Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

PR

Zpět na článek

Svět Motorů 31/2012: Srovnávací test - Citroën C5, Ford Mondeo, Hyundai i40

49 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kedze i40 v jednom talianskom teste sa vyrovnala passatu..... C5 a stare mondeo su bez sance 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ťuky, ťuk....haló, je tam někdo ? Prosím tě, zanech těch teorií a jdi si ta auta vyzkoušet, pokud máš ovšem řidičák. Potom tě tvoje tvrzení bude strašit i ve snu. 😉 >😁
Icescent
Jen doplním... Autosalon Prima: Všichni tři manažeři (víc jich zatím nebylo) budou kvitovat agilní jízdní vlastnosti, které se oproti druhé generaci Volkswagenu Passat přeci jen zdají poněkud jistější.
Předpokládám, že tady kritizuješ a sám si se zcela jistě neobtěžoval tato dvě auta porovnat... Pokud novináři napíší to co jsi uvedl výše, vychází to zejména ve srovnání s předchozí generací daného vozu nebo ve srovnání s očekáváním. Já si i40 vyzkoušel a musím potvrdit slova mnohých testů o tupém a líném motoru, který je, jako vrcholná varianta naftového agregátu nabízena ve voze střední třídy... Jízdní vlastnosti jsou takové, že ani nejnovější generace Hjundé nedokáže konkurovat tomu 6.faceliftu passatu a takovému Mondeu... >😁 i40 je i přes meganáklady na marketing docela slušnej průser, ale ono se není moc čemu divit...
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Icescent
Auto.cz😒/a> "Asijské Mondeo! ... Šokující nadpis? Jen pro toho, kdo v novém benzinovém Hyundai i40 nejel... To však Korejec zatím pouze stál, po dálniční projížďce přidejte do kotlíku i ticho na palubě nebo německou stabilitu vozu i při vysokých rychlostech. Chutná polévka? ... Na druhou stranu máte z vozu takovou malou vesmírnou loď, která svou výbavou drtivou většinu ostatních kombíků střední třídy ZADUPE do země... PLUSY: Jízdní vlastnosti!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Autojournal.cz😒/a> "Ale zpět k motoru (2.0 GDI). Po nastartování je v nízkých otáčkách PŘÍJEMNĚ TICHÝ. Nižší kroutící moment oproti dieselový agregátům není při běžné jízdě až tak patrný. Jeho nedostatek se projeví až při nutnosti náhle zrychlovat, ale tento problém se dá jednoduše vyřešit sešlápnutím plynu na podlahu. Motor ROZHODNĚ NENÍ LÍNÝ do otáček a nechá se BEZ problémů točit až ke svému maximu výkonu v 6500 ot./min. To vše je doprovázeno KRÁSNÝM zvukovým projevem. Že to ale znamená vyšší spotřebu? A koho to zajímá! Těch 180 koní se musí z něčeho živit a ve skutečnosti cena za příjemnější a zábavnější svezení oproti dieselu není až tak vysoká. Při běžné kombinované jízdě se s tímto 1,5 tuny těžkým kombíkem dá jezdit za 8 l/100 km. Při slabší chvilce během cesty noční krajinou, kdy mi ke kompletnímu svátečnímu řidiči chyběla jen klasická zmijovka, jsem se dostal dokonce na 6.0 l/100 km. Jinak jsem si ale i40 UŽÍVAL do sytosti..." 😉
Ronault News: Jízdní vlastnosti i40 jsou nemastné a neslané. Od vysokého posedu, přes nekomunikativní řízení až po nevýrazný diesel, který je nutné točit aby trochu jel, je to jako celek sotva průměr třídy.
Icescent
Že ty máš orgastické záchvaty z každé chvály H/K ovšem nic nemění na realitě, která je taková, jak ji popsal Ronault. Naber nějaký zkušenosti, projeď se pár konkurenčními auty pro srovnání a pak teprve něco piš.
Avatar - idam.i
idam.i
Len by ma zaujímalo kolko z Vás (odborníkov ) má reálne skúsenosti s i40.Nemám na mysli okruh okolo showroomu?? ;-\
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když tě to zajímá, tak si přečti Ronaultův blog. A ostatně i já "odborník" jsem se s i40 při jedné příležitosti svezl. Se stejným závěrem. V rámci značky jistě velký pokrok, jinak jsem ovšem neshledal jediný důvod, proč bych měl dát i40 přednost před zavedenou a výbornou evropskou a japonskou konkurencí.
Avatar - idam.i
idam.i
Kde najdem Ronaultuv blog???
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já a woody máme, pokud ty nemáš, tak si ji běž vyzkoušet (nezapomeň ale odzkoušet i konkurenci) a pak to zkus vyvrátit.
To jsou jen výtržky z nějakých časopisů, kdy testy jako celek zní daleko hůře než tahle jedna věta.

Je to jako říct "Icescent je nejgeniálnější člověk...", ale zapomenout dodat "v okruhu 20 cm od jeho osoby"

A zkus se v tom svézt... ale počítám, že bys měl poluci už při vkročení do showroomu.
Icescent
To si ale už snad děláš srandu! To jsi až tolik nechápeš jasné věty, které jasně charakterizují jisté vlastnosti? Já uváděl toto vše jako reakci na to, že uvádět, že Toppera bude po svezení v i40 "jeho původní tvrzení, že je i40 dobré auto" - strašit ve snu! Prostě není tomu tak! Není tam nic tak STRAŠNÉHO... O to mi šlo...

Další: Autorevue.cz😒/a> "Hyundai i40 je jednoznačně výborným automobilem. Má bohatou výbavu, jezdí skvěle, příjemně se řídí, všechno odveze, zkrátka ideální kombík." 😉
A které auto střední třídy takové není?
Icescent
Přesně tak! Konečně! Tím říkáš: je výborné! Přesně toto oněmi zkušenostmi testerů jsem chtěl říci (a zdůrazňuji navíc, že mně se líbí zde i40) a ukázat, jak je tvrzení o "strašení" z i40 nesmyslné a primitivní (viz woody-alien)...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Topper tvrdil, že Mondeo a Passat je proti i40 bez šance, což je totální nesmysl, protože i40ku si Mondeo dá k snídani.

Tvrzení, které si tady nakopíroval: "Hyundai i40 je jednoznačně výborným automobilem. Má bohatou výbavu, jezdí skvěle, příjemně se řídí, všechno odveze, zkrátka ideální kombík.", je věta, kterou jde prohlásit o všech autech střední třídy, protože všechna střední třídy jsou výtečná, mají bohatou výbavu, jezdí skvěle, příjemně se řídí, všechno odvezou a jsou to zkrátka ideální kombíky. Proto se tomu říká střední třída. Takový nekonfliktní formulace autora.

Jo, kdyby napsal "i40 je nejlepší ze všech ve třídě", tak by to byla samozřejmě lež, protože jsou tady daleko lepší vozy střední třídy. Navíc v dnešní době, kdy je naftový motor základ střední třídy, je vlastně i40 nejhorší zástupce, protože nenabízí nic, co by uspokojilo dostatečně potřeby. A v benzínech je to podobné.

To chce ale trochu přemýšlet a taky se svézt, ne jen kopírovat bez rozvahy vytržené věty z testů.
Avatar - Ronault.
Ronault.
A teď tě otestuju. Poznej co je to za auto z daných vět😒br /> "Design automobilu je ale překvapivě originální"
"Zavazadlový prostor má objem královských 510 litrů. Tvar je překvapivě velmi pravidelný,"
"chválíme účinné topení a řešení ventilační soustavy, která (v kombinaci s objemným interiérem) nikdy nedopustila zamlžení oken."
"Přístup neskrývá díky dostatečně rozměrným dveřím žádný problém, jejich mechanismus navíc funguje precizně a působí masivně."
"hledáváme nečekanou porci výbavy; kromě litých kol a metalízy, zkrášlujících zevnějšek, uvnitř čeká klimatizace, elektrifikace oken a zrcátek, posilovač řízení, ABS, dva airbagy, palubní počítač, výškově nastavitelná sedačka řidiče a solidní autorádio; nechybí tedy nic podstatného"
" dostatečně rozměrné a pohodlné sedačky podpírají tělo bez únavy i na několikasetkilometrových trasách."
"Jízda je také nečekaně příjemným zážitkem – podvozek má měkce laděné pérování, takže velmi solidně filtruje nerovnosti a jízda po rozbité městské dlažbě neznamená velké utrpení."

Tak co tipuješ? I30? i40? Podle chvály to bude nějaká vlajková loď Hjoundé, ne?
Avatar - woody-alien
woody-alien
>😁 >😁 >😁 :yes😒br />
Logan jak vyšitej...
Avatar - woody-alien
woody-alien
A když tolik dáš na citace z testů a utváříš si na jejich základě svůj názor, tak jak tedy dopadla i40 v tom testu SM oproti starým plečkám bez šancí - C5 a Mondeu ? A copak tam psali o jízdních vlastnostech i40 ? To víš, vybírat si jenom to dobré (v tomto případě z testů) je stará a osvědčená taktika, bohužel taky dost průhledná. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Topper tvrdil nikoli, že i40 je dobré auto, ale že proti němu jsou Mondeo a C5 bez šancí. Už ti to kopírování z testů leze na mozek. 😉 >😁 A pokud je soudnej, tak ho ten výrok bude strašit i ve snu...
Icescent
:yes: >😒] ...
Avatar - idam.i
idam.i
Aj by som si rád prečítal,ale neviem nájsť link.
Avatar - idam.i
idam.i
Chlapci rozdýchajte svoje výlevy a konečne niekto povedzte,ako to v tom teste dopadlo.Na Slovensku SM už moc nefrčí,tak si to nemám kde prečítať.
Stále neviem pochopiť,prečo tie H vyvolávajú prudkú reakciu.Silne mi to pripomína,keď som sa za mlady nadchýňal nad Hondou a pod. a skúseny borci sa smiali ,že "šikmooký" nemôžu urobiť poriadne auto.Dnes sa tomu smejeme všetci.Teraz sa tlačí Korea a mám obavy,aby to o pár rokov nebola Čína. 😲
...C5 a staré Mondeo bez šance? Mondeo je, napriek dizajnu (ktorý sa mi vôbec nepáči, možno len zadok) a veku, stále najlepší z triedy. V testoch poráža Passáta ľavou zadnou...
A C5? C5 je super auto, lenže je robené pre fanúšikov značky, ktorí majú radi/nevadia im tradičné vlastnosti, dizajn ale aj chyby Citroenov... Ale pravda je, že je aj i40 super auto.
Tipujem výsledok : 1.Mondeo, 2.i40, 3.C5
Avatar - kari.laz
kari.laz
Hjóóndéé se do testu dostavila s vrcholným dieselem proti naprosto nejzákladnějším a dost okrajovým dieselovým motorizacím konkurentů. A přes to si troufnu tvrdit, že první nebude.

PS: To že Hjóóndéé má tento motůrek jako jediný naftový jen jen jejich problém.
reolda
ta výměna světel při krabicoidním vzhledu je zabití, ta kulatá byla krásná. Hyundai forever.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Hlavne dufam, ze YETI pride o tu blbu spodnu cast narazniku s tym sivym "U". A naraznik by som trocha skosil, nech je vacsi najazdovy uhol.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ta kulatá světla jsou u Yetiho takový charakteristický a celkem originální prvek, škoda, že půjdou pryč. ;-\
Fabiánek
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tá výmena svetiel je dielom "nášho milovaného koncernu". Kabaň ich tam vraj chcel silou mocou zachovať, ale koncern chcel, aby vyzerali Škody rovnako. Škoda, s gulatými svetlami by bol asi krajší...
megacruiser
jako na této fotomontáži, tak jeho styl zabijí stejně jako zabili současnou Octavii těmi korejskými nataženými světly. Prostě design auta je tvořen jako celek a pokud se jedna část výrazně a necitlivě změní, celý design většinou ztratí původní smysl a koncepci.
XTad
Svet motoru uz mnohokrat prinesl zarucene fotomontaze a jeste se snad netrefil, takze bych se nebal.
Avatar - kopamt
kopamt
...vidis a mne sa paci prave taky ako je vyobrezeny na tej fotomontazi(?)...mne tie kruhace vadili vzdy...v tej zltej sa mi paci zvlast, ak bude v zltej tak to si ho kupim uz len pre tu farbu, lebo z tych fadnych metaliz je mi zle...aj teraz mam zlte... 😄
Fabiánek
Co tohle?
[odkaz]
XTad
To je sice hezke, ale je to ten chystany, vetsi model.
petr.senky
to je hodne fotomontaz, predni svetla jsem videl a takhle rozhodne nevypadaji. Hlavne tahle fotomontaz je dost nepovedena to uz je partne s te male nahledove fotky SM.
dan8
Tak to by mě zajímalo, co budou říkat o Lybře. >😁 Plasty jsou měkčené, tak to tipuju na neergonomické uspořádání interiéru, malý kufr, sedačky nemají boční vedení, nikde vám ji nespraví, ceny náhradních dílů jsou astronomické a vůbec nesedí v zatáčkách jako 911 GT3 RS, tak rychle pro oktávku se švihadlama. >😁
Michal Stehnij
I když Lybra určité charisma má, (hlavně tím, že je na českých silnicích poměrně vzácná) tak se nedivím, že si ji většina lidí jako ojetinu nekoupí, to i ta Octa I. se švihadly je rozumnější volba, i když žádné zvláštní auto to samozřejmě není. Já mít rodinu, tak asi volím Mazdu 6 v liftu nebo kombi s 2.0 atmosférou a spokojenost. Např. servisní síť Lancie u nás nebude bůhvíjak hustá a o cenách dílů či práce nemám ponětí. Pokud by člověk trval na italské ojetině, proč ne Stilo Multiwagon? To je na tom se spolehlivostí celkem slušně, navíc se lze domnívat, že ceny náhr. dílů budou nižší, protože se nejedná o Lancii, která je přece jen brána jako luxusní
dan8
Tak motor je z Fiatu, tam problém není, o elektronice jsem nikde nečetl žádné problémy, snad jediná dražší věc by mohla být zadní náprava (která je jen na Lybře). Jinak náhradní díly jsou průměrně drahé. Jen mluvím o 1.6ce, vylítaný diesel bych nikdy nevzal a u dvoulitrového benzínu jsou nějaké problémy s olejem (prý). Stilo proč ne, já bych se s tím vzhledem ale nesmířil. Na to, jak vypadá 3 dv. skvěle, je podle mě 5dv. a kombi hrůza.
Avatar - Ronault.
Ronault.
>😒] :yes:
xpaja
To je hnus, ten Yeti bez kulatých mlhovek. I když je to jen fotomontáž, realita lepší nebude.
Nechápu koncern VW, kde musí všechny auta mít stejnou příď a vypadat jak jedno auto u kterého jen upraví měřítko dle osy, X,Y aZ.
Kdyby měli třeba všechny SUV Škodovky jako rozlišovací prvek kulaté mlhovky, bylo by to pro ně jistě i prodejně plus.
Avatar - Ham.
Ham.
Ordnung muss sein 😉