Lancii nějaké SUV v nabídce chybělo, takže příchod tohoto typu vozu jako takového vítám. Horší to bude s těmi "detaily" v designu. Přál bych si, aby všechny nově vyvíjené vozy měli společný jen základ a design karoserie i interiéru měla Lancia svůj (prostě něco jako rozdíl mezi Octavií a A3), ale obávám se, že i do budoucna u nových modelů Lancia a Chrysler půjde pouze o jiné logo. ;-\ 8-s
Magnetofon mal určite na mysli súčasnosť Lancie a nie minulosť. História peniaze nezarába, teda v prípade značky Lancia. Mimo Talianska neznáma značka, na ktorú bežný záujemca o auto ani len „nezavadí“. Jednoducho Lancia bude v najbližšej dobe odkázaná na rebrandované modely od Chrysleru. Vyvíjať niečo len pre domáci (taliansky) trh a nízke predaje mimo domáci (európsky) trh je nerentabilné. Marchionne nie je žiaden priateľ áut a nesníva o obrodení značky. Je to vyštudovaný ekonóm s chladným ekonomickým kalkulom. A fakty nevravia nič dobré. Mimo Talianska „kusové“ predaje (12 – 15 tisíc kusov ročne).
Aby som tu „neplácal do vetra“ ako mnoho tunajších diskutujúcich potrebné predajné fakty:
model /predaj v Taliansku / celkový predaj v Európe / rozdiel-predaj v Európe mimo Talianska
Suhlasim, velka historia, mizerna sucasnost, naviac cele orientovanie znacky na extravagantny dizajn a merecedesovske pohodlie sa vobec nevyplaca ani inym automobilkam. Dnes letia jemne konzervativne linky a sportove zameranie, asi najlepsi priklad je Audi ;-)
Jestli myslíš stav, tak s tím souhlasím. Nicméně by se koncernu dost hodila. Měli by to, co chtěli vytvořit ze Seatu, sportovní auta. Alfa to má totiž v genech. Přidat německou kvalitu zpracování a bestseller je na světě... No a Seat by mohl v klidu konkurovat Dacii, Ladě apod... Tam je jeho místo >:D:yes:
tento osud Lancie je skutečně smutný. Nevím zda-li v přeznačkovaných modelech chrysleru je nějaká dobrá budoucnost. Ať si na to nalepí kdo chce co chce...pořád jsou to americká auta s americkou technikou která v evropě nějaký šlágr nikdy nevytvoří...navíc má lancia dost pošramocené jméno...bohužel nevidím to s touto značkou vůbec růžově-spíš černě
.... jak se tady píše, že to SUV bude jen přeznačkované americké auto....
Přitom platforma je italská, motory jsou italské... Tak o co jako jde?
Z toho, že se to nebude prodávat v USA se dá odhadnout, že vzhled auta bude orientovaný na evropského zázazníka (na jakého jiného, ne? Prodává se Chrysler/Lancia ještě někde jinde kde to co do objemu je zajímavé? Myslím že moc ne....)
Čili tohle prostě bude italské auto určené pro Evropský trh a na pár vybraných trzích (třeba UK) se to bude prodávat s logem Chrysleru.... Nevidím na tom nic špatného....
Že na tom nevidíš ty nic špatného není ani nijak překvapivého. Nad tebou diskutující i s fakty (obdiv třeba pro Abacuse - místo plácání prázdné slámy vyhledání nezpochybnitelných údajů i se zdrojem....) samozřejmně nemají pravdu, tu máš jenom samozřejmě ty a tobě podobní - Lancie bude vyvíjet (na italské platformě....a s italskými motory - co dodat) SUV (což Italové nikdy nedělali a ani to neumí, ztrátu mají tak dvacet let oproti konkurenci), kterého se prodá pár tisíc kusů? Evropský trh není schopen absorbovat daleko "jistější" výrobky a ne SUV značky, která už dneska nikomu nic neříká....úsměvné.
Oni ty objemy, co by byly zajímavé (jak rádobymoudře píšeš) mají počty velmi jednoduché - pět let po 60 tisících jednotkách ročně jednoho typu ročně. A to nemá ani MiTo ani ta oslavovaná Guiletta o jakékoliv Lancii ani nemluvě. A to jsou zase fakta. A na to dojel třeba i SAAB.
Nicméně se smiř s tím, že značka, kterou ještě před deseti lety nadutí Taliáni nechtěli ani nabízet v tak zaostalé zemi, jako je Česko dneska už nikoho nezajímá a to ani v Česku, ani na "Evropském trhu" (co to je, proboha?) ani třeba v UK.
A to jsou reálné předpoklady na zakladě oněch faktů, které třeba Abacus napsal. A kdyby sis našel třeba kolik se prodalo oněch Lancií "300" nebo Freemontů, bylo by ti jasno, i když s tvými přáními a představami to dohromady nějak moc nejde. Ale to je život. FIAT a PSA (bohužel), možná i Opel jdou v Evropě do kytek - to je realita a z těch tří je FIAT a spol. na řadě první. Jako mimoevropská značka s Chryslerem ne, ale v Evropě to začíná být jasné.
A to, jestli z toho má někdo hrůzu, někoho to trápí a odmítá se s tím smiřovat a nebo se někdo pošklebuje otevřeně nebo se posmívá po straně na tom nězmění nic.