Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
Zajimal by me rozdil proti Boxstru S... Jsou motory identicke (pokud ano je ten v Boxstru priskrceny a pokud ano tak jak)?
Otazka na vic zasvecene :-)
Otazka na vic zasvecene :-)
Je to iny motor -- co tak pozriet technicke specifikacie napr. na www.porsche.cz ;-)
Carrera i boxster S maji plochy 6 valec s naprosto stejnym objemem 3 436 cm3, ridici jednotkou, oba hlinikovej blok a hlavy valcu, oba 12,5 : 1 kompresni pomer, oba VarioCam Plus DFI a fakticky vse v technickem popisu stejne. Takze poprosim o link na to ze jde o jiny motor ;-) Samozrejme ze od zacatku resim motor z obycejne carrery, ne Carrera S. Tam je to jasne hned pri pohledu na objem.
Clanok je o Carrere S. Myslienky zatial necitam.
P. S. Nie som konstrukter, ale cital som, ze by to mal byt ten isty motor, len s upravenym zapalovanim a vyfukovym systemom.
P. S. Nie som konstrukter, ale cital som, ze by to mal byt ten isty motor, len s upravenym zapalovanim a vyfukovym systemom.
Jj, to je moje chyba. Myslenkama jsem dal nez psanym textem :-) Jen jsem bral za samozrejmost ze kdyz je tam uvedena tabulka i s obycejnou carrerou a tam je motor 3,4L (v minule generaci byl 3,6) a taky novej boxster S ma 3,4 tak me zajimaji rozdily mezi temato dvoma 3,4L. Abych se neceho dopatral, na to asi toto forum stacit nebude, ale docela me to zajima. Boxster S pro me mezi auty do 2mil. nema konkurenci a pokud je mozne mu jednoduse pomoct z 315 na 350k bude ten naskok Porsche jeste markantnejsi. :yes:
Přesné informace nemám, ale konstrukčně by měly být stejné. Bude se lišit software, sání, výfuk a možná některé komponenty (hlava, vačkové hřídele, radiátor atp.), jak bývá u Porsche zvykem. Jednoduše to nahoru většinou nejde. :-) Buď si musíš počkat, jestli Porsche vydá Powerkit (a ty nejsou zrovna nejlevnější), nebo najít úpravce, který je ještě schopen provést poctivý mechanický tuning. Vzhledem k tomu, že Carrera ten vyšší výkon má, lze očekávat, že podobnou úpravu někdo dříve, nebo později nabídne.
Alpinis182
Náhodně jsem potkal testéry s tímto skvostem při cestě do práce před Karlštejnem, krásný zpestření jinak nudný cesty :-)
Chtěl bych se nudit na cestách kolem Karlštejna >:D
Teď nevím jak to přesně myslíš... Já to myslel z důvodu, že moje auto ma "traktor surround" a jeho červené spektrum otáček začíná už cca v 4.5OO ;-) >:D
mánička
Zadní gumy jsou 295/30 ZR 20, opravte si to.
Dinar
chovám respekt, jakkoliv jsem nikdy neměl možnost jet klasickou carrerou, resp. ničím starším než je 996. Těch pár jízd s růz. verzemi 996 a 997 jsem měl vždycky stejný pocit, že bych si musel na specifika 911 zvykat, prostě se chová jinak než auta s motorem vpředu. Plus hluk od podvozku i motoru při ustálené jízdě, nevím jestli bych dokázal tohle auto používat jako daily driver. Ale pak přišla možnost strávit odpoledne s 991 carrera S, naplánoval jsem si tři sta km, abych zkusil všechno, a upřímně nechtělo se mi z toho auta vystoupit. Je to dokonalost na kolech, která redefinuje kategorii sportovních kupé na každý den, umí naprosto všechno a perfektně. Za mě má porsche za tuhle generaci obrovské :yes: :yes:
991 a 997 - jsou to už dvě různá auta co se všeho týká. Zůstalo jen označení a dokonalost.
A za sebe můžu říct, že to je pro denní ježdění ;-) .... je praktické, je pohodlné /i na 20kách/ a o té hlučnosti... mno je to přece sporťák ne? a jak říká Jeremy: nejlepší sporťák na planetě ;-)
A za sebe můžu říct, že to je pro denní ježdění ;-) .... je praktické, je pohodlné /i na 20kách/ a o té hlučnosti... mno je to přece sporťák ne? a jak říká Jeremy: nejlepší sporťák na planetě ;-)
Jasně, sporťák, ale ten hluk prostě 911 až do téhle nové 991 carreru docela omezoval coby univerzální auto, jel jsem jednou s 996 tisíc km po dálnici a bylo mi jasné, že to není pro mě, já auto většinu jeho odjetých km potřebuju jako komfortní byť svižný dostavník. S 991 už si denní život představit umím a z hlediska své sport performance se mi líbila víc než předchozí typy, a je klidně možné, že právě proto, že jsem carreru nikdy neměl. ;-)
...hluk ano... ono ten motor jde slyšet při normal jizdě.... ale zase... >:D jupiiiii ;-) v 997 tonení tak strašné jak v 996.... ale 991 - jak píšu - upe jiné auto už. Spíš než 911ka, ta pravá, je to luxusní sporťák.... jezdí jinak, koooonečně to má i zvuk pro okolí, štěkání laufů je boží, interiér je více lux.... osobně mi vyhovuje více 997.... je to takové to klukovské srdce v plechu :-)
milanSUV
Klíč lakovaný v barvě vozu - 5.963,-
Tak tohle je největší příplatková deb*lita co sem kdy viděl. Naprostá zoufalost.
A věřím že pokud je klíč standartně černý a koupím si černý auto, tak mi ho určitě v porsche za těch 6litrů nalakujou :no: :no: :no:
Tak tohle je největší příplatková deb*lita co sem kdy viděl. Naprostá zoufalost.
A věřím že pokud je klíč standartně černý a koupím si černý auto, tak mi ho určitě v porsche za těch 6litrů nalakujou :no: :no: :no:
Jde čistě o to, že klíč je takovým modýlkem vozu. Takže si ho můžeš na přání nechat nalakovat ve stejné barvě. Jo a ta cena nezahrnuje náhradní klíč. ;-) Hloupost, ale pokud to chceš, můžeš to mít. Divím se, že ještě nenabízí rytiny. :-) Tedy pokud vím. Když si dokáží naúčtovat 5,5 tisíce za vyražení dvou emblémů do kůže... Stejně to bude u tohodle auta tvůj poslední problém. Na 4 miliony se dostaneš, ani nevíš jak.
já bych klidně šel do úplně základní carrery coupe, ale chápu že většina zákazníků si musí opírat hlavu o logo porsche. Stejně jako Walter Rohl jednou řekl, že většina majitelů nikdy nedostane podvozek za(na) jeho limity - je to dost smutné, ale je tak :-(
Tak Carrera není GT3 RS. Zatím co u GT3 RS se na zkrášlování vykašlu, Carreru, vzhledem k její ceně, si pěkně vyzdobím. 991 jsem ještě v základu neviděl, ale u 911 bývá základní výbava znát a působí na mne nedůstojně. Logo není nutnost, byť mně se líbí. Člověk nemusí bláznit, stačí zalátat nedostatky základu.
Také dostat podvozek 911 na limit není nic jednoduchého. Ještě těžší je zvládnou ji za limitem. V tomhle případě to nepovažuji za špatnou věc. Jinak by 911 byla solidní widow maker. Jestli potřebuješ doplnit respekt, doporučuji 911 GT2 RS s dobrým závodním jezdcem za volantem. A nezapomeň na Pampers. >:-[] Walter to určitě myslel tak, že limity jsou daleko, ne jako povzdech nad majiteli.
Také dostat podvozek 911 na limit není nic jednoduchého. Ještě těžší je zvládnou ji za limitem. V tomhle případě to nepovažuji za špatnou věc. Jinak by 911 byla solidní widow maker. Jestli potřebuješ doplnit respekt, doporučuji 911 GT2 RS s dobrým závodním jezdcem za volantem. A nezapomeň na Pampers. >:-[] Walter to určitě myslel tak, že limity jsou daleko, ne jako povzdech nad majiteli.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zezulky je škoda, ale pokud nevidíš nic nového, tak se znovu mrkni na auto nahoře - hodit sem 911 ještě v premiéře, to dříve nebývalo.