Novinky
tam škodovku, aby škodila v revíru VW, nepustí, to můžete být v klidu 😄
VW si škodí nejvíc samo.
Touareg - neúspěšný
Phaeton - totální propadák
Jetta - chvíliv TOP 10 a pak ohromný propad v prodejích
Passat - ted mmt jde trochu nahoru
Routan - to je Chrysler s logy VW
Beetle - imidžovka pro barbíny a zbohatlý slečinky
ostatní modely - taky propadák
To je VW USA >😁 >😁
Touareg - neúspěšný
Phaeton - totální propadák
Jetta - chvíliv TOP 10 a pak ohromný propad v prodejích
Passat - ted mmt jde trochu nahoru
Routan - to je Chrysler s logy VW
Beetle - imidžovka pro barbíny a zbohatlý slečinky
ostatní modely - taky propadák
To je VW USA >😁 >😁
Jo jeden propadák vedle druhého, až na malý detail, že VW je nejprodávanější evropská značka v USA.
Omlouvám se za neznalost, ale kolik evropských značek v USA je na trhu. Ptám se vážně. Díky.
Kolem deseti.
VW, BMW, Audi, MB, Volvo, Mini, Fiat, Porsche, Jaguar, Land Rover, Ferrari, Lambo.
VW, BMW, Audi, MB, Volvo, Mini, Fiat, Porsche, Jaguar, Land Rover, Ferrari, Lambo.
Děkuji, tak to je dle předpokladu. Jednooký králem. Lambo, Porsche,Ferrari a Mini nikdy ani něměli ambice být nejprodávanější. A mezi reálnou konkurencí, tedy MB, BMV, Audi a Volvo (Fiata opravdu nepovažuji za konkurenta) je to hezké 1. místo ze 4. Ačkoli to tak může vyznít, neposmívám se, jen je to o tom prvním místě mezi evropskými značkami, asi jako říci, že škoda je u nás nejprodávanější české auto. Konkurenci má v Kaipanu, MTX,... Prostě vypovádí hodnota této informace není příliš veliká.
A jaké jiné evropské značky ještě znáš?
Německé jsou tam všechny.
Italské všechny.
Anglické všechny.
Chybí jen Frantíci, sice tam kdysi byli ale po neúspěších odešli.
Německé jsou tam všechny.
Italské všechny.
Anglické všechny.
Chybí jen Frantíci, sice tam kdysi byli ale po neúspěších odešli.
Italské?
Alfa Romeo se neprodává, Lancia se neprodává, Fiat nabízí jediný model, Lambo, Ferrari a Masserati nejde počítat.
Anglické jsou dneska z masových jen Land Rover, neb Jaguar, Lotus, RR, Bentley a další sou exkluzivní kousky kde se i v USA prodá pár stovek aut za rok.
Z němců chybí Opel (resp. modely Oplu sou u Buicku).
Jak už to bylo řečeno, to že masový VW poraží svojí vlastní zančku Audi, která v USA není vůbec oblíbená a konkureční BMW a MB není žádná úspěch.
Pro zasmání Audi😒br /> 104) A4
122) Q5
153) A6
157) A5
184) Q7
186) A7
199) A3
217) A8 - to porazi i Jaguar XJ 😄)
231) TT
Ani jedno audi v TOP 100, taková prestižní značka 😄)
Pro srovnání BMW má v TOP 100 hned 3 modely a Mercedes taky.
Audi tam tahá za nejkratší provázek už řadu let.
Audi tam vzádu někde bojuje s Infiniti, Cadillacem a Lincolnem, ale BMW, MB a Lexus mu stabilně unikají 😄)
Alfa Romeo se neprodává, Lancia se neprodává, Fiat nabízí jediný model, Lambo, Ferrari a Masserati nejde počítat.
Anglické jsou dneska z masových jen Land Rover, neb Jaguar, Lotus, RR, Bentley a další sou exkluzivní kousky kde se i v USA prodá pár stovek aut za rok.
Z němců chybí Opel (resp. modely Oplu sou u Buicku).
Jak už to bylo řečeno, to že masový VW poraží svojí vlastní zančku Audi, která v USA není vůbec oblíbená a konkureční BMW a MB není žádná úspěch.
Pro zasmání Audi😒br /> 104) A4
122) Q5
153) A6
157) A5
184) Q7
186) A7
199) A3
217) A8 - to porazi i Jaguar XJ 😄)
231) TT
Ani jedno audi v TOP 100, taková prestižní značka 😄)
Pro srovnání BMW má v TOP 100 hned 3 modely a Mercedes taky.
Audi tam tahá za nejkratší provázek už řadu let.
Audi tam vzádu někde bojuje s Infiniti, Cadillacem a Lincolnem, ale BMW, MB a Lexus mu stabilně unikají 😄)
Myslím, že ta diskuze není o tom co bylo a je, ale co by mohla Škoda a tedy potažmo koncern VW udělat v USA. Pokud se podíváš pořádně, tak ta Audi neustále v USA roste a to tam nemá výrobní závod. BMW a Mercedes ano a taky tomu odpovídají prodeje. Každopádně poslední dva roky roste v USA prodej německých aut hodně a připravují se na ještě větší prodeje. BMW i Audi plánují nové závody v Mexiku a pokud vím, tak ta "neúspěšná a nepopulární" Audi nestíhá do ameriky auta dodávat. Takže to chce asi čas a pak se uvidí, jak dokázali být úspěšný. Pašík od doby co se vyrábí v USA překonává očekávání a rozšiřuje výrobu myslím na nějakých 150 tisíc za rok. Už teď jich tam prodají 10 tisím za měsíc a to na začátek není vůbec špatný výsledek. POkud se VW poučilo z minulosti, tak tam můžou ještě udělat pořádnou rošádu a není potřeba je za to pomlouvat, prodávat hold umějí, to klobouk dolů a korejci také.
Audi v USA nevyrábí a roste, je to perla dokonalosti, bla bla bla. Tak proč A8ku předčil i Jaguar XJ, kterej se v USA taky nevyrábí.
Esli vono to nebude šedou nudou kterou je audi prolezlý + jinými preferencemi amíků >😁
Esli vono to nebude šedou nudou kterou je audi prolezlý + jinými preferencemi amíků >😁
Fiat je konkurence, takze 1 misto ze 2 moznych je porad lepsi 😉
Fiat má 1 model a VW má 9.
500ku může tak srovnávat s Eosem či Beettle.
Eose jasně poráží a Beetle taky, dokonce 500 poraží prodejními počty oba tyto modely, neb 500 se prodlao za půl roku 20 706 ks.
Musíš srovnávat srovnatelné, amico
>😁
500ku může tak srovnávat s Eosem či Beettle.
Eose jasně poráží a Beetle taky, dokonce 500 poraží prodejními počty oba tyto modely, neb 500 se prodlao za půl roku 20 706 ks.
Musíš srovnávat srovnatelné, amico
>😁
To souhlas, ale nikdo preci nebrani Fiatu prodavat take 9 modelu, ne? Osobne je mi Fiat simpatictejsi, ale tady evidentne zachrapal, tak to bylo mysleno 😉
500 je hodne povedena, Beetle mu nemuze konkurovat 😉 Preji Fiatu vice takovych povedenych modelu.
500 je hodne povedena, Beetle mu nemuze konkurovat 😉 Preji Fiatu vice takovych povedenych modelu.
VW koupil Chrysler, Dodge, Jeep a RAM, tudíž tam nepotřebuje prodáváat dalších 8 modelů fiat, když má 40 modelů těchto značek >😁 >😁
Prodeje za 1-6/2012 v USA jo - pzice na trhu, model a počet prodených kusů a % poklesu či růstu oproti lonsiému období.
21) Jetta - 83 203 ks; -9%
42) Passat - 55 065 ks; - na
92) Golf - 20 883 ks; + 18%
117) Tiguan - 14 940 ks; + 6%
124) Beetle - 12 654 ks; na
151) CC - 8757 ks; -46%
174) Routan - 5022 ks; -19%
182) Touareg - 4514 ks; +46%
197) Eos - 3688 ks; -1%
Tot vše z TOP 270.
Opravdu ohromující čísla. Jetta padá z výsluní, jak sem psal daří se realtivně Passatu, trošku se začlo dařit Golfu a zbytek sou pro USA okroajový modely někde v TOP 100 až 200. Z 9ti modelů 4 ve ztrátě proti lonsku a dva sou nový resp. nejde udělat srovnání.
Ted se podívej na srovnatelné japonské, americké a korejské modely za stejné období.
Taková Elantra je 18tá s 97 769 ks; 23té GrandCherokee s 75 117 ks (srovnej si s touargeme, hehehe); 24tá Optima (srovnej s Passatem) atd.
VW není v USA žádná špička a nikdy nebyl.
21) Jetta - 83 203 ks; -9%
42) Passat - 55 065 ks; - na
92) Golf - 20 883 ks; + 18%
117) Tiguan - 14 940 ks; + 6%
124) Beetle - 12 654 ks; na
151) CC - 8757 ks; -46%
174) Routan - 5022 ks; -19%
182) Touareg - 4514 ks; +46%
197) Eos - 3688 ks; -1%
Tot vše z TOP 270.
Opravdu ohromující čísla. Jetta padá z výsluní, jak sem psal daří se realtivně Passatu, trošku se začlo dařit Golfu a zbytek sou pro USA okroajový modely někde v TOP 100 až 200. Z 9ti modelů 4 ve ztrátě proti lonsku a dva sou nový resp. nejde udělat srovnání.
Ted se podívej na srovnatelné japonské, americké a korejské modely za stejné období.
Taková Elantra je 18tá s 97 769 ks; 23té GrandCherokee s 75 117 ks (srovnej si s touargeme, hehehe); 24tá Optima (srovnej s Passatem) atd.
VW není v USA žádná špička a nikdy nebyl.
Skoda co to je ?? to je vyrobce bot nebo vrtacek ? >😒]
Jo myslite tu normalni nakupni tasku na 4 kolech ? >😒] to je nejaky lokalni poskomunisticky VW ne?
Levna auta od VW za par babek uz tu mame tak snad jeste neco levnejsiho pro teens nez se nauci jezdit do 21?
>😒]
Jo myslite tu normalni nakupni tasku na 4 kolech ? >😒] to je nejaky lokalni poskomunisticky VW ne?
Levna auta od VW za par babek uz tu mame tak snad jeste neco levnejsiho pro teens nez se nauci jezdit do 21?
>😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
že Yeti bude dalším z modelů VW pro trhy v Kanadě, USA a Mexiku (NAFTA). Ale půjde určitě o VW, nikoliv o škodovku...
A pokud bude projekt schválen, jsem si jist i místem výroby: Puebla v Mexiku.
Držím palce, aby to vyšlo, pokldádám to za sice ambiciózní, ale správný plán.
A pokud bude projekt schválen, jsem si jist i místem výroby: Puebla v Mexiku.
Držím palce, aby to vyšlo, pokldádám to za sice ambiciózní, ale správný plán.
pokud se to má prodávat pod značkou VW tak mohou rovnou prodávat lepší a hezčí tiguan... 😄
VW už tam léta prodává Touareg. Zde opěvovaný klenot as tam ještě ani jednou nedostal do TOP 50 nejrpdoávanjších modelů >😁 >😁 >😁
Oni amíci nejsou hloupí totiž >😁
Oni amíci nejsou hloupí totiž >😁
To není o tom jestli nejsou hloupí....všude má podstatnou část trhu domácí produkce a nikdy nebude prodávat v americe nikdo víc aut než GM nebo Ford, ale podíly na trhu jsou pak už dále k mání a každý může utrhnout část a vzhledem k velikosti trhu, je to pro všechny výzva. Mimochodem Touareg není žádná masovka a nikdy se nebude drát do výsokých prodejů, ani nemají na to kapacity. Je to model, který bude spíš vždy jenom jako exkluzivní a nikdy se nebude v americe vyrábět a tak ani nemůže být někde výš,
No že Toyota tam svého času bývala druhá hned za GM a dneska je třetí....
Před VW jsou i Nissan a Honda a myslím že snad i Hyundai co se týče prodejicních počtů....
Před VW jsou i Nissan a Honda a myslím že snad i Hyundai co se týče prodejicních počtů....
Ale souhlas, dnes je VW v americe na chvostu, ale já jsem jenom chtěl říct, že to rozhodně není už co to bejvavalo a že by neměli šanci se prosadit. Naopak pokud půjdou cestou, jako s pašíkem, kde je evidentní, že amíkům sedí, tak mají šanci Je potřeba taky porovnat, jaké množství se v USA prodává kategorie PU, kde je VW úplně mimo. Zatím neměli odvahu jejich Amarok tam přizpůsobit a to bude hlavní zkouška pro VW. Toyota se také v americe prosadila, tím že se přizpůsobila trhu a vyrábějí auta, co v Evropě ani neznáme 😄
VW tam byl svýho času docela úspěšnej s Broukem a Rabbitem (golf) ale to byly 60-80 léta, pak přišel úúútrum a převálcovali ho japonci a korejci + nově se lidí vrací k us značkám.
Základ je v tom že amík nebere VW za nic světoborného, ale VW je tam konkurence Hyundaie, Dodge, Chevroletu, Fordu, Kie atd.
A jaksi ho konkurence umlátí čepicema.
Základ je v tom že amík nebere VW za nic světoborného, ale VW je tam konkurence Hyundaie, Dodge, Chevroletu, Fordu, Kie atd.
A jaksi ho konkurence umlátí čepicema.
What about a North American market launch? Vahland won’t say no, but it lands close to the bottom of his to-do list. Škoda actually has a history in Canada: Its rear-engine models were sold there until about 20 years ago.
ať jim tam pusťej tu dementní reklamu s xzibitem a jeho pořadem na pimp my ride... >😁 >😁 >😁 na to by se mohla jistá americká část společnosti chytit...pak bychom tu měli na cardomain.com fotky škodovek yeti s chromovanejma ráfkama 21" a snížené až na zem... :yes😒br />
ne teď vážně-nevím zda-li má v americe šanci cokoli z postkomunistické východní evropy-obzvlášť když vememe v potaz fakt že pro řadového američana(potenciálního kupce vozu jako je škoda) je česká republika pokud o tom někdy slyšel cosi jako bělorusko nebo ukrajina a myslím si, že by si ten výrobek z této krajiny asi nekoupil už jen kvůli tomu-ze stejného důvodu proč si to nejsou ochotní koupit lidé z perského zálivu...
ne teď vážně-nevím zda-li má v americe šanci cokoli z postkomunistické východní evropy-obzvlášť když vememe v potaz fakt že pro řadového američana(potenciálního kupce vozu jako je škoda) je česká republika pokud o tom někdy slyšel cosi jako bělorusko nebo ukrajina a myslím si, že by si ten výrobek z této krajiny asi nekoupil už jen kvůli tomu-ze stejného důvodu proč si to nejsou ochotní koupit lidé z perského zálivu...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ty si asi nikdy v USA nebyl že? 😉(toto maločecháčství a naivní pocit že ty naše světové výrobky přece musí kupovat kdekdo mě skutečně někdy dojímá)
a ani si asi nikdy nepotkal američana zřejmě?...nechci říct že jsou hloupí...ne svýmn způsobem nejsou ale o České Republice toho ví asi tolik jako běžní češi o Nigeru...tedy v nejlepším případě ví že něco toho jména kdesi na světě existuje...nechci tě urazit ale Japonsko, Německo, Jižní Korea nebo Itálie jsou země nejsrovnatelně většího významu...nejen pro řadového američana...no je to prostě stejné jako kdyby se renault pokusil nastartovat prodej Dacie kdesi v USA...jen si všimni pod jakým jménem ho na neevropských trzíc prodává... 😉 Dustera se znakem dacie by si v brazílii nebo na blízkém východě koupil málokdo....s kosočtvercem na kapotě už to tak velký problém není...
a ani si asi nikdy nepotkal američana zřejmě?...nechci říct že jsou hloupí...ne svýmn způsobem nejsou ale o České Republice toho ví asi tolik jako běžní češi o Nigeru...tedy v nejlepším případě ví že něco toho jména kdesi na světě existuje...nechci tě urazit ale Japonsko, Německo, Jižní Korea nebo Itálie jsou země nejsrovnatelně většího významu...nejen pro řadového američana...no je to prostě stejné jako kdyby se renault pokusil nastartovat prodej Dacie kdesi v USA...jen si všimni pod jakým jménem ho na neevropských trzíc prodává... 😉 Dustera se znakem dacie by si v brazílii nebo na blízkém východě koupil málokdo....s kosočtvercem na kapotě už to tak velký problém není...
Ta reklama asi zapusobila i na stavajicich trzich [odkaz] >😒]
Jinak nemyslim si, ze by se skoda pri spravne reklame neprodavala. Samozrejme korejce asi nepredezene, jelikoz tam maji nejakou historii a prodava se jich tam neuveritelne mnozstvi. Proc do toho ale tahas vyznamnost statu? Napriklad takova Cina je, troufam si tvrdit, vyznamejsi, nez Korea a jejich auta tam nejake zarive uspechy nezazivaji.
Jinak nemyslim si, ze by se skoda pri spravne reklame neprodavala. Samozrejme korejce asi nepredezene, jelikoz tam maji nejakou historii a prodava se jich tam neuveritelne mnozstvi. Proc do toho ale tahas vyznamnost statu? Napriklad takova Cina je, troufam si tvrdit, vyznamejsi, nez Korea a jejich auta tam nejake zarive uspechy nezazivaji.
hele...s prodeji tam má docela problém i VW: na korejce a japonce tam kouká hooodně z daleka, a to už vůbec nemluvím o prestižním audi které se ani nechytá na zbytek z německé prémie a je rád že nakoukne do top 100...a na tomhle trhu chce nějaké pometlo prodávat lokální filiálku škoda...??
PS: Čína je něco jako Rusko: země velkého významu avšak s žádnou automobilovou tradicí(a taky je to na jejich dílech docela vidět) navíc v USA by si něco z Ruska nebo Číny nekoupilo hlavně z principu...tedy myslím něco jako automobil...protože spotřební zboží už tam mají jen z číny...no je pravda že pokud by se tam dováželo jakési auto lepší kvality made in čína...nakonec by se to stejně nakoupilo ve velkém. Amík zná jen dvě veličiny: značka a cena...nic moc víc ho nezajímá...
PS: Čína je něco jako Rusko: země velkého významu avšak s žádnou automobilovou tradicí(a taky je to na jejich dílech docela vidět) navíc v USA by si něco z Ruska nebo Číny nekoupilo hlavně z principu...tedy myslím něco jako automobil...protože spotřební zboží už tam mají jen z číny...no je pravda že pokud by se tam dováželo jakési auto lepší kvality made in čína...nakonec by se to stejně nakoupilo ve velkém. Amík zná jen dvě veličiny: značka a cena...nic moc víc ho nezajímá...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
v NY jsem byl 2x...nejenže je tam problém potkat VW s Audi...ono potkat tam škodovku by bylo pro amíka stejný zázrak jako že tu potkáš Lincoln nebo Buick...a i to máš mnohem větší šanci >😁 prostě si myslím že launch na tak zprofanovaném trhu jako je USA by byl pro škodu hodně velké sousto hlavně z finančního hlediska...obzvlášť když se tam nedaří ani zbytku koncernové produkce...spíš se divím, že se VW nepokusí koupit některé ze starých krachlých značek USA...je jich vcelku mnoho a v povědomí lidí jsou mnohem víc než celý koncern dohromady...jen zběžně vypíchnu: DeSoto, Hudson, Mercury, Pontiac, Oldsmobile, Saturn...kdyby VW dokázal koupit jméno a nasadil tam dejme tomu mírně přebrandované a upravené americké passaty, jetty a nějaké to SUV...myslím že by za malý peníz prodával docela solidně...
Vážení američané, držte se radši vašich osvědčených osmiválců nebo japonské produkce. Toto pseudoauto se slavným turbem a množstvím asistentů si tam netahejte. 😄
američané těžko přistoupí na to že by si místo toyoty, chevroletu, fordu nebo korejců měl kupovat cosi co ještě před dvaceti lety vyrábělo toto: [odkaz]
netvrdím že korejci před dvaceti lety vyráběli něco světobornějšího....ale američan je skutečně velmi konzervativní zákazník a já osobně si moc nedokážu představit že by přijmul jakýkoli produkt postkomunistické výroby i kdyby to mělo třeba techniku mercedesu...
netvrdím že korejci před dvaceti lety vyráběli něco světobornějšího....ale američan je skutečně velmi konzervativní zákazník a já osobně si moc nedokážu představit že by přijmul jakýkoli produkt postkomunistické výroby i kdyby to mělo třeba techniku mercedesu...
A co si jako myslis, ze delali ti ostatni? Toyota [odkaz] Chevrolet [odkaz] Ford [odkaz] a korejci [odkaz] . Nehlede na to, ze vuz, na ktery odkazujes, se do vyroby nikdy nedostal 😉
Nechápu, proč by to nemohl američan přijmout 😄 Škodovka je už asi 20 let sponzor MS v hokeji a přestože to američané moc nesledují, tak tudy cesta vede a určitě by se do povědomí dostala....Představme si, že Škodovka použije Jágra do reklamy a mají na padesát procent vyhráno 😄 Prostě spojení Jágra s tímto autem a německou kvalitou je zaručený úspěch a nehledě, že to auto (Yeti) je opravdu přesně vhodný pro vstup na americký trh 😄
Německá kvalita >😁 >😁
VW je tam chlapče pravidelně už asi 10 let 4 tý v žebříčkách spokojenosti zákazníků a spolehlivosti, bohužel ovšem 4tý od konce >😁 >😁 >😁
Na Lexus se soudruzi dívaj s povzdechem ve tváři a kyselým xichtem. Dosáhnout hodncení co tam má Lexus, Cadillac, Jaguar, Honda, Toyota či Buick se jim hned tak nepodaří
VW je tam chlapče pravidelně už asi 10 let 4 tý v žebříčkách spokojenosti zákazníků a spolehlivosti, bohužel ovšem 4tý od konce >😁 >😁 >😁
Na Lexus se soudruzi dívaj s povzdechem ve tváři a kyselým xichtem. Dosáhnout hodncení co tam má Lexus, Cadillac, Jaguar, Honda, Toyota či Buick se jim hned tak nepodaří
mezi náma ona škodovka byla dlouhá léta velmi úspěšná v rally, je sponzorem tour de france a také hokeje....ale že by ji to mimoevropským prodejům nějak pomohlo? to asi ne...myslím že škodovka začíná být úspěšnou evropskou...a hlavně východoevropskou značkou...nechápu proč by se měla cpát na trh kde je přehršel silných domácích, japonských a korejských hráčů kteří by jí svlíkli z kůže...nehledě na to že auta v USA jsou nesrovnatelně levnější a kvalitativně někde trochu jinde(níž) než evropské specifikace...
Automobilovej trh v USA je nehorázně přesycenej, netušim co by tam škodovka dělala. Navíc jedinej šestiválec se dává akorát do superba, jinak to jsou na ameriku takový samý malý kubatury. Kdo by si tam dokázal představit 1,2 TSI? Ale zas na druhou stranu jsem od někoho slyšel že když byl v USA, viděl tam oktávku. Když to někomu stálo za to si jí tam dovést... Uvidí se, ale docela by mě zajímalo jak by se škodovka popasovala s americkejma značkama
Když se mohlo v USA uchytit svého času takové Yugo (viz Smrtonosná past 3) tak proč ne škodovka...
zejména pokud by přišla s evropskou cenovou politikou, kdejapek korejec, Jeep Compass apod. tam stojí půlku co nějaký Yeti, navíc z tříválce by tam byli přímo na větvi.
Značku tam nikdo nezná, VW tam má oproti evropě pověst průměrný káry, ve statiskách J😁. Power kde je hodncení zákazníky věčně na chvostu spolu se suzuki a fiatem >😁
Diesly tam kupují jen nadšenci. Je to prtavý, pro pracháče je to low cost neznámý značky, pro rednecky prdítko s pidimotorem, ty zůstanou u pickupů a zanícenej ekolog si stejně radši koupí hybrid.
Tak nevím kdo by to tam asi tak kupoval,americký crossovery totiž rozměrově vypdaj trošku jinak >😁
Značku tam nikdo nezná, VW tam má oproti evropě pověst průměrný káry, ve statiskách J😁. Power kde je hodncení zákazníky věčně na chvostu spolu se suzuki a fiatem >😁
Diesly tam kupují jen nadšenci. Je to prtavý, pro pracháče je to low cost neznámý značky, pro rednecky prdítko s pidimotorem, ty zůstanou u pickupů a zanícenej ekolog si stejně radši koupí hybrid.
Tak nevím kdo by to tam asi tak kupoval,americký crossovery totiž rozměrově vypdaj trošku jinak >😁
tak hlavně je docela srandovní že americkými pick upy(za podobnou cenu co stojí lépe vybavený yeti) by se ty škodovky dali i převážet... >😁
Ona by se tam Škoda mohla prosadit, ale spíš s logem VW. Navíc, běžný American, (a to jsem tam nebyl) se nebude rozplývat nad kvalitou interiéru, od toho jsou tam (jako ostatně všude) D3 a Lexus, a to mi ještě kámoš z USA říkal, že Audi tam až za tak luxusní považováno není, (nevím jestli to je jen jeho osobní dojem, nebo pravda) navíc, jestli to tam bude VW chtít prodávat s těmi "super - hyper" downsizovanými motory, které min. donedávna měly problémy, tak je běžný Amík požene k soudu. Pokud má VW pro Yetiho starší atmosféry, které ještě nedávno používal v Evropě, budiž. Diesel bych vůbec neřešil, není to truck (a i ty jsou tam často benzinové), aby zvládl americkou naftu, nehledě na to, že by to auto muselo v USA být za českou cenu PODSTATNĚ lépe vybavené. 4x bagy, man. klima a elektrika vpředu by tam za cca. 16t/USD moc "neproskočily."
Fiatů se tam prodá nula nula nic. Pár 500stovek za rok. Diesely se naopak poměrně rozmohly a nejen koncern VW, ale i BMW, Mercedes a Jeep s diesely bodují. U Audi Q7 tvoří TDI přes polovinu prodejů. Cenová politika VW Yeti (značka Škoda tam nemá smysl) by byla na místní cenové úrovni. Tak stejně jako VW Passat USA je o dost levnější než Passat EU.
Prodávat značku Škoda v USA by bylo vyhození peněz oknem. Obrovské náklady na marketing a proč vlastně? Stačí na Yetiho dát badge VW a je vyřešeno. Náklady navíc NULA. S badgem VW se bude prodávat o mnoho líp, než pro Američany nějaké neznámé cosi. Yeti navíc do portfolia VW dobře zapadne a nebude kanibalizovat.
Mozna ten superb v kombi by pod logem vw mohl trochu zaujmout ale jinak je VW stale VW prumerna auta za par babek.
Ted nam zlevnili benzin vypada to na noveho prezidenta a americke znacky slapou na 110% lide kupuji zas jak pred krizi.
Spis japonci korejci se zas hodne nafukuji sama sleva kam se podivas.
Ale pro kovanne priznivce VW musim rict ze jsem videl v LA Sly Stallone jak vychazi z restaurace a seda do cerneho vw phaeton na 22 p. kolech tak zas nejake zde jezdi a lide je kupuji >😁
V australie,africa cele staty nikdy o aute znacky skoda neslyseli a tezko nekoho presvedcit aby dal sve prachy za tento vuz tady v konkurenci ktera by pulku evropskych znacek okamzite zabila
a motory na 87 octan to se v evrope moc nenosi diky drahote mate snad dies i na splachovani zachodu
>😁
Ted nam zlevnili benzin vypada to na noveho prezidenta a americke znacky slapou na 110% lide kupuji zas jak pred krizi.
Spis japonci korejci se zas hodne nafukuji sama sleva kam se podivas.
Ale pro kovanne priznivce VW musim rict ze jsem videl v LA Sly Stallone jak vychazi z restaurace a seda do cerneho vw phaeton na 22 p. kolech tak zas nejake zde jezdi a lide je kupuji >😁
V australie,africa cele staty nikdy o aute znacky skoda neslyseli a tezko nekoho presvedcit aby dal sve prachy za tento vuz tady v konkurenci ktera by pulku evropskych znacek okamzite zabila
a motory na 87 octan to se v evrope moc nenosi diky drahote mate snad dies i na splachovani zachodu
>😁
Vzhledem k tomu, že střídavě žiji Praha - Rochester a na "truc" mám v ČR Ford F150 a v USA Škodu Octavii 2.0 TFSi - můžu říct, že škodovka má ve státech velkou šanci na pro škodovku zajímavé prodeje (tzn. třeba těch 50 - 100tis aut ročně - nikdy nebude toyotou).
Pokud se jí povede nasadit punc německé kvality - která je ve státech modlou - s přijatelnější cenou (nesmí moc přelézt koreu) tak to bude zajímavá alternativa. Trh je sice přesicený, asi jako všude na světě, ale na druhou stranu je jeho skladba /reálná skladba to co potkáte při cestě do Targetu a ne to co vidíte v televizi/ dost nudná a hlavně velikost aut třídy octavie v americe v její kvalitě zpracování a volitelné výbavy chybí.
Pokud chcete něco středně velkého /na americké poměry spíše menší/ je na výběr buď předrařené německé trio (audi, BMW, MB) nebo lacinější korea či japonsko s tvrdými plasty všude, automatilkou horší než 10 let stary dodge a zrychlením pacianta z ortopedie. Navíc s krásně modrou škodovkou vedle 90 % šedých, bílých a černých aut jednoznačně vyniknete.
Kdyby byl v Rochestru servis a prodejce, už by ji mělo minimálně 15 kolegů ( překvapivě hlavně američani a Indi ji přímo zbožňújí), jen by nesměla být za evropské ceny.
Pokud se jí povede nasadit punc německé kvality - která je ve státech modlou - s přijatelnější cenou (nesmí moc přelézt koreu) tak to bude zajímavá alternativa. Trh je sice přesicený, asi jako všude na světě, ale na druhou stranu je jeho skladba /reálná skladba to co potkáte při cestě do Targetu a ne to co vidíte v televizi/ dost nudná a hlavně velikost aut třídy octavie v americe v její kvalitě zpracování a volitelné výbavy chybí.
Pokud chcete něco středně velkého /na americké poměry spíše menší/ je na výběr buď předrařené německé trio (audi, BMW, MB) nebo lacinější korea či japonsko s tvrdými plasty všude, automatilkou horší než 10 let stary dodge a zrychlením pacianta z ortopedie. Navíc s krásně modrou škodovkou vedle 90 % šedých, bílých a černých aut jednoznačně vyniknete.
Kdyby byl v Rochestru servis a prodejce, už by ji mělo minimálně 15 kolegů ( překvapivě hlavně američani a Indi ji přímo zbožňújí), jen by nesměla být za evropské ceny.
Nějak si vynechal domácí provenienci s vozy 200, Avenger, Fusion, Cruze, Regal, Malibu atd.
Mimochodem Malibu v červenci 4té, nejlepší výsledek za posledních 32 let >😁 >😁
Předchozí generace skoro pravidelně v TOP10.....
Pro příznice divných exotických mixů je tu pak nový DART - itlaskej pdovozek s japonsk👋korejským designem a logem domácí značky >😁 >😁
Mimochodem Malibu v červenci 4té, nejlepší výsledek za posledních 32 let >😁 >😁
Předchozí generace skoro pravidelně v TOP10.....
Pro příznice divných exotických mixů je tu pak nový DART - itlaskej pdovozek s japonsk👋korejským designem a logem domácí značky >😁 >😁
ano přesně jsi vyjmenoval tu skvadru aut do kterých, když sedneš, budeš si připadat jako v žigulíku (opravdu umělohmotnou náhražku kůže ve dveřích jsem naposledy viděl v evropě v Ladě) - a to mluvím i o autech u dealera, oproti tomu na silnici jezdí 90% "holoaut" v této sféře. Vztah zájmové skupiny o tato auta k autům je jen dopravní prostředek. Pro lidi kteří hledají i něco víc, nemají cenu a takových je v tak velké zemi dostatek.
Jak jsem psal - nikdy něpřeválcuje domácí a hlavně asijskou konkurenci, ale místo by si podle mě najít mohla, hlavně octavia je velmi zajímavý sedan /lifback i když v USA nikdo neví co je/ a je to sféra která v USA nejvíc roste a BuyAmerican mimochodem funguje jen na plagátech.
Jak jsem psal - nikdy něpřeválcuje domácí a hlavně asijskou konkurenci, ale místo by si podle mě najít mohla, hlavně octavia je velmi zajímavý sedan /lifback i když v USA nikdo neví co je/ a je to sféra která v USA nejvíc roste a BuyAmerican mimochodem funguje jen na plagátech.
No Oktávka zato nemá kůži žádnou (v základu) ano sou tam krásně měkčené plasty s povrchem že si o něj obroušíš ruku, totálně hnusnej volant a ve výbavě je kulový. Černošedý hnus.
A měli by tam dát amíků do základní verze kličky na okna vzádu, to by amík zíral, to mimko socka káry totiž u ničeho už 20 let neviděl 😄)
Navíc v Malibu a spol. netrpíš vzádu skrčeninou proti oktávce, nemá pidimotor ze sekačky a velkej kufr amík nepotřebuje a pokud jo, půjde si koupit pickup nebo Suburban...
Oktávka není žádná stylovka, je to masová kára pro český chlaupářeco jezdí za 5 litrů v dehtovým TDI.
Jinak zkus navštítvit dealery v USA, už se nepíše rok 2005, on je rok 2012 a interiéry domácích zanček vypadaj trošku jinak.
A měli by tam dát amíků do základní verze kličky na okna vzádu, to by amík zíral, to mimko socka káry totiž u ničeho už 20 let neviděl 😄)
Navíc v Malibu a spol. netrpíš vzádu skrčeninou proti oktávce, nemá pidimotor ze sekačky a velkej kufr amík nepotřebuje a pokud jo, půjde si koupit pickup nebo Suburban...
Oktávka není žádná stylovka, je to masová kára pro český chlaupářeco jezdí za 5 litrů v dehtovým TDI.
Jinak zkus navštítvit dealery v USA, už se nepíše rok 2005, on je rok 2012 a interiéry domácích zanček vypadaj trošku jinak.
Souhlasím s jednou věcí ale s malou korekcí, co před několika lety (né rok 2005 ale rok 2010 - 2011) sám GM uznal slovy nejvyššího managmentu, že dělá ošklivá a zastaralá auta a šel požádat americkou vládu o intervenci, aby nezkrachoval a zavřel několik svých značek (a nechal dovylidnit Detroit ale i na severu se zvřela spousta fabrik)- ano od té doby se hodně zlepšili a každé nové auto co vidím u dealerů je o velký krok vpřed - (opětovně u lidí jsou to většinou ty nejlacinější holoauta), ale ještě evropu nedohnali ( jednak proto, že není až taková poptávka, lidi tu tolik na autech, nelpí ale taky protože se ten náskok stahuje špatně, VWgoroup se taky samozřejmě snaží udržet).
Zbytek je typická protiškodovácká demagogie - vůbec jsem neříkal, že oktávka a yeti případně cokoliv jiného jsou nějáké stylovky - právě naopak - stylovka by se v USA špatně prosazovala - je tu vše a myslím že touto cestou chtěla jít Alfa a nepovedlo se. Ale v tak velkém segmentu naší evropské nižší střední věřím, že si stejně jako v ČR a evropě, indii, číně bude schopná najít dostatek lidí kterým se bude narozdíl od tebe líbit. Co tobě přijde hnusné - někomu se může líbit. Navíc právě díky takovým jako ty, jen rozených za velkou louží, co jen nesmyslně hloupě haní místní produkci si spousta amíků kupuje právě Neamerická auta, protože mají "hnusnej volant a ve výbavě je kulový. Černošedý hnus." a na tom by škodárna mohla profit.
Věřím, že kdybych tady velebil Féčko >😁 (tu F150) což je vlastně do značné míry avie s hezčí kastlou, tak mi budeš přitakávat jen proto, že to je něco jiného a tam teprve některé ovládací prvky (hlavně čudlíky a klapky od klimy) na dotek se velmi blíží 120 - a to rozhodně nemám základní verzi - mám přepuštěnou jetinu od primáře a asi si dokážeš představit co on si tam nechal dát, za tu cenu bych si škodovek koupil deset.
Ale jo, bez osobních invektiv, nejsem ani product ani sale manager ale můj názor je že by šanci měla a jako evropan bych to moc ocenil a držím palce.
!! Go škoda !! 😄
Zbytek je typická protiškodovácká demagogie - vůbec jsem neříkal, že oktávka a yeti případně cokoliv jiného jsou nějáké stylovky - právě naopak - stylovka by se v USA špatně prosazovala - je tu vše a myslím že touto cestou chtěla jít Alfa a nepovedlo se. Ale v tak velkém segmentu naší evropské nižší střední věřím, že si stejně jako v ČR a evropě, indii, číně bude schopná najít dostatek lidí kterým se bude narozdíl od tebe líbit. Co tobě přijde hnusné - někomu se může líbit. Navíc právě díky takovým jako ty, jen rozených za velkou louží, co jen nesmyslně hloupě haní místní produkci si spousta amíků kupuje právě Neamerická auta, protože mají "hnusnej volant a ve výbavě je kulový. Černošedý hnus." a na tom by škodárna mohla profit.
Věřím, že kdybych tady velebil Féčko >😁 (tu F150) což je vlastně do značné míry avie s hezčí kastlou, tak mi budeš přitakávat jen proto, že to je něco jiného a tam teprve některé ovládací prvky (hlavně čudlíky a klapky od klimy) na dotek se velmi blíží 120 - a to rozhodně nemám základní verzi - mám přepuštěnou jetinu od primáře a asi si dokážeš představit co on si tam nechal dát, za tu cenu bych si škodovek koupil deset.
Ale jo, bez osobních invektiv, nejsem ani product ani sale manager ale můj názor je že by šanci měla a jako evropan bych to moc ocenil a držím palce.
!! Go škoda !! 😄
F150 je užitkáč, ano, vystihl si to dokonale - v USA to supluje to co tady zastávjí auta typu Avia D75, DAF 45, Midlum atd.
Tahle třída aut v USA skoro není, nepočítám pár japonců a věci jako MACK (což je vlastně starej Renault).
Pokud chceš něco luxusního, musíš si koupit top verzi výbavy, něco jako RAM 1500 Laramie nebo Ford F-150 Harley Davidson či Raptor atd.
To sou stylovky pro jižany (Texas, Lousian, Nové Mexiko, Kentucky, Alabama atd.) kdy ty lidi co maj jako show car a ne jako užitkáč, protože pro ně je smybol jihu právě velký silný pickup, stejně jako k jihu patří rock a country.
Ale srovnávat, bežný, základní truck z farmy z osobákem 😄)
Tahle třída aut v USA skoro není, nepočítám pár japonců a věci jako MACK (což je vlastně starej Renault).
Pokud chceš něco luxusního, musíš si koupit top verzi výbavy, něco jako RAM 1500 Laramie nebo Ford F-150 Harley Davidson či Raptor atd.
To sou stylovky pro jižany (Texas, Lousian, Nové Mexiko, Kentucky, Alabama atd.) kdy ty lidi co maj jako show car a ne jako užitkáč, protože pro ně je smybol jihu právě velký silný pickup, stejně jako k jihu patří rock a country.
Ale srovnávat, bežný, základní truck z farmy z osobákem 😄)
A kdo by chtěl šáde, může si koupit Jettu ale nějak zájem o ní upadá...čím to asi je >😁
nevím, ale octavii bych s jettou nespletl ani v noci a za rohem 😄 pokud jde o shodnou koncernovou techniku, jen dobře, jak jsem psal v usa má německý "kraut" až magickou sílu. Něco jako u nás po revoluci ameriky.
I ty magiku....
Pořád se tam prodá víc japonských a amerických vozů vyšších tříd než německých vč SUV
A to ještě amerika v těch vyšších třídách mmt nic moc nemá, krom 300C.
Čeká se na nové Cadillacy DTS a ještě vyšší model a nové Lincolny.
Pořád se tam prodá víc japonských a amerických vozů vyšších tříd než německých vč SUV
A to ještě amerika v těch vyšších třídách mmt nic moc nemá, krom 300C.
Čeká se na nové Cadillacy DTS a ještě vyšší model a nové Lincolny.
si robis srandu ? Nemecky kraut a silu ? Premiova trojka mozno, VW urcite nie.
souhlas, to si myslím že se jim nepovedlo nastavit, měli by jít s cenou dolů, nato jak je v USA VW drahý nemá jméno, ale proto vidím místo pro škodu - prostě laciný VW. VW nemusí slevovat a bude se dál snažit udělat jméno a na druhou stranu prodeje nažene přes škodovku, která je převlčený VW - myslím, že toto je taky úmysl managementu.
hlavne ze treba na korejcov v eu pindat....... pricom ti su na rozdiel od nemeckych sudruhov uspesni vsade nie iba v eu...... 😉 , sa pozrime co dosiahol vw v usa..... velke kulove....
predaj za prvy polrok 2012 v USA😒br />
kia optima 73 000 aut
vw passat 55 000 aut
to je co? na porazenie
>😁
slavny apostol najlepsie auto sveta mokry sen vsetkych nemcofilov a konzervativcov porazeny korejskym suntom >😁
to mnohi nerozchodia
predaj za prvy polrok 2012 v USA😒br />
kia optima 73 000 aut
vw passat 55 000 aut
to je co? na porazenie
>😁
slavny apostol najlepsie auto sveta mokry sen vsetkych nemcofilov a konzervativcov porazeny korejskym suntom >😁
to mnohi nerozchodia
Zajímalo by mě jakou měli na testování verzi. Předpokládám, že nejspíše 1,8 TSI, nebo 2,0 TDI.
Každopádně přijít na Americký trh asi není špatná myšlenka, otázka je, jak se tam prosadí. Začátky budou určitě hodně krušné. Pokud to nebude podpořeno masivní reklamní kampaní, tak se bude prosazovat asi hodně pozvolna.
Tak jak tak, ze současného portfolia Škody by mělo smysl uvádět na tamější trh asi jen Superb,Yeti a max. Octávii. Respektive jejich následovníky...
Rozhodně by mělo smysl tam jít s OII, Superbem, Yetíkem a případně větším SUV a prodávat je dohromady s VW nebo Audi, tedy v jednom Showroomu. Nicméně to jsou od nás všech jen spekulace, ví bůh jak a jestli to vůbec bude >😁
V USA je dulezita spolehlivost na kterou dojeli frantici a to hnujdaj hrebikama vw umlati 😉
BMW 7 - 5604 ks
MB S klasse - 5510 ks
Lexus LS - 3036 ks
Jaxuar XJ - 2668 ks
tramtadadá....Audi A8 - 2548 ks.
Takže zázrak Audi poražen všemi kým být poražen mohl.
Suma sumárum, další Bleskový nadpis tady na auto.cz, nic víc...
[odkaz]
Btw: Car and Driver má jedny z nejlepších testů, velmi vtipně popsáno, detailně, zaměřeno na pocity z jízdy. Dobrý magazín.