Myslím, že nej motor bude asik ten 2,2 diesel. Strašně se mě líbí. Auto má nádherný interiér. Jediné, co se mě nelíbí, jsou zadní světla. Nelíbí se mě LED diody. Ale nelíbí se mě na žádném voze.
kolmar
0
ano, to "HDI" je do toho asi dobra volba, to som aj jazdil a :yes: no nemozem posudit bendzin, ked som v nom nesedel. Auto je to naozaj podarene, po vsetkych strankach, jedine co ma mrzi je znizenie svetlej vysky pri dieselu... A pre mna to auto zozadu vyzera uzasne...no hold, kazdy sme iny :-!
PS😡UV bez 4x4 je ako tank bez hlavne...proste aj keby dali rozdiel 3 tis. eur aj tak by pre mna nemala predokolka vyznam.
woody-alien
0
Svět je už úplně na hlavu. Nabízet SUV typu Outlandera (míněno rozměry a váha) čistě jako předokolku znamená rezignovat i na sebemenší náznak použitelnosti takovýho auta v těžších provozních podmínkách. To nemusí být rovnou terén, ale třeba sníh na silnici, hustý déšť atd.
Outlandera mám rád, je to povedený auto a tohle nemá zapotřebí, kůli pár fufníkům vyhodit z auta 4x4, no fuj...
:no:
0
Bohužel, v současné situaci to má zapotřebí.
0
2.4L je výborný motor a Outlander s ním uhání parádně, v tomto případě bych raději volil benzín. Škoda, že zatím nemontují svůj diesel 1.8L.
kolmar
0
serus, takze ako som pisal hore, MIVEC som nejazdil, takze lepsie ako ta 2.2-ka? aj v stupaniach ma dost sily?
PS: Pajero sme spravili a uz jazdi, chyba bola "prehrebnute" rozvody
pelikoš
0
právě ten vnitřek je najvětší slabina tohohle auta...sedni si např. do nissanu x-trail a poznáš rozdíl několika tříd...outlender je out 😉 ani centimetr čtvereční měkčenýho plastu v týhle době-skandální
PS😡UV bez 4x4 je ako tank bez hlavne...proste aj keby dali rozdiel 3 tis. eur aj tak by pre mna nemala predokolka vyznam.
Outlandera mám rád, je to povedený auto a tohle nemá zapotřebí, kůli pár fufníkům vyhodit z auta 4x4, no fuj...
:no:
PS: Pajero sme spravili a uz jazdi, chyba bola "prehrebnute" rozvody