Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Carrera S Cabriolet: První jízdní dojmy

Novou generaci Porsche 911 jsme vyzkoušeli rovnou s nejsilnějším atmosférickým motorem a v provedení Cabriolet.
Zpět na článek
9. 8. 2012 15:46
9. 8. 2012 15:50
neregistrovaný "HTPkiller"
9. 8. 2012 17:40
10. 8. 2012 07:28
10. 8. 2012 08:44
9. 8. 2012 19:03
9. 8. 2012 20:35
9. 8. 2012 18:22
10. 8. 2012 07:35
10. 8. 2012 09:08
10. 8. 2012 09:25
10. 8. 2012 09:32
10. 8. 2012 09:45
10. 8. 2012 15:13
10. 8. 2012 23:16
11. 8. 2012 14:48
Avatar - PlugIN
9. 8. 2012 15:46
TO
auto je vážně krásný. :-) Jinak docely pěkně čitelný text, i když mi tomu chyběla šťáva jako při testování nejnovějšího Boxsteru. Jo a chybělo mi i video.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "HTPkiller"
9. 8. 2012 15:50
Re: TO
No pravda, video by bodlo! redakce, prosííííííím ;-)
9. 8. 2012 17:40
Re: TO
Šťáva tomuto webu chybí od odchodu Libora Zezulky. :-( Jeho testy byly nejlepší a jeho video testy nejvíc nejlepší >:D Od současného auta.cz nečekej žádné novinky, proč by se obtěžovali dělat něco nového, když takhle jsou příjmy dostatečné, tak přece nebudou dělat "něco navíc". Jediná videa jsou tady videa odněkud z Ruska a Asie, jak se nějakej vožralej týpek rozsekal, napsat k tomu nějakej vymyšlenej článek a dneska mam hotovo... :no:
10. 8. 2012 07:28
Re: TO
Jde o první jízdní dojmy, ne o test.
Zezulky je škoda, ale pokud nevidíš nic nového, tak se znovu mrkni na auto nahoře - hodit sem 911 ještě v premiéře, to dříve nebývalo.
10. 8. 2012 08:44
Re: TO
V jaký premiéře prosimtě? Na autosalonu testovali 911 S Cabrio už před 2 měsíci, přesně 9.6.2012. 2 měsíce poté se mi to nezdá jako nějaká premiéra, spíš manažerská neschopnost auta.cz zajistit si auto na test.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 8. 2012 09:12
Re: TO
Toto z principu věci nemůže být test, když je auto zapůjčené na den a s omezeným počtem kilometrů. Některé redakce za test vydávají i hodinové svezení, ale my to dělat nebudeme. A k té poslední větě - auto jsme měli už před časem a stejně je toto na internetu první článek o něm ;-)
Avatar - blake26
9. 8. 2012 19:03
Re: TO
musim sa pridat k nazoru ze toto auto je velmi krasne a presne tak hned som si pomyslel ze take videjko by sa tu hodilo a aspon cez reprak pocut ten zvuk ;-) :-)
Avatar - PlugIN
9. 8. 2012 20:35
Re: TO
Přesně tak. I když k tomu Boxsteru byl i ten text opravdu dobrý.
Avatar - fOE
9. 8. 2012 16:36
Motor: rozdil proti Boxstru S
Zajimal by me rozdil proti Boxstru S... Jsou motory identicke (pokud ano je ten v Boxstru priskrceny a pokud ano tak jak)?
Otazka na vic zasvecene :-)
Rozbalit vlákno
5
9. 8. 2012 16:44
Re: Motor: rozdil proti Boxstru S
Je to iny motor -- co tak pozriet technicke specifikacie napr. na www.porsche.cz ;-)
Avatar - fOE
9. 8. 2012 19:15
Re: Motor: rozdil proti Boxstru S
Carrera i boxster S maji plochy 6 valec s naprosto stejnym objemem 3 436 cm3, ridici jednotkou, oba hlinikovej blok a hlavy valcu, oba 12,5 : 1 kompresni pomer, oba VarioCam Plus DFI a fakticky vse v technickem popisu stejne. Takze poprosim o link na to ze jde o jiny motor ;-) Samozrejme ze od zacatku resim motor z obycejne carrery, ne Carrera S. Tam je to jasne hned pri pohledu na objem.
9. 8. 2012 22:45
Re: Motor: rozdil proti Boxstru S
Clanok je o Carrere S. Myslienky zatial necitam.

P. S. Nie som konstrukter, ale cital som, ze by to mal byt ten isty motor, len s upravenym zapalovanim a vyfukovym systemom.
Avatar - fOE
10. 8. 2012 09:20
Re: Motor: rozdil proti Boxstru S
Jj, to je moje chyba. Myslenkama jsem dal nez psanym textem :-) Jen jsem bral za samozrejmost ze kdyz je tam uvedena tabulka i s obycejnou carrerou a tam je motor 3,4L (v minule generaci byl 3,6) a taky novej boxster S ma 3,4 tak me zajimaji rozdily mezi temato dvoma 3,4L. Abych se neceho dopatral, na to asi toto forum stacit nebude, ale docela me to zajima. Boxster S pro me mezi auty do 2mil. nema konkurenci a pokud je mozne mu jednoduse pomoct z 315 na 350k bude ten naskok Porsche jeste markantnejsi. :yes:
10. 8. 2012 11:06
Re: Motor: rozdil proti Boxstru S
Přesné informace nemám, ale konstrukčně by měly být stejné. Bude se lišit software, sání, výfuk a možná některé komponenty (hlava, vačkové hřídele, radiátor atp.), jak bývá u Porsche zvykem. Jednoduše to nahoru většinou nejde. :-) Buď si musíš počkat, jestli Porsche vydá Powerkit (a ty nejsou zrovna nejlevnější), nebo najít úpravce, který je ještě schopen provést poctivý mechanický tuning. Vzhledem k tomu, že Carrera ten vyšší výkon má, lze očekávat, že podobnou úpravu někdo dříve, nebo později nabídne.
Avatar - Alpinis182
9. 8. 2012 18:22
...
Náhodně jsem potkal testéry s tímto skvostem při cestě do práce před Karlštejnem, krásný zpestření jinak nudný cesty :-)
Rozbalit vlákno
4
10. 8. 2012 07:35
Re: ...
Chtěl bych se nudit na cestách kolem Karlštejna >:D
Avatar - Alpinis182
10. 8. 2012 09:08
Re: ...
Teď nevím jak to přesně myslíš... Já to myslel z důvodu, že moje auto ma "traktor surround" a jeho červené spektrum otáček začíná už cca v 4.5OO ;-) >:D
10. 8. 2012 09:25
Re: ...
Já myslel spíš na ty cesty >:D
Avatar - Alpinis182
10. 8. 2012 09:32
Re: ...
To máš pravdu, je to tam hezký, ale když tam jezdíš každej den a pak cely den čumíš na hrad, tak ti to pak už ani nepřijde ...
9. 8. 2012 18:51
Chyba v článku
Zadní gumy jsou 295/30 ZR 20, opravte si to.
Rozbalit vlákno
3
10. 8. 2012 00:33
Re: Chyba v článku
Taky me prekvapilo, ze porsche ma stejny rozmer vpredu i vzadu.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 8. 2012 09:09
Re: Chyba v článku
Pravda, zradil nás bufřík a při kontrole to uniklo, díky za upozornění!
10. 8. 2012 15:15
Re: Chyba v článku
Není zač, stane se.
Avatar - Dinar
10. 8. 2012 09:45
K 911
chovám respekt, jakkoliv jsem nikdy neměl možnost jet klasickou carrerou, resp. ničím starším než je 996. Těch pár jízd s růz. verzemi 996 a 997 jsem měl vždycky stejný pocit, že bych si musel na specifika 911 zvykat, prostě se chová jinak než auta s motorem vpředu. Plus hluk od podvozku i motoru při ustálené jízdě, nevím jestli bych dokázal tohle auto používat jako daily driver. Ale pak přišla možnost strávit odpoledne s 991 carrera S, naplánoval jsem si tři sta km, abych zkusil všechno, a upřímně nechtělo se mi z toho auta vystoupit. Je to dokonalost na kolech, která redefinuje kategorii sportovních kupé na každý den, umí naprosto všechno a perfektně. Za mě má porsche za tuhle generaci obrovské :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
10. 8. 2012 15:13
Re: K 911
991 a 997 - jsou to už dvě různá auta co se všeho týká. Zůstalo jen označení a dokonalost.
A za sebe můžu říct, že to je pro denní ježdění ;-) .... je praktické, je pohodlné /i na 20kách/ a o té hlučnosti... mno je to přece sporťák ne? a jak říká Jeremy: nejlepší sporťák na planetě ;-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2012 23:16
Re: K 911
Jasně, sporťák, ale ten hluk prostě 911 až do téhle nové 991 carreru docela omezoval coby univerzální auto, jel jsem jednou s 996 tisíc km po dálnici a bylo mi jasné, že to není pro mě, já auto většinu jeho odjetých km potřebuju jako komfortní byť svižný dostavník. S 991 už si denní život představit umím a z hlediska své sport performance se mi líbila víc než předchozí typy, a je klidně možné, že právě proto, že jsem carreru nikdy neměl. ;-)
Avatar - Ji/Ri
11. 8. 2012 14:48
Re: K 911
...hluk ano... ono ten motor jde slyšet při normal jizdě.... ale zase... >:D jupiiiii ;-) v 997 tonení tak strašné jak v 996.... ale 991 - jak píšu - upe jiné auto už. Spíš než 911ka, ta pravá, je to luxusní sporťák.... jezdí jinak, koooonečně to má i zvuk pro okolí, štěkání laufů je boží, interiér je více lux.... osobně mi vyhovuje více 997.... je to takové to klukovské srdce v plechu :-)
10. 8. 2012 22:33
Příplatky LOL
Klíč lakovaný v barvě vozu - 5.963,-

Tak tohle je největší příplatková deb*lita co sem kdy viděl. Naprostá zoufalost.
A věřím že pokud je klíč standartně černý a koupím si černý auto, tak mi ho určitě v porsche za těch 6litrů nalakujou :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
10. 8. 2012 22:52
Re: Příplatky LOL
Jde čistě o to, že klíč je takovým modýlkem vozu. Takže si ho můžeš na přání nechat nalakovat ve stejné barvě. Jo a ta cena nezahrnuje náhradní klíč. ;-) Hloupost, ale pokud to chceš, můžeš to mít. Divím se, že ještě nenabízí rytiny. :-) Tedy pokud vím. Když si dokáží naúčtovat 5,5 tisíce za vyražení dvou emblémů do kůže... Stejně to bude u tohodle auta tvůj poslední problém. Na 4 miliony se dostaneš, ani nevíš jak.
11. 8. 2012 18:46
Re: Příplatky LOL
já bych klidně šel do úplně základní carrery coupe, ale chápu že většina zákazníků si musí opírat hlavu o logo porsche. Stejně jako Walter Rohl jednou řekl, že většina majitelů nikdy nedostane podvozek za(na) jeho limity - je to dost smutné, ale je tak :-(
12. 8. 2012 08:16
Re: Příplatky LOL
Tak Carrera není GT3 RS. Zatím co u GT3 RS se na zkrášlování vykašlu, Carreru, vzhledem k její ceně, si pěkně vyzdobím. 991 jsem ještě v základu neviděl, ale u 911 bývá základní výbava znát a působí na mne nedůstojně. Logo není nutnost, byť mně se líbí. Člověk nemusí bláznit, stačí zalátat nedostatky základu.

Také dostat podvozek 911 na limit není nic jednoduchého. Ještě těžší je zvládnou ji za limitem. V tomhle případě to nepovažuji za špatnou věc. Jinak by 911 byla solidní widow maker. Jestli potřebuješ doplnit respekt, doporučuji 911 GT2 RS s dobrým závodním jezdcem za volantem. A nezapomeň na Pampers. >:-[] Walter to určitě myslel tak, že limity jsou daleko, ne jako povzdech nad majiteli.
Avatar - zdravy rozum
11. 8. 2012 16:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
3. 9. 2012 20:29
Re: Dúfam, že všetkým je jasné, aký je to šunt a nemusím nič
Chlape skus zajít k psychologovi on už ti poradí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku