Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lancia a Chrysler připravují společné SUV

20 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ze vam znacka Lancia nic nerika jeste vazne neznamena, ze to tak maji vsichni.
😜
BeranK
Že na tom nevidíš ty nic špatného není ani nijak překvapivého. Nad tebou diskutující i s fakty (obdiv třeba pro Abacuse - místo plácání prázdné slámy vyhledání nezpochybnitelných údajů i se zdrojem....) samozřejmně nemají pravdu, tu máš jenom samozřejmě ty a tobě podobní - Lancie bude vyvíjet (na italské platformě....a s italskými motory - co dodat) SUV (což Italové nikdy nedělali a ani to neumí, ztrátu mají tak dvacet let oproti konkurenci), kterého se prodá pár tisíc kusů? Evropský trh není schopen absorbovat daleko "jistější" výrobky a ne SUV značky, která už dneska nikomu nic neříká....úsměvné.

Oni ty objemy, co by byly zajímavé (jak rádobymoudře píšeš) mají počty velmi jednoduché - pět let po 60 tisících jednotkách ročně jednoho typu ročně. A to nemá ani MiTo ani ta oslavovaná Guiletta o jakékoliv Lancii ani nemluvě. A to jsou zase fakta. A na to dojel třeba i SAAB.

Nicméně se smiř s tím, že značka, kterou ještě před deseti lety nadutí Taliáni nechtěli ani nabízet v tak zaostalé zemi, jako je Česko dneska už nikoho nezajímá a to ani v Česku, ani na "Evropském trhu" (co to je, proboha?) ani třeba v UK.

A to jsou reálné předpoklady na zakladě oněch faktů, které třeba Abacus napsal. A kdyby sis našel třeba kolik se prodalo oněch Lancií "300" nebo Freemontů, bylo by ti jasno, i když s tvými přáními a představami to dohromady nějak moc nejde. Ale to je život. FIAT a PSA (bohužel), možná i Opel jdou v Evropě do kytek - to je realita a z těch tří je FIAT a spol. na řadě první. Jako mimoevropská značka s Chryslerem ne, ale v Evropě to začíná být jasné.

A to, jestli z toho má někdo hrůzu, někoho to trápí a odmítá se s tím smiřovat a nebo se někdo pošklebuje otevřeně nebo se posmívá po straně na tom nězmění nic.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mohli by ho vyměnit s Chryslerem za Lancii.. >😁
JayDeeSq
německou kvalitu >😁 co to je ? >😁
zlysoused
Alfa by měla oproti Lancii pro koncern výhodu jen ve známějším jménu. Techniku by koncern tak jako tak dodal stejně svou.
Mr.Murphy
.... jak se tady píše, že to SUV bude jen přeznačkované americké auto....
Přitom platforma je italská, motory jsou italské... Tak o co jako jde?

Z toho, že se to nebude prodávat v USA se dá odhadnout, že vzhled auta bude orientovaný na evropského zázazníka (na jakého jiného, ne? Prodává se Chrysler/Lancia ještě někde jinde kde to co do objemu je zajímavé? Myslím že moc ne....)

Čili tohle prostě bude italské auto určené pro Evropský trh a na pár vybraných trzích (třeba UK) se to bude prodávat s logem Chrysleru.... Nevidím na tom nic špatného....
Avatar - Bristol
Bristol
tento osud Lancie je skutečně smutný. Nevím zda-li v přeznačkovaných modelech chrysleru je nějaká dobrá budoucnost. Ať si na to nalepí kdo chce co chce...pořád jsou to americká auta s americkou technikou která v evropě nějaký šlágr nikdy nevytvoří...navíc má lancia dost pošramocené jméno...bohužel nevidím to s touto značkou vůbec růžově-spíš černě
Nicco
Suhlasim, velka historia, mizerna sucasnost, naviac cele orientovanie znacky na extravagantny dizajn a merecedesovske pohodlie sa vobec nevyplaca ani inym automobilkam. Dnes letia jemne konzervativne linky a sportove zameranie, asi najlepsi priklad je Audi 😉
ericn
Jestli myslíš stav, tak s tím souhlasím. Nicméně by se koncernu dost hodila. Měli by to, co chtěli vytvořit ze Seatu, sportovní auta. Alfa to má totiž v genech. Přidat německou kvalitu zpracování a bestseller je na světě... No a Seat by mohl v klidu konkurovat Dacii, Ladě apod... Tam je jeho místo >😁 :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Alfa je to samé v bledě modrým...
ericn
No to je fakt, co by s Lancií dělal, když má co dělat se SEATem, jo Alfa Romeo, to by byla jíná >😁
Avatar - abacus
abacus
Magnetofon mal určite na mysli súčasnosť Lancie a nie minulosť. História peniaze nezarába, teda v prípade značky Lancia. Mimo Talianska neznáma značka, na ktorú bežný záujemca o auto ani len „nezavadí“. Jednoducho Lancia bude v najbližšej dobe odkázaná na rebrandované modely od Chrysleru. Vyvíjať niečo len pre domáci (taliansky) trh a nízke predaje mimo domáci (európsky) trh je nerentabilné. Marchionne nie je žiaden priateľ áut a nesníva o obrodení značky. Je to vyštudovaný ekonóm s chladným ekonomickým kalkulom. A fakty nevravia nič dobré. Mimo Talianska „kusové“ predaje (12 – 15 tisíc kusov ročne).
Aby som tu „neplácal do vetra“ ako mnoho tunajších diskutujúcich potrebné predajné fakty😒br />
model /predaj v Taliansku / celkový predaj v Európe / rozdiel-predaj v Európe mimo Talianska

rok 2011
Lancia Ypsilon / 54 815 / 61 797 / 6 982
Lancia Musa / 14 934 / 16 431 / 1 497
Lancia Delta / 14 504 / 18 926 / 4 422

rok 2010
Lancia Ypsilon / 49 375 / 46 522 / 2 853
Lancia Musa / 25 036 / 22 433 / 2 603
Lancia Delta / 23 123 / 16 846 / 6 277

rok 2009
Lancia Ypsilon / 50 854 / 55 443 / 4 589
Lancia Musa / 29 587 / 33 511 / 3 924
Lancia Delta / 20 287 / 29 651 / 9 364

rok 2008
Lancia Ypsilon / 54 901 / 61 564/ 6 663
Lancia Musa / 26 015 / 33 840 / 7 825
Lancia Delta / cca 12 000 / 13 924 / ?

zdroj: vlastne spracovaná tabuľka, carsitaly
ericn
...Chrysler vyvine SUV a pro Evropu se rebranduje na Lancii, jak smutné :no:
Ondris
Na tohle se dá odpovědět jen sprostě, tak zůstanu u odkazu na Wiki.

[odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Der Konzern takovouto značku určitě nepotřebuje. 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tohle nedopadne dobře.... nebo dopadne a koupí to Das Koncern.
dan8
Souhlas... Ale třeba nás překvapí.
Avatar - Magnetofon
Magnetofon
Naco Fiat udrzuje Lanciu? Lancia mne ani vacsine ludi nic nehovori.
Zato Chrysler je znama znacka a ma ovela lepsie meno.

Vela ludi by si aj kupilo Chrysler 300, Voyager, 200 a pod. ale s logom Americkeho Chrysleru a nie nejakej podivnej Lancie.
Avatar - euro89
euro89
Lancii nějaké SUV v nabídce chybělo, takže příchod tohoto typu vozu jako takového vítám. Horší to bude s těmi "detaily" v designu. Přál bych si, aby všechny nově vyvíjené vozy měli společný jen základ a design karoserie i interiéru měla Lancia svůj (prostě něco jako rozdíl mezi Octavií a A3), ale obávám se, že i do budoucna u nových modelů Lancia a Chrysler půjde pouze o jiné logo. ;-\ 8-s