Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Švagi
Pěkné BMW ale neymslíte, že by bylo lepší sem dát nějaké "lidovější" vozy, kteří si kupují běžní občané? Myslím si že u toto BMW (předchozí test Mercedesu), moc budoucí majitelé neřeší nějaké závady co by se mohly vyskytnout, na to si myslím že mají dostatečnou finanční rezervu. Jinak se na tyto hezké kousky rád podívám. 😄
Nemyslím, i20/30/40, Cedník, Rio, Rapid nebo Citigo tu na tebe jukne v nejrůznější podobě pomalu každou hodinu.
To jo ale né ve video recenzi.
No jasně, samej rapid, samá škoda a je to špatně. Pak ti sem dají videa aut na který má cenu se dívat a zase "bééé, chcem rapida nebo nějakou jinou plečku". Určitě je lepšejší když je to pestrý, ale hlavně nepruď nebo budou jen hjondé a škůdky 8-s >😁
Pravda. Davnejsie som sledoval auto-moto-sport na STV1... testovali same lacne auto. Nikdy som nepochopil pointu: Jazdne vlastnosti ta zvacsa netrapia, kedze vyberas na zaklade ceny a o ostatnych veciach a vybave asi nema moc zmysel rozpravat.
Podstatu testov online a v TV som prave vidiel v tom, co nie je take "kazdodenne". Vykecat sa o V12 motorizacii, samosvoroch, 0-100 pod 5sekund, gadgety, cena nad 2mil., atd...
A preto... Lukas Vaverka, diky 😉
Podstatu testov online a v TV som prave vidiel v tom, co nie je take "kazdodenne". Vykecat sa o V12 motorizacii, samosvoroch, 0-100 pod 5sekund, gadgety, cena nad 2mil., atd...
A preto... Lukas Vaverka, diky 😉
Pod Porsche mi to hází nepřidání příspěvku, takže sem... To co jsi napsal je v absolutním nesouladu s úpornou snahou Porsche o plnej formát.
O těch lidových se píše všude a vždy...chválabohu, že občas přiletí i něco podobnýho.
Jinak tě můžu ujistit, že i majitel luxusního vozu závady řeší...kupuje si za peníze nejen vůz, ale i přístup a není nic příjemnýho než zůstat s lux autem u krajnice.
Jinak tě můžu ujistit, že i majitel luxusního vozu závady řeší...kupuje si za peníze nejen vůz, ale i přístup a není nic příjemnýho než zůstat s lux autem u krajnice.
bigfootcz
Děkuji, nechci😊))
Zrovna v tomto by stačilo se projet a tvá odpověď by byla rázem úplně jiná 😄
jakože by mi dali vybrat mezi benzínovým V8 a dvojturbovým V6 v dieselu a já bych si dobrovolně vybral diesel?
Ne. Jde o to, že ty pindy co kde kam jaký motor patří jsou už pěkně ohrané a trapné. Vetšinou to kecají lidi, co s tím v životě neměli zkušenost.
Měl jsem A7 3.0TFSI. Jela výborně, měla solidní zvuk a při troše snahy se dalo jet za 11. Pak jsem přesedl do 5GT 3.0d. Jela, řekl bych o dost líp, spotřeba 9 a to jsem se nemusel snažit, zvuk výborný. Tak sakra - dyť dneska je to už úplně jedno, zda se tam vrazí diesel nebo benzin. Jede to všechno velmi dobře a ani jedním se chyba neudělá. Takže ortodoxní vyznávání diesel benzin je prostě mimo mísu. V této kategorii prostě neuděláš chybu jak s benzinem, tak d.
Poslední věc: Chvíli jsem měl půjčené F430 a řeknu ti, ta dynamika mě teda nenadchla. Takže vůbec se nebráním tomu, aby Ferrari mělo elektomotory a jelo o dost líp, a k tomu jako bonus jezdilo a polovinu méně, fakt ne.
Měl jsem A7 3.0TFSI. Jela výborně, měla solidní zvuk a při troše snahy se dalo jet za 11. Pak jsem přesedl do 5GT 3.0d. Jela, řekl bych o dost líp, spotřeba 9 a to jsem se nemusel snažit, zvuk výborný. Tak sakra - dyť dneska je to už úplně jedno, zda se tam vrazí diesel nebo benzin. Jede to všechno velmi dobře a ani jedním se chyba neudělá. Takže ortodoxní vyznávání diesel benzin je prostě mimo mísu. V této kategorii prostě neuděláš chybu jak s benzinem, tak d.
Poslední věc: Chvíli jsem měl půjčené F430 a řeknu ti, ta dynamika mě teda nenadchla. Takže vůbec se nebráním tomu, aby Ferrari mělo elektomotory a jelo o dost líp, a k tomu jako bonus jezdilo a polovinu méně, fakt ne.
Kolega se nechal zlanařit taky nějakou olítanou F430, půjčit na hodinu, pojezdit, vrátit... Přijel zklamanej, autu tloukl podvozek a nejelo tak jak si myslel (otázka je co očekával).
Já jel F430 asi před 3-mi lety a byla naprosto fantastická...ale taky zánovní a ježděná jen majitelem.
Já jel F430 asi před 3-mi lety a byla naprosto fantastická...ale taky zánovní a ježděná jen majitelem.
No, to, že to všude v tom autě vrzalo a skřípalo (část "viny" padla na keramiku) mi až tak nevadilo. Ano, zvuk výborný, pohled zpětným zrcátkem nezapomenutelný a pocit z toho, že "mám Ferrari" taky udělal dobrý dojem. Ale těch 490 koní jakoby se někde ztratilo a to rozhodně nebyl dobrý signál.
Jinak teda 1 hvězda bych tomu autu nedal ani náhodou, i když z hlediska designu je to u mě No.1
Jinak teda 1 hvězda bych tomu autu nedal ani náhodou, i když z hlediska designu je to u mě No.1
Na mě zapůsobilo právě na 1* 😉
Buď jsem byl tak natěšen na to, že mě to asi zklamalo, anebo jsem prostě mamlas... jinak si to u Ferrari vysvětlit nemohu, neb je to mé auto snů a jednou bych ho optavdu chtěl... a klidně i ojeté.
Rozpaky z F430 mám podobné.
Půjčenou F430 z půjčovny? Mají tam upravený software, aby to bylo pěkně zdechlé...
Nešlo ani tak o dynamiku, s tím jsem problém neměl (270 tacho na cca. 1,1 km). Spíš vystřízlivění z možností svezení. Měl jsem možnost jezdit po silnicích 3. třídy, které mám shodou okolností najeté s STi. S tou 430 člověk musí hledat silnici, aby se opravdu svezl a tím nemyslím ani tak rovné úseky jako použitelné úseky co do kvality asfaltu. Samozřejmě, že 430 je pekelně rychlá, ale s tím STi nemusím tolik přemýšlet a je více prostoru pro zábavu a to prakticky kdekoliv. S 430 hledáš a hledáš úsek, kde se dá pobavit a pak si připadáš jak výpočetní středisko, které uvažuje se spoustou proměných a snaží se odhadnout co a jak lze provést. Řešení vidím v okruhu, ale pak se spíše přikláním ke strojům typu Caterham, X-Bow atd..Samozřejmě, rozdíl by byl mít tu 430 "v ruce".
No jo, tak postavit supersport naladěný primárně na rozbité silnice, to snad ani nejde, jsou tam dost zásadní proti.
no, na české silnice v dezolátním stavu v Maranellu asi nikdo nemyslel, to je fakt... nedávno mi vykládal známý, co jezdí Bentley GT, že si chtěl koupit Ferrari, ale prý je to strašně tvrdé a hrozně to řve... překvapivě😄
Další důvod jít do GT-R. Díry nemiluje, ale dává je s přehledem.
BTW teď jsem měl v Itálii pujčené Mito JTD. Auto bezesporu pěkné a dobré, ale stav podvozku po 50tisících??? KO a tvrdost ne nepodobná GT-R :no:
BTW teď jsem měl v Itálii pujčené Mito JTD. Auto bezesporu pěkné a dobré, ale stav podvozku po 50tisících??? KO a tvrdost ne nepodobná GT-R :no:
Jo, to beru. Na okruh (s největší pravděpodobností super), ale když chci sednout a prostě jet, tak s tou 430 je to trochu komplikovanější. Tam, kde není příliš provozu a hlavně PČR s radary (tedy okresky) není v 90% případů 430 ve své kůži. No a dobrý asfalt a dostatek prostoru je zase tam, kde bývá provoz a i větší nebezpečí pro řidičák. Podle toho, co jsem měl možnost se bavit s různými lidmi, tak v kategorii (+-) té 430 mě jako univerzální napadají Turbo a GT-R.
Trapné jsou, ale EVO, což je pro mně magazín nr.1, samo napsalo, že pokud nenajedeš moc, je 640i lepší volba jak zvukově a průběhem výkonu, tak jízdními vlastnostmi. A tak bych volil i já a popravdě, to bych je spíš časového charakteru :-!
Znova souhlas, k 40d chovám respekt, ale ty dva litry navíc do 35i resp. 40i naliju rád, kolik takových benzin šestiválců ještě bude, užívejme si, dokud je čas. 😉
No nalijme si čistého vína... 4 litry navíc! Nicméně proti gustu... Proto taky BMW dává zákazníkům vybrat :yes:
640i vs 640d rozdíl čtyři litry? ale kulový... s turbotřílitrem v 335i jezdím za 9,5 a s naftou bych jezdil za osm...
V žádném bmw, do kterého se tyto dva motory dávají, není rozdíl větší než dva litry, ani u těch nejtěžších vah, tj. x5, x6.
Já měl mezi X6 35i (bohužel úprava znemožňuje porovnat stejný výkon) a X6 35d rozdíl 1 litr v neprospěch benzínu, ale za cenu trapného zrychlení, neustáleho řazení a asi nejhrubšího projevu biturba R6 diesel ze všech BMW.
F U C K off nafta. Malý rozsah, špatný průběh, divný zvuk, mastná tankovací pistole...
Šetřílci si to určitě obhájí, ale BMW je o radosti z jízdy :-!
F U C K off nafta. Malý rozsah, špatný průběh, divný zvuk, mastná tankovací pistole...
Šetřílci si to určitě obhájí, ale BMW je o radosti z jízdy :-!
100% souhlas. Turbo neturbo, řadové benzínové 6válce BMW jsou strop :yes:
Jednou budeme vzpomínat...
Jednou budeme vzpomínat...
CenturionCz
že jsem trochu zaujatý ve prospěch BMW, ale tohle je bez ohledu na mé osobní preference prostě nádhera. Kam se CLS (byť také hezké) nebo A7 (tfuj) vůbec hrabe.
Design je naprosto úchvatný - žádné extrémní liniie - jen konzervativní elegance s lehkým dotekem sportovnosti v podobě M-Paketu. Jen ty matné barvy bych nekupoval - snadno se odřou, nedají se rozlešťovat a obtížné a drahé jsou i jakékoliv přestřiky (navíc ne vždy s uspokojivými výsledky). V podstatě se dá říci, že ty škrábance, které na tom autě uděláte, tam zůstanou navždy.
Motor bych volil jiný, ale ten zvuk je na diesel vynikající. 230kw je myslím víc než dost, takže tuto volbu celkem chápu.
Design je naprosto úchvatný - žádné extrémní liniie - jen konzervativní elegance s lehkým dotekem sportovnosti v podobě M-Paketu. Jen ty matné barvy bych nekupoval - snadno se odřou, nedají se rozlešťovat a obtížné a drahé jsou i jakékoliv přestřiky (navíc ne vždy s uspokojivými výsledky). V podstatě se dá říci, že ty škrábance, které na tom autě uděláte, tam zůstanou navždy.
Motor bych volil jiný, ale ten zvuk je na diesel vynikající. 230kw je myslím víc než dost, takže tuto volbu celkem chápu.
je hezky, pravda, ale tento fakt porad neobhaji jeho premrstenou cenu...za ty penize radeji rok stary, v testu zminovany Aston Martin Rapide s par tisici km - s tou cenou (3.2 mil. CZK) se dostava pomalu do teritoria supersportu.
A A7 je v realnem zivote moc hezke auto, ale to je samozrejme vec nazoru.
A A7 je v realnem zivote moc hezke auto, ale to je samozrejme vec nazoru.
Aladeen
to je výška človeka ktorí sa tam bude cítiť dobre , alebo bude musieť mať ozaj malé nohy , lebo já som z toho auta vyliezol po 25 sekundách , je tam málo miesta , na hlavu a stredový panel ktorí má na šírku skoro 195 cm trošku obmedzuje nohy :no: :no: :no:
195cm asi ne 😄 a předpokládám, že mluvíš o zadních sedadlech
Bohuzel jsem si jisty, ze mluvi o prednich sedadlech - take jsem zkousel, i kdyz jsem v aute vydrzel asi minutu 😄 Mam sice jen 187 cm, ale do GC se pohodlne nevlezu - predevsim hlava o strop, i kdyz mam sedacku nejnize jak to jde...
Tak já mám sice 180, ale podstatně vyšší a rozložitější kolega problém neměl... 😉
Kazdemu asi vyhovuje jina pozice za volantem, stejny problem mam v X6...neni to u BMW ojedinele, v nove 5er se sice vlezu, ale nad hlavou moc mista nezbyva. Jezdim v trosku sportovnejsim posezu - sedacka nizko, vzadu, vice rovne nez obvykle.
Jak tě čtu, dopručil bych fyzioterapeuta, v těch autech co jmenuješ, nemají problémy dvoumetroví.
vosovčelák
asi bych si připadal jako majitel kolotoče, přip. nevěstince 😄 :no:
A z kterýho ne?
takový kolotoče bych chtěl, který mi vydělaj na 6 GC 😉 a bylo by mi pak jedno, co si kdo myslí.
Akorát bych tam nechtěl naftu, to nastartování bylo skoro hrůzostrašně hlučný a protůrování...škodá mluvit. Mám raději benzín.
Akorát bych tam nechtěl naftu, to nastartování bylo skoro hrůzostrašně hlučný a protůrování...škodá mluvit. Mám raději benzín.
Norge
.. je to urcite pecka BMW :yes😒br />
Celkom rad by som videl vsetkych troch vedla seba, CLS, GC6 a A7 na auto.cz 😉 , nie pre porovnavanie, ktore je lepsie ..., ale so zaujimavosti ..ako by vizerali vedla seba . Mohlo by to priniest velmi zaujimave veci a pekne photo ...
Celkom moja salka kavy tato trieda nie je, ale keby : Tak za mna CLS, ale v Shooting break
[odkaz]
Celkom rad by som videl vsetkych troch vedla seba, CLS, GC6 a A7 na auto.cz 😉 , nie pre porovnavanie, ktore je lepsie ..., ale so zaujimavosti ..ako by vizerali vedla seba . Mohlo by to priniest velmi zaujimave veci a pekne photo ...
Celkom moja salka kavy tato trieda nie je, ale keby : Tak za mna CLS, ale v Shooting break
[odkaz]
salamoon
...to totalne zabil.a v aute za 3 melka nema diesel co robit.... :no:
98% nákupov bude s chrochtákom, ľudia sú skrátka zvrhlíci ;-\
Upřednostňování formy před obsahem je smutný fakt dnešní doby.
Z venku vypadá stejně, tak proč neušetřit.
Proč nemá v X5/X6 víc než 15% lidí Adaptive drive, bez kterého se chová auto jako žebřiňák? Protože zvenku to není poznat :no:
Z venku vypadá stejně, tak proč neušetřit.
Proč nemá v X5/X6 víc než 15% lidí Adaptive drive, bez kterého se chová auto jako žebřiňák? Protože zvenku to není poznat :no:
Souhlas, já mám na X5 options za mega, ale zvenku je to obyč. bez empaketu na devatenáctkách. Vždycky, když kolem mě projede borec z vedlejší ulice ve své bílé empaketové preface (tj. nutně bez adaptive drive) na 21´´, musím se smát, jací dokážou být někteří jedinci masochisti za trochu té šou.
za mě, zřetelně, bmw 😄
E vs. CLS => CLS
5er vs. 6er => 5er
Prostě se mi (prozatím) líbí proporce pětky víc. Tady se přidám k Hamovi, Panamera GTS.
A7 je naživo úplně úžasné. Jednoduché dokonale elegantní tvary s úžasnou siluetou. A CLS to samé, ten na mě působí úplně stejně. Obě auta ve mě vyvolávají různé pocity nadšení, když je vidím. Když jsem potkal BMW, tak mě nechalo poměrně chladným.
Tím ho nechci nijak zatracovat, pořád je to špička, ale jak A7, tak CLS na mě působí mnohem lépe.
Jsem ledvinkovej a např. záď a celková kompozice šestky mi přijde překrásná a světla naživo přesvědčivý.
Navíc vypadá v reálu velmi kompaktně.
A CLS ční nad E naprosto přesvědčivě.
Dalším faktem je, že auto je defaultně 4místný a občas toho pátýho prostě potřebuješ vzít (letiště, přejezdy ze schůzek...).
CLS mi přišlo moc agresivní, ale líbí se mi...jen jsem ho nechtěl jako denní auto.
U CLS nevím...osobní pocit, někdy ti něco nepřijde a nevíš proč. Jako občasný auto...hurá 😉
A A7? Viz část horního odstavce...zatajování svolávaček, neochota se k nim vracet, nedodržování plnění smluvních podmínek...
Navic jak tady kolega zminuje, nesnasim velikost (nekterych) interieru BMW - v X6 jsem se nevlezl na misto ridice, se sedackou nejnize jsem drel o strop. Stejna situace v 6 GC - to je jeste na sirku docela mensi. Podotykam, ze merim jen 187 a hrbim se 😄
Je drahé, to je dobře, alespoň ho nebude mít každý druhý bezdomovec. 😄
Protože teď 545iA (takže V😄, proto i do GC ne naftu. Nejépe 650i.
Ale je to, bohužel, zatím ve stádiu "bych". 😢
[odkaz]
To je míň než toto auto výše.
Pokud Ti nevadí navigace z Peugeotu 307 a některé další nepatřičnosti, tak máš pravdu, super volba :yes:
U BMW utratíš 1200000 za příplatky.
Aby som sa v BMW dostal s priplatkovou vybavou na 1,200,000 CZK (cca 48k €), musel by som zaskrtnut v cenniku snad uplne vsetky priplatkove polozky vratane individual interieru, kolies aj farby a vsetkych elektronickych systemov, ktore sa tam davaju.
1. 6GC
2. Panamera GTS
3. Maserati Quattroporte
4. A7 (S7)
a kdesi dole z nouze CLS
Ten low cost interier je dobrá cena za zvuk motoru 😉
2. Panamera
3. s vyhradami A7
...
n. CLS neberu