Novinky
Tak s PSA to vypadá fakt bledě..., že by ten Marchionne nebyl takový lump?
P.S. Fakt to PSA nepřeji, ale nevypadá to s něma dobře. Mimoto, vzhledem k tomu, že jsou druhá největší automobilka v Evropě, asi jim žádný z konkurentů pomáhat nebdue chtít, páč ten potenciál pro ně místo PSA je velký... Asi to stejné došlo i GM... PSA bude Francie zachraňovat dost těžko (zvláště, dkyž sama má Renault, který je v samotné Francii úspěšnější)... Mimoto je zcela logické, že Francie není schopná uživit dvě naprosto nezávsilé automobiky (v pdostatě skoro tři).
P.S. Fakt to PSA nepřeji, ale nevypadá to s něma dobře. Mimoto, vzhledem k tomu, že jsou druhá největší automobilka v Evropě, asi jim žádný z konkurentů pomáhat nebdue chtít, páč ten potenciál pro ně místo PSA je velký... Asi to stejné došlo i GM... PSA bude Francie zachraňovat dost těžko (zvláště, dkyž sama má Renault, který je v samotné Francii úspěšnější)... Mimoto je zcela logické, že Francie není schopná uživit dvě naprosto nezávsilé automobiky (v pdostatě skoro tři).
GM nekoupila PSA akcie za účelem vydělat peníze na akciích PSA.
Koupě akcií byla jen nástrojem ke legálnímu zpřístupnění výzkumu a vývoje PSA pro GM.
Hodnota akcií PSA je do značné míry irelevantní. Podstatnější otázkou je, zda dohoda PSA pomůže GM (resp. Opelu) vydělat peníze.Součástí dohody je mimo jiné společná logistika, která znamená pro oba koncerny nemalé úspory.
Předchozí aliance nebyly pro GM moc výhodné. Nicméně, v tomto případě, pokud GM z dohody dostane třeba jen jednu nebo případně dvě platformy, tak si troufám tvrdit, že by se tím aliance GM zaplatila sama. 😉
Ale veď cena akcií PSA klesla práve kvôli vytvoreniu aliancie, nedáva to zmysel...