Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Zafira Tourer na LPG: Plynař pro rodiny

Motor 1,4 Turbo v úpravě na LPG představuje alternativu pro ty, kdo chtějí nízké provozní náklady bez dieselového motoru.
Zpět na článek
3. 8. 2012 08:46
3. 8. 2012 09:30
3. 8. 2012 10:53
3. 8. 2012 12:02
4. 8. 2012 21:35
3. 8. 2012 20:00
3. 8. 2012 08:46
jj
jen skoda te padesatku navrch, takhle oto zase nebude as takovej zajem, kdyby dali navrch treba dvacku bylo by to hned zajimavejsi :-) ale kazdopadne palec nahoru, tovarnich LPGcek neni nikdy dost a kor u rodinnych aut
Rozbalit vlákno
4
3. 8. 2012 09:30
Re: jj
nech by bol priplatok aj 30k - 35k, tak je to este stale dobra cena. Tych 50 uz asi laka kupit turbonaftu
3. 8. 2012 10:53
Re: jj
Tak ono předělat turbo na plyn není úplně laciná záležitost...
3. 8. 2012 12:02
Re: jj
Principiální problém v tom nevidím, vždyť LPG má vyšší oktanové číslo, takže turbomotoru by to nemělo nijak vadit. Přestavba motoru 1.8 20V Turbo vyjde prakticky na stejné peníze jako u nepřeplňované varianty.
V článku se uvádí, že motor má jiné materiály u venttilů a jejich sedel, což s přeplňováním nesouvisí.
4. 8. 2012 21:35
Re: jj
turbonaftu?? sorry, ale toto je somarina >:D nafta (93kW) stoji o 5k CZK menej ako LPG, no musis si uvedomit, ze LPG stoji 60>% z ceny nafty, co sa pri takych 100k km uz poriadne oplati :-) a 10kW navyse u LPG si myslim, ze bohate postaci na nahradu zopar Nm z nafty.

LPG :yes:
3. 8. 2012 12:05
Opelova cenová politika
Základ benzíňák. Příplatek za LPG přestavbu 50 tisíc. Příplatek za diesel 45 tisíc. Z toho vyplývá, že Opel se snaží zákazníky nalákat spíše na diesel. a většina zákazníků se pro ten diesel logicky rozhodne.
Proč je příplatek za LPG tak vysoký ? Asi to bude tím, že konkurence je prakticky nulová ... z hlavy neznám jinou automobilku, která by u nás "plynové" MPV nabízela.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Slavek-TDM
3. 8. 2012 12:32
Re: Opelova cenová politika
Problem je v tom, ze zisk na aute s fabrickym LPG je nizsi nez na identickym naftovym aute. Verze na plyn je v portfoliu pouze k drobnemu snizeni emisi a pro pripad, ze by se neco zvrhlo a plynovy auta se zacaly prodavat ve vetsich objemech. Takze ani neni duvod se cenove podbizet, naopak.
3. 8. 2012 20:00
Objem motora
Urcite by som voli LPG/CNG nad dieslom, ale zase pri tom obsahu OMG 1.4 turbo na Zafiru? to je snad vtip, cital som dost a skusal som 1.4 Turbo hatchback a ta motorizacia sa mi zdala akurat na astrau, ta 1.4 turbo sa vsak poserie ked zapne clovek klimu a este auto trochu nalozi, snad vacsi idiot je uz iba VW group, kde pchaju 1.2 TSI do Skoda octavia kombi a golf, ale aj tam uz VW/Skoda avizovali ze 1.2 tsi nebude uz pre Octaviu III v ponuke. Keby aspon 1.6 Turbo co ma 180 koni to uz by bolo fakt zaujimave,
Rozbalit vlákno
0