Fuj, tradičný Jeep končí... :no:
Jeep som mal rád, ale teraz... Myslel som si, že Jeep nerobí SUV-čka ale offroady, no toto je koniec tradičného výrobcu offroadov... :-(:-O
no problém je že jen klasické off roady by jeep dávno neuživili...naopak si myslím, že si jeep vydal vcelku správnou cestou a pokud sebou trochu pohne může se stát konkurentem pro land/range rover-ale to nejdřív bude muset trochu vylepšit kvalitu svých výrobků, jinak image má vcelku solidní
Přesně, tady by všichni jeli jen na tom nejtvrdším rámu s uzávěrkami a traktorovými gumami a pokud s tím Jeep sekne, tak nestojí ani za starou bačkoru...
Přitom v reálu se prodává víc SUV s pohonem jen jedné nápravy, než terénních tvrďáků na cestu do Timbuktu.
A v tom je ten problém. O pár rokov už prestanú vyrábať offroady aj posledný mohykáni Jeep a Land Rover a kto bude chcieť offraod bude musieť siahnuť po zastaralom ruskom UAZ-e... :-|
Osobne sa mi Wrangler veľmi páči a chcel by som ho... ;-)
koukám, že koncern FIAT-Chrysler vcelku zdařile kopíruje strategii jiného koncernu: VW ;-) no pokud to přinese úsporu proč ne? může se nám to nelíbit...můžeme nesouhlasit...ale to je tak jediné co my diskutéři na acz s tím můžeme dělat...
já bych to viděl takto: Alfu Romeo s novými progresivními modely nasadit proti Volvu a Audi(někam na pomezí subprémie)-klíčová by měla být ofenziva ve Státech. Lancii asi nečeká nic jiného než že bude sdílet modelovou řadu s Chryslerem a vytvoří se jakásí fiatí prémie kdy ve státech se to bude prodávat jako chrysler a ve evropě jako Lancia-ovšem s tím že ten design by se měl alespoň trochu lišit. Dle všech indicií to samé čeká aj Fiat-Dodge jakžto mainstreamový brand USA-Evropa s tím že některé modely dodge nebudou v evropě k dostání(charger, challenger, durango...) a jiné(bravo, 500L, 500X) zase ve Státech...no uvidíme co s tím Sergio udělá-přežití FIATu by mělo být v zájmu každého evropana-snad z ní bude opět vydělečná zdravá a prosperující značka
No jo doba je jiná, Patton a MacArthur by zaplakali, ale do města se prostě Willys nehodí. Ačkoli, u Staromáku s ním nějaký, hrajeme si na vojáky, stává. Ovšem nedávno jsem potkal Grand Cherokee SRT8 a je to řádná hustokára. Kdo chce auto na efekt, tak lze doporučit, dojem po ohlédnutí se za kazí jen ten chromový pruh mezi světly, to ale řeší [odkaz]
Tak Libery taky nebyl pravoěrný offroad, ale stavět novou generaci na pdovozku Alfy, která nemá s SUV vůbec, ale totálně žádný zkušenosti ej cesta do pekel :no::no::no:
Souhlas. Snad nic nemůže být vzdálenějšího než zatímní směřování Alfy a SUV. Aby Alfa vkročila do segmentu SUV tímto způsobem - no chte to tedy hodně odvahy.
božínku.... Nejde vůbec o to, jestli je něco podvozek Alfy nebo třeba Folcvágnu. Je to prostě platforma s McPhersonem vzadu a víceprvkem vzadu. Představ si, že takový základ mají dneska snad všechny městské SUV. No a teď si představ, že tenhle základ se naladí ve spolupráci se zkušeným Jeepem tak, aby fungoval jak na silnici, tak v lehoučkém terénu.....
Co ti na tom přijde divného? Je to zcela běžný postup a opravdu to není o tom, že na podvozek "sportovní" Alfy dáš péra s větší délkou a uděláš z toho ofroud.... :*)
Nejde o to zda je americká nebo belgická, jde o to kdo má větší zkušensoti se stavením platforem pro SUV. Jeep od svého prvního SUV - kterým byla první generace GrandCherokee, Alfa žádné.
Já myslím, že i kdyby cherokeeho postavili na platformě pětistovky, stejně se tu pak dočtu o úžasných offroadových vlastnostech, které drtí konkureci, je to přece džíp, ne. >:D;-)
Jo i tak by se to dalo říct... myslím, že tohle je střízlivý názor. Já se o to auto nebojímm spíš se těším. To že to v nezávislých testech (rozumněj od Paříže na východ) aušus... o tom nepochybuju. Ale i tak se těším.