Bezpečnost
npc
0
jj, Titanic treba v lososim testu u spolecnosti WhiteStarLine prisel udajne o nejake hvezdicky.. ,ale presne podrobnosti si uz nepamatuju 😉
Přejít do diskuze
Co má video z prvních zkoušek brzdového asistenta společného s losím testem?Mimochodem oproti prototypu na videu už dnešní asistenti fungují dobře...A nikdo se nikdy nesnažil hodit vinu na něco jiného,tak jako američani.I to o lecčem vypovídá.
Bylo to pod dozorem automobilky samé..Na špatného řidiče stížnost nebyla.Co průkaznějšího bys ještě potřeboval? :no:
Jenže u toho Volva testovali automatické stěrače které se aktivují těsně před nárazem do kamionu a ne do losa!
Losi test a test ESP rozhodne neni totez.
Je trosku rozdil projet trat vyznacenou kuzely (losi test) a je neco trosku jineho svenknout volantem doleva doprava, pricemz je uplne jedno, kam si to ve vysledku auto namiri... hlavne ze se nepreklopi a nedostane hodiny (test ESP).
Je to jasne videt i z toho videa.. zmena bocniho odstup od zlute cary neni po dokonceni manevru nijak markantni, to neni vyhnuti se losu, ale spis kralikovi, co zkouseji nemci.
Je trosku rozdil projet trat vyznacenou kuzely (losi test) a je neco trosku jineho svenknout volantem doleva doprava, pricemz je uplne jedno, kam si to ve vysledku auto namiri... hlavne ze se nepreklopi a nedostane hodiny (test ESP).
Je to jasne videt i z toho videa.. zmena bocniho odstup od zlute cary neni po dokonceni manevru nijak markantni, to neni vyhnuti se losu, ale spis kralikovi, co zkouseji nemci.
přesně tak. švédové by si spíš měly prvně podívat na svoje volva a pak hodnotit další [odkaz] >😁
drahy internetovy svalovce Mexican82... jestli si kliknes na ten odkaz a pozorne se podivas, tak zjistis, ze toci doleva a hned doprava... takze to neni losi test (tj vyhybaci manevr), ale opravdu jen test ESP.
Kdyby otocili na max na jednu stranu a pak nehodili kontra na druhou ale nechali to jet aspon chvilicku rovne... to by bylo neco uplne jineho. Presne to delali Svedi / nahla zmena smeru a presne pri tom mel Jeep problem a zacal se preklapet. Tady de facto k zadne zmene smeru ani nedojde, jen se jede chvilicku bokem napred.
Kdyby otocili na max na jednu stranu a pak nehodili kontra na druhou ale nechali to jet aspon chvilicku rovne... to by bylo neco uplne jineho. Presne to delali Svedi / nahla zmena smeru a presne pri tom mel Jeep problem a zacal se preklapet. Tady de facto k zadne zmene smeru ani nedojde, jen se jede chvilicku bokem napred.
Tak SRT8 má trošku jinej podovzek, trošku jiný tlumiče a brzdy. Ale pořád je to SUV že, takže fyzikální zákony pořád platí.
No jde s tím závodit celkem proti jakémukoliv novému SUV v ceně do cca 1,6 mega >😁
No jde s tím závodit celkem proti jakémukoliv novému SUV v ceně do cca 1,6 mega >😁
Losí test a test ESP je jedno a totéž? V obou případech se vyhýbání nečekané překážce, ale není u losího testu hlavní aby se auto nepřevrátilo kdežto u ESP testu aby nešlo do smyku? Na mě to tedy tak působí, ale možná to jen špatně chápu.
ani bych se na tu vasi evropu nevykaslal a nic neupravoval .Jestli chcete tvrdej kostitras kup si nem*** a ten slavny naftak se tremi turby malym objemem.
Uz to ze se tam jeep prodava s naftakem je velky ustupek
S hemi se pluje krajinou a nezavodi
>😁
Uz to ze se tam jeep prodava s naftakem je velky ustupek
S hemi se pluje krajinou a nezavodi
>😁
mam moc rad e-svalovcov, ktory svojou neznalostou a ignoranciou snazia navodit atmosferu ze nieco vedia. A presne ako prispevok vyssie. Aspon na ten odkaz klikni. Je to strojovy test elektronickej stabilizacie a ta podla videa funguje na tak velke auto ukazkovo
Třeba si nějakého přivezli, v německu přeci není nic nemožného. A takový Semir udělá losí test i s kloubovým autobusem >😁
....jenže pouhým okem bych řekl, že rozhodně v nižší rychlosti a s menším vybočením z trasy než u diskutovaného testu
Ale jo, dělá... mohl jsi aspoň zkusit kliknout 😉
Možná není Jeep jako Jeep - záleží na verzi, obutí... a taky třeba na povrchu... těch okolností je hodně a úplně univerzální metodika asi není.
Možná není Jeep jako Jeep - záleží na verzi, obutí... a taky třeba na povrchu... těch okolností je hodně a úplně univerzální metodika asi není.
To určitě jo, ale když se šestkrát ze sedmi pokusů zuje guma, tak už je to dost na pováženou.
EURONCAP nedělá losí testy, trošku si pleteš pojmy >😁 >😁
Jinak pokud to auto Motor und sport testoval řádně a s různým zatížením a vše bylo OK, byla chyba někde jinde. Jak sem říkal není test jako test a je důležitý kdo seděl za volantem >😁
Jinak pokud to auto Motor und sport testoval řádně a s různým zatížením a vše bylo OK, byla chyba někde jinde. Jak sem říkal není test jako test a je důležitý kdo seděl za volantem >😁