Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejprodávanějších aut v ČR: Co koupit?

Jaké jsou silné a slbé stránky oblíbených aut? Redakce Auto.cz hodnotí nejprodávanější modely na českém trhu.
Zpět na článek
10. 8. 2012 12:49
11. 8. 2012 21:46
10. 8. 2012 14:37
10. 8. 2012 14:54
10. 8. 2012 14:56
10. 8. 2012 15:50
10. 8. 2012 19:49
10. 8. 2012 20:29
10. 8. 2012 21:52
10. 8. 2012 15:21
10. 8. 2012 15:28
10. 8. 2012 15:48
10. 8. 2012 21:56
10. 8. 2012 22:00
10. 8. 2012 22:59
11. 8. 2012 11:55
11. 8. 2012 17:56
11. 8. 2012 19:56
11. 8. 2012 21:49
11. 8. 2012 22:10
11. 8. 2012 23:25
11. 8. 2012 22:21
11. 8. 2012 23:23
12. 8. 2012 08:26
12. 8. 2012 11:19
12. 8. 2012 12:30
12. 8. 2012 16:42
13. 8. 2012 14:21
10. 8. 2012 15:54
10. 8. 2012 19:50
10. 8. 2012 12:55
10. 8. 2012 13:01
10. 8. 2012 13:08
10. 8. 2012 13:29
10. 8. 2012 13:30
10. 8. 2012 13:35
10. 8. 2012 16:19
13. 8. 2012 08:00
10. 8. 2012 13:54
10. 8. 2012 14:21
13. 8. 2012 08:01
10. 8. 2012 13:54
10. 8. 2012 15:48
10. 8. 2012 23:35
11. 8. 2012 10:12
10. 8. 2012 23:37
13. 8. 2012 08:06
10. 8. 2012 18:12
10. 8. 2012 18:46
10. 8. 2012 18:53
10. 8. 2012 19:13
10. 8. 2012 21:03
10. 8. 2012 21:28
13. 8. 2012 08:10
10. 8. 2012 13:59
10. 8. 2012 14:06
10. 8. 2012 14:09
10. 8. 2012 14:13
10. 8. 2012 14:18
10. 8. 2012 14:32
10. 8. 2012 15:12
10. 8. 2012 15:02
10. 8. 2012 15:10
10. 8. 2012 14:38
10. 8. 2012 14:43
10. 8. 2012 14:47
10. 8. 2012 15:09
10. 8. 2012 17:59
11. 8. 2012 06:37
10. 8. 2012 15:01
10. 8. 2012 16:07
10. 8. 2012 16:12
10. 8. 2012 16:16
10. 8. 2012 22:25
10. 8. 2012 17:11
13. 8. 2012 08:23
10. 8. 2012 18:01
10. 8. 2012 16:09
10. 8. 2012 18:13
10. 8. 2012 22:27
13. 8. 2012 08:16
10. 8. 2012 15:04
10. 8. 2012 15:42
10. 8. 2012 16:17
10. 8. 2012 16:37
10. 8. 2012 18:34
10. 8. 2012 20:05
10. 8. 2012 17:23
10. 8. 2012 17:30
11. 8. 2012 10:06
10. 8. 2012 17:48
10. 8. 2012 18:37
11. 8. 2012 14:39
11. 8. 2012 22:30
11. 8. 2012 22:38
12. 8. 2012 00:43
12. 8. 2012 15:39
13. 8. 2012 08:27
10. 8. 2012 15:08
10. 8. 2012 15:41
10. 8. 2012 16:12
10. 8. 2012 18:45
10. 8. 2012 21:08
10. 8. 2012 18:29
10. 8. 2012 20:09
10. 8. 2012 16:10
10. 8. 2012 18:49
10. 8. 2012 20:11
10. 8. 2012 21:07
10. 8. 2012 22:12
10. 8. 2012 23:23
10. 8. 2012 23:24
11. 8. 2012 13:00
10. 8. 2012 16:28
10. 8. 2012 16:37
10. 8. 2012 18:29
10. 8. 2012 19:32
10. 8. 2012 20:44
11. 8. 2012 22:33
10. 8. 2012 17:20
10. 8. 2012 17:32
10. 8. 2012 18:12
10. 8. 2012 20:21
10. 8. 2012 22:52
11. 8. 2012 10:40
11. 8. 2012 16:56
10. 8. 2012 18:58
10. 8. 2012 22:25
11. 8. 2012 11:50
11. 8. 2012 17:11
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2012 12:43
u mna jasna volba
ceed GDi :yes:
Rozbalit vlákno
6
10. 8. 2012 12:46
Re: u mna jasna volba
:yes: plně souhlasim
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 14:25
Re: u mna jasna volba
:yes:

ceed alebo i30
10. 8. 2012 14:47
Re: u mna jasna volba
Tak u tebe je toho jasného mnohem víc >:D
10. 8. 2012 18:18
Re: u mna jasna volba
Určitě dobrá volba! Já bych bral za 1) turbodiesel 1.6 CRDi/94kW: "Jenom SAMOU CHVÁLU zasluhuje motor i30. K testu nastoupil turbodiesel 1.6 CRDi/94kW, který běží příjemně potichu a mnohem klidněji než objemově shodný agregát TDI v Golfu se 77kW. Ten by potřeboval zlepšit chování a přidat několik koní." - AUTOTIP 24/11 srovnání nové i30 s Golfem...

Nebo pak 1.6 GDi: "na naše silnice skvělým společníkem, v běžných otáčkách včetně dálnice je tichý, a pokud jej vytočíte, nastoupí 135 atmosférických koní, výkonová charakteristika motoru je příjemná." - [odkaz]

za 2) Kia Ceed 1,6 GDi: "Při devadesátce točí 1.6 GDI necelých 2500 otáček a při rychlém předjíždění jsem raději podřazoval na trojku. Pod 4000 otáčkami totiž motor ožije jak toreador při pohledu na býka, a ochotně se žene k červenému poli nacházejícímu se až těsně pod sedmi tisícovkami otáček. Na rozdíl od nejsilnějšího naftového motoru tady jsou koně opravdu znát. Auto působí v tomto režimu docela sportovně, čemuž přispívá i sympatický zvuk motoru.
Dálničních 130 km/h vyžene ručičku otáčkoměru k rozumným 3500/min. I když jsme většinu testu drželi šestnáctistovku GDI nad čtyřmi tisíci otáčkami, nepřesáhla spotřeba dvanáct litrů, což není ve sportovním režimu vůbec zlé. Při krátkých klidnějších vložkách se nám dařilo držet spotřebu kolem šesti litrů, tedy poblíž čísel udávaných výrobcem (5,7 l)." - Vybermiauto.cz

;-)
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2012 12:43
ŠKODA
No zcela upřímně, já vlastně nevím, proč si vybrat jinde, než u Škodovky, pokud netrváte na klasickém hatchbacku. Snad jen, že Octavia je dnes za zenitem. Výhoda je i rozsáhlá síť servisů.
Rozbalit vlákno
32
10. 8. 2012 12:49
Re: ŠKODA
...takhle to vypadá na účelovej článek pro největší inzerenty ACZ...

Teda vypadá... ;-\
10. 8. 2012 14:37
Re: ŠKODA
Kazdy ich model ma tie iste nedostatky: uzky interier a vysoku cenu. Este pridam, ze aj vyskyt na cestach z toho robi cistu masovku. Tolko k nedostatkom Skody ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
10. 8. 2012 14:48
Re: ŠKODA
A které z konkurenčních aut není masovka?
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 14:54
Re: ŠKODA
i30 a ceed aspoň vyzerajú dobre...
10. 8. 2012 14:56
Re: ŠKODA
Ceed ano, I30 mi nejde pod vousy...

Ale okoukaný budou stejně.
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 15:50
Re: ŠKODA
Každý má iný názor...
10. 8. 2012 19:49
Re: ŠKODA
To jo, Ceed je blivajz, i30 ho vzhledově jasně válcuje... Ale to srovnávám hrušky s jabkama, Ceed ani není auto.
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 20:29
Re: ŠKODA
U mňa je to vyrovnané...
10. 8. 2012 21:52
Re: ŠKODA
Ceed i i30 zestárnou rychleji než jepice. Korejské designy jsou hezké první tři roky pak působí spíš odpudivě.
10. 8. 2012 15:21
Re: ŠKODA
Nemyslim seriovo vyrabane auta, ale masovky ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 8. 2012 01:26
Re: ŠKODA
Nechápu. Každá masovka, je sériová výroba, co se týká aut. A v téhle třídě jsou masově vyráběna všechna auta, veškerá konkurence. Žádný malosériový, či dokonce kusový auto ve střední třídě neznám, nepočítám tuningy.
Avatar - Starfighter
10. 8. 2012 15:28
Re: ŠKODA
Definujme si, že toto je masovka [odkaz] a všechno ostatní není. Problém je vyřešen >:D
10. 8. 2012 15:48
Re: ŠKODA
no pozor, kazda minca ma 2 strany:
[odkaz]
[odkaz]
10. 8. 2012 21:56
Re: ŠKODA
Úzký interiér? No nevím podle čeho se to posuzuje, ale neznám žádné auto dané třídy které by svezlo pohodlně vzadu tři dospělé lidi. Pro čtyři místa až až. A co se týče ceny. To že na něco nemáš neznamená že je to drahé. Cenou se podbízející Korejci jsou pro spoustu lidí taky drazí ;-)
10. 8. 2012 22:00
Re: ŠKODA
no me to bolo tiez uzke,ale uz ako spolujazdcovi :-)
10. 8. 2012 22:59
Re: ŠKODA
No ze sa zoberie priamy konkurent a odmeria sa vnutorna sirka interieru. Skodovky (Superb, Octavia a Rapid) maju celkovy dlzku presahujucu o triedu vyssie, nez skutocne patria (to je dane tym kufrom), ale vnutornou sirkou interieru zaostavaju za najsirsimi konkurentmi. Samozrejme, ze aj minimum v triede moze niekomu stacit.
Este ma napadla jedna nevyhoda Skodovky - kradeze celych aut, vybaveni interieru alebo suciastok. To uz je na kazdom zvazeni, ci do Skody pojde, ja mam najvatsi problem s ich pocetnostou na cestach.
Co sa ceny tyka, tak to je relativne. Niekomu aj iPhone stoji za tie prachy, niekto si kupi Samsunga. Cena je taka, aku su ochotni zakaznici zaplatit. Pamatam si uste nedavno sa jazdilo kupovat Skodovky do Nemecka, lebo tam boli lacnejsie a tam to aj malo zmysel. Bola to lacnejsia nahrada za VW, kto chcel usetrit, kupil si tento lowcost. Co sa z toho ale stalo v niektorych krajinach, to uz hranici s fanatizmom. :-(
11. 8. 2012 11:55
Re: ŠKODA
Nevím proč všichni kritizují vnitřní prostor který je pro 4 cestující dostačující. Žádné auto ani A8 nesveze pohodlně pět dospělých a abych se přiznal ani nevím kdy jsme viděl na posledy 4 nebo dokonce 5 lií například v i30, Octavce nebo astře ;-\
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 17:56
Re: ŠKODA
Do octavky by se nevesli, to je jasne, zes je tam nemohl videt... ;-)
11. 8. 2012 19:56
Re: ŠKODA
Aha >:D a do kterého auta kromě Sharana, Multivana a podobných se vejde pět dopsělích lidí. To by mě moooc zajmalo.
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 21:49
Re: ŠKODA
Já vozím v autě velmi často 4 lidi, tzn., že jezdíme v pěti a pasažéři se vždy najdou, včetně pěti kusů zavazadel (krosny)... nikdo si na těch 220 km nestěžuje, naopak. Auto střední třídy.
Lidi jsou dneska trochu moc rozmazlení, kdysi se jezdilo ve Š100, kde bylo vzadu místa poskrovnu a taky se to zvládlo, dneska jak si nedá pasažér nohu přes nohy, tak je nespokojený.
11. 8. 2012 22:10
Re: ŠKODA
pamatam si casty s rodicmi, alebo starymi rodicmi na chatu v skodylaku 105 a 120. Dvaja dospely vpredu, 2 niekedy 4 deti vzadu a este kopa tasiek rozsypaych okolo nas. Drzali sme hubu, lebo to bolo lepsie ako cesta autobusom >:D . Ja som nacpal minule do auta 3 dospelych a 2 deti v autosedacke >:-[] . Tiez nikto nefrflal, mohli ist pesi
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 23:25
Re: ŠKODA
Tak nějak... vždy se zeptám "A co vzadu, dobré?" "Jo, o moc lepší než vlakem" >:D
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 22:21
Re: ŠKODA
No pochopitelne do sirsiho, nez je Octavka. A ze jich neni malo....
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 23:23
Re: ŠKODA
Která to jsou v nižší střední? Beru, že Fabia II, Rapid, Roomster a Superb je proti konkurenci užší, ale Octavia ne.
Avatar - Katikakus
12. 8. 2012 08:26
Re: ŠKODA
I Octavka je sirkou ve spodni casti segmentu. ;-)
Avatar - Katikakus
12. 8. 2012 12:30
Re: ŠKODA
[odkaz] ;-)

Vsechna tato auta jsou uvnitr sirsi Civic, i30, Ceed, Auris, 308, Megane, C4, Mazda 3.

Stejne siroky je vzadu jenom Golf. Dal se mi nechtelo hledat.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2012 16:42
Re: ŠKODA
Vámi požadovaný dokument se na serveru WWW.AUTO.CZ nenachází.
13. 8. 2012 14:21
Re: ŠKODA
To by sa dalo povedat aj o kufri napr u Focusa III. V pohode sa tam vojdu 4 tasky z Tesca, tak co to furt vsetci krutizuju ;-)
10. 8. 2012 15:54
Re: ŠKODA
no uz len koli tym sedackam co skoda montuje do aut :no:
10. 8. 2012 12:55
Výběr
Tak z tohohle bych si teda nevybral. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
10. 8. 2012 13:01
;-)
Superb
Octavia/Golf
Yeti
Fabia
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2012 13:02
Kdybych teď vybíral...
...tak bych šel do Octavie Champion 2,0TDI za 337.900,- s daní. Ověřené, vyzkoušené, funkční a pěkné auto za super peníz s výborným motorem... :yes:
Rozbalit vlákno
95
10. 8. 2012 13:07
Re: Kdybych teď vybíral...
Tak tady slovo holobyt úplně přesně popisuje situaci. Dovybavit a jsme na 400 tisících minimálně.
10. 8. 2012 13:14
Re: Kdybych teď vybíral...
Typyckej čech přece bezpečnostní a komfortní výbavu běžnou v této třídě nepotřebuje... typickému čechovi přece stačí, že má Octavii ;-) (aneb "já na to mám").
10. 8. 2012 13:28
Re: Kdybych teď vybíral...
Popravdě řečeno, Champion je pro opravdu nenáročné výborná nabídka, celkem i cílovku chápu.
Jenže já bych chtěl 16" kola, komplet elektriku, lepší rádio, asistent rozjezdu, nějaký hezký lak, parkovací senzory vpředu i vzady, vyhřívané sedačky, MaxiDOT a záruku na 4 roky/120 tkm...tedy standard, co nabízí i ostatní. A z hlavy jsem podle ceníku někde za půlmilionem.

A za ty peníze je tu Jůlie, Golf, Astra... :-)
10. 8. 2012 13:44
Re: Kdybych teď vybíral...
Kdysi jsem si hrál s ceníkem a podobně dovybavená Octa vyšla na nějakých 450, k tomu co píšeš ty, jsem ještě přihodil 8x bag, tempomat a možná xenony, už si nepamatuju. Nicméně když je startovačka na 250, tak mi rozdíl 200 - 250t přijde docela dost, nehledě na to, že výkonově jsou MPI dost "impotentní," že nenabízí starší 6 Tiptronic považuju taky za chybu. Navíc, za těch 450 už je opravdu z čeho vybírat, za mně Mazda 3, ta je za tuhle cenu s automatem, ve fullu.
Avatar - GM.rja
10. 8. 2012 16:09
Re: Kdybych teď vybíral...
Mazda 3 (sedan) je prostě nádherná! Nedal bych asi automat, ale dvoulitr určo. Škoda, že před rokem jsem měl strop na 350 litrech a nebyly tyto akční slevy. :-(
10. 8. 2012 16:28
Re: Kdybych teď vybíral...
Já automat bohužel mít musím, (chodím o berlích) jinak bych asi taky volil manuál. Co jste nakonec koupil, jestli se můžu ptát?
10. 8. 2012 16:30
Re: Kdybych teď vybíral...
Přední parkovací senzory, vyhřívané sedačky, asistent rozjezdu (jseš ženská?) nebo metalíza/perleť, to je vskutku dnešní minimální standard nižší střední :-)

Bez metalízy je Octavia s uvedenou výbavou za 439 300Kč s 1.4TSI. Co myslíš pojmem "komplet elektrika" netuším.
10. 8. 2012 16:44
Re: Kdybych teď vybíral...
Stojíte si na vedení? Co třeba el. stahování oken vpředu a vzadu?
10. 8. 2012 17:14
Re: Kdybych teď vybíral...
Okna jsou jediná elektrická výbava v autě?
10. 8. 2012 17:23
Re: Kdybych teď vybíral...
Ne, ale je zajímavé že většina lidí to chápe podobně.
10. 8. 2012 20:08
Re: Kdybych teď vybíral...
Nejsem ženská, ale bydlel jsem nějakou dobu na Žižkově u Seifertky...dost nepříjemnej svah, kostky, málo místa - v zimě je parkování o hubu, v létě je to otrava. Navíc s autem jezdí i přítelkyně, tu tyhle vymoženosti strašně těší.

Elektrikou jsem myslel okénka a zrcátka, nic víc. Vyhřívaný sedačky vyžaduju, kdo nezažil nepochopí.
Co se barvy týče, chtěl bych tu metalízu, pastelové barvy vypadají na Oktě hnusně.
10. 8. 2012 22:02
Re: Kdybych teď vybíral...
Víš jsou lidé kteří ví co chtějí a nepotřebují k rozhodování výbavu. Všem vám přeji výbavou nabitá auta. Osobně mi stačí 2 vaky a manuální klima a jsem spokojený člověk. Je to vždy o subjektivním pohledu na věc. a Tvrdit někomu že tohle je lepší jelikož to máš našlapaný výbavou je trochu ubohý nemyslíš? Každý si koupí to co mu sedí a co se mu líbí i když cpát někomu svojí pravdu je v ČR běžným a ubohým zvykem.
10. 8. 2012 22:24
Re: Kdybych teď vybíral...
Znas to o te potrefene huse? ;-) A verim ze byla z Acek, bratru za stopade... :yes:
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 17:58
Re: Kdybych teď vybíral...
Ne kazdy je ovsem umasteny opravar skodovek, kteremu staci vybava Holobyt. Jsou lide, kteri maji vyssi naroky nez ty, smir se s tim...
Tak tem zase ty netlac tu svoji low-endovou pravdu. ;-)
11. 8. 2012 20:00
Re: Kdybych teď vybíral...
Co komu tlačím prosím tě? Když nerozumíš psanému textu tak sem ani nelez. A výrazi typu Low-end nejdřív si zjisti pořádně co to znamená ať ze sebe neděláš hlupáka. A ještě jednou když na něco nemáš tak to nehaň ;-\ :no: Jsou lidé kteří na to mají a taky ti nehaní tvého frantíka nebo korejce ;-)
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 22:10
Re: Kdybych teď vybíral...
Mluvim o tvych low-end narocich na vybavu auta, Peto. Ne kazdy se uspokoji s tim, co ty a radeji si priplati za vyssi...

Pokud mas pocit, ze jsem nekde neco hanil, vrat se zpatky, a jeste nekolikrat si precti muj prispevek, klidne nahlas a neboj se ukazovat si prstem.
11. 8. 2012 22:20
Re: Kdybych teď vybíral...
Rád připlatí za vyšší? Tím že si koupí levnějšího korejce místo toho aby si vybavil jiný auto. leteš si pojmy s dojmy.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 22:28
Re: Kdybych teď vybíral...
Koukam, ze to mas v hlavicce nejake pomotane, Peto. Jeste jednou - rec je o tvych low-end narocich na vybavu auta. Jsou lide, kteri se, bez ohledu na znacku, neuspokoji, se dvema bagy a svihadly.
Dobre vybaveny francouz, japonec ci korejec, muze byt treba o 200k drazsi, nez ten tvuj okridleny holobyt.
11. 8. 2012 22:46
Re: Kdybych teď vybíral...
Jejda tak teď jsi mi to nandal vážně. Víš jsou lidé kteří mají hodnoty položené trochu jinde než v šesti vacích atd. V autě potřebuji jen to co jsem napsal a nevím proč mi to stále haníš, jseš trapnej a příjde mi že s i tím pouze léčíš ego nebo něco jiného?
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 22:57
Re: Kdybych teď vybíral...
Peto, projdi si jeste jednou tohle vlakno. Ty ses tady zacal navazet do lidi, kterym nestaci zakladni vybava a presvedcoval nas tu, ze cokoli nad ramec toho low-endoveho zakladu je vlastne zbytecne. O leceni cehokoli tedy radeji pomlc. ;-)
11. 8. 2012 23:00
Re: Kdybych teď vybíral...
Jak konkrétně jsem se do koho navážel prosím. nějak si nejsem vědom.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:15
Re: Kdybych teď vybíral...
Ty si toho nejsi vedom vic, jak koukam. O to hur... :no:
11. 8. 2012 23:18
Re: Kdybych teď vybíral...
Opět pádný argument >:D
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:26
Re: Kdybych teď vybíral...
Padne argumenty mas nahore, uz jsem ti to psal. To, ze neudrzis myslenku neni muj problem...
11. 8. 2012 23:31
Re: Kdybych teď vybíral...
Nedokážeš odpovědět na mou otázku jelikož víš že jsi napsal blbost. Je tak těžké si to přiznat?
Avatar - Nerez
10. 8. 2012 13:16
Re: Kdybych teď vybíral...
Že bych teda 2.0 TDI označoval za výborný motor, nevím nevím. Četl jsem na něj spíš kritiku než chválu. Samozřejmě spousta toho můžou být fámy, ale na každém šprochu....A když už přišla i oficiální svolávačka od VW, asi na to mněco pravdy bude.
[odkaz]
Když už Octu, tak s 1.8 TSI :yes:
Avatar - kari.laz
10. 8. 2012 13:20
Re: Kdybych teď vybíral...
Ta už ovšem cenou bude jinde. Nicméně pokud by jsem vybíral octu, tak 1,8TSI, pak dlouho nic a pak by se teprve to ostatní. Naprosto ideální a moc povedený motor do Octavie.
Avatar - Nerez
10. 8. 2012 13:26
Re: Kdybych teď vybíral...
Bohužel, jsem orientovaný jen na benzíny. A tam krom 1.8 TSI není moc z čeho vybírat.
Kdybych měl 100% jistotu, že jsou rozvodové problémy vyřešeny, klidně bych vzal i menší TSI. Jinak by mi zbyla jen atmo 1.4 :-!
10. 8. 2012 13:35
Re: Kdybych teď vybíral...
Ještě tam je atmo 1.6, a to ve verzi benzín a LPG/benzín.
10. 8. 2012 13:47
Re: Kdybych teď vybíral...
Ta je podle kámoše nic moc, (jeho rodiče ji mají) jinými slovy, nejede a žere, přestavba na LPG možná je.
10. 8. 2012 15:11
Re: Kdybych teď vybíral...
Nemám na mysli přestavbu, ale originální verzi na LPG přímo od výrobce. Ale souhlasím s vámi, že v motorové nabídce Octavie se příznivci benzínu těžko vybírá. Chybí nějaká atmosferická osmnáctistovka nebou dvoulitr.
Avatar - GM.rja
10. 8. 2012 16:12
Re: Kdybych teď vybíral...
To je pro mě jednoznačný a veliký mínus, sorry, ale s turbíčkama ať se jsou vyfotit :no:
10. 8. 2012 22:04
Re: Kdybych teď vybíral...
Jaké jsou problémy s rozvody u 1,4 TSI???
10. 8. 2012 13:29
Re: Kdybych teď vybíral...
U 2.0 TDI 103 kw praskaly hlavy, (nevím jestli už VW vyřešilo) takže raději nebrat. 1.8 se problémy celkem vyhýbají, ale pro většinu co chtěji Octu je way off budget. Za mně Ceed, jinak mi tu chybí Japonci, takových Swiftů vidím docela dost, jinak Clio taky chybí, že by čekání na nástupce? Nevím.
10. 8. 2012 14:52
Re: Kdybych teď vybíral...
Svolávačky mají všichni,jdi na RAPEX a každý týden několik aut napříč spektrem, a to ještě naprostá většina zase napříč spektrem se nepublikuje,protože se to lidem opraví v rámci servisních intervalů. :-!
10. 8. 2012 17:16
Re: Kdybych teď vybíral...
No nevim, mám ji cca 2,5 roku, najeto 108tis km a žádný problém s motorem 2.0TDi mimo dolévání oleje nemám. Pořád jezdí dobře :yes:

Volil bych ji znovu. Ono totiž ta 1.8TSi dost žere, když po ní chcete výkony, ale i tak je to dobrá volba ;-)
10. 8. 2012 19:56
Re: Kdybych teď vybíral...
Který motor nežere když se po něm chtějí výkony...?
10. 8. 2012 20:04
Re: Kdybych teď vybíral...
to bylo trefný, dík >:D Jen jsem chtěl říct, že s TDi bude rozdíl ve spotřebě 1,5-2l při přišlápnutí plynu, ale u TSi klidně i 5l... ;-)
10. 8. 2012 22:08
Re: Kdybych teď vybíral...
To je taky pravda ale u toho benzínu tomu zase odpovídá výkon. Ale je fakt, že ty malá turba hodně žerou podle stylu jízdy.
10. 8. 2012 13:21
Re: Kdybych teď vybíral...
Tak to bys byl veliký hlupák. :-!

Nic ve zlém ;-)
10. 8. 2012 14:07
Re: Kdybych teď vybíral...
Hlupákovi každý hloupý... ;-) Nicméně naftový dvoulitr CR je skvělý motor, výbava má to co bych normálně potřeboval (klima, centrál s dálkou, elektrika vpředu, nějaký ty pytle) jo ještě rádio, pravda. Jinak za podobný peníz nemá ani korejec ani 1,6naftu... Skvělá nabídka!
10. 8. 2012 14:17
Re: Kdybych teď vybíral...
Napiš, kde se prodává a její ceník včetně výbavy...
10. 8. 2012 15:43
Re: Kdybych teď vybíral...
Třeba tady... [odkaz] a je za ještě lepší cenu!!!
10. 8. 2012 15:51
Re: Kdybych teď vybíral...
No tak to je výhra panečku! Za 335 000Kč Oktu v dieselu bez rádia (v seznamu výbavy není psaný a když tam píšou, že to dokonce má i vnitřní zpětné zrcátko, tak rádio by asi zmínili), s dvouma pytlema, cerny kliky, plastovej volant, 15" plechy bez poklic...a to se vyplatí! Protože pak budeš ten největší frajer protože jezdíš Oktávkou!
:yes: za odvahu, :no: za zoufalost
10. 8. 2012 18:19
Re: Kdybych teď vybíral...
Lakovaný kliky z blbce menšího blbce neudělaj... ;-) Jinak Octa má v základu jako všichni v této třídě 15" plechy s poklicema, plastovej volant atd... Jinak za frajera být fakt nemusím, tak by mi tahle octávka do baráku mohla, jen nechci být za zoufalce, takže Hjundééé fakt ne >:D
10. 8. 2012 16:03
Re: Kdybych teď vybíral...
Dobře, to už jsou akční ceny se slevou prodejce. Porovnávejme porovnatelný, Icescent dával ceníkovky...
10. 8. 2012 15:15
Re: Kdybych teď vybíral...
Tu knihu (i film) mám moc rád ;-)

Každopádně jsem si spíše rýpl, ta nabídka je dobrá. Jen absence ESP ve standardu, to už je dneska v této třídě takové malé faux-paux.
10. 8. 2012 15:42
Re: Kdybych teď vybíral...
Do nedávna žádný problém u i30 a Ceeda... Předpokládám, že OIII už taky bez ESP nebude existovat, když je v základu i u Citigo... Jinak si život bez ESP dovedu docela dobře představit.
Avatar - twistedTSD
10. 8. 2012 16:45
Re: Kdybych teď vybíral...
ESP je už povinné, O3 se bez něj v EU neobejde.
11. 8. 2012 10:22
Re: Kdybych teď vybíral...
Naprostý souhlas... výborná volba rozumem ... a ten motor je opravdu skvělý. Korejci to podle mě trochu přehnali s cenama - u hatchbacků se dneska dá okolo 350 tisíc koupit opravdu ledacos, včetně mých oblíbených japonců ....
10. 8. 2012 14:16
Re: Kdybych teď vybíral...
Já jsem žádnou OII žampiňon nenašel, natož s 2,0TDI...asi jen výsada pro tebe.

Pošli link!
10. 8. 2012 14:28
Re: Kdybych teď vybíral...
Active: [odkaz]

Ambition: [odkaz]

Prima: [odkaz]
10. 8. 2012 14:46
Re: Kdybych teď vybíral...
Aha, v konfigurátoru není...je pravda, že, aby vypadala důstojně, musí být alespoň v Ambition...
10. 8. 2012 15:45
Re: Kdybych teď vybíral...
Neříkám, že by nesnesla víc, ale za 335tisíc dvoulitrová nafta s klimou a nutným základem + rádio... To je sakra dobrý! Nenašel jsem nic podobně výhodnýho než toto [odkaz] Mají tam i Kiu, tak to člověk může porovnat s Korejcem... ;-)
Avatar - Emel
10. 8. 2012 16:03
Re: Kdybych teď vybíral...
Nutný základ, to je k diskusi... co třeba takové ESP?
10. 8. 2012 16:17
Re: Kdybych teď vybíral...
Co třeba aspoň 6 bagů a elektrika aspoň vpředu? Má to ta Octa? Nechci zase lézt do konfigurátoru..........
10. 8. 2012 16:45
Re: Kdybych teď vybíral...
Z důležitých věcí klimatizace, el. okna vpředu, el. ovl. a vyhř. zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 4x airbag, přední mlhovky, palubní počítač. To je za 329 900Kč s TSI 90kW nebo 1.6LPG 72kW. Diesel 81kW je za 349 900Kč.

Ambition je za 384 900Kč nebo 409 900Kč a má navíc litá kola, lakovaná zrcátka a kliky, radio Swing, loketní opěru, tempomat, kožený paket, ESP, hlavové airbagy atd.
10. 8. 2012 22:08
Re: Kdybych teď vybíral...
Co je na ESP nutného ??? >:D
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 17:52
Re: Kdybych teď vybíral...
Zkus pouzit hlavu na to, k cemu je urcena... 8-s :no:
11. 8. 2012 19:54
Re: Kdybych teď vybíral...
S tím problém nemám, ale Ty s řízením asi jo když potřebuješ aby ti někdo hlídal zadek >:D :yes:
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 22:15
Re: Kdybych teď vybíral...
Peto, ja si opravdu nemam potrebu neco nalhavat a v pripade krizove situace vim, ze nemam sanci reagovat rychleji nez ESP, takze jsem si za nej velice rad priplatil.
Ty sam sebe klidne presvedcuj, ze jsi tak skvely ridic, ze ESP nepotrebujes, oba vsak vime, ze pravy duvod ma svuj puvod nekde jinde - v tve penezence, jak jsi sam prozradil v jinem vlakne. ;-)
11. 8. 2012 22:28
Re: Kdybych teď vybíral...
Pojedeš li tak jak se na daném podkladu jet má nemůžeš se dostat do krizovky. Pokud jsi střelec nepomůže ti ani ESP fyzika se obelhat nedá. Patříš li mezi ty co si myslí že je ESP spasí pánbůh s tebou >:D za svých 450tkm za necelých 11 let co mám od 18 papíry jsem se dostal do krize párkrát kdy už jsem si o to vyloženě říkal a nepomohlo by mi ani tvé všemocné ESP. Vždy na uzavřené trati, praxe je mocnější než pár čidel a odporů. Netvrdím že jsem skvělej řidič, naopak vždy jedu tak abych dojel. Prší li na dálnici jedu max. 110 v zimě je li mokro klidně i 100 nepotřebuji si na nic hrát a už vůbec ne se opírat o falešný pocit bezpečí v podobě ESP.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 22:36
Re: Kdybych teď vybíral...
Peto, v 29 bys uz trochu mohl mit rozum. Ja nikde netvrdim, ze je ESP vsemocne, to ses zrejme uhodil do hlavy vic, nez bylo zdravo. Srovnej si myslenky a pouvazuj nad situacemi, ktere ani pri nejvyssi opatrnosti nemuzes predvidat, a ktere muzou zpusobit krizovou situaci. Pak se klidne vrat a muzeme si povidat dal. Zatim neni o cem, trapne si tady sam pred sebou omlouvas absenci ESP tim, ze tobe by bylo stejne k nicemu, zatimco pravy duvod... 8-s :no:
11. 8. 2012 22:49
Re: Kdybych teď vybíral...
Tak mi takovou situaci vysvětli prosíííím >:D Jsem moooc zvědavý. To že je pro tebe ESP všemocné vyplívá už jen z toho co o něm píšeš tedy jak k němu vhlížíš.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:07
Re: Kdybych teď vybíral...
Koukam, ze jsem tve intelektualni schopnosti ponekud precenil. Ulehcim ti to tedy. Klidne se podivej na par videi a srovnej, co se stane pri nahle potrebe vyhnout se prekazce v tom samem aute s vypnutym a zapnutym ESP: [odkaz]
11. 8. 2012 23:11
Re: Kdybych teď vybíral...
Je to o řidiči. A jelikož se 90% procent řidičů nepokouší vyhnout, ale pouze šlápnou na brzdu a čekají co se stane je jim ESP úplně k ničemu stejně jako ABS ;-) Kapišto?
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:14
Re: Kdybych teď vybíral...
Tim mi teda rikas, ze kdyz by ti pred auto nedejboze vbehlo dite, tak se nebudes snazit vyhnout. Alespon vim, s jakym (...) mame tu "cest"... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:17
Re: Kdybych teď vybíral...
Psal jsem něco o sobě? Já na rozdíl od tebe nepotřebuji auto s ESP.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:22
Re: Kdybych teď vybíral...
Ano, dokonale jsi se tady odhalil. Ty ESP "nepotrebujes", protoze se nevyhybas... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:23
Re: Kdybych teď vybíral...
bože můj >:D ty jseš ale wůl
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:31
Re: Kdybych teď vybíral...
Jestli jsem vul proto, ze bych se v takove situaci urcite pokusil vyhnout, tak budu tim volem rad a budu na to hrdy... :-!

Proti tobe je ovsem i vul inteligentni tvor... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:36
Re: Kdybych teď vybíral...
Ještě jednou. potřebuješ li v rychlosti 50 km/h ESP k tomu aby jsi se vyhnul jseš VŮL který nemá co dělat za volantem v takové rychlosti se ESP ani neprobudí jelikož nemá proč. A jinde než v obci kde máš jet 50 se s náhle s dítětem nesetkáš. A jestli podle toho že nepotřebuji v autě ESP usuzuješ že se nevyhnu překážce jseš vůl ještě větší. ESP není potřebné k vyhýbání stejně jako ABS není zapotřebí k brždění.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:44
Re: Kdybych teď vybíral...
Na tohle fakt nema cenu reagovat... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:45
Re: Kdybych teď vybíral...
Poznal jsi sám že píšeš nesmysly? to jsem rád ;-)
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:49
Re: Kdybych teď vybíral...
Poznal jsem, ze jsi uplne vygumovany pako, ktere by se nevyhlo diteti... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:53
Re: Kdybych teď vybíral...
Na rozdíl od tebe se vyhnu dítěti krom jiného i bez ESP.
Avatar - Katikakus
12. 8. 2012 00:03
Re: Kdybych teď vybíral...
Nahore si napsal, ze ESP k nicemu pro ty, co se nevyhybaji, pouze brzdi. Ty, jak se nas tady snazis presvedcit, si za ESP nepriplacel ne kvuli tomu, ze na nej nezbylo, ale kvuli tomu, ze je pro tebe k nicemu.
Z toho plyne jedine, Peto - ty by si se diteti nevyhnul...

K tomu jsi se tady dobrovolne verejne priznal, pokud ti to uniklo... 8-s :no:
12. 8. 2012 10:20
Re: Kdybych teď vybíral...
Přečti si to ještě jednou a nedělej ze sebe vola. Psal jsem že 90% lidí pouze brzdí a čekají na náraz. Tudíž je jim ESP k ničemu a ABS taky, jinak si nedokážu vysvětlit počet nárazů zezadu nebo čelně do jakékoliv překážky na cestě široké jak ranvej . Na to aby jsi se bezpečně vyhnul ti stačí ABS můžeš plně brzdit a přitom ovládat auto. Bez ABS musíš brzdit - pustit brzdu vyhnout se a brzdit tím ztrácíš cenné vteřiny brzdění. Je vidět že jsi takovou situaci ještě nezažil tudíž vůbec nevíš o čem mluvíš. Nevím kde jsem napsal že bych se nevyhnul ať už dítěti nebo něčemu jinému. Chce to chápat psaný text ;-) Podívej se na video kde se provádí losí test, vždy při vypnutém ESP!
Avatar - Katikakus
12. 8. 2012 12:29
Re: Kdybych teď vybíral...
Trapny pokus se z toho vyzvanit, hloupy, Peto. Pokusis se tady omluvit svou lakomost, ci prazdnou penezenkou a klidne bys kvuli tomu prejel dite. Jsi hnusna spodina lidske spolecnosti. Nestojis ani za plivanec do toho hnusneho umasteneho ksichtu.... 8-s :no:
12. 8. 2012 14:27
Re: Kdybych teď vybíral...
Jseš velmi nemocnej člověk a nemá smysl se s tebou bavit. ;-\
Avatar - Katikakus
12. 8. 2012 15:51
Re: Kdybych teď vybíral...
Ty se tady nestydis verejne priznat, ze bys neuhnul diteti, a ja jsem nemocnej...Zaslouzil bys par facek, spratku hloupej... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:47
Re: Kdybych teď vybíral...
Moc by mě zajmalo kolik máš najeto že se bojíš jak čert kříže každé prkotiny na silnici a věříš ESP.
11. 8. 2012 23:50
Re: Kdybych teď vybíral...
Vsadím se o co chceš když 20 metrů před tebou náhle zastavím třeba jen v 90km/h nestihneš nic jiného než zpomalit před nárazem natož aby jsi se začal vyhýbat a využil to tvé ESP.
11. 8. 2012 23:25
Re: Kdybych teď vybíral...
Podle toho jaký tady píšeš * nemáš za volantem co dělat. Máš dojem že do doby než bylo vynalezeno ESP se všichni při vyhýbání zabili?
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:34
Re: Kdybych teď vybíral...
Urcite ne, ale zabilo se jich vic, nez s ESP. ESP neni vsemocne, fyzika se oklamat neda, ale ESP dokaze zachranit mnoho situaci, ktere by ani nejlepsi ridic bez ESP nezvladl. To jsou proste fakta, ktera muze popirat jenom naprosty hlupak... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:40
Re: Kdybych teď vybíral...
Neřekl jsem že ESP nedokáže zachránit určité situace vždy je před takovou situací jeden problém a to řidič.
11. 8. 2012 23:21
Re: Kdybych teď vybíral...
Ještě jeden detail. Na dálnicích děti běžně nepobíhaj, na okrskách jsem taky žádný nepotkal a v obci kde máš jet 50 nepotřebuješ při vyhýbacím manévru pořádně ani brzdy natož ESP ;-\
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:40
Re: Kdybych teď vybíral...
Stejne tak nemuzes vjet na zledovately usek, vjet do louze, ktera nebyla videt, nemuze ti pred auto vbehnout diva zver, nemuze ti do protismeru vjet jine auto, nepotrebujes se vyhnout spadle vetvy na silnici, vyhnout se autu, ktere ti nedalo prednost atd. atd. atd... Chlapce, pokud ty mas opravdu ridicak, o cemz silne pochybuji, ten clovek, co te ho nechal udelat, by zaslouzil par facek.... 8-s :no:
11. 8. 2012 23:44
Re: Kdybych teď vybíral...
Vjedeš li na zledovatělý úsek je ti ESP úplně k ničemu stejně tak trefíš li opravdu velkou louži kdy bude muset zasáhnout ESP. V ostatních situacích které popisuješ to v případě kdy pojedeš jak máš zvládneš i bez ESP! V případě že pojedeš jako prase dobře ti tak TEČKA.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:48
Re: Kdybych teď vybíral...
Ted uz vim, ze ridicak nemuzes mit nebo mas najezdeno maximalne 20 km nekde na polni ceste u vas za barakem... >:D
11. 8. 2012 23:52
Re: Kdybych teď vybíral...
Ježíš ty mi dáváš >:D už prosím tě přestaň bolí mě břicho >:D >:D >:D
Avatar - Emel
10. 8. 2012 16:01
Re: Kdybych teď vybíral...
To jsou ovšem skladovky...
10. 8. 2012 22:10
Re: Kdybych teď vybíral...
Jaký je rozdíl mezi skladovkou a předem nakonfigurované výbavy tedy oblibou korejců?
10. 8. 2012 13:08
Užofky
Škodárna dělá samé užofky... článek to jen dokazuje.

Posledním Mohykánem je FL Octavia... tak jsem zvědav, jestli ta nová O3 půjde ve šlépějích ostatních sourozenců a stane se z ní další krabička na sardinky... 8-s

Volba je jasná... Golf, hned za ním bych sáhl po Ceedu s GDI (batoh nepotřebuji)

:yes:
Rozbalit vlákno
9
10. 8. 2012 13:29
Re: Užofky
" tak jsem zvědav, jestli ta nová O3 půjde ve šlépějích ostatních sourozenců a stane se z ní další krabička na sardinky..."
OIII už míří o třídu vejš, takže krabice na sardinky bych se nebál ;)
10. 8. 2012 13:30
Re: Užofky
Sup je ještě o třídu vejš a užovkou je... ;-)
10. 8. 2012 13:35
Re: Užofky
Tak já jsem spíš myslel celkově velikost interiéru. Je pravda že superb je takovej jezevčík, řekl bych že tenhle škodováckej nezmar kterej postihl i fabii vymře s novym designovym "jazykem" škodovky.
P.S.: to že je superb užovka podle mě neni až takovej problém. Jen to blbě vypadá. Jinak 4 lidi se v tomhle autě svezou úplně královsky. Já mám bezmála 2 metry, do šířky taky nemám nejmíň, a v superbu jsem měl kolem sebe víc místa jak v touaregu. a to dokonce i když jsem si sedl "za sebe". Zatim jsem v žádnym jinym autě takhle dobře neseděl
10. 8. 2012 13:51
Re: Užofky
V Supu to bylo s místem naprosto v pohodě, (jak vzadu nevím). Kámošova O II. s prostorem příčně jen tak tak, širší by rozhodně být mohla.
10. 8. 2012 16:19
Re: Užofky
Co se tyce vnejsich rozmeru, tak je dvojkova octavie o 3 cm sirsi, nez Mercedes W124, coz za uzovku rozhodne nepovazuji ;-)
13. 8. 2012 08:00
Re: Užofky
Vnější rozměry jsou sice zajímavé, ale v autě se sedí uvnitř.
10. 8. 2012 13:54
Re: Užofky
Pro mě je zásada, že si kupuju auto, který mě musí potěšit i na pohled. To Sup, minimálně v sedano-lb nesplňuje. Tím vůbec nezpochybňuju jeho prostornost v podélným směru. Ta je bezprecedentní.
10. 8. 2012 14:21
Re: Užofky
OIII bude o něco širší jak SII.Rozvor 2681 mm. :-!
13. 8. 2012 08:01
Re: Užofky
O kolik bude širší? A jak to souvisí s rozvorem?
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2012 13:18
Superb jiná třída
Nevybrat si Superb, který tady převyšuje ostatní min o třídu mi nejde do hlavy, snad jedině kdybych neuměl řídit a bál se velkého auta. Snad ještě kdybych nosil čepku směrem dozadu bych bral Golfa.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Nerez
10. 8. 2012 13:28
Re: Superb jiná třída
A co když spousta lidi tak velké auto nepotřebuje. Čím větší auto, tím větší provozní náklady. Proč by si např. mladý pár bral Superba. Co by s tím dělali? >:D
10. 8. 2012 13:29
Re: Superb jiná třída
Jezdili na diskošku, šak to je skoro Mercedes, no ni? >:-[]
Avatar - miromen
10. 8. 2012 13:30
Re: Superb jiná třída
Je to tak ale bohužel znam par lidi kteři smyšleji a konaji stejně.
Avatar - miromen
10. 8. 2012 13:29
Re: Superb jiná třída
Mě zase nejde do hlavy jak si někdo muže vybrat Superba ktereho nevyužije. Auto se snad vybira podle potřeb a ne podle toho že musim mit tu největši obludu jakou za dane penize dostanu.
11. 8. 2012 10:52
Re: Superb jiná třída
Tak asi máš pravdu, ale co si máš koupit, pokud jsi "dobře situovaný" a máš všech "pět pohromadě" ... Je to nenápadné auto a ještě máš pocit, že podporuješ českou fabriku ....
Avatar - miromen
11. 8. 2012 11:01
Re: Superb jiná třída
Co si mam koupit ? Třeba auto ktere mi vyhovuje podstatně vic než auto středni třidy ktere nevyužiji a v městske džungli bude spiš na zlost než ku prospěchu. Takže by něco z nižši středni ?
11. 8. 2012 12:10
Re: Superb jiná třída
OK ... já nemluvím o normálních lidech jako jsem třeba já ;-) .... v Superbu se podle mě dobře cítí i majitel prosperující firmy a není podezřelý svému okolí (či zákazníkům), že si nějak moc vyskakujeme nebo nemístně šetří .....
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:11
Re: Superb jiná třída
Já teda zastávám částečně stejný názor, ale.... třída neznamená jen velikost, ale i další vlastnosti jako použitá technika, pohodlí, ODHLUČNĚNÍ, atd. Prostě malé auto B segmentu nejen, že je méně prostorné, ale interiér je horší, podvozek je méne pohodlný proti kompaktu. Osobně bych pod kompakt nešel, tedy pokud jde o jediné auto. Možná ještě jakýsi rozumně vybavený subkompakt.
A na tom vydělávají prémiové malé vozy a snaží se i Citroen s DS... lidi často dnes nepotřebují velké auto, ale chtějí luxus.
10. 8. 2012 13:33
Re: Superb jiná třída
Superb je pro dost lidí nesmyslně velký, čapky dozadu jezdí tak max. Golfa V., VI je pro ně moc drahý o nastupujícím Golfu VII. nemluvě.
Avatar - Nerez
10. 8. 2012 13:36
Re: Superb jiná třída
Spíš tak do IV generace. Golf V se už ani moc netuní, takže pro ně není dost in >:D
10. 8. 2012 13:40
Re: Superb jiná třída
Golf V se ještě netuní, zatím je pro kšiltovkáře a Rómy drahej.
10. 8. 2012 14:45
Re: Superb jiná třída
Romy kupujou sedany, kuly cene :-!
10. 8. 2012 17:29
Re: Superb jiná třída
Kankunene nic ve zlym, ale zrovna ty o tom, jestli nekdo umi nebo neumi ridit, pomlc ;-) Tva nedavna perla o tom, ze te obtezuje ve vysich rychlostech tuhnouci volant Q5, mluvi za vse >:D >:-[]

A tvoje dnesni bomba, ze Sup "převyšuje ostatní min o třídu" jen potvrzuje, ze si ridicky obycejnej moula. Mozna kdybys to trochu rozvedl... >:D
Avatar - Katikakus
10. 8. 2012 20:57
Re: Superb jiná třída
Nejenom ridicsky... bohuzel. ;-)
10. 8. 2012 13:54
Hyundai i30!
Tak co je evidentní již z toho, o jaká nejprodávanější auta se jedná: Škoda a Hyundai+Kia motors... Lidé u nás hojně volí Huyndai+Kia; to svědčí o tom, že mají: za 1) již i dobré zkušenosti; za 2) reference, doporučení jiných vlastníků; za 3) vědí o velmi dobrých výsledcích v různých testech těchto aut; za 4) "přesně tak nějak tolik peněz" za tak dobrou kvalitu a jízdní vlastnosti těchto aut; za 5) dobré povědomí o těchto vozech díky dobré reklamě; za 6) se jim designově prostě líbí...

A o tom, že jsou Hyundai a Kia stále více respektovanými značkami (dokonce mnozí píší obrazně, že se jich "bojí" - jako konkurentů) nikdo dnes nepochybuje (své by k tomu mohli říci šéfové VW, franc. aut či Toyota!)...

Důležité je také si třeba srovnat ony první 3 vozy v žebříčku: Octavia, Fabia a i30... To, že i30 se v prodejích dotahuje, je také známo, viz např. zde: "Octavii a Fabii začíná dotahovat Hyundai i30": [odkaz] . Fabii bych v tomto srovnání dále samozřejmě vypustil; všichni dobře víme, že patří kdesi jinde... Takže zůstává i30 a Octavie. Takže které z nich vybrat??? Odpověď je nasnadě; a celkem to zjednoduším: koukněte jen na minusy v tomto článku (celkem s nimi souhlasím):

Octavia: "Vyšší ceny, podprůměrný vnitřní postor, tvrdé odpružení, nehodí se pro ostrou jízdu v zatáčkách..."

i30: "Pevně dané konfigurace, s velkými koly nekomfortní tlumení, nesmyslný základní turbodiesel..."

Přidejme k tomu třeba i srovnávací test (Autopruvodce.cz; starší generace): "Verdikt: Nečekal bych, že za stále „sociální“ octavii si Škoda bude účtovat skoro půl milionu! Vzhledem ke konkurenci je to přehnané, vždyť plně vybavený Hyundai i30cw, který navíc celkově není horším autem, stojí o 100 000 Kč méně. Možná Škoda Auto u octavie trochu počítá se setrvačností a konzervativnějším přístupem zákazníků, jinak to nechápu. Ten, kdo si srovná, co za své peníze může dostat, zvolí i30. Tedy pokud není vyloženě nacionalista a fakt, že i30 byla navržená pro Evropu a vyrábí se v ČR, ho neuspokojí.

HODNOCENÍ:
HYUNDAI i30cw: 7/10
ŠKODA OCTAVIA COMBI TOUR: 6/10."

Vítěz i30! Prostě i30 je zde lepší volbou, dotahuje se jasně na Golfa (o tom svědčí mnohé testy), je neotřelá, design agresivnější, a např. i motor i30 (turbodiesel 1.6 CRDi/94kW): "Jenom SAMOU CHVÁLU zasluhuje motor i30. K testu nastoupil turbodiesel 1.6 CRDi/94kW, který běží příjemně potichu a mnohem klidněji než objemově shodný agregát TDI v Golfu se 77kW. Ten by potřeboval zlepšit chování a přidat několik koní." - AUTOTIP 24/11 srovnání nové i30 s Golfem...

A dál a dál... Moje volba po zvážení všech pro a proti: Hyundai i30; naprosto rozumně a chladně... ;-)
Rozbalit vlákno
31
10. 8. 2012 14:03
Re: Hyundai i30!
...nalijme si čistýho vína ne?

Myslíš ten článek jak dotahuje? "Třetí Hyundai na škodovky dost ztrácí"

Moc se mi líbí, jak se ukájíš nad nejsociálnější verzí výběhovýho modelu. Srovnání s předfl OII mi přijde irelevantní. Navíc i30 dnes není rozhodně cenově podbízejícím se autem. Srovnávejme tedy klasickou verzi...verzi vozu, kterej dostane na jaře nástupce...kterej i po téměř 9-ti letech pořád vypadá dobře. To se o i30CW nedá napsat ani týden po představení.
Octávii opravdu na konkurenci nic nechybí a to je majstrštyk. Hyundai musel samozřejmě podražit, aby byl schopen konkurovat evropský konkurenci. To, jestli se mu to opravdu vyplatí a nevrátí se v nových generacích řady i opět k lowcostu ukáže až čas. Sám nejsem rozhodně škodovkář, ale ryze pragmaticky bych nad koupí OII neváhal, to v případě i30 napsat nemůžu.
10. 8. 2012 14:18
Re: Hyundai i30!
Ty bys neváhal, ok; tvoje volba. Ale nemáš pravdu, že u i30 nejde o cenu, koukni níže: zajímavé srovnání je i zde (nové generace): [odkaz]

V anketě by volilo: Hyundai i30 kombi 51.3%; Škoda Octavia Combi jen 38.8% ...

A dále je tam zajímavé vše právě ohledně CEN: "Větší rozdíly jsou ale v prodejních cenách, zatímco základní benzínovou 100koňovou čtrnáctistovku seženete u korejského výrobce za 299 900 korun, v případě Octavie Combi stojí motor 1,4 MPI (80 k) o skoro sto tisíc více (397 900 korun). Také v případě základní naftové motorizace je i30 výhodnější – 90koňové 1,4 CRDi stojí 359 990 korun, zatímco šestnáctistovka TDI (105 k) přijde na 483 900 korun. To je rozdíl bezmála 124 tisíc korun, jakkoliv je motor s logem Škody výkonnější." Jedině jakési akce... já tam u Škody byl a ptal se podrobně na Octavii, výbavu a ceny... byl jsem v šoku... prostě dražší; a to o dost!

No, nevím nevím... zase i30... ;-)
10. 8. 2012 14:35
Re: Hyundai i30!
Octavia Prima 1,2TSI se 105HP za 334k...tak nevím. 1,6TDI za 374.900...kde čerpáš?
Avatar - Starfighter
10. 8. 2012 14:39
Re: Hyundai i30!
Icescent je kouzelník, ale pšt ;-)
10. 8. 2012 14:52
Re: Hyundai i30!
Není co kouzlit, stačí si zajít osobně do autosalonu a porovnat, co ti kdo za jisté peníze nabídne! Já tam byl a zjišťoval... a jen potvrzuji, v Hyundai ti nabídnou daleko víc a cenově jsi na tom o mnoho lépe... ;-)
10. 8. 2012 15:11
Re: Hyundai i30!
Přestaň agitovat, nahoře jsem ti dokázal účelovou lež!
Avatar - Emel
10. 8. 2012 15:48
Re: Hyundai i30!
Spíš neznalost... asi citoval nějaký zastaralý článek. Ono upřímně řečeno vyznat se v cenové nabídce Škodovky není žádná sranda, třeba uvedená edice Champion podle mě už v nabídce nejsou..
10. 8. 2012 16:04
Re: Hyundai i30!
Asi ne, minimálně v konfig... Ice dokonale ale překrucuje vše...
10. 8. 2012 23:35
Re: Hyundai i30!
Spis jeste nejsou ;-) Champion je zatim pouze pro fabie, roomster a yetiho. Octavia je na oficialnich strankach pouze v edici CZ (kdyz nepocitam neakcni cenik) ktera je tam zastrcena, aby si ji nikdo pokud mozno nevsiml. NH car a dalsi velci prodejci maji asi prednost pred konfiguratorem a radovymi prodejci.
11. 8. 2012 10:12
Re: Hyundai i30!
Jde o akční model, který se nabízí jen u dealerů od cca června ... na internetových stránkách nebyl prezentován ... info např. taky [odkaz]
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:14
Re: Hyundai i30!
Před pár týdny jsem ve Škodovce byl a Championy dávno nejsou, bylo jich jen pár. Však se taky běžně ta 81kW do Octavky nedává.
10. 8. 2012 17:51
Re: Hyundai i30!
Tady přeci nejde o agitku... ještě že lidé vědí, co by si vybrali... hádej proč? V anketě by volilo: Hyundai i30 kombi 51.3%; Škoda Octavia Combi jen 38.8% ... ;-)
Avatar - Starfighter
10. 8. 2012 17:56
Re: Hyundai i30!
Ohánět se tady pofidérní anketou z Rudého práva, hmm...
10. 8. 2012 18:32
Re: Hyundai i30!
Zajímavé je, že tady taky v anketě Auto.cz by nejvíce lidí bralo i30, nemyslíš? >:D Ledaže to zase vysvětlíš tvým Auto-Rudým právem... >:D ;-)
Avatar - Starfighter
10. 8. 2012 19:21
Re: Hyundai i30!
Novinky.cz, on-line magazín deníku Právo, tedy nástupce Rudého práva :no: :no: :no:
10. 8. 2012 23:37
Re: Hyundai i30!
V ankete auto.cz ano, nicmene v realu davaji zahadne prednost octavii.
13. 8. 2012 08:06
Re: Hyundai i30!
To by se dalo částečně vysvětlit fleetovými prodeji.
I když nepochybuji o tom, že Oktávka má slušné renomé i u soukromé klientely.
10. 8. 2012 18:12
Re: Hyundai i30!
Promiň, ale všechny tvoje příspěvky nic jiného nejsou. Přijdeš mi jak naprostý fanatik ;-)
10. 8. 2012 18:29
Re: Hyundai i30!
Můžeš mi uvésti, CO ti konkrétně připadá "naprosto fanatické"? :-) Výsledky ankety? I tady přeci vyhrála i30... co na tom je? Prostě je to tak... Není vůbec nic fanatického na tom, že jednou v klidu vyhrála i30 nad Octávií... Co je fanatického prosím tě na tom, uvést, že Hyundai je respektovaná značka od VW až po Toyotu? Co je fanatického na tom, že redaktoři (ne já!) o motoru 1.6 CRDi/94kW pějí samou chválu? Co to má co společného se mnou, že se prostě tady v anketě i jinde prostě i30 líbí? Co to má co dělat se mnou, že se i30 drží tak vysoko v prodejích? Já bych spíše označil za "fanatika" (ale tak nečiním!) toho, kdo tvrdí něco o fanatismu druhých a ti přitom citují výsledky kohosi jiného či testů testerů... nevím no, zamysli se... ;-)
10. 8. 2012 18:46
Re: Hyundai i30!
Stačí se jen podívat na tvé "copy - paste" příspěvky a stačí to. i30 se hlavně líbí tobě a hodně to ventiluješ, jinak to ani neumíš ;-) Vytrhuješ citace z kontextu a nejen v diskusi pod tímto článkem.

Pokud to tu pořád budeš omílat, jak je to úžasné auto, tak ti nikdo nebude věřit a budeš jen pro smích (tak daleko si se už dostal). Takže jsi buď hloupý, fanatik nebo PR Hyundaie >:D

Naprosto nerespektuješ názory ostatních, hlavně ty, co mají názor naprosto odlišný. i30 rozhodně špatné auto není. i30 je jen průměrnost sama, stejně jako Golf, nijak ničím nevyniká ani ničím výrazným nezaostává. Design je subjektivní záležitost a každý má na to svůj názor. Mě se třeba nelíbí a rozhodně bych si jej nekoupil. Jak jsem psal už níže, vzal bych buď Octávii nebo Cee´d nic jiného
;-)
Avatar - miromen
10. 8. 2012 18:51
Re: Hyundai i30!
Golf je takovy pruměr že je to 1 v nižši středni. Octavka je ta s odřenyma ušima pruměrnost.
10. 8. 2012 18:53
Re: Hyundai i30!
Hele v poho, já to beru, kup si Golfa. Já si Octávku nechám, můj názor to nezmění ;-)
10. 8. 2012 18:58
Re: Hyundai i30!
Tak to jsi mě asi nepochopil... jistě, líbí se mi i30, vybral bych si i30 z mnoha důvodů... jistě, hájím ji, fandím... A pozor, respektuji! Jestli máš tu a tu volbu, pak klidně... prostě tady a v jiné anketě by volili čtenáři i30... to snad zase respektuješ ty... já zase respektuji i jiná auta, proč ne... to jsi fakt asi špatně pochopil... jsem schopen vidět i nedostatky i30... ty jsem právě vybral výše! Nedostatky, minusy i30 a Octavky - a probrat si to... to je přece normální postup... i já jsem při výběru auta slepě neletěl do Hyundaie, sedl si a odjel! Zkusil jsme si více vozů (od Octávky, přes Megane, Focus, Ceed až po i30) a projel se s nimi a prohlédl je... Zase to moje "fandovství" neviď tak bláznivě ;-) ...
10. 8. 2012 19:13
Re: Hyundai i30!
Mě jsou ankety celkem volný. Finální účet kterémukoliv autu vystaví až zákazníci, ti rozhodují kdo bude úspěšný a kdo ne. Jak vidíš, OII má na našem trhu jasnou převahu a píšu snad na to oslavné ódy? Ne a nevidím ani k tomu důvod... ;-)

Zhodnotit novou i30 by bylo fajn, až s ní někdo najede cca 100tis km a podělí se s námi o zkušenosti...
Avatar - miromen
10. 8. 2012 20:42
Re: Hyundai i30!
Tak pět ody na to že je u nas nejprodavanějši domaci automobilka by bylo dost mimo. Jinak muj nazor je ten že u nas jsou lidi Škodovkou doslova postiženi. Věřim že většina ani nepotřebuje nakladovy prostor Octavie ale hlavni je že je to prostě Octavia a ze zaslepenosti pro ni běži. To že je to pruměrne auto třidy už je nezajima nebo si to nedokažou připustit.
10. 8. 2012 21:03
Re: Hyundai i30!
Kde máš jakou ódu? Jen srovnání dvou čísel na našem trhu, nic víc. Přečti si to ještě jednou ;-)
Avatar - miromen
10. 8. 2012 21:16
Re: Hyundai i30!
Ja netvrdim že ty pěješ ody. Jen to že to by bylo dost mimo protože prodeje domacich automobilek na domacim trhu jsou vždy v popředi a to ze značnějšim odstupem.
10. 8. 2012 21:28
Re: Hyundai i30!
Ano máš pravdu, skoro vždy je to tak, že domácí značka je vždy výrazně v popředí. Nicméně Icescent s ódou na "háčko" to už vážně přehání... :no:
Avatar - miromen
10. 8. 2012 21:37
Re: Hyundai i30!
Ja mam na něj trochu drsnějši nazor a ten raději psat nebudu. >:D
10. 8. 2012 22:42
Re: Hyundai i30!
No je vidět, že si s ní nikdy nejel a nevlastnil. Já mám už třetí hned od začátku výroby a nemůžu si stěžovat. Vnitřní prostor je v pohodě, nepotřebuji autobus na jízdu. A ty řeči, že tohle auto má 143cm a tam to 146cm na šířku je hovadina, ty cm ani nepocítíte. Je pravda, že je cena docela vysoká, ale díky konkurenci Hyundai a Kia je vcelku na dobré ceně. Jen po letech používání zjistíš jak je super, ale mouchy se najdou jako u všeho. Zatáčky se dají sekat hodně rychle, ale nesmí být vpředu motor TDI, ten je těžký jak prase a auto je dost nedotačivé. Já mám 1.4TSI a ten se vrhá do zatáček s radostí. U škody je výběr dost velký a každý si vybere a hlavně konzervativní design co neoslní, ale hlavně nezestárne. Ne jako H a K design ROZTEKLÉHO MÁSLA. No, ale někomu se to líbí. Já zůstávám u Škody. Jsem spokojený.
13. 8. 2012 08:10
Re: Hyundai i30!
Tak hlavně aby vydržela cenová válka co nejvíce značek.
Já jako zákazník na tom můžu jedině profitovat.
10. 8. 2012 13:56
Proč je malá možnost individualizace problém?
Přiznám se bez mučení, že jsem šťastným uživatelem nové i30 a pořád mi není jasné, kde je hranice která rozhoduje o tom, že možnost individualizace je minimální, maximální či optimální. Pokud si ke srovnání vezmeme "etalon" třídy Golf, tak přepokládám že jeho možnosti individualizace jsou optimální. Bohužel toto je pouze subjektivní názor. Já musím říct, že kdykoliv otevřu konfigurátory VW group (a nejen té, naposledy se mi to stalo s konfigurátorem Mercedesu u modelu A), tak dostávám kopřivku. Vždyť já si chci koupit jenom auto, nekonfiguruji si zaoceánský parník pro pět tisíc turistů. Mě naprosto stačí, že si můžu zvolit barvu, kola, motorizaci a úroveň výbavy plus si vybrat z několika paketů příplatkové výbavy, hlavně abych mohl brzy jezdit. Všechny volby jsou jednoduché a jasné a člověk si je jistý tím, co dostane a že si vybral to co potřebuje. Je milé, že si v konfigurátorech VW group můžete vybrat z několika různých rádií, klimatizací, lišt, atd., ale ta hrůza, že po dokončení objednávky budu 3 měsíce čekat, abych konečně zjistil, co jsem si vybral, protože konfigurátor mi v tom udělal akorát guláš, by mi rozhodně nedala spát. Skoro u každé druhé volby řekne, tato volba je součástí tohoto a tohoto paketu, objednejte to a to. Tak proč tam ta volba je, když si nakonec stejně musím koupit celý ten balíček. A v čem je vlastně rozdíl v té individualizaci, snad jedině v těch barevných lištičkách, které do žádného paketu nezapadají a stejně je tam chceme všechny, aby nám to nějaký buran na parkovišti neodřel.

Minimálními možnostmi individualizace bych se oháněl kdybych si mohl maximálně vybrat, jestli chci benzín nebo diesel a jestli bude červený nebo modrý, ale v tomhle případě s tímto prohlášením nesouhlasím. A můj názor je, že široké možnosti individualizace jsou jen obezličkou, jak zákazníka nalákat na to, že si kupuje laciné auto, ale nakonec skončí s drahým autem, protože si tam nakliká to co by chtěl a ono mu to po stovkách pěkně naroste do tisíců.

Hyundai nemá minimální možnosti individualizace, ale snaží se zákazníkovi nákup zjednodušit a usnadnit tak, aby měl radost z nakupování a nerval si týdny vlasy, jestli měl ušetřit pár stovek za žárovičku v popelníku.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - miromen
10. 8. 2012 14:04
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Proč dělaš ze sebe "hlupaka" ve zbytečně dlouhem vzkazu ?
Jinak ja bych ti i poradil nebo něco k tomu napsal ale už je to stejně marne.
10. 8. 2012 14:16
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
tak mi v kratkem vzkazu jeste vysvetli, proc ze sebe delam hlupaka a jeste k tomu v uvozovkach.
10. 8. 2012 18:53
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Toz ty do dokazes v kratkosti a ešte viac! >:D
10. 8. 2012 14:04
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
...je to jednoduchý...chceš levnější model a přitom žádáš tempomat? Vyhřívaný křesla? Navi? To u H/K a ještě i u některejch japonců nejde.

Jinak samozřejmě gratuluju k novýmu vozu...
10. 8. 2012 14:14
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Ja mam 1.6 GDI, tempomat, vyhrivana sedadla, navi s parkovaci kamerou i maly kozeny paket a to vse za 380 tisic, to mi ve srovnání se zde diskutovanou OII za 340 prijde jako levnejsi model.
10. 8. 2012 14:18
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Ptal jsi se kvůli konfiguraci. Neřeším tvou i30...Řeším v čem je možnost konfigurovatelnosti lepší.
10. 8. 2012 15:01
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Neustálé zdůrazňování "konfingurovatelnosti" je směšné, plus oproti konkurenci to u koncernu asi je, ale drtivá většina lidí kupuje základnější motorizace se základnější výbavou, takže to více ocení od nás na západ, navíc, když srovnám konfigurátory Hyundai a Škoda, tak v tom Škody jsem se ztrácel a ten Hyundai mi přišel jasný a stručný. Při kupní síle v ČR se nelze divit, že konfigurovatelnost bere spousta lidí jako obezličku proto, aby z nich VW vytáhl oproti konkurenci další peníze a často tomu i tak je. Jako takový detail zmiňuji nutnost připlácet u základní výbavy za palubní počítač, který je u konkurence standard, asi tak.
10. 8. 2012 15:33
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
A když chceš něco k základní výbavě a motorizaci navíc, tak můžeš...to je ten rozdíl ;-)
10. 8. 2012 15:56
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
To je sice pravda, ale ty bys si koupil k 1.2 51 kw tempomat? Asi ne, něco jiného je chtít Superb 4x4 tomu rozumím, jinými slovy kritizovat u Korejců nemožnost konfigurovatelnosti u základních výbav je tak trochu nesmysl. Korejci na konkurenci ztrácí třeba v tom, že k autům jako Ceed věci typu 4x4, adaptivní tempomat apod. nenabízí, ale to se podle mně časem změní, do SUV už čtyřkolka objednat jde, ale pořád by mi 4x4 dávala víc smyslu v autech jako i40, Optima....
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:21
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Ano, tempomat bych chtěl. V podstatě jsou to jen tři tlačítka kvůli kterým je nutné u Mazdy a jiých Japonců kupovat nejvyšší výbavu.
Avatar - Emel
10. 8. 2012 15:59
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Je potřeba to vybalancovat. Kupříkladu já si potrpím na kožený volant, naopak klidně oželím tempomat. Pokud ale znamenají balíčky výrazně nižší cenu, tak jsem pro... tempomat mi vyloženě nepřekáží.

VW konfigurátor je občas peklo... klidně tě nechá koupit zvlášť klimu za 35 a pět dveří za 20, i když tam jsou obě tyto položky v paketu za 15. Holt je to asi stavěný tak, že auto konfiguruje poučený prodejce...
10. 8. 2012 16:13
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Souhlasím, že pokud se někdo aspoň trochu nevyzná je to děs...
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:22
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Kožený volant je další krásný příklad. Věc, která je podle mě základ.
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:20
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Konfigurovatelnost směšná není.
Příkladů je dost. V podstatě by mi například stačila manuální klima a tempomat, klidně i bez el. oken, ale s elektricky sklopnými zrcátky.
To ale u Mazdy 3 nejde, tam je tempomat až v skoro nejvyšší výbavě... proč?
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 14:33
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
:yes: :yes:
10. 8. 2012 14:42
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Užij si novou i30! Hodně šťastných km a taky bez poruch ;-) ...

"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal."

Jeden z nej testů zde: Test Hyundai i30 1,6 CRDi: neuvěřitelně dobré: [odkaz]
10. 8. 2012 14:48
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
HB za 563? Sorry :-)
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 15:00
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Pridávam sa, ešte napíš recenziu na moje.auto.cz.
10. 8. 2012 15:32
Re: Proč je malá možnost individualizace problém?
Ano, recenze, vlastní pocity, výčet pozitiv a negativ, srovnání s konkurencí...to vše beru ;-)
Avatar - miromen
10. 8. 2012 13:59
Korejci
Nedavno jsem se vratil z Chorvatska a jake bylo me překvapeni že za celou dobu jsem tam nepotkal ani jedeho noveho korejce i30 nebo Ceed. Až tedy na jednu vyjimku kdy se jednalo o i30 v červene barvě. O to jsem byl zvědavějši kdopak to bude.....no kdo jiny než čech a to ještě z T to znamena nějaky ostravak. Jde vidět že Chorvati jsou rozumnym narodem a proto tam jezdi velky počet Golfu a ne korejcu.
Rozbalit vlákno
27
10. 8. 2012 14:06
Re: Korejci
Ostravák je něco míň? Bolelo to hodně? Budeš mít déletrvající následky po úrazu?

...oprav to prosím tě...
Avatar - miromen
10. 8. 2012 14:09
Re: Korejci
Ja sam jsem ostravak. Myslel jsem to tak že to mohl byt přimo Nošovičak. Naštěsti žadny važnějši uraz u mě zatim nikdy nenastal.
10. 8. 2012 14:13
Re: Korejci
Víš jak to vyznělo... ;-)

Je pravdou, že jich obecně v ČR jezdí celkem hodně.
Avatar - miromen
10. 8. 2012 14:18
Re: Korejci
jj u nas se s něma a zvlašť s i30 roztrhl pytel. Ja už jsem nakažen turbomotorama takže pro mě jsou zatim korejci mimo muj zajem. Navic jsem už docela dost znechucen jejich reklamni masaži ktera je snad vic vtirava než od domaci Škodovky.
10. 8. 2012 14:32
Re: Korejci
Reklamní akce Škody, H/K a Renaultu jsou natolik ubohý, až běda. Vždy platívávalo, že autoreklamy jsou nejchytřejší a vtipný. Dnes už málokterá.

Absolutorium zaslouží Golf s autíčkem na setrvák a Bravo s G. Nannini...
10. 8. 2012 15:10
Re: Korejci
Dobrá byla ta na Berlingo odkazující na jeho praktičnost, ta byla i vtipná. Jediná celkem originální reklama byla ta na Fabii RS, ta už ale v televizi neběží. Ono proč taky kupovat dražší Fabii RS, když je tu lepší a levnější Polo GTI, Swift Sport....
10. 8. 2012 15:12
Re: Korejci
...ano, ta celkem ujde... :-)
10. 8. 2012 14:38
Re: Korejci
Neboj, prodávají se tam hojně; a i mnozí od nás tam míří v i30. A vidíš, taky jezdím každý rok a já jich potkal docela dost. K Chorvatsku ale: ;-) : "Chorvatský trh: Hyundai i30 poprvé nejprodávanější!" >:D
[odkaz]

Chorvati jsou z nové i30 jedině nadšeni: "Hyundai i30: Moderni dizajn, kvalitetna izrada te prostranost." - [odkaz]

U Chorvatů je Huyndai velice populární značkou: "Među popularnim markama redom su još Renault, Citroen, HYUNDAI, Chevrolet, Kia, Škoda i Ford. Najprodavaniji model u Hrvatskoj u prvih pet mjeseci je Opel Astra, s prodanih 664 vozila. Slijede Volkswagenovi modeli Polo i Golf te HYUNDAI i30 i Renault Megane." - [odkaz]
10. 8. 2012 14:43
Re: Korejci
Rok starej článek? Hmmm :-)

A ten výplach mozku bolí nebo je to spíš bezbolestná a dlouhodobější záležitost? :-)
10. 8. 2012 14:47
Re: Korejci
Pozor, ten poslední je z června 2012, ty roku... a jestliže se těch i30 tehdy tolik prodalo, opravdu si myslíš, že už je v tom Chorvatsku neuvidíš? ;-)

Jaký výplach? To, že kupují i30 a je to jejich oblíbená značka... co to řešíš???
10. 8. 2012 15:09
Re: Korejci
Ten poslední možná, začínáš s odstavcem a nápisem i30 nejprodávanější...

Jaký výplach? Tvý příspěvky se omezují na prachsprostý tapetování článků, bez zjevných technických znalostí...radost s jakou tapetuješ hraničí s šílenstvím a nekritickým pohledem
a) zaměstnance PR oddělení H/K
b) řádně zpracovaným prodejcem H/K s vymytým a následně nalitým mozkem
c) s naprosto nezkušeným majitelem vozu ze sortimentu H/K, kterej nikdy ničím jiným novějším nejel

Doporučuju ti začít psát svůj vlastní názor, neboť i nejblbější vlastní příspěvek má větší vypovídací hodnotu než tvoje fanatický kopírování cizích slov. Pak budeš i partnerem pro diskuzi.

P.S.: Být tvým nadřízeným, pokud jsi z H/K...okamžitě bych tě za tuto směšnou reklamu vyhodil.
10. 8. 2012 17:59
Re: Korejci
Mně spíš připadá, že ty asi nechápeš, že lidé jsou rozmanití... ty techniku přes auta... a já ti to neberu... buď jím - rád si přečtu leccos "nového" o tvých vlastních technických znalostech >:D ... jinak ve všech bodech a), b) i c) se mýlíš - to jen pro otevření očí, ať nepůsobíš jako fanatik - podezíratel-pronásledovatel naopak ty ;-) ... A zpět k rozmanitosti příspěvků: já to vidím daleko šířeji, než jen přispívat "vlastními" pocity, zkušenostmi atp. Jeden tady přispívá přes technickou věc, dobře, jiný třeba vlastní zkušeností - testingem, další zase přes ekonomiku - prodejnost - trhy, jiný připomene jisté testy a srovnání... (a pak žel přispívají ještě ti, co se posmívají, zesměšňují, neumí ocenit, porozumět kvalitám atp.). V tom to je, šířeji, šířeji: dobrá rada ode mne: nebuď tak úzkoprsý... ;-) Třeba mně nevadí ani jeden z nich... zkopíruje odkaz, shrne důležité závěry; a já jsem za to vděčný...
11. 8. 2012 06:37
Re: Korejci
Snaha o vzletnost hloupý myšlenky zůstane vždy jen snahou...

Fanatický tapetování, slovní onanie nad jednou značkou tomu ty říkáš šířeji? Ty o H/K nevíš kromě čtení blábolů v katalogu nic. Nevíš jak jezdí, jak si vedou ve srovnání s ostatními...
Jen hloupě kopíruješ něco na co nemáš ani vlastní názor!!!! :no: 8-s

Úzkoprsost, nízkej rozhled, nevědomost je tvá výsada, mě do toho netahej...
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2012 15:01
Re: Korejci
korejcom sa v chorvatsku podla mna celkom dari:

v predaji za jul 2012 ceed je treti a i30 piata :yes:

[odkaz]

takze nestratia sa
Avatar - Guttalax
10. 8. 2012 16:07
Re: Korejci
;-) Těch 90 cedníků je k smíchu.Jezdívám Itálií a taky nepotkávám moc KIE. Hujandé o hodně víc.Čechy ,Slovensko a Polsko je bašta pro korejské vehykly :-!
10. 8. 2012 16:12
Re: Korejci
K pomeru prodanych kusu za to obdobi to rozhodne k smichu neni. K tem bastam taky nezapomen pribalit zapadni a podstatnou cast vychodni polokoule :-)
Avatar - Guttalax
10. 8. 2012 16:16
Re: Korejci
>:D >:D Že ty máš cedníka >:D >:D
10. 8. 2012 17:11
Re: Korejci
Prid do Rakuska ;-) . Kym doma na Slovensku som napr. i40 skoro ani nevidel, tu v Rakusku nie je ani den, ze by som ju nestretol...a nemyslim tu istu :-) A kolko i30 tu beha, ma az udivuje. Mimoriadne sa tu dari i Sportage. Naopak novy Ceed som este nestretol a to tu jazdim hodne.
13. 8. 2012 08:23
Re: Korejci
Docela hodně korejských SUV jsem viděl před pár lety v Bádensku (ta část Německa, co sousedí se Švýcarskem a Francií, kolem Freiburgu).
10. 8. 2012 16:09
Re: Korejci
Celej problem tkvi v tom clovice, zes´ pozoroval kary nekde v letovisku... jenze vnitrozemi a hranicni oblasti SLO, BIH jsou na tom s kupni silou podstatne hure nez CR.
Korejcu se i tak v HR proda rocne vice nez dost.

Chytri Chorvate kupuji VW je uplne stejna "pravda", jako ze vsichni vysokoskolsky vzdelani obcane CR voli pravici :-)
Avatar - miromen
10. 8. 2012 18:13
Re: Korejci
Starych i30 a Ceddu tam jezdi opravdu hodně ale nove modely vubec. Ja nesedim pouze na jednom mistě takže HR mam slušně projeto včetně zastaveni se v Zagrebu. Jasně že to neni nějaky ukazatel jak se nove modely prodavaji ale tohle mě prostě docela zarazilo.
Krom jinych VW mě hodně překvapil opravdu hojny vyskyt UP! a přitom Citigo ani Mii tam teměř nejsou k viděni.
10. 8. 2012 22:27
Re: Korejci
Neni se cemu divit... nove modely uz nejsou za hubicku...
13. 8. 2012 08:16
Re: Korejci
V Chorvatsku (hlavně na Istrii) jsem byl naposledy cca před pěti lety a poměrně mě tam překvapilo na naše poměry veliké množství zde jezdících vozů Hyundai Accent , tehdy cca pětiletých (ta druhá, lehce hranatější generace).
10. 8. 2012 14:05
Nyní bych si nevybral
Nejsem tak bohatý, abych kupoval nynější výběhové křápy s mizernými motory.

Rozhodně bych již nyní počkal na novou Octavii, nového Golfa s novými motory.

Ale čtenáři auto.cz mají na to, kupovat si auto za 400 00 každý rok.
Rozbalit vlákno
3
10. 8. 2012 14:09
Re: Nyní bych si nevybral
Na druhou stranu to vypadá, že OII bude na dlouhou dobu poslední střední škodovkou s multilinkem.

A bez něj není výběr špatnej ani v Evropě ani v Asii.
10. 8. 2012 14:55
Re: Nyní bych si nevybral
Někdy je končící model(nechme stranou design a nějaké serepetičky) mnohem lepší volba,než absolutní novinka.Důvody každý,kdo něco málo tuší, jistě ví.Je bláhové se domnívat,že každý nový model je pecka.Po 3-5 letech výroby některé občas jsou :-!
10. 8. 2012 16:14
Re: Nyní bych si nevybral
:yes:
10. 8. 2012 14:57
kupovat auto na základě
názorů jakékoliv redakce je důvodem,aby se dotyčný nad sebou trochu zamyslel... :-!
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2012 15:04
Octavie
Myslím, že pokud někdo toužil po Octávce, tak teď je dobrá doba na nákup. Mě by plně uspokojila Octavie šampion s motorem 2.0 TDI 81kw + ESP s hill holdrem a rozšířenou zárukou. Měl bych se vejít do ceny kolem 350K.
Rozbalit vlákno
20
10. 8. 2012 15:25
Re: Octavie
Že se tak ptám, kolik najedete, že chcete jen diesel?
Avatar - Emel
10. 8. 2012 15:42
Re: Octavie
Příplatek oproti 1.6MPI je 25.000...
10. 8. 2012 16:17
Re: Octavie
Tak to ja bych pri najezdu do 15 tisic radsi priplatil za hlavove pytle... nez za diesel.
10. 8. 2012 16:40
Re: Octavie
Přesně tak, mně fascinuje jak většina lidí uvažuje, zátah "vocpoda" mně při nehodě přece nezachrání....
10. 8. 2012 18:34
Re: Octavie
Těch 20 000Kč, resp. 25 000Kč rozdílu velmi pravděpodobně dostane nazpět při prodeji ojetiny. Servisní náklady nebo povinné ručení zas o tolik vyšší nejsou. Proto výběr mezi 1.4TSI a 2.0TDI končí většinou u dieslu. Dodám, že sám bych si vybral buď 1.4TSI nebo LPG.
10. 8. 2012 20:05
Re: Octavie
Určitě si budu kupovat auto podle toho jak táhne při 6000 ot. Pro mě jako pro normálního uživatele je důležité jak táhne do 3000 ot, kde mám nejnižší spotřebu.
Avatar - Emel
10. 8. 2012 17:23
Re: Octavie
To přece není ani tolik o spotřebě... svezení s tím 2.0TDI bude o třídu lepší než s 1.6MPI.

Za hlavové pytle si klidně připlať taky, ale 2.0TDI za 25.000 se ti i při nájezdu 15.000 zaplatí za nějaké dva tři roky... a svezeš se.
10. 8. 2012 17:30
Re: Octavie
Ten 81 kW diesel nebude poskytovat nejak vyrazne lepsi svezeni, nez MPI.
10. 8. 2012 17:46
Re: Octavie
Lepší svezení to nepochybně bude, ale pokud bude jezdit hlavně město, tak je diesel naprosto zbytečný.
11. 8. 2012 10:06
Re: Octavie
Tak to bych se asi hádal ... 2,0 TDI 81kW je podle mě naprosto skvělý motor ... jede super a spotřeba je velmi nízká (viz moje "služební" auta Passat Variant).
10. 8. 2012 17:48
Re: Octavie
To těžko. Ten příplatek 25 tisíc se ti nevrátí nikdy, protože ten 1.6 MPI Champion je ve verzi LPG. Když vezmeme tabulkové hodnoty, tak je ten MPI nejen levnější, ale má i nižší náklady na palivo. Negativem je jen horší dynamika.
Druhou benzínovou možností u Champoionu je 1.4 TSI, ten stojí také o 25 tisíc méně než to TDI. Má sice vyšší náklady na palivo, ale nabídne "lepší svezení" než TDI..
10. 8. 2012 18:37
Re: Octavie
U Primy je diesel dražší o 20 000Kč.
Avatar - Ada je zase tady
11. 8. 2012 14:24
Re: Octavie
S dieselem je vždy lepší svezení, než se zastaralým a neskutečně líným (a cukavým) benzínovým motorem. Proto je volba diesel jednoznačně správná! :yes:
Avatar - PeterLuk
11. 8. 2012 14:39
Re: Octavie
Ale len pri traktore či kamióne, ak chceš AUTO tak siahni po atmosférickom benzínovom motore, najlepšie po Boxere od Subaru...
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:30
Re: Octavie
Odkdy benzín cuká? Naopak naftový motor je daleko cukavější a uskákanější. To, že neumíš řídit, nesváděj na motor.
11. 8. 2012 22:38
Re: Octavie
ked tdi tak len pd
Avatar - DRBNUTY
12. 8. 2012 00:43
Re: Octavie
ked idiot, tak len Ada je zase tady
13. 8. 2012 08:27
Re: Octavie
To jo, svezeš se, ale zase máš dražší servis. Takže ta návratnost bude o něco pomalejší a hlavně jen za předpokladu, že budeš tankovat kvalitní naftu, která ti neucpe trysky.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2012 15:04
tu nie je velmi co rozmyslat
ceed a i30 oba s GDI su najlepsou volbou :yes:

ja osobne by som bral ceed :yes:

octavia ma uz predsa len nejake tie roky a este k tomu nosit kubiky vzduchu mi netreba ;-)

dnes som mal moznost vidiet faceliftovanu i20, nazivo je to nadherne auto :yes: uvidite :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Starfighter
10. 8. 2012 15:10
Re: tu nie je velmi co rozmyslat
toppere, hned v prvním příspěvku ses vyjádřil, co BY KDYBY, čili tvoje hypotetické nákupní preference už známe. Tak proč se o tom samém, imaginárním, rozepisuješ (minimálně) dvakrát? 8-s
10. 8. 2012 15:27
Re: tu nie je velmi co rozmyslat
Tapetář, a to kvality současného Ceedu/i30 nijak nerozporuji.
10. 8. 2012 20:08
Re: tu nie je velmi co rozmyslat
V tom článku jsem četl, že má Ceeeed velký vnitřní prostor, takže abys sebou nevozil vzduch tak ho vyplníš třeba héliem, nebo jak to děláš?
Avatar - Wolfsteen
10. 8. 2012 15:08
ix20
Hyundai ix20 mám tak můžu potvrdit, že odhlučnění zadní nápravy se opravdu nepovedlo. Co ale nechápu, je zařazení variability zavazadlového prostoru do mínusů. Proč!? Kufr má dvojité dno, posuvná zadní sedadla sklopná v poměru 60:40. Navíc po jejich sklopení vznikne téměř rovná plocha. Tak co se na tomhle autorovi nelíbí? :no:
Rozbalit vlákno
18
10. 8. 2012 15:21
Re: ix20
Tu narážku na praktičnost jsem taky moc nepochopil, máma ix 20 má a taky spokojenost. Je pravda, že Roomster má o něco lepší jízdní vlastnosti, ale než řešit problémy s TSI, tak jsem usoudil, že je lepší koupit Korejce. Příčně i podélně prostornost dobrá, odladění podvozku je tvrdší, (ale pořád v normě) pohodlné sedačky s dobrým bočním vedením, výbava (hlavně co se týká bezpečnosti) více než dobrá, takže kromě toho že je to auto řidičsky nezajímavé, (přeposilované řízení v podstatě bez odezvy) mu nemám co vytknout, jako rodinné auto dobré. Samozřejmě, existují i lepší volby, ale ty už většinou jsou o jiných penězích, nebo musíte dělat kompromisy ohledně výbavy nebo motoru.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
10. 8. 2012 15:30
Re: ix20
To je ale vcelku obvyklá výbava i mimo segment MPV - tedy dvojité dno a sedadla do roviny určitě, o posuvných sedadlech, která se objeví "tu a tam" by se dalo diskutovat.
Avatar - Emel
10. 8. 2012 15:41
Re: ix20
Obvyklé to sice je, ale pokud se nepletu, pak v Roomsteru třeba rovná podlaha nevznikne...
10. 8. 2012 16:12
Re: ix20
To je funkční přepážka, něco za co se musí jinde připlácet ;-)
10. 8. 2012 15:43
Re: ix20
Nevím proč o nich v případě ix 20 diskutovat, když je od výbavy comfort má, (u základu si nejsem jistý) ale budiž.
10. 8. 2012 18:29
Re: ix20
Cloveče,vzdy ked porovnavate Skodu s korejcom...tak to dopadne rovnako... :no:
10. 8. 2012 20:09
Re: ix20
Jooo, škoda je škoda..
10. 8. 2012 16:10
Re: ix20
Presne tak. Mam tohle auto s 1,6i LPG a treba Roomster o kousek lip tlumi vzadu diry v ceste. Ale v ix20 se vzadu da pohodlne sedet delsi trasu, zatim co Roomster to ma vzadu za TREST! Jel jsem obe varianty a v Roomsteru to byl po pulhodine horror!
Ix20 mi prijde v porovani s fabii i roomsterem ze ma trosku lepsi posilovac rizeni a citlivost. Mam rad sviznejsi jizdu, kterou si chci trochu uzit a v ix20 se s tim da celkem dobre pracovat oproti drive jmenovanym. Trochu nechapu obcasne kritiky ze to ma preposilovane rizeni. Kdybyste si zkusili jina auta, tak zjistite ze to maji podobne vsechna (od Renaultu az treba po Skodovku).

Jinak to ze zadni sedadla jsou polohovatelna a kufr je diky tomu variabilni, tak to beru jako velke plus a nechapu taky autora clanku.
10. 8. 2012 16:37
Re: ix20
Mně ty výtky někdy přijdou k smíchu. Ani se tolik nekritizuje co ke kritice skutečně je, (u ix 20 o něco méně pohodlné odpružení) ale kritizuje se variabilita zavazadlového prostoru, která je naprosto v pohodě. Někdy si vzpomenu na test, kde postavili Fabii proti Swiftu a vypadalo to, že vyhraje Swift, ale Fabia "mohutně" kontrovala zavazadlovým prostorem. Někdy je to zajímavé.
10. 8. 2012 18:49
Re: ix20
Nedavno sme boli s ix20 na dovce a sam som neveril,co vsetko sa do kufru narvalo...pricom sme vsetci pohodlne sedeli...ono variabilita typu pickup ala roomster je na***,ked sa vsetci tlacia v uzkom aute :-)
10. 8. 2012 20:11
Re: ix20
Roomster má něco společného s pick-upy? A pokud teda ano tak ix20 ne?
10. 8. 2012 21:07
Re: ix20
Ano,ma kufor vacsi ako priestor pre cestujucich vzadu :-)
10. 8. 2012 22:12
Re: ix20
Tak to prr, je variabilní, takže si ho můžeš upravit podle potřeby, buď víc pro cestující nebo náklad. To ix20 nemá.
10. 8. 2012 23:23
Re: ix20
IX20 má posuvná zadní sedadla s možností měnit sklon opěradel. Velikost zavazadlového prostoru Roomsteru je velmi diskutabilní. Kvůli extrémně úzkému interiéru dozadu nenaložíté nerozložený hluboký kočárek, proto považuji tento vůz jako nepoužitelný pro mladé rodiny.
10. 8. 2012 23:24
Re: ix20
Roomster je genialni auto pokud mas deti rekneme do deseti let. Pokud to nejsou nejake becky, tak se da jezdit i v peti, kufr toho pojme hodne a variabilita pri mensim obsazeni je uzasna. Bohuzel, jako plnohodnotne auto pro prevoz dospelych, ci dospivajicich osob se to moc pouzit neda.
10. 8. 2012 16:28
VW
Zcela určitě je z těch aut nejkvalitnější Golf!! Bez debat!!!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - miromen
10. 8. 2012 18:29
Re: VW
Jako celek,ktery ani u nejnovějši konkurence nenašel přemožitele. Prostě tento model je pro konkurenci velke zlo.
10. 8. 2012 19:32
Re: VW
Úhel pohledu.... Golfu VI. se Ceed/i30 můžou rovnat. Top verze typu GTI, R samozřejmě Korejci nemají, ale to stejně 90% lidí neřeší. Nicméně jinak se mohou Golfu v pohodě postavit. Tam už je to jen o designových, motorových preferencích (turbo vs. atmosféra) atd.
Avatar - miromen
10. 8. 2012 20:44
Re: VW
Uhel pohledu muže byt jaky chce ale prodeje a nazory odborne veřejnosti jsou jasne.
Avatar - Choochoo
10. 8. 2012 17:20
Re: VW
No nevim jestli nejkvalitnejsi, ale pro me nema slusnej motor, preci nejsem pokusnej kralik, na testovani jestli se to povedlo nebo ne ;-)
Je divne ze podvozkove neni na spici, kdyz tu "vsichni" vime, ze ma tak skvely multilink, ktery je preci po Focusu TOP podvozek ;-)
Nudnej mi Golf neprijde, jen je porad stejnej, stejne prumernej. Pred aferkou s TSI jsem si rikal po japoncich Toyota, Mazda, Honda asi dalsi auto o kterym bych premyslel.
Z tohoto vyberu by korejec s GDI byla jasna volba ;-)
10. 8. 2012 17:32
Re: VW
Hmmmm a Cedník nebo iVlnobití >:D

Já bych zůstal u Octávky a jako zálohu Cedník, nic jiného nepřipadá v úvahu z tohoto výběru ;-)
10. 8. 2012 18:12
Re: VW
No debát na tému jeho motorov bolo dosť . .... určite to nebolo "bez debát" >:D
Avatar - Ada je zase tady
10. 8. 2012 22:43
Re: VW
To je samozřejmě pravda, ale je příliš malý. Takže Passata 4motion 2.0 TDI 125kW anebo ještě lépe něco, co bohužel zatím není k dispozici - MPV-čko, nebo delší SUV-čko na platformě Passata se stejnou motorizaci a nahonem 4x4. Škoda, že skončil starý Sharan, byl by stále konkurenceschopný. Nový Sharan je zbytečně velký, má příliš malou světlou výšku a nemá vyjímatelná sedadla :no:
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 22:52
Re: VW
To je pravda, ale Eurovan mal kladov ešte viac... ;-)
11. 8. 2012 10:40
Re: VW
Passat je fajn .... 4 motion asi podle bydliště ... v Polabí je fakt zbytečný a ani 125kW není dle mého názoru nutné.... stačí základ 2,0 TDI ... jezdil se s všema a nevidím rozdíl mezi 103 kW a 125kW ... i 81kW s pětikvaltem fungoval úžasně. Řídil jsem i 1,6 TDI v novém Passatu a ten je slabý .... Starý Sharan byl pro mě osobně to nejhorší auto, které jsem kdy řídil, ale na převoz osob a materiálu asi dobrý ... nový Sharan je na silnici jiné kafe ....
Avatar - Ada je zase tady
11. 8. 2012 14:31
Re: VW
Dost často tahám přívěs a 4x4 s dieselem je jasná volba
11. 8. 2012 16:56
Re: VW
Tak to je samozřejmě dobrý důvod. Já na to koukám ze svého pohledu, jelikož jezdím většinou sám ...
10. 8. 2012 16:47
z těch desesti bych si vybral megana :-)
... no za ty prachy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
10. 8. 2012 22:37
Re: z těch desesti bych si vybral megana :-)
Nejhorší volba... :no: No upřímnou soustrast. ;-\
10. 8. 2012 18:20
Octavia sny a realita ...
Myslím, že Octavia (I i II) je celkom slušné auto, ale jednoducho už jej ušiel vlak ..... je príliš stará .... nakoniec už je na "dohľad" nástupca ...

Preto je dosť komické hodnotenie Octavie, ktorá "atakuje strednú triedu" a pritom ako tu je správne skonštatované má v "interiéry málo priestoru" ....

Octavia je naozaj dobré auto a myslím, že si nezaslúži násilné superlatívy, ktoré vzbudzujú akurát úsmev .... a pobavenie konkurencie ....

Ako sa hovorí .... menej je niekedy viac ...
Rozbalit vlákno
9
10. 8. 2012 18:51
Re: Octavia sny a realita ...
to je ale vseobecny nazor ich majitelov...casty argument,ale vies jaky to ma kufor? :-)
10. 8. 2012 19:39
Re: Octavia sny a realita ...
Kufr je česká a (asi i slovenská mantra), to bych vůbec neřešil. Raději lépe vybavené auto s lepším motorem, než obrovské s velkým kufrem, dýchavičným motorem a mizernou výbavou. Většině lidí by podle mně stačil kufr 300 - 350 l, jenže to by Franta nemohl narvat Máně tunu konzerv, naložit dětičky a vyrazit do Chorvatska. Já bych to řešil tažným, příp. boxy na střechu, ale to je můj názor.
10. 8. 2012 19:55
Re: Octavia sny a realita ...
Bys to řešil nebo už si to někdy řešil? To je dost velký rozdíl. Podle mě vůbec nevíš, o čem mluvíš. Až budeš mít 2 a více dětí, pak bude tvůj názor relevantní. Věř mi že kufr o objemu 350l ti při dětech nestačí, např jen kočárek ti z auta vezme víc jak 200l, k němu 2 tašky a kde máš ještě nákup?... Kdo se chce pořád tahat s rakví na střeše nebo táhnout za sebou vozík? Nikdo, proto rodiny preferují vetší kufr, je to prostě jednodušší... ;-)
10. 8. 2012 20:14
Re: Octavia sny a realita ...
Ano,kocar zaberie hodne miesta,preto ma tesi,ze sa do mojho auta pohode zmesti aj s tymi taskami ci nakupom ci obojmi :-) Horsie je to,ked sa uz beru aj postielky a podobne detske potreby,ktore su nutne pre pohodlnu dovolenku...ano aj to sa da a vobec nemusi ist o Octaviu ale aj o rozmerovo mensie auta:-)
10. 8. 2012 20:14
Re: Octavia sny a realita ...
Řekněme, že situace kdy jedeš 1 - 2 za rok na dovolenou by auto typu Mazdy 3, Astry, Golfu atd. zvládlo v pohodě. Asi si řekneš, že jsem šílenec, ale já bych kočárek složil, do něčeho ho zabalil a skončil by upevněný na tažném s vozíkem, co se týká nákupu, ten by se snad vešel spolu s oblečením do kufru, (380 l, Mazda 3), dokonce už se dnes dají koupit i vozíky, které jsou homologovány na 130 km/h, takže můžeš i předjíždět a nemusíš se jen držet v pravém pruhu. I když chápu, že v tomto má Octavia jasnou výhodu.
10. 8. 2012 20:23
Re: Octavia sny a realita ...
Jo jsi šílenec >:D Mám P5008 s kufrem 680l, 3 děti a tohle zažívám každý druhý týden při jízdě na na chalupu ;-) Věř mi, že ho pokaždé naplníme (pro mě nepochopitelný) a jsem rád, že těch 140km nemusím absoluvovat s vozíkem, ale jen s plně naplněným autem... Octávku beru jen když jedu sám >:D

Btw mám rozepsanou recenzi na tuhle OIIFL 2.0 TDi po 100tis km ;-)
13. 8. 2012 08:45
Re: Octavia sny a realita ...
Kočárek a postýlka je záležitost prvních cca dvou let dítěte. A v té době s ním jezdit k moři - to bych si asi buď rozmyslel a odložil na později. Je to přece jenom záhul pro to mimino, jezdit stovky kiláků. Já s těmi mými začal jezdit na rodinné dovolené (aby trochu něco viděli) až tak od tří let, a to ještě jenom tady po republice.
Když už bych tam musel (třeba manželka by bez toho "nemohla žít"), asi bych si najal apartmán nebo co, kde by dětská postýlka už byla. Kočárek - tady bych s sebou bral jedině "golfky", a ty 200 litrů nezaberou. U "vaničkového" kočárku zase můžete do vaničky narvat třeba tašky s oblečením nebo ručníky a pleny, takže ta ztráta objemu nebude taková.
Co se týká tažného zařízení, je to dost opruz s ním někam dál jezdit. Protože hůř se s ním parkuje, zpravidla nemůžete jet po dálnici rychleji než stovkou, zvyšuje to spotřebu a zhoršuje jízdní vlastnosti. Čili pokud už něco, tak rakev na střechu. Sice to zvyšuje těžiště i spotřebu (také) a náklad musíte zvedat do výšky, ale zaparkovat se s tím dá a rychlostní omezení na dálnici máte jako ti ostatní.
10. 8. 2012 20:00
Re: Octavia sny a realita ...
To s Frantou a Máňou je nepravdivé klišé. Většinu oktávek dnes kupují firmy a podnikatelé. Firmy to kupujou většinou pro obchodní cestující nikoliv kvůli kufru, ale prostě kvůli tomu, že to je "standard". Ano, ten podnikatel s to využije i pro rodinu a dovolenou, ale primárně to auto kupuje spíše kvůli podnikání. Franta a Máňa ze sídliště si to koupí až ojeté, ale to už je jiný příběh.
10. 8. 2012 20:25
Re: Octavia sny a realita ...
Tak klišé to rozhodně je, i když bych neřekl, že ne úplně nepravdivé, pro podnikatele si představuji spíš D3, nebo Passat, Accord, Mazda 6, Avensis, Mondeo, Superb........Pro cesťáky, (managery) imho zaměstnance podnikatele, klidně Ceed nebo Octu 1,2 TSI v liftu.
Avatar - Achernar9
10. 8. 2012 18:58
Co vybrat ?
Je to taková směs... Ale jelikož já jsem zatížen na větší auta, tak u mě zcela jednoznačně tady vítězí Superbéčko. Ovšem zároveň jsem taky labužník, co preferuje pohodlí, takže to Superbéčko je na mě příšerně tvrdý. No a dál Oktávka... ale je taky tvrdá jak hovado... a na třetím místě zřejmě Ceedník.
Ale ono je to takový přitvrzený všechno takže ve finále bych z tohoto nekoupil nic. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 19:42
Re: Co vybrat ?
A čo by si kúpil? Citroen C4, C5 alebo?
10. 8. 2012 22:25
Každý
si koupí to co mu sedí a to co se mu líbí. Ti kteří dají na články a reference někoho jiného a nedokážou mít svůj názor ať si raději nekupují nic a a nemají pak ubohé názory. Navíc tlačit někomu svůj názor / svojí pravdu je taky tak trochu obohost. Co se týče šíře interiéru je to opět jen o tom co komu sedí a to že někomu nevyhovuje interiér citiga neznamená že by nemohl vyhovovat dalším X lidem. Jesem zvědav jak se budou tvářit Korejci příští rok až vyjede O III. Která bude o třídu výš než stávající a to samé Superb i Fabie naroste tak že o konkurenci s i20 už nebude ani řeč. Je jasné že v tu chvíli budou mít Škodovky "náskok" stejně jako jej dnes mají Hyundai a Kia. Vyrábí auta na základě dat ostatních tudíž ví kde přidat atd. Těžko se dá nafouknout auto které se už pár let vyrábí..... :-O
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2012 22:52
Re: Každý
Říkáš, že každý si má koupit co chce a že "tlačení" něčí pravdy někomu jiného je ubohé a sám to tak trochu děláš. Co budou Korejci dělat? Věř tomu, že budou komerčně úspěšní dál, stejně tak, jako je (i bude) Škoda. Octavia má povyrůst a podle zatím dostupných informací se má zaměřit na movitější klientelu, na to jsem zvědavý.... Co se týká Superbu, tak tomu konkuruje i 40 a poměrně úspěšně, tu a tam jsou vidět. Že o i 20 nebude ani řeč si nemyslím, pořád je to (alespoň v základu) dobrá volba, byť design asi každému "nesedne," ale Fabia taky žádná "kráska" není, navíc, co se týká vnitřního prostoru není to nic moc, potom problémy s TSI tu pořád jsou, uvidíme co Fabia III.
11. 8. 2012 11:50
Re: Každý
Psal jsem o nových modelech na platformách MQB proč teda zase komentuješ stávající generace?
Avatar - Ada je zase tady
10. 8. 2012 22:33
Redaktor by neměl lhát
Prohlásit o VW Golf, že je nudný, je naprostá lež! Je to totiž naopak. Design VW Golf vychází vstříc dnešnímu extravagantnímu designovému cítění mladé generace tak, že je to až na hraně vkusu a to je u VW na pováženou. Trochu konzervatismu by Golfu jistě neuškodilo!

O automobilních zrůdách se samými zbytečnými vlnkami, prolisy, bublinami, světlomety až na A sloupcích, kelímky, tykadly a rozteklými palubkami ani nemá smyslu mluvit... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 22:54
Re: Redaktor by neměl lhát
>:D >:D
10. 8. 2012 23:01
Re: Redaktor by neměl lhát
Měl bys si dát mokrý hadr na hlavu. Jestli je Golf extravagantní, tak já jsem americký prezident. U Golfu jde o tvarovou evoluci, nikoli revoluci, to je na něm to, co si na něm zákazníci cení a ano, dovedu si představit, že někomu připadá nudný, postav vedle něj Ibizu a pochopíš o čem mluvím. Mně se v tomto líbí BMW, které se po éře Ch. Bangla opět vrátilo ke konzervativnějším tvarům. >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
11. 8. 2012 09:34
Re: Redaktor by neměl lhát
Asi neumíš číst. Já jsem nenapsal, že Golf je extravagantní, ale že až příliš vychází vstříc lidem, kteří mají extravagantní designové cítění. A to je zatraceně velký rozdíl! :-!

A znovu opakuji, že trochu více konzervatismu by designu Golfu jistě prospělo! Jinak z mého pohledu je zdaleka nejhezčím vozem mezi tou první desítkou Škoda Yeti (až na ty ohyzdné kelímky a čísla na tachometru a otáčkoměru, která jsou vzhůru nohama :no: ). :yes:

Nicméně je zaznamenáníhodným úspěchem, že mezi deset nejprodávanějších vozů se nevešla žádná ohavná a nekvalitní kreatura firmy rendlík a syn. Alespoň v tomhle se u nás blýská na lepší časy! :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
11. 8. 2012 01:32
Re: Redaktor by neměl lhát
>:-[] >:-[] Ty voe, jednodušeji ty plechy svařit ani nejdou... Ještě že nekreslíš v nějaký fabrice auta. >:D
Avatar - PeterLuk
11. 8. 2012 13:51
Re: Redaktor by neměl lhát
To by dopadlo! >:-[]
Avatar - miromen
11. 8. 2012 15:19
Re: Redaktor by neměl lhát
Napsal si pěknou blbost protože ten kdo na svařovani šetři rozhodně neni VW u Golfu ale pravě H/K u i30 a Ceedu. Sice vim že to mysliš jinak ale i zde nesouhlasim. Ten kdo ma povedenějši design i přes absenci všelijakych prolisu apod. je pravě Golf.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 17:54
Re: Redaktor by neměl lhát
miromene, dnes tedy perlis...
Avatar - miromen
11. 8. 2012 20:24
Re: Redaktor by neměl lhát
Nejsem si vědom žadne perly....
Avatar - Ronault.
11. 8. 2012 22:36
Re: Redaktor by neměl lhát
Nevím, jestli perly, ale přeháníš to s obhajováním své vlastní garáže do té míry, že nepochopíš vtip... a to je trapné.
Avatar - Katikakus
11. 8. 2012 23:52
Re: Redaktor by neměl lhát
No to mi je jasne, proto ti to prave rikam... ;-)
10. 8. 2012 23:12
Redaktor by neměl lhát
No docela jsem zvědav na konkurenci až vyjede Rapid za ním hned o dost větší Octavia, Facelift Superbu, Facelift Yeti, nová Fabia....Vidím to tak, že Rapid s Octavkou III trochu počechrá křídla H aK v prodejích a sebere jim vítr z plachet. a příští rok bude pořadí asi takové
1. Octavia, 2. Rapid, 3. Fabia a pak si to o další pořadí rozdá Superb, Yeti,Golf 7 s H a K. >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PeterLuk
11. 8. 2012 13:52
Re: Redaktor by neměl lhát
Ja si myslím, že KIA/Hyundai čoskoro prídu s lacným sedanom/liftbackom, keď uvidia ako sa Fluencu a Daciám, čoskoro určite aj Rapidu darí...
Avatar - Ronault.
12. 8. 2012 11:23
Re: Redaktor by neměl lhát
A co je Elantra, píďo?
12. 8. 2012 13:39
Re: Redaktor by neměl lhát
elantra az taka lacna nie je. U nas je v cenniku za 15990€, ta cena je podla mna prehnana aj ked je slusne vybavena
Avatar - Ronault.
12. 8. 2012 16:43
Re: Redaktor by neměl lhát
To je ale přece problém Hjoundé, že prodávají levný sedan za vysokou cenu, tedy "prodávají"....
12. 8. 2012 23:03
Re: Redaktor by neměl lhát
jasne, netvrdim, ze je to chybou niekoho ineho ;-) . Predavaju to zbytocne len v "plnej" vybave, chcelo by to nejaky zaklad a stred ponuky zo strany hyundai
11. 8. 2012 17:11
Freemont
Já si koupil asi nejlepší auto co do poměru ceny a výbavy. Samozřejmě v benzínu ( žádnou rakovinu nechci ). Jezdím za pár kaček a když potřebuju, stačí přidat plyn a koncernová auta nechám za sebou ...
Rozbalit vlákno
0