Novinky
Český trh v červnu 2009: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW i Mercedes-Benz
173 komentářů
Pár postrehov k strednej v Cechách😒br />
1. Poradie je napriek relatívnej blízkosti a porovnatelnosti nasich trhov podstatne odlisné (silná pozícia Mondea, prémiový sedan stvrtý, úspech Insignie...)
2. Pre mna obrovské prekvapenie nad zemiakovou medailou A4: prémiová znacka poráza na hlavu mnohé lacné (a dobré) znacky.
3. Pocet individualistov ochotných kúpit si Ameriku v podobe Infiniti je dost malý.
4. Pocet samovrahov ochotných kúpit si Jaga (s ohladom na "kvalitného" predajcu v Prahe - vid Pierro) je relatívne velký >😒]
5. sub. 4. platí i pre krachujúci Saab.
6. Dost vela fajnsmekrov ochotných zaplatit si za kvality Subaru.
7. Brumlov sa predalo skoro tolko co Mercedesov, cím potvrdzuje, ze je priamy konkurent Mercedesu >😒]
2. Pre mna obrovské prekvapenie nad zemiakovou medailou A4: prémiová znacka poráza na hlavu mnohé lacné (a dobré) znacky.
3. Pocet individualistov ochotných kúpit si Ameriku v podobe Infiniti je dost malý.
4. Pocet samovrahov ochotných kúpit si Jaga (s ohladom na "kvalitného" predajcu v Prahe - vid Pierro) je relatívne velký >😒]
5. sub. 4. platí i pre krachujúci Saab.
6. Dost vela fajnsmekrov ochotných zaplatit si za kvality Subaru.
7. Brumlov sa predalo skoro tolko co Mercedesov, cím potvrdzuje, ze je priamy konkurent Mercedesu >😒]
připomínka k infiniti je,že ji diskvalifikuje zatím bohužel jediný autosalón v čechách.jinak srovnatelné s jakoukoliv "prémií"(páni,jak to slovo nesnáším)
Iudexi, ty jsi neskutečná ostuda tohoto webu :no: >😒]
Infiniti není žádná Amerika, ale Japonská značka! 8-s
Jdi se ještě prosím učit jazyky a makat na sobě.
Infiniti není žádná Amerika, ale Japonská značka! 8-s
Jdi se ještě prosím učit jazyky a makat na sobě.
Je mi jasné, ze Infiniti je Japonec, dokonca viem (sic!), ze je to luxusný brand Nissanu, vytvorený v AMERIKE NAJMA PRE AMERICKÝ TRH. Pokial viem v EU sa predáva len odnedávna a v JPN myslím vobec. Preto to moje oznacenie "Amerika".
Ale makat idem 😉
Ale makat idem 😉
Lepšíš se Kroupo >😒]
Oooo preveliké díky za podrbání za usima. Svetlo Tvojej milosti dopadlo na moju nehodnú hlavu, asi Ti darujem vzorku exkrementu, ktorý od stastia vylúcim >😒]
Už ses byl vyčúrat doktore??? >😁 >😒]
sakra i on je doktor? To nás je tu uz nejak moc >😒]
O mou moč se nestarej, pojistit ji nepotřebuji. >😁
Ale vyšetřit by sis ji nechat měl... ona ta prasečí chřipajzna je prevít.... >😒]
K tomu Jagu tady jen to, ze uz cca od dubna si tu Jag nebjednas. Ne ze by nebyl zajem, ale neni tu importer. Situace je ted uplne vyhrocena a jsem zvedavy, jak to dopadne. Takze skalni Jagisti cekaji co bude, jini jdou do zahranici a indivindi si dovezou a ostatni jdou proste jinam 8-s 😒 :no:
Já si zase myslím, že Mercedes v prémiovkách konkurenci nemá. Tím myslím třídy E a S. Všechny ostatní značky "prémiových" aut nabízejí nějakým způsobem jenom kompromis.
dufam ze predaje mazdy este porastu...........je to nadhera-vzdy slintam ked ju vidim >😁; nie ako premiovky!!! :no: , medo, ci audi uz ma par rokov vobec dizajnovo nelakaju-priemer :no: akorat este to BMW zachranyje cest premii, ale poslednou dobou uz to tiez vyzera chabo :-!
Střední třída. V podstatě pro většinu o trochu více, než ideál... Tak jak jsme na tom? Píšu to poslepu, doufám se trefím. Superb (zaslouženě) domácí jednička, Apoštol (zaslouženě) jednička importovaná. Počítám, že třetí by mohl být s výrazným odstupem Ford a jeho nemondénní Mondeo.
Nyní se již musím mrknout nahoru. Jo... Insignia, jistě. Ovšem prémiovka na šestém místě, zde je nutno smeknout. Popravdě však musíme napsat, že A4 je mistrovskej střednětřídní prémiovej kousek. Navíc má jednu z vůbec nejúchvatnějších zádí silnic...
Shlédnu-li dolů, koukám, že Exeo nemá z nejšťastnějších startůˇ- čtyři kousky, čekal jsem více. Na druhou stranu je to jednou tolik co Croma. Oba jsou svým způsobem e😜erimentem, tak to sledujme.
Číslem měsíce jsou nyní čísla... dvě - 58, jistě AUDI A4, to je úspěch nad úspěchy :yes: A pak číslo... 63... 😲 to mi tedy vysvětli...
P.S. Jinak, pokud by někoho zajímalo, kdo z německé prémie má nejsilnější image, je to samozřejmě Mercedes-Benz. O tomhle tu snad není zapotřebí diskutovat... asi se nahoře ukliklo pár plejstejšnovejch palců...
Nyní se již musím mrknout nahoru. Jo... Insignia, jistě. Ovšem prémiovka na šestém místě, zde je nutno smeknout. Popravdě však musíme napsat, že A4 je mistrovskej střednětřídní prémiovej kousek. Navíc má jednu z vůbec nejúchvatnějších zádí silnic...
Shlédnu-li dolů, koukám, že Exeo nemá z nejšťastnějších startůˇ- čtyři kousky, čekal jsem více. Na druhou stranu je to jednou tolik co Croma. Oba jsou svým způsobem e😜erimentem, tak to sledujme.
Číslem měsíce jsou nyní čísla... dvě - 58, jistě AUDI A4, to je úspěch nad úspěchy :yes: A pak číslo... 63... 😲 to mi tedy vysvětli...
P.S. Jinak, pokud by někoho zajímalo, kdo z německé prémie má nejsilnější image, je to samozřejmě Mercedes-Benz. O tomhle tu snad není zapotřebí diskutovat... asi se nahoře ukliklo pár plejstejšnovejch palců...
Souhlasim s poslednim odstavcem: MB je z hlediska tradice zamerene na komfort a luxus v nejvetsi mire pravem jednicka. Druhy BMW, taky luxus, komfort uz o neco min, ovsem zase z nej (pominme posledni trend mastodontnich SUV) strikaji sportovni zazitky, jasna dvojka (ne-li delene prvni). No a Audi, ac se sympaticky snazi, porad ma na premii par neodpustitelnejch vad na krase. A3 = Golf, TDI PD, Exeo, toporny nepohodlny podvozky (i kdyz tady se velice rychle vyviji), predokolka, spoustu spolecnejch komponent s VW, Skoda, Seat, vlastnik je nepremiovka ktera se nezdraha jim do toho kecat plus dalsi detaily... to proste neni na komplexni premiovou zancku 😉
Jdeš na to špatně, to je to samé, jako kdybys negativně hodnotil zase Mercedes-Benz skrzevá model "A"... Na prémii nahlížej důsledně jako na výrobce, nikoliv přes konkrétní model. Tedy, technický, designový, technologický tahoun autosvěta, současně je daným pravidlem mít (vedle uceleného modelového portfolia) pětimetrovou limuzínu.
Hodnotíme-li pak jednotlivé modely, AUDI nijak nezaostává. Přední náhon není ničím negativním. R8 a designová kvalita, např. A5, A5 sportback skutečnost, že AUDI patří ke špičce oboru jen potvrzují.
Hodnotíme-li pak jednotlivé modely, AUDI nijak nezaostává. Přední náhon není ničím negativním. R8 a designová kvalita, např. A5, A5 sportback skutečnost, že AUDI patří ke špičce oboru jen potvrzují.
Ja by som si nedovolil urcovat nejaké "poradie imidzovosti". Audi bez akýchkolvek pochýb patrí medzi prémiu, a to ako plnohodnotný konkurent M-B a BMW, v niecom lepsie, v niecom horsie, v celkovom hodnotení +/- porovnatelné. A kazdý zrejme uzná, ze iné do prémie sa radiace znacky viac menej zaostávajú (nemyslím v jednotlivostiach, ale komplexne). Len jeden príklad za vsetky: kazdá z tejto trojice automobiliek ked predstaví svoju vlajkovú lod, je to globálny posun v technike (nové Sko postúpi pri svojom predstavení o kus dalej oproti A8 a 7er a naopak). Specifiká postavenia Audi vyplývajú z existencie v koncerne (co je samostatná téma), ale na jej konkurencieschopnost to negatívny vplyv nemá.
Ad cislo 63, jestli tim tedy myslis Avensis😒br />
Asi jsi v nem nikdy nejel co? 😄 Je to fantasticke auto pro nekoho kdo rad bezpecne, pohodlne svezeni, rodinne auto naprosto perfektni. Kdyby se v nem svezli ti co kupuji pasaty a dokazali se oprostit od nasi postkomunisticke zaprdenosti ("musim mit nemecke auto", "passat je nad golfem, tak to uz musi byt naprosto dokonaly auto!"), urcite by prodejni cisla vypadaly aspon trochu jinak.
Asi jsi v nem nikdy nejel co? 😄 Je to fantasticke auto pro nekoho kdo rad bezpecne, pohodlne svezeni, rodinne auto naprosto perfektni. Kdyby se v nem svezli ti co kupuji pasaty a dokazali se oprostit od nasi postkomunisticke zaprdenosti ("musim mit nemecke auto", "passat je nad golfem, tak to uz musi byt naprosto dokonaly auto!"), urcite by prodejni cisla vypadaly aspon trochu jinak.
Asi jsi nikdy nejel v Audi střední třídy a výš, že? 😄 Touhle otázkou na Avensis jsi "smazal" svá předchozí moudra uvedená výše a potvdil jsi, že nemá smysl takovému oslu něco vysvětlovat. Takže Toyotu Avensis znáš, jel jsi v ní...tak o ní piš, ale nepouštěj se PROBOHA do hodnocení prémie 8-s
Ohledně té imidž. Řekl bych, že specielně u nás, v naší české kotlině a moravských úvalech, má Audi neskutečně silnou imidž, možná silnější i než ten MB.
Otiras si hubu o Mondeo. A pritom slintas u Passatu uz z roku 2005, generacne snad nejstarsi auto ve tride. :no😒br />
Je otazkou, kolik je zapocitano CC "nespravne" v "normalnim" Passatu. ;-\
Je otazkou, kolik je zapocitano CC "nespravne" v "normalnim" Passatu. ;-\
Klid lifte, to nejstarší auto ve třídě je spolu s mondeem stále jedno z nejprodávanějších. tak se koukej stabilizovat, prohoď plínku v gaťkách a provětrej eskorta. Možná to zabere. Chápu, že i u vás na vsi je dusno... 😉 😄
Nejprodavanejsi porad za ty "ceny" je Passat jen diky chytrakum - "bezmozkum" jako jsi ty nebo GTI, kteri jim na to skoci.
Ostatni si koupi kvalitnejsi, levnejsi a modernejsi auto jako treba to Mondeo, nebo treba Insignii nebo 6ku.
A Mondeo je z roku 2007 a ne z roku 2005 jako Passat.
Ostatni si koupi kvalitnejsi, levnejsi a modernejsi auto jako treba to Mondeo, nebo treba Insignii nebo 6ku.
A Mondeo je z roku 2007 a ne z roku 2005 jako Passat.
Pověz mi, (s)padlej výtahu, co modernějšího nabízí Mondeo proti Passatu?
Nabízí Mondeo aspoň nějaký šestiválec? Ať se koukám jak chci, tak je jen nějaký ubohý 2,5 s 162 kW, Passat má 3,6 FSI s 220 kW a 4X4, totéž nabízí Superb a ten je o rok novější než Mondeo, tudíž dle tvé logiky je proti němu Mondeo stará plechovka.
Být tebou, tak tady nemluvím o bezmozcích a raději šoupu nohava s prstem v nose.
Nabízí Mondeo aspoň nějaký šestiválec? Ať se koukám jak chci, tak je jen nějaký ubohý 2,5 s 162 kW, Passat má 3,6 FSI s 220 kW a 4X4, totéž nabízí Superb a ten je o rok novější než Mondeo, tudíž dle tvé logiky je proti němu Mondeo stará plechovka.
Být tebou, tak tady nemluvím o bezmozcích a raději šoupu nohava s prstem v nose.
Šmarjá a co brání Fordu (nebo Mazdě, nebo Opelu) obrátit ty "bezmozky" na tu správnou (tzn. "svou") víru ?
Neni to náhodou o tom, že ty "bezmozci" mají pořád pocit, že za svoje peníze dostanou "to nejlepší" zrovna v podobě toho Passatu ?
Takže chybu nehledej v Passatu, nebo v kupcích, ale u konkurence, že "není schopná konkurovat".
Neni to náhodou o tom, že ty "bezmozci" mají pořád pocit, že za svoje peníze dostanou "to nejlepší" zrovna v podobě toho Passatu ?
Takže chybu nehledej v Passatu, nebo v kupcích, ale u konkurence, že "není schopná konkurovat".
Skutečně velice výstižně pojmenovaný článek.. 8-s ,
vyzdvihující auto s padesáti prodanými kusy..
To už stačilo napsat např., že Lancia Delta se prodáva o 120% lépe než Seat Exeo.
Bravo redakce.
vyzdvihující auto s padesáti prodanými kusy..
To už stačilo napsat např., že Lancia Delta se prodáva o 120% lépe než Seat Exeo.
Bravo redakce.
Kdyby byla reálná auta pevnou součástí tvého života, věděl bys, že jestli je něco ostře sledováno celou motoristickou, a to jak laickou tak odbornou veřejností, pak je to samozřejmě postavení německých prémiových značek na trhu. Současně bys spolu s autorem článku jistě akcentoval tu novinu novin, že totiž AUDI je v rámci své konkurence velmi úspěšný. A to je vše.
Skutečnost, kolik například prodal Fiat Crom v červnu je sice také zajímavá... leč, ničím z běžné měsíční praxe nevybočuje. Věř tomu, že kdyby (nedej bože) došlo k tomu, že by tu Croma převálcoval Superba... >😁 autor článku by na to jistě v nadpisu zareagoval.
Skutečnost, kolik například prodal Fiat Crom v červnu je sice také zajímavá... leč, ničím z běžné měsíční praxe nevybočuje. Věř tomu, že kdyby (nedej bože) došlo k tomu, že by tu Croma převálcoval Superba... >😁 autor článku by na to jistě v nadpisu zareagoval.
Koukám,že Renault má s Lagunou III. jen dvě možnosti😒br />
Buď by měl co nejdříve přijít se 4. genererací,protože současný nepomůže ani facelift 😄
Anebo může dál 5,6 let prodávat současnou a doufat, že se z ní postupem času stane stejně raritní a sběratelský kousek jako Avantime 😄
Buď by měl co nejdříve přijít se 4. genererací,protože současný nepomůže ani facelift 😄
Anebo může dál 5,6 let prodávat současnou a doufat, že se z ní postupem času stane stejně raritní a sběratelský kousek jako Avantime 😄
Je to škoda mě osobně se Laguna líbí moc, coupe ještě víc😄. Facelift má být na začátku roku 2010, ale jenom drobné retuše.
Renault o 4 generaci Laguny již neuvažuje, myslím že tady byl o tom aj článek pár měsíců do zadu. Chce se soustředit na menší auta.
Renault o 4 generaci Laguny již neuvažuje, myslím že tady byl o tom aj článek pár měsíců do zadu. Chce se soustředit na menší auta.
Nevím proč. Je v první desítce nejprodávanějších vozů, za pololetí se ho prodalo podstatně víc, než třeba Citroenu C5. Není to sice bestseller, ale své pevné místo na trhu má, což je zřejmě taky jejím cílem a důvodem, proč ji má Renault v portfoliu, čili z tohoto hlediska se jedná o úspěšný model.
Jestli Renault s novou generací počítá či nepočítá, to jsou čiré spekulace, nechme se překvapit.
Jestli Renault s novou generací počítá či nepočítá, to jsou čiré spekulace, nechme se překvapit.
No jestli je úspěch pro jedno z nejlevnějších aut ve střední 29 ks za měsíc, tak svoje slova beru zpět >😁
P.S. Je vidět, že v této třídě se už jen na cenu nehraje a auto musí nejen dobře vypadat, ale taky musí něco nabídnout... Laguna to evidentně nesplňuje.
P.S. Je vidět, že v této třídě se už jen na cenu nehraje a auto musí nejen dobře vypadat, ale taky musí něco nabídnout... Laguna to evidentně nesplňuje.
Provokatére, ty se hlavně koukej stabilizovat. Je mě jasné, že pokud vůbec auto máš, nad ojetou Feldu jsi zatím nedošáh. Ale to nevadí. Ber to jako výzvu do budoucna. Začni na sobě makat, studuj, mrskej jazyky. Na to chlapče není nikdy pozdě. 😉 Takže nejprve bych se pořádně zamyslel sám nad sebou a pak bych si lajsnul i ten prosík u vás na vsi v renaultím saloně. Uvidíš, Laguna tě nadchne, tak si na to nezapomeň vyměnit gaťky. Bláto na ihrisku z tebe frankofonního drzka neudělá, stejně jako šneček v kapsičce, tak hodně štěstí hombre... >😒]
>😁
Neměj o mě strach, vymakanej jsem, vystudovanej taky, nějakým tím jazykem mrskat taky umím. A při pohledu do svý garáže se za sebe rozhodně stydět nemusím 😉 Taky proč, když Renaulta nevlastním
>😁
Neměj o mě strach, vymakanej jsem, vystudovanej taky, nějakým tím jazykem mrskat taky umím. A při pohledu do svý garáže se za sebe rozhodně stydět nemusím 😉 Taky proč, když Renaulta nevlastním
>😁
Nechcem aby moj clanok bola iba reakcia na teba...
Ale najskor si trochu nieco nastuduj a az potom pis.K tomu ze sa ti paci Q5,A5 sportsback,-OK. ale Lambo R8? to akoze si myslis, ze Audi zobralo Gallardo nahadzalo nanho svoje plechy a basta? Pozri si kompletne parametre podvozku,a daj si tu namahu a zisti si aka firma vyraba pre Lambo hlinikovy priestorovy ram, a ze Audi pre R8 si ho vyraba sama a ze ASF robit vedia,a kvalitne,to vieme od 1994-eho...
Lambo RS6? - no co je tam z Lamba? POCET VALCOV!!! a TO JE VSETKO!!! Motor kompletne prepracovany, vystuzeny, skrateny zdvih, ine piesty, Biturbo...este nieco?! - to ze je vrtanie 94,5 ako v Lambe? Nebolo to nahodou tak ze motorari z Audi sa kedysi davno spojili s tymi z Lamba aby spolocne navrhli motor pre vtedy nove Gallardo??!!............
Ze slusna RS4...Taa "slusna" RS4, ktora tu je uz nejaky ten piatok, na testovacom okruhu na hlavu porazila o vyse 2 roky neskor prichádzajúce M3, RS4 sedan-4 dvere, quattro, M3 -kupé - 2 dvere - zadok.A napriek tomu vážia cca rovnako!
A IMAGE....Audi ma uz aj u nemcov tak stupajucu tendenciu, ze "IMAGE REPORT 2008" AUDI VYHRALO!!! tesne za nim BMW, Medved s vacsim odstupom treti...
A este k tomu Exeu: predstav si situaciu: Si vyroba aut-najlepsich 😉 , patris do koncernu, z ktoreho dostavas slusne peniazteky na vyvoj, aby si bol stale hore...povedia ti: mame problem so Seatom, viete im nejako pomoct? ved oni nemaju nic typicke do strednej triedy...co viete pre nich urobit?
A ty povies:hmmm, tak mame tu este dost pristroviek na sklade z kabria A4, lebo sa ich vyrobilo viac ako bolo treba...a vobec zabalte im celu linku, poslite im aj tie zvysne diely co ostali, ved nam A4 uz zarobila dost >😁
Ze to si MB A BMW nemozu dovolit? no neviem kto zobral svojho casu,ked sa este silno kamaratili,podvozok a techniku zo stareho E-cka, trochu ju natiahol a predaval to ako 5 metrovy lux.sedan SSang-yong Chairman? 8-s >😒] :no: takze tak...uz nevladzem pisat...
Ale najskor si trochu nieco nastuduj a az potom pis.K tomu ze sa ti paci Q5,A5 sportsback,-OK. ale Lambo R8? to akoze si myslis, ze Audi zobralo Gallardo nahadzalo nanho svoje plechy a basta? Pozri si kompletne parametre podvozku,a daj si tu namahu a zisti si aka firma vyraba pre Lambo hlinikovy priestorovy ram, a ze Audi pre R8 si ho vyraba sama a ze ASF robit vedia,a kvalitne,to vieme od 1994-eho...
Lambo RS6? - no co je tam z Lamba? POCET VALCOV!!! a TO JE VSETKO!!! Motor kompletne prepracovany, vystuzeny, skrateny zdvih, ine piesty, Biturbo...este nieco?! - to ze je vrtanie 94,5 ako v Lambe? Nebolo to nahodou tak ze motorari z Audi sa kedysi davno spojili s tymi z Lamba aby spolocne navrhli motor pre vtedy nove Gallardo??!!............
Ze slusna RS4...Taa "slusna" RS4, ktora tu je uz nejaky ten piatok, na testovacom okruhu na hlavu porazila o vyse 2 roky neskor prichádzajúce M3, RS4 sedan-4 dvere, quattro, M3 -kupé - 2 dvere - zadok.A napriek tomu vážia cca rovnako!
A IMAGE....Audi ma uz aj u nemcov tak stupajucu tendenciu, ze "IMAGE REPORT 2008" AUDI VYHRALO!!! tesne za nim BMW, Medved s vacsim odstupom treti...
A este k tomu Exeu: predstav si situaciu: Si vyroba aut-najlepsich 😉 , patris do koncernu, z ktoreho dostavas slusne peniazteky na vyvoj, aby si bol stale hore...povedia ti: mame problem so Seatom, viete im nejako pomoct? ved oni nemaju nic typicke do strednej triedy...co viete pre nich urobit?
A ty povies:hmmm, tak mame tu este dost pristroviek na sklade z kabria A4, lebo sa ich vyrobilo viac ako bolo treba...a vobec zabalte im celu linku, poslite im aj tie zvysne diely co ostali, ved nam A4 uz zarobila dost >😁
Ze to si MB A BMW nemozu dovolit? no neviem kto zobral svojho casu,ked sa este silno kamaratili,podvozok a techniku zo stareho E-cka, trochu ju natiahol a predaval to ako 5 metrovy lux.sedan SSang-yong Chairman? 8-s >😒] :no: takze tak...uz nevladzem pisat...
Máš pravdu až na to Exeo. Skutečnost, že ex prémiový sedan se dneska v trochu zmršenějším designu prodává pod značkou, která je stěží mainstreamová ("někdo" by možná použil termín "submainstreamová" >😁 ) je v každém případě políček pro image značky Audi. Ovšem brand Audi je tak silný, že to bez vážnějších následků ustojí.
Tedy nemyslím tu severskou,že >😒] ...Nicméně německá trojka vládne a Audi gratulace za výsledek->nad očekávání dobrá čísla...
...no to se nedivím... dávat Audi (takový příjemný prémiový LidovýVůz) do společnosti BMW a MB a srovnávat... osobně bych tento výsledek pro Audi interpretoval tragicky... jen se zdá, že VWfilové z redakce a nadšení přispěvovatelé to neumí přijmout... 😄
Kvasoni, mám obavu jestli jsi vůbec kdy v životě měl možnost řídit cokoliv od VW, respektive jestli už máš papíry na auto. Tím nemyslím starý techničák dědečkova škodylaku, který jsi letos prodal do šrotu.
Vřele ti doporučuju projet se ve všech třech konkurentech, snažit se zvolit co možná nejpodobnější motorizaci a pak nám napsat jaké to bylo. Ve kterém z těch tří drzků ses udělal nejrychleji a který ti půjčili i na ten pověstnej doktorův dlouhej táhlej. Tak ti budu držet palce a až polezeš za volant, pamatuj, silné auto z tebe Raikonena ani Šumiho neudělá. Stejně jako prémiová značka neudělá z burana prémiového eurodrzka. Tak na to mysli a svojí decku ruma si nechej až to budeš mít za sebou. Budu na tebe myslet a držet ti palce hombre... >😒]
Vřele ti doporučuju projet se ve všech třech konkurentech, snažit se zvolit co možná nejpodobnější motorizaci a pak nám napsat jaké to bylo. Ve kterém z těch tří drzků ses udělal nejrychleji a který ti půjčili i na ten pověstnej doktorův dlouhej táhlej. Tak ti budu držet palce a až polezeš za volant, pamatuj, silné auto z tebe Raikonena ani Šumiho neudělá. Stejně jako prémiová značka neudělá z burana prémiového eurodrzka. Tak na to mysli a svojí decku ruma si nechej až to budeš mít za sebou. Budu na tebe myslet a držet ti palce hombre... >😒]
Samozřejmě, že nejrychleji se udělá v tom prvním, ať už to bude cokoliv, klidně Magentis, to je přece fyziologicky jasné, ne? >😁
>😁 A teď napiš prosím něco k věci, Piérre...
Vy FauVéfilové jste super v tom, s jakou slepotou přijímáte vše, co vzejde od velkého FauVéBoha a v tom, jak to pak naléhavě obhajujete (mnohdy s úmornou snahou být zároveň vtipný)...
Takže k tématu... já jsem ani slovem nehanil vašeho Boha... a ani slovem nehodnotil kvalitu vašeho Boha... jen jsem se pozastavoval nad tím, jak by mnozí z vas rádi viděli Boha na vrcholu prémiových značek... na ten se ale bohužel (nebo bohudík) nedostává počtem prodaných kusů...
A pokud se ptáš, jestli jsem měl možnost někdy řídit cokoliv Božského, tak odpověď zní: ano, dokonce jsem jeden skvělý produkt vlastnil (a žádnou ojetou plečku). Upřímně ti mohu říct, že do té doby jsem nevěděl, co to znamená vlastnit Božský produkt. V okamžiku koupě jsem se stal v očích určité skupiny lidí Bohem a v očích ostatních k.r.e.t.é.n.e.m (ano, bohužel lidé mají tendenci házet všechny do jednoho pytle). A protože Božské auto bohužel nešlapalo Božsky a protože mě nebavilo žít v kastovní autospolečnosti, další auto už Božské nebylo. Zato ale šlape, jak má a lidem kolem je jedno, v čem jezdím.
Tak... to jsem se po obědě vykecal... zase jsem porušil pravidlo číslo jedna: "Nikdy nediskutuj se stoupenci Boha". Jenže oni prostě musí a musí provokovat. >😒] :-!
Vy FauVéfilové jste super v tom, s jakou slepotou přijímáte vše, co vzejde od velkého FauVéBoha a v tom, jak to pak naléhavě obhajujete (mnohdy s úmornou snahou být zároveň vtipný)...
Takže k tématu... já jsem ani slovem nehanil vašeho Boha... a ani slovem nehodnotil kvalitu vašeho Boha... jen jsem se pozastavoval nad tím, jak by mnozí z vas rádi viděli Boha na vrcholu prémiových značek... na ten se ale bohužel (nebo bohudík) nedostává počtem prodaných kusů...
A pokud se ptáš, jestli jsem měl možnost někdy řídit cokoliv Božského, tak odpověď zní: ano, dokonce jsem jeden skvělý produkt vlastnil (a žádnou ojetou plečku). Upřímně ti mohu říct, že do té doby jsem nevěděl, co to znamená vlastnit Božský produkt. V okamžiku koupě jsem se stal v očích určité skupiny lidí Bohem a v očích ostatních k.r.e.t.é.n.e.m (ano, bohužel lidé mají tendenci házet všechny do jednoho pytle). A protože Božské auto bohužel nešlapalo Božsky a protože mě nebavilo žít v kastovní autospolečnosti, další auto už Božské nebylo. Zato ale šlape, jak má a lidem kolem je jedno, v čem jezdím.
Tak... to jsem se po obědě vykecal... zase jsem porušil pravidlo číslo jedna: "Nikdy nediskutuj se stoupenci Boha". Jenže oni prostě musí a musí provokovat. >😒] :-!
Kvasoni, kvasoni, teď si nějak nejsem uplně jistý, jak jsi to myslel se svým příspěvkem. jestli to měla být odpolední sranda anebo uraženecký skoropláč.
Takže chlapče, nalejme si čistého vína a pojďme si popovídat o tom tvém skorobohovi.
Jestlijsi tím myslel značku audi, děkuji za všechny majitele těchto vozů, těší mě, že tě nenechávají uplně klidným a věnoval jsi jim poměrně značný prostor ve tvém příspěvku. A to je dobře. Je mi jasné že asi nebudeš zrovna příznivcem Audi ani koncernu, to však ještě neznamená že ty, evidentně neznalý budeš tato auta nazývat lidovými. Nevím sice co sedláš, ale silně pochybuji, že bys svého bývalého snad apoštola či oktávku vyměnil za Gallardo anebo Panameru.
Jestli ti tvé bývalé vozidlo nešlapalo, bych na tvém místě automaticky nepřipisoval zásadně jen na vrub značky, zkusil bych se zamyslet jestli jsem mu věnoval slespoň ten základní servis a péči... Rozhodně a upřímně ti však přeji, abys se svou současnou prémií byl spokojenější. 😉 Co se týče společenskýh problémů, které ti způsobuje vlastnictví auta, pláčeš na nesprávném hrobě, nejsem povoláním sociolog a s tímhle problémem ti asi neporadím. Zkus zapátrat v análech anebo se obrátit na nějakého doktora, možná ti pomůže a poradí co s tím. O jednom bych věděl>😒]
A na závěr malá přátelská - nikdo tě za * nemá, nebuď tak sebestředný, diskutuj se všemi, koukej na svět zvesela, uměj si udělat srandu nejen z jiných ale i ze sebe a hlavně se nestyď za to svoje auto. Co na něj říkaj sousedi ti může být víš u čeho. Tak hodně štěstí, pevné nervy, spoustu mokrejch hadrů a suchejch pemprsek... 😉 😄 >😁
Takže chlapče, nalejme si čistého vína a pojďme si popovídat o tom tvém skorobohovi.
Jestlijsi tím myslel značku audi, děkuji za všechny majitele těchto vozů, těší mě, že tě nenechávají uplně klidným a věnoval jsi jim poměrně značný prostor ve tvém příspěvku. A to je dobře. Je mi jasné že asi nebudeš zrovna příznivcem Audi ani koncernu, to však ještě neznamená že ty, evidentně neznalý budeš tato auta nazývat lidovými. Nevím sice co sedláš, ale silně pochybuji, že bys svého bývalého snad apoštola či oktávku vyměnil za Gallardo anebo Panameru.
Jestli ti tvé bývalé vozidlo nešlapalo, bych na tvém místě automaticky nepřipisoval zásadně jen na vrub značky, zkusil bych se zamyslet jestli jsem mu věnoval slespoň ten základní servis a péči... Rozhodně a upřímně ti však přeji, abys se svou současnou prémií byl spokojenější. 😉 Co se týče společenskýh problémů, které ti způsobuje vlastnictví auta, pláčeš na nesprávném hrobě, nejsem povoláním sociolog a s tímhle problémem ti asi neporadím. Zkus zapátrat v análech anebo se obrátit na nějakého doktora, možná ti pomůže a poradí co s tím. O jednom bych věděl>😒]
A na závěr malá přátelská - nikdo tě za * nemá, nebuď tak sebestředný, diskutuj se všemi, koukej na svět zvesela, uměj si udělat srandu nejen z jiných ale i ze sebe a hlavně se nestyď za to svoje auto. Co na něj říkaj sousedi ti může být víš u čeho. Tak hodně štěstí, pevné nervy, spoustu mokrejch hadrů a suchejch pemprsek... 😉 😄 >😁
Myslíš si, že jednomu autu dopřával servis a druhému ne? 😉 Pierro, zapni turbo mezi ušima!
Mimochodem lidovka to je, pojišťováky zatím mezi prémiovou sortu neřadím >😒] >😁
Mimochodem lidovka to je, pojišťováky zatím mezi prémiovou sortu neřadím >😒] >😁
Ronaulte je vidět že současné ne zrovna příjemné klima ti evidentně dělá vítr na majáku. Ale neboj, cestu tam dolu po schodech a pak chodbou rovně a doleva už důvěrně znáš. Jihlavanku doufám máš už po ruce. A hadry už se chladěj. Tak nezapomeň pozdravovat paní Blažkovou a koukej na ní bejt milej... >😒]
Jo, ten poslední odstavec beru jako stručný návod na spokojený život.Hezké.
Trocha sa nad tým povznes. Nebolo by skvelé, keby na cestách jazdil kazdý v MB, BMW ci Audi? Ver, ze by si sa nestazoval... Ale samozrejme sú na svete i takí, co majú na MB a dobrovolne jazdia v Dacii. 😉
Jestli by to nebylo skvělé? Nebylo.
Ja viem, ze Ty uprednostnís Lagunu pred C-klasse, aj keby stáli rovnako (nehovorí sa tomu v tej vasej terminológii strabizmus?) >😁
O tom, co já upřednostňuju, víš prd, jen pustě hádáš dle nicku :no:
To, že jsme jezdili všichni v maximálně 3 značkách aut, to jsme tady už jednou zažili, nevím, jestli by se ti to líbilo znova, ale mě teda rozhodně ne, i kdyby to byla německá trojka.
To, že jsme jezdili všichni v maximálně 3 značkách aut, to jsme tady už jednou zažili, nevím, jestli by se ti to líbilo znova, ale mě teda rozhodně ne, i kdyby to byla německá trojka.
Easy, boy, nejaký si upatý 😉 Poziadaj nejakú peknú sestricku o pomockú ruku...
BTW rád sa dozviem o Tvojich preferenciách medzi automobilkami.
BTW rád sa dozviem o Tvojich preferenciách medzi automobilkami.
Já jsem upjatý? Jsem naopak volnomyšlenkář. Tady tyhle diskuze jsou opěvováním majitelů aut, nebo spíše těch, co by chtěli mít nějaké auto, nad tím, že se jejich miláčka někde prodalo více než jejich odpůrce a tudíž přibylo stejných oveček jako on sám.
Co je na tom fajn, že na silnicích uvidíme jen samé jezevčíky, tlusté tety Berty a ramba na steroidech (kdo je kdo poznáš, když ne mrkni do tabulky)? Komu to pomůže? Leda globalizaci a unifikaci. Jak říkal můj dědeče, chleba bude pořád stát stejně.😉
Tvé nadšení ze stejných aut na cestě nesdílím, chápu, že někteří šílí z single frame, proto by ji viděli nejraději všude.
Mé preference tě zajímají? Však někdy v nějaké diskuzi poznáš, avšak dnes to není o mých preferencích 😉
Co je na tom fajn, že na silnicích uvidíme jen samé jezevčíky, tlusté tety Berty a ramba na steroidech (kdo je kdo poznáš, když ne mrkni do tabulky)? Komu to pomůže? Leda globalizaci a unifikaci. Jak říkal můj dědeče, chleba bude pořád stát stejně.😉
Tvé nadšení ze stejných aut na cestě nesdílím, chápu, že někteří šílí z single frame, proto by ji viděli nejraději všude.
Mé preference tě zajímají? Však někdy v nějaké diskuzi poznáš, avšak dnes to není o mých preferencích 😉
ty ses nám tu nějak rozjel hombre... >😁 >😁 Už jsi byl za tou Blažkovou??? >😒] >😁 Ne?? Tak koukej upalovat. Si myslíš že na tebe jako bude čekat??? >😁
Ale Pierro, já tady mám chládeček, vím, že se ti už v tom vedru u vás v kotlině vaří závity a že jsi už rozmočil všechny papírové pampersky, ale tady je naprostá pohoda a jazz :-! Navíc já mám v genech tvrdou práci v prašném prostředí v padesátistupňových vedrech, mě nějaká třicítka nerozhodí :-!
Takže skoč do tvých 4 kruhů, zapni klimu (jestli ji tam vůbec dávali), vypni vyhřívání sedadel a uvidíš tu pohodu >😒]
Takže skoč do tvých 4 kruhů, zapni klimu (jestli ji tam vůbec dávali), vypni vyhřívání sedadel a uvidíš tu pohodu >😒]
tak jsem slyšel, že v Brně má bejt nějaká zabíjačka. Asi se tam za tebou zastavim brácho a pak uvidíš ten tanec... >😒] >😁 :yes:
Pozdě, právě jsem doobědval vynikající dršťkovou :-! :yes:
zabiju.... :-! 8-s >😒]
Jestli chceš, tak dneska tady mám ještě perfektní, ale opravdu delikatesní guláš a jestli chceš, tak se s tebou rozdělím, stejně to není to pravé na jaterní dietu >😒]
P.S.: Musím být humánní a těm chudým pražákům, co nemaj co do huby, dát taky trochu najíst >😒]
P.S.: Musím být humánní a těm chudým pražákům, co nemaj co do huby, dát taky trochu najíst >😒]
Tak jestli je Delta, Prius a Croma střední třída, tak to teda zírám. V prvním a třetím případě se jedná o derivát Brava (třída golf), v prostředním o cosi, co užitkovou velikostí dosahuje tak na Auris. Proč to někdo cpe sem?
Ja som pisal ze autor clankov ktory robi tie tabulky ma v tom bordel si pozri Soul radi do kategorie malych aut a Suzuki SX4 do nizsej strednej a teraz si kukni rozmery cenu a parametre Soulu a SX4 ky a zistis ze by to malo byt naopak. To je ako keby som zacal Smart radit do kategorie malych aut a Mini cooper do kategorie miniaut. Bordel je vsade 😄
Croma je epsilon platforma od GM, tedy saab 9-3 či opel vectra. Navíc je prodloužená, použita například na Opelu Signum. Croma má s bravem společného tak leda design přední masky.
Já teda nevím, ale tuhle jedna stála vedle kombíku od Megana (toho předposledního), na dýlku to bylo stejný na vejšku Croma vyhrála. Nová C5 v kombi (o Laguně ani nemluvě) vypadá taky větší. Na druhou stranu R Vel Satis se řadí taky do kategorie s šetskovým Audi, pětkovým nebo dokonce sedmičkovým Mercedesem a je o dost menší. No, a když jsme u té Insignie, tak zvenku možná, ale vevnitř ani náhodou. Tak stísněný auto v týhle kategorii snad a ni není. Vypadá jako sedan od nastupující Astry....
Jinak musim udelit :yes: vsem co si poridili Mazdu 6, Accord nebo Avensis. Stejne tak :yes: dalsim anonymnim davum za odvahu, alespon k jejich prodjecum zajit a zjistit ze Superb nebo Passat nejsou pres prodejni cisla zadaleka nejlepsi.
To se nám to "neprémiové" Audi docela "prémiově" prodává...
...a za docela prémiové ceny... >😒]
No vypadá to, že se s tím budeš muset pomalu smířit,
o moc "lepší" už to asi nebude... :😉
Passat(u) a Superb(u) se prodá cca tolik jako VŠECH ostatních 25 modelů dohromady (tedy mají málem 50% trhu? Katastrofa!)
PS: O té dominanci A4 a její minulé (nic moc) generace Seat Exeo která zas "drtí" BMW, Mercedes i Lexus - no comment
PPS: Směřuje to k MONOPOLu a ten je dle všech teorií jen a jen K-A-T-A-S-T-R-O-F-A - tohle NENí o "fandovství" - takhle se "vyrábí" budoucí průůůůů..r NEskutečných rozměrů (a bojím Bojím BOJÍM se - že bych mohla mít PRAVDU ;-\ )
Pěkný den (snad raději v něčem NElidově autím 😄
PS: Ž(l)alok dorazí za cca 2 měsíce :yes: 😄
Pěkný den
Jako že třeba na každé jedno A4/5 se nusí odebrat minimálně dvě C5tky... >😁
Takže prosím, trochu taktu, slušnosti, Kylie je skutečná dáma, tak se podle toho k ní chovejte... :-! >😒]
Nu já bych upřednostnila spíše nějakou jinou knížku.. 😉
Pěkný den 😄
PS: Děkuji milý Pierro (nebo "spanilý rytíři"?) 😄
Pěkný den (venku je dnes snad až MOC 😄
Tady TAKY!
PS: Ráno jsme z bazénu lovili ježka - už to asi také nemohl "vydržet" 😄
Pěkný den 😉
Měla jsem pauzu mezi tím "čištěním" bazenů a tak jsem napsala pár slov do českého AUT😲JETINY (č. 6/2009), kde je 12 stránek o .... Citroën C5 😉
A naprosto NEuvěřitelně ohodnotili 2 motory (a zrovna ty co jsem měla JÁ 😄
Pěkný den (a NEzapomeňte až půjdete šéfovi ráno pro noviny a cigarety mu/si "přikoupit" poslední AUT😲JETINY - abyste příště věděl čím jezdit 😉 :yes: 😄
Pěkný den 😄
Právě ve státě(-ech) RVHP je "dominance" vw (a Audi proti BMW/Mercedes a Jaguar, Lexus) VĚTŠí, než.. 😉
PS: Jak jste si mohl všimnout NEjde mi o C5/DS5 proti A4/5, ale NE"líbí" se mi, když JEDEN výrobce "obsadí" (nedejbože VĚTŠí - já byla v matematice VŽDY "výjímečná" 😉 ) POLOVINU trhu.
PPS: C a DS 5ku si koupím JÁ pro sebe a z mého pohledu má ve své kategorii/ceně JEDINOU chybu - že když jí prodávám, "místní" si snad více cení i Octavie Tour 1.9 TDi PD (ale neb si vůz NEkupuji pro to abych ho za roky a statisíce km prodala, ale na používání/ježdění - tak se s tím snad nějak "vyrovnám" 😄
A jako "bonus" já RADĚJi jedu/jezdím v NE"masovém" voze ... dá se "regulovat" jen INFORMOVATELNOST, znalosti atd. - o což se malink👋maliličk👋úplně NEpatrně SNAŽÍM (ne že bych měla pocit, že to "pomáhá" 😉
Pěkný den (KDYŽ už s "Lidovým autem", tak RADĚJi s Porsche či R8 nebo alespoň Scirocco - než s těmi ... "nejprodávanějšími" 😄
Vadí ti, že třeba u televizí je dneska na trhu tak pět šest značek? A ostatní zkrachovaly? Mně zajímá, abych si mohl vybrat kvalitu z širokého portfolia výrobků. A jsou-li od deseti výrobců nebo od tří, je mi to jedno. VW ti, stejně jako řadě dalších tady nepředstaveitelně leží v žaludku a nedokážeš to strávit, ale je to prostě tak, dělají lepší, hezčí a kvalitnější vozy než konkurence a kecy jsou, že ty auta jsou předražený. Stojej totiž všechny víceméně stejně.
Pokud se s tímhle nedokážeš smířit, pak už Ti nezbývá, než se pokusit obrátit na Kocába a řešit to přes lidská práva. Při jeho absurdním způsobu uvažovaní a snaze řešit věci zcela zvrácenými způsoby třeba bude prosazovat zákon, že úspěšné prodeje vw a škodovky jsou v rozporu s lidskými právy a na jedno fauvé nebo škodovku se musí prodat tři C5, dvě laguny a jedna Croma.
A ještě - nevím kde žiješ, ale RVHP už dávno skončila (snad skoro dvacet let už to pomalu bude) a tvrdit, že s touhle zaniklou bolševickou pseudoekonomickou organizací souvisí popularita vw na východě je už tedy konstrukce, kterou i při značné dávce snahy po pochopení asi nejen moje hlava nebere.
Chtělo by to už léčit - tu vw alergii, třeba na to Aventis ve Francii dělá nějakou mast.
Jinak naštěstí třeba u Citroenu jsou asi soudní a rozumní lidé, kteří si uvědomují, že image a tedy i prodejnost produktu se odvíjí od jeho kvality a schopnosti nabídnout srovnatelný výrobek. Pročpak asi novou C5 nazývají francouzským Audi nebo také nejněmečtějším citroenem? Odvaha, s jakou pánové od Citroenu opustili onen obývák na kolech mně imponuje stejně jako výsledek. Snad žádná fabrika nedokázala v posledních pár letech tak radikálně opustit design, jehož ošklivost byla příznačná (viz třeba předchozí Picasso) a nahradit jej zcela odlišnou produkcí. Ale aby se Citroen vyrovnal alepsoň částečně vw, to se bude muset ještě setsakra snažit a hlavně - tvrdě a dlouho pracovat a dotahovat věci důsledně až do konce. To není o kecech, PR a podobně. To je o práci, o tradici, o serióznosti.....a žádné žvatlání na internetu ani žvanění v hospodě s tím nic neudělá a nic na tom nezmění.
PS: Dá se říkat "pudelka" 😉
PPS: Jinak NAPROSTO SOUHLASím...
Pěkný den 😄
PS: A "pudelka" je myslím IDEÁLní "označení"
Pěkný den 😄
Já bych se ale s Korejcem nehádal, protože o sonatě vím jenom že existuje, viděl jsem ji párkrát na obrázku a netroufl bych si ji tedy posuzovat. A pokud by se chtěl hádat on, asi bych ho dostal dost rychle - pokud vím, do Koreje se škodovky nevozí a hned tak vozit nebudou. Nemůžu posuzovat něco, co vůbec neznám.
PS: Z ekonomického i psychologického pohledu je monopol(izace) naprosto JEDNOZNAČNOU cestou "do pekel" (dříve či později)
"Jásat" na směrem kterým se ubírá situace okolo vw v evropě, mi příjde trochu jako JÁSAT nad monopolem ČEZ 😉
Pěkný den 😄
A označit ho jako "blboučký" je stejné, jako nemít na něj žádné argumenty... 8-s :-!
- odstavec 4 s RVHP jsem do diskuze NEpřišla já, takže mi to "házet na hlavu" mi příjde docela "out" (a "spojení" kdyžtak vidím v tom, z čeho KAŽDÝ soudný ekonom má "DĚS" a "STRACH" - to je MONOPOL(izace), která bohužel už DNES v některých oblastech trošičku "hrozí" (pokud se v česku prodá více Superb(ů) a Passat(ů) než všech ostatních 20-25 modelů dohromady ... je to prostě "špatně" (neb opravdu NEjsou "násobě" lepší ani "násobně" levnější - než ti všichni ostatní ... jak výsledky naznačují = a tohle prostě JE "cesta do maléru" (je to stejně "chytré" jako to "plánované hospodářství", resp. v konečném důsledku to přinese STEJNÉ (podobné) problémy)
- odstavec 2 - autor na sebe JEN prozrazuje, že o teoriích fungování trhu VŮBEC ale opravdu vůbec NIC NEví (a ještě to "zdůrazňuje" 😉
- odstavec 5, hloupoučká (asi) rádobyurážka - mám v garáži jedno francouzské, 2 německé a jedno německobritské auto (a jedno italské stojí u prodejce připravené k prodeji - když už mám být ZCELA přesná)
- poslední odstavec - BEZ urážky je OPĚT vidět že autor "ani NEtuší"
I nová C5ka je stále STEJNÝ "obývák" - jsem ráda že má konstrukci náprav takovou jakou má (a ne tu "seriozní" vw z níž se autor "rozplývá", ostatně stejný NEsmysl píše co se TRADICE týče - tam bych asi mohla dokonce říci že "plácá" (asi bych mu k přečtení měla doporučit ty aktuální AUT😲JETINY - je tam něco málo i k té historii a "povzdech" nad HLUBOKOU NEznalostí v česku - ale BeranK bude ten typ co tomu stejně NEuvěří - pod karoserií co se mu NElíbí, přeci NEmůže být kvalitní technika..)
Působí to že je to takový ten typický "znalec", co vozy "hodnotí" dle tvaru plechů a vytvarování palubky - proto je asi ze současné C5 (oproti minulé) tak "hin" 😄
PS: Já NEjsem žádný (auto)ODBORNÍK, ale míra "bubostí" co je k přečtení občas tady (na AUTO "specializovaném" servru), mne občas "zaskočí" (a hodnocení aut HLAVNĚ podle vnějších plechů (NE podle aerodynamiky - JEN a POUZE podle toho jestli jsou ty plechy pěkně "vytvarované") - to mne tedy NEbere
PPS: Vzala jsem to "zkrátka" jen tak "v rychlosti (mezi 2ma bazény), ale TAKhle nějak jste si to, milý white labele "představoval"?
Pěkný den (můj Buřtík ŘÍKÁ, že je to "zbytečná" námaha - že NE"ovlivním" NE"vysvětlím" nikomu NIC, že lidé snad až "chtějí" žít v "tom svém" - o C5 teď vyšel docela kladný a hlavně DOST "podrobný" rozbor v českém AUT😲JETINY /také jsem tam pár slov přidala/ - a na jiném podobném servru to došlo až do tak "tragikomických" závěrů, že spekulovali o ÚMYSLNÉM napsání NEpravd - když jsem "argumentovala" podobnými "výsledky/závěry" ve podobných německých Gebrauchtwagen-katalozích - došlo až na docela VULGÁRNí "urážky" - takže mne to "tlachání", nějak "přestalo bavit")
Ale jinak: Pěkný den 😄
Jinak bych si to totiž dokázal vysvětlit tím, že jsi tu za totality vlastně nežila... :-!
Pěkný den 😄
A co třeba Royal Dutch Shell, TOYOTA, McDonald, Coca-Cola, SONY, Canon, PHILIP MORRIS, NESTLE...atd., atd.? Z těch obavu nemáš?!
Silné firmy táhnou ekonomiku..., chtěla bys snad aby japonské a asijské automobilky ovládly tak velkou část trhu v Evropě, jako se jim to (docela snadno) nakonec podařilo v Americe?
Velmi fandím nezpochybnitelnému úspěchu evropských automobilek jako koncern VW, PORSCHE, BMW, MB..., především díky nim je evropský trh s automobily, stále převážně "evropský" a dám přednost "monopolu" těchto "značek" před ovládnutím evropského trhu s automobily "orientem", cemuž např. automobilka jako je Citroen dost těžko může vůbec zabránit... :-!
S tím fanděním EVROPSKÝM automobilkám - vw/porsche a mercedes si "škrtněte" - v nich už mají docela ZÁSADNí podíl "naftové" peníze, EVROPSKÉ je už jen BMW (a nějaké PSA, ale to vás jistě NEbere 😉 ) a Fiat (tam to bude stejné 😄 ).
Když už zmiňujete ten Citroën - máte PŘEDSTAVU kolik tak PSA ročně prodá vozů (a kolik ti vámi zmiňovaní)? 😉
Pěkný den 😄
Podíly naftových peněz, ještě zdaleka nedělají automobilku "prakticky neevropskou"...
A ty máš představu kolik prodá VW jen jako jedna "značka" proti samotnému Citroenu a kolik celý koncern VW proti celému PSA?
A u automobilek jako je PORSCHE, ale třeba i BMW není přece jejich hlavní "síla" v absolutních číslech prodejů...
To musela být "dřina", ne? 😄
NEmusíte mi "vysvětlovat" že síla Porsche není v "absolutních prodejních číslech" - téma "prodejnosti" jste (stejně jako to "evropská") nanesl VY - já jen "reagovala" - (plně)evropské jsou dnes již jen ... (což mne nijak zvláště NEtěší - navíc podíl "zahraničního" kapitálu v Mercedes by prý ještě mohl VZRŮST - kolik procent vw nakonec bude mít Katar nevím - četla jsem NĚKOLIK verzí, ale bude to VÝRAZNÝ podíl.
PS: Ale ani PSA s VW a Fiat DOHOROMADY asi NEzabrání dalšímu ZVYŠOVÁNí podílu korejských (a do budoucna možná i čínských) automobilek - to je asi NEzvratné..
Dobrou 😉
Takže, když už bych měl radit a komentovat, řekl bych bravo Audi a lidi proberte se....
Problém je, že (ostatní) automobilky STAVí automobily které JSOU schopné "se postavit" (tedy ve smyslu kvality - jízdních vlastností, bezpečnosti, motorů ...), ale lidé volí dle JINÝCH kritérií - nebo myslíte (tak jak naznačují prodeje zde v článku uvedené), že Superb je LEPŠí než vozy všech ostatních automobilek na planetě DOHROMADY? 😉
Nebo si OPRAVDU myslíte, že Audi je o TOLIK lepší než Mercedes a BMW?
Já bych řekla že rozhodují "jiné" faktory (než kvalita jako taková - a s tím mají "ostatní" automobilky evidentně PROBLÉM - NEumí o svých modelech vyvolat takové niveau, mnozí dokonce nabízejí VÍCE za MÉNĚ peněz .. nebo mají titul European Car of the Year atd. ale ... já tomu říkám (ne zcela přesně) VíTĚZSTVí MARKETINGu na REÁLem/rozumem - ale ono to tak trošičku OPRAVDU je 😉
PS: Bravo Audi (RÁDA!) řeknu na R8 - o A4 i 6 si myslím, že 3kové bmw stejně jako Ečkový MB je přeci jen LEPŠí ... byť se v česku prodávají HŮŘE
Pěkný den 😄
Možná jsem ten příspěvek měl směřovat "obecně" a né jako reakci.
Někdy mi bohužel přijde, že jsou automobilky, nebo auta jako taková kritizována za "úspěch" (rozuměj prodeje) jen proto, že ten "můj favorit" dopadl v tabulce "hůře" a pak je na ty "úspěšné" pliváno.
Píšeš to dobře. V žádném případě se nemyslím, že by byl Superb tím "nejlepším". Spíš bych řekl (hodně obecně), že dnes nejde koupit "špatné" auto. Může být "jen" špatná volba..... A stejně tak si myslím, že každý má to "své nejlepší auto", ať už je tabulka jakákoliv.
No jo, ale je to tak, a jinak to nebude a je to tak dobře, rozhodně líp než představa, že bude někdo regulovat, jaká auta si kdo smí kupovat a v jakém množství....