Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červnu 2009: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW i Mercedes-Benz

První trojka ve střední třídě zůstává stabilní – této kategorii stále vládnou Škoda Superb, Volkswagen Passat a Ford Mondeo, a to jak v měsíčním, tak i v ročním žebříčku. Do červnového pořadí ovšem výrazně promluvil Opel Insignia a také Toyota Avensis.
Zpět na článek
23. 7. 2009 10:07
23. 7. 2009 15:05
neregistrovaný "mates"
23. 7. 2009 16:18
neregistrovaný "mates"
23. 7. 2009 10:15
23. 7. 2009 10:19
23. 7. 2009 10:32
23. 7. 2009 10:51
23. 7. 2009 11:07
23. 7. 2009 12:01
neregistrovaný "ssaaiibb"
23. 7. 2009 18:36
neregistrovaný "Donovan"
24. 7. 2009 08:48
24. 7. 2009 09:24
24. 7. 2009 10:47
24. 7. 2009 11:31
24. 7. 2009 12:10
23. 7. 2009 11:46
23. 7. 2009 18:41
neregistrovaný "Donovan"
23. 7. 2009 12:58
23. 7. 2009 13:14
23. 7. 2009 18:12
neregistrovaný "Sumi1982"
23. 7. 2009 20:40
neregistrovaný "baschwek"
23. 7. 2009 09:48
A4 vs. 3er vs. C classe
Proc je A4 nejprodavanejsi z teto trojice? Lidi, zadni automobilovy srdcari, radsi zvoli obycejnou audinu, nez aby jim lidi zavideli BMW nebo Mercedes. Anketa o image jadnotlivych znacek to jasne dokazuje. :-) Audi proste neni premie, nybrz navoneny VW :-)

Jinak musim udelit :yes: vsem co si poridili Mazdu 6, Accord nebo Avensis. Stejne tak :yes: dalsim anonymnim davum za odvahu, alespon k jejich prodjecum zajit a zjistit ze Superb nebo Passat nejsou pres prodejni cisla zadaleka nejlepsi.
Rozbalit vlákno
77
23. 7. 2009 10:01
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
ja bych si BMW treba nekoupil proto, protoze se me proste nelibi
Avatar - iudex
23. 7. 2009 10:09
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Ad "Audi je jen navonený VW": Podobnou logikou mozes povedat, ze VW je len oprdené Audi... >:-[] Ja osobne by som ten navonený VW - osobitne vo verzii A5 Sportback - mal velmi rád vo svojej navonenej garázi. ;-)
23. 7. 2009 10:31
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
:-) :yes:
23. 7. 2009 10:39
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Tak konkretne A5 sportback je jeden z mala modelu kterej je spolu s Q5 opravdu dobrej (pominu-li Lambo-R8, Lambo-RS6, "slusny" RS4 a S4). A to jak obracis navonenost Audi bohuzel neplati, VW je ten kdo urcuje ton, i kdyz je Audi v ramci koncernu jedna z nejsamostatnejisch. Jak jinak si dovedes vysvetlit ze vezmes "premiovou" A4 a udelas z ni zcela jiste nepremiovej Seat. To by si BMW, MB a jina vybrana spolecnost nikdy nedovolila.
Avatar - pelikoš
23. 7. 2009 11:13
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
naprostý souhlas...
Avatar - hattori_hanzo
23. 7. 2009 12:17
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
A co Chrysler Crossfire,experte?
23. 7. 2009 12:21
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Studuj, studuj, studuj...Exeo je PŘEDCHOZÍ generace A4!!! BMW a MB to nemá komu předat s minimálními náklady a tučným ziskem, chápeš? A s tou navoněnou bídou běžte VY, řidiči Mazd 323 slintající po 626, do paďous... Mravenec stojí u louže a říká: to je moře! >:D
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2009 12:26
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
iba :yes: :yes: :yes: ved nech si pozrie moj clanok dole, aj MB kedysi predavlo stare veci z Ecka a stare motory...
23. 7. 2009 13:57
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
podvozky a motory MB jsou normalne i v jinych modelech u znacek ktera tady v EU radime k povlu, jako Jeep a Chrysler
Avatar - DaewooMaster
23. 7. 2009 16:15
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
...nebo třeba SsangYong...
Avatar - woody-alien
23. 7. 2009 23:43
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Grand Cherokee a póvl ? Tos mě teda nakrknul... 8-s
Avatar - white label
23. 7. 2009 12:26
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Nulový Kadle, ty zas tady pěkně "nezaujatě" řádíš co...? ;-)
To se nám to "neprémiové" Audi docela "prémiově" prodává...
...a za docela prémiové ceny... >:-[]
No vypadá to, že se s tím budeš muset pomalu smířit,
o moc "lepší" už to asi nebude... :*)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 12:40
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Ano ty výsledky jsou vskutku DĚSIVÉ! ;-)
Passat(u) a Superb(u) se prodá cca tolik jako VŠECH ostatních 25 modelů dohromady (tedy mají málem 50% trhu? Katastrofa!)
PS: O té dominanci A4 a její minulé (nic moc) generace Seat Exeo která zas "drtí" BMW, Mercedes i Lexus - no comment
PPS: Směřuje to k MONOPOLu a ten je dle všech teorií jen a jen K-A-T-A-S-T-R-O-F-A - tohle NENí o "fandovství" - takhle se "vyrábí" budoucí průůůůů..r NEskutečných rozměrů (a bojím Bojím BOJÍM se - že bych mohla mít PRAVDU ;-\ )
Pěkný den (snad raději v něčem NElidově autím :-)
Avatar - iudex
23. 7. 2009 12:54
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Ale Guten Tag, uz máme C5 doma?
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 13:15
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Děkuji, Brumla je (živ a zdráv) doma (v horní garáži ;-)
PS: Ž(l)alok dorazí za cca 2 měsíce :yes: :-)
Pěkný den
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:17
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Samozrejme toho nového som myslel. Takze este dlhé cakanie... Schoenen Tag noch.
Avatar - white label
23. 7. 2009 13:00
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
A jak bys to asi tak chtěla "řešit"...? Regulací trhu podle vzoru RVHP... >:-[]
Jako že třeba na každé jedno A4/5 se nusí odebrat minimálně dvě C5tky... >:D
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:04
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
No mozno nariadenie ES by to zvládlo zregulovat >:-[]
Avatar - white label
23. 7. 2009 13:08
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Všechno jde když se chce...jenom že: "když se kácí les, létají přitom třísky"...jak tvrdil i Kléma... :-! ;-)
Avatar - woody-alien
23. 7. 2009 23:46
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Neboj, v Bruselu na tom už určitě někdo maká...Jen co dořešej, kolik útržků může mít Euro-toaletní papír. :-!
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:11
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
ještě slovo na Kylie a nepřejte si mě!!! Mojí milovanou tu nikdo prudit nebude. Protože až začnu prudit já, bude vám z toho blbě ještě hodně dlouho a jedno balení pemprsek to nevyřeší...
Takže prosím, trochu taktu, slušnosti, Kylie je skutečná dáma, tak se podle toho k ní chovejte... :-! >:-[]
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:18
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Som rád, ze gentlemani este nevymreli >:-[]
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:23
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
si pako... >:D >:-[] ;-)
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:28
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Ale preco? Sme v tom spolu, sme na strane Kylie ako Don Quijote a Sancho Panza bojovali za cest Dulciney. Len neviem, ci chces byt Don Quijote alebo Sancho... >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 13:31
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Dona Quijota jsem tu myslím JÁ :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:36
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Kylie, nedělej mi to... jsem platonicky hotovej.... :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:48
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
normálně zamilovanej... ;-) :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 14:17
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Do Don(a) Quijote(a)?
Nu já bych upřednostnila spíše nějakou jinou knížku.. ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:23
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Tohle není o knížce ani Doně Quijotě. Tohle je o jedné krásné, smyslné ženě, která mě tu nenechává klidným... ;-)
Avatar - iudex
23. 7. 2009 14:37
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Aj u Vás je 36 stupnov? ;-)
Avatar - element5
23. 7. 2009 14:44
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Tam bude nejmíň pade, podle toho, jak je kluk celej nažhavenej. >:-[]
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:47
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
žhavil pierro žhavil dráááát... >:-[]
Avatar - white label
23. 7. 2009 21:06
Re: A4 vs. 3er vs. C classe
Ty si tu obvykle spíš za Donu Chichotu... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 22:10
Re: Milý white label(e) ...
.. já HNED říkala/hlásila, že jsem "nudně" PRAVDOMLUVNÁ .. ;-)
23. 7. 2009 14:54
Re: Milý white label(e) ...
nepotrebujete Rosinantu? ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 14:57
Re: Milý white label(e) ...
Já raději Brumlu ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 13:28
Re: Milý white label(e) ...
Já TAKÉ! ;-)
PS: Děkuji milý Pierro (nebo "spanilý rytíři"?) :-)
Pěkný den (venku je dnes snad až MOC :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:37
Re: Milý white label(e) ...
Dnes v Německu anebo v čechách?? Tady je na umření... :-(
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 13:40
Re: Milý white label(e) ...
c) je správně ;-)
Tady TAKY!
PS: Ráno jsme z bazénu lovili ježka - už to asi také nemohl "vydržet" :-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:48
Re: Milý white label(e) ...
Takže Osterreich?? No je vidět že to léto stojí za starou belu všude. A co ježeček?? Zachránilas ho, anebo se chudák v tom bazéně utopil?? :-O
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 14:22
Re: Milý white label(e) ...
No Buřtík to viděl NEgativně - tak jsme ho vylovili a on tam jak "mutvolka" ležel, dýchal ale ani se nehnul, tak jsem mu donesla misku s mlékem a jablko (doufám že jsme POBAVILA nějakého případného místního zoologa - to mám asi z pohádek :-) ) a on tam stále ležel a nehýbal se a Buřtík to stále viděl černě, tak jsme šli dovnitř na ranní kávu a s ní jsme za chvíli šli ven a .. byl FUČ :-)
Pěkný den ;-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:24
Re: Milý white label(e) ...
Pak si myslím, že se z toho chlapec ježatá vylízal sám... ;-)
Avatar - element5
23. 7. 2009 14:33
Re: Milý white label(e) ...
Nebo si ho půjčil na hraní sousedovic pes. >:-[]
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:47
Re: Milý white label(e) ...
zlochu zlý.... :-(
27. 7. 2009 12:08
Re: Milý white label(e) ...
Zoolog sice nejsem, ale to jablko mě opravdu pobavilo (Pierrovy hlášky taky :o))
Avatar - white label
23. 7. 2009 21:09
Re: Milý white label(e) ...
Tak si nakonec nějakou brigádu přece jen sehnala a čistíš bazény, jo...? :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 10:41
Re: Milý white label(e) ...
... málem bych ÚPLNĚ zapomněla!
Měla jsem pauzu mezi tím "čištěním" bazenů a tak jsem napsala pár slov do českého AUTO-OJETINY (č. 6/2009), kde je 12 stránek o .... Citroën C5 ;-)
A naprosto NEuvěřitelně ohodnotili 2 motory (a zrovna ty co jsem měla JÁ :-)
Pěkný den (a NEzapomeňte až půjdete šéfovi ráno pro noviny a cigarety mu/si "přikoupit" poslední AUTO-OJETINY - abyste příště věděl čím jezdit ;-) :yes: :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 13:55
Re: Milý white label(e) ...
"Šéfa" si dělám sám (už přes 17 let)...a ojetiny si nekupuju... :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:25
Re: Milý white label(e) ...
Také NEkupuji "ojetiny", s AUTO-OJETINY (č. 6/2009) jsem ale udělala výjimku ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 13:27
Re: Milý white label(e) ...
Přesně NAOPAK milý white labele! :-)
Právě ve státě(-ech) RVHP je "dominance" vw (a Audi proti BMW/Mercedes a Jaguar, Lexus) VĚTŠí, než.. ;-)
PS: Jak jste si mohl všimnout NEjde mi o C5/DS5 proti A4/5, ale NE"líbí" se mi, když JEDEN výrobce "obsadí" (nedejbože VĚTŠí - já byla v matematice VŽDY "výjímečná" ;-) ) POLOVINU trhu.
PPS: C a DS 5ku si koupím JÁ pro sebe a z mého pohledu má ve své kategorii/ceně JEDINOU chybu - že když jí prodávám, "místní" si snad více cení i Octavie Tour 1.9 TDi PD (ale neb si vůz NEkupuji pro to abych ho za roky a statisíce km prodala, ale na používání/ježdění - tak se s tím snad nějak "vyrovnám" :-)
A jako "bonus" já RADĚJi jedu/jezdím v NE"masovém" voze ... dá se "regulovat" jen INFORMOVATELNOST, znalosti atd. - o což se malinko/maliličko/úplně NEpatrně SNAŽÍM (ne že bych měla pocit, že to "pomáhá" ;-)
Pěkný den (KDYŽ už s "Lidovým autem", tak RADĚJi s Porsche či R8 nebo alespoň Scirocco - než s těmi ... "nejprodávanějšími" :-)
24. 7. 2009 09:42
Re: Milý white label(e) ...
Tak tohle je už na hlavu. Tobě vadí, že kvalitní dobře vypadající auta obsadí polovinu trhu? Ty lidi nikdo nenutí, aby si vybírali právě tyhle značky, nikdo jim ty druhé značky nerozmlouvá.

Vadí ti, že třeba u televizí je dneska na trhu tak pět šest značek? A ostatní zkrachovaly? Mně zajímá, abych si mohl vybrat kvalitu z širokého portfolia výrobků. A jsou-li od deseti výrobců nebo od tří, je mi to jedno. VW ti, stejně jako řadě dalších tady nepředstaveitelně leží v žaludku a nedokážeš to strávit, ale je to prostě tak, dělají lepší, hezčí a kvalitnější vozy než konkurence a kecy jsou, že ty auta jsou předražený. Stojej totiž všechny víceméně stejně.

Pokud se s tímhle nedokážeš smířit, pak už Ti nezbývá, než se pokusit obrátit na Kocába a řešit to přes lidská práva. Při jeho absurdním způsobu uvažovaní a snaze řešit věci zcela zvrácenými způsoby třeba bude prosazovat zákon, že úspěšné prodeje vw a škodovky jsou v rozporu s lidskými právy a na jedno fauvé nebo škodovku se musí prodat tři C5, dvě laguny a jedna Croma.

A ještě - nevím kde žiješ, ale RVHP už dávno skončila (snad skoro dvacet let už to pomalu bude) a tvrdit, že s touhle zaniklou bolševickou pseudoekonomickou organizací souvisí popularita vw na východě je už tedy konstrukce, kterou i při značné dávce snahy po pochopení asi nejen moje hlava nebere.

Chtělo by to už léčit - tu vw alergii, třeba na to Aventis ve Francii dělá nějakou mast.

Jinak naštěstí třeba u Citroenu jsou asi soudní a rozumní lidé, kteří si uvědomují, že image a tedy i prodejnost produktu se odvíjí od jeho kvality a schopnosti nabídnout srovnatelný výrobek. Pročpak asi novou C5 nazývají francouzským Audi nebo také nejněmečtějším citroenem? Odvaha, s jakou pánové od Citroenu opustili onen obývák na kolech mně imponuje stejně jako výsledek. Snad žádná fabrika nedokázala v posledních pár letech tak radikálně opustit design, jehož ošklivost byla příznačná (viz třeba předchozí Picasso) a nahradit jej zcela odlišnou produkcí. Ale aby se Citroen vyrovnal alepsoň částečně vw, to se bude muset ještě setsakra snažit a hlavně - tvrdě a dlouho pracovat a dotahovat věci důsledně až do konce. To není o kecech, PR a podobně. To je o práci, o tradici, o serióznosti.....a žádné žvatlání na internetu ani žvanění v hospodě s tím nic neudělá a nic na tom nezmění.
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 09:46
Re: Milý white label(e) ...
amen.... >:D
24. 7. 2009 10:20
Re: Milý white label(e) ...
Oj, to je vylev >:D Rekl bych ze Kylie je VW naprosto u zadku (zadecku? :-) ), stejne jako me, jen asi chape, ze je VW dobra znacka, u nas (mozna v cele Evrope) je jaksi nadhodnocena. Abys to pochopil na prikladu, v Koreii tuhle tridu ovlada stejne suverene jako u nas Superb Hyundai Sonata. A prumernej Korejec by se s tebou zaryte hadal ze je to lepsi auto nez nejakej Superb.
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 10:42
Re: Milý karlittoOO!
DĚKUJi! :-)
PS: Dá se říkat "pudelka" ;-)
PPS: Jinak NAPROSTO SOUHLASím...
Pěkný den :-)
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 10:46
Re: Milý karlittoOO!
a Co PrADA??
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 11:54
Re: Milý Pierro!
Pr-Áda tu já R-Áda ;-)
PS: A "pudelka" je myslím IDEÁLní "označení"
Pěkný den :-)
24. 7. 2009 12:36
Re: Milý Pierro!
Že v Koreji nevládne Superb, dokonce ani ve Francii nebo v Německu je přece jasný, ale vysvětli mně tedy, proč jsou zdejší diskuze plné právě toho, co sám píšeš - že je vw nadhodnocený. To je přece věc každého kupce, kolik je ochoten za auto dát. Cenu (alespoń zatím a u aut) určuje zákon nabídky a poptávky. Tak proč pořád ty nářky, že je vw jaksi nadhodnocený, že jsou škodovky drahý.

Já bych se ale s Korejcem nehádal, protože o sonatě vím jenom že existuje, viděl jsem ji párkrát na obrázku a netroufl bych si ji tedy posuzovat. A pokud by se chtěl hádat on, asi bych ho dostal dost rychle - pokud vím, do Koreje se škodovky nevozí a hned tak vozit nebudou. Nemůžu posuzovat něco, co vůbec neznám.
Avatar - Ronault.
24. 7. 2009 10:55
Re: Milý Pierro!
Víceméně souhlas, ale pokud budu rozhodovat a vybírat kvalitní auto jen ze zří výrobcu a ne z deseti, jak píšeš, tak bude daleko menší míra vypavídající o tom, že daná tři auta jsou kvalitní... Jednoduše nižší počet konkurence vede k snažší kartelové dohodě a jak známo zvyšování kvality něco stojí, proč na ní neušetřit, když konkurence není.
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 11:29
Re: Milý Pierro!
Když vemeš malucha anebo žiga či poctivýho škodylaka, rozhodně neprohloupíš a na nějaký kartelový obštrukce se můžeš víš co... ;-) :-) HeZKý DeN... >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 13:45
Re: Milý Ronault(e)!
Mrzelo by mne to i u ... žehliček, ale auta mám RÁDA a "vývoj" posledního období se mi - naprosto "narovinu": NE-líbí ;-\
PS: Z ekonomického i psychologického pohledu je monopol(izace) naprosto JEDNOZNAČNOU cestou "do pekel" (dříve či později)
"Jásat" na směrem kterým se ubírá situace okolo vw v evropě, mi příjde trochu jako JÁSAT nad monopolem ČEZ ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 14:23
Re: Milý BeranK(u)!
To od vás BYL ale "buboučký" příspěvek, že? ;-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 16:30
Re: Milý BeranK(u)!
Neřekl bych, to byl mnohem spíš ten na který reagoval... :*)
A označit ho jako "blboučký" je stejné, jako nemít na něj žádné argumenty... 8-s :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 17:57
Re: Milý white label(e) ... (a BeranK(u)!
... to (přeci) NENí "problém" - "musí-li" to být, tak asi TAKto:
- odstavec 3 bez naprostých diskuzí JE (naprosto) "buboučký" - nepříjde mi to ani fffftipné, ani ironické, ani trefné - je to prostě "bubost"
- odstavec 4 s RVHP jsem do diskuze NEpřišla já, takže mi to "házet na hlavu" mi příjde docela "out" (a "spojení" kdyžtak vidím v tom, z čeho KAŽDÝ soudný ekonom má "DĚS" a "STRACH" - to je MONOPOL(izace), která bohužel už DNES v některých oblastech trošičku "hrozí" (pokud se v česku prodá více Superb(ů) a Passat(ů) než všech ostatních 20-25 modelů dohromady ... je to prostě "špatně" (neb opravdu NEjsou "násobě" lepší ani "násobně" levnější - než ti všichni ostatní ... jak výsledky naznačují = a tohle prostě JE "cesta do maléru" (je to stejně "chytré" jako to "plánované hospodářství", resp. v konečném důsledku to přinese STEJNÉ (podobné) problémy)
- odstavec 2 - autor na sebe JEN prozrazuje, že o teoriích fungování trhu VŮBEC ale opravdu vůbec NIC NEví (a ještě to "zdůrazňuje" ;-)
- odstavec 5, hloupoučká (asi) rádobyurážka - mám v garáži jedno francouzské, 2 německé a jedno německobritské auto (a jedno italské stojí u prodejce připravené k prodeji - když už mám být ZCELA přesná)
- poslední odstavec - BEZ urážky je OPĚT vidět že autor "ani NEtuší"
I nová C5ka je stále STEJNÝ "obývák" - jsem ráda že má konstrukci náprav takovou jakou má (a ne tu "seriozní" vw z níž se autor "rozplývá", ostatně stejný NEsmysl píše co se TRADICE týče - tam bych asi mohla dokonce říci že "plácá" (asi bych mu k přečtení měla doporučit ty aktuální AUTO-OJETINY - je tam něco málo i k té historii a "povzdech" nad HLUBOKOU NEznalostí v česku - ale BeranK bude ten typ co tomu stejně NEuvěří - pod karoserií co se mu NElíbí, přeci NEmůže být kvalitní technika..)
Působí to že je to takový ten typický "znalec", co vozy "hodnotí" dle tvaru plechů a vytvarování palubky - proto je asi ze současné C5 (oproti minulé) tak "hin" :-)
PS: Já NEjsem žádný (auto)ODBORNÍK, ale míra "bubostí" co je k přečtení občas tady (na AUTO "specializovaném" servru), mne občas "zaskočí" (a hodnocení aut HLAVNĚ podle vnějších plechů (NE podle aerodynamiky - JEN a POUZE podle toho jestli jsou ty plechy pěkně "vytvarované") - to mne tedy NEbere
PPS: Vzala jsem to "zkrátka" jen tak "v rychlosti (mezi 2ma bazény), ale TAKhle nějak jste si to, milý white labele "představoval"?
Pěkný den (můj Buřtík ŘÍKÁ, že je to "zbytečná" námaha - že NE"ovlivním" NE"vysvětlím" nikomu NIC, že lidé snad až "chtějí" žít v "tom svém" - o C5 teď vyšel docela kladný a hlavně DOST "podrobný" rozbor v českém AUTO-OJETINY /také jsem tam pár slov přidala/ - a na jiném podobném servru to došlo až do tak "tragikomických" závěrů, že spekulovali o ÚMYSLNÉM napsání NEpravd - když jsem "argumentovala" podobnými "výsledky/závěry" ve podobných německých Gebrauchtwagen-katalozích - došlo až na docela VULGÁRNí "urážky" - takže mne to "tlachání", nějak "přestalo bavit")
Ale jinak: Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 18:32
Re: (Ne)Milá Kylie..., která stále přepisuje nadpisy!
To kolik se tady prodá Passatů a Superbů, nemá s principem monopolu absolutně nic společného, a že to nechápe někdo, kdo se tu prezemtuje jako ekonomicky vzdělaný, je zarážející!
Jinak bych si to totiž dokázal vysvětlit tím, že jsi tu za totality vlastně nežila... :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 18:42
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
... NYNí společného (ještě) nic nemají .. když to tak (ještě) chvíli půjde dál - BUDOU "závěry/výsledky" (víceméně) stejné (věřte mi ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 21:59
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Máš obavu z úspěchu koncernu VW?
A co třeba Royal Dutch Shell, TOYOTA, McDonald, Coca-Cola, SONY, Canon, PHILIP MORRIS, NESTLE...atd., atd.? Z těch obavu nemáš?!
Silné firmy táhnou ekonomiku..., chtěla bys snad aby japonské a asijské automobilky ovládly tak velkou část trhu v Evropě, jako se jim to (docela snadno) nakonec podařilo v Americe?
Velmi fandím nezpochybnitelnému úspěchu evropských automobilek jako koncern VW, PORSCHE, BMW, MB..., především díky nim je evropský trh s automobily, stále převážně "evropský" a dám přednost "monopolu" těchto "značek" před ovládnutím evropského trhu s automobily "orientem", cemuž např. automobilka jako je Citroen dost těžko může vůbec zabránit... :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 22:18
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Nemám NIC proti SILNÝM firmám, mám "něco" proti firmám které MONOPOListicky "vládnou" trhu - vy jste snad "fanouškem" ČEZ?
S tím fanděním EVROPSKÝM automobilkám - vw/porsche a mercedes si "škrtněte" - v nich už mají docela ZÁSADNí podíl "naftové" peníze, EVROPSKÉ je už jen BMW (a nějaké PSA, ale to vás jistě NEbere ;-) ) a Fiat (tam to bude stejné :-) ).
Když už zmiňujete ten Citroën - máte PŘEDSTAVU kolik tak PSA ročně prodá vozů (a kolik ti vámi zmiňovaní)? ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 7. 2009 22:39
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Srovnáváš ČEZ s VW...trváš ještě stále na svém ekonmickém vzdělání...? Ale když se ptáš smlouvu mám podepsanou s BOHEMIA ENERGY, nikoli přímo s ČEZem...
Podíly naftových peněz, ještě zdaleka nedělají automobilku "prakticky neevropskou"...
A ty máš představu kolik prodá VW jen jako jedna "značka" proti samotnému Citroenu a kolik celý koncern VW proti celému PSA?
A u automobilek jako je PORSCHE, ale třeba i BMW není přece jejich hlavní "síla" v absolutních číslech prodejů...
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2009 23:07
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
JAKpak jste zase "vymyšeňkoval", že "srovnávám" VW a ČEZ?
To musela být "dřina", ne? :-)
NEmusíte mi "vysvětlovat" že síla Porsche není v "absolutních prodejních číslech" - téma "prodejnosti" jste (stejně jako to "evropská") nanesl VY - já jen "reagovala" - (plně)evropské jsou dnes již jen ... (což mne nijak zvláště NEtěší - navíc podíl "zahraničního" kapitálu v Mercedes by prý ještě mohl VZRŮST - kolik procent vw nakonec bude mít Katar nevím - četla jsem NĚKOLIK verzí, ale bude to VÝRAZNÝ podíl.
PS: Ale ani PSA s VW a Fiat DOHOROMADY asi NEzabrání dalšímu ZVYŠOVÁNí podílu korejských (a do budoucna možná i čínských) automobilek - to je asi NEzvratné..
Dobrou ;-)
23. 7. 2009 14:17
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Bohužel, Kylie, tu "katastrofu" nezpůsobují automobilky, ale zákazníci. Resp. automobilky, která "nejsou schopné" postavit modely, které by "orozili" ty první 3.
Takže, když už bych měl radit a komentovat, řekl bych bravo Audi a lidi proberte se....
Avatar - Hammunasakra
23. 7. 2009 14:34
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Bože figurko - to je přece JASNÉ :-)
Problém je, že (ostatní) automobilky STAVí automobily které JSOU schopné "se postavit" (tedy ve smyslu kvality - jízdních vlastností, bezpečnosti, motorů ...), ale lidé volí dle JINÝCH kritérií - nebo myslíte (tak jak naznačují prodeje zde v článku uvedené), že Superb je LEPŠí než vozy všech ostatních automobilek na planetě DOHROMADY? ;-)
Nebo si OPRAVDU myslíte, že Audi je o TOLIK lepší než Mercedes a BMW?
Já bych řekla že rozhodují "jiné" faktory (než kvalita jako taková - a s tím mají "ostatní" automobilky evidentně PROBLÉM - NEumí o svých modelech vyvolat takové niveau, mnozí dokonce nabízejí VÍCE za MÉNĚ peněz .. nebo mají titul European Car of the Year atd. ale ... já tomu říkám (ne zcela přesně) VíTĚZSTVí MARKETINGu na REÁLem/rozumem - ale ono to tak trošičku OPRAVDU je ;-)
PS: Bravo Audi (RÁDA!) řeknu na R8 - o A4 i 6 si myslím, že 3kové bmw stejně jako Ečkový MB je přeci jen LEPŠí ... byť se v česku prodávají HŮŘE
Pěkný den :-)
23. 7. 2009 16:08
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Jasné to je. ;-)
Možná jsem ten příspěvek měl směřovat "obecně" a né jako reakci.
Někdy mi bohužel přijde, že jsou automobilky, nebo auta jako taková kritizována za "úspěch" (rozuměj prodeje) jen proto, že ten "můj favorit" dopadl v tabulce "hůře" a pak je na ty "úspěšné" pliváno.
Píšeš to dobře. V žádném případě se nemyslím, že by byl Superb tím "nejlepším". Spíš bych řekl (hodně obecně), že dnes nejde koupit "špatné" auto. Může být "jen" špatná volba..... A stejně tak si myslím, že každý má to "své nejlepší auto", ať už je tabulka jakákoliv.
24. 7. 2009 10:22
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Krasa Kylie, naprosto souhlasim ;-)
24. 7. 2009 12:45
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
JINÉ FAKTORY? - asi ty temné síly, přátelé starých pořádků (RVHP), taliban a mezinárodní terorismus (teorie spiknutí) a k tomu ještě ten zatracenej MARKETING, co ten si dovoluje. >:D
No jo, ale je to tak, a jinak to nebude a je to tak dobře, rozhodně líp než představa, že bude někdo regulovat, jaká auta si kdo smí kupovat a v jakém množství....
23. 7. 2009 17:01
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
S první částí příspěvku naprosto souhlasím! Já bych si raději než Audi koupil Volkswagen - rozhodně si na tolik nehraje, navíc nabízí o dost příjemnější (i když pořád neúměrně vysokou) cenu.
23. 7. 2009 17:24
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Audi, nebo A4 ?
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 08:42
Re: STÁLE ještě "milý" white label(e)..
Je vidět prejte, že o audi víš asi tolik co já o apoštolovi... ;-) Na druhou stranu když si koupíš VW na nic si hrát nebudeš a skutečně neprohloupíš a ještě ušetříš... ;-)
Avatar - iudex
23. 7. 2009 10:07
Pár postrehov
Pár postrehov k strednej v Cechách:
1. Poradie je napriek relatívnej blízkosti a porovnatelnosti nasich trhov podstatne odlisné (silná pozícia Mondea, prémiový sedan stvrtý, úspech Insignie...)
2. Pre mna obrovské prekvapenie nad zemiakovou medailou A4: prémiová znacka poráza na hlavu mnohé lacné (a dobré) znacky.
3. Pocet individualistov ochotných kúpit si Ameriku v podobe Infiniti je dost malý.
4. Pocet samovrahov ochotných kúpit si Jaga (s ohladom na "kvalitného" predajcu v Prahe - vid Pierro) je relatívne velký >:-[]
5. sub. 4. platí i pre krachujúci Saab.
6. Dost vela fajnsmekrov ochotných zaplatit si za kvality Subaru.
7. Brumlov sa predalo skoro tolko co Mercedesov, cím potvrdzuje, ze je priamy konkurent Mercedesu >:-[]
Rozbalit vlákno
20
Avatar - pelikoš
23. 7. 2009 11:21
Re: Pár postrehov
připomínka k infiniti je,že ji diskvalifikuje zatím bohužel jediný autosalón v čechách.jinak srovnatelné s jakoukoliv "prémií"(páni,jak to slovo nesnáším)
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 12:30
Re: Pár postrehov
Iudexi, ty jsi neskutečná ostuda tohoto webu :no: >:-[]
Infiniti není žádná Amerika, ale Japonská značka! 8-s

Jdi se ještě prosím učit jazyky a makat na sobě.
Avatar - iudex
23. 7. 2009 12:34
Re: Pár postrehov
Je mi jasné, ze Infiniti je Japonec, dokonca viem (sic!), ze je to luxusný brand Nissanu, vytvorený v AMERIKE NAJMA PRE AMERICKÝ TRH. Pokial viem v EU sa predáva len odnedávna a v JPN myslím vobec. Preto to moje oznacenie "Amerika".
Ale makat idem ;-)
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:25
Re: Pár postrehov
Lepšíš se Kroupo >:-[]
Avatar - iudex
23. 7. 2009 14:32
Re: Pár postrehov
Oooo preveliké díky za podrbání za usima. Svetlo Tvojej milosti dopadlo na moju nehodnú hlavu, asi Ti darujem vzorku exkrementu, ktorý od stastia vylúcim >:-[]
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:39
Re: Pár postrehov
Pokud jsi slípka snášející zlaté vajíčka nebo oslík z pohádku Oslíku otřes se, klidně >:-[]
24. 7. 2009 12:47
Re: Pár postrehov
Nechci Ti napovídat, ale není to vlastně francouz? Vždyť je to odnož nissanu a nisaan patří komu? No přece renaultu - takže je to nakonce šikmookokej Frantík z Ameriky...
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:13
Re: Pár postrehov
Už ses byl vyčúrat doktore??? >:D >:-[]
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:15
Re: Pár postrehov
sakra i on je doktor? To nás je tu uz nejak moc >:-[]
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:18
Re: Pár postrehov
je, ale nie líška, ronault je lekár... ;-)
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:31
Re: Pár postrehov
Tak to je este prémiovejsia elita nez my s dottorem... >:-[]
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:26
Re: Pár postrehov
O mou moč se nestarej, pojistit ji nepotřebuji. >:D
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:30
Re: Pár postrehov
Ale vyšetřit by sis ji nechat měl... ona ta prasečí chřipajzna je prevít.... >:-[]
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:37
Re: Pár postrehov
Ani nemluv, jak jsem byl předevčírem na infekčním, tak tam vedle mě seděl jeden, co ho tam poslali s podezřením na prasečí chřipku. Sice nechrochtal, ale kdo ví..
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:48
Re: Pár postrehov
moh bejt rád, že ho Maruška nenacívkovala... >:-[]
neregistrovaný "mates"
23. 7. 2009 15:05
Re: Pár postrehov
K tomu Jagu tady jen to, ze uz cca od dubna si tu Jag nebjednas. Ne ze by nebyl zajem, ale neni tu importer. Situace je ted uplne vyhrocena a jsem zvedavy, jak to dopadne. Takze skalni Jagisti cekaji co bude, jini jdou do zahranici a indivindi si dovezou a ostatni jdou proste jinam 8-s :-( :no:
Avatar - iudex
23. 7. 2009 15:54
Re: Pár postrehov
Ved práve na to som narázal (Pierro mi písal o svojej návsteve v Jagu na Tvoj podnet).
neregistrovaný "mates"
23. 7. 2009 16:18
Re: Pár postrehov
Ja jen pro doplneni, aby tu lisky treba nezacaly stekat o tom, ze Jag nikdo nechce, propadak, bravwo porsche-skoda, mokry hadry, kovbojove ....... atd., atd. Vsak to znas ;-)
23. 7. 2009 17:04
Re: Pár postrehov
Já si zase myslím, že Mercedes v prémiovkách konkurenci nemá. Tím myslím třídy E a S. Všechny ostatní značky "prémiových" aut nabízejí nějakým způsobem jenom kompromis.
23. 7. 2009 17:23
Re: Pár postrehov
Já bych řekl uplný opak. Ostatní (2) značky jsou vždy "vyhraněny nějakým směrem", ale MB je výborným kompromisem a mixem.
23. 7. 2009 10:15
mazda 6
dufam ze predaje mazdy este porastu...........je to nadhera-vzdy slintam ked ju vidim >:D; nie ako premiovky!!! :no: , medo, ci audi uz ma par rokov vobec dizajnovo nelakaju-priemer :no: akorat este to BMW zachranyje cest premii, ale poslednou dobou uz to tiez vyzera chabo :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
23. 7. 2009 10:19
Re: mazda 6
? 8-s
Mozno je to tým menom: omen nomen...
23. 7. 2009 10:32
Re: mazda 6
co je menom? :-!

ja si nesedam na zadok z AUDI.....200x faceliftovane auto :no:
23. 7. 2009 10:30
ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Střední třída. V podstatě pro většinu o trochu více, než ideál... Tak jak jsme na tom? Píšu to poslepu, doufám se trefím. Superb (zaslouženě) domácí jednička, Apoštol (zaslouženě) jednička importovaná. Počítám, že třetí by mohl být s výrazným odstupem Ford a jeho nemondénní Mondeo.

Nyní se již musím mrknout nahoru. Jo... Insignia, jistě. Ovšem prémiovka na šestém místě, zde je nutno smeknout. Popravdě však musíme napsat, že A4 je mistrovskej střednětřídní prémiovej kousek. Navíc má jednu z vůbec nejúchvatnějších zádí silnic...

Shlédnu-li dolů, koukám, že Exeo nemá z nejšťastnějších startůˇ- čtyři kousky, čekal jsem více. Na druhou stranu je to jednou tolik co Croma. Oba jsou svým způsobem experimentem, tak to sledujme.

Číslem měsíce jsou nyní čísla... dvě - 58, jistě AUDI A4, to je úspěch nad úspěchy :yes: A pak číslo... 63... :-O to mi tedy vysvětli...

P.S. Jinak, pokud by někoho zajímalo, kdo z německé prémie má nejsilnější image, je to samozřejmě Mercedes-Benz. O tomhle tu snad není zapotřebí diskutovat... asi se nahoře ukliklo pár plejstejšnovejch palců...
Rozbalit vlákno
15
23. 7. 2009 10:48
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Souhlasim s poslednim odstavcem: MB je z hlediska tradice zamerene na komfort a luxus v nejvetsi mire pravem jednicka. Druhy BMW, taky luxus, komfort uz o neco min, ovsem zase z nej (pominme posledni trend mastodontnich SUV) strikaji sportovni zazitky, jasna dvojka (ne-li delene prvni). No a Audi, ac se sympaticky snazi, porad ma na premii par neodpustitelnejch vad na krase. A3 = Golf, TDI PD, Exeo, toporny nepohodlny podvozky (i kdyz tady se velice rychle vyviji), predokolka, spoustu spolecnejch komponent s VW, Skoda, Seat, vlastnik je nepremiovka ktera se nezdraha jim do toho kecat plus dalsi detaily... to proste neni na komplexni premiovou zancku ;-)
23. 7. 2009 11:13
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Jdeš na to špatně, to je to samé, jako kdybys negativně hodnotil zase Mercedes-Benz skrzevá model "A"... Na prémii nahlížej důsledně jako na výrobce, nikoliv přes konkrétní model. Tedy, technický, designový, technologický tahoun autosvěta, současně je daným pravidlem mít (vedle uceleného modelového portfolia) pětimetrovou limuzínu.

Hodnotíme-li pak jednotlivé modely, AUDI nijak nezaostává. Přední náhon není ničím negativním. R8 a designová kvalita, např. A5, A5 sportback skutečnost, že AUDI patří ke špičce oboru jen potvrzují.
23. 7. 2009 17:05
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Jo, Audi asi patří ke špičce. Ale jen mezi značkami koncernu Volkswagen.
Avatar - iudex
23. 7. 2009 12:08
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Ja by som si nedovolil urcovat nejaké "poradie imidzovosti". Audi bez akýchkolvek pochýb patrí medzi prémiu, a to ako plnohodnotný konkurent M-B a BMW, v niecom lepsie, v niecom horsie, v celkovom hodnotení +/- porovnatelné. A kazdý zrejme uzná, ze iné do prémie sa radiace znacky viac menej zaostávajú (nemyslím v jednotlivostiach, ale komplexne). Len jeden príklad za vsetky: kazdá z tejto trojice automobiliek ked predstaví svoju vlajkovú lod, je to globálny posun v technike (nové Sko postúpi pri svojom predstavení o kus dalej oproti A8 a 7er a naopak). Specifiká postavenia Audi vyplývajú z existencie v koncerne (co je samostatná téma), ale na jej konkurencieschopnost to negatívny vplyv nemá.
23. 7. 2009 10:59
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Ad cislo 63, jestli tim tedy myslis Avensis:

Asi jsi v nem nikdy nejel co? :-) Je to fantasticke auto pro nekoho kdo rad bezpecne, pohodlne svezeni, rodinne auto naprosto perfektni. Kdyby se v nem svezli ti co kupuji pasaty a dokazali se oprostit od nasi postkomunisticke zaprdenosti ("musim mit nemecke auto", "passat je nad golfem, tak to uz musi byt naprosto dokonaly auto!"), urcite by prodejni cisla vypadaly aspon trochu jinak.
23. 7. 2009 11:07
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Jo?... :-)
23. 7. 2009 12:26
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Asi jsi nikdy nejel v Audi střední třídy a výš, že? :-) Touhle otázkou na Avensis jsi "smazal" svá předchozí moudra uvedená výše a potvdil jsi, že nemá smysl takovému oslu něco vysvětlovat. Takže Toyotu Avensis znáš, jel jsi v ní...tak o ní piš, ale nepouštěj se PROBOHA do hodnocení prémie 8-s
23. 7. 2009 11:11
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Ohledně té imidž. Řekl bych, že specielně u nás, v naší české kotlině a moravských úvalech, má Audi neskutečně silnou imidž, možná silnější i než ten MB.
23. 7. 2009 11:15
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Nebavíme se o nějakém názorovém výseku jisté skupiny nadšenců, nýbrž o pohledu na německou prémii obecně.
23. 7. 2009 13:21
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Otiras si hubu o Mondeo. A pritom slintas u Passatu uz z roku 2005, generacne snad nejstarsi auto ve tride. :no:

Je otazkou, kolik je zapocitano CC "nespravne" v "normalnim" Passatu. ;-\
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:26
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Klid lifte, to nejstarší auto ve třídě je spolu s mondeem stále jedno z nejprodávanějších. tak se koukej stabilizovat, prohoď plínku v gaťkách a provětrej eskorta. Možná to zabere. Chápu, že i u vás na vsi je dusno... ;-) :-)
23. 7. 2009 18:15
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Nejprodavanejsi porad za ty "ceny" je Passat jen diky chytrakum - "bezmozkum" jako jsi ty nebo GTI, kteri jim na to skoci.
Ostatni si koupi kvalitnejsi, levnejsi a modernejsi auto jako treba to Mondeo, nebo treba Insignii nebo 6ku.

A Mondeo je z roku 2007 a ne z roku 2005 jako Passat.
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 18:57
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Pověz mi, (s)padlej výtahu, co modernějšího nabízí Mondeo proti Passatu?
Nabízí Mondeo aspoň nějaký šestiválec? Ať se koukám jak chci, tak je jen nějaký ubohý 2,5 s 162 kW, Passat má 3,6 FSI s 220 kW a 4X4, totéž nabízí Superb a ten je o rok novější než Mondeo, tudíž dle tvé logiky je proti němu Mondeo stará plechovka.
Být tebou, tak tady nemluvím o bezmozcích a raději šoupu nohava s prstem v nose.
24. 7. 2009 08:13
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Šmarjá a co brání Fordu (nebo Mazdě, nebo Opelu) obrátit ty "bezmozky" na tu správnou (tzn. "svou") víru ?
Neni to náhodou o tom, že ty "bezmozci" mají pořád pocit, že za svoje peníze dostanou "to nejlepší" zrovna v podobě toho Passatu ?
Takže chybu nehledej v Passatu, nebo v kupcích, ale u konkurence, že "není schopná konkurovat".
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 09:25
Re: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ
Lifte klid. Vizita je dnes o desáté. Pozdravuj doktora Lišku ty jeden kujóne... >:-[]
23. 7. 2009 10:51
Název článku.??
Skutečně velice výstižně pojmenovaný článek.. 8-s ,
vyzdvihující auto s padesáti prodanými kusy..
To už stačilo napsat např., že Lancia Delta se prodáva o 120% lépe než Seat Exeo.
Bravo redakce.
Rozbalit vlákno
5
23. 7. 2009 11:06
Re: Název článku.??
Kdyby byla reálná auta pevnou součástí tvého života, věděl bys, že jestli je něco ostře sledováno celou motoristickou, a to jak laickou tak odbornou veřejností, pak je to samozřejmě postavení německých prémiových značek na trhu. Současně bys spolu s autorem článku jistě akcentoval tu novinu novin, že totiž AUDI je v rámci své konkurence velmi úspěšný. A to je vše.

Skutečnost, kolik například prodal Fiat Crom v červnu je sice také zajímavá... leč, ničím z běžné měsíční praxe nevybočuje. Věř tomu, že kdyby (nedej bože) došlo k tomu, že by tu Croma převálcoval Superba... >:D autor článku by na to jistě v nadpisu zareagoval.
23. 7. 2009 12:29
Re: Název článku.??
Crom? ...to je ten mrtvej Arnoldův bůh, ne?! :-)
23. 7. 2009 12:56
Re: Název článku.??
Jo., dík, žes mi to objasnil.
Aspoň vím,jaký čísla příště sledovat.
23. 7. 2009 17:07
Re: Název článku.??
A že bych Cromě přál, aby se jí dařilo. Za rozumný peníze nabízí daleko víc než ostatní.
23. 7. 2009 14:28
Re: Název článku.??
:yes: redakce? nepřecenil jsi je? >:D
23. 7. 2009 11:07
Laguna
Koukám,že Renault má s Lagunou III. jen dvě možnosti:

Buď by měl co nejdříve přijít se 4. genererací,protože současný nepomůže ani facelift :-)

Anebo může dál 5,6 let prodávat současnou a doufat, že se z ní postupem času stane stejně raritní a sběratelský kousek jako Avantime :-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ssaaiibb"
23. 7. 2009 12:01
Re: Laguna
Je to škoda mě osobně se Laguna líbí moc, coupe ještě víc:-). Facelift má být na začátku roku 2010, ale jenom drobné retuše.
Renault o 4 generaci Laguny již neuvažuje, myslím že tady byl o tom aj článek pár měsíců do zadu. Chce se soustředit na menší auta.
neregistrovaný "Donovan"
23. 7. 2009 18:36
Re: Laguna
Nevím proč. Je v první desítce nejprodávanějších vozů, za pololetí se ho prodalo podstatně víc, než třeba Citroenu C5. Není to sice bestseller, ale své pevné místo na trhu má, což je zřejmě taky jejím cílem a důvodem, proč ji má Renault v portfoliu, čili z tohoto hlediska se jedná o úspěšný model.

Jestli Renault s novou generací počítá či nepočítá, to jsou čiré spekulace, nechme se překvapit.
24. 7. 2009 08:48
Re: Laguna
No jestli je úspěch pro jedno z nejlevnějších aut ve střední 29 ks za měsíc, tak svoje slova beru zpět >:D

P.S. Je vidět, že v této třídě se už jen na cenu nehraje a auto musí nejen dobře vypadat, ale taky musí něco nabídnout... Laguna to evidentně nesplňuje.
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 09:24
Re: Laguna
Provokatére, ty se hlavně koukej stabilizovat. Je mě jasné, že pokud vůbec auto máš, nad ojetou Feldu jsi zatím nedošáh. Ale to nevadí. Ber to jako výzvu do budoucna. Začni na sobě makat, studuj, mrskej jazyky. Na to chlapče není nikdy pozdě. ;-) Takže nejprve bych se pořádně zamyslel sám nad sebou a pak bych si lajsnul i ten prosík u vás na vsi v renaultím saloně. Uvidíš, Laguna tě nadchne, tak si na to nezapomeň vyměnit gaťky. Bláto na ihrisku z tebe frankofonního drzka neudělá, stejně jako šneček v kapsičce, tak hodně štěstí hombre... >:-[]
24. 7. 2009 10:47
Re: Laguna
>:D

Neměj o mě strach, vymakanej jsem, vystudovanej taky, nějakým tím jazykem mrskat taky umím. A při pohledu do svý garáže se za sebe rozhodně stydět nemusím ;-) Taky proč, když Renaulta nevlastním
>:D
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 11:31
Re: Laguna
Tys ještě nejel renaulta?? a to se ani trochu nestydíš??? >:D
24. 7. 2009 12:10
Re: Laguna
Na starým Cliu jsem kdysi začínal,to byla jeho jediná pozitivní vlastnost >:D
Avatar - AUDIRS6
23. 7. 2009 11:46
karlitto00 !!!
Nechcem aby moj clanok bola iba reakcia na teba...
Ale najskor si trochu nieco nastuduj a az potom pis.K tomu ze sa ti paci Q5,A5 sportsback,-OK. ale Lambo R8? to akoze si myslis, ze Audi zobralo Gallardo nahadzalo nanho svoje plechy a basta? Pozri si kompletne parametre podvozku,a daj si tu namahu a zisti si aka firma vyraba pre Lambo hlinikovy priestorovy ram, a ze Audi pre R8 si ho vyraba sama a ze ASF robit vedia,a kvalitne,to vieme od 1994-eho...
Lambo RS6? - no co je tam z Lamba? POCET VALCOV!!! a TO JE VSETKO!!! Motor kompletne prepracovany, vystuzeny, skrateny zdvih, ine piesty, Biturbo...este nieco?! - to ze je vrtanie 94,5 ako v Lambe? Nebolo to nahodou tak ze motorari z Audi sa kedysi davno spojili s tymi z Lamba aby spolocne navrhli motor pre vtedy nove Gallardo??!!............
Ze slusna RS4...Taa "slusna" RS4, ktora tu je uz nejaky ten piatok, na testovacom okruhu na hlavu porazila o vyse 2 roky neskor prichádzajúce M3, RS4 sedan-4 dvere, quattro, M3 -kupé - 2 dvere - zadok.A napriek tomu vážia cca rovnako!
A IMAGE....Audi ma uz aj u nemcov tak stupajucu tendenciu, ze "IMAGE REPORT 2008" AUDI VYHRALO!!! tesne za nim BMW, Medved s vacsim odstupom treti...
A este k tomu Exeu: predstav si situaciu: Si vyroba aut-najlepsich ;-) , patris do koncernu, z ktoreho dostavas slusne peniazteky na vyvoj, aby si bol stale hore...povedia ti: mame problem so Seatom, viete im nejako pomoct? ved oni nemaju nic typicke do strednej triedy...co viete pre nich urobit?
A ty povies:hmmm, tak mame tu este dost pristroviek na sklade z kabria A4, lebo sa ich vyrobilo viac ako bolo treba...a vobec zabalte im celu linku, poslite im aj tie zvysne diely co ostali, ved nam A4 uz zarobila dost >:D
Ze to si MB A BMW nemozu dovolit? no neviem kto zobral svojho casu,ked sa este silno kamaratili,podvozok a techniku zo stareho E-cka, trochu ju natiahol a predaval to ako 5 metrovy lux.sedan SSang-yong Chairman? 8-s >:-[] :no: takze tak...uz nevladzem pisat...
Rozbalit vlákno
4
23. 7. 2009 12:35
Re: karlitto00 !!!
díky za "černou práci" :-) :yes: ale "dvounulka" ti stejně napíše, že Avensis je lepší >:D
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:21
Re: karlitto00 !!!
povedal si to naprosto dokonale.... ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Donovan"
23. 7. 2009 18:41
Re: karlitto00 !!!
Máš pravdu až na to Exeo. Skutečnost, že ex prémiový sedan se dneska v trochu zmršenějším designu prodává pod značkou, která je stěží mainstreamová ("někdo" by možná použil termín "submainstreamová" >:D ) je v každém případě políček pro image značky Audi. Ovšem brand Audi je tak silný, že to bez vážnějších následků ustojí.
Avatar - Andromeda
23. 7. 2009 12:58
Pozdě...
jsem si všiml článku uveřejněného v 7:30 ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Andromeda
23. 7. 2009 13:14
Trojka...
Tedy nemyslím tu severskou,že >:-[] ...Nicméně německá trojka vládne a Audi gratulace za výsledek->nad očekávání dobrá čísla...
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2009 13:26
Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW i M
...no to se nedivím... dávat Audi (takový příjemný prémiový LidovýVůz) do společnosti BMW a MB a srovnávat... osobně bych tento výsledek pro Audi interpretoval tragicky... jen se zdá, že VWfilové z redakce a nadšení přispěvovatelé to neumí přijmout... :-)
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:34
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Kvasoni, mám obavu jestli jsi vůbec kdy v životě měl možnost řídit cokoliv od VW, respektive jestli už máš papíry na auto. Tím nemyslím starý techničák dědečkova škodylaku, který jsi letos prodal do šrotu.
Vřele ti doporučuju projet se ve všech třech konkurentech, snažit se zvolit co možná nejpodobnější motorizaci a pak nám napsat jaké to bylo. Ve kterém z těch tří drzků ses udělal nejrychleji a který ti půjčili i na ten pověstnej doktorův dlouhej táhlej. Tak ti budu držet palce a až polezeš za volant, pamatuj, silné auto z tebe Raikonena ani Šumiho neudělá. Stejně jako prémiová značka neudělá z burana prémiového eurodrzka. Tak na to mysli a svojí decku ruma si nechej až to budeš mít za sebou. Budu na tebe myslet a držet ti palce hombre... >:-[]
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:24
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Samozřejmě, že nejrychleji se udělá v tom prvním, ať už to bude cokoliv, klidně Magentis, to je přece fyziologicky jasné, ne? >:D
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:29
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Doktore, já vim že nejrychlejc si byl v poctivé sanitní 1203, co ti jí půjčil dottore Jandera. Ale ne každej je na tom fyziologicky tak dobře jako ty... >:D >:-[]
23. 7. 2009 14:25
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
>:D A teď napiš prosím něco k věci, Piérre...

Vy FauVéfilové jste super v tom, s jakou slepotou přijímáte vše, co vzejde od velkého FauVéBoha a v tom, jak to pak naléhavě obhajujete (mnohdy s úmornou snahou být zároveň vtipný)...

Takže k tématu... já jsem ani slovem nehanil vašeho Boha... a ani slovem nehodnotil kvalitu vašeho Boha... jen jsem se pozastavoval nad tím, jak by mnozí z vas rádi viděli Boha na vrcholu prémiových značek... na ten se ale bohužel (nebo bohudík) nedostává počtem prodaných kusů...

A pokud se ptáš, jestli jsem měl možnost někdy řídit cokoliv Božského, tak odpověď zní: ano, dokonce jsem jeden skvělý produkt vlastnil (a žádnou ojetou plečku). Upřímně ti mohu říct, že do té doby jsem nevěděl, co to znamená vlastnit Božský produkt. V okamžiku koupě jsem se stal v očích určité skupiny lidí Bohem a v očích ostatních k.r.e.t.é.n.e.m (ano, bohužel lidé mají tendenci házet všechny do jednoho pytle). A protože Božské auto bohužel nešlapalo Božsky a protože mě nebavilo žít v kastovní autospolečnosti, další auto už Božské nebylo. Zato ale šlape, jak má a lidem kolem je jedno, v čem jezdím.

Tak... to jsem se po obědě vykecal... zase jsem porušil pravidlo číslo jedna: "Nikdy nediskutuj se stoupenci Boha". Jenže oni prostě musí a musí provokovat. >:-[] :-!
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 14:46
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Kvasoni, kvasoni, teď si nějak nejsem uplně jistý, jak jsi to myslel se svým příspěvkem. jestli to měla být odpolední sranda anebo uraženecký skoropláč.
Takže chlapče, nalejme si čistého vína a pojďme si popovídat o tom tvém skorobohovi.
Jestlijsi tím myslel značku audi, děkuji za všechny majitele těchto vozů, těší mě, že tě nenechávají uplně klidným a věnoval jsi jim poměrně značný prostor ve tvém příspěvku. A to je dobře. Je mi jasné že asi nebudeš zrovna příznivcem Audi ani koncernu, to však ještě neznamená že ty, evidentně neznalý budeš tato auta nazývat lidovými. Nevím sice co sedláš, ale silně pochybuji, že bys svého bývalého snad apoštola či oktávku vyměnil za Gallardo anebo Panameru.
Jestli ti tvé bývalé vozidlo nešlapalo, bych na tvém místě automaticky nepřipisoval zásadně jen na vrub značky, zkusil bych se zamyslet jestli jsem mu věnoval slespoň ten základní servis a péči... Rozhodně a upřímně ti však přeji, abys se svou současnou prémií byl spokojenější. ;-) Co se týče společenskýh problémů, které ti způsobuje vlastnictví auta, pláčeš na nesprávném hrobě, nejsem povoláním sociolog a s tímhle problémem ti asi neporadím. Zkus zapátrat v análech anebo se obrátit na nějakého doktora, možná ti pomůže a poradí co s tím. O jednom bych věděl>:-[]
A na závěr malá přátelská - nikdo tě za * nemá, nebuď tak sebestředný, diskutuj se všemi, koukej na svět zvesela, uměj si udělat srandu nejen z jiných ale i ze sebe a hlavně se nestyď za to svoje auto. Co na něj říkaj sousedi ti může být víš u čeho. Tak hodně štěstí, pevné nervy, spoustu mokrejch hadrů a suchejch pemprsek... ;-) :-) >:D
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 15:04
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Myslíš si, že jednomu autu dopřával servis a druhému ne? ;-) Pierro, zapni turbo mezi ušima!
Mimochodem lidovka to je, pojišťováky zatím mezi prémiovou sortu neřadím >:-[] >:D
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 15:23
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Ronaulte je vidět že současné ne zrovna příjemné klima ti evidentně dělá vítr na majáku. Ale neboj, cestu tam dolu po schodech a pak chodbou rovně a doleva už důvěrně znáš. Jihlavanku doufám máš už po ruce. A hadry už se chladěj. Tak nezapomeň pozdravovat paní Blažkovou a koukej na ní bejt milej... >:-[]
23. 7. 2009 15:06
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Jo, ten poslední odstavec beru jako stručný návod na spokojený život.Hezké.
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 15:25
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
A ty pažoute, ty koukej dodržovat pitnej režim, jinak dopadneš podobně zoufale jako já... >:-[]
23. 7. 2009 18:18
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Nezklamallll... :yes:
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 11:34
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Já vim. To byl taky účel hombre. Tak přeju hodně dobré nálady, prima víkend a spoustu pohody. Kvasoni měj se... ;-) :-) :yes:
Avatar - iudex
23. 7. 2009 13:35
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Trocha sa nad tým povznes. Nebolo by skvelé, keby na cestách jazdil kazdý v MB, BMW ci Audi? Ver, ze by si sa nestazoval... Ale samozrejme sú na svete i takí, co majú na MB a dobrovolne jazdia v Dacii. ;-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 13:46
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
asi sa pojdem vyfjagať.... >:-[]
Avatar - iudex
23. 7. 2009 14:27
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Nem értem "vyfjagať" 8-s
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:24
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Jestli by to nebylo skvělé? Nebylo.
Avatar - iudex
23. 7. 2009 14:30
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Ja viem, ze Ty uprednostnís Lagunu pred C-klasse, aj keby stáli rovnako (nehovorí sa tomu v tej vasej terminológii strabizmus?) >:D
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:33
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
O tom, co já upřednostňuju, víš prd, jen pustě hádáš dle nicku :no:
To, že jsme jezdili všichni v maximálně 3 značkách aut, to jsme tady už jednou zažili, nevím, jestli by se ti to líbilo znova, ale mě teda rozhodně ne, i kdyby to byla německá trojka.
Avatar - iudex
23. 7. 2009 14:42
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Easy, boy, nejaký si upatý ;-) Poziadaj nejakú peknú sestricku o pomockú ruku...
BTW rád sa dozviem o Tvojich preferenciách medzi automobilkami.
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 14:58
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Já jsem upjatý? Jsem naopak volnomyšlenkář. Tady tyhle diskuze jsou opěvováním majitelů aut, nebo spíše těch, co by chtěli mít nějaké auto, nad tím, že se jejich miláčka někde prodalo více než jejich odpůrce a tudíž přibylo stejných oveček jako on sám.

Co je na tom fajn, že na silnicích uvidíme jen samé jezevčíky, tlusté tety Berty a ramba na steroidech (kdo je kdo poznáš, když ne mrkni do tabulky)? Komu to pomůže? Leda globalizaci a unifikaci. Jak říkal můj dědeče, chleba bude pořád stát stejně.;-)
Tvé nadšení ze stejných aut na cestě nesdílím, chápu, že někteří šílí z single frame, proto by ji viděli nejraději všude.

Mé preference tě zajímají? Však někdy v nějaké diskuzi poznáš, avšak dnes to není o mých preferencích ;-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 15:35
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
ty ses nám tu nějak rozjel hombre... >:D >:D Už jsi byl za tou Blažkovou??? >:-[] >:D Ne?? Tak koukej upalovat. Si myslíš že na tebe jako bude čekat??? >:D
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 15:40
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Ale Pierro, já tady mám chládeček, vím, že se ti už v tom vedru u vás v kotlině vaří závity a že jsi už rozmočil všechny papírové pampersky, ale tady je naprostá pohoda a jazz :-! Navíc já mám v genech tvrdou práci v prašném prostředí v padesátistupňových vedrech, mě nějaká třicítka nerozhodí :-!
Takže skoč do tvých 4 kruhů, zapni klimu (jestli ji tam vůbec dávali), vypni vyhřívání sedadel a uvidíš tu pohodu >:-[]
Avatar - Pierro
23. 7. 2009 15:52
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
tak jsem slyšel, že v Brně má bejt nějaká zabíjačka. Asi se tam za tebou zastavim brácho a pak uvidíš ten tanec... >:-[] >:D :yes:
Avatar - Ronault.
23. 7. 2009 16:47
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Pozdě, právě jsem doobědval vynikající dršťkovou :-! :yes:
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 09:43
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
zabiju.... :-! 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 7. 2009 10:49
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Jestli chceš, tak dneska tady mám ještě perfektní, ale opravdu delikatesní guláš a jestli chceš, tak se s tebou rozdělím, stejně to není to pravé na jaterní dietu >:-[]

P.S.: Musím být humánní a těm chudým pražákům, co nemaj co do huby, dát taky trochu najíst >:-[]
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 11:36
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
a víš že bych i klidně ochutnal ty jeden brněnskej zázraku??? ;-) :-)
Avatar - Ronault.
24. 7. 2009 12:46
Re: Audi ve střední třídě prodává o třetinu více aut než BMW
Ten guláš je ze Slezska ;-) Tak si dojeď, sedni do těch čtyř koleček od záclon, vyjeď na cestu všech panelových cest a oběd dostaneš zdarma ;-)
23. 7. 2009 17:25
Střední třída?
Tak jestli je Delta, Prius a Croma střední třída, tak to teda zírám. V prvním a třetím případě se jedná o derivát Brava (třída golf), v prostředním o cosi, co užitkovou velikostí dosahuje tak na Auris. Proč to někdo cpe sem?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Sumi1982"
23. 7. 2009 18:12
Re: Střední třída?
Ja som pisal ze autor clankov ktory robi tie tabulky ma v tom bordel si pozri Soul radi do kategorie malych aut a Suzuki SX4 do nizsej strednej a teraz si kukni rozmery cenu a parametre Soulu a SX4 ky a zistis ze by to malo byt naopak. To je ako keby som zacal Smart radit do kategorie malych aut a Mini cooper do kategorie miniaut. Bordel je vsade :-)
24. 7. 2009 09:14
Re: Střední třída?
Jo, máš samozřejmně recht. Nakonec ty automobilky se snaží dělat i velikostně vždycky něco jiného, co "nepasuje" do krabiček. Kdyby byl člověk důsledný, bylo by těch kategorii mraky a přitom v některých by byla dvě auta....
neregistrovaný "baschwek"
23. 7. 2009 20:40
Re: Střední třída?
Croma je epsilon platforma od GM, tedy saab 9-3 či opel vectra. Navíc je prodloužená, použita například na Opelu Signum. Croma má s bravem společného tak leda design přední masky.
24. 7. 2009 09:13
Re: Střední třída?
Já teda nevím, ale tuhle jedna stála vedle kombíku od Megana (toho předposledního), na dýlku to bylo stejný na vejšku Croma vyhrála. Nová C5 v kombi (o Laguně ani nemluvě) vypadá taky větší. Na druhou stranu R Vel Satis se řadí taky do kategorie s šetskovým Audi, pětkovým nebo dokonce sedmičkovým Mercedesem a je o dost menší. No, a když jsme u té Insignie, tak zvenku možná, ale vevnitř ani náhodou. Tak stísněný auto v týhle kategorii snad a ni není. Vypadá jako sedan od nastupující Astry....
Avatar - Pierro
24. 7. 2009 09:28
Re: Střední třída?
Berane kupodivu, ale tentokrát naprostej souhlas... :-!