Paříž 2012
je opravdu strašlivý... Tento design měli vypustit pod značkou GMC a ne Chevy. Je to zavalitý, zoufale těžkopádný automobil bez stopy švihu. Ale své příznivce a majitele si jistojistě najde. Otázkou je, kolik bude kupujících a zda by jich při atraktivnějším designu nemohlo být více...
Původně mě Trax docela zaujal, když budu ale porovnávat s těmito fotkami, přijde mi Mokka asi lepší.
Myslim ze vsetky Chevrolety mimo Captivy sa vyrabaju inde ako Ople. Cize doslova rovnake su v sucasnoti iba Captiva/Antara (s tym, ze na Chevrolete viac setrili napr. na odhlucneni).
Rovnako na tom bude aj Mokka a model od Buicku (ktory naozaj "prebera" Ople bez takmer bez zmien) a Chevrolet bude lacnejsia varianta.
Techniku dostava Chevrolet az neskor (motory), vybavu (aj docela beznu) takisto u nas casto u Chevroletu nemas sancu ziskat. A aj podvozkove platformy si myslim ze zdiela u nas iba Cruze s minulou gen. Astry.
Tiez je neporovnatelna individualizacia.
Taktiez u nas Chevrolet ponuka ako jedina znacka (s Daciou) iba 6 rokov zaruku na prehrdzavenie.
Takze mysliet si, ze si kupim Cruze a dostanem Astru v inom baleni (ako Golf/Leon u VW) je nespravne.
Suhlasim ze sa zdiela elektornika, niektore ovladace v interiery, anteny, klucky a podobne.
Cruze mal 1.4Turbo skor ako Astra, no iba v US, v Europe koli Opelu ho dostal az teraz.. Ma obojstranny pozink, no znova, koli Opelu dostal 6rocnu zaruku na prehrdzavenie... skratka Opel nechcel aby mu Cruze konkuroval Astre... no ak to s Opelom pojde takto dalej, tak jeho fabriky nakoniec ziska Chevrolet.. rovnako ako ziskal fabriky Daewoo.. Chevrolet narozdiel od Oplu, je totiz plne ziskova automobilka, ktora GM priniesla 50% jeho ziskov a predala 4.5miliona aut minuly rok...dokonca sa uvazuje ze Chevrolet bude vo fabrikach OPelu vyrabat svoje auta pre EU a Rusko uz coskoro, kedze doprava z Korejskej fabriky je zbytocne draha a zdlhava..
Co sa tyka odhlucnenia, tak zalezi od verzie.. Diesel je v Cruze odhlucneny na vybornu, nepocut ho z kabiny vobec..
Ci ma Cruze predavany u nas obojstranny pozink sa realne asi neda zistit, jedine co ti povie predajca, ale na papiery som to nikde nevidel.
Ja nepopieram, ze je vacsina rozhodnuti politicka, to ale na veci nic nemeni. Takitso je politickym rozhornutim, ze v Cine (a nielen tam) sa predavaju Buicky a nie Ople.
[odkaz]
Applications
Production vehicles based on Delta II platform😒br /> 2008 Chevrolet Cruze, Daewoo Lacetti Premiere, Holden Cruze
2009 Opel Astra, Buick Excelle XT
2010 Chevrolet Volt
2010 Chevrolet Orlando
2011 Buick Verano
2011 Opel Ampera
2011 Opel Zafira Tourer
Delta II is General Motors' future compact car platform, which was developed by Opel in Germany. It is the successor to the GM Delta platform. Internally it is simply known as a new Global Compact Vehicle Architecture or GCV.
The platform features a torsion beam rear suspension with optional Watt's link which improves vehicle handling; such configuration is used in the Opel Astra and some trim-levels of the American-market Chevrolet Cruze.[1][2]
Takze ak vies anglicky tak vidis, ze Wattow priamovod je optional, co znamena ze nie je podmienkou...
Astra H pouzivala starsiu platformu DELTA, rovnako Ako Chevrolet Cobalt😒br />
Delta Applications😒br />
Current and former vehicles based on this platform😒br /> 2003–2007 Saturn Ion
2004–2010 Opel Astra
2005–2011 Opel Zafira
2005–2010 Chevrolet Cobalt
2005–2009 Pontiac G5/G4/Pursuit
2006–2011 Chevrolet HHR
Ale Cruze minimalne na zaciatku predajov nemal wattov priamovod (na trhu bol skor ako Astra J). A doteraz som nikde nezachytil ze by ho mal mat, mozes ma vyviezt z omylu.
V ziadnom clanku som nikdy nevidel, ze by ho mal, koniec koncov, testov je dost aj tu na auto.cz, najdi mi to niekde.
Neverim, ze by to nikto nespomenul, alebo ze by som si to nevsimol.
Maju rovnaku podvozkovu platformu, ale Cruze nema wattov priamovod.
Ale verim ti diky z info, toto vsetko som nevedel :yes: