Je to druhý ročník této soutěže. Jak můžete psát o prestižním ocenění a mezinárodně uznávané soutěži? Vysvětlení je jasné. Je to PR článek agentury, která tuto soutěž pořádá. Mohlo by to mohlo být uvedeno i v podpisu.
Laciný pozlátkový design s jepičím životem... myslím, že bychom našli i lepší...i když na obhajobu Mazdy je třeba říct, že dělá jen to, co dnes většina ostatních...
Volové všichni... jakožto spokojený uživatel VW musím uznat, že tohle je alespoň pro mne naprostá pecka, ohromě se mi to líbí a kéž by se to dostalo do série!
..som vazne zvedavy , ..trochu sa bojim interieru, pokial bude ako v studii, vsetko je v poradecku ..,lenze podla photo uverejneych na weboch, bude skor podobny mensej sestre, takze ocakavania, pretoze mam radost, ze Japonci sa neflakaju, pocuvaju a vedia na ponuknut skutocne zaujimave a putave tvary ... (vramci triedy samo.) ...
No, jestli to bude vypadat takhle, a asi bude, tak nova Mazda 6 kraci ve spelejich svych predchudcu. Atraktivne vypadajici auto, zajimava technika, dobre jizdni vlastnosti, spolehlivost - a to vse zabite lacine vypadajicim interierem. ;-\
úplně rovný, tupý a vysoký snad metr. To má být hezké? Profil pontonu karoserie nemá díky vysoko umístěné kapotě ani náznak klínovitosti. Všude hrany které jsou zcela samoúčelné ve stylu "hele, tady by to něco chtělo, je tu moc rovnýho plechu - ok, uděláme tam hranu". Tento styl mazdy není zase taková bomba, není o celku, ale spíš o rádoby cool doplňcích jako jsou různé nesmyslné ozdoby, lišty. Ještě by mohli někam umístit falešné výdechy... Bude s těmito nesmysly součinitel aerodynamického odporu alespoň 0,29 jako u staré 626 HB?
Dřív tyhle berličky mazda nepotřebovala a dělala po stránce designu naprosto dokonalá auta jako např. 626 HB s integrovaným zadním křídlem nebo dodnes skvěle vypadající Xedos 6:
Mnohe automobilky sa dodnes nedotiahly dizajnom na Xedos...a takisto to bude aj pre Takeri o par rokov...s tou aerodynamikou zas moc nevyskakuj,kukni sa jake kraksne ma konkurencia a ide to.