PR
ta výměna světel při krabicoidním vzhledu je zabití, ta kulatá byla krásná. Hyundai forever.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ta kulatá světla jsou u Yetiho takový charakteristický a celkem originální prvek, škoda, že půjdou pryč. ;-\
jako na této fotomontáži, tak jeho styl zabijí stejně jako zabili současnou Octavii těmi korejskými nataženými světly. Prostě design auta je tvořen jako celek a pokud se jedna část výrazně a necitlivě změní, celý design většinou ztratí původní smysl a koncepci.
Svet motoru uz mnohokrat prinesl zarucene fotomontaze a jeste se snad netrefil, takze bych se nebal.
...vidis a mne sa paci prave taky ako je vyobrezeny na tej fotomontazi(?)...mne tie kruhace vadili vzdy...v tej zltej sa mi paci zvlast, ak bude v zltej tak to si ho kupim uz len pre tu farbu, lebo z tych fadnych metaliz je mi zle...aj teraz mam zlte... 😄
Tak to by mě zajímalo, co budou říkat o Lybře. >😁 Plasty jsou měkčené, tak to tipuju na neergonomické uspořádání interiéru, malý kufr, sedačky nemají boční vedení, nikde vám ji nespraví, ceny náhradních dílů jsou astronomické a vůbec nesedí v zatáčkách jako 911 GT3 RS, tak rychle pro oktávku se švihadlama. >😁
I když Lybra určité charisma má, (hlavně tím, že je na českých silnicích poměrně vzácná) tak se nedivím, že si ji většina lidí jako ojetinu nekoupí, to i ta Octa I. se švihadly je rozumnější volba, i když žádné zvláštní auto to samozřejmě není. Já mít rodinu, tak asi volím Mazdu 6 v liftu nebo kombi s 2.0 atmosférou a spokojenost. Např. servisní síť Lancie u nás nebude bůhvíjak hustá a o cenách dílů či práce nemám ponětí. Pokud by člověk trval na italské ojetině, proč ne Stilo Multiwagon? To je na tom se spolehlivostí celkem slušně, navíc se lze domnívat, že ceny náhr. dílů budou nižší, protože se nejedná o Lancii, která je přece jen brána jako luxusní
Tak motor je z Fiatu, tam problém není, o elektronice jsem nikde nečetl žádné problémy, snad jediná dražší věc by mohla být zadní náprava (která je jen na Lybře). Jinak náhradní díly jsou průměrně drahé. Jen mluvím o 1.6ce, vylítaný diesel bych nikdy nevzal a u dvoulitrového benzínu jsou nějaké problémy s olejem (prý). Stilo proč ne, já bych se s tím vzhledem ale nesmířil. Na to, jak vypadá 3 dv. skvěle, je podle mě 5dv. a kombi hrůza.
To je hnus, ten Yeti bez kulatých mlhovek. I když je to jen fotomontáž, realita lepší nebude.
Nechápu koncern VW, kde musí všechny auta mít stejnou příď a vypadat jak jedno auto u kterého jen upraví měřítko dle osy, X,Y aZ.
Kdyby měli třeba všechny SUV Škodovky jako rozlišovací prvek kulaté mlhovky, bylo by to pro ně jistě i prodejně plus.
Nechápu koncern VW, kde musí všechny auta mít stejnou příď a vypadat jak jedno auto u kterého jen upraví měřítko dle osy, X,Y aZ.
Kdyby měli třeba všechny SUV Škodovky jako rozlišovací prvek kulaté mlhovky, bylo by to pro ně jistě i prodejně plus.
Autoblok.cz😒/a> "Příjemně mne překvapily jízdní vlastnosti testované verze v zatáčkách..."
Autocentrum B.: "Všem verzím jsou vlastní velmi dobré jízdní vlastnosti a vysoká agilita."
Auto-Novinky.cz😒/a> "solidní jízdní vlastnosti."
BussinesCar.cz😒/a> "Výborné jízdní vlastnosti."
Autosalon Prima: "Manažeři budou kvitovat s povděkem agilní jízdní vlastnosti a atraktivní design."
Automobilrevue.cz😒/a> "hodnotíme jeho jízdní vlastnosti jako velmi dobré."
To snad stačí ne? vynikající jízdní vlastnosti, pokud tedy hovoříš o tom, zkusit si jízdu sám... Takže tak tomu je s i40! >😁 Asi bych ti doporučil taky si to auto vyzkoušet... 😉 😉
Předpokládám, že tady kritizuješ a sám si se zcela jistě neobtěžoval tato dvě auta porovnat... Pokud novináři napíší to co jsi uvedl výše, vychází to zejména ve srovnání s předchozí generací daného vozu nebo ve srovnání s očekáváním. Já si i40 vyzkoušel a musím potvrdit slova mnohých testů o tupém a líném motoru, který je, jako vrcholná varianta naftového agregátu nabízena ve voze střední třídy... Jízdní vlastnosti jsou takové, že ani nejnovější generace Hjundé nedokáže konkurovat tomu 6.faceliftu passatu a takovému Mondeu... >😁 i40 je i přes meganáklady na marketing docela slušnej průser, ale ono se není moc čemu divit...
Autojournal.cz😒/a> "Ale zpět k motoru (2.0 GDI). Po nastartování je v nízkých otáčkách PŘÍJEMNĚ TICHÝ. Nižší kroutící moment oproti dieselový agregátům není při běžné jízdě až tak patrný. Jeho nedostatek se projeví až při nutnosti náhle zrychlovat, ale tento problém se dá jednoduše vyřešit sešlápnutím plynu na podlahu. Motor ROZHODNĚ NENÍ LÍNÝ do otáček a nechá se BEZ problémů točit až ke svému maximu výkonu v 6500 ot./min. To vše je doprovázeno KRÁSNÝM zvukovým projevem. Že to ale znamená vyšší spotřebu? A koho to zajímá! Těch 180 koní se musí z něčeho živit a ve skutečnosti cena za příjemnější a zábavnější svezení oproti dieselu není až tak vysoká. Při běžné kombinované jízdě se s tímto 1,5 tuny těžkým kombíkem dá jezdit za 8 l/100 km. Při slabší chvilce během cesty noční krajinou, kdy mi ke kompletnímu svátečnímu řidiči chyběla jen klasická zmijovka, jsem se dostal dokonce na 6.0 l/100 km. Jinak jsem si ale i40 UŽÍVAL do sytosti..." 😉
Automotorevue: "Oceňujeme pocitově JISTÉ jízdní vlastnosti."
Autoblok.cz😒/a> "Příjemně mne překvapily jízdní vlastnosti testované verze v zatáčkách..."
Autocentrum B.: "Všem verzím jsou vlastní velmi dobré jízdní vlastnosti a vysoká agilita."
Auto-Novinky.cz😒/a> "solidní jízdní vlastnosti."
BussinesCar.cz😒/a> "Výborné jízdní vlastnosti."
Autosalon Prima: "Manažeři budou kvitovat s povděkem agilní jízdní vlastnosti a atraktivní design."
Automobilrevue.cz😒/a> "hodnotíme jeho jízdní vlastnosti jako velmi dobré."
Automotorevue: "Oceňujeme pocitově JISTÉ jízdní vlastnosti."
Autoblok.cz😒/a> "Příjemně mne překvapily jízdní vlastnosti testované verze v zatáčkách..."
Autocentrum B.: "Všem verzím jsou vlastní velmi dobré jízdní vlastnosti a vysoká agilita."
Auto-Novinky.cz😒/a> "solidní jízdní vlastnosti."
BussinesCar.cz😒/a> "Výborné jízdní vlastnosti."
Autosalon Prima: "Manažeři budou kvitovat s povděkem agilní jízdní vlastnosti a atraktivní design."
Automobilrevue.cz😒/a> "hodnotíme jeho jízdní vlastnosti jako velmi dobré."
Je to jako říct "Icescent je nejgeniálnější člověk...", ale zapomenout dodat "v okruhu 20 cm od jeho osoby"
A zkus se v tom svézt... ale počítám, že bys měl poluci už při vkročení do showroomu.
Další: Autorevue.cz😒/a> "Hyundai i40 je jednoznačně výborným automobilem. Má bohatou výbavu, jezdí skvěle, příjemně se řídí, všechno odveze, zkrátka ideální kombík." 😉
Tvrzení, které si tady nakopíroval: "Hyundai i40 je jednoznačně výborným automobilem. Má bohatou výbavu, jezdí skvěle, příjemně se řídí, všechno odveze, zkrátka ideální kombík.", je věta, kterou jde prohlásit o všech autech střední třídy, protože všechna střední třídy jsou výtečná, mají bohatou výbavu, jezdí skvěle, příjemně se řídí, všechno odvezou a jsou to zkrátka ideální kombíky. Proto se tomu říká střední třída. Takový nekonfliktní formulace autora.
Jo, kdyby napsal "i40 je nejlepší ze všech ve třídě", tak by to byla samozřejmě lež, protože jsou tady daleko lepší vozy střední třídy. Navíc v dnešní době, kdy je naftový motor základ střední třídy, je vlastně i40 nejhorší zástupce, protože nenabízí nic, co by uspokojilo dostatečně potřeby. A v benzínech je to podobné.
To chce ale trochu přemýšlet a taky se svézt, ne jen kopírovat bez rozvahy vytržené věty z testů.
"Zavazadlový prostor má objem královských 510 litrů. Tvar je překvapivě velmi pravidelný,"
"chválíme účinné topení a řešení ventilační soustavy, která (v kombinaci s objemným interiérem) nikdy nedopustila zamlžení oken."
"Přístup neskrývá díky dostatečně rozměrným dveřím žádný problém, jejich mechanismus navíc funguje precizně a působí masivně."
"hledáváme nečekanou porci výbavy; kromě litých kol a metalízy, zkrášlujících zevnějšek, uvnitř čeká klimatizace, elektrifikace oken a zrcátek, posilovač řízení, ABS, dva airbagy, palubní počítač, výškově nastavitelná sedačka řidiče a solidní autorádio; nechybí tedy nic podstatného"
" dostatečně rozměrné a pohodlné sedačky podpírají tělo bez únavy i na několikasetkilometrových trasách."
"Jízda je také nečekaně příjemným zážitkem – podvozek má měkce laděné pérování, takže velmi solidně filtruje nerovnosti a jízda po rozbité městské dlažbě neznamená velké utrpení."
Tak co tipuješ? I30? i40? Podle chvály to bude nějaká vlajková loď Hjoundé, ne?
Logan jak vyšitej...
Stále neviem pochopiť,prečo tie H vyvolávajú prudkú reakciu.Silne mi to pripomína,keď som sa za mlady nadchýňal nad Hondou a pod. a skúseny borci sa smiali ,že "šikmooký" nemôžu urobiť poriadne auto.Dnes sa tomu smejeme všetci.Teraz sa tlačí Korea a mám obavy,aby to o pár rokov nebola Čína. 😲
😉 >😒]
A C5? C5 je super auto, lenže je robené pre fanúšikov značky, ktorí majú radi/nevadia im tradičné vlastnosti, dizajn ale aj chyby Citroenov... Ale pravda je, že je aj i40 super auto.
Tipujem výsledok : 1.Mondeo, 2.i40, 3.C5
PS: To že Hjóóndéé má tento motůrek jako jediný naftový jen jen jejich problém.