Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos + video: Nový Range Rover Sport přistižen při testování

Automobilka Land Rover se připravuje na odhalení čtvrté generace modelu Range Rover a zároveň pracuje na vývoji nového Range Roveru Sport.
Zpět na článek
6. 8. 2012 10:44
6. 8. 2012 11:54
6. 8. 2012 12:34
6. 8. 2012 13:41
6. 8. 2012 17:34
6. 8. 2012 19:55
6. 8. 2012 19:33
6. 8. 2012 20:13
Avatar - Dinar
6. 8. 2012 10:44
Údaje
o mezigeneračním poklesu hmotnosti zní velmi dobře, evidentní je rezignace na offroad základ a přechod na čisté SUV. Design zůstane, váha dolů, snad tím pádem i podstatně lepší jízdní vlastnosti, konečně další auto ve třídě, které by mohlo dávat smysl nejen díky síle image své značky. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - HEMI
6. 8. 2012 11:54
Re: Údaje
ono zníženie hmotnosti by som teda rezingáciou hneď nenazval, Terrain Response určite zostane spolu s podvozkom, len našťastie celková hmotnosť bude takmer o pol tony nižšia...

Každopádne s 8°ZF je to aj teraz hodne vydarené auto.

Inak sa obávam implementácie predných svetlometov ála Evoque, najmä na kráľovskom Rangiem. Tu je pár kamufláží, kde je možné vidieť pretiahnuté linky na boky:
[odkaz]
[odkaz]

A dokonca príde aj predĺžená verzia:
[odkaz]

A dúfam, že so štatistikami spoľahlivosti budú LR RR väčší kamaráti ako doteraz...
:yes:
Avatar - Dinar
6. 8. 2012 12:34
Re: Údaje
Terrain Response je elektronika, já mluvím o rezignaci na offroadový základ, tj. na hardware, konstrukci kastle s pomocným rámem, tam jsou ta kila navíc.
Avatar - HEMI
6. 8. 2012 13:41
Re: Údaje
A použitím hliníku na platforme sa vylučuje použitie rámu? Nerozumiem, a hádať sa nechcem. Tak ako to je?

No a vo svojom príspevku som písal, že ostáva aj podvozok, keďže som sa nikde nedočítal, že príde o rám...
Avatar - Dinar
6. 8. 2012 17:34
Re: Údaje
Podvozek určitě nezůstane, tam je hlavní změna, nový RR je postaven na upravené platformě XJ, hliníkové, z toho usuzuju, že půjde o auto s čistě samonosnou kastlí bez rámu.
Avatar - HEMI
6. 8. 2012 19:55
Re: Údaje
Ďakujem za odpoveď a objasnenie, tým pádom je to jasné, že na XJ-čkovú platformu to nepasuje, som potom zvedavý ako to bude jazdiť, keďže XJ je vo svojej triede jedno z najšportovejšie orientovaných modelov... A ešte keď celkovo odľahčia aj kasňu... Som zvedavý na celé auto, od interiéru cez exteriér až po podvozok a zladenie so zbytkom.
6. 8. 2012 19:33
Re: Údaje
Hmmm, to vypadá zvláštně. Teď už stejně nezbývá, než počkat měsíc a půl do Paříže, kde bude jasno. Evoque má obrovský úspěch, není potom od věci na něj v big RR odkázat, ale jak to bude hrát v celku, to musíme teprve vidět... ;-)

Ta prodloužená verze je nějak ofiko / poloofiko potvrzená ? Na jednu stranu to sice dává smysl, RR je vlastně luxusní limuzína v balení 4x4, takže LWB se určitě neztratí, ale působí to trochu neforemně. Až tak neforemně, že bych si tipoval spíše mulu, třeba pro Discovery V, ten je přeci jenom největším autem v rodině... :yes:
Avatar - HEMI
6. 8. 2012 20:13
Re: Údaje
Áno, vyzerá to prinajmenšom divne (tu som našiel ďalšie foto: [odkaz] )

Tak LWB zrejme oficiálne prizná LR už čoskoro, keďže Východoázijské trhy sú dosť vysadené na LWB modely, no a LR sa tam celkom darí, takže by to bol logický krok.

S tou mulou na Disco 5, no, neviem... Aj keď Diskoška je fakt skvelé, univerzálne a nie tak drahé všestranné auto :yes: Nemyslím si však, že by práve testovali na novej platforme z Rangieho, možno časom, ale teraz to nepredpokladám.
Avatar - PeterLuk
6. 8. 2012 15:18
Predok z Volva
Maskovanie z predkom z Volva je podarené... :yes:
Rozbalit vlákno
0