o sdílení či nesdílení dílů učiní ten nadřazený subjekt, čili zůstala by zřejmě zachovaná svébytnost, nezávislost a individualita toho "vzácnějšího" jedince, nemusel by z donucení přijímat a sdílet kompromisní díly koncernu či jiné skupiny, mohl by přijmout to, co by považoval za užitečné a dále udržovat vlastní strategii. Nikoli však v opačném případě, jak tomu nastalo u Porsche, bohužel.
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 12:49
Re: KONEČNĚ
V situaci, která aktuálně nastává pro výrobce sportovních vozů, je tohle dost naivní myšlenka.
24. 7. 2009 13:05
Re: KONEČNĚ
V současné době klesají prodeje většiny aut, což ovšem neplatí pro sportovně-luxusní segment. Proč může Koenigsegg investovat do Saabu?
Avatar - Dinar
24. 7. 2009 13:29
Re: KONEČNĚ
Proto Porsche omezuje výrobu 911, protože pokles prodeje neplatí pro sportovně luxusní segment?
A ta druhá otázka, to myslíš opravdu vážně? Jestli ano, budeš si muset najít jiného parťáka do diskuse. Good luck! ;-)
24. 7. 2009 21:49
Re: KONEČNĚ
Nu, rozhodne ne proto, ze mu 18 vyrobenych aut rocne vydelaji tak moc, ze si muze dovolit koupit automobilku, tak naivni asi nejsi,ze?

Nejdriv ti poradim si zjistit neco o Koenigseggovi!!!
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:21
Re: KONEČNĚ
Já to skutočne píšem s rešpektom voči tebe, ale mám pocit, že dnes si dokázal, že pochváliš všetko od VW-PORSCHE... :no:
Porsche mal prevziať VW. Nezdarilo sa. Ale toto je absurdné a ani sám Wolfang Porsche s tým nesúhlasí. Prečo? Lebo Porsche bol vždy samostatný, v 90. rokoch viedli priam vojnu medzi samostatnosťou a krachom firmy, v posledných takmer dvoch desaťročiach tvrdo makali na tom, aby bol Porsche silná samostantná automobilka a teraz, teraz má o to celé prísť? Veď je to k plaču. :no: :no:
24. 7. 2009 13:27
Re: KONEČNĚ
Neměj obavu, že ve spojení VW-Porsche bude Porsche ten, který na to doplatí. Vždyť je to svatba nejen z logiky, nýbrž i z lásky. Jsem přesvědčen, že právě tohle spojení přinese pro Porsche možnost dalšího významného rozvoje.
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:39
Re: KONEČNĚ
Já si nemyslím, že na to doplatí ako ten osemročný chlapec, neboj. Nikto na to nedoplatí to máš pravdu. Ale samostatnosť firmy, to je to, čo k Porsche patrí. A to je to, začo sa bojovalo. Veľmi tvrdo.
24. 7. 2009 11:53
jeky ze zemljanek
A už zní jeky ze zemljanek: "od zítřka už to nebude Porsche, ale převlečená Škoda"..."Moje sny se zhroutily, bude Cayman a Panamera TDI"..."Teď tam budou cpát tlačítka ze Seatu"... :-)
Milí podřadní...ano, to je to správné slovo...blahoslavení chudí duchem...ano, Vy chudáci ze zemljanek automobilového světa...NEBOJTE SE O BUDOUCNOST PORSCHE A VW ;-) Klidně, dál a dál, kydejte a kydejte a dál nenaplňujte statistiky nově prodaných vozidel...o Porsche ani nemluvě >:D Já této zprávě dávám :yes: , protože Porsche leasing od Škofinu...to bude něco pro mne :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
24. 7. 2009 12:20
Re: jeky ze zemljanek
Samozrejme, ze od zajtra nebude mat Carerra tlacítko zapínania svetiel ako Octavia. Horeuvedené výkriky sú hyerbolizované, ale v jadre majú rácio: kazdá takáto koncentrácia prinása riziká unifikácie, na ktoré VZDY doplácajú tí lepsí. Skor alebo neskor dojde k spolocnému vývoju komponentov v záujme racionalizácie výroby a redukcie nákladov. Postupne (opakujem: postupne) k vacsiemu alebo mensiemu presunu a zdielaniu komponentov dojde. Mozno to budú prevodovky, mozno pohon 4x4 a mozno i tie spínace svetiel. A prvé lastovicky tu u sú: napr. avizovaný malý roadster situovaný velkostne pod Boxstera (dám na to krk, ze i pod znackou Porsche bude mat nejaký ten motor TFSI). A bude toho viacej, casom.
Ved to poznás s tou zabou: ked ju hodís do kotla s horúcou vodou, vyskocí; ked ju hodís do studenej a postupne zohrievas, uvarí sa. ;-)
24. 7. 2009 12:58
Re: jeky ze zemljanek
Máš zřejmě pravdu, ale...Mně jako kupci Cayenne nebude vůbec vadit, že má upravený 3.0TDI od Audi, protože já bych si Cayenne s benzinovým V8 nekoupil = pozitivum pro mne! No a naopak...tedy díly od Porsche v jiných značkách koncernu...to by mohlo vadit jen šílenci :-) Takže většina těch, kteří kupují=živí automobilku, bude spokojená a tak bude spokojená i automobilka. Navíc sdílení zde bude v rámci tříd...proto mi tak vadí ty jeky neznalých...vždyť Škoda, Seat,VW se téměř v žádné třídě s Porsche neprotíná.
24. 7. 2009 13:00
Re: jeky ze zemljanek
:-) :yes:
neregistrovaný "Stillborn"
24. 7. 2009 13:04
Re: jeky ze zemljanek
>:D :yes:
24. 7. 2009 13:18
TAK NA POČEST
Jezdi opatrně, bylo na tom přeloženém listu napsáno...

Bylo mi dvanáct. Táta zrovna dostal povolávací rozkaz. Směr Saigon. Těžká doba. Koho zajímalo, že jsem tu byl já? Koho zajímalo, že tu byla máma se ségrou, co na něm mohla oči nechat? Koho zajímalo, co bude dál?

Pravidelně chodila pošta. Táta psal, jak rákosníci lezou z děr... Jak ležíš přitisknutej k zemi v rozbahněný džungli a deset centimetrů nad hlavou ti sviští kulka za kulkou. Jak čekáš, jestli se rozmočíš, jestli splyneš s bahnem, a pak když je dvacet vteřin ticho, tak se zvedáš a běžíš naději do náruče.

Občas si ty dopisy ještě dnes pročítám. Měly zpoždění měsíc. Pravidelně. Přišlo jich devatenáct. Máma sedávala v kuchyni za stolem a unavenejma očima četla slovo za slovem. Stále dokola. Ségra při tom stávala u okna a zamlženejma očima vyhlížela něco, co stále nepřicházelo. A já, já ty dopisy pak tajně čítával po nocích pod dekou při svitu baterky.

Ségra dopisy těžce nesla, a nikdo z nás jsme nezvládli ten poslední, devatenáctej. Protože než nám ho pošta doručila, dostala máma telegram z ministerstva obrany.

V tom posledním dopise táta psal, že snad už ta pakárna skončí a že se brzy nalodí. Jo, tak tohle mu vyšlo dokonale. Přivezli ho ještě se stovkou dalších přikrytýho vlajkou.

Tři roky jsem pak nevlezl do garáže ani pro sekačku na trávu. Tam bylo tátovo hájemství. Máma jen dokola četla ty dopisy a ségra, ta to odnesla z nás asi nejvíc. Pak jednou, když mi bylo sedmnáct, jsem vzal se skoby v předsíni klíč a šel do garáže. Tam stála, pod vrstvou prachu a pod zelenou plachtou. Devětsetjedenáctka v temně modrý barvě. Tátova chlouba.

Shrnul jsem plachtu. Sesunul se na sedadlo a podíval se ve zpětným do svejch očí. Byly to oči, jako měl můj táta. Na sedadle spolujezdce jsem zahlédl zažloutlej, přehnutej list papíru. Vzal jsem ho do pravé ruky, rozevřel ho a spatřil to tolik známý písmo. Stálo tam - Jezdi opatrně chlapče, tvůj táta.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:26
Re: TAK NA POČEST
Neviem či by mal 911, ale toto je naozaj to najlepšie z tvojej tvorby. Hovorím ti, na tú 911 by si si zarobil. ;-) :yes: :yes:
Avatar - Martin911Turbo
24. 7. 2009 14:33
Re: Soumrak možná ano, možná ne
Tak já jsem poslední roky doufál v převzetí vlády ve VW Porsche, to že je nyní vše opačně nad tím mně osobně rozum stojí... :no: uvidíme co z toho vyplyne, ale narovinu sám jezdím ve VW-Porche a tato symbioza levného sporťáku pro lidi od 100% sportovní automobilky je fajn :yes: a věřím, že opět bude lidový sporťák jako byla řada 914, 924, 944 a 968 :yes: od tohoto spojení bude profitovat především VW a to špičkovým vývojem u Porsche a Porsche naopak perfektně zpracovanou linkou výroby od VW, kterou kazí jen morálka pracovníků a především odborů
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 16:01
Re: Milý Martin(e)944S2(RSKo)!
Také mne to nejdříve "zaskočilo", ale myslím že TAK se prostě rodina "dohodla" (což mne spíše MRZí). I dosud byla "spolupráce" spíše VĚTŠí než by se mi "líbilo", ale nyní se OBÁVÁM, že by to budoucím modelům Porsche mohlo spíše UŠKODIT (a zaměstnancům hodlajícím STÁVKOVAT se věru NEdivím - také bych STÁVKOVALA ;-\
Pěkný den :-)
26. 7. 2009 09:08
Re: Milý Martin(e)944S2(RSKo)!
:-) :yes:
24. 7. 2009 16:42
Re: Milý Martin(e)944S2(RSKo)!
jo...tátovy voči... :-) :yes:
25. 7. 2009 18:22
Re: Milý Martin(e)944S2(RSKo)!
;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:04
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
MOC pěkně napsáno! ;-)
PS: A já k 18nám dostala JEN malou hondu ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 18:20
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
I tu trávu někdo posekat musí... a sekačky od Hondy jsou velice slušné... :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:29
Re: Milý white label(e) ...
... jako že bych v pauzách mezi čištěním bazénů měla dělat "zahradnici"? ;-)
No PĚKNĚ "děkuji" :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 18:36
Re: Milý white label(e) ...
Ale to k tomu přece patří... ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:40
Re: Milý white label(e) ...
OPRAVDU?
Někde bude nějaká "chyba", náš zahradník tedy bazén NEdělá.. ;-)
Pěkný den :-)
anonym
24. 7. 2009 18:44
Re: Milý white label(e) ...
Tohle umíš výborně :yes: :yes: :yes:
25. 7. 2009 18:23
Re: Milý white label(e) ...
Díky :yes:
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 18:32
Re: Milý white label(e) ...
Tedy GALINO! A mně ŽÁDNÉ poděkování?? ;-)
PS: Příště vám text už NEpochálím! 8-s
Ale i tak: Pěkný den :-)
26. 7. 2009 09:11
Re: Milý white label(e) ...
Čekám, až dostaneš rozum, pak tu můžem v klidu diskutovat...
Avatar - white label
26. 7. 2009 11:31
Re: Milý white label(e) ...
Jsi tak velký lhář..., nebo jen bezbřehý optimista? :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2009 11:49
Re: Milý white label(e) ...
To "dostaneš rozum" je jen (interní) "narážka" na to, že Galina chtěla ZKRÁTIT (no CHÁPETE to?) pracovní dobu POD 12 hodin denně!
PS: A každou 4tou neděli odpoledne VOLNO - no KAM bychom takhle "došli"?
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2009 11:58
Re: Má OBLÍBENÁ a NEJmilejší Galino Tatjano ivanovno!
Já se NE"plánovat" měnit..
PS: Vy snad ANO? ;-)
Pěkné dny (a další pěkné "texty" přeji :-)
27. 7. 2009 09:08
Re: Má OBLÍBENÁ a NEJmilejší Galino Tatjano ivanovno!
:yes: :yes:
neregistrovaný "507--"
24. 7. 2009 13:37
TAK TOTO NIE!
Bolo to v roku 1948, keď Ferdinand Anton Ernst Porsche neboli Ferry Porsche predstavil prvý PORSCHE. Urobil tým česť svojmu otcovu, ktorý sa mimochodom v dobe vzniku toho auta podielal vo Francúzku na zvobudovaní ich automobilového priemyslu, keď si ho Louis Peugeot vyžiadal. Ale aj celému jeho týmu. A o pár rokov bol už Porsche ikonou. Fantastická 356 a najslavnejší športový automobil na svete-911. Porsche oslavoval úspechy, nič iného si ani nezaslúžil. Lenže potom prišli 80. roky a zisky klesli. Klesli až v 90. rokoch ľudia v Porsche pochopili, že ich úsilie niekoľkých desaťročí môže skončiť pod strechou niekoho cudzieho. Prišiel Arno Bohn, trochu to zlepšil, ale nestačilo to. A potom sa presadil Wendelin Wiedeking. Sám riskoval spolu s Ferrym Porsche svoj majetok, veď čím iným by Porsche ručil? Ale zbytočne. Vyšlo to, Wiedeking urobil z Porsche najzsikovejšiu automobilku sveta. Len necelé dve desaťročia od krôčiku ku krachu dokázal dostať Porsche na ešte väčšie výslnie, ako bolo celé desaťročia predtým.
A TERAZ? Teraz Wiedekinga pošlú preč a PORSCHE má prísť o svoju samostatnosť. O tú cennosť, o ktorú bojoval sám Wiedeking, o to, o čo Porsche nikdy neprišlo. Je to zúfalé.
Rozbalit vlákno
4
24. 7. 2009 15:10
Re: TAK TOTO NIE!
Rozezrane VW, a jejich "realne" ambice byt "jednickou" za kazdou cenu, smete vse co ma opravdovou hodnotu. :no:
Avatar - Plautus
24. 7. 2009 15:14
Re: TAK TOTO NIE!
na tom, čo si napísal je kus pravdy, ale taký je trhový mechanizmus v kapitalizme, buď hltáš alebo si pohltený...no niekedy môžeš prehltnúť väčšie sústo ako zvládneš a môžeš sa i zadusiť... >:D takže klídek... ;-)
24. 7. 2009 15:43
Re: TAK TOTO NIE!
Jen na okraj - ta fantastická 356 byl VW Brouk s jinou karoserií. Sportovní, "sportovní" a rádobysportovní auta na podvozku Brouku tehdy zkoušel vyrábět a prodávat kdeko - někdy s podporou VW (Karmann), jindy bez ní. Porsche v tom byl (zřejmě) nejlepší a tak přežil a mohly vzniknout další modely, hlavně 911.

Ale spolupráce s VW trvala dál (914 / 916, 924, montáž Audi RS2 atd.). Čili Porsche pod křídly VW mi připadá jako svého druhu "návrat". Určitá unifikace ale určitě přijde.

Mnohem víc jsem se před lety děsil Lamba pod křídly Audi, ale zatím (!!) se moje obavy většinou nenaplňují. Ovšem přiznávám, že Lambo vždy byla a stále je moje srdeční záležitost, Porsche nikdy.
24. 7. 2009 21:33
Re: TAK TOTO NIE!
myslím, že 356 trochu ponižuješ týmto vyjadrením, aj keď prakticky máš pravdu. treba však povedať, že aj s technikou chrobáka bol Porsche 356 (na rozdiel od chrobáka) na svoju dobu rýchlym vozom.
24. 7. 2009 17:07
Už je to tady
No tak to se máme na co těšit! Jo vzpomínáte na Jaguár? Jaguar v kombíku s turbodieselem pod kapotou >:D Takhle dopadne Porsche, více turbodieselů, další karosáské verze... teď po Panamere by mohlo být i nějaké to Porsche kombi a hlavně co nejvíce koncernových dílů a proč nedát motor dopředu.... říkejte si co chcete, ale podle mě tohle za pár let bude realita!

Sbohem Porsche :'-(
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 17:32
Re: Milý vrkuboy(i)!
Ano - s docela HODNĚ velkou pravděpodobností to tak BUDE 8-s
Pěkný (auto)den - dokud to "jde" :-)
24. 7. 2009 19:36
Re: Milý vrkuboy(i)!
Konečně si budeš moct dovolit Porsche i ty, tak nezoufej! Pierro ho už má třeba dávno. ;-)
24. 7. 2009 19:39
Re: Milý vrkuboy(i)!
no jo ale to bude VW s logem Porsche... to si rovnou můžu dát na Rendla znak Ferrari
24. 7. 2009 20:00
Re: Milý vrkuboy(i)!
Nebyla by to škoda? Rendl má nejhezčí znak na světě!
24. 7. 2009 20:04
Re: Milý vrkuboy(i)!
no tak o tom bysme mohli dlouho diskutovat, jestli tomu tak e nebo ne >:D
24. 7. 2009 20:47
Re: Milý vrkuboy(i)!
Lidé vydrží všechno a bude jim jedno, že pojedou s VW. Hlavně, že tam bude znak Porsche. Piech to tak udělal s Audi a vyšlo to. Vyhodil pár manažérů z Audi, kteří nemohli skousnout, že budou dělat Golfíka jako A3 a byl klid. Piech si dovede sjednat pořádek a dál bude kralovat VW i Porsche. Nic není pro VW tak tipické jako F. Piech.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 21:17
Re: A PROTO ...
... milý pogo26, já Ferdinand(a) Piëch(a) NErada :no: ;-\
PS: To co "provedl" kdysi celkem "sympatickému" Lidovému autu, jak "znásilnil" audi, jak "prohýřil" peníze na Rolls Royce (a zbyl mu Bentley), jak "zpupně" nechal udělat Veyron (miliarda sem, miliarda tam - "bubci" co si koupí Pola, Fabie, Toleda apod. to zaplatí) - to je "chování/přístup", který NEmám ráda (že přináší jistý FINANČNí úspěch NEzpochybňuji, ale NEpovažuji ho za "správný" - tenhle Aschmedai je opravdu SCHOPNÝ manager, bohužel současně skutečným NEštěstím automobilového průmyslu..
Jinak ale: Pěkný den

:-)
24. 7. 2009 21:23
Re: A PROTO ...
Tyto ódy jistě zahřejí u srdce kdejakého odboráře, nebo podobně sociálně smýšlejícího jedince!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 21:29
Re: Milý Navtech(u)!
To je ale HODNĚ "divoká" konstrukce to "přetočit" směrem k "odborářským myšeňkám" ;-)
PS: I když odboráři by MOHLi být Asmodäus(ovi) "děti" ;-)
Pěkný den (bez Asmodis(e) Piëch(a) by asi BYL :-)
24. 7. 2009 21:39
Re: Milý Navtech(u)!
Chtěl bych vidět VW, kdyby se řídila tvejma myšlenkama. Hlavně ty blbce, co to palatí, by z tebe měli radost.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:02
Re: Milý Navtech(u)!
"Stačí" vw teď tu KRÁTKOU dobu PO Piëch(ovi) - myslím že se docela (úspěšně) snažili "napravovat" jeho "styl" - obávám se že "směrování" firmy trochu HROZí "návrat" do dob kdy VLÁDL F. Piëch a to MNE věru NEtěší.
PS: Kdybych vw "šéfovala" já - myslím že jejich modely "představovaly" (tak jak to bývalo dříve) "zajímavé" řešení v "levnějším" balení než konkurence - pod p. Piëch(em) jde o pravý OPAK ... tedy často až nejDRAŽŠí model s často "unifikovaným/konvenčním" řešením (aby se mohlo použít od škody po audi).
PS: PRAVDA - akcionáři by ze mne asi NEměli TAKovou radost - ale auta bychom dělali (skoro určitě) LEPŠí (a Bentley, Lambo i Audi by mělo ZADNí pohon! ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 22:13
Re: Milý Navtech(u)!
Nechápu tvé obavy z úspěchu koncernu VW, podle toho co píšeš
(a nejen ty) musí celé VW stejně velmi brzo zkrachovat (vše přece dělají špatně) a koupit je může třeba Citroen, kterého teď zákonitě konečně čeká velká sklizeň vlastního ovoce... :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:48