Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: BMW X5 (F15) bude delší a lehčí

Příští BMW X5 naroste do délky, více se tak odliší od menší X3, navíc díky tomu nabídne více prostoru v kabině.
Zpět na článek
13. 8. 2012 12:50
13. 8. 2012 22:38
14. 8. 2012 09:45
14. 8. 2012 23:06
Avatar - jozephko
13. 8. 2012 11:38
Škoda zrušenej X7-ky
V portfóliu BMW by sa "uživilo" aj väčšie SUV na spôsob Q7-ky aleb Mercedesu GL - s dĺžkou 510-520 cm. Škoda, že BMW pred časom tento projekt zrušilo.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 13:14
Re: Škoda zrušenej X7-ky
GL je bez debat, ale Q7 je sice o patnáct centimetrů delší, ale nenabízí z hlediska prostoru nic víc než X5. A to, že z X5 bude autobus není moc dobrá zpráva.
Avatar - Ondore
13. 8. 2012 16:43
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Asi som moc amerikanizovaný, ale mne sa myšlienka predĺženej verzie X5 páči, človek dostane skoro-SUV a skoro-VAN v jednom :-) Myslené v tom najlepšom slova zmysle, na X5 30d som nedávno prešiel polovicu EU a myslím, že je to jedna z najlepších volieb v tejto kategórii. Nech tam spravia 2. rad sedadiel posuvný o takých 30 cm a dostaneš príjemné autíčko pre šoféra a súčasne luxus pre rodinu, ja by som to bral.
Avatar - Dinar
14. 8. 2012 08:02
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Jseš. ;-)
Avatar - Ondore
14. 8. 2012 18:12
Re: Škoda zrušenej X7-ky
:-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 17:16
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Q7 je delší o 23 cm a nabízí volitelně 7 míst podobně jako GL které je ještě o 1 cm delší. A právě sem někam míří nová X5 s tím, že nová X3 se už rozměrově dost přiblížila X5.
Avatar - Dinar
14. 8. 2012 08:01
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Tak 23cm dokonce, no to je bída, vnitřní prostor tomu hrubě neodpovídá. Já celkem chápu, kam X5 míří, jen říkám, že se mi to nelíbí, protože sedmimístné SUV v Evropě nikdo nepotřebuje, jinými slovy celkem mi vadí, že BMW v tomto preferuje am. trh. Ona totiž X3 se sice přiblížila k X5, ale skutečně jen přiblížila, rozdíl ve vnitřním prostoru a kufru je stále velmi citelný, mě se na X5 líbí právě to, že to není vyloženě mastodont, také i díky tomu jezdí tak dobře jak jezdí, a přitom je to z hlediska prostornosti a kufru špička mezi velkými SUV. Pokud z toho udělají autobus, nezbude než cayenne nebo X6, tu doufám nafukovat nebudou.
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 09:00
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Citelný rozdíl mezi novou X3 a X5 moc nevidím, šířka vpředu i vzadu je na centimetr stejná (151, 148), výška nad sedáky je u X3 dokonce vyšší (X5 980/940 vs X3 1000/990), podélný prostor vzadu je u X3 lepší (X5 640-860, X3 730-1000), tedy celkově posádka v X3 má mírně větší životní prostor. Takže zbývá výhoda 70 litrů v kufru u X5.
Avatar - Dinar
14. 8. 2012 09:30
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Nevím, odkud čerpáš, ale BMW uvádí u X5 vnitřní šířku 1551/1524 výšku nad sedáky 998/991, ten podélný prostor vzadu je už úplný nesmysl. Ale ono stačí si do těch aut sednout. V X5 vzadu je nejen víc místa, ale i samotné sedačky jsou delší a jsou ukotveny výše v reálu se tam sedí mnohem líp. A kufr je také rozdíl třídy, jakkoliv je X3 v rámci té své na tom výborně. Rozdíl je v šířce i délce, v pozvolněji klesajícím víku X3 a absenci prostoru pod podlážkou, do které v X5 nacpeš např. čtvery lyžáky. Reálně do X3 naložíš tak 2/3 toho co do X5. Jinými slovy šedá je teorie, zelený strom života. ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 10:45
Re: Škoda zrušenej X7-ky
Čísla jsou ze zdejších testů. Oba modely mám projeté a uvnitř mi rozdíly pro posádku nepřijdou nijak zásadní, jediný rozdíl vidím ve znatelně vyšší pozici sezení u X5.
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 12:50
Nic nového,
tyhle fotky s velmi podobným textem tu redakce prezentovala před měsícem, dvěma? K čemu je takový článek?
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2012 22:38
Čtu dobře?
To jako, že všechny motory mají být jen s 8st. automatem? Proboha proč? To se už všichni snad odnaučili řadit? Nechápu... >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
14. 8. 2012 09:45
Re: Čtu dobře?
Do X5 nepořídíš manuál ani teď. ;-)
14. 8. 2012 23:06
Re: Čtu dobře?
Bohužel máš pravdu a není to škoda? Je ;-)