Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MINIANKETA
| 8. 8. 2012 08:38
tak jak, bmw, a7 nebo cls?

za mě, zřetelně, bmw :-)
Avatar - Ham.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 08:48
Panamera.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 08:49
No fuj! :-)
Avatar - Johny.Rico
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 11:59
Mobby Dick jo? No tos zabil... 8-s
Avatar - Ham.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 19:20
No chceš-li tak Mobby Dick, ale s nejlepším podvozkem/motory (verze GTS je asi optimum), s nedostižným interiérem. Jediné slabší místo - boční profil nad zadními sedadly je v porovnání s výše uvedeným detail.
MINIANKETA
| 9. 8. 2012 20:20
mňam GTS nadupaná atmosféra, když už nevyjdou peníze tak verzi S... bavoráky miluju, ale tohle auto si na čtyřmístné jenom hraje, vzadu jet je utrpení, v tomhle je Panamera lepší bez diskuse...
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 09:00
Jistě...! ;-)
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 09:28
BMW si veri, 6 GC je totiz oficialnou cenou o dost vyssie, ako MB alebo Audi. Za mna CLS, v porovnatelnej vybave o vyse 10k € lacnejsie. Inak porovnavat tento dieselovy R6 s benzinovym V12 sa mi zda poriadne prestrelene :no:
Avatar - kari.laz
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 09:42
CLS a A7. BMW až nakonec
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 09:50
Hmmm, tak tady jsme obráceně...A7 mi nepřijde ani vyjímečná, ani tak koukatelná jako zbylí dva konkurenti. CLS pro drobnou násilnost linek na druhým místě, jízdně je špičkový.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:09
Tak já to beru takhle:
A6 vs. A7 => A7
E vs. CLS => CLS
5er vs. 6er => 5er

Prostě se mi (prozatím) líbí proporce pětky víc. Tady se přidám k Hamovi, Panamera GTS.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:13
Tady jsem mimo, Panamera se mi nelíbí jako auto a jel jsem jen v Turbu, který je divný na řízení. Reálná raketa na kolech, ale měl jsem z ní strach. Jede famozně rychle a efektivně, ale jakoby sama. Dinar zkoušel atmosféru a ta je údajně mnohem lepší, přesto mě Panamera neoslovuje.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 11:00
Turbo je podle mne zajímavější u Cayenne. Panameru jsem moc nemusel, ten zadek do dnes nepovažuji za něco extra povedeného (alespoň předek se mi opravdu líbí), ale představení GTS mne otočilo. Opravdu hodně příjemné svezení. Trochu zklamalo řízení, ale to by mi prý na přání naladili dle mé chuti. Navíc jsem na interiéry a v tomhle ohledu jsem měl Panameru rád vždy. Někomu možná bude víc vonět CLS 63 AMG, u mne je až na druhém místě.
Avatar - kari.laz
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:14
Když mě se to BMW nijak zvlášť nelíbí. Zpředu je takové, nevím, jak to přesně popsat, asi "divné"
A7 je naživo úplně úžasné. Jednoduché dokonale elegantní tvary s úžasnou siluetou. A CLS to samé, ten na mě působí úplně stejně. Obě auta ve mě vyvolávají různé pocity nadšení, když je vidím. Když jsem potkal BMW, tak mě nechalo poměrně chladným.
Tím ho nechci nijak zatracovat, pořád je to špička, ale jak A7, tak CLS na mě působí mnohem lépe.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:22
Hmmm, to na mě CLS celkově moc hezky, ale tyranosauří detaily mi trochu vadí. A7 není tolik odlišná od A6 a vadí mi příliš klesající linie zádě, degraduje to celý bok. A5 SB vypadá podstatně vyváženější.
Jsem ledvinkovej a např. záď a celková kompozice šestky mi přijde překrásná a světla naživo přesvědčivý.
Navíc vypadá v reálu velmi kompaktně.
Avatar - kari.laz
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:37
A7 je od A6 odlišná dostatečně, pominu-li podobný předek u všech Audi. A ta klesající záď je to co je právě chtěné a co z ní dělá to "extra" A to je právě to, co se mi líbí. S7 je naprosto neodolatelná. Mercedes se mi poslední dobou líbí také čím dál tím víc. BMW u mě dlouhodobě stagnuje a přiznám se, že nikdy jsem na BMW moc nebyl a nijak mě nepřesvědčuje ani teď (samozřejmě hlavně vzhledově)
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:44
100 lidí, 100 chutí ;-)
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:44
Vidím to naprosto stejně. U A7 pořád nemůžu do oka dostat siluetu z důvodu zadní části. Naopak 6 GC nepovažuji ani tak za klasického představitele trendu 4dv. coupe jako spíše za koncept sedanu (konceptově "nepoužitelně" nízké) převedený do sériové produkce. Resp. pokud mám brát 6 GC jako 4dv. coupe, tak vedle A7 a CLS nejvíce potlačuje ten prodloužený přechod coupé kabiny nad/za zadní kola z důvodu prostoru pro zadní sedadla. Což je to co v mém oku narušuje klasickou siluetu coupé, ale i sedanu.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:50
GC je koncepčně určitě blíž CLS nebo i třeba XF. Když se postaví vedle pětky je opticky i menší (výška)...za mě povedený ;-)
A CLS ční nad E naprosto přesvědčivě.
Avatar - Pekelná Micinka
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 12:53
Zvláštní, nad studií jsem upustil slinu, ale sériové 6GC mě až tolik nebere. S podivem sám nad sebou musím říct, že bych dal přednost CLS, nebo v případě napjatého rozpočtu nějaké základní A7.
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 13:24
Nad A7 jsem uvažoval a nakonec ještě před definitivním ne nad čtyřmi kruhy řekl ne. Zepředu je auto uhrančivý, zboku a zezadu mi nefunguje. Tím neříkám, že je to obecně špatně, ale u mě to nezapůsobilo.
Dalším faktem je, že auto je defaultně 4místný a občas toho pátýho prostě potřebuješ vzít (letiště, přejezdy ze schůzek...).
CLS mi přišlo moc agresivní, ale líbí se mi...jen jsem ho nechtěl jako denní auto.
Avatar - Pekelná Micinka
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 14:04
Na mě A7 působí právě zadní partií, čumák bych chtěl méně dynamický, jako u A8, to samé můžu říct o 6GC. Proč ti CLS nepřijde vhodné na denní ježdění? PS. Takže čekáš na 6GC?
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 14:18
Bohužel už nečekám, ale líbí se mi... Musel jsem rychle koupit, olympiáda dojezdila, Pendolino je fajn, ale...
U CLS nevím...osobní pocit, někdy ti něco nepřijde a nevíš proč. Jako občasný auto...hurá ;-)
A A7? Viz část horního odstavce...zatajování svolávaček, neochota se k nim vracet, nedodržování plnění smluvních podmínek...
Avatar - Dinar
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 18:57
Fajn, že dneska nemusím nic psát, stačí když podepíšu tvoje příspěvky, mám to stejně, snad jen s mírně větší tolerancí k designu panamery. :-) :yes:
MINIANKETA
| 9. 8. 2012 05:24
>:-[] Panamera mi přijde vedle 6GC jako tlouštík...
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 10:59
Diky nerealisticke cene BMW az posledni. Nevim zda bych sel do CLS nebo A7 (asi A7, MB mam porad spojeny s vyssim vekem), ale rozhodne ne BMW. Muze byt hezke, ale neni o 500-700 tis. lepsi nez CLS / A7...
Navic jak tady kolega zminuje, nesnasim velikost (nekterych) interieru BMW - v X6 jsem se nevlezl na misto ridice, se sedackou nejnize jsem drel o strop. Stejna situace v 6 GC - to je jeste na sirku docela mensi. Podotykam, ze merim jen 187 a hrbim se :-)
Avatar - blake26
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 11:58
za mna jednoznacne cls toto mi nieje pochuti ;-)
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 14:18
Já s mírnou osobní zaujatostí volím BMW. Jezdím většinou sám, nic moc toho nevozím proto mi GC ani nijak nevadí.
Je drahé, to je dobře, alespoň ho nebude mít každý druhý bezdomovec. :-)
Protože teď 545iA (takže V8), proto i do GC ne naftu. Nejépe 650i.

Ale je to, bohužel, zatím ve stádiu "bych". :'-(
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 16:19
Nejraději Quattroporte, ale to je o kus dražší. Z těchto tří jednoznačně Bavor.
Avatar - Sysoj Psojič
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 18:17
Quattroporte koupiš za 110-120tisíc € ve verzi GTS ještě v jakési edici.

[odkaz]

To je míň než toto auto výše.

Pokud Ti nevadí navigace z Peugeotu 307 a některé další nepatřičnosti, tak máš pravdu, super volba :yes:
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 19:11
Sorry, ale porovnavaj zakladne ceny podla cennika a tam je 4porte drahsie ako 640d aj ako 650i. Interier je za zenitom, to je holy fakt.
Avatar - Sysoj Psojič
MINIANKETA
| 9. 8. 2012 01:17
Nelze. Quattroporte je vybavene, chybí zelená palubka a Skyhook :-)
U BMW utratíš 1200000 za příplatky.
MINIANKETA
| 9. 8. 2012 09:21
Skor nelze porovnavat cennikovu cenu uplnej novinky so skladovkou auta, ktore o rok dostane nastupcu. Cena za "surove zelezo" 4porte je ale aj tak vyssia. Tiez si mozes nehorazne priplatit za sportove upravy, kozu, sedacky, palubku, strop, audio, farbu a disky. Na druhej strane ani neponuka niektore asistencne systemy a predne LED svetla. Pre info -- [odkaz]

Aby som sa v BMW dostal s priplatkovou vybavou na 1,200,000 CZK (cca 48k €), musel by som zaskrtnut v cenniku snad uplne vsetky priplatkove polozky vratane individual interieru, kolies aj farby a vsetkych elektronickych systemov, ktore sa tam davaju.
Avatar - Sysoj Psojič
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 18:22
0. (mimo stupnici absolutně) Aston Martin Rapide
1. 6GC
2. Panamera GTS
3. Maserati Quattroporte
4. A7 (S7)

a kdesi dole z nouze CLS
Avatar - Dinar
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 19:00
Souhlas, jen s poddotekem, že qporte v této konkurenci hrubě nestíhá interierem. ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
MINIANKETA
| 9. 8. 2012 01:13
Jak řekl Clarkson, Quattroporte je jako 2 leté dítě. Neustále Vás štve, ale zabijete toho, kdo se Vám ho pokusí vzít :)))
Ten low cost interier je dobrá cena za zvuk motoru ;-)
MINIANKETA
| 8. 8. 2012 19:34
BMW, pak MB, pak nic. Radeji nic nez A7 (cti radeji A6 nez nepovedenou A7).
Avatar - Machýrek
MINIANKETA
| 9. 8. 2012 01:04
1. GC
2. Panamera
3. s vyhradami A7
...
n. CLS neberu
Lidové vozy
| 8. 8. 2012 09:07
Pěkné BMW ale neymslíte, že by bylo lepší sem dát nějaké "lidovější" vozy, kteří si kupují běžní občané? Myslím si že u toto BMW (předchozí test Mercedesu), moc budoucí majitelé neřeší nějaké závady co by se mohly vyskytnout, na to si myslím že mají dostatečnou finanční rezervu. Jinak se na tyto hezké kousky rád podívám. :-)
Avatar - Ham.
Lidové vozy
| 8. 8. 2012 09:13
Nemyslím, i20/30/40, Cedník, Rio, Rapid nebo Citigo tu na tebe jukne v nejrůznější podobě pomalu každou hodinu.
Lidové vozy
| 8. 8. 2012 09:14
To jo ale né ve video recenzi.
Lidové vozy
neregistrovaný "HTPkiller"
| 8. 8. 2012 09:19
No jasně, samej rapid, samá škoda a je to špatně. Pak ti sem dají videa aut na který má cenu se dívat a zase "bééé, chcem rapida nebo nějakou jinou plečku". Určitě je lepšejší když je to pestrý, ale hlavně nepruď nebo budou jen hjondé a škůdky 8-s >:D
Avatar - ZiP2150
Lidové vozy
| 8. 8. 2012 09:44
Pravda. Davnejsie som sledoval auto-moto-sport na STV1... testovali same lacne auto. Nikdy som nepochopil pointu: Jazdne vlastnosti ta zvacsa netrapia, kedze vyberas na zaklade ceny a o ostatnych veciach a vybave asi nema moc zmysel rozpravat.

Podstatu testov online a v TV som prave vidiel v tom, co nie je take "kazdodenne". Vykecat sa o V12 motorizacii, samosvoroch, 0-100 pod 5sekund, gadgety, cena nad 2mil., atd...

A preto... Lukas Vaverka, diky ;-)
Lidové vozy
| 8. 8. 2012 09:46
Pod Porsche mi to hází nepřidání příspěvku, takže sem... To co jsi napsal je v absolutním nesouladu s úpornou snahou Porsche o plnej formát.
Lidové vozy
| 8. 8. 2012 09:45
O těch lidových se píše všude a vždy...chválabohu, že občas přiletí i něco podobnýho.

Jinak tě můžu ujistit, že i majitel luxusního vozu závady řeší...kupuje si za peníze nejen vůz, ale i přístup a není nic příjemnýho než zůstat s lux autem u krajnice.
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 09:53
Děkuji, nechci:)))
Avatar - Johny.Rico
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 12:01
Zrovna v tomto by stačilo se projet a tvá odpověď by byla rázem úplně jiná :-)
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 13:08
jakože by mi dali vybrat mezi benzínovým V8 a dvojturbovým V6 v dieselu a já bych si dobrovolně vybral diesel?
Avatar - Johny.Rico
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 13:36
Ne. Jde o to, že ty pindy co kde kam jaký motor patří jsou už pěkně ohrané a trapné. Vetšinou to kecají lidi, co s tím v životě neměli zkušenost.

Měl jsem A7 3.0TFSI. Jela výborně, měla solidní zvuk a při troše snahy se dalo jet za 11. Pak jsem přesedl do 5GT 3.0d. Jela, řekl bych o dost líp, spotřeba 9 a to jsem se nemusel snažit, zvuk výborný. Tak sakra - dyť dneska je to už úplně jedno, zda se tam vrazí diesel nebo benzin. Jede to všechno velmi dobře a ani jedním se chyba neudělá. Takže ortodoxní vyznávání diesel benzin je prostě mimo mísu. V této kategorii prostě neuděláš chybu jak s benzinem, tak d.

Poslední věc: Chvíli jsem měl půjčené F430 a řeknu ti, ta dynamika mě teda nenadchla. Takže vůbec se nebráním tomu, aby Ferrari mělo elektomotory a jelo o dost líp, a k tomu jako bonus jezdilo a polovinu méně, fakt ne.
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 13:40
Kolega se nechal zlanařit taky nějakou olítanou F430, půjčit na hodinu, pojezdit, vrátit... Přijel zklamanej, autu tloukl podvozek a nejelo tak jak si myslel (otázka je co očekával).
Já jel F430 asi před 3-mi lety a byla naprosto fantastická...ale taky zánovní a ježděná jen majitelem.
Avatar - Johny.Rico
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 13:58
No, to, že to všude v tom autě vrzalo a skřípalo (část "viny" padla na keramiku) mi až tak nevadilo. Ano, zvuk výborný, pohled zpětným zrcátkem nezapomenutelný a pocit z toho, že "mám Ferrari" taky udělal dobrý dojem. Ale těch 490 koní jakoby se někde ztratilo a to rozhodně nebyl dobrý signál.

Jinak teda 1 hvězda bych tomu autu nedal ani náhodou, i když z hlediska designu je to u mě No.1
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 14:03
Na mě zapůsobilo právě na 1* ;-)
Avatar - Johny.Rico
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 14:10
Buď jsem byl tak natěšen na to, že mě to asi zklamalo, anebo jsem prostě mamlas... jinak si to u Ferrari vysvětlit nemohu, neb je to mé auto snů a jednou bych ho optavdu chtěl... a klidně i ojeté.
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 14:19
Spíš v jakým bylo reálným stavu...
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 14:58
Rozpaky z F430 mám podobné.
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 16:29
Půjčenou F430 z půjčovny? Mají tam upravený software, aby to bylo pěkně zdechlé...
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 16:43
Nešlo ani tak o dynamiku, s tím jsem problém neměl (270 tacho na cca. 1,1 km). Spíš vystřízlivění z možností svezení. Měl jsem možnost jezdit po silnicích 3. třídy, které mám shodou okolností najeté s STi. S tou 430 člověk musí hledat silnici, aby se opravdu svezl a tím nemyslím ani tak rovné úseky jako použitelné úseky co do kvality asfaltu. Samozřejmě, že 430 je pekelně rychlá, ale s tím STi nemusím tolik přemýšlet a je více prostoru pro zábavu a to prakticky kdekoliv. S 430 hledáš a hledáš úsek, kde se dá pobavit a pak si připadáš jak výpočetní středisko, které uvažuje se spoustou proměných a snaží se odhadnout co a jak lze provést. Řešení vidím v okruhu, ale pak se spíše přikláním ke strojům typu Caterham, X-Bow atd..Samozřejmě, rozdíl by byl mít tu 430 "v ruce".
Avatar - Pekelná Micinka
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 16:48
No jo, tak postavit supersport naladěný primárně na rozbité silnice, to snad ani nejde, jsou tam dost zásadní proti.
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 16:59
no, na české silnice v dezolátním stavu v Maranellu asi nikdo nemyslel, to je fakt... nedávno mi vykládal známý, co jezdí Bentley GT, že si chtěl koupit Ferrari, ale prý je to strašně tvrdé a hrozně to řve... překvapivě:-)
Avatar - Sysoj Psojič
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 18:14
Další důvod jít do GT-R. Díry nemiluje, ale dává je s přehledem.
BTW teď jsem měl v Itálii pujčené Mito JTD. Auto bezesporu pěkné a dobré, ale stav podvozku po 50tisících??? KO a tvrdost ne nepodobná GT-R :no:
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 21:02
Jo, to beru. Na okruh (s největší pravděpodobností super), ale když chci sednout a prostě jet, tak s tou 430 je to trochu komplikovanější. Tam, kde není příliš provozu a hlavně PČR s radary (tedy okresky) není v 90% případů 430 ve své kůži. No a dobrý asfalt a dostatek prostoru je zase tam, kde bývá provoz a i větší nebezpečí pro řidičák. Podle toho, co jsem měl možnost se bavit s různými lidmi, tak v kategorii (+-) té 430 mě jako univerzální napadají Turbo a GT-R.
Avatar - Pekelná Micinka
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 15:39
A jak by ses tvářil na koníka s oturbeným dieselem?
Avatar - Sysoj Psojič
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 18:19
Trapné jsou, ale EVO, což je pro mně magazín nr.1, samo napsalo, že pokud nenajedeš moc, je 640i lepší volba jak zvukově a průběhem výkonu, tak jízdními vlastnostmi. A tak bych volil i já a popravdě, to bych je spíš časového charakteru :-!
Avatar - Dinar
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 19:04
Znova souhlas, k 40d chovám respekt, ale ty dva litry navíc do 35i resp. 40i naliju rád, kolik takových benzin šestiválců ještě bude, užívejme si, dokud je čas. ;-)
Diesel do kupé?
| 8. 8. 2012 22:35
No nalijme si čistého vína... 4 litry navíc! Nicméně proti gustu... Proto taky BMW dává zákazníkům vybrat :yes:
Diesel do kupé?
| 9. 8. 2012 20:22
640i vs 640d rozdíl čtyři litry? ale kulový... s turbotřílitrem v 335i jezdím za 9,5 a s naftou bych jezdil za osm...
Avatar - Dinar
Diesel do kupé?
| 9. 8. 2012 23:06
V žádném bmw, do kterého se tyto dva motory dávají, není rozdíl větší než dva litry, ani u těch nejtěžších vah, tj. x5, x6.
Avatar - Sysoj Psojič
Diesel do kupé?
| 9. 8. 2012 23:42
Já měl mezi X6 35i (bohužel úprava znemožňuje porovnat stejný výkon) a X6 35d rozdíl 1 litr v neprospěch benzínu, ale za cenu trapného zrychlení, neustáleho řazení a asi nejhrubšího projevu biturba R6 diesel ze všech BMW.
F U C K off nafta. Malý rozsah, špatný průběh, divný zvuk, mastná tankovací pistole...
Šetřílci si to určitě obhájí, ale BMW je o radosti z jízdy :-!
Diesel do kupé?
| 14. 8. 2012 12:10
Litr se snad obhájit nedá. Tuplem vzhledem k pořizovací ceně.
Avatar - Sysoj Psojič
Diesel do kupé?
| 9. 8. 2012 01:15
100% souhlas. Turbo neturbo, řadové benzínové 6válce BMW jsou strop :yes:
Jednou budeme vzpomínat...
Přiznávám,
| 8. 8. 2012 10:01
že jsem trochu zaujatý ve prospěch BMW, ale tohle je bez ohledu na mé osobní preference prostě nádhera. Kam se CLS (byť také hezké) nebo A7 (tfuj) vůbec hrabe.
Design je naprosto úchvatný - žádné extrémní liniie - jen konzervativní elegance s lehkým dotekem sportovnosti v podobě M-Paketu. Jen ty matné barvy bych nekupoval - snadno se odřou, nedají se rozlešťovat a obtížné a drahé jsou i jakékoliv přestřiky (navíc ne vždy s uspokojivými výsledky). V podstatě se dá říci, že ty škrábance, které na tom autě uděláte, tam zůstanou navždy.
Motor bych volil jiný, ale ten zvuk je na diesel vynikající. 230kw je myslím víc než dost, takže tuto volbu celkem chápu.
Přiznávám,
| 8. 8. 2012 11:04
je hezky, pravda, ale tento fakt porad neobhaji jeho premrstenou cenu...za ty penize radeji rok stary, v testu zminovany Aston Martin Rapide s par tisici km - s tou cenou (3.2 mil. CZK) se dostava pomalu do teritoria supersportu.
A A7 je v realnem zivote moc hezke auto, ale to je samozrejme vec nazoru.
Přiznávám,
| 8. 8. 2012 11:08
Promiň, ale na AM nestačí jen mít peníze na nákup ;-)
Přiznávám,
| 8. 8. 2012 11:35
:yes:
Avatar - Dinar
Přiznávám,
| 8. 8. 2012 19:04
:yes: ;-)
Avatar - Aladeen
do 175cm
| 8. 8. 2012 10:24
to je výška človeka ktorí sa tam bude cítiť dobre , alebo bude musieť mať ozaj malé nohy , lebo já som z toho auta vyliezol po 25 sekundách , je tam málo miesta , na hlavu a stredový panel ktorí má na šírku skoro 195 cm trošku obmedzuje nohy :no: :no: :no:
do 175cm
| 8. 8. 2012 10:51
195cm asi ne :-) a předpokládám, že mluvíš o zadních sedadlech
do 175cm
| 8. 8. 2012 11:00
Bohuzel jsem si jisty, ze mluvi o prednich sedadlech - take jsem zkousel, i kdyz jsem v aute vydrzel asi minutu :-) Mam sice jen 187 cm, ale do GC se pohodlne nevlezu - predevsim hlava o strop, i kdyz mam sedacku nejnize jak to jde...
do 175cm
| 8. 8. 2012 11:02
Tak já mám sice 180, ale podstatně vyšší a rozložitější kolega problém neměl... ;-)
do 175cm
| 8. 8. 2012 11:06
Kazdemu asi vyhovuje jina pozice za volantem, stejny problem mam v X6...neni to u BMW ojedinele, v nove 5er se sice vlezu, ale nad hlavou moc mista nezbyva. Jezdim v trosku sportovnejsim posezu - sedacka nizko, vzadu, vice rovne nez obvykle.
Avatar - Dinar
do 175cm
| 8. 8. 2012 19:07
Jak tě čtu, dopručil bych fyzioterapeuta, v těch autech co jmenuješ, nemají problémy dvoumetroví.
nevim no
| 8. 8. 2012 10:27
asi bych si připadal jako majitel kolotoče, přip. nevěstince :-) :no:
nevim no
| 8. 8. 2012 10:50
A z kterýho ne?
nevim no
| 8. 8. 2012 11:30
takový kolotoče bych chtěl, který mi vydělaj na 6 GC ;-) a bylo by mi pak jedno, co si kdo myslí.
Akorát bych tam nechtěl naftu, to nastartování bylo skoro hrůzostrašně hlučný a protůrování...škodá mluvit. Mám raději benzín.
Avatar - Dinar
nevim no
| 8. 8. 2012 19:08
Tak chápu, že s holým zadkem si můžeš připadat všelijak. ;-)
Avatar - Norge
GC6
| 8. 8. 2012 20:59
.. je to urcite pecka BMW :yes:

Celkom rad by som videl vsetkych troch vedla seba, CLS, GC6 a A7 na auto.cz ;-) , nie pre porovnavanie, ktore je lepsie ..., ale so zaujimavosti ..ako by vizerali vedla seba . Mohlo by to priniest velmi zaujimave veci a pekne photo ...

Celkom moja salka kavy tato trieda nie je, ale keby : Tak za mna CLS, ale v Shooting break

[odkaz]
Avatar - salamoon
ouch ten zvuk po nastartovani...
| 8. 8. 2012 23:32
...to totalne zabil.a v aute za 3 melka nema diesel co robit.... :no:
Avatar - HitmanPB
ouch ten zvuk po nastartovani...
| 8. 8. 2012 23:35
98% nákupov bude s chrochtákom, ľudia sú skrátka zvrhlíci ;-\
Avatar - Ham.
ouch ten zvuk po nastartovani...
| 9. 8. 2012 00:37
Nikoliv zvrhlíci, ale skrblíci...
Avatar - Sysoj Psojič
ouch ten zvuk po nastartovani...
| 9. 8. 2012 23:44
Upřednostňování formy před obsahem je smutný fakt dnešní doby.
Z venku vypadá stejně, tak proč neušetřit.
Proč nemá v X5/X6 víc než 15% lidí Adaptive drive, bez kterého se chová auto jako žebřiňák? Protože zvenku to není poznat :no:
Avatar - Dinar
ouch ten zvuk po nastartovani...
| 10. 8. 2012 09:19
Souhlas, já mám na X5 options za mega, ale zvenku je to obyč. bez empaketu na devatenáctkách. Vždycky, když kolem mě projede borec z vedlejší ulice ve své bílé empaketové preface (tj. nutně bez adaptive drive) na 21´´, musím se smát, jací dokážou být někteří jedinci masochisti za trochu té šou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku