Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Acura ZDX: Oficiální odhalení konkurenta BMW X6

Luxusní divize Hondy, značka Acura, na letošním dubnovém newyorském autosalonu představil koncept ZDX, kombinující robustnost SUV s klesající linií střechy typickou pro kupé. Nyní odhaluje jeho podobu v sériovém provedení.
Zpět na článek
21. 7. 2009 09:20
21. 7. 2009 09:39
21. 7. 2009 10:09
21. 7. 2009 10:14
21. 7. 2009 10:24
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:26
21. 7. 2009 09:42
21. 7. 2009 10:23
21. 7. 2009 10:36
21. 7. 2009 10:37
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:45
21. 7. 2009 11:20
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:25
21. 7. 2009 10:57
21. 7. 2009 11:18
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 16:03
21. 7. 2009 09:49
21. 7. 2009 10:12
21. 7. 2009 10:17
21. 7. 2009 10:29
21. 7. 2009 10:28
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:30
21. 7. 2009 10:32
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 23:15
22. 7. 2009 01:03
22. 7. 2009 02:36
22. 7. 2009 15:38
21. 7. 2009 10:33
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:34
21. 7. 2009 10:41
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:47
21. 7. 2009 10:50
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:38
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:33
21. 7. 2009 10:35
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:42
21. 7. 2009 10:52
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:54
21. 7. 2009 10:54
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:00
21. 7. 2009 11:10
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:23
21. 7. 2009 12:08
21. 7. 2009 11:27
neregistrovaný "Donovan"
21. 7. 2009 11:58
21. 7. 2009 12:01
21. 7. 2009 10:43
21. 7. 2009 11:13
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 12:03
21. 7. 2009 14:20
21. 7. 2009 11:04
21. 7. 2009 11:15
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 12:07
21. 7. 2009 10:35
21. 7. 2009 10:43
neregistrovaný "BM power"
21. 7. 2009 09:52
21. 7. 2009 10:44
21. 7. 2009 23:22
22. 7. 2009 15:42
21. 7. 2009 10:47
neregistrovaný "Donovan"
21. 7. 2009 17:46
neregistrovaný "martinZA"
21. 7. 2009 23:26
22. 7. 2009 08:43
22. 7. 2009 09:57
22. 7. 2009 10:00
22. 7. 2009 12:40
22. 7. 2009 12:41
22. 7. 2009 16:40
21. 7. 2009 09:20
Acura
Tahle kopie se teda moc nepovedla,ať se na to auto podívám zepředu,zezadu,z boku,z vrchu,zespoda...prostě bída :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:39
Re: Acura
Tuhle hrůzu navrhli pro čínskej trh?? Zatím nejhorší počin Hondy... pardon ale to snad i ten ssang yong vypadal líp... 8-s
21. 7. 2009 10:09
Re: Acura
Na Hondu city, dnes už asi min. gen. nikdo nemá.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:14
Re: Acura
co takhle Aveo??? :-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:24
Re: Acura
no je to len o malo krajsie ako X6, to je fakt :-) Tiez neviem co tym acura chce dosiahnut
21. 7. 2009 10:26
Re: Acura
Mě se neptej. Mně by se to nelíbilo ani kdybych byl Číňan ;-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 09:42
Re: Acura
Jo, člověk by se mohl rozepisovat o asiaunisex designu, Hyundai, Honda, Lexus nebo Acura, kdo to pozná? Nuda a zase nuda, a to používání profláknutých designových fines typu kliky v C-sloupku nebo podélná linka půlící auto á la Opel, které nefungují, to je fakt bída, ale hlavní problém téhle Acury je naprostá absence stylu, je to jen plechovka nevyvolávající žádnou emoci. :-!
21. 7. 2009 10:23
Re: Acura
Počkej, však King ti vysvětlí, že větší stylovku nikde neseženeš >:D
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:36
Re: Acura
Jasně, někdo na těch hondích barikádách bojovat musí, horší je, že pomalu nebude co hájit.
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:37
Re: Acura
King bude vyzdvihovat dizajnovu cistotu, co bude mat pravdu.
Ale pozerat sa na to auto moc neda :-) jedine akoze SUV couope pekne v historii bolo a je Infi FX. Vsetky tieto odnoze SsangYongu su hruza
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:45
Re: Acura
Dizajnová čistota auta, na které se nedá moc pozerať, hm, taky zajímavá myšlenka, takové niečo jako pozitivně konstruktivní satira. :-) ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:20
Re: Acura
to nie je az taka satira, ako si myslis. Myslel som, ze Ty to zzrvona pochopis.

Skvely prikald je posledna Nissan Primera P12. Strasne skarede auto, ale z dizajnerskej stranky bolo dost podarene (ved aj dostala perstiznu cenu EUROPSKEJ sutaze RED DOT a to nieco znamena). Tam fakt kazda krivka krasne navazovala na dalsiu.

Lenze z hladiska ponimania auta to proste pekne nebolo ani trochu a 90% ludi sa primera nepacila
21. 7. 2009 10:57
Re: Acura
Tohle je dalsi auto od Hondy, kde se mi libi interier, ale zevnejsek ani trochu. Nejak jich bohuzel nejak pribyva :-( ... CR-V, Acura TL, ZDX
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:18
Re: Acura
nove acury / honda,legend (co su vlastne acury prevlecene do honda kabatu) maju interier fakt velmi, ale velmi podareny.
Zial takyto dizaj tomu moc nepomaha. TL nesuhlasim, vyzera krasne.
ZDX mi je ale luto, ze sa do toho ACURA pustila. Od B
21. 7. 2009 09:49
konkurent?
pre X6? tomu snad neuverí nikto... >:D >:D
Rozbalit vlákno
45
Avatar - S8
21. 7. 2009 10:12
Re: konkurent?
No, myslim, ze to je pro X6 konkurence asi tak stejne tvrda, jako je pro X5 cinsky CEO >:-[]
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:17
Re: konkurent?
Asi myšleno tak, že u Hondy použili stejnou myšlenku, auto bude i podobně velké, o technice bych nepochyboval, takže např. pro konkrétní model X6 35i by to z hlediska porovnání schopností mohl být konkurent. Jako model, ZDX nebude pro X6 konkurentem, mimo stylu jí chybí motory, ve třídě potřebná individualizace, image apod. V USA si to auto ale za dvoutřetinovou cenu X6ky určitě někdo koupí. ;-)
21. 7. 2009 10:25
Re: konkurent?
konkuruje X6 aj v počte dverí, obsahuje jeden volant atd.... to nič na veci nemení že konkurentom mu ani náhodou neni ;-)
21. 7. 2009 10:29
Re: konkurent?
Ale chtěla by a to se počítá >:D
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:28
Re: konkurent?
no jo, na to aby konkurovala X6 s motormi v USA jej chyba konkurent pre 50i este. Mat 10 motorv pre jednem model je len europska uchylka (aj ked uchylka prijemna v podstate). V USA/JAP ci v australii je bezne mat vacsinou 2 alebo 3 (trebars 3ka je v USA len 328i, 335i no a potom este M).

X6 je dizajnova katastrofa, ale ta acura nie je o nic lepsia. Akurat nema taku disproporciu obrovskeho predku a nizkeho zadku... ale zas je taka nejaka divne rozplacnuta
21. 7. 2009 10:30
Re: konkurent?
Přitlač trochu :-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:32
Re: konkurent?
no ked pozeram lepsie na tie fotky, tak by to vyzeralo skoro az dobre. Nebyt tej pre europsky trh nestravitelnej masky, co je novy brandlook acury par poslednych rokov.
Cloveku sa to moze pacit az ked ide do USA, pobudne tam 3 tyzdne a porovna proste s domacim vkusom. Plati to tak trebars o ACURA TL. Na trhu, pre ktory bola stvorena vyzera fakt perfektne. Pre europana vsak ale neskutocne hnusne a aj preto sa ACURA asi moc skoro do EU nedostane.
Stejne ma ale do mna ZDX :no:
21. 7. 2009 23:15
Re: konkurent?
Presne tohle jsem chtěl taky napsat...pozitri odletam z usa do rodne vlasti. Po 3 tydnech jako ty. Rict o autě, ktery neni absolutně urceny pro nas trh, ze je to hnus, muze jenom ignorant, co nikdy nevidel jaky auta v usa jezdi. Jezdi tu i vw, ale trochu s jinejma motorama, nez tdi u nas...na chromovy masce neni nic spatneho. Rozhodne lepsi, nez kdyz si kdejaky kombajn hraje na offroad (to plati i pro pripad A6 allroad - v usa ani neni na prodej) a pritom sebemensi kopecek a konec...vazne by se meli nekteri ctenari a komentatori zamyslet a neporovnavat jabka s hruskama.
Avatar - white label
21. 7. 2009 23:59
Re: konkurent?
No jo (velký Petře), tak tys byl (minimálně tři týdny) v USA a teď si tady z toho máme sednout na zadek... 8-s
Tobě vadí kritika Acury, ale sám tady plácáš nesmysly o allroadu a prodeje X6 v USA už teď odvozuješ jen podle počtu tebou viděných kusů...
Allroad si nehraje nejen na žádný offroad, ale dokonce ani na SUV, je to totiž crossover, což bys i jako "oddaný autojapanolog" mohl vědět...a tvá poznámka o tom, jak: "stačí sebemenší kopeček a konec..." o tobě vypovídá mnohem víc než by ti kdy bylo vůbec "příjemné"... :-!

P.S. Nad svou poslední větou se prosím sám hluboce zamysli...
22. 7. 2009 01:03
Re: konkurent?
To jsi ty, co doporučoval policii ČR tu Hondu 2000, že? Tak pozdravuj doma v USA, my tady ještě máme rozum.
Avatar - white label
22. 7. 2009 01:09
Re: konkurent?
Jo a k té policejní S2000 měla být speciální "sajda" pro psa.... >:-[]
22. 7. 2009 02:36
Re: konkurent?
Hele to je k pláči a ne k debatě ;-\ ;-\
Avatar - Vampix(Diesel Power)
22. 7. 2009 02:10
Re: konkurent?
Já bych chtěl dělat v automobilce a rozhodovat o tom, pro jaký trh budeme dělat jaké auto....Co to je za blbost. Tak jistě že se bude Acura pohybovat v USA a v EU minimalně zda-li vůbec ale zas nemůžeš ospravedlnova design auta trhem....Kolik amerických aut tady v EU jezdí a vypadaji dobře....Ja bych řekl že je to spíš politika dané firmy že vyrábí auta s daným designem než kvůli trhu....Podle trhu se daji určit požadavky a technika ale design vozidla žeby se určoval podle trhu...já myslel že na to mají designery....
22. 7. 2009 15:38
Re: konkurent?
...sebemenší kopeček a konec.... To jsi se asi zafuněl na kole a předpokládáš, že v autě to bude stejné....
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:33
Re: konkurent?
napriklad z tohto pohladu to ale vyzera fakt slusne:

[odkaz]

dizajnova cistota sa tomu neda upriet. Ale americke, zadok americky...
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:34
Re: konkurent?
americké, americký, no asijskoamerický, tak ať tam za mořem jen v klidu zůstane. Díky. ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:41
Re: konkurent?
ja som tiez rad, ze to sem nebudu vozit
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:47
Re: konkurent?
Jo, chápu, museli byste se v zájmu hondy s kingem aspoň na jednu složit. :-) ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:50
Re: konkurent?
no tak kupit si tento typ auta, tak radsej chodim sockou teda :-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:38
Re: konkurent?
a z tohto pohladu to vyzera na euopru fakt desne :-)

[odkaz]
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:33
Re: konkurent?
X6 je designová katastrofa, která se díky designu prodává jako housky na krámě. Je to tím, že ten design má styl, to co ZDX naprosto postrádá.
Jaké motorizace mají v USA je mi šumák, žiju v Evropě, a sem ZDX ani nepřivezou, vědí proč.
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:35
Re: konkurent?
X6 ale neziskava ludi tym, ze je pekna. Ale ze vyzera arogantne a majitel sa moze ukazat, kolko ma penazi.

ZDX neprivezu, lebo celkovo ACURA ma este problem, ze zdiela 2 modely s HONDOU. Navyse sa zazdili tou maskou, tu by nikto v EU nerozdychal

A samzorejme im do EU chyba V6 diesel, ale ten vyvinu az sa zacnu predavat diesle v USA, dovtedy taky risk nema ziadnu cenu pre nich. napodobne toytoa/mazda.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:42
Re: konkurent?
Babo nič proti Honde, ale k Acure poviem len toľko. Za ceny v USA to vôbec nie su zlé autá. Design je pre Európu mimo, rovnako ako ponuka motorov. Navyše tu máme krízu a Honda nie je bohvie ako úspešná ani pod svojou značkou. Uvedenie Acury na starom kontinente by bolo tak trochu harakiri. On ani Lexus ani Infiniti tu žiadnu dieru do sveta nespravili. A napokon táto designová kreácia by skôr mohla strašiť deti podobne ako ten Ssang Yong...
Takže dúfam, že Honda si u nás zachová svoju stávajúcu ponuku a nebude riskvať dobrú povesť s autami typu ZDX... :-!
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:52
Re: konkurent?
iste, acura nema sancu v eu momentalne. To je na dlhu diskusiu.
Ja verim, ze Infiniti to tu este rozbehne, az pomine kriza :-)
A to este si nevidel HONDA crosstourer, ktory zrejme chystaju v USA, to je len des :-(
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:54
Re: konkurent?
Poli na SZ foto!!!! >:D
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 10:54
Re: konkurent?
druha vec je, ze BMW ma proste image tak silnu, ze moze spravit auto co vyzera ako ten Ssang Yong a vsetci sa za tym idu zabit...

Kedby presne toto od ACURY vytiahla pred rokom a pol z BMW, stjene by sa predalo prakticky rovnako kusov. Ale BVMW na image dlho tvrdo pracovalo, mozu si to dovolit. navyse im ta X6 fakt slusne jazdi (aj ked vedeli by spravit X5 rovnako dobru)
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 11:00
Re: konkurent?
"druha vec je, ze BMW ma proste image tak silnu, ze moze spravit auto co vyzera ako ten Ssang Yong a vsetci sa za tym idu zabit..."
Tohle je takový sebeuklidňující argument fandů okrajových značek. Fajn, jen to, že je úplně mimo. X6 prodává právě design, nebo opravdu myslíš, že většina jejich kupců je schopna ocenit, jak to auto ve srovnání s konkurencí dobře jezdí?
;-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:10
Re: konkurent?
nie X6 dizajn nepredava. To tak mozno novej X5. X6 sa rpedava tym, ze mas viacej sancu ukazat - aha ja som frajer, som iny. Aha ja na toto mam...
Proste extrvagantnejsim majitelom X5 sa trafili do noty. A to je ich sikovnost
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 11:23
Re: konkurent?
babo, X6 predáva práve jej design. Jej vyzývavý charakter zbytočného auta. Je to jednoducho drzek v tej najčistšej forme. To auto je jeden velký kontrast a v tom je jeho čaro a aj základ predajného úspechu. Ver tomu že väčšina majiteľov na západ od naších hraníc nemá potrebu autom dokazovať že na niečo majú. To je zvykom v bývalom socbloku. Proste si urobili radosť touto krásne-škaredou hračkou, ktoá je technicky na špičke. Pozri na to inak, limonádu má kde kdo, luxusné SUV tiež a naraz sa objaví X6. Auto búrajúce rozdiely medzi triedami. Niečo nové, čo tu ešte nebolo. Zo strany BMW to bol risk a hodená rukavica. A ako vidíš aj u vás na slovensku, majetný zákaznící jú nestíhajú dvíhať. Bohužiaľ pokus o niečo podobné v podaní Hondy (Accury) mám obavy neuspeje ani v tých Štátoch.... :-!
neregistrovaný "Donovan"
21. 7. 2009 11:27
Re: konkurent?
X6 prodává především znáček na kapotě(viz. slavný slogan "you idiots would buy anything"), problém je, že síla toho znáčku spočívá právě na jízdních vlastnostech, jelikož BMW je mezi fajnšmekry vyhlášené jako výrobce nejlepších sportovních sedanů planety - jasně, pozná to jen zlomek zákazníku, ale právě tento zlomek, tedy entuziasté, se o auta zajímá nejvíce, nejvíce o nich píše a mluví, a tím vytváří image značky.

To, co udělalo BMW s X6, je, že využilo image značky (postavený na tom, že vše je podřízeno jasnému účelu - sportovním jízdním vlastnostem) a představilo až arogantně "bezúčelný" automobil, který ovšem oslovuje především zákazníky z toho výše citovaného sloganu, totiž zákazníky, pro které je mnohem důležitější, že je to velký hustý BMW, než jak to jezdí (a nepochybuji, že to jezdí famózně, leč to s tím až tak nesouvisí). Bodobný typ kupců kupuje (nejen) za velkou louží Hummera a Cadillac Esclade.

Ovšem je to dvojsečná zbraň, protože nadšencům tato "zbytečná" okázalost přirozeně nevoní a v kombinaci s dalšími faktory (zavádění elektrických posilovačů řízení v rámci "efficient dynamics", lepení znáčku //M na SUVčka, brutální nárust hmotnosti Z4ky) tak začínají na BMW nadávat. A jsou to právě oni, kteří "hlásají" image značky. A prodeje trojkového BMW se prudce propadají... Ono je to jedno s druhým.
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 11:58
Re: konkurent?
Spousta vysvětlujících vět, proč je to všechno špatně, které, bohužel, zcela ignorují fakt, že X6 je auto úspěšně kombinující spoustu protichůdných potřeb, které dnes na auto lidé mají. A k tomu všemu ještě nádavkem image (souhlas) a styl daný vydařeným designem, který chybí podobným pokusům konkurence.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 12:01
Re: konkurent?
tak tak... svět se dnes mění... ;-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 10:43
Re: konkurent?
Definuj pěkné! :-! Design X6 je osobitý, má styl, oslovuje kupce a proto se prodává. ZDX nevyzařuje nic.

Jinak, myslel bych, že ty jako dospělý člověk chápeš postavení auta jako prostředku dotvářející sociální status majitele celkem bez problémů, takže ta myšlenka, že majitel se skrzevá X6 může ukázat kolik má peňazí, >:D >:D babo, to mě dostalo, to je hodné tak mariánka.
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:13
Re: konkurent?
to nie je hodne marianka, je to proste tak. Ved to aj vidno, hlavne samozrejme v CR/SR ako sa 90% majitelov X6 na ceste sprava - des.

Pekne? to je tazko definovatelne. Dizajnova cistota sa ale hodntit da. X6 ma obrovsku disproporciu medzi predkom strechy a jej koncom a vyzera to prudko nevyvazene.

Osobite ono je, ano presne to ho predava, to si trafil
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 12:03
Re: konkurent?
No, tou větou o správaní sa 90% majitelov X6 na cestách jsi to ještě vylepšil. :-O Tyhle věty o závodnících v tdi nebo teze o mercedesech coby autech kolotočářů nebo bmw mafiánů, to je fakt na schody před panelák. Navíc je to pořád omezeno česko-slovenským rozhledem a tudíž pohledem na věc, jako to zapasuješ do celosvětového kontextu?
21. 7. 2009 14:20
Re: konkurent?
Ja, podle toho kdo v X6 jezdi v mem okoli, bych v tomto souhlasil s babem. To neni nic proti tomu autu. BMW je komercni firma a pokud bude schopna na takovych autech vydelat, budiz jim to prano. Ale s tim, ze se X6 u nas stalo fetisem nekdejsich fialovych sak s bilymi ponozkami bych souhlasil.
21. 7. 2009 11:04
Re: konkurent?
Jak ta X6 předjela tvojí manželku, tak ti pěkně leží v žaludku, co? ;-)
neregistrovaný "babo"
21. 7. 2009 11:15
Re: konkurent?
no tak to bol ober blb v tej dedine, este ze vtedy nikoho nezabil. To je ale zial u nas problem a za tym si stojim -> v bmw, mb, audi mas 80% sancu, ze sa vodic bude spravat ako magor, ktory si mysli, ze na ceste moze vsetko.

X6 sa mi len nepaci a stojim si za tym, ze keby X6 presne ako vyzera dnes urobil Lexus, tak by ste ju davali vsetci pekne na pranier a poukazovali na dizajnove chyby... Ma to ale vrtulku a je to OK :-) Tak to funguje, ale ako vravim, BMW si nejak ten image vytvorila a to bolo poctivou pracou.

Koniec koncov je BMW stale moja druha najoblubensjia znacka. Len cim dalej ma menej aut, ktore sa mi pacia. Snad uz len 1 coupe, 3 coupe. 5ka sedan aj kombik... 7cka az na ten predok
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 12:07
Re: konkurent?
Jenže lexus místo tohoto brutálního dravce, který je navíc praktický, vyrábí v této kategorii něco, co vypadá jako loďka na kolečkách, navíc, s logem hyundai nebo lexus by nikdo nepochyboval o tom, že to hyuindai nebo lexus není, stejně jako ZDX, naproti tomu X6 i bez znáčku na kapotě jasně ukazuje na příslušnost k současnému designu bmw.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:35
Re: konkurent?
Svatá pravda... :-!
neregistrovaný "BM power"
21. 7. 2009 10:43
Re: konkurent?
no na X6-ku to nema ani nahodou :*) a X6 je nejaka nova generacia SUV podobna coupe a vyzera to slusne ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
21. 7. 2009 23:34
Re: konkurent?
pfff podceňuješ ameriku. V některých modelech nabízí i naftu!!! myslím že zrovna konkretně 335d a X5 35d...Jinak tohle x6ce dokonkurovalo už na obrázcích
Avatar - white label
22. 7. 2009 00:03
Re: konkurent?
Souhlasím...a nabízí tam skutečně 335d (pouze sedan) a X5 35d...
21. 7. 2009 09:52
Nadhera
za mna palec hore, futuristicka nadhera >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2009 10:44
od 10 k 5
nám to jde s Hodnou 8-s
Rozbalit vlákno
2
21. 7. 2009 23:22
Re: od 10 k 5
zkus pro příšte rozlisit hondu a acuru jako odnoz hondy...usa trh a evropsky trh. to co jezdi v usa od hondy/acury se do cech nikdy nedostane...
22. 7. 2009 15:42
Re: od 10 k 5
Nicméně to nic nemění na tom, že jako konkurence X6 (a třeba i Infi) je tato Acura spíš vtipem, než alespoň k pousmání.
A také to nic nemění na tom, že současné směřování Hondy je vzhledem k dlouhodobě budované image hodně smutné. :-!
neregistrovaný "Donovan"
21. 7. 2009 10:47
Ještě ošklivější
Pokud bylo cílem Acury postavit něco ještě ošklivějšího, tak se jim to povedlo na jedničku. Zdá se, že už ten konkrétní model na fotkách pod článkem zahlédl nějaký esteticky citlivější samuraj, protože má zjevně katanou useknutej zadek. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "martinZA"
21. 7. 2009 17:46
hm..
tak X6-ka este dlho nenajde ziadneho konkurenta!
Rozbalit vlákno
8
21. 7. 2009 23:26
Re: hm..
No bohuzel autor clanku se hoooodne spletl. Toto se bude prodavat v usa a tam ma acura trochu lepsi postaveni, nez bmw...takze pro acuru spis x6 neni zadny konkurent...z hlediska prodejnosti a uspechu na trhu. Jsem v usa uz 3 tydny a ani jednu x6 jsem tu nepotkal. Acura je tu rozsirena jako vw u nas.

Autor porovnava 2 hodne rozdilne trhy...mozna by mu neskodilo podivat se nekam mimo nez je stary kontinent.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
21. 7. 2009 23:42
Re: hm..
tak jsem asi našel prvni rozdil mezi USA a Canadou. Byl jsem tam sice v době kdy ještě x6 nebyla ale BMW bylo hodně. X5, 6er, 3er a M3 E46 těch sem si všim asi nejvic, pětky taky jezdili. Acury sice byla víc rozšířena protože je to i jiná cenová kateorie ale zase bych BMW tak nezavrhoval a nevim kde se teda všichni schovavaji všechny X6 ale co jsem slyšel tak ve státech maji sakra velký odbyt, nemluvě o tom jak se tam prodavaji X5ky.... ;-\
Avatar - Vampix(Diesel Power)
21. 7. 2009 23:46
Re: hm..
pětky samozřejmě jezdily, omlouvam se za češtin, na večer o nejdelšich prazdninach už byvam kakaovy :no:
22. 7. 2009 08:43
Re: hm..
Koukám, že maj v USA asi nějakej novej model... :-!

BMW má oproti Acuře zhruba dvojnásobný prodeje. Viz např. v dubnu:

BMW 15 705
Acura 8 813

Zkus něco kvalitnějšího

>:D
Avatar - white label
22. 7. 2009 10:00
Re: hm..
Ale to přece vůbec není k smíchu... (viz Navtech 2:36) ;-)
Avatar - Pierro
22. 7. 2009 12:40
Re: hm..
klídek bejby, já se směju rád. Tak se uvolni, zbav křeče a mazej pro jedničkovýho drzka na naftě. Uvidíš, holky u vás na vsi si tě konečně před diskoškou všimnou. Tak se nestyď, osprchuj se a ohol, vem si ty nové najky od vietnamců, nové tepláky a na kšiltovku raději zapomeň. Pak se stav u kluků co prodávaj Bawoše a popros ať tě svezou. Neboj, když budeš mít zájem o pětku v kombíku, do kufru se vejdeš... ;-)
Avatar - King
22. 7. 2009 16:40
Jiný pohled
Škoda, že jsem přišel o tu pěknou slovní melu. >:D Co se designu týče, nevím, v čem je problém. Pokud tu někdo je schopen obhajovat dispororční X6, měl by se nad vyvážeností a stylistickou čistotou ZDX slintat blahem. Absenci stylu nevnímám též - je to typická Acura - ostré, dynamické tvary. Stylu na rozdávání. Jenže to by muselo být na masce jiné logo, žeáno... ;-)

Co se konkurence týče, u nás se tomu možná smějete, ale v Americe konkurovat BMW bude. Acura má v Americe velmi silnou pozici a sice tu někdo argumentoval dvojnásobnými prodeji BMW, ale nesmíte zapomínat, kolik modelů v portfoliu má BMW a kolik Acura.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
22. 7. 2009 19:01
Re: Jiný pohled
Ono by to logo na masce být jiné ani nemuselo, "stačilo" by "jen"
k tomu logu "jiné" auto,..."žeáno..." :*) ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
23. 7. 2009 01:04
Re: Jiný pohled
víš mně se třebas nelíbí, že někdo dokáže tvrdit, že všichni se stavěji k designu BMW jinak protože je to BMW...Mně se prostě líbí X6 každým směrem a linií, každý den když se na ni podívám tak obdivuju to jak je to pro MNĚ (čtěte jako: můj osobní názor) harmonicky vyladěný kousek s krásným designem. Pokažde co vidim actyon tak se na to nedá koukat kvůli detailům ale neříkám že se u toho nemohli "inspirovat" Ale je to jako řízek obalený pouze v mouce...

Pro mně Acura neznamená špatné auto nebo špatný design, ale prostě tahle souhra tvarů je moc divoká a jiná.Zadní světlomety se mi třebas líbí ale ty přední a celý předek je pro mně prostě děsivý...