Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguar chystá crossover a malý sedan

17 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
a v dnešní době ho Jag potřebuje pro přežití. Beru.

Ale proč proboha Crossover? Na to mají přeci LandRover. :no: :no:
Avatar - Snaphands
Snaphands
Pozor, pozor.... podla mna mieria spravne. LandRover ma len SUV a Off road. Crossover je este mensie, napriklad nieco ako Suzuki SX4, alebo BMW X1.
Avatar - DBS
DBS
A další věc je,že kdo dneska nemá SUV jako by nebyl resp. SUV jim asi dost vydělá...viz. Porsche 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Na SUV maj Landrover a jejich RR Evoque a RR Sport
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě, ale právě proto ho mohli začít dělat pod značkou LandRover.

Jaguar byl vždy značkou pro sedany a kupé. X-typ kombi nepočítám.....

Sportwagon no to je taky zlo, ale to jde ještě překousnout.

Ale crossover, to už je trošku moc.
Kde sou tradice.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nechcem sa hadat ani robit mudreho ale myslim ze bmw X1 je normalne SUV a nie nejaky crossover 😉

[odkaz]

crossover momentalne znacka BMW nevyraba
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No asi se shodnem, že nejdůležitější je, aby se Jag uživil. Pokud by bylo něco jako má Audi - A6 Allroad, tedy spíše "terénní kombi", odvozené od malého Sportbrake na základě budoucího malého modelu, tak by to špatné být nemuselo. Ale ani "překapotovaný" Evoque, ten má dokonce jaguáří potenciál. Důležitý je design, to je u Jagu na prvním místě, pokud má uspět na trhu, protože v každé kategorii už někdo něco nabízí.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jsem rád, když se píše o Jaguaru, ale tohle je neustálá recyklace, možná že přidáte jednu novou informaci, ale pak by se neměla v nadpisu objevit ta o malém sedanu, to už víme.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br />
myslim ze maly sedan jaguaru len a len pomoze a po odchode X-typu do dochodku, ktory vychadzal este z niekdajsieho mondea prisiel jaguar o maly sportovy sedan co bola skoda..... takze predstava ze jaguar moze zakaznikovi ponuknut opat nieco kompaktne stylove sportove je velmi prijemna a podla mna realna a ziadana :yes😒br />
crossover je uz nieco uplne nove pre znacku jaguar ale kedze trend je aky je asi niet inej sance ako zvysit predaje len tym ze zacneme vyrabat suv a crossovery.... tie su totiz v kurze a vacsinou su predajne velmi uspesne o com vie svoje urcite aj taka sportova znacka ako porsche, ktora kedysi suv vobec nevyrabala a dnes si svoje predajne uspechy bez SUVeciek nevie predstavit, navyse chysta dalsi mensi model macan.... takze asi na tych suv-eckach nieco bude.... nejedna sportova a luxusna znacka uz predstavila svoje SUV a nejedna sa aj este len chysta takze jaguar ak chce skutocne drzat krok a zvysit predaje nic mu ine ani neostava.... navyse ja na tom nevidim nic zle..... jaguar kedysi vyrabal relativne normalne auta aj kombiky a nevidim dovod zeby crossover nemohol byt uspesny.... prave naopak.... mozno to bude bestseller podobne ako cayenne v pripade znacky porsche..... a jaguar bestseller uz potrebuje ako sol..... a vieme ze sportiaky mu na to nestacia... crossover moze byt tym spravnym modelom na odpichnutie sa :yes😒br />
ked mohol jaguar kedysi vyrabat toto tak moze aj crossover v pohode😒br /> [odkaz]
webpaja
Přelož si slovo crossover a přijdeš na to, že Jag míří do vod X6 nebo plánovaný Q6-Q8. Jde o to využít platformu a rozšířit portfolio. Každopádně máš pravdu, že vzhledem k trendům je dnes ve slušný společnosti CO povinností.
zlysoused
[odkaz]
webpaja
Neskutečný, co vše dokázal Ford pustit k vodě. Jednoduchá, přímočará a inovativní modelová ofenzíva s jasným odklonem od sice mezi fanoušky populárních, ale mezi kupci nepříliš atraktivních tvarů nastartovaná Fordem dokáže uspět. Vzhledem k době vývoje musel Jaguar na strategických modelech ještě pracovat v područí Fordu, který se jeho, stejně jako dalších anglických klenotů LR a AM zbavil.
Konečně přicházejí i lsušné benzínové motory, který kočka potřebovala jako sůl a navíc sledování trendů.
Za nový modely, přípravu dalších, inovace i cenovou politiku zaslouží Tata uznání...kdo by řekl, že společnost pocházející ze země, kde se anglánovi klaněli bude jednou šlechtit jejich tradiční klenoty...
Avatar - Bristol
Bristol
největší problém konce kariéry pod fordem byla právě velká příbuznost s modely fordu-hlavně u modelů x-type a e-type. Hlavně x-type bylo překopané a o hodně dražší tehdejší mondeo se kterým sdílelo uplně vše od podvozku, přes motory až po tlačítka v interiéru
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
e-type, myslel si s-type, že...
webpaja
Do dnešního dne najdeš v Jagu díly Fordu... To, že sdílí součástky není až takovej problém, ten byl v přílišný konzervativnosti.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Fordu Jagu pomohl, ale zase na druhou stranu ho "zastropoval" pomocí AM. Reálně to nebyl až takový problém, zejména při počtu prodaných aut jako DB9 bylo omezení zhora pro Jaguaar stejně spíše teoretickým než praktickým problémem. Možná se dočkáme toho, že příští XK bude trochu výš a díru odspodu vyplní F-Type. Každopádně musí Jaguar dál tvrdě dřít, jestli se chce dostat blíž k vrcholu a udržet se při životě.
webpaja
Přirozeným teritoriem Jagu je D3. U XK pak BMW6 nebo Mase GC. tam se není kam posouvat, liga superlux jako Bentley je o něco výš.
Makat musí, bez toho se není možný udržet, na druhou stranu, takový portfolio jako nyní Jag dlouho neměl...