Novinky
Já mám Star-Stop ve služebnim Puntu a taky mě tam se*e. :-! Nejhorší je, že nejde vypnout trvale. Když ho deaktivuju, pak vypnu motor a znova nastartuju, tak se zase zapne a musím ho znuvu vypínat. :no:
Ty máš služební punto? 😄 😄 😄 😄 😄
Prečo nie punto? Napríklad v Slovenských elektrárňach je "investorom" taliansky ENEL a puntá tam fičia jedna radosť... Nie je ťažké si domyslieť prečo...
Choďte už s tou Amerikou niekam, prečo by nás mali trápiť alebo zaujímať ich názory a požiadavky...
Je to tu čím ďalej tým viac o ničom... ;-\
Je to tu čím ďalej tým viac o ničom... ;-\
Třeba proto, že tenhle problém je aktuální i v našich končinách...
Tiež Amíkov dvakrát nemusím, ale v poslednej dobe ma neprestáva udivovať, kam sme to "dopracovali" my v EU... sme doslova celému svetu na smiech. A to, že Amíci si dokážu otvoriť ústa a povedať NIE štart-stopu a my tu ako blbé ovečky pokorne prijímame každé "vylepšenie" zo strany EU a automobiliek (keby sa to týkalo len tých áut, tak to by sa ešte dalo...), to je koniec. Ľudia sú hlúpi, ale my Európania tej hlúposti v poslednej dobe dávame nový rozmer, bohužiaľ...
Věta "Američtí zákazníci jsou svými potřebami specifičtí" je nesmyl, v tomto bodě (start-stop) jsou úplně normální a stejní jako zákazníci EU. Ze svého okolí znám řadu lidí, kteří by si Start-stop nechali vypnout také, nebo minimálně nechali otočit jeho logiku (po nastartování vypnuto, tlačítkem lze zapnout).
To špecifikum je možno v tom, že si vedia "otvoriť ústa"... A tá "řada lidí" nech si ten štart-stop pekne užije >😒] ...
protoze automobilky odvadi nadrizenym uradum dan za produkci CO2. Je to neco na zpusob emisnich povolenek, akorat ze tady nejde o produkci CO2 vyrobou samotnou, ale produkci CO2 vyrobenymi vozy. Z toho duvodu je nutne mit v aute system snizujici produkci CO2. Jakmile by tento system bylo mozne trvale vypnout, automobilka by nemohla deklarovat nizsi produkci CO2 a tim padem by musela platit vic. Celkovy rocni poplatek se neridi celk. prodejem, resp. vyrobou, ale celkovym obratem automobilky a podilem produkce v jednotlivych ekologickych tridach. To je take duvod, proc se velke automobilky produkujici velkoobjemove motory predhaneji v alternativnich zdrojich pohonu do tech nejmensich aut. Vyvoj novych technologii ma tedy jeste jeden prinos a to snizeni celkovych rocnich odvodu citajicich miliardy.
panove, dokazete mi rici neco vic o tom, ze by se do aktualni M5 pro zaoceansky trh montoval manual, tak jak pisete v clanku?
Pokud je mi znamo, tak BMW nic takoveho neplanuje. Dekuji
Pokud je mi znamo, tak BMW nic takoveho neplanuje. Dekuji
Si to zadej do gůůůglu ne ? >😁 a kde jaky motoristicky magazin o tom informoval...ze pro USA je verze s manualem ...a pro EU jen automat....Amici holt chcou mermomoci mit ted manualy ve sportovnich autech 😄
Akurat nevim zda je to pravda >😁
Akurat nevim zda je to pravda >😁
Je zajímavé, jak se mění požadavky zákazníků. Dříve v Evropě nikdo nechtěl automat a všichni chtěly manuály. V Americe to bylo přesně na opak a nyní? V Americe dodává BMW do 5 řady manuální převodovku a v Evropě jsou pouze automaty. Jestli to takhle bude dál tak za cca 15 - 20 let budou v Americe motory obsahu 1 L s turbem a v Evropě budou 5,7 L atmosféry.
že z důvodu homologace uslyšíme u svých dealerů jen sorry, nejde to, ale pokud je postup odblokování tak jednoduchý jak se tu popisuje, nemám obavu o to, že by některá šikovná sw firma, která se zabývá např. češtinou do aut atp. nenašla způsob, jak podobnou úpravu nabízet, tak aby byla vratná a v případě problému nebyla ve hře záruka. 😉
Takze, rovno pisem do BMW nech maju o jednu poziadavku na deaktivaciu S-S viac.
Mam E91 320d a S-S len otravuje zivot. Automaticky ked nastartujem, prve co robim je ze tukam tlacitko deaktivacie. Lenze, som len clovek a obcas zabudnem a potom si nadavam ked mi to skape. Tod ako minule, hodinu som tahal 150-160 po dialnici (pre moralistov, bolo to okolo Mnichova), idem natankovat, odbocim, neskontroloval som si ci je S-S vypnuty, priblizil som sa pred pumpu, zastavil na boku este pred nou nech mi trosku vychladne turbo a ... ten buz*rantsky S-S mi vypol motor! :no😒br />
Uz ma nebavi to neustale pokukavanie k radiacej pake ci tam svieti oranzove svetielko a je to vypnute... ak to nebudu chciet spravit, budem musiet pockat na koniec zaruky a potom sup k sikovnemu "programatorovi" na diagnostiku.
Mam E91 320d a S-S len otravuje zivot. Automaticky ked nastartujem, prve co robim je ze tukam tlacitko deaktivacie. Lenze, som len clovek a obcas zabudnem a potom si nadavam ked mi to skape. Tod ako minule, hodinu som tahal 150-160 po dialnici (pre moralistov, bolo to okolo Mnichova), idem natankovat, odbocim, neskontroloval som si ci je S-S vypnuty, priblizil som sa pred pumpu, zastavil na boku este pred nou nech mi trosku vychladne turbo a ... ten buz*rantsky S-S mi vypol motor! :no😒br />
Uz ma nebavi to neustale pokukavanie k radiacej pake ci tam svieti oranzove svetielko a je to vypnute... ak to nebudu chciet spravit, budem musiet pockat na koniec zaruky a potom sup k sikovnemu "programatorovi" na diagnostiku.
Jo, je to pruda, ale obávám, se že to opravdu nepůjde řešit jinak než mimo BMW. Dobrá zpráva je, že to není technicky tak nerealizovatelné, jak se mi v servisu snažili naznačovat. 😉
Jediné, co můžeme dělat, je zahrnout výrobce písemnými žádostmi a výhrůžkami. A když to nepomůže, ti otrlejší z nás se je mohou pokusit naplnit - vyhladovět je, přestat kupovat nová auta.
Jinak trvalé vypnutí by neměl být problém. Stačí se poptat u firem, které umí postavit závodní speciály z civilních aut. Ti se musí umět poprat se sériovou elektronikou. Problém podle mne bude, že v tu chvíli prakticky nemáš povinné ručení. Pokud jim podepíšeš, že to auto nebudeš provozovat na veřejných pozemních komunikacích, tak ti to podle mne udělají i firmy jako Brabus nebo Hartge.
Jinak trvalé vypnutí by neměl být problém. Stačí se poptat u firem, které umí postavit závodní speciály z civilních aut. Ti se musí umět poprat se sériovou elektronikou. Problém podle mne bude, že v tu chvíli prakticky nemáš povinné ručení. Pokud jim podepíšeš, že to auto nebudeš provozovat na veřejných pozemních komunikacích, tak ti to podle mne udělají i firmy jako Brabus nebo Hartge.
nenechají s..t na hlavu byrokraty, bravo! :yes:
Už tomu rozumíš? 😉
Já naštěstí v žádnem autě Start stop nemám. Nissan ho evidentně bojkotuje a X6 je 2008 a tam ještě nebylo.
Po svých četných výletech do Itálie, kde si na letišti (FCO) pujčuji vozy standardně Start stopem vybavené, musím říct, že je to nekomfortní, nepříjemný a hlavně zejména v jihoitalském provozu nebezpečný systém. Auto Ti chcípne, právě když obdržíš jedinečnou šanci vyjet na hlavní (tato se opakuje cca 1x za 5minut). Spolu s faktem, že u auta parkovaného venku ve 35stupních ti všude chcípá motor a klima nechladí, je to totální špatnost. Navíc, člověk nastartuje, rozjede se a zjistí vždy až na semaforech nebo na vedlejší, že ho má aktivní, aby mu to chcíplo, rozladilo ho to, nastartoval a disengejdžnul to na zbytek jízdy, která netrvá dlouho a pak při další ceste se to opakuje stále dokola až k totálnímu ohnusení z tohoto pasystému, který je blbost jak vrata :no:
Má ho i nová M5. Enjoy. Auto, které mi neupraví v servisu, aby to bylo stále OFF, si nikdy nekoupím.
Kuriozita: Start stop je bomba na skútru. Honda PCX, na semaforech zdechne, nepřehřívá se, netřepe se, pohyb rukojetí plynu o 0,1mm způsobí okamžitý přirozený náběh tahu (na rozdíl od velkých motorů v autech). To je pecka a není o emisích, ale o komfortu.
Motor navíc naskočí v okamžiku, kdy pustím brzdu prakticky okamžitě.
A když už něco takového uděláš (jako vypnutí ESP, pokud s ním auto bylo homologováno), tak bys měl myslet na důsledky - například, že po nehodě po tobě může pojišťovna vymáhat náhradu škod.