Pullman je státnická limuzína, tak doufám, že design bude spíš decentnější. Tohle není nejhorší, ale čisté to také zrovna není - pořád to působí jako slepenec. Navíc se mluví o možnosti šestice dveří na přání, což tohle nesplňuje. Největší otázka je, jestli bude jako dnes pouze ve verzi Guard, nebo jestli ho nabídnou otevřeně, jako náhradu za menší 62.
Namiesto uloženia peňazí do banky sa oveľa lepšou investíciou zdá byť kúpa nového Maybachu - samozrejme pokiaľ na to niekto má. Obzvlášť výhodné je to práve teraz, keď sa posledné kusy budú predávať s výraznými zľavami.
Kúpiť ho ale nie na jazdenie, ale na uloženie niekam do skladu, kde jeho cena bude potichučky, ale isto rásť. Bez ohľadu ako sa budú vyvíjať kurzy mien a ceny zlata, Maybach si svoju cenu zachová a zhodnotí.
Z pohledu prodejů je tahle třída jistě minoritní záležitostí. Co se Maybachu týká, nikdo moc slzet nebude, to auto nebylo ničím přitažlivé, bude lepší (k trhu upřímnější), pokud vrcholná verze MB bude pod značkou MB. To, co proběhlo na netu jako příští generace, s označením Pullman [odkaz]%3Fq%3Dmerced… , vypadá moc dobře. R.I.P., Maybach.
Stejně to vždy bylo jen překabátěné eSko, navíc jako značka by měla nabídnout více než jen jeden model v několika modifikacích, třeba jako Lexus, ale to MB nikdy neudělal.