Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Slavek-TDM
Problem se posune
Slavek-TDM
| 7. 8. 2012 13:42
o celych 200m dal smerem k D1. Tomu rikam reseni erarni veprovy hlavy :no:
Zelená vlna
coolio
| 7. 8. 2012 14:11
Hned za semaforem je 50tka. Když jsem ale od semaforu - v první řadě - vyrazil na zelenou, s rychlostí přesně 50 kmh, na dalších světlech jsem musel zase brzdit, byť se za pár vteřin rozsvítila na nich zelená. Chtělo by to seřídit.
Zelená vlna
Ondris
| 7. 8. 2012 18:40
:yes:
Avatar - Bubáq
Je to neskutečná blbost!
Bubáq
| 7. 8. 2012 16:29
Cestuji hodně a často po Evropoě. Všechny (VŠECHNY!) evropské historické metropole mají řešení dopravy skrz město kapacitními komunikacemi s předností v jízdě pro zajistění co nejvyšší plynulosti. A to i při existenci dopravu odvádějících okruhů okolo centra nebo města. Důvod je jednoduchý: centra musí žít alespoň přes den, když už se vylidňují na noc... Ne všechna centra jsou zahlcena turisty tak, jako to pražské, a centra většinou hostí sídla firem a služeb. Regulace se samozřejmě přijímá, ale jako základ platí to, co jsem napsal nahoře.
Už mě neskutečně unavuje to neustálé omílání té blbosti, že magistrála vede "bohužel" centrem města... Samozřejmě, že vede centrem města!!! Kde jinde by měla přispět k plynulosti místního provozu?! Tranzitujících vozů je menšina (i když větší menšina, než ve městech, která mají okruhy okolo) a v sobotu a v neděli tvoří většinu návštěvníci města, kteří si bez magistrály ani neumí představit cestu do hlavního města! Vždyť tak je to ve všech metropolích v Evropě!!! Radní magistrátu nelze nazvat jinak, než velkými omezenci... A už se těším na poprask, který nastane na magistrále před novým semaforem 1. září... Tupcí!
Je to neskutečná blbost!
_MT_
| 7. 8. 2012 16:56
Přesně. Silniční síť by měla připomínat kardiovaskulární systém. Cílem by mělo být, aby ses mohl co nejrychleji dostat na komunikaci, která je navržena pro plynulý provoz a vybavena prvky snižujícími zátěž. Pokud do centra nepovedou tepny, postupně odumře.
Avatar - Pekelná Micinka
Je to neskutečná blbost!
Pekelná Micinka
| 7. 8. 2012 22:55
Ačkoli s první částí souhlasím, s tím, že by magistrála měla procházet centrem tak, jak to tehdy komunisti narýsovali, s tím až tak moc ne. Problém je podle mě část Argentinská - Nuselský most. nevím kolik, ale řekl bych že většina jízd v téhle části je tranzitní, ne však tím způsobem, že by tudy projížděli ti, co míří ven z Prahy, ale tím, že tudy projíždí ten, co se chce dostat třeba ze severního města na Pankrác atd. Nutno říct, že geografická situace hl. města tomu vůbec nepomáhá a ani ti plánovači tehdy, neměli moc jiných možností. Decentralizovaná síť kapacitních komunikací by byla fajn, ale v Praze na to není místo. Jedinou variantou, která by bývala šla, by byly dva severojižní směry na levém a pravém břehu Vltavy, protkané množstvím spojnic v západovýchodním směru. Jenže za komunismu se nic jiného, než to co vzniklo, asi čekat nedalo, individuální doprava byla oproti dnešku pětinová (řekněme), dělník stejně do kolbenky měl jednodušší cestu mhd. Dnes se to dle mého názoru dá řešit jen okruhy, přičemž do doby jejich dostavby by měla být většina komunikací vč. magistrály co nejvíce orientována na plynulý průjezd. Další věcí je, jak dlouho na ně budem čekat, protože to co je třeba postavit s ohledem na geografii, to bude děsně drahé.
Avatar - lordlord
.
lordlord
| 7. 8. 2012 18:24
když jste si je zvolili, tak teď to máte
.
ericn
| 7. 8. 2012 18:49
mám takový pocit, že tyhle paka nikdo nevolil, ale byli dosazeni, jak je v Praze dobrým zvykem ;-) A pak vymyslí takovou hovadinu. Je to na stejné úrovni jako řešení parkovacích zón, plošné 30 a podobně... :no:
Most
Ondris
| 7. 8. 2012 18:43
Nuselák je staticky dost ve sra*kách (vyjádření známého, statika) tak na něj postavíme ještě dalších 500 tun zátěže navíc.
Ne, že by tam ve špičce doteď auta nestála, ale od září to bude "povinnost".
Most
_MT_
| 8. 8. 2012 12:21
Jo, také jsem si říkal, co na to asi řekne statika Nuseláku.
Avatar - beibej
mýtné
beibej
| 7. 8. 2012 21:44
to už tam měli radši udělat budku a vybírat 50 kč za jednorázový průjezd. :no:
No jedno brzdění a rozjezd zbytečně navíc, emise + hluk + spotřeba nahoru, ale to nám nevadí s tím problémy nemáme, naštěstí...