Novinky
Z Prahy do Krkonoš a zpátky za 200 Kč ? Tak na tyto provozní náklady nemá žádné auto... Ani úsporné VW Lupo 3L...
S Lupem se to dá zvládnout s průměrem 2,7l /100km . :-! Osobní zkušenost. a je to technologicky 10 let staré auto.
V rámci ekorallye tomu věřím, ale v běžným provozu by takovej řidič byl brzdou... Navíc tohle auto je plnohodnotný rodinný auto narozdíl od Lupa, který je stavěný pro 2 lidi a nákup... A věřím že vrámci ekorallye by nebyl problém pro tuhle Kiu stlačit spotřebu pod ekvivalent 2l/100km benzinu...
Sice předek je inspirovanej Hondou Civic (ale u Kii se mi líbí víc) a zadní část je půjčená od Subaru Impreza, ale celek je nadmíru povedenej 😉 Rozhodně mi to přijde hezčí než nová Astra.
Před pár dny to tu bylo u Peugeotu a teď zase - zázračné snížení Cx. Stačí jen nějaké lízátko dopředu na nárazník, o pár milimetrů snížit a zakrytovat spodek a hned je odpor vzduchu o 10 i víc procent nižší. Myslím, že by nějaký aktivní bruselský úředník měl místo hlídání poloměru zakřivení banánů donutit automobilky zavést tyto na výrobu levné věci do celé modelové řady. Tím by se ušetřila spousta paliva - mnohem víc než když si to koupí jen pár ekouvědomnělých lidí v nějakém "grýnlajnu".
Ale určitě budeš jezdit levněji,než s jakýmkoliv autem nižší střední.Spolu s Elantrou jsou navíc použité baterie Li-Pol.Jsou dražší,ale prostorově a kapacitně lepší,takže za toto co zatím nepoužívá nikdo jiný :yes:
Mas pravdu "je to" Honda, protoze Toyote nebo Fordu by to museli zaplatit. A ten system Hondy neni tak slozity a baterie jsou take od LG.
S tou licencí jsi byl vedle před tím a jseš i teď,raďeji piš o čem něco víš.Licenci musíš platit každe firmě,ať je to ta,nebo jiná.A nebo mít vlastní vývoj. 😉
"Hyundai tvrdí, že jako první automobilka splní americkou normu spotřeby CAFE (35 mpg) v r. 2015."
Zatim ani jediny hybrid Hyundai nebo Kia nepujde do US. Proc asi? 😉
Korejsky koncern nevedou hlupaci. Proste novou technologii zavedou nejdrive doma, protoze stejne vyrobni kapacity novych baterii zpocatku vice nezvladnou. Kazda principialne nova technologie zacina na male serii. Az vyrobni tovarny na nove baterky nabehnou na plnou kapacitu (coz nebude pres noc) zacnou to vozit do sveta. Prozatim se predpoklada, ze prvni velkoseriove vyrabene hybridy vyjedou do sveta nekdy pristi rok. Patrne v globalnim modelu Soul.
Zbatek už ti přede mnou napsal Zoc.Drápalík
"tak se dostaneme na reálnou spotřebu kolem 7l/100km LPG což představuje ekvivalent přesně 3l/100km benzinu"
Nebo jsi to bral finančně? Např. když koupím 7 litrů plynu to je tak jako kdybych koupil 3 litry benzínu?