Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej aut v Evropě (červen 2009): Golf nejžádanější model prvního pololetí, VW dominuje mezi značkami

Volkswagen Golf byl v červnu 2009 opět nejprodávanějším automobilem v Evropě, patří mu také první příčka v celkovém pořadí za první polovinu roku 2009.
Zpět na článek
20. 7. 2009 12:56
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 7. 2009 13:24
20. 7. 2009 14:21
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 7. 2009 14:28
20. 7. 2009 14:40
20. 7. 2009 15:51
20. 7. 2009 14:27
20. 7. 2009 16:16
20. 7. 2009 18:26
20. 7. 2009 18:36
20. 7. 2009 13:41
neregistrovaný "Novakj24"
20. 7. 2009 17:31
neregistrovaný "exctenar"
20. 7. 2009 14:37
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 14:33
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 14:45
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 19:28
20. 7. 2009 19:57
20. 7. 2009 21:20
21. 7. 2009 09:04
20. 7. 2009 21:11
20. 7. 2009 21:56
21. 7. 2009 06:48
neregistrovaný "Novakj24"
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 7. 2009 12:56
Proč
ti evropani místo Golfů nekupujou Cédy - nejlevnější auto s nejlepším motorem a nejdelší zárukou, ví někdo ?
Rozbalit vlákno
9
20. 7. 2009 13:24
Re: Proč
Asi proto, že Evropan ví, co je dobré :-)

Mimochodem, proti Cee´du nic nemám, ale pobaví mně taky to hysterické dokazování, že je vlastně lepší, protože je levnější...je to, ajko kdyby někdo tvrdil že magentis je lepší než srovnatelně velký Mercedes, protože je levnější.

Nedávno jsem si po dlouhé době koupil tuším nějaký papírový motoristický časopis a tam byl test mezi Golfem, Cee´dem, Aurisem, Bravem a Meganem a Golf byl ve všem nejlepší s výjimkou ceny. No a na cenu spolu bojovali francouz, ital a slovenský korejec a Cee´d to vyhrál. Jenže problém byl v tom, že odstup od Golfa byl jak hrom a Auris byl nejhorší. No a když se člověk koukne do té tabulky, tak s výjimkou toho Cee´da je to i napříč značkami bez ohledu na jednotlivé modely. Čím to asi je?
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 7. 2009 14:21
Re: Proč
Jojo, akcent na kvalitu je v bohaté Evropě u nakupujících na předním místě. Cenové podbízení Ceedu, tak populární u nás, v Evropě zjevně nezabírá. Auris si to pokazil podle mně hlavně designem, čekal bych brzký a důkladný facelift.
20. 7. 2009 14:28
Re: Proč
Ja jsem zvedam co vymysli az prijde Auris hybrid na podzim, jak se spekuluje. Myslim designove!
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:40
Re: Proč
nevymyslí nic. Auris s baterkama pod zadkem bude stejný jako jeho ne moc povedený klasický sourozenec vybavený spalovacím motorem. :-!
20. 7. 2009 15:51
Re: Proč
Nejvice mne na tom stve, ze mas asi na 99.9% pravdu. :-( Pokud Toyota nepochopi, ze si musi klientelu hyckat, a novy trend interieru jako u budouci C3 pujde i u dalsich znacek tak to muze v Evrope zabalit, obrazne receno.
20. 7. 2009 14:27
Re: Proč
Mozna proto, ze Golf se technicky ladi generace "krucek po krucku" ale Auris ci Megan nebo Ceed jsou radoby nove modely s technikou jez vyrobce nema zkusenosti. Francouzi radi meni model o 360% kazdou generaci, a vse je o tom vyrobit auto kde i vyrobni marze jsou zajimave.

Ono to zni jednoduse proc si kazdy vyrobce nevezme spicku ve tride jako Golf, nerozebere ji a vypracuje 100% konkurenta. Ani v dobe pocitacu a 3D grafiky porad musi byt lidsky potencial ktery bud neni nebo zasedani akcionaru a reditelu co o tom rozhoduji spoustu veci zavrhne.
20. 7. 2009 16:16
Re: Proč
Co je na tom překvapujícího?Který trh je v Evropě největší?Zatímco jiné trhy klesají,na kterém trhu výrazně stouply prodeje díky šrotovnému(deformace trhu)?Astra není zrovna už není nejmodernější a proč stále dobře prodává?
Jsem spíše zvědav na situaci za rok a více.
Nemůže být někdy více také méně?Kdo ví.[odkaz]
20. 7. 2009 18:26
Re: Proč
Zkus si si zjistit, kolik je v Evropě němčourů, a možná pochopíš proč... zde uvedené orgasmy Golfofilů jsou tak trochu přehnané... jistěže... je to vcelku fajn výsledek pro Golf... to je ale tak asi všechno...
Avatar - white label
20. 7. 2009 18:36
Re: Proč
Pokud skutečně existují Golfofilové, kterým k jejich orgasmu stačí první místo Golfu v evropských prodejích, pak jim tento opravdu dlouholetý a zatím nekonečný "sexuální" zážitek můžem vlastně všichni spíš "závidět"... :yes: ;-) >:-[]

P.S. Je velmi zábavné kolik objektivně, neobjektivních příčin úspěchu VW Golfu, dokáže někdo "objevit"...
U jeho konkurence se případně naopak argumuntuje výhradně nižší cenou... :-!
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 13:04
Guru opět králem
Tak tohle je zpráva dne panstvo, to by zasloužilo skromný oslavný příspěvek... Kdo se oho ujme??? ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
20. 7. 2009 13:07
Re: Guru opět králem
...krátku zhrnovacku... >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 13:11
Re: Guru opět králem
Tá bude až na koniec... >:D >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:12
Re: Guru opět králem
Máš zájem si vzít čepičku s rolničkami na hlavu dnes po změnu ty? ;-)
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:22
Re: Guru opět králem
Klid kámo, tyhle infantilní výkřiky tu už zazněly mnohokrát a byly spíše k pláči, než ke smíchu. Jestli ti dnešní dusné počasí neudělalo dobře, mám pro tebe velice jednoduchou radu. Seběhni o dvě poschodí dolu, dej se rovně chodbou a narazíš na jednu "milou" postarší paní ve vrátnici. Jak se jmenuje a kde má kýbl s hadry už asi víš. Tak jí k tomu ještě koukej vzít pytlik Jihlavanky ať tě tím hadrem neveme po hlavě... ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:30
Re: Guru opět králem
Tak jsem za ní zašel, dala mi jen Iron, prý pak budu mít to správný VWoko >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:32
Re: Guru opět králem
Nebyla na tebe zlá?? Ona nemá k facce nikdy daleko... >:-[] >:D :yes:
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:36
Re: Guru opět králem
Nene, na mne je hodná, předchází si mě. Až opět dostane žlučníkový záchvat, tak koho bude volat >:-[] >:D Jinak nevím, jestli to je opravdu Iron, modré to je, ale originál balení to není >:-[]
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:41
Re: Guru opět králem
dostals k tomu i kousek štrůdlu?? ;-)
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:44
Re: Guru opět králem
Jen kousek buchty mi nabízela >:-[] :-! >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:49
Re: Guru opět králem
a dal sis??? >:D >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:50
Re: Guru opět králem
Decentně jsem odmítl, vypadala, že už ji chytla plíseň >:D >:-[]
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 15:00
Re: Guru opět králem
No fuj... 8-s
Avatar - white label
20. 7. 2009 15:14
Re: Guru opět králem
Tys neviděl Troškovy Kameňáky...? ;-)
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 15:16
Re: Guru opět králem
Jak se tam jmenovala ta babizna??? >:D >:-[]
Avatar - white label
20. 7. 2009 15:27
Re: Guru opět králem
Kropáčková..., ale jde spíš o shodu barvy s tou údajnou "okenou"... >:-[]
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 15:31
Re: Guru opět králem
>:D >:D >:-[] :yes:
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 15:35
Re: Guru opět králem
Právě že bohužel viděl, proto zatím Iron zůstane jen na okna ;-)
Avatar - iudex
20. 7. 2009 13:06
Nižšia stredná
Golf v nižšej strednej (zaslúžene) kraľuje a nikoho to zrejme neprekvapí; okrem vysokého image a nesporných kvalít pomáha i to, že ide o novinku. Možno skôr prekvapí stabilné druhé miesto Focusu, rovnako však dôvodné a zaslúžené. Čo môže prekvapiť, je tretie miesto Astry; výbehový model, ktorý neponúka nijak špičkovú techniku, ani nepredáva za ceny, ktoré by zatraktívnili inak nezaujímavé auto; preto bronzová priečka je (pre mňa) prekvapením. Zatiaľ čo v prospech kúpy prvých dvoch by som našiel množstvo argumentov, pre kúpu Astry mi akosi žiaden nenapadá. 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 13:10
Re: Nižšia stredná
Tá Astra prekvapuje aj mňa... :-O
20. 7. 2009 14:23
Re: Nižšia stredná
Jen poznámku: to že ceny Astry u nás nejsou nijak zvlášť zajímavé (s čímž souhlasím) ještě neznamená, že by to tak muselo být i na trzích jinde v Evropě...
Avatar - iudex
20. 7. 2009 14:36
Re: Nižšia stredná
Ja viem, ze SK a CZ nie sú z hladiska predaja moc relevantné trhy, ale predajcovia tu viac menej kopírujú cenovú politiku stanovenú materskou spolocnostou. Preto pochybujem, ze kým u nás stojí Astra 90% ceny porovnatelného Golfa a 130% ceny porovnatelného Ceeda (len by oko odhad), v Nemecku by to bolo výrazne inak. A práve preto, ze Astra je cenovo nad vacsinou mainstreamu, hoci technicky skor podpriemerná, velmi sa divím, ze je tretia najpredávanejsia.
P.S. odkazujem na Perunov test Astry v jeho blogu.
neregistrovaný "Novakj24"
20. 7. 2009 13:41
Prodávaj víc jen díky slevám
Třeba na Modeo letos dávaj v akcích až 35%, jinak běžně člověk ukecá 10-20%. Jen u Toyoty s nemíní snížit k něčemu jako jsou slevy, raději si pronajímají lodě, aby měli auta pro Evropu kde skladovat.
Já se teď rozhoduju, zda vzít Mondeo s 32% slevou... Vyjde pak ve srovantelný výbavě levněji než Octavia
Rozbalit vlákno
16
20. 7. 2009 14:10
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Jaky motor? V nasledujici tabulce jsou pro srovnani ceny novych aut stredni tridy Passat, Superb, Mondeo. ;-)
[odkaz]
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:14
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Proč je to zase z Ford fora? Nemáš zdroj, který je nezávislý? 8-s
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:23
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
nemá, odpovím ti za něj... >:D
20. 7. 2009 14:49
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Jestli je a neni nezavisly nech kazdy posoudi u prodejcu sam. Fakta v tabulce jsou verejna, lechce overitelna pro kazdeho, kdo ma na to chut a hlavne cas.

Jinak proc neni v tabulce tvoje Laguna? Asi proto, ze kupujici o ni pravdepodobne ani vazne neuvazoval.
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:55
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Já to neotvíral. Za prvé nebudu nic ukládat do PC, co mi hrozí modrou smrtí a za druhé takovéhle tabulky, co dělají """"""nezávislí""""" pisálci z Ford fora, mají hodnotu toaletního papíru.

Laguna tam není proto, že když si kupuješ Lagunu, tak si nepíšeš tabulky jak nějaký švorcák, ale příjdeš k prodejci, dáš si kafe, řekneš že chceš GT Grandtoure v modré metle a vyskládáš na stůl hotově částku, kterou ti řeknou. Jestli tam budeš mít 6 nebo 7 airbagů tě zajímat nemusí, budeš mít vše, nač si vzpomeneš. :-!
Dělat tabulku v Excelu na auto střední třídy 8-s :no:
Avatar - Plautus
20. 7. 2009 15:24
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
to iste...podľa toho, čo si napísal, si Lagunu kupujú ľudia, ktorí ju používajú ako druhé auto na jazdenie v rámci svojho pozemku a medzi ľudí chodia na Bentley či Maybachu...asi len málokto zo skutočných záujemcov o strednú triedu si dnes neporovná viacero konkurentov, hlavne preto, že v strednej je to dnes nabité dosť slušnými autami a teda je skutočne z čoho vyberať...a samozrejme, každé pre a proti má svoju váhu...
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 15:39
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Myslím, že rok už je dlouhá doba na to, abys pochopil místní nadnesenou ironii. ;-)
Mimochodem na poslední větě si trvám zcela vážně. Kupuju-li auto ve střední, má mít vše, co potřebuji a to mají téměř všichni. Tabulky bych dělal při nákupu flotily, ale u jednoho auta abych zkoumal, jestli je Mondeo dražší o dvacet kaček proti Passatu? 8-s
Avatar - Plautus
20. 7. 2009 15:50
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
to, že tu prispievam cca rok neznamená, že sem chodím iba rok...iróniu chápem, a tiež je mi jasné, že auto sa vyberá i na základe osobných preferencií, ale taktiež porovnaním okruhu konkurentov, kde nehrá hlavnú úlohu len cena...tak ako som napísal, každý faktor vstupujúci do úvahy pri kúpe auta má svoju váhu, keď si tie váhy k jednotlivým faktorom priradíš správne, tak Ti môžu vyjsť docela zaujímavé výsledky...napr. i to, že tá Laguna na tom nemusí byť tak zle, ako tomu napovedajú jej predajné čísla...a o to práve ide ;-)
20. 7. 2009 20:01
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Jako nejaky svorcak, ktery ale ma na zakoupeni radne license slusneho antiviraku. Ktery mu pozna, ze stahovany soubor je neskodne PDF. >:D

Jinak nikdo te to nenuti stahovat natoz cist. Ty nezavisly zakazniku, ktery nepotrebuje vybirat. ;-)

Az budes nekdy nakupovat nekolik aut pro firmu, tak te treba bude zajimat vysledny rozpocet, protoze 20 tisic u 5ti, je rozdil jak u jedne tve "neporuchove" Grandtrouby.
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 21:34
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Modrým virem jsem myslel tvou chorobu, chytráku >:D

Nevím na co sestavujete na Ford foru tabulky, když si stejně sestavíte tak, aby vyhrál Ford. Nebo si snad snažíte utvrdit vaší dobrou volbu? už jen to tvé "neporuchové" jsou tvé předsudky, které z Tebe dělají omezence, jehož každá tabulka bude k ničemu.

Čím více potřebuješ obhajovat koupi svého auta, tím méně kvalitní auto máš.
20. 7. 2009 20:38
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
No a hlavně to pobaví, jak tam je u Fordu poznámka u klimatizace, že to má i 2(!) výdechy vzduchu i vzadu... to že to je standard i u ostatních a takový Superb je má navíc i na B sloupcích se už nikde nezmiňuje... >:D
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 21:30
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Přesně, fanatici z Fordu dělají tabulky... >:D :yes:
20. 7. 2009 14:34
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Souhlasim, politika toyoty kdy prodejce nechce ani slyset o sleve lame toyote vaz v Evrope. Mati chtela levnou Yaris pred rokem a kdyz rekla ze ma limit 250 tak se ji prodejce vysmal do obliceje na Liberecku, ze toyoty za 250, to at se pani radeji podiva nekam jinam. Tak zkoncila u Citroenu kde si prodejce vazil jeji nabidky a obhcod byl uzavren ke vsi spokojenosti.
Avatar - iudex
20. 7. 2009 14:42
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Tak tak, kamarát kupoval Corolu v dobe, ked sa uz vedelo o nástupcovi, napriek tomu po tvrdých vyjednávaniach s viacerými predajcami v okolí nedostal ani korunu zlavu, iba nejakú smiesnu výbavu navyse (typu koberce a pod.).
neregistrovaný "exctenar"
20. 7. 2009 17:31
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
V březnu mi, resp. dceři, prodejce ve Zlíně nabízel funglovku Yarise,1,3 motor,ABS, 4 vaky, klima,kola v hlíně atd., už nevím,co vše tam bylo....jen budíky byly uprostřed,což jaksi nemusíme a cena u nového auta,žádná předváděčka byla 250 tis.Měli těch aut víc kousků.Je fakt, že se rychle prodala.Auris je ve stejné výbavě-když se srovná motor 1,4 a 1,33 proti loňsku řádově o 100 tis levnější,takže je to v cenách,jako mají jiní.Sleva byla 15 tis oproti ceníkové.Když vemu srovnatelné i30,tak se dostanu zhruba na stejnou cenu.NAšel jsem několik doprodeje i30SW z Koree,tam byla cena nižší,ale jen 3 ks....Někteří,aby tam napsali číslici "2", tak auto hocela očešou a když budu chtít trošku víc,tak se to stejně všude dostane spíš ke 400 tis,než ke 300 tis., resp. v reklamě je pod 300 a v reálu kolem 350 tis po slevě,viz Fiat Bravo,např.Výjimkou byl Mégane3-při uvedení na trh,ale po zkušenosti s tragickým servisem,který nevymění ani součástku při svolávačce a ještě se tváří uraženě,když se čkověk ozve,neb porucha se fakt projevila a auto se mohlo totálně rozsekat,tak si raději připlatím.Lidé možná kupují ne jenom podle ceny za auto,ale i další kritéria.Konečně, Golf6 je auto, kterému se dá vytýkat opravdu jedině vyšší cena,pokud mi nevadí,že vypadá "zase jako Golf"....Pakliže nejsu zaselpený fanatický příznivce něčeho jiného-než se mi to jiné rozsype.Zázraky se asi nedějí.Golfa6 jsem zamítl, ale je s ním nejlepší svezení,na naše a vaše SK rozmlácené silnice a pseudo dálnice určitě-naprosto optimální vůz.Právě proto,že lidé šetří,pečlivě zvažují,co koupit a nedělají experimenty.Nevylučuji, že za 20-30 let bude např. kija etalonem třídy a golf bude levný šmejd.Klidně,možné je vše,ale spíš bude Golf etalon a Kija také hodně solidní..
Avatar - iudex
20. 7. 2009 14:40
Re: Prodávaj víc jen díky slevám
Chod do toho, s Mondeom chybu neurobís :yes:
V tejto súvislosti sa len divím nad cenotvorbou slovenských predajcov Fordu, s ktorými sa moc bavit o zlavách nedá (s cestnou výnimkou Fusionu). Asi preto je Ford na SVK v predajoch slabsí ako v CZ.
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:18
Král je jen jediný
Koukám, že vám hošani ten golfí úspěch doslova vyrazil dech a nějak vám došla slova. Takhle nějak vypadá prodejní direkt na solar chlapci.
Nu což, někdo musí být nejlepší s tím se smiřte. Guru je prostě lídrem a Vaše zoufalé pláče nad Bravem, Ceedem a dalším "trhákům" třídy to prostě nezmění. Tady to chce odhodit předsudky, záště a závisti, otevřít oči, slušně se oblíct a upalovat do nejbližšího salonu VW se skromným prosíkem o svezení. A až bude tohle za vámi, pak mi tu zkuste napsat proč je Golf tou jedničkou, případně rozumně argumentovat proč ne. Tak hodně štěstí bobánci, budu vám ve vašem ucelení názorů a procitnutí z mokrého snu držet palce. BRAVO Golf. ;-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:21
Re: Král je jen jediný
Máš tam hrubku, Hujere! Správně se píše BRAVWO >:-[]
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:25
Re: Král je jen jediný
Je vidět Kroupo, že jdete do sebe a po tom diktátu jste se na dnešek připravil... >:D Co písně kosmické??? >:D
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:29
Re: Král je jen jediný
Hujere, měl bys na sobě makat, dřít jazyky a zbytek znáš, pak Písně kosmické budou pro Tebe hračkou:
Jak lvové bijem o mříže,
jak lvové v kleci jatí,
my bychom vzhůru k nebesům
a jsme zde Zemí spjatí.
Nám zdá se, z hvězd že vane hlas:
"Nuž pojďte, páni, blíže,
jen trochu blíže, hrdobci*,
jimž hrouda nohy víže!"

My přijdem! Odpusť, matičko,
již jsi nám, Země, malá,
my blesk k myšlénkám spřaháme
a noha parou cvalá.

My přijdem! Duch náš roste v výš
a tepny touhou bijí,
zimniční touhou po světech
div srdce nerozbijí!

My přijdem blíž, my přijdem blíž,
my světů dožijeme,
my bijem o mříž, ducha lvi,
a my ji rozbijeme!

Nepotěšil jste mne Hujere, ani já vás nepotěším. Píši nedostatečnou >:-[]

Měl by někdo zájem o VWatinu? Plha se hlásí!
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:35
Re: Král je jen jediný
No je vidět že se nám opravdu lepšíš a zraješ. Za písně kosmické je to na výbornou... ;-) Ale Kroupo, kde je Hliník??? >:D ;-)
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:39
Re: Král je jen jediný
Hliník se odstěhoval do Belgie přece a teď tam z něj budou bouchat nové Audi A1, Hujere! Píši další nedostatečnou.

Dnes polévka nebude >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:44
Re: Král je jen jediný
do Belgie tak leda Navtech. Hliník se odstěhoval do Humpolce... >:D
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:46
Re: Král je jen jediný
Tak z Navtecha by mohli leda udělat kožený potah palubní desky, jinak si jeho využití v A1 neumím představit >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:58
Re: Král je jen jediný
Já náhodou jo. Mít Navtecha jako průvodce kulinářskou Evropou a případného sponzora by nebylo uplně od věci.... :-)
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 15:02
Re: Král je jen jediný
Taky mě to pak napadlo, že by mohl namluvit nějaké hlody a rady do navigace. Třeba by mohl doporučit kam si zajít do kvalitní restaurace v Bibione, když budeme na luxusní dovolené >:-[] ... nebo případně eurovíkendu za čtvrt mega >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 15:04
Re: Král je jen jediný
Tak tady bych se raději nechal poučit jiným fajnšmekrem. Ten je v Bibione jako doma... >:D
21. 7. 2009 05:31
Re: Král je jen jediný
VWatina >:D :yes: . VWéé vwéé, mě nemá nikdo vwát, nikdo si se mnou nechce hvwát >:D
Avatar - marek.g
20. 7. 2009 14:29
Re: Král je jen jediný
ty opravdu chceš získat ten prestižní titul Kopírák roku co? ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:33
Re: Král je jen jediný
Chci chci chci a ani nevíš jak!!!!! >:D >:D :yes:
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 14:37
Re: Král je jen jediný
mam dojem, ze on je tym, kto chodi do salonov len zobrat o svezenie ;-)
A pred barakom ma staru plechovicu, zvanu GOLF III, 1,4 35kW, s prehrdzavelym vyfukom >:D
Avatar - iudex
20. 7. 2009 14:43
Re: Král je jen jediný
Chodí, ale do salonu Jaguara >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:46
Re: Král je jen jediný
To je pravda... >:D
Avatar - Plautus
20. 7. 2009 15:29
Re: Král je jen jediný
čoveče, ale prečo zrovna výbehový X-type? mal si o to záujem?
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 15:33
Re: Král je jen jediný
No popravde som sa v ňom nikdy nezviezol a tiež ma zaujímalo čo je pravdy na tých rečiach o AMT... ;-)
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:55
Re: Král je jen jediný
Mne pred domom parkuje mimo iného aj taká ikona akou je bezdiskuzne poctivý stodvaciášok. A ten má výfuk nový, športový... ;-) >:D Keď mu naložím v dlhom tiahlom, hrmí jak poriadna búrka ;-)
20. 7. 2009 16:09
Re: Král je jen jediný
Najväčší podiel na momentálnom úspechu Golfu vidím skôr v sile šrotovného na domácom nemeckom trhu, ktorý sa celkom prirodzene správa lokal patriotsky.
20. 7. 2009 16:11
Re: Král je jen jediný
souhlas, Golf by byl mozna prvni i bez nemeckeho srotovneho, ale mozna taky ne :-)
20. 7. 2009 16:10
Re: Král je jen jediný
Uznavam ze Golf je dobry auto, zkus ho ale porovnat s dustojnejsimi souperi, co treba Focus nebo Mazda3 ? ;-)
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 14:33
GTI bude onanovat
To bude zase den ;-) GTI si bude nad tymto clankom honit pero a mam taky dojem, ze prestane s tym honenim az o 3 dni.
Tak pane GTI ...prajeme hezky sexualni zazitek >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:39
Re: GTI bude onanovat
To nebylo z moc silného soudku hombre. Tyhle zoufalé reakce jen a jen ukazují na malé... no však asi víš. Je vidět že s honěním (čamrdy...) určitě máš bohaté zkušenosti... >:D
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 14:41
Re: GTI bude onanovat
Viděl jsi Pupendo, ne? Kdo říká, že nikdy neonanoval, dělá to dodnes >:D Tak aby sis nešlapal ve své vlastní loužičce >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:48
Re: GTI bude onanovat
A kdo tu kdy řekl, že občas neskáču přes kaluže jak ten Jirka Kornů zamlada??? >:D
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 14:45
Re: GTI bude onanovat
hombre >:D s tym onanovanim som to myslel obrazne >:D >:D
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:47
Re: GTI bude onanovat
Podobne ako ja so svojou odpoveďou... >:D ;-)
20. 7. 2009 15:13
Re: Hodnota prispevku?
Nulova...k te tabulce chces neco napsat?
Avatar - Plautus
20. 7. 2009 15:15
Re: Hodnota prispevku?
paja, nechcem sa nikoho zastávať, ale tých nulových je tu neúrekom...
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 15:42
Re: Hodnota prispevku?
Tak o autech tu jsou tisíce příspěvcích s hodnotu nula, klidně se k něterým přihlásím, ale taky třeba podotknout, že v diskuzi může být "sranda" ;-)
Avatar - Plautus
20. 7. 2009 15:54
Re: Hodnota prispevku?
a práve preto všetci vieme, čo nás ešte čaká, keď sem zabruslí istý užívateľ, na ktorého sa narážalo...smejem sa rád... :-)
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 08:47
Re: Hodnota prispevku?
On ťa ten smiech skoro prejde kámo. Až za sebou budeš v dlhom tiahlom počuť povestný hrmot silného štvorhrnčeka, možno dojde aj na blato na ihrisku a následnů výmenu nohavičiek. Takže odporúčam, než sa tu na aute.cz zase rozopíšeš, skoč si do drogérie pre balenie Pemprsiek. Zídu sa ti, uvidíš... ;-) >:-[]
20. 7. 2009 16:08
TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Že je Golf na prvnim miste me vubec neprekvapuje. Kdyz muze byt na 4. miste celkove uz ne zrovna mladice Astra, ktera nebyla dobra ani kdyz byla nova, je uz asi vsem jasny ze se auta nekupuji ne zrovna na zaklade racionalnich podnetu. Holt nekdo rozumi autum, nekdo treba vinu.
I kdyz objektivne, Golf posledni generace je vazne dobry auto s minimem chyb, presto bych radsi vsem odvaznejsim kterym nechybi rozhled doporucil Mazdu 3 nebo Focus, Golf je ponekud nuda...
Rozbalit vlákno
8
20. 7. 2009 16:23
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Pro někoho může být racionální volbou právě ta "nuda" Golfu, než "extravagance" ( třeba ) Mazdy 3.
20. 7. 2009 16:41
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
To je samozrejme pravda, jenze tech kterych se to tyka je podle me velice maly procento. Napada me totiz jen to ze nekdo vylozene potrebuje nenapadne auto na splynuti s davem, nebo "aby neurazil", treba sluzebni auta obchodaku.
Avatar - white label
20. 7. 2009 17:26
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Mně teda zrovna Golf, jako typické služební auto obchoďáků nepřipadá, ale hlavně také nevidím žádnou odvahu v tom, jít do "infantilního" výrazu rodinného hatcbacku "nové" Ma3, nebo
faceliftu FocusuII..., naopak v případě Focusu I, by to ve své době platilo určitě...
20. 7. 2009 19:02
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Nekdo v tom vidi infantilnost, nekomu se to libi ;-) Vetsina kupujici Evropy ma proste jiny pohled nez ja.
U nas zastupuje Golf Oktavka, to neni vsude jinde tak obvykly.
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:26
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Že se někomu Ma3 líbí, tomu se nedivím, vysmátý smajlík je taky docela populární..., jen v tom spíš nevidím přímo nějakou "odvahu"...
A s tou Oktávkou máš naprostou pravdu, marně se to tu snažím občas "vysvětlit" některým kritikům "nízkých" prodejů Golfu
v ČR...
21. 7. 2009 22:44
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
lejble ty ses asi z jiny planety nez ja >:D
Avatar - white label
21. 7. 2009 22:51
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Proč, i v diskusi lze "soupeřovu" energii obrátit přímo proti němu...
;-)
Je to vlastně jen takový jiný level slovního fotbalu... :-! >:-[]
21. 7. 2009 09:56
Re: TO MĚ ALE VŮBEC NEPŘEKVAPUJE...
Neřekl bych, že někdo volí auto jak průzkumník: hlavně nenápadně.
20. 7. 2009 17:08
SKUTECNE POSTAVENI...
...automobilu v tabulce je ponekud jine. Trh treba rozdelit. Tudiz odecteme trh domaci. Z toho treba oddelit nakupy do firemnich flotil, popr. nakup automobilu za ucelem zivnosti.
Na ceskem trhu jsme meli stesti zazit castecne "opravdova" cisla v breznu tohoto roku.
Cilem tohoto rozdeleni je zjistit skutecne postaveni prodejnosti osobnich vozu v ocich zakazniku, pro ktere jsou automobily teto tridy primarne urcene. Timto jsou rodiny a fyzicke osoby kupujici automobil na sve vlastni naklady.
Tabulka nabizena redakci ukazuje plne prodeje. Tyto jsou vsak prilis zkreslene demografickym rozdelenim evropy. Na prilis malem miste se nachazi prilis mnoho vyrobcu. Navic populacni rozdily mezi staty Evropy jsou prilis velke. Zde je duvod odecteni podilu domaciho producenta.
Duvod pro oddeleni podilu prodeju automobilu do firemnich flotil a pro uziti v podnikani je jednodussi. Odpovedi jsou hodnoty a duvody ke koupi. Firma nakupujici vuz do sve flotily vyznava jine hodnoty a ma ke koupi jine duvody nez standartni evropska rodina. Firemni nakupy jsou velice vysoke a znacne meni skutecne postaveni daneho vyrobku.
At uz odecteme to ci ono, nijak to nezmeni cisla udavane vyrobcem a timto pro nej podstatne (cisla v tabulce nahore). Na trh je vsak treba hledet z obou stran, nikoliv pouze z pohledu vyrobce.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - white label
20. 7. 2009 17:30
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Na špatný vtip docela dlouhé...
A potom, že si tady "GTI" přizpůsobuje tabulky..., proti tobě je úplný "amatér"... >:-[]
20. 7. 2009 17:41
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Nevim cim, jak a co si GTI prispsobuje, nezajima me a jeho nesmysly zasadne nectu.
Od tebe, na zaklade tvych "zkusenosti" a nazoru bych ani jinou reakci necekal.
Avatar - white label
20. 7. 2009 18:16
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Pohádky o tom, jak "zásadně" nečteš GTIho reakce, zkoušej raději na své "vrstevníky"... :*) ;-)
20. 7. 2009 19:34
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Tak nad touto idiotskou reakci nelze nez mavnout rukou.
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:40
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Ano, byla určena tobě, takže ses s tou invektivou nakonec trefil přímo do "vlastních řad"... ;-)
20. 7. 2009 19:45
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
-Smajlik mavajici rukou- :-!
Avatar - white label
20. 7. 2009 20:03
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Ano, teď ses vystihl úplně přesně... a na svou prezentovanou "rádobyzkušenost" i vyjímečně docela sebekriticky... ;-)
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 08:43
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
>:D >:D >:-[] Mariánku, Ty a doktor... No co k tomu dodat, opět jsi nezklamal. Jen snad malé tajemství - doktor je možná trhlej ale upřít inteligenci se mu rozhodně nedá, stejně jako webové střevo. Tobě bohužel chybí obojí...
21. 7. 2009 09:06
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Tvuj doktor me ani v nejmensim nezajima. Jeho nesmyslne blaboly nectu. Prehled a rozhled ma na urovni navtecha.
Tve trapne kopirovani jeho bylo ze zacatku mozna obcas usmevne, v posledni dobe te jiz preskakuji stejne jako toho tveho doktora.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:13
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Mariánku, mariánku, nebuď tak sebestředný a zkus se nad sebou občas zamyslet. Moje kopírování je moje kopírování. A jestli jej přeskakuješ, tak jen skákej dál a makej na sobě. Uvidíš, jednou i někam doskočíš... :-)
A Navtecha si prosím raději pořádně přečti, než si ho budeš brát do zobáku. Na rozdíl od tebe, ten člověk nevaří z vody ale vesměs dokáže napsat věci, které ty si jen velmi nerad přiznáváš. Přemýšlej o tom. A doktor?? Až jednou dokážeš být stejně zábavný jako on, máš u mě flašku Top-Topicu... ;-)
21. 7. 2009 09:20
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
No, tak teď sis zavařil! Minimálně tě bude přeskakovat, nebo nebude číst! >:D
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:23
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Bože... já *... to mě nenapadlo. Navtechu, nemáš cestu do Prahy?? Já jen že jsem švorc. Nezaložíš mě?? Anebo nechtěl by ses se mnou složit na ten TopTopic?? Co já vim, děti ho maj rádi... ;-)
21. 7. 2009 09:45
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Zacnu tim, ze jsme na webu o autobilech a automobilismu. Snazit se byt zabavny za ucelem zastreni sve absolutni neznalosti bylo v podani tveho doktora mozna usmevne tak pred 3-4 lety. Pokud se toto snazis napodobnit ted, dopadnes jako ty nebo Daniel. Navtecha ani za diskutera neberu. Nema vlastni nazor a nedokaze ani napsat jedinou vetu na dane tema spravne.
Nemam v umyslu byt vtipny, nejsme na komedialnim webu. Nemam ani v umyslu cpat se nekomu do zadnice. Na to jsou zde prave mistni "navtechove". Pisi zde pouze sve nazory zalozene na mych vlastnich zkusenostech. Vubec mne nezajima zdali nekdo s nimi souhlasi, ci ne.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:00
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Mariánku nezklamals. Ty ani nemusíš chtít být vtipný, ty seš prostě Mariánek.... >:D >:D >:-[] Bravo hochu jen tak dál... >:-[]
21. 7. 2009 09:17
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Zvláštní je, že se ho snažíš neustále napodobit. Jsi tu sám troubo, směje se ti i poslední hajzlbába, ale ty to stále nedokážeš pochopit.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:21
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Tak jestli se někdo snaží napodobnit doktora jsem to já. Náhodou včera na hajzlech v metru mě jedna takováhle paní pochválila, jak mi to jde. Dokonce mi i půjčila mokrej hadr. Mariánek je mariánek, netrap ho zatím, ať si počtem zase něco zajímavého a neuteče nám... Jak se jinak vede?? ;-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2009 09:47
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Ale on to chápe, jenže co s tím má chudák dělat, tak prostě drží lajnu. ;-)
21. 7. 2009 09:49
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Hmmm, ne nesnazim. Od toho mame Pierra. Na me zarlit cukrousi nemusis, Pierrove doktora ti rae prenecham. Nezapomen ale poradne promazat. >:D
21. 7. 2009 09:59
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Pierra máme my, ty jsi kůl v plotě.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:01
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
jaká to pocta... >:-[] >:-[]
21. 7. 2009 10:07
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Myslím obrazně ;-) Nemám rád lidi, co je někdo vyhodí z okna a oni vlezou druhou stranou dovnitř.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:16
Re: SKUTECNE POSTAVENI...
Herba-Life?? Jehovisty?? Podomní prodej??
20. 7. 2009 18:08
Efekt "dobrého žiaka".
Golf je určite dobré auto, ale určite to nie je zas nejaký zázrak. U neho skôr funguje efekt "dobrého žiaka".

Pre tých čo to nepoznajú. Učiteľom povedali kto je a kto nie je dobrý žiak. Ale povedali to zámerne náhodne a nebola to pravda. Napriek tomu učitelia hodnotili "dobrých" žiakov dobre a "zlých" zle. Vysvetlenie bolo jednoduché - ak nevedel "zlý" žiak - učiteľ ho posadil s päťkou ("Veď on na to nemá"). Ak nevedel "dobrý" žiak tak sa učiteľ snažil podvedome pomôcť
žiakovi ("Veď má len nejaký skrat").

Videl som pár novinárskych hodnotení, kde tento "efekt" jasne čitateľný - hlavne pri subjektívnom hodnotení interiéru.

Samozrejme netvrdím, že to rozhoduje, ale určite to Golfu pomáha.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
20. 7. 2009 18:21
Re: Efekt "dobrého žiaka".
No jo VW má asi prostě hlavně neuvěřitelné štěstí na lehce "ovlivnitelné" až "oklamatelné" zákazníky i motoristické novináře...
8-s ;-)
20. 7. 2009 18:41
Re: Ako irónia to bolo slabé ...
A McDonald je pre teba asi najlepšie stravovanie - veď tam chodí toľko ľudí ....
Avatar - white label
20. 7. 2009 18:44
Re: Ako irónia to bolo slabé ...
Koľko je toľko...?
Taky asi umí "hezky" klamat... ;-)
22. 7. 2009 11:15
Re: Ako irónia to bolo slabé ...
Stím souhlasím už i proto, že golfa 5. generace (verze kombi) používám služebně. Je to perfektní auto pro moje potřeby , skvěle se řídí, ale s tou kvalitou to zas není tak prvotřídní (TDI PD 77 kW). V servisu je to na můj vkus docela často (vrzající zadní kolo, prasklá přední pružina, nefunkční pravá větev autoklimatizace, vadná váha vzduchu, nadměrná spotřeba oleje, atd.) Navíc hodina v servisu VW je taky celkem drahá a ze svého bych to platit nechtěl. ;-) Jinak doufám, že 6. generace už má tyto mouchy vychytané velice jí fandím - do nafty TDI PD bych už asi příště nešel.
20. 7. 2009 19:14
Je třeba najít pozitiva!
Nejvíc aut v první 10 prodal Ford!
Rozbalit vlákno
2
20. 7. 2009 19:20
Re: Je třeba najít pozitiva!
bingo! :-)
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:31
Re: Je třeba najít pozitiva!
Taky doufám, že alespoň v případě úspěchu Fordu nebude někdo hledat jeho objektivně neobjektivní příčiny... ;-)
20. 7. 2009 19:28
pockam si
a za cenu Guru si koupim ten nemeckej smejd Insignii, ja vim ze nebudu tak GOOL ale co us no
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:36
Re: pockam si
Počkej si (už se prodává ne?) a kup co chceš..., ale to jestli si budeš nakonec připadat GOOL, nebo COOL... žádné auto, které si nekoupíš, nemůže nijak ovlivnit... :-!
20. 7. 2009 19:57
Re: pockam si
jj prodava, ale zatim je moc draha
Avatar - white label
20. 7. 2009 20:24
Re: pockam si
Čekáš na větší slevy, nebo si spíš počkáš na jetou?
Insignia je o třídu výš než Golf, takže ten tvůj "příměr" i tak trochu "kulhá"... ;-)
20. 7. 2009 21:20
Re: pockam si
no na slevy as je nekdo prevezme, dnes se da ST 2.8T sehnat v Cosmu za 800-850k, a verim ze jesi je prevezme ta kanadska firma, tak pujdou ceny jeste tak o 50-100k dolu, navic je to porad daserict "novinka" a jeste nebyl cas udelat prvni slevy pro dany model, takze cekam as cena spadne k cenovce kde zacina guru s 2litrovim TSi
Avatar - white label
20. 7. 2009 22:15
Re: pockam si
Jo tak ty myslíš přímo GURU GTI...tak to ale ta Insignia lepší nebude (kromě o třídu "většího" auta) ani za stejnou cenu... ;-)
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:04
Re: pockam si
a bude...!!! >:-[]
Avatar - white label
21. 7. 2009 20:55
Re: pockam si
Toho boh dá nebude...!!! :-! >:-[]
20. 7. 2009 21:11
VW a Fiat
Tak pochvalu zaslouží hlavně již tradičně VW, ale taky Fiat za trend prodejů. Slušné výsledky má i Ford, hodně mu pomohla nová Fiesta.
Rozbalit vlákno
0
20. 7. 2009 21:56
Golf
Umenie predať sa zase prejavilo a prinieslo ovocie + plus keď je podporené kvalitou a tradíciou. Mnohým značkám niektorá z týchto dosť zásadných vecí chýba - preto sa niet čo diviť, že nedosahujú na piedestál.
Golf je prvý - ale zas to neznamená, že je jediný úspešný. DObrých je viac. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Novakj24"
21. 7. 2009 06:48
Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Loni známý dostal služební Octavii v základní výbavě (Classic) s motorem 1.6 MPI s klimoškou a elektronama (ale nemělo to ani dálkový centrál). Stála 560.000,- Dneska za tu samou cenu po slevě 32% člověk koupí Mondeo 2.0 TDCI ve výbavě Titanium a ještě mu zbydou peníze na příplatkovou výbavu. A to měl v květnu Ford i akci se slevou 35%
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:08
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
No pokud mě paměť neklame, Mondeo se už hezkou řádku let nedělá s benzínem 1,6 16V, o výbavě Titanium ani nemluvě. Jestli však je možnost koupit ropnýho drzka na dvou litrech a s tímhle balíčkem komfortu, jdi do něj. Taková nabídka se v budoucnu opakovat nebude... >:-[]
21. 7. 2009 10:36
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Teda Pierouši, ten Dottore Ti už vážně leze na hlavu. Když ho napodobuješ, budiž, jsi místy zábavnější než originál. Ale Ty jeho výrazové prvky přebíráš víc a víc. Za chvíli nebudu vědět bez nicku, jestli píše trhlej dochtor nebo jeho napodobovatel. Pokud to tak půjde dál změníš se evolucí v nohshleda a nahradíš 507čku. ;-)
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:51
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Chlape matelko by moh bejt můj synátor. Takže v něj se určitě nezměním, leda že bys mi bouchnul nějakej elixír mládí. Dottore mi na hlavu neleze, jen za něj držím basu a snažím se jeho slovy překonat okurkovou sezonu a zvýšit počet příspěků na autě.cz. Jestli to někomu přijde trapné a jinému veselé je správné, reakce jsou účelem. To víš, redakce mi za to půjčila na měsíc bezplatně dýzlovýho apoštola, zaplatila tuzing stodvaciášku u Bertoňáka a navíc ještě mi posílaj zadáčo žrádlo od Tomy fůdu... ;-) :-) >:-[]
22. 7. 2009 09:34
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Hmm, takže 100% návod na fungující server je vydržovat 2-3 pošuky přispívající do diskuze víceméně provokující nebo zábavné příspěvky, aby to žilo. Jasné, GTI, Pierro, Kylie a Wolf jsou sionističtí špioni a angloameričtí agenti židovsko- buržoazního původu pracují za mrzkou odměnu Auta. cz. >:D 507 čka to robí ve volné čase dobrovolně.
Avatar - white label
22. 7. 2009 09:58
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Konečně někdo "odhalil" jak tady ten "cirkus" vlastně funguje...
>:-[]
Avatar - Plautus
22. 7. 2009 10:16
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
>:D :yes:
Avatar - Pierro
22. 7. 2009 11:51
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Pažoute, tys právě objevil Ameriku - gratuluju chlapče, jednou to někam dotáhneš. Jinak k tomu agentovi - sionista nejsem mám spíše blíž k šiítskému pojetí islámu. Jak jsou na tom doktor s wolfem fakt nevím, nicméně Kylie si neber na paškál, to je má milovaná tetička, od ní ruce pryč, jinak bude zle... >:-[] :-! pro ostatní snad jen smutnou zprávu - ono to humberto právě moc nefunguje... :'-(
22. 7. 2009 12:03
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
Šustění dolaru tě zlákalo chlapče a byl jsi opět zlými imperialisty sveden a podveden. Zatímco Tvůj Buržoust (t.j. zaměstnavatel) se povaluje v kožených pohovkách a polstrovaných polštářích, kouří drahé doutníky a nechá se kouřit, ty pod svitem slabé zářivky ve svém malém startkou zakouřeném kamrlíku zvětšuješ jeho kapitál.
Avatar - Pierro
22. 7. 2009 12:23
Re: Letos Mondeo za cenu loňské Octavie
No šustily sice Eura, ale máš pravdu, lákačka to byla jako řemen a kapitalista mne odchytil... >:-[] >:D
21. 7. 2009 13:43
Bych to shrnul asi takto
Koncern vládne Evropě. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
22. 7. 2009 22:40
Logicky vysledek
Jen nerozumim tomu, ze vyrobky rendlik a syn si stale jeste nekdo muze koupit.
Rozbalit vlákno
2
22. 7. 2009 23:21
Re: Logicky vysledek
Ty ještě nepochopíš věcí. :no:
23. 7. 2009 08:17
Re: Logicky vysledek
Nechápeš?[odkaz]