Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Group má nový rekord: Milión prodaných aut od začátku roku

Skupina BMW prodala od ledna do července 2012 přes 1 milion nových aut. Mimochodem, motocyklů včetně značky Husqvarna zákazníci odebrali 75 tisíc.
Zpět na článek
9. 8. 2012 08:55
9. 8. 2012 08:27
A teď je řada...
...na Audi, aby rychle přispěchalo s prohlášením o svých úspěších...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2012 12:37
Re: A teď je řada...
No hlavně ta honba za KVANTITOU je (v "prémiovém" segmentu obzvlášť) pěkná BUBOST ;-)
9. 8. 2012 14:12
Re: A teď je řada...
To si nemyslim... Je to nutnost pro preziti! Sympaticke mi to take neni,ale to je vec druha...
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2012 14:21
Re: A teď je řada...
Nu s (daleko) MENŠÍMI počty prodaných "prémiových" vozů automobilky "přežívaly" a "přežívají" i dnes - CÍL který vytyčilo audi (a ti 2 "zbylí" z D3 se hned "o***li") že za pár let budou prodávat 2- NÁSOBEK dnešních prodejů je prostě "bubost" (KAM to asi tak "vede"? ;-)
PS: Než "hyperMASOVKU" co se jí vyrábějí 2 miliony každý rok (což je ten "cíl" v roce 20) tak snad RADĚJI nějaký ten JAGuar, Lexus, Infiniti...
..když budu chtít "masovou" značku, tak si koupím (do česka) Škodu, do "okolí" asi VW apod. - a mimochodem "prémiovost" těmi MILIONy prostě MUSÍ "dostávat na frak"
PPS: Je fakt že raději miblion prodaných BMW, než třeba... :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2012 08:55
gratulujem
mam radsej mercedes ale znacke bmw k uspechu samozrejme gratulujem :yes:

paradne cisla,,, bmw slape
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
9. 8. 2012 09:15
A že vraj kríza v automobilovom priemysle
Kdo umí, umí, kdo neumí, čumí. A frantíkom neostáva nič iné len čumieť a sťažovať sa raz na to a hneď zas na ono.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wladyk
9. 8. 2012 09:48
Re: A že vraj kríza v automobilovom priemysle
Kvalita se prodává sama. :yes:
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 00:25
Re: A že vraj kríza v automobilovom priemysle
Jo "kdyby" - to by bylo BEZVA ;-)
PS: Ale že se prodá víc BMW než ... Daciií (třeba) mne jinak "těší" :yes: :-)
Avatar - JFK
9. 8. 2012 17:02
to bude pád na držku
aby to BMW ustálo...
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2012 21:18
Re: to bude pád na držku
A to "co jak proč"? Jako až ho Audi (dle PIËCHova plánu) jednou konečně předežene a bude nejprodávanější německou prémiovou značkou? Nebo až se pro změnu splní plán MERCEDESu a kolem roku 2020 bude nejprodávanější z D3 právě on? :-)
Avatar - white label
9. 8. 2012 21:34
Re: to bude pád na držku
Hádej jak to asi dopadne spíš, když Audi dlouhodobě stoupá (podle plánu) a naopak MB klesá (proti plánu)...
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2012 22:50
Re: to bude pád na držku
Popravdě NEtuším...
...vy si jistě představujete že když Audi nevyšel původní plán "do roku 2015 tak vyjde alespoň ten "náhradní" - já si myslím že tak jednoduché to NEbude.
1) neb BMW se ukazuje být "mocnějším" soupeřem než si Ferdinand asi představoval..
2) a i když "opravený" plán (být první do roku 2020) Audi je "logický" (a co také jiného mohli "udělat/naplánovat"
3) já bych Mercedes (předčasně) NE"odepisovala" - ono v praxi jde o "vlny" a ta co má MB přichystanou pro své "vyšší" modely pro jejich příští generace vypadá VELMi zajímavě...
..stejně jako Mercedes A (a CLA obzvlášť.. ;-)
Popravdě NEtuším - myslím že jsou možné VŠECHNY 3 varianty
1) že BMW bude dál držet své postavení NEJprodávanějšího prémiového výrobce
2) že Mercedes-u se opravdu podaří na tuto pozici vrátit
3) že Audi se repete "dobývacího plánu" podaří a konečně se poprvé stane nejprodávanějším...
Ať tak či onak, (naprosto PITOMÝ) plán že za pár let budou rok co rok jen tito výrobci chrlit přes 6 milionů "prémiových" vozů ... mi připadá "naprosto pitomý" ;-)
Avatar - white label
9. 8. 2012 23:09
Re: to bude pád na držku
1. Pleteš si plány koncernu VW se samotnou značkou Audi.
2. Nevšiml jsem si, že by už byl rok 2015, v roce 2015 už může být Audi před BMW.
3. I kdyby MB zůstal dlouhodoběji 3. z D3, není to důvod k tomu, jakkoli jej "odepisovat".
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 00:03
Re: to bude pád na držku
1) ani náhodou a "ani omylem" - že byste si je PLET (velmi překvapivě) VY? ;-)
FERDINANDův plán (na "dobytí sVWěta aut") je (přece) VW Group "první na světě" v roce 18. Původní FERDINANDův plán (na dobytí "prémiového" světa aut) byl rok 15 - a když nyní "zjistil že to NE"vwyjde", tak trochu poVWYHAZOVAL personál a "přeplánoval" na rok 20..
.. nebo? :-)
2) no "Ferdinand a jeho vwěrní" došli k názoru že "to NEvyjde" - ale třeba máte "lepší" zprávy než oni.. ;-)
(nebo že by to z jeho/jejich strany byla nějaká "lest"? :-)
3) s tím NAPROSTO SOUHLASím - nicméně "kdosi" rozjel tyhle "šílené závody" za prodanými kousky a ... :-|
Avatar - white label
10. 8. 2012 00:26
Re: to bude pád na držku
Podívej se jaký je rok a jaký je aktuální dlouhodobější vývoj prodejů v D3.
Že by to Audi stihlo tak brzy není samozřejmě jisté, ale že je to možné je zřejmé už dnes... a kdo (včetně tebe) by to byl ještě před "pár" lety do Audi řekl, stejně jako to, že Audi tak brzy "přeskočí" MB.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 00:55
Re: to bude pád na držku
Jaký je rok se NEpotřebuji koukat - "držím to v hlavě" :-)
Co se týče DLOUHODOBĚJŠÍHO vývoje prodejů - tam je to opravdu OTAZNíK = šanci na to první místo v roce 2020 mají všichni 3 z D3 ;-)
PS: No tak zrovná JÁ bych to ŘEKLA :-)
(že se mi to moc NElíbí - to je JINÁ věc ;-)
A rovnou vám "vysvětlím" i důvod proč si to myslím. Z 10ti náhodně vybraných lidí jich už dnes polovina "ví" že audi (a VW) je "nejspolehlivější" a "nejlepší" atd. atp. - NEví "odkud to ví" neví "jak to ví", ale "ví" :-)
..a tohle (skoro) NEbyl vtip!
Avatar - MarTin1
9. 8. 2012 22:58
Re: to bude pád na držku
Tyhle jejich pětiletky.... to je jak za komančů.... jsou to vlny závislé na modelových řadách. Nikoho bych neodepisoval... a MB už vůbec ne, ta značka je tu 125 let a přežila snad všechno co se za tu dobu stalo... narozdíl od AUDI, který by bez MB ani neexistovalo >:D >:D a teď do mě....

Až vyjede nové S,CL a FL Ečka bude zase líp...

Btw stoupaj všici z D3 >:D někdo víc někdo míň... tenhle rok je navzdory krizi pro neměcké automobilky rekordní...nebejt krize v EU tak jsme úplně někde jinde..... to jsou čísla.... fakta.
Avatar - HitmanPB
9. 8. 2012 23:36
Re: to bude pád na držku
BMW VEĽMI dobre vie, čo robí. Už sa menia názory typu BMW(AUDI, Mercedes) Ťa zožerie, to nerozchodíš pri prevádzke. Zásada je kúpiť to u autorizovaného predajcu.
Veľa ľudí - teda tých, čo rozmýšľajú - sa začína držať zásady "nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať lacné veci".
Mimochodom kamoš, veľký Toyoťák kúpil Mercedes E, predposledný model - posledný facelift - povedal mi - "vieš neveril som, že je v tých autách až taký veľký rozdiel - ale to sa jednoducho nedá porovnať, bol som blbec, že som si to nekúpil skôr".
Je veľmi veľa ľudí, čo chce BMW, čo je vidno aj tu na portáli a boja sa, resp. nemajú na kúpu 3-er, 5-er, 7er a pod. Takáto situácia je po celom svete.
BMW im to umožní - urobilo napríklad radu 1-er. Ale zasa treba povedať niečo o sebareflexii ľudí - preboha, keď kúpim 1-er, nemôžem chcieť vlastnosti a výbavu 5-er. Dostanem baby-BMW, dostanem image a techniku za cenu viac ako prijateľnú.
Politika BMW a aj AUDI je podľa mňa nastavená veľmi dobre. Predávajú, majú na vývoj iných aut.
Blbé reči typu preboha čo je to za prémia, keď ich je toľko a toľko ? Odpoveď - prémia je 3-er, 5-er, 7-er a podobné modely, zvyšok je tzv. baby - brand. Však podobne to má - aj keď iba tak trocha - aj Lamborghini - Galardo a Aventador ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 00:23
Re: to bude pád na držku
No když sám "přiznáváte" že Audi A1 apod. vlastně moc "prémiové" NEjsou (podle mne "prémiové" NEní ani audi A4 2.0 Tdi 105 kW), tak to zas tak "blbé reči" NEbudou, ne? ;-)
PS: Mne tyhle snahy o doslova MASOVOU výrobu "prémiových" vozů prostě NE"berou" - zrovna tak by mne NE"bavilo" kdyby PRADA či H-I-G-H a LOUBOUTINky nebo Le Silla boty nosil(a) "každá druhá" - to by jejich "prémiovosti" BRUTALně uškodilo.. :-|
Avatar - HitmanPB
10. 8. 2012 02:01
Re: to bude pád na držku
Kylie - 3-er, A4 a C-classe som tam spomenul iba preto, aby som dal jasne najavo, že toto je hranica. Všetko ostatné - Passaty, Ochcávky a podobné srandy sú pod tým. Motorizácie neriešme - to je skrátka deformácia trhu a bohužiaľ ľudí.

Keď už si spomenula značku PRADA - BMW má RR - to sa Ti nezdá dosť prémiové ? Podľa mňa je to absolútny TOP a myslím, že aj chovanie klientov RR vzhľadom na marketingové prieskumy ukázalo ich dostatočnú vyhranenosť vo svojich predstavách na.

Podľa toho, čo píšeš tak určite nie si obchodník. Preboha, ja mám možnosť predávať viac aút, čo urobím ? To čo BMW (AUDI), rozšírim ponuku smerom nadol, ľudia sú spokojní - jazdia juniorku ALE majú BMW (AUDI).
Ale SAMOZREJME musím striktne oddeliť, čo je kinder/junior a čo je nad tým.
Nikto si nemôže dovoliť iba tak zo srandy vytvoriť novú značku a snažiť sa predávať - bolo by to bolo totálne kontraproduktívne - viď Maybach - paródia na luxus...

Range Rover vlastnilo BMW - prečo ho asi pustilo ?
Lebo zistili, že z toho NIKDY prémia nebude, je to smutné, ale je to tak...(asi ma tu zopár ľudí zabije, ale ja to tak cítim)

Mimochodom, vieš prečo by som si NIKDY nekúpil Ferrari ?
Kvoli tomu, ako sa chovajú k novým potenciálnym klientom. "Nemal si takýto model ? Nemáš nárok na tento model." Tak nech si ho strčia - príklad - nedostanem Enzo - pán Horacio mi predá Zondu, alebo si kúpim Lambo a myslím, že sa budem rovnako modliť, aby mi to nezhorelo :-)

Otázka prémiovosti je veľmi diskutabilná.
Pre niekoho je prémia Renault - skutočná limuzína - nemôžem si spomenúť ako sa to auto vlastne volá - pre niekoho je to niečo iné.
A ako českí bratia hovoria - někdo má rád holky, někdo vdolky ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 10:41
Re: to bude pád na držku
Nu já "zpochybnila" hlavně "prémiové vozy" typu audi A1 (že mi poněkud "o ničem" příjde i o 2 třídy větší A4 2.0 Tdi - to není až tak důležité...a zmiňovat v této souvislosti "tuctovky" typu Volkswagen Passat či nedejbože dokonce Škoda Octavia - to je snad ZBYTEČNÉ ;-)
Prada jsem zmínila v JINÉ "souvislosti" - RR se mi zdá VÍCe než "prémiový" (což také je :-) ), ale i on by "ztratil" na výjímečnosti (LUXUSnosti), kdyby jste jich potkával běžně desítky ne-li stovky za den... a do této situace se "zákonitě" dostanou vozy D3 - pokud budou za pár let "chrlit" více jak 6 milionů vozů ročně = to je prostě "masovost" která nemá s "výjímečností" co dělat = a "degraduje ji" ;-)
Nu spíš jsem "obchodník o level dál" - JEN zvyšovat výrobu prostě v nějakém bodě LUXUSnímu zboží "uškodí" (dokonce MUSÍ uškodit :-|
RR (myšleno Range Rover) je LUXUS "par excellence" a popravdě žádná značka z námi diskutovaných "prémiovek" mu NEmůže konkurovat ;-)
No tou NEkoupí Ferrari možná o docela DOST "přicházíte", ale "jak myslíte" :-)
To že se "do klubu" můžete přihlásit JEN na (např.) na doporučení člena je v této společnosti "ne až tak výjímečné" - a byť váš názor chápu... tak tahle "hra" má prostě takováto pravidla.. Někde bez takovéhoto "vícestupňového prověření" od vás NEvezmou ani sponzorský dar ;-)
Já obecně ono označení "prémiové vozy" NEmám ráda, právě proto že je "zobecňováno" na celé značky - což je prostě NEsmysl
Avatar - HitmanPB
10. 8. 2012 23:40
Re: to bude pád na držku
Začnem s tým, v čom sa jednoznačne zhodneme - označenie prémiové vozy je blbosť. Sem patrí iba RR - Rolls Royce.

Dohodnime sa, že RR patrí Rollsu a je zvrhlosť používať túto skratku pre Range Rover, ktorý nesiaha Rollsu ani po "kotník".

Ad Range Rover - keď sú takí "par excellence" prečo ich teda BMW pustilo k vode - a prečo si nechali Rolls Royce ? ;-) Ste obchodník o "level výš" vysvetlite to :-)

Pokiaľ bude D3 chrliť 6 - 10 milionov aut ročne a udržia si svoje top modely, "STÁLE" ich ľudia budú kupovať - tí slabšie situovaní, resp. racionálnejší lacnejšie modely a jazdenky, tí lepšie situovaní ich TOP modely. Ich image stúpa s každým predaným autom. O tom, že tomu tak nebude, snáď pochybujete iba Vy...
Tie značky totiž niečo znamenajú a poviem na rovinu, aj keď pôjdu napr. Jaguaru naproti, tak ich nedobehne...

Ad Ferrari - pokiaľ je tu Lamborghini, tak NEMYSLIM, že o niečo prídem, lebo posledný model Ferrari, ktorý sa mi páčil bolo Enzo...
Keď som bol malý, tak som čítal o jednej exkluzívnej automobilovej značke - nemôžem si spomenúť ako sa volá - ktorá doslova skúšala svojich záujemcov z histórie značky a neviem ešte z čoho a oni potom rozhodli, či dotyčnému auto predajú. Ako dopadli ? Skrachovali, lebo zákazníci sa obrátili niekde inde :-)
Robil som v jednej firme, kde sa zamestnanci čudovali, prečo firma ide stále do rozvoja a zisky nestúpajú až tak adekvátne rozvoju. Musel som im vysvetľovať, že ten rozvoj firma robí kvoli tomu, aby si uchránila peniaze v banke pred infláciou a ten zisk je postačujúci...
Preto je šťastie, že strategické rozhodnutia firiem nerobia obchodníci, ale majitelia, ktorý sú asi o "level výš" - iba preto, že rozhodujú o svojich peniazoch, a ich dedukcie sú veľmi často diametrálne odlišné od dedukcií ich "špičkových" zamestnancov, ktorí niekedy bohužiaľ nevidia súvislosti tak, ako by mali - a preto sú IBA zamestnanci a nie majitelia firmy :-)
Avatar - white label
10. 8. 2012 23:51
Re: to bude pád na držku
Pokud je podle tebe Rolls jen prémie, co potom patří do "lux" segmentu?
Avatar - HitmanPB
10. 8. 2012 23:58
Re: to bude pád na držku
Premia - to je sprofanované označenie, do ktorého sa snaží natlačiť hocikto - však to Ti nemusím vysvetľovať :-) Dobre - Rolls je skrátka Over The Top - liga sama pre seba ;-)
Vieš mne to škatuľkovanie nejako nejde...
Avatar - white label
11. 8. 2012 00:28
Re: to bude pád na držku
Rolls je exkluzivní značka, nikoli pouze prémiová...
[odkaz]
Avatar - HitmanPB
11. 8. 2012 01:00
Re: to bude pád na držku
ÁNO, myslím, že to je to jediné správne pomenovanie.
Vieš sú výrobky, výrobky, ktoré by chceli niekde byť a a jednoducho tam nepatria - sú výrobky, ktoré niekam jednoducho patria a finito - a RR je rečou matematikov jedno jednoznačý príklad. Nebudem tu menovať značky z iných oblastí, ktoré bez diskusií patria tam, kam patrí RR.
RR si svoj image buduje dlhodobo, spomeniem jeden veľmi starý príbeh, keď sa niekde v Afrike pokazil v 60tich rokoch RR, servis prišiel vrtuľníkom a auto opravil. Keď chcel majiteľ po návrate do Europy zaplatiť opravu, dostal z RR lakonické oznámenie - nevieme o vašej poruche - prepáčte RR sa nekazia :-)
Bál som sa o RR, lebo BMW malo kúpenú značku a VW zvyšok spoločnosti - našťastie sa dohodli a myslím, že je veľké šťastie pre automobilových fanúšikov, že VW ustúpilo - možno aj pod tlakom majiteľov RR - a prenechalo celú značku BMW. Myslím, že je RR v správnych rukách.

Ešte raz ale pripomeniem, nerád škatuľkujem - ale veľmi dobre viem, čo kde patrí - je vlastne jedno ako to nazveš - či exkluzív, prémia, lux, blablabla - stačí povedať jednoducho jedno jediné slovo - TOP ;-)

Mimochodom kedysi ešte bolo aj takéto hodnotenie - dúfam že sa už nevráti: dobré - lepšie - najlepšie - sovietske ;-)

P.S. Markov príspevok si prečítam, ale myslím, že sú tam napísané presne tie isté tézy, podľa ktorých hodnotím veci - nielen autá - aj ja - aj keď to Marko aplikoval iba na autá. Paralely na iné výrobky tam jednoznačne sú.
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2012 14:09
Re: to bude pád na držku
Já (jak víte) tahle "umělá" rozdělení také NEmusím..
..a ty (jako)"prémiové" značky dnes nabízí skoro vše od skoro supersportů přes skoro opravdu LUXUSní modely po "absolutní masovky" které si jakékoliv "lepší" označení NEzaslouží ani náhodou.. ;-)
PS: Je to stejně "hloupé" jako říkat že každý ... Ukrajinec je .... každý Čech ... atd. :-)
PPS: Nebylo by lepší při "dělení vozů" MÉNĚ "dbát" na MARKETINGová "pravidla" (prémiová/NEprémiová) a více na ta TECHNICKÁ (rozvor, závěsy kol atp.? ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 8. 2012 14:45
Re: to bude pád na držku
1) ano, "umělé" označování (všech vozů danné automobilky) "prémiové" je BUBOST :-)
2) ano, RR(oyce) byl je a navždy bude "mimo kategorie" :yes:
3) ne, RR(over) a RR oslovují částečně stejnou/podobnou klientelu (a jistě najdeme takové kteří mají v garáži OBA vozy
4) BMW RR prodalo "v balíku" - tipla bych si, že dnes je to možná i MRZí ;-)
5) ano, D3 (bohužel) BUDE "CHRLIT" - a není pochyb že to lidé budou kupovat - jen (třeba) polovina těch modelů/motorů bude dost NE"prémiová" :-|
6) už dnes mi je svou "výjímečností" skoro sympatičtější ten JAGuar, když se "mraky" vozů D3 rozšíří třeba na oněch 10.000.000 dalších rok co rok - tak MÉ sympatie k JAGu spíš jen "posílí" (je to stejné jako když dnes z CITROËNu C5 V6 3.0 Bi-turbo Exclusive v špičkové kůži Criollo potkám ... třeba "prémiové" audi A4 2.0 Tdi 105 kW :-)
7) příjdete o hodně Hodně (sakra) HODNĚ - i když u Lamborghini (konečně) nabízejí zadokolku ;-)
8) "zkoušela z historie vlastní značky" - kruciš NEbyl to (můj OBLÍBENÝ) Bristol? :-)
9) ad poslední odstavec - ANO (i když "100%ně" to také NE"funguje" ;-)